Tukkerin praat bij.

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:
Tukkerin schreef: En mijn broertje heeft me vanochtend gebracht naar werk en haalt me straks ook weer op. Ik kan alleen nog op werk op internet... :crying:
Je kan je broer afbellen tukker. De bussen rijden weer. Ik geloof je dat je broer je weggebracht heeft, maar dat heeft hij gedaan omdat het openbaar vervoer niet reed, en niet om Socrates.
Bussen in Twente rijden weer
ENSCHEDE - De bussen van Connexxion en Syntus rijden weer in Twente. Maandagmorgen lag het busverkeer in deze regio stil door onbegaanbare wegen vanwege de sneeuw . De bussen rijden nog wel met vertraging, melden de websites van Syntus en Connexxion.
Nee, mijn vader is bang dat ik lieg en niet naar werk ga. Daarom bracht Mounir me naar werk. :crying:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

Eliabe schreef:
Tukkerin schreef:Ik kan verder nu op dit moment geen contact onderhouden met Socrates omdat mijn vader mijn laptop en telefoon afgepakt heeft. En mijn broertje heeft me vanochtend gebracht naar werk en haalt me straks ook weer op.

Mijn vader is daarin heel modern. Als het maar een Marokkaan is.
Laptop en telefoon afgepakt en broertje gaat je brengen en halen.
Tukkerin, dit zegt mij genoeg.
Ik heb al teveel van dit soort gevallen gezien en weet waar het naartoe gaat.
Oh nee, mijn vader kennende krijg ik morgen alles weer terug. Als hij boos is, dan weet hij dat hij me niet kan slaan en pakt hij daarom mijn spullen af.. uit machteloosheid.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Waarom doet liefde zo zeer. Ik ga Geert Wilders mailen, mischien dat deze blonde held me advies kan geven. :crying:
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Waarom doet liefde zo zeer. Ik ga Geert Wilders mailen, mischien dat deze blonde held me advies kan geven. :crying:
Daar heeft Geert geen tijd voor. Die is druk bezig met de deportatie van alle inwoners van Gaza naar Jordanië voor te bereiden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:Waarom doet liefde zo zeer. Ik ga Geert Wilders mailen, mischien dat deze blonde held me advies kan geven. :crying:
Daar heeft Geert geen tijd voor. Die is druk bezig met de deportatie van alle inwoners van Gaza naar Jordanië voor te bereiden.
Zal hem never nooit lukken. :D
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:Waarom doet liefde zo zeer. Ik ga Geert Wilders mailen, mischien dat deze blonde held me advies kan geven. :crying:
Moet jij niet werken op je werk. [c045.gif]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:
Tukkerin schreef:Waarom doet liefde zo zeer. Ik ga Geert Wilders mailen, mischien dat deze blonde held me advies kan geven. :crying:
Moet jij niet werken op je werk. [c045.gif]
Ik ben verdrietig en mijn hoofd staat er niet na. :crying: Ik mis Socrates en wil bij hem zijn.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Ik ben verdrietig en mijn hoofd staat er niet na.
Pas maar op dat je niet ontslagen wordt. :nono1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Ik ben verdrietig en mijn hoofd staat er niet na.
Pas maar op dat je niet ontslagen wordt. :nono1:
Had laatst een voortgangsgesprek en tot mijn grote verbazing zeiden ze dat ik een te hoge productiviteit heb. In het rapport stond ook bij arbeidsintensief en productiviteit zeeeer goed. :evil: ... dus kennelijk moet ik het wat rustiger aan doen. :laugh1: Ik krijg ook altijd het meeste werk, omdat ze weten dat ik gauw klaar ben. Nu doe ik het wat rustiger aan, ik wil niet zeer goed.. maar gewoon goed vind ik prima.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Eliabe »

Tukkerin schreef:arbeidsintensief en productiviteit zeeeer goed.
Nu snap ik waarom je vader wil dat je met een marokkaan gaat trouwen. :roll2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Had laatst een voortgangsgesprek en tot mijn grote verbazing zeiden ze dat ik een te hoge productiviteit heb. In het rapport stond ook bij arbeidsintensief en productiviteit zeeeer goed. :evil: ... dus kennelijk moet ik het wat rustiger aan doen. :laugh1: Ik krijg ook altijd het meeste werk, omdat ze weten dat ik gauw klaar ben. Nu doe ik het wat rustiger aan, ik wil niet zeer goed.. maar gewoon goed vind ik prima.
Voor iemand waar de universiteit te gemakkelijk voor is, een boeketje narcissen.

Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Dankjewel Numan. Kan er niks aandoen dat ik de Universiteit makkelijk vind. Moet je niet bij mij zijn, maar bij de Universiteit. Het niveau mag van mij duizend keer omhoog. Van mij krijg je één roze bloem. Een omdat ik geintegreerd ben en dus gierig, en roze vanwege je... tsjah :roll:

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 29,r:2,s:0" onclick="window.open(this.href);return false;
Umm Rania
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door H.Numan »

Gierigheid zit in iemands karakter. Zuinigheid is iets anders.
Enne.. marokkanen zijn behoorlijk gierig hoor! Hoeveel geld geven die aan landen in nood?
  1. niks
  2. verrot weinig
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

H.Numan schreef:Gierigheid zit in iemands karakter. Zuinigheid is iets anders.
Enne.. marokkanen zijn behoorlijk gierig hoor! Hoeveel geld geven die aan landen in nood?
  1. niks
  2. verrot weinig
En niet elk Marokkaan is hetzelfde. Vind Hollanders nog altijd gieriger dan Marokkanen. Je kan zeggen wat je wilt Numan, maar Marokkanen zijn duizend keer guller dan Hollanders.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Heb je je laptop en je mobiele telefoon al weer terug? Ik zou Socrates ook wel eens willen horen over deze afffaire, maar hij laat niets meer van zich horen. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:Heb je je laptop en je mobiele telefoon al weer terug? Ik zou Socrates ook wel eens willen horen over deze afffaire, maar hij laat niets meer van zich horen. :?
Socrates is aangeslagen. Maar ik wil je best zijn nummer geven, dan kan je hem bellen en het hem 'persoonlijk' vragen. Socrates is ook boos op me, hij heeft dankzij mij een SOA opgelopen die ik weer gekregen heb van Farid. Heb er gewoon maanden mee gelopen, zonder dat ik het wist/merkte. Dikke opluchting toen de HIV test negatief uitwees. Hoe zoe ik het moeten vertellen aan mijn ouders als het positief was? Mijn vader zou me hebben vermoord. :roll:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Eliabe »

Tukkerin schreef:
Pilgrim schreef:Heb je je laptop en je mobiele telefoon al weer terug? Ik zou Socrates ook wel eens willen horen over deze afffaire, maar hij laat niets meer van zich horen. :?
Socrates is aangeslagen. Maar ik wil je best zijn nummer geven, dan kan je hem bellen en het hem 'persoonlijk' vragen. Socrates is ook boos op me, hij heeft dankzij mij een SOA opgelopen die ik weer gekregen heb van Farid. Heb er gewoon maanden mee gelopen, zonder dat ik het wist/merkte. Dikke opluchting toen de HIV test negatief uitwees. Hoe zoe ik het moeten vertellen aan mijn ouders als het positief was? Mijn vader zou me hebben vermoord. :roll:
Dan moet je wel je vader en je broers over deze SOA inlichten, de kans dat ze nu ook besmet zijn is heel erg groot.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Dankjewel Numan. Kan er niks aandoen dat ik de Universiteit makkelijk vind. Moet je niet bij mij zijn, maar bij de Universiteit. Het niveau mag van mij duizend keer omhoog.
Je bedoelt die theologische universiteit? Ja die moeilijkheidsgraad is gewoon af te meten aan de hoeveelheid bakerpraatjes die je moet onthouden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Eliabe schreef:
Tukkerin schreef:
Pilgrim schreef:Heb je je laptop en je mobiele telefoon al weer terug? Ik zou Socrates ook wel eens willen horen over deze afffaire, maar hij laat niets meer van zich horen. :?
Socrates is aangeslagen. Maar ik wil je best zijn nummer geven, dan kan je hem bellen en het hem 'persoonlijk' vragen. Socrates is ook boos op me, hij heeft dankzij mij een SOA opgelopen die ik weer gekregen heb van Farid. Heb er gewoon maanden mee gelopen, zonder dat ik het wist/merkte. Dikke opluchting toen de HIV test negatief uitwees. Hoe zoe ik het moeten vertellen aan mijn ouders als het positief was? Mijn vader zou me hebben vermoord. :roll:
Dan moet je wel je vader en je broers over deze SOA inlichten, de kans dat ze nu ook besmet zijn is heel erg groot.
Dat incest in jouw Hollandse familie voorkomt.. wilt natuurlijk niet zeggen dat het bij ons gebeurt. Bij ons weten ze wel raad met vaders die aan hun dochters zitten, die worden door de gemeenschap VERBRAND! Nederlanders daarentegen vinden het best, kijken de andere kant op of bedekken het met de mantel der liefde. Opdonderen, ga jij maar gauw je dochters seksen, vieze geest dat je hebt.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:[ Socrates is ook boos op me, hij heeft dankzij mij een SOA opgelopen die ik weer gekregen heb van Farid. Heb er gewoon maanden mee gelopen, zonder dat ik het wist/merkte.
Had die wijze imam in de moskee je dat niet kunnen vertellen na de inspectie van dat maandverband ?
Ipv je tijd te verprutsen met theologische fabeltjes zie ik een carriere voor je weggelegd als scenariste voor GTST . Als moslima wordt je in die kringen absoluut positief gediscrimineerd want dan kunnen ze bij de Vara uitpakken met hun multiculturele "openheid" :D .

Maar hopen dan dat Hamid geen Dansende Jongen in Afghanistan wordt want dan steekt ie op zijn beurt nog een krijgsheer aan en die zal daar niet mee kunnen lachen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:Dankjewel Numan. Kan er niks aandoen dat ik de Universiteit makkelijk vind. Moet je niet bij mij zijn, maar bij de Universiteit. Het niveau mag van mij duizend keer omhoog.
Je bedoelt die theologische universiteit? Ja die moeilijkheidsgraad is gewoon af te meten aan de hoeveelheid bakerpraatjes die je moet onthouden.
En dat zegt ene mercator, die de flutstudie Geschiedenis gedaan heeft, en vindt ik en azielzoekers typt. :roll2: Een vriendin van me studeerde Geschiedenis en vertelde dat het de meest makkelijke studie binnen de alfa is en je maar 5 uur per week kwijt bent aan de studie.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Socrates is ook boos op me, hij heeft dankzij mij een SOA opgelopen die ik weer gekregen heb van Farid. Heb er gewoon maanden mee gelopen, zonder dat ik het wist/merkte. :roll:
Tja, dat krijg je met wisselende contacten.

Toch begrijp ik niet waarom Socrates eigenlijk die zaterdag met zijn familie uitgenodigd is. Je vader wist toch al dat hij geen Marokkaan was (neem ik aan teninste), want dat had je in een eerste post al meegedeeld. Socrates was dus bij voorbaat al door je vader afgewezen, dus waarom zou hij hem dan uberhaupt nog uitnodigen? :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Maar hoe zit het nu met die laptop? Ben je die nog steeds kwijt?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Socrates is ook boos op me, hij heeft dankzij mij een SOA opgelopen die ik weer gekregen heb van Farid. Heb er gewoon maanden mee gelopen, zonder dat ik het wist/merkte. :roll:
Tja, dat krijg je met wisselende contacten.

Toch begrijp ik niet waarom Socrates eigenlijk die zaterdag met zijn familie uitgenodigd is. Je vader wist toch al dat hij geen Marokkaan was (neem ik aan teninste), want dat had je in een eerste post al meegedeeld. Socrates was dus bij voorbaat al door je vader afgewezen, dus waarom zou hij hem dan uberhaupt nog uitnodigen? :?
Pilgrim, ik wou het toch proberen en had stiekem gehoopt dat mijn vader na het zien van Hamid ( en zijn familie) wel van mening zou veranderen. Jammer genoeg is mijn vader een harde man en wijkt hij niet van zijn mening af. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: En dat zegt ene mercator, die de flutstudie Geschiedenis gedaan heeft, en vindt ik en azielzoekers typt. :roll2: Een vriendin van me studeerde Geschiedenis en vertelde dat het de meest makkelijke studie binnen de alfa is en je maar 5 uur per week kwijt bent aan de studie.
Klopt ook, van wat ik er mij van herinner was het voor 80 % geouwehoer. Links geouwehoer dan nog in de zin van de gastarbeiders hebben Europa terug opgebouwd na de oorlog en meer van die belachelijke fabels.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie