Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door Eliabe »

ISTANBUL - De Turkse tv zond onlangs een kritische reportage uit over de groeiende islamfobie in Nederland en de opkomst van Geert Wilders. Opmerkelijk was dat de kosten van de reportage betaald zijn door de Nederlandse regering.
Turkse Nederlanders klagen in de reportage over discriminatie op de Nederlandse arbeidsmarkt. "Ze nemen liever een Nederlander, ook al ben je hoog opgeleid en beter dan die Nederlander," aldus de man. "De Nederlanders zijn radicaler dan vroeger", aldus een ander. Een derde waarschuwt voor etnisch geweld en noemt Nederland 'een kruitvat'. De Turkse verslaggever vertelt dat Nederland een van de landen is waar je de vijandigheid het sterkst voelt.

Opmerkelijk is dat de kosten voor het reisje van de Turkse journalisten betaald zijn door de Nederlandse regering, aldus de Volkskrant. Als onderdeel van een voorlichtingsactie werden de verslaggevers uitgenodigd. Het doel was eigenlijk het imago van Nederland op te poetsen.

"Wij hebben hen uitgelegd dat Wilders niet in de regering zit en dat zijn ideeën over de islam geen regeringsstandpunten zijn," vertelt een ingewijde op het ministerie van Buitenlandse Zaken."

Journaliste Mehves Evin vertelt over de positieve geluiden: "De Nederlanders wilden vooral laten zien hoe goed het gaat met de integratie van de Turken." Maar het pr-reisje had het tegenovergestelde effect.

De Turkse journalisten zagen vooral hun zorgen over de groeiende islamfobie bevestigd. "De euro is ingevoerd, er is economische crisis en er is werkgelegenheid verloren gegaan. Het makkelijkst is mensen aan te wijzen die oorspronkelijk niet uit jouw land komen. Vroeger had je Jörg Haider, nu heb je Geert Wilders." (AHA)
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... film.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door Ariel »

Hoe goed je het als een land doet, hoe best je als land voor allochtonen zorgt en voor ze opkomt, het is nooit goed genoeg voor dit soort mensen.
Misschien helpt deze negatieve reportage ons. Want wie weet komen er nu minder turken naar Nederland. Dat zou mooi zijn.
En schandalig dat ons belasting geld hier voor gebruikt is. . Dat de regering zich gaan schamen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door bijwoner »

Ariel,
Dat de regeringen zich schamen, zolang de samenleving ingericht is op het verdienen aan andermans onwetendheid, bedoel je?

Maar goed, nu is er dan iets gevonden om via negatieve emoties mensen in ons land te waarschuwen. In feite moeten die (Turkse) media zich schamen! Met natuurlijk de NL staat, die via de PVV,TON en VVD stelselmatig benadrukken dat 'Kafka onder ons' is, zolang je van buiten de EU komt. Met dat soort politiek bedrijving, is er geen film nodig...we leven het al uit!

Turkije is de snelst groeiende economie aan de grens van de EU. Het trekt alle kapitaal en investeerders naar zich toe, die het beu zijn dat hun investeringen onder een totaal Islamitisch bewind stelselmatig afgeschoten worden. Turken worden via deze film aangemoedigt in eigen land te blijven. Nu weet men dat al wel , maar zolang de Turkse staat reclame maakt voor eigen groei ambities, hoor je daar deze media niet over. Dan heet het propaganda omdat men generatie gericht werkt aan de samenleving. Grote hedgefondsen draaien op kapitaal uit mediatyconen, die baat hebben bij de ambachtelijke handel in gestolen voorkennis en daaruit angst onder de bevolking. Die hebben daarom journalisten in dienst, die alleen via de negatieve kant van het spectrum om zich heen kijken- dat verdiend beter...

Zelf zie ik dat anders, ik had deze staat graag bij de EU gezien. Er zijn in ons land heel wat minderheden, waarin het werkzoekende deel groter is, dan onder het Turkse deel. Ik ben dan ook aangenaam verrast, dat de economie van Turkije het zo goed doet: van harte gefeliciteerd! Zelfs met deze film, want de discriminatie die wij hier hebben in NL, is er in Islamitische landen tussen Moslims en niet-Moslims. Dat moet je niet willen of daar trots op zijn....
:turban:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door H.Numan »

Het allerlaatste wat ik graag zou zien is dat de EU zich voegt bij Turkije. Nog veel sterker dan Engeland destijds staat Turkije compleet buiten elke Europees concept hoe dan ook. Nog veel sterker dan Engeland voelen de Turken zich 110% Turk, dan een hele tijd niks en dan nog steeds Turk.
In tegenstelling tot Engeland destijds zien de Turken bepaald niet dat zij lid worden van de EU. Veel meer andersom.

Aangaande de scheiding tussen moskee en staat in Turkije: toen ze daar mee begonnen waren er tussen de 15-20% Christenen. Vandaag de dag minder dan 5%, en dat aantal gaat hard naar beneden. Ga voor de grap eens naar Turkije op vakantie, huur een huisje en zet er binnen een kerstboom neer, die zichtbaar is vanuit het raam. Dan kijken wat er gebeurt.

Let wel: ik heb het over binnen. Niet buiten in de tuin, of lampjes aan de gevel. Dat is vragen om moeilijkheden. En dan te bedenken dat Turkije het meest gematigde mohammedaanse land op de aardkloot is... :nono:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door bijwoner »

H.Numan,

Er is weinig op tegen om reden tot Turks zelfbewustzijn te hebben. Juist omdat van 'de buitenlandse' werkers in ons land, ik de beste ervaringen met Turken heb, zie ik dat land graag aansluiten bij de EU. 35 jaar terug waren het Turken, met wie ik samenwerkte die werk deden dat in ons land weinig 'blanken' trok. Nu nog, werken Turken veel in bijvoorbeeld De Botlek. Daar verdiend het dan ook naar en ik heb respect voor ze want het bleken eerlijke, hard werkende lieden. Met sommigen Antillianen daar was dat bepaald anders....

Er is inderdaad een economische omslag gaande binnen Turkije, wat helemaal te danken is aan de houding van de EU -zelf en dan met name de anti-Tukse houding. Er stroomt nu massaal investeringsgeld binnen uit Islamitische landen, die daarbij ook een meer Koranisch ge'inspireerd geestelijk klimaat voor zich in dat land opeisen. De eerste zelfmoord acties van niet-Koerden zijn al gepasseerd (slecht geld, drijft goed geld uit) en dat gaan ze meemaken in volle omvang ook- bij ongewijzigde inzichten.
Ik ga ervan uit dat in 2011 DPK wel gepubliseerd wordt, wat als gevolg kan hebben dat juist Turkije met een brugfunctie naar de EU / voorheen Islamitische landen helemaal binnen loopt. Het zei ze van harte gegund!

Vakantievieren door in stress naar andere landen te gaan, klopt mijns inziens niet met het begrip ontspannen. Daarnaast zie ik de status van rijke Westerling in een relatief armer vakantieland bepaald niet zitten; zo koloniaal achtig... [hypocrite.gif]

En ja, de christenen in Turkije die wellicht vroeger op support uit de EU konden rekenen, zien steeds minder solidariteitsacties voor zich geregeld worden. Een kerstboom heeft helemaal niets met de voorspelde komst van de HJC te maken.
Niet met de eerste keer, 2000 jaar terug en al helemaal niet met de komende (binnen pakweg 225 jaar-naar joodse jaartelling) terugkomst. :turban:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door H.Numan »

Kortom, net als bij de DTBHPD bijbel/koran/torah/tipitakka herhaal je gewoon wat je eerder zei, zonder enig nieuw argument.

Rest mij niets anders dan ook te herhalen: als de EU zo imbeciel is om Turkije binnen te laten zijn we binnen no time een derde wereld land. En dat is dan terecht ook. Erg jammer voor de Europeanen. Ze hadden beter kunnen weten en moeten weten.

Gelukkig zal het zo'n vaart niet lopen. Kunnen we de Grieken/Ieren/Portugezen en vooral Erdogan dankbaar voor zijn. De eerste vier om de boekhouding te flessen, de laatste om het ware gezicht van Turkije op tijd te tonen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door bijwoner »

H.Numan,
In dit draadje behoren wij ons tot commentaar te zetten op de NL/Turkse actie. Om je wat op weg te helpen hierin: laat de idee fixe los, dat er tot in de eeuwigheid annonimiteit zal bestaan bij bankzaken. Dat gaat rap veranderen, door aan de bron scheiding te brengen.

Het huidige systeem is afgodisch en zal dus beteugeld moeten worden door de mondiale overheden. We zijn met zijn allen de athe'istische beroepsloochenaars nogal zat, het komt ons de neus uit -juist nu 'dat tuig' mondiaal de planeet geplunderd heeft.
Vanaf 2011-01-01 wordt het pay back time!

Bingo! :turban:

Hollywood loopt zich nu al warm voor het script...

Daar helpt geen Heilige Koran meer tegen....
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door Ariel »

bijwoner schreef: Het huidige systeem is afgodisch en zal dus beteugeld moeten worden door de mondiale overheden. We zijn met zijn allen de athe'istische beroepsloochenaars nogal zat, het komt ons de neus uit -juist nu 'dat tuig' mondiaal de planeet geplunderd heeft.
Vanaf 2011-01-01 wordt het pay back time!
Je moet eens weten wie er bij mij "de neus" uit komt. :sly:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door bijwoner »

Ariel,
Dat is nu net het hele dwazen aan de situatie.

Ik mag aannemen, dat deze verzuchting van je bedoeld* is om door mij beantwoord te worden?
Als dat niet zo is, beschouw het onderstaande dan als een vergissing in uw nadeel (ga niet langs 'start').

Onder de huidige basisregels wordt je ge'eerd en gelauwerd, als de schade die je aan de maatschappij veroorzaakt oneindig veel groter is dan je persoonlijke bestaan. M.a.w. de zakkenvullers via Beurzen, die een bonus krijgen via bijvoorbeeld de handel in mosterdgas of wapens, veroorzaken tegelijkertijd een schade op deze planeet die een factor 1.000 groter is dan wat zij opstrijken.
Daarnaast rijdt men in de duusrte wagens, vliegt zich drie slagen in de rondte en hebben speech tarieven vanaf 200 Euro/uur per persoon. Allemaal, omdat ze daarnaast zoveel heisa veroorzaken, dat er extra Politie, leger en brandweer personeel paraat moet staan, naast medici, ziekenhuizen, gevangenissen en wat al niet meer.

Jij bent hier zo'n Forum toezichthouder en ziet die posting van mij gratis langskomen. Dat zal je neus wel uitkomen: het gaat dwars in tegen de huidige moraliteit waarbij landverraad geprezen wordt, overspel verheerlijkt en zoveel mogelijk emoties los gemaakt bij mensen die zich niet kunnen verweren tegen het internet en de leidraad van De Telegraaf en andere handelaren in angst via de ambachtelijke handel van gestolen voorkennis.. Stort zometeen de hele luchtbel van 'beveiligen tegen dwazen' in, een tenenkrommend vooruitzicht .
Hele volksstammen moeten straks opnieuw integreren in de maatschappij, nadat men afgeserveerd is als overbodige hulpdiensten! . :turban:

* Ik geef dat hier even aan, omdat je onlangs vanwege de maatschappelijk toegevoegde waarde van mijn postings, mij dreigde met een permanente verwijdering alhier.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door Ruth »

Wat heb jij toch tegen de Telegraaf..... als deze krant je zo ergert, lees dan een ander. 't RD ofzo [hypocrite.gif]
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door bijwoner »

Ruth,
Ik lees De Telegraaf niet, tenzij per toeval uit een prullenbak of zo.

DT schreef vlak na de moord op T.v.G over het 'boekie-boekie' geloof van de Moslims. Zo'n provocatie was niet bedoeld om met respect om te gaan met de toen nog 900.000 inwoners van NL die De Koran nog wel serieus namen. Het mediabedrijf waarin DT is opgenomen, heeft mede door speculeren op De Beurzen via hedgefondsen, meerwinsten behaald ten tijde dat het in de drukkerswereld ronduit belabberd ging. De pensioencrisis is mede veroorzaakt door toedoen van DT in 2007-05.

DT zelf wordt stelslematig gevuld met betaalde advertenties voor zogenoemde 'gouden tips'.
Dat kan op beursderivaten slaan, louche piramidespellen, onroerendgoed fabeltjes of groene wouden die nooit aangepland werden.
Tussen de bedrijven door, sijpelt er via DT allerlei informatie naar buiten, die meestal negatief uitpakken voor degen die daarin trappen.
In ieder geval stimuleren die krantenkolommen in D T de angst voor bezitters van beursproducten, waarna men gaat handelen.
Die transactie provisies, zijn zo'n beetje de basis van de Beurs gerelateerde (Bankier-, verzekering- en veiligheid-) bonussen.

In 2007 kwam er via *DT de suggestie dat ik vanwege DPK de Nobelprijs voor de Vrede zou moeten krijgen. Tegelijkertijd kwam daar het bericht overheen, dat wanneer DPK gepubliseerd zou worden, er als wraak de spaarmuntjes van de gehele wereld naar de knoppen geholpen zou worden. Een en ander heb ik ontweken en nu is alle aandacht gericht op het beperken van de maatschapelijke monetaire schade. De mondiale monetaire oorlog loopt dan ook sinds 2007-05. In de Kerstspecial van 2009 stond dan ook ronduit vermeld door de redactie, wat in de wandelgangen al langer bekend was: Men is helemaal verzot op heb, heb, heb & krijg, krijg, krijg.

Maar wil niets weten van het dragen van eigen verantwoordelijkheid. Ondertussen schreeuwt men moord & brand over anderen, in vaak veel kwetsbaardere posities; je neemt de zwakkeren te grazen en houdt zo de sterkeren (en veel rijkeren) uit de wind!
De actie van DT tegen het rekeningrijden is daar een sprekend voor beeld van.
:turban:

*Als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen!
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door Ruth »

Beste Bijwoner,

Volgens mij ben je de afgelopen tijd vergeten je pilletjes te slikken, je ziet overal spoken en complotten... denk je nu echt dat DT (ik neem aan dat je de Telegraaf bedoelt) zoveel macht en invloed heeft en als een spin het een web alles controleert. Alsjeblieft zeg...
En wanneer gaan ze je weer nomineren voor de nobelprijs ?? Bij het tienjarig bestaan die parallelkoran van jou??
Ik denk dat je je beter kan gaan verdiepen in de bijbel i.p.v. je druk te maken over allerlei zogenaamde complotten. Je kent toch het gezegde: de mens wikt maar God beschikt !!
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Juist omdat van 'de buitenlandse' werkers in ons land, ik de beste ervaringen met Turken heb, zie ik dat land graag aansluiten bij de EU.
O ja da's een heel goeie reden. Als de dooodarme Turken massaal naar hier verkassen wegens vrij verkeer binnen de EU is er geen geld meer om jouw uitkering te betalen.

Turkije mag NOOIT een Europees land worden, dat Europese politici zo iets zelfs maar overwegen maakt hen rijp voor het gekkenhuis. Turkije heeft niets maar dan ook niets toe te voegen aan Europa, is een achterlijk Aziatisch ontwikkelingsland dat ooit onder Ataturk een aanzet zag om beschaafd te worden maar dat wordt door de moslims daar helemaal terug geschroefd.

Turkije en Marokko zijn schurkenstaten die we zo snel mogelijk militair zouden moeten aanpakken. Veel dringender dan de gek van Teheran met zijn atoombommetje.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door bijwoner »

Ruth,
De manier waarop DT zichzelf profileert -als een machtsfactor om rekening mee te houden- laat weinig ruimte voor fanatasie over.
Volgens De Heilige Koran ben je een goede Moslim, als je het bestaan van de duivel ontkend. De Bijbel laat ruimte voor zowel goede, als kwade krachten en machten. De kwade krachten en machten, daarvan dienen Christenen zich verre te houden. Vervolgens behoef ik mij als Jezus-fan niet echt druk te maken over deze kwade krachten en machten, want die zijn volgens De Bijbel al verslagen.

Het is volgens de HJC voldoende, wanneer ik in eigen leven van Hem en De Bijbel getuig. De toeschouwer moet dan vrij zijn zelf conclusies te trekken of actie te ondernemen. Ik hoop natuurlijk, dat er nagedacht wordt en uiteindelijk 'contact met de levende God Zelf' gemaakt wordt. Daar ben ik niet bij nodig, iedereen kan dat helemaal gratis zelf doen. DT heeft grote problemen me het gratis genade aanbod vanuit De Bijbel . Helemaal, omdat dit zonder aanzien des persoons is. Internet is tegen heug en meug ontworpen om informatie te delen. Vaak illegaal, maar ik doe het zo transparant en eerlijk mogelijk.

Het bagataliseren van de negatieve invloed van De Telegraaf op haar lezers, past daarmee in een Islamitische traditie. Een soort omgekeerde integratie in ons land! Als je kijkt naar de impact van de aanbieding die satan deed aan de HJC aan het begin van 'Zijn bediening' zoals beschreven in het evangelie van Mattheus of Lucas, dan zie je dat populariteit op aarde meestal erg verdacht is.

Laat ik nu niet gericht zijn op zelfverheffing of populariteit! Het ParallelKoran project is bedoeld om Bijbelse kennis met Moslims te delen- terwijl juist deze geloofsgroep zwaar onder vuur ligt in ons land. Naast het bieden van Bijbelse hoop & vertouwen op een goede toekomst, past wat mij betreft ook aandacht voor het bestrijden van angst en onzekerheid. In De Bijbel staat 350 x de oproep ; 'wees niet bang' -zo'n beetje voor iedere dag van het jaar. De 2 namen van Jezus hebben een achterliggende betekenis.
Jezus= God redt en Immanuel = God is met ons. Als God 'voor ons 'is, wie zal er dan tegen Hem kunnen standhouden? :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door mercator »

Ruth schreef: Ik denk dat je je beter kan gaan verdiepen in de bijbel i.p.v. je druk te maken over allerlei zogenaamde complotten. Je kent toch het gezegde: de mens wikt maar God beschikt !!
Bijwoner zou zichzelf een lol doen door een geschikte vriend(in) te zoeken waar hij-in dit leven, t is het enige dat we hebben- wat aangename momenten mee kan beleven ipv te wachten op de doorbraak van de Parallel Koran die geacht wordt alle achterlijke Turkse en Marokkaanse moslim-apen ineens het Licht te laten zien.

Bijwoner, je weet toch dat de redactie van DT in handen is van Opus Dei, je weet wel, die van de Da Vinci Code, met dat geselen en zo?

Turkije is een achterlijk en obscurantistisch ontwikkelingsland, bestuurd door de democratisch verkozen gek Erdogan(met kopvodwijfje), en mag NOOIT deel uitmaken van Europa.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door H.Numan »

bijwoner schreef:H.Numan,
In dit draadje behoren wij ons tot commentaar te zetten op de NL/Turkse actie. Om je wat op weg te helpen hierin: laat de idee fixe los, dat er tot in de eeuwigheid annonimiteit zal bestaan bij bankzaken. Dat gaat rap veranderen, door aan de bron scheiding te brengen.
Iets te veel mis- of glühwein op? Te veel dadels lopen knabbelen? Of je verplaats gewoon de doelpalen een kilometertje?
Het huidige systeem is afgodisch en zal dus beteugeld moeten worden door de mondiale overheden. We zijn met zijn allen de athe'istische beroepsloochenaars nogal zat, het komt ons de neus uit -juist nu 'dat tuig' mondiaal de planeet geplunderd heeft.
Vanaf 2011-01-01 wordt het pay back time!
De debiliteit van je opmerking ontgaat je waarschijnlijk compleet. Als het systeem afgodisch is, kan het per definitie niet door atheïsten beheert worden.
Je spreekt tegenwoordig in Beatrix meervoud? De meeste mensen zijn afgodische beroepsloochenaars zat. Gelukkig zijn er maar weinig mensen die op dit soort hypocrieten stemmen. Het CDA en de CU zijn behoorlijk aangeslagen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door Ruth »

Om maar weer even terug te komen op het onderwerp van dit draadje. Wat mij betreft kan die film niet ongunstig genoeg zijn voor Nederland. Laat ze daar maar denken dat hier hele hordes anti-islamitische racisten rondlopen die niks liever doen dat ze t leven zo zuur mogelijk maken. Misschien stopt die stroom profiteurs die deze kant op komen dan eens !!
Jammer van die paar goedwillende Turken.
We weten allemaal wat de Turkse regering van plan is en als doel heeft: De islamisering van Europa en er een kalifaat stichten.

Dat Bijwoner dit geen probleem vindt oke, maar ik bedank ervoor.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door bijwoner »

H.Numan,
De manier waarop vermeende religuezen van kapitalistische, athe'istische of Islamitische huize omgaan met de economie en samenleving, duidt op vergaande belangenverstrengeling. Nu mag men voor zichzelf wel bepaald hebben wat 'een god dienen' inhoudt of niet, in de praktijk stelt men zijn vertrouwen op 'een macht die het individu overstijgt'. Afgoden, mensenwerk, gaan steevast uit van kennis als machtsfactor.

Wie vertrouwt is met De Bijbel weet wel beter: daarin staan naast de levende God, talloze afgoden beschreven uit de oudheid, die steevast uitgaan van de basis regel (voor)kennis = macht.
De levende God -bekend uit De Bijbel, gaat uit van het opvoedingsmodel, hierbij is kennis = verantwoordelijkheid. Dat heeft Hij ook zo gedaan gedurende de geschiedenis die Hij deelde met het volk Isra'el . Die 66 boeken zijn verdeeld in een tijdsperiode bekend als het Oude Testament en na 400 jaar stilte van Hem, het Nieuwe Testament. Deze begripsaanduiding is overigens een uitvinding van een RK-monnik ergens in 300 na Chr. -voor ons gemak wanneer wij De Bijbel lezen.
De voortgaande lijn van kennisoverdracht gepaard gaande met meer verantwoordelijkheid, vindt zijn climax in de komst van de HJC als een babytje bij kwetsbare arme ouders, die meteen na de geboorte (asielzoeker)vluchteling werden in Egypte. Pas na het vertrek van de HJC terug naar de hemel, blijkt de kennisoverdracht van Zijn geest, de Heilige Geest van God, zelfs mondiaal plaats te vinden bij Christenen.

Allereerst hebben de ouders verantwoordelijkheid, daar zij voor elkaar kiezen en van daaruit een gezin stichten. Vervolgens zal men de opgroeiende kinderen (mits men die mag ontvangen) geleidelijk aan laten wennen aan het leven. Het overdragen van verantwoordelijkheid hoort daarbij. Wie bewust als Christen leeft, zal zijn of haar gaven van de Heilige Geest belangeloos willen inzetten in de maatschappij. Dat is nu net de reden, dat de VML bij mij in 1996-02 electronische chips in mijn beide voeten heeft laten inplanteren. Een en ander is elders op dit Forum bij 'bijwoner spreekt' te lezen.

Waar de opbouw en inrichting van het monetaire stelsel overging in handen van niet-christenen , maar religieuzen met belangenverstrengeling, stopte de ontwikkeling tot volwassenheid. Uit De ParallelKoran blijkt ook, dat ik een bancaire achtergrond heb, maar dan zonder belangenverstrengeling. Vanaf 2011-01-01 zal er meer verantwoordelijkheid ge'eist worden van mensen die actief zijn rondom geldzaken en beurstransacties. Dit raakt het 'domein van de slang' in de kern. :turban:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door mercator »

Ruth schreef: Dat Bijwoner dit geen probleem vindt oke, maar ik bedank ervoor.
Bijwoner heeft geen centen om de Parallel Koran (de DPK) naar de Turken de brengen dus moeten de Turken maar naar hier komen volgens hem :D .
Maar idd, zo een film is goed, laat al die schooiers maar denken dat W Europa een racistische hel is waar het heel slecht toeven is en ze zelfs geen moskeetje mogen bouwen. En dat heel de administratie en media in handen zijn van kaffirs, vrouwen en homo's.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: De voortgaande lijn van kennisoverdracht gepaard gaande met meer verantwoordelijkheid, vindt zijn climax in de komst van de HJC als een babytje bij kwetsbare arme ouders, die meteen na de geboorte (asielzoeker)vluchteling werden in Egypte.
Haha, Jezus in het AZC in Egypte! Jozef en Maria hadden zich wat maffe praatjes laten verkopen dat hun boreling de Jodenkoning zou worden en dat ze daarom naar Egypte moesten om uit de handen van Herodes te blijven, het lijkt echt wel heel sterk op de zielige verhaaltjes waarmee de Islamitische schooiers hier naar toe komen om van andermans ruif te eten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door bijwoner »

mercator,

Aangezien jij weinig gastvrijheid in petto hebt voor Islamitische vluchtelingen, zal de aanpak van het probleem bij de bron toch veel beter zijn? Publicatie van DPK kan daarmee de emigratie van miljoenen Moslims voorkomen, naast veel terroristische aanslagen.

Toch heeft Geert W. in alle talen gezwegen over DPK, terwijl hij er wel gegevens uit gebruikt heeft.
Geert is desperaat bij verantwoording nemen; de NL staat moet zich arm betalen voor zijn beveiliging, zonder dat hij zelf erkend aan te zeten tot polarisatie.. Zijn belangenverstrengeling voorkwam dit, hij zou eens minder stemmen krijgen en verweten worden het Christelijke geloof aan te bevelen! Angst zaaien staat op gespannen voet met geloof, hoop & liefde op Bijbelse grondslag. :turban:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door BFA »

Geert zijn beveiliging is de Mohammedanen an te rekenen, niet hemzelf.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door bijwoner »

BFA,
Plagiaat is nog steeds zeer verwerpelijk, zelfs binnen het NL Parlement.
Geert kon openkaart spelen, maar zou daarmee zelf ook onder 'vuur ' (geestelijke aandacht) komen te liggen!
Volgens De Bijbel is het verzwijgen van zo'n medicijn = het plegen van de voortgaande misdrijven. :turban:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door Monique »

Bijwoner, er zal toch wel elders een plek zijn waar je kunt "bijwonen"?
Moet dat perse hier?
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland bekostigt Turkse 'anti-Wilders film'

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Aangezien jij weinig gastvrijheid in petto hebt voor Islamitische vluchtelingen,
Correctie, ik heb helemaal GEEN gastvrijheid in petto voor Mohammedaanse "vluchtelingen", en hoe ze het stellen in hun thuislanden raakt mijn kouwe kleren niet, met of zonder DPK. Omdat ik het heb over schadelijke, geweld en overlast plegende MOSLIMS, wat ze in hun hoofd hebben aangaande Mohammed e.d. is daarbij van geen enkel belang. 1400 jaar geschiedenis heeft uitgewezen dat moslims niet opvoedbaar zijn, en JIJ gaat dat even rechttrekken met de DPK, zeg Bijwoner, is Hoogmoed niet een van de 7 hoofdzonden?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie