Spic & Span reinigt zelfs de koran

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door hans van de mortel »

Vanaf nu proberen Hans van de Mortel (Spic) en Mercator (Span) met hun logica en gezonde verstand de koran te ontdoen van alle smurrie en vuiligheid. Een hele klus. Maar we gaan ervoor. Helemaal schoon zullen we de koran nooit krijgen. Onze werkwijze bestaat niet uit luchtverfrissers met een suikerluchtje, maar puur uit chemische reiniging vanuit de hersenen.

Spic & Span reinigt de koran wat geen moslim zelf kan
Eerst even een logische gedachte. Vrienden kies je zelf uit. Familie wordt je toegewezen. Zoals ook de islamitische vuiligheid uit de islamitische landen. Ik heb niks tegen een Duitser. Ook al heeft hij geen gevoel voor humor. Maar als ik contact wil maken met hem omdat hij mijn buurman is en hij heeft het er maar over dat hij stront zo lekker vindt ruiken, het liefst die van katten en honden door elkaar gemengd, dan wordt het tijd om mij achter de oren te krabben. En zo is het natuurlijk ook met al die mensen in ONZE kennisbeschaving die in Mohammed de man met de gouden tongval zien. Ze hebben hm NOOIIIIIIIT horen praten, maar nemen al zijn praatjes, waarvan niemand weet dat ze waar zijn, voor waar aan. Hoogst onsmakelijk en verwerpelijk. Vandaar dat het tijd wordt om pagina voor pagina de koran schoon te maken met het beste middel wat er bestaat. Spic & Span. Over zo'n vier uur begint de start van de grote koran schoonmaak.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door Eliabe »

Als ik jullie was zou ik hem eerst maar even zandstralen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door hans van de mortel »

Eliabe schreef:Als ik jullie was zou ik hem eerst maar even zandstralen.
We zijn goed voorbereid op alles. En zijn zwaar bewapend met een paar tassen vol rode stiften om alles te onderstrepen en te markeren in de koran wat walgelijk en weerzinwekkend is. Bovendien dragen we ultra anti-koran religion protected shit masks. En iedereen die ons wil helpen met de grote islam schoonmaak van 2011 is welkom. Veel geestelijke handen uit ONZE kennisbeschaving maken licht werk van de onverteerbare zwaar op de geest drukkende islam-kost. :evil:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door Eliabe »

hans van de mortel schreef:
Eliabe schreef:Als ik jullie was zou ik hem eerst maar even zandstralen.
We zijn goed voorbereid op alles. En zijn zwaar bewapend met een paar tassen vol rode stiften om alles te onderstrepen en te markeren in de koran wat walgelijk en weerzinwekkend is. Bovendien dragen we ultra anti-koran religion protected shit masks. En iedereen die ons wil helpen met de grote islam schoonmaak van 2011 is welkom. Veel geestelijke handen uit ONZE kennisbeschaving maken licht werk van de onverteerbare zwaar op de geest drukkende islam-kost. :evil:
Je kunt hem dan beter maar verbranden, er staat toch niets in wat waarde heeft.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door hans van de mortel »

Spick & Span gaan u vermaken.

Het zal geenszins een saaie herhaal tirade worden tegen ONZE anti-kennisbeschaving die als islam staat gebrandmerkt, maar alleszins als een verlichte therapie voor moslims die, ook al hebben ze gestudeerd en mogen zich meester in de rechten noemen, een lichtpunt in de duisternis van hun bekrompen domheid zijn. Want wie Meester in de Rechten in Nederland is, moet ook kunnen begrijpen dat van bijvoorbeeld een hoofddoekdrager uit hoofde van haar geloof in Allah en niet in ONZE kennisbeschaving, in zijn geheel geen fatsoenlijke op het verstand beredeneerde uitspraak is te verwachten. Islam en zijn aanhangers zijn hoe dan ook ongewenste vreemdelingen in ONZE kennisbeschaving. Een wel of niet een hoofddoek dragende magistraat verandert daar niets aan. Stalin en Hitler waren opper magistraten met een groot gevolg van rechters in hun kielzog. Maar zij bleken hoe dan ook ongeschikt als ongewenste vreemdelingen in ONZE kennisbeschaving.

Voordat we met het reinigen van de koranramp gaan beginnen nodigen we alle bezoekende moslims aan dit forum uit om ONZE kennisbeschaving nog eens goed te leren doorgronden door terug te gaan in de tijd. De bedoeling is om tot het inzicht te komen dat voor de islam in ONZE kennisbeschaving geen plaats is weggelegd. Om begrijpelijke redenen. We starten deze topic dan ook met een vrolijk muzikaal intermezzo. Ook geschikt - uiteraard - voor de allerliefste kindertjes die niet met de verdoemenis van de koran kennis hebben gemaakt. Hun leven zou er door verpest worden. En zo zit ONZE kennisbeschaving niet in elkaar.

1. – Rock around the clock:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=F5 ... small#t=47" onclick="window.open(this.href);return false;

2. – Handyman

http://www.youtube.com/watch_popup?v=uV ... &vq=medium" onclick="window.open(this.href);return false;

Beste moslims, maar ook niet-moslims, geniet van de vrijheid van geloof in goddelijke muziek die niet van Allah en zijn domme kenecht Mohammed afkomt. Letvooral ook goed op de plaatjes die ook al niet uit de geest van islamitische Arabieren zijn gekomen.
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op wo dec 29, 2010 7:26 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door BFA »

hans van de mortel schreef: Spic & Span reinigt de koran wat geen moslim zelf kan
Denk je niet dat 'Tipp-ex' effectiever is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:
hans van de mortel schreef: Spic & Span reinigt de koran wat geen moslim zelf kan
Denk je niet dat 'Tipp-ex' effectiever is.
Kom op BFA! Een beetje positieve instelling is welkom. Ik heb het niet over fysieke reiniging gehad, maar over geestelijke reiniging. :crying:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door BFA »

hans van de mortel schreef: maar over geestelijke reiniging
Ga voor het perfecte schot door het hoofd, altijd op de hersenen richten.

Anatomy of the Perfect (Undead) Headshot
The Science of Head Hits: The Frontal Lobe

Dr. Steven Schlozman, has written extensively about the brain function of undead zombies (as opposed to voodoo victim zombies). He's co-director of Medical Student Education in Psychiatry at Harvard Medical School and, much more importantly, on the advisory board of the Zombie Research Society.

His self-appointed mission is to use zombie fiction to help teach people about the way the human brain works. One of the useful points he makes is that, contrary to the idea that the brain stem (medulla oblongata) must be destroyed in order to destroy a zombie, their behavior indicates that several parts of their brains are still functioning in a coordinated way. They hear noise, stagger toward it and attack the target on sight. These are sure signs that the zombie frontal lobe is active enough to process sensory input through the thalamus. Of course, the frontal lobe must be damaged because the zombie acts on base impulses, like pursuing and eating other people. Other brain damage accounts for the lack of motor coordination and general poor manners.

The good news here for zombie apocalypse survivors­—and defenders of the logic of zombie shows—is that damage to other parts of the brain could put a zombie down for good. So any nitpicking over the effectiveness of arrows and blunt instruments to destroy the undead could be unfounded. That's not to say that these weapons are better than a firearm. Guns are the best brain destroyers out there, but there's more than meets the eye there, as well. Many parts of the brain can take damage while the body stays functional.

So the last stop of a zombie headshot enthusiast (with plenty of free time) must be forensics journals. It turns out there are three kinds of people who are keenly interested in the way gunshots can lead to "immediate incapacitation": police accused over pulling the trigger too many times, military snipers and zombie genre nuts. In most zombie-scenarios a wounded zombie still poses a massive danger and ammunition is likely in short supply, so knowing what part of the brain needs to be destroyed to prompt an immediate shut-down is useful. In this, the 1995 study "Penetrating gunshots to the head and lack of immediate incapacitation" by German researcher B.L. Karger is required reading. As is "Forensic neuropathology: a practical review of the fundamentals" by Hideo Itabashi.

Karger lays down the basics ("immediate incapacitation is possible following cranio-cerebral gunshot wounds or wounds that disrupt the upper cervical spinal cord only") and Itabashi backs the conclusions with specifics, and nauseating color photos. Itabashi says that immediate incapacitation is "very likely" in head shots by a rifle or shotgun at close range, or handguns with calibers larger than 9mm. Nothing too surprising there, but the locations of the wounds is of interest to zombie hunters. Itabashi says that hitting the brain stem or severing the spinal column between the second and third thoracic vertebrae (in the neck) will produce an instant kill, which follows the canon of typical zombie scripts. But he also includes a third location in the brain as a place where damage results in immediate incapacitation—and it's located frontal lobe. The primary motor cortex exists on both sides of the brain. It sends signals, via neurons, to the muscles of the body. Destroy this and you have a harmless zombie.
http://www.popularmechanics.com/science ... ck=main_sr" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door Eliabe »

hans van de mortel schreef: Voordat we met het reinigen van de koranramp gaan beginnen nodigen we alle bezoekende moslims aan dit forum uit om ONZE kennisbeschaving nog eens goed te leren doorgronden door terug te gaan in de tijd.. De bedoeling is om tot het inzicht te komen dat voor de islam in ONZE kennisbeschaving geen plaats is weggelegd.
Mag het ook in plaatjes? Speciaal voor de moslims die nog geen Nederlands kunnen lezen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:
hans van de mortel schreef: maar over geestelijke reiniging
Ga voor het perfecte schot door het hoofd, altijd op de hersenen richten.
Jammer amice! Je versteert deze topic. Jammer! Tijd voor een fles sake.
En wat het dodelijke schot door het hoofd betreft heb je het mis. Volkomen mis. Ik heb je artikelbijdrage niet eens gelezen. Onnodig. Want voor het perfecte dodelijke schot moet je op het hart richten! Denk daar nu eens even rustig over na amigo, voordat je anderen gaat napraten! :nono:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door mercator »

Eliabe schreef: Je kunt hem dan beter maar verbranden, er staat toch niets in wat waarde heeft.
Koran is maar een dom boekje, wat papiertjes in een kaftje. Beter is om e koran te verbranden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door BFA »

hans van de mortel schreef:Want voor het perfecte dodelijke schot moet je op het hart richten!
Het gaat over zombies. De Koran creëert zombies. Spic & span werkt niet bij zombies. Je haalt er maar tijdelijk een beetje rotting mee weg, niet het proces dat doet rotten.
Zombies zijn reeds dood. Een schot door het hart haalt dus ook niets uit. Een ondode dode blijft na een hartschot een ondode dode.
Je moet het commandeercentrum uitschakelen. De Frontale lobben.

Ik begrijp je goede bedoelingen. Maar het is zoals je reeds lang weet: goede bedoelingen maken stinkende wonden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door Eliabe »

Zijn jullie aan het radicaliseren geslagen?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door BFA »

Heeft het er de schijn van weg?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
Eliabe schreef: Je kunt hem dan beter maar verbranden, er staat toch niets in wat waarde heeft.
Koran is maar een dom boekje, wat papiertjes in een kaftje. Beter is om de koran te verbranden.
Het klinkt cruw en past waarschijnlijk niet in ONZE tolerante beschaving. Maar de logica ontgaat mij niet.

Het gaat om de macht. En nogmaals om de macht. Al dat verschrikkelijke wat Amerika als christelijke natie heeft aangericht in Vietnam staat waarschijnlijk in geen verhouding tot de verbranding van afvalligen in de tijd van de macht van de onanerende Vaticaan-pausen. En . . . het had succes. En daar gaat het om. Om het succes van de macht. Als wij het daarmee niet eens zijn getuigt het van verstand om onze mond te houden. En nu? De tijden zijn veranderd. Zeg wat je te zeggen hebt. Niemand heeft gelijk. Alleen de macht. Ach, zo is het toch altijd al geweest?

Dus? Geef ik Mercator vanuit mijn gezonde verstand en logische redeneerkunst volkomen gelijk. Verbranden zie ik wel wat in. Normaal ben ik daar op tegen. Maar aangezien het het favoriete gedeelte in de hersenbeleving van de moslim is, kan ik daar moeilijk bezwaar tegen maken.

Ik zou zeggen. Laten we het geheel in de stijl van hun Mohammed doen, wiens praatjes alle moslims accepteren als een gorgeldrankje voor hun aan kanker ten onder verloren geraakte verrotte slokdarm.


Het leven is een spel van de illusie.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door Eliabe »

BFA schreef:Heeft het er de schijn van weg?
Als we napalm gaan gebruiken. Ik heb meer ervaring met de goalkeeper.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door Schepsel »

Hup met xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!
Ik zat eens met iemand te bespreken hoe je de mensheid uit kunt roeien. Hij ried plutonium aan, dat zou zeer dodelijk zijn dus kleine hoeveelheden zouden voldoende wezen en doordat het erg vast is zou het lang genoeg op de aarde blijven, dat kleine benodigde beetje zou dus niet snel in de atmosfeer verdwijnen.

Dan toch maar plutonium? Nadeel is wel dat de onschuldigsten, de dieren, er ook aangaan op die manier. Wat zullen er dan een hoop soorten uitsterven!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door BFA »

.
Laatst gewijzigd door BFA op wo dec 29, 2010 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door BFA »

Schepsel schreef:Wat zullen er dan een hoop soorten uitsterven!
Rond Tsjernobyl leven er everzwijnen van 300kg. Dit plutonium heeft ook voordelen.

Wapens in orbit, Rail Guns, de laatste ram-jets levering verwoesting af met snelheden zodat plutonium door kinetische energie kan vervangen worden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:
hans van de mortel schreef:Want voor het perfecte dodelijke schot moet je op het hart richten!
Het gaat over zombies. De Koran creëert zombies. Spic & span werkt niet bij zombies. Je haalt er maar tijdelijk een beetje rotting mee weg, niet het proces dat doet rotten.
Zombies zijn reeds dood. Een schot door het hart haalt dus ook niets uit. Een ondode dode blijft na een hartschot een ondode dode.
Je moet het commandeercentrum uitschakelen. De Frontale lobben.

Ik begrijp je goede bedoelingen. Maar het is zoals je reeds lang weet: goede bedoelingen maken stinkende wonden.
.
Ik begrijp je goed geformuleerde bedoelingen. En daar gaat het om. Moslims zweven met Allah, een soort zombie-verering. . Zodat ze straks in het beloofde paradijs van hun schizofrene zelfbenoemde profeet weer volop aan het geiten neuken kunnen slaan, inplaats van klaarkomen op een tros druiven.

Jezus Heer, wat moet deze wereld met deze van elke verstandelijke realiteitszin vervreemde achterlijke islamitische cultuurziekte?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door mercator »

Eliabe schreef:Zijn jullie aan het radicaliseren geslagen?
Neen, ik zie iets in een consequente logica. We zijn in oorlog. Met wat ? Velen zullen zeggen "met Islam'. Maar wat is Islam? Een hoop bakerpraatjes in een boekje waar intelligente honden geen pap van lusten. Denken dat we de oorlog gaan winnen door allerlei narigheid aan een boekje te doen is ondoelmatig fetisjistisch denken. Koran verbranden is even dwaas als koran lezen.
We zullen toch de moslims zelf moeten aanpakken als we de oorlog willen winnen en dat boekje helemààl links laten liggen.

Ik vind het zo raar dat het collectief onderbewustzijn het helemaal geen probleem vind dat er fosforbommen op de beschaafde natie Duitsland, zelfs een atoombom op de beschaafde natie Japan werden geworpen om een en ander op te lossen, en dan zouden we de vele malen gevaarlijker onbeschaafde moslims moeten te lijf gaan door hun achterlijke boekje te verbranden? Werd er tijdens heel WO II in de geallieerde gebieden ook maar 1 exemplaar van Mein Kampf verbrand? Niet dat ik weet, zo iets had ook geen enkele zin. Net zo min als Koranstudie of -verbranding nu.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door Ariel »

Jongelui. :nono1: Ben ik even naar mijn moeder en als ik dan terug kom met een emmer vol met slibtong , dan bemerk ik dat jullie van plan zijn de wereld om zeep te helpen.

Dat kan natuurlijk niet, :nono: dus ik ben de boel gaan opkuisen. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben, en zo niet, dan hebben jullie vette pech.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door mercator »

Ariel, mankeert er iets aan mijn logica? Wat is er mis met het louterende vuur?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Ariel, mankeert er iets aan mijn logica? Wat is er mis met het louterende vuur?
Daar is helemaal niks mis mee, vandaar dat ik bij jou bijna niks verwijderd hebt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Spic & Span reinigt zelfs de koran

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
Daar is helemaal niks mis mee, vandaar dat ik bij jou bijna niks verwijderd hebt.
Toch wel, het essentiële. Mijn tekstje is nu onbegrijpelijk en absurd geworden. So be it. Ik neem aan dat het over de rand van het "wettelijk toelaatbare" ging en jij bent verantwoordelijk voor het forum dus ik begrijp die beslissing.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie