Tukkerin praat bij.

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Pilgrim... in het licht van wat je hier allemaal leest, is het nog niet bij je opgekomen dat juffr. Tukker helemaal niet in die theologische praatbarak is geweest, dat ze gezellig thuis van een uitkering zit te dollen en te fantazeren?
Dan moet je wel heeeeeel erg goed kunnen fantaseren en dat jarenlang volhouden! Ze heeft zelfs nog foto's gemaakt van Kampen. :shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:And I love it! Ik ga zo dadelijk weer de koran lezen en wat theologische boeken van islamitische geleerden.
Dat verandert niets aan wat ik gezegd heb.
Je houdt ervan omdat je denkt dat zo het paradijs van jou zal zijn en niet van iemand anders.
Een heel egoïstische drijfveer. Dit is niet te verwonderen, pedofeet Mohammed is zowat de grootse egoïst uit de geschiedenis van de religies.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Dan moet je wel heeeeeel erg goed kunnen fantaseren en dat jarenlang volhouden! Ze heeft zelfs nog foto's gemaakt van Kampen. :shock:
Als je ziet welke dwaasheden moslims tegen alle logica in blijven geloven is dat helemaal zo vér gezocht niet. Helemaal niet als je-zoals ik-ervan uitgaat dat moslims geestesgestoorden zijn. De stemmen die de schizofreen hoort zijn voor hem écht, waarom zou Tukker dan niet in een eigen fantaziewereld kunnen leven ? Dat doen moslims toch hun hele leven lang?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Socrates »

mercator schreef:
Socrates schreef: Exact hetzelfde vroeg ik me ook af toen ik het las! :roll2:
Ja jongen, je bent met wat begonnen hé :D . Raak er nu maar s van af ! En dan bedoel ik niet alleen die druiper !
:laugh1: Waar ik aan begonnen ben...daar kan jij alleen maar van dromen.....en je hebt gelijk van een verslaving kan je niet 1,2,3 afkomen...
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Socrates schreef: :laugh1: Waar ik aan begonnen ben...daar kan jij alleen maar van dromen.....en je hebt gelijk van een verslaving kan je niet 1,2,3 afkomen...
Mss een triootje, Tukkertje met jouw en de onvolprezen Hans vd Mortel ?
Mercator is te oud voor zulke grapjes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:And I love it! Ik ga zo dadelijk weer de koran lezen en wat theologische boeken van islamitische geleerden. :cool:
Zeg Tukkerin, er bekruipt mij iedere keer het gevoel dat je op de een of andere manier de Islam probeert te ‘redden’. Daarom doe je volgens mij die studie theologie, omdat je hoopt of denkt ‘iets’ te kunnen vinden waaruit zou moeten blijken dat de Islam op de een of andere manier toch ‘waar’ kan blijken te zijn. Als je er maar de een of andere draai aan weet te geven of zo. Diep in je geest weet je dat de Islam bedrog is, maar het oppervlaktebewustzijn verdringt dat. Volgens Ali Sina is dat zelfs bij iedere moslim zo en dat is de reden dat ze zo hysterisch reageren als hun ‘profeet’ weer eens bespot wordt. Je verkeert volgens mij ergens in geestelijke nood zoals blijkt uit deze vorige post van je:
Tukkerin schreef:Beste Thomas, een weldenkend en fatsoenlijk mens kan het hier niet mee eens zijn. Hetzij man of vrouw. Je hebt alleen geen idee hoe moeilijk het is om het met een aantal brandpunten ( genderpatronen binnen de islam, de geschiedenis van de profeet, de islam, vrouwenrechten, het niet dynamisch zijn, enzovoorts) niet eens te zijn en je kaartenhuis daarmee in elkaar zien te vallen. Alles wordt je ontnomen, cognitieve dissonantie en een naar gevoel bekruipen je dan. Je hebt echt, maar dan ook echt, geen idee hoe dat is/voelt en dat het ( klink wellicht melodramatisch, maar het is zo) een dagelijkse (twee) strijd is.
En nu zoek je naar een uitweg en je hoopt dat die theologiestudie je een antwoord zal geven. Arme Tukkerin! Ik heb met je te doen. Je klampt je vast aan je oude zekerheid en daarom stimuleer je je ouders om zo islamitisch mogelijk te leven (met vasten en zo), maar zelf trek je je niets aan van de islamitische kuisheidsregels. Het zal je allemaal niet helpen. Het enige wat je uiteindelijk zult ontdekken (als je de moed hebt gevonden om voor de Waarheid open te staan) is dat de Islam gewoon een valse godsdienst is en Mohammed een valse profeet die helaas succes gehad heeft. Lang geleden is er voor dit soort mensen gewaarschuwd. De Bijbel staat vol met waarschuwingen tegen valse profeten en leraren. Dit is de bekendste:
“Wacht u voor de valse profeten, die in schapevacht tot u komen, maar van binnen zijn zij roofgierige wolven” (Matteüs 7:15). Valse leraars zijn vals, niet alleen in hun leer, maar ook in hun verschijning. Zij doen alsof zij iets zijn dat zij niet zijn. Van binnen zijn zij kwaadaardige wolven die de schapen doden en uit elkaar jagen. Maar zij dragen een schapevacht om de schapen te foppen.
Lees vooral eens dit artikel (als je de moed hebt):
http://www.oldpaths.com/Archive/Davison ... lselee.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel plezier en succes met je studie! :wink2: heartbeat:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Update!

Ik onderhou stiekem contact met Hamid. En heb van zijn moeder chocolade ( mischien een subtiele hint dat ik wat vet moet kweken vooralereer ik haar zoon mag huwen) en een leuke stof cadeau gekregen, zomaar uit het niets. Ze zei: voor mijn toekomstige schoondochter en de toekomstige bruid. [hypocrite.gif]

Mijn vader haat Afghanan omdat die radicaal zijn en iets met taliban moppelt hij dan. :crying:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Mijn vader haat Afghanan omdat die radicaal zijn en iets met taliban moppelt hij dan. :crying:
Hamid is toch communist? Dat is ook radicaal, maar niet moslim. Of heeft je vader hem ook afgewezen omdat hij geen moslim is (behalve dus dat hij ook geen Marokkaan is)? :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Mijn vader haat Afghanan omdat die radicaal zijn en iets met taliban moppelt hij dan. :crying:
Ik begin hoe langer hoe meer in te zien dat je ouwe een heel wijs man is. Over al die Afghaanse opium en heroine weet die dan nog niks wss.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Mijn vader haat Afghanan omdat die radicaal zijn en iets met taliban moppelt hij dan. :crying:
Hamid is toch communist? Dat is ook radicaal, maar niet moslim. Of heeft je vader hem ook afgewezen omdat hij geen moslim is (behalve dus dat hij ook geen Marokkaan is)? :?
Dat Socrates communist is, weet de vader niet.
Of misschien wel, de neef in Marokko is Taliban of Al Qaida, dit samen met een communist in de familie is een onmogelijke combinatie.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Mijn vader haat Afghanan omdat die radicaal zijn en iets met taliban moppelt hij dan. :crying:
Hamid is toch communist? Dat is ook radicaal, maar niet moslim. Of heeft je vader hem ook afgewezen omdat hij geen moslim is (behalve dus dat hij ook geen Marokkaan is)? :?
Nee natuurlijk weet mijn vader niet dat Hamid een communist is en denkt hij dat Hamid islamitisch is.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Mijn vader haat Afghanan omdat die radicaal zijn en iets met taliban moppelt hij dan. :crying:
Hamid is toch communist? Dat is ook radicaal, maar niet moslim. Of heeft je vader hem ook afgewezen omdat hij geen moslim is (behalve dus dat hij ook geen Marokkaan is)? :?
Dat Socrates communist is, weet de vader niet.
Of misschien wel, de neef in Marokko is Taliban of Al Qaida, dit samen met een communist in de familie is een onmogelijke combinatie.
Mijn vader is helaas een cultuurmoslim en veels te liberaal in de islam. Als hij een Taliban moslim was had hij Hamid nooit geweigerd op grond van zijn afkomst omdat dat niet islamitisch verantwoord is. :crying:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Mijn vader haat Afghanan omdat die radicaal zijn en iets met taliban moppelt hij dan. :crying:
Ik begin hoe langer hoe meer in te zien dat je ouwe een heel wijs man is. Over al die Afghaanse opium en heroine weet die dan nog niks wss.
Oh, mijn vader weet heel wat over de Afghaanse opiumhandel. Mijn vader is niet stom, maar hartstikke intelligent en up to date! In dit soort gevallen had ik gewenst een analfabete vader te hebben gehad. :crying:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Hebreeuws en Latijn

Bericht door Tukkerin »

Ben het nu aan het leren... wat zijn het mooie talen. heartbeat:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebreeuws en Latijn

Bericht door Pilgrim »

Deze post hoort thuis bij 'Tukkerin praat bij'. Anders is het spam.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hebreeuws en Latijn

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:Deze post hoort thuis bij 'Tukkerin praat bij'. Anders is het spam.
:crying: niet zo gemeen doen jij.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Hebreeuws en Latijn

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:... wat zijn het mooie talen.
Ben je de beschaving aan het ontdekken?
Gefeliciteerd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hebreeuws en Latijn

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:... wat zijn het mooie talen.
Ben je de beschaving aan het ontdekken?
Gefeliciteerd.
:rock: dankjewel.. krijg ik nu taart? Hebreeuws heb ik altijd al een moooie taal gevonden en lijkt verdacht veel op Arabisch. Blijf er echter wel bij dat ik Arabisch nog altijd het mooist vind. Maar hoe meer talen, hoe beter toch. Zo vergroot ik mijn kansen op de arbeidsmarkt. :wink:
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Hebreeuws en Latijn

Bericht door BFA »

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Van de baan

Bericht door Tukkerin »

Hoi,

Socrates is van de baan. Mijn ouders hebben hem niet goedgekeurd en na een goed gesprek afgelopen vrijdag ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch niet gaat werken. Hij wilt geen burgerlijk leven en kindjes... en ik dus wel. :crying: Mijn ouders hadden een vooruitziende blik. Nu is mijn vriendin verloofd en heeft dus een een man aan wie ze gezegd heeft dat ze een vriendin heeft die opzoek is naar een leuke man. De verloofde vertelde dat hij een goede vriend had die ook opzoek is naar een Marokkaanse dame om te trouwen. Echter, hij heeft coffeshops in Rotterdam en zit dus in de drugs. Nu wilt hij stoppen, dat is zijn voornemen voor 2011. E tsjah, als hij er oprecht spijt van heeft en belooft te stoppen dan kan ik hem een kans geven. Daar tegenover staat weer wel dat hij 31 jaar en Marokkaans ( berbers) is, alles dus op een rijtje heeft en dus ook kan trouwen. En dat hij supereerlijk is en dus gelijk gezegd heeft wat hij doet.

Nou gaan we binnekort wat drinken samen... welke kritische vragen moet ik hem stellen??

2011 gaat mijn jaar worden! Het jaarin waarin ik hopelijk ga verloven!!!
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Van de baan

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef: Echter, hij heeft coffeshops in Rotterdam en zit dus in de drugs.
In het begin waren die coffeeshops een poging van Nederlanders om eerlijk en zonder maffia cannabis te verhandelen.
Op het ogenblik heeft de maffia 99% in handen.
Uit de maffia stap je niet zomaar uit wanneer je wil.
Die man gaat veel zwart geld hebben, zal onbetrouwbaar zijn.
Maffia laat regelmatig zijn onderdanen in het rijtje lopen via druk op hun kinderen.

Ik raad je dit af.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Van de baan

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: welke kritische vragen moet ik hem stellen??
Of hij t verschil kent tussen Afghaanse en Marokkaanse hasj!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Van de baan

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef: Echter, hij heeft coffeshops in Rotterdam en zit dus in de drugs.
In het begin waren die coffeeshops een poging van Nederlanders om eerlijk en zonder maffia cannabis te verhandelen.
Op het ogenblik heeft de maffia 99% in handen.
Uit de maffia stap je niet zomaar uit wanneer je wil.
Die man gaat veel zwart geld hebben, zal onbetrouwbaar zijn.
Maffia laat regelmatig zijn onderdanen in het rijtje lopen via druk op hun kinderen.

Ik raad je dit af.
Maar wat als hij er oprecht spijt van heeft en ook echt wil stoppen? Wie ben ik dan om deze man geen kans te geven? Hij is 31 wat echt perfect is, want dan hoeven we niet eens kinderachtig een relatie aan te gaan en kunnen we gelijk tot de orde komen. Aantal gesprekken, aantal dates... heel veel telefoongesprekken en dan de stap wagen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Van de baan

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: welke kritische vragen moet ik hem stellen??
Of hij t verschil kent tussen Afghaanse en Marokkaanse hasj!
SSSSST, ben mijn leven aan het uitstippelen. Ben nu bijna 22 jaar oud..laten we zeggen moet nog eerst een jongen leren kennen, dat duurt een jaar. Dan ben ik 23... en dan hand vragen... en tussen hand vragen zit ook nog 1.5 jaar dus tegen de tijd dat ik trouw ben ik 24. Maar dat kan alleen als ik nu de man tegenkom... en dan kan ik pas op zijn vroegst op mijn 26e moeder worden.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef: Maar wat als hij er oprecht spijt van heeft en ook echt wil stoppen?
Zijn maffiabazen houden daar geen rekening mee.
Die maffiabazen zijn mensen waar jij niet mee wil omgaan, toch niet als jij een burgerlijk leven wil. ALs je met hem wil, zullen die maffiabazen je geen keuze laten.
Tukkerin schreef:Wie ben ik dan om deze man geen kans te geven?
Het is deze man die gemaakt heeft dat hij geen kansen meer kan aannemen. Met jou heeft dit niets te maken.
Tukkerin schreef:hoeven we niet eens kinderachtig een relatie aan
Denk eens goed na. Koffieshops.
Die man heeft alles. Geld, kicks en veel slechte vrienden.
Vraag je eerst eens af, wat jij met al je burgerlijke ambities nog voor hem kan betekenen.
Zelfs dresseren kan je hem niet meer want er zijn al meesters waar jij nooit mee kan concurreren.

Wat kan jij voor hem zijn?
Een burgerlijke dekmantel voor al zijn niet zo burgerlijke activiteiten.
In een nabije of verre toekomst, zijn bezoek in de gevangenis.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie