AVRO. “Zóóó Moslim!”

Teva Teff

AVRO. “Zóóó Moslim!”

Bericht door Teva Teff »

Zet maar in je agenda.
20 januari Nederland 3
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Scarlatti »

We moeten dus als de sodemieter hier wat aan gaan doen!
Ik heb het al verstuurd naar de PVV en ik zag dat het net gelezen is door Geert.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: AVRO

Bericht door Ariel »

Ik zal niet kijken. Veel te slecht voor mijn bloeddruk. Maurits Berger die commentaar komt geven. :ohmy: Nou dan weet je het wel.
Ze hadden Hans Janssen commentaar moeten laten geven. Dat is pas spannend.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: AVRO

Bericht door Monique »

De bedoeling van Zóóó Moslim is dat de kijker leert over de islamitische cultuur.
en op 20 februari is er een avondvullend programma met als titel "zooooooooo kafir".

De bedoeling van Zoooooooo kafir is dat de moslim leert over de kafir cultuur.
Lijkt me eerlijk gezegd noodzakelijker.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: AVRO

Bericht door silkyboxershortXL »

Scarlatti schreef:We moeten dus als de sodemieter hier wat aan gaan doen!
Ik zit op dit moment te bezien of en hoe ik petitionaris kan worden. Ziet er nog ingewikkeld
uit. Het idee kwam na de 'stremselcoupe'
http://handboek.petities.nl/wiki/Petitieproces
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

De AVRO komt donderdag 20 januari met een avondvullend programma over moslims op Nederland 3. De tv-show heet Zóóó Moslim. Dit heeft de publieke omroep woensdag laten weten.
Het zal wel gaan over de suikerversie van de islam. Een versie die nergens ooit is geweest of zal komen. Behalve dan in de hoofden van de programmamakers.
De bedoeling van Zóóó Moslim is dat de kijker leert over de islamitische cultuur.
Wat een onzinnige bedoeling! Om de islamitische cultuur te leren kennen hoef je toch alleen maar het nieuws te volgen? En als je in Amsterdam of Antwerpen woont zit je dagelijks in die cultuur. Moet dat op TV dan nog een keer?
En door het onderwerp islamitische cultuur te noemen worden we bedrogen. Uiteindelijk gaat het toch om de koran en hadith? Maar die erin betrekken betekent dat er allemaal vuil naar voren komt. Dat omzeilen ze dus met islamitische cultuur. Dit is gewoon taqiya!
"De rode draad is de Moslimtest waarin thema's als religie, integratie, identiteit en lifestyle de revue passeren. Een panel van bekende Nederlanders beantwoordt vragen in de studio", aldus een AVRO-woordvoerder.
Integratie? Dat begrip staat toch niet in de heilige boeken? Dhimmie is denk ik nog het meest wat erop lijkt…
En Moslimtest? Nou ik weet wel een paar mooie vragen! Hoeveel Joden heeft Mohammed (vrede zij met hem) bij Khaybar onthoofd? Wat moet je doen als er een vlieg in je drinken valt? Welk middel geneest alle kwalen? Met hoeveel vrouwen was Mo tegelijk getrouwd? Hoe oud was zijn jongste vrouw? Enz.
Wel is duidelijk dat islamdeskundige Maurits Berger commentaar komt geven. Daarnaast maakt radio-dj Gerard Ekdom een muzikale ontdekkingsreis op de islam geïnspireerde popmuziek en bespreekt co-presentator Abdellah Dami de binnengekomen tweets.
Ik denk dat de programmamakers maar eens eerst op cursus mogen voordat ze het Nederlandse volk met hun ‘kennis’ gaan lastigvallen. Muziek is toch harum in de islam? Dus hoe kun je dat programma muziekaal omlijsten? Muziek is toch voor de oren wat varkensvlees is voor de mond? En Maurits Berger? Waarom niet Hans Jansen? Dat is op dit gebied toch een veel grotere naam? Of is het misschien zo dat ze in Berger een beter vertegenwoordiger van de suikerversie van de islam zien?
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op wo dec 22, 2010 10:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Ik zal niet kijken. Veel te slecht voor mijn bloeddruk. Maurits Berger die commentaar komt geven. :ohmy: Nou dan weet je het wel.
Ze hadden Hans Janssen commentaar moeten laten geven. Dat is pas spannend.
Ik weet nog niet of ik kijk. Op zich denk ik laat ze maar lullen. Hun woorden worden voor de toekomst vastgelegd. Net zoals die van Mark Rutte die tijdens de afgelopen verkiezingen zei dat er niks mis met de islam is. Die woorden kunnen in de toekomst als landverraad worden opgevat. En die toekomst kan wel een veel dichterbij zijn dan ze denken. Misschien is eén aanslag al genoeg...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: AVRO

Bericht door silkyboxershortXL »

Zwartmeer schreef:En Maurits Berger?
Maurits Berger bezet een leerstoel bekostigd door Oman aan de univ Leiden.

"In het convenant dat de Leidse universiteit en de regering van Oman gesloten hebben, is vastgelegd dat de universiteit vrij is in de keuze van de persoon die de leerstoel gaat bezetten en dat de leerstoelhouder op geen enkele wijze afhankelijk is van of verantwoordelijk is jegens de Omaanse regering. De Sultan of Oman Chair of Oriental Studies valt onder de faculteit der Godsdienstwetenschappen."

Uitermate fout figuur afgaande op een stuk wat ik van hem heb gelezen van zijn functie bij
het Clingedael instituut.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

Ik had ooit de AVRO-gids maar heb die al langgeleden opgezegd. Anders was er een grote kans geweest dat dat na deze uitzending zou gebeuren.

Sinds ik het verhaal van Ibn Warraq ken vertrouw ik gasten als die Berger voor geen cent. Ibn Warraq, ooit de bekenste afvallige van de wereld, studeerde islamitische wetenschappen bij de zeer hoog aangeschreven professor Montgomery Watt. Wat hij toen niet wist was dat het een moslim was. En zo kreeg hij een zoet suiker verhaal gepresenteerd. Ik zie niet waarom Berger en anderen boven verdenking moeten staan. Als je het verstand van een professor hebt en toch zulk vuil goedpraat…
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

silkyboxershortXL schreef:
Zwartmeer schreef:En Maurits Berger?
Maurits Berger bezet een leerstoel bekostigd door Oman aan de univ Leiden.
Ik was het al vergeten! Goed dat je het zegt! Wie betaalt die bepaalt. Meer hoef je niet te weten. Die gast verdient een vette boterham met z'n bedrog. That's all. Laat hem maar het tegendeel bewijzen. Als je zo te werk gaat vraag je er, op z'n minst om, om de schijn tegen te hebben.

Ik zou hem willen vragen of hij moslim is. Is het antwoord nee, dan zou ik hem vragen waarom niet? Waarom gelooft hij niet dat Mohammed een echte profeet was? En wat is er fout aan Allah dat hij niet in hem gelooft? Geloof me, ik maak me geen enkele illusie. Z’n antwoord zal een staaltje retoriek zijn waar je niks mee kunt, maar hij wel, en dat is het.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

Scarlatti schreef:We moeten dus als de sodemieter hier wat aan gaan doen!
Ik heb het al verstuurd naar de PVV en ik zag dat het net gelezen is door Geert.
Hoe zie je dat?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: AVRO

Bericht door naar boven »

Wat is het probleem?

'Opsporing Verzocht' is ook van de AVRO..
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Ik zal niet kijken. Veel te slecht voor mijn bloeddruk.
Ik geloof dat mijn bloeddruk goed is maar dat wil nog niet zeggen dat ik er tegen kan. Ik merkte de laatste tijd dat als er programmas over de islam op TV waren ik weg zapte. En dat waren programmas die ik een paar jaar geleden nog bij videoos bekijken zou hebben geplaatst. Zodra ik merk dat de islam wordt verheerlijk zonder dat er een goed tegenwoord te verwachten valt haak ik af.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

Het echte probleem van onze tijd is niet de islam, maar Maurits Berger, Femke Halsema, Alexander Pechtold, Mark Rutte, Job Cohen, enz.

En wat Geert Wilders betreft, er kan ooit een tijd komen dat hij zoals Willem van Oranje, de vader des vaderlands, in het volkslied opgenomen wordt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

KNUFFELACTIE TEGEN FILM VAN WILDERS
Het debat over bewogen woorden
Mohammed Cheppih, Neama Tahir, Mustafa Hamucu, Ali Eddaoudi, Maurits Berger, Mohammed Jabri
Je lacht je dood. Cheppih vertelt in het begin dat Mohammed Allah argumenten verstrekte om iets niet te doen. Haha!

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: AVRO

Bericht door Ariel »

naar boven schreef:Wat is het probleem?

'Opsporing Verzocht' is ook van de AVRO..
:laugh1: Misschien is opsporing verzocht ook een onderdeel van dit avondvullend programma . Dat valt dan onder het thema integratie, identiteit en lifestyle.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
naar boven schreef:Wat is het probleem?

'Opsporing Verzocht' is ook van de AVRO..
:laugh1: Misschien is opsporing verzocht ook een onderdeel van dit avondvullend programma . Dat valt dan onder het thema integratie, identiteit en lifestyle.
Zou wel mooi zijn, eerst dat programma, en dan opsporing verzocht! :roll2:
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: AVRO

Bericht door silkyboxershortXL »

Zwartmeer schreef:Het echte probleem van onze tijd is niet de islam, maar Maurits Berger, Femke Halsema, Alexander Pechtold, Mark Rutte, Job Cohen, enz.

.
Hun slagkracht komt pas tot leven als de media zich ertegenaan bemoeid.
De expertise op de achtergrond betreft het beïnvloeden van kijkers en niet zozeer informeren en mij weten ze al heel lang ook niet meer te amuseren.
De weerspiegeling van de samenleving die zij zouden moeten beogen is enorm uit balans.
Zij bepalen waar de publieke discussie over gaat, en zo zien we dan nu dat 'islam problemen' vooral gaan om de dingen benoemd te krijgen. Wel lopen de media aan de leiband van de politiek.
De 200 miljoen bezuiniging op tv- media is veels te weinig.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: AVRO

Bericht door mercator »

Ik zal niet kijken, ik erger me al genoeg aan moslims die ik MOET zien op straat, ik ga ze niet nog s opzoeken op de teevee zeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

AVRO

Bericht door hans van de mortel »

Zwartmeer schreef:Ik had ooit de AVRO-gids maar heb die al langgeleden opgezegd. Anders was er een grote kans geweest dat dat na deze uitzending zou gebeuren.
Even off topic. Nou ja, we hebben het over de AVRO. Abonneer je op de VPRO-gids. Value voor money. Een prachtgids waar je wat aan hebt. Fraaie layout en overzichtelijk ingedeeld. En dan heb je ook nog een cultureel mini-tijdschrift in huis. :ohmy:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

AVRO en de wijze Mo. Ze zitten samen op de po

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:Ik zal niet kijken, ik erger me al genoeg aan moslims die ik MOET zien op straat, ik ga ze niet nog s opzoeken op de teevee zeg.
Doe zoals ik. Ik praat met jan en alleman over de islam als ik maar even de kans krijg. Ik ben twaalf jaar een topper in de club van de JG's geweest. Dus ik weet hoe ik een gesprek moet aangaan. Dat vind ik leuk. En men spreekt je niet tegen. Zo makkelijk is het. Het gaat erom de anti-islam stemming er goed in te rammen! Zeg het voort! Praat erover op feesten en partijen. Zo nodig met een kwinkslag. Maak islam belachelijk door de islam te benoemen. Lijkt mij niet zo moeilijk. Gesprekken moeten niet te serieus zijn, anders onderschat je de intelligentie van de toehoorder en dat kan pijnlijk zijn. Iedereen weet al hoe in en in achterlijk islam is. Die hoort niet thuis in ONZE kennisbeschaving. Welnu, dat laatste zinnetje is al voldoende. Het spreekt haast als vanzelf dat mensen die de islam met de mantel der liefde bedekken niet te vertrouwen zijn en gerust als lamlendige landverraders betiteld mogen worden. Ga daar dan ook nooit een discussie mee aan.

Dat zijn jouw wijze woorden. En je hebt gelijk. Dat gesprek met de imam staat bij mij dan ook op een laag pitje. Dat komt nog wel een keer. Ik zal niet met hem in discussie treden. Want een moslim doet zoiets niet.

Een moslim discussieert niet, hij zegt je hoe het zit!

Dus? Islam-mensen zijn onaantrekkelijk. Eigenlijk onmenselijk. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO en de wijze Mo. Ze zitten samen op de po

Bericht door Zwartmeer »

hans van de mortel schreef:Het gaat erom de anti-islam stemming er goed in te rammen! Zeg het voort! Praat erover op feesten en partijen
Dat doe ik ook. Of beter gezegd, dat deed ik ook. Ik word de laatste jaren niet meer zoveel voor feesten en partijen uitgenodigd...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: AVRO en de wijze Mo. Ze zitten samen op de po

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Dat doe ik ook. Of beter gezegd, dat deed ik ook. Ik word de laatste jaren niet meer zoveel voor feesten en partijen uitgenodigd...
Ik heb die indruk ook. Nu niet dat ik zo al veel naar sociale functies ging, maar ik krijg toch wel regelmatig de boodschap om het maar niet "erover" te hebben, begeleid met meewarige blikken en rollende ogen. Ik wil er direct bijzeggen dat ik niet geïnteresseerd ben in discussie, uiteraard niet met moslims en in feite ook niet met moslim"gedogers". Die zijn al even moeilijk te "verlichten".Op mijn 51 jaar mag ik de verwaandheid hebben om te "weten wat ik denk" over moslims en wat ik ervan weet is dat ze niet deugen.
De opbrengst van mijn interventies in sociale situaties is zo miniem dat ik er soms zin in heb om de raad van Hans vd Mortel niet op te volgen en er maar het zwijgen toe te doen. Want als je het even practisch bekijkt zijn er een beperkt aantal (4) discussiemogelijkheden:
-met gelijkgestemden(zeg maar Zwartmeer en Hans bijv.). Heeft weinig zin want die weten toch ook al hoe het zit.
-met linkse en poco-lui. Geen zin want die zetten je gelijk neer als nazi en racist en beginnen te roepen.
-met moslim"gedogers". Ook geen zin want die willen er niks van weten onder het argument "toch gewoon maar leven en laten leven joh".
-met moslims zelf. Ja daar moet ik al helemaal geen tekeningetje bij maken.

In feite zou welke discussieperiode al lang moeten afgelopen zijn en hadden wein plaats daarvan al lang een soort Wannsee conferentie gehad moeten hebben met alle Europese leiders om het moslimprobleem ook practisch op te lossen. Altijd maar weer programma's op de treurbuis met brave moslims, uitleg van de Heilige Koran,vrolijke meiden van Halal, Lubbers die dat "goed materiaal" vindt etc.,....terwijl de treinboekjes om de moslims massaal te verwijderen al zouden moeten klaarliggen, je wordt er "niet goed van" zeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: AVRO

Bericht door silkyboxershortXL »

Paar dingen; Het programma zoooo moslim zou beter moslim zoo heten.
Ik heb al eerder opgemerkt dat in het islam propagandistische klimaat de strijd is om dingen benoemd te krijgen.
Verder heb ik wat juridisch advies (gedachtes) nodig. Laatst in het ziekenhuis zat er een moslima achter de balie. Wat als ik weiger door haar geholpen te willen worden? Ik ervaar zo'n hoofddoek een onderstreping van de superioriteit van moslims die onderbouwd wordt in de koran door ongelovige varkens en apen te noemen. Nogal beledigend. Toch wil ik dat spel wel meespelen
door obstinaat haar in de kaart te spelen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: AVRO

Bericht door mercator »

silkyboxershortXL schreef: Laatst in het ziekenhuis zat er een moslima achter de balie. Wat als ik weiger door haar geholpen te willen worden?
Beginnen een scene te maken tegen zo'n moslimwijf heeft geen zin, tenzij je je geroepen voelt om in de krant te komen. Gewoon haar die papieren geven, duidelijk je ongenoegen te kennen geven en zonder dag te zeggen weglopen. Goed plaats, tijdstip en ev. naam van het wijf noteren en een brief aan de ziekenhuisdirectie sturen met je bezwaren en dat je die ten allen tijde wil komen motiveren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie