Huichelen

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Huichelen

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:Nou Pilgrim, ik vind dat achterlijke, kinderachtige geneuzel van die kleuters toch zo langzamerhand wel reden om ze van het forum te trappen.
Nou... dat vind ik nog niet hoor. Er zijn hier wel meer mensen die bedenkelijke praat hebben en dat laten we ook zo. Daar komt bij dat dat "achterlijke, kinderachtige geneuzel" nog al subjectief is. Wat de een achterlijk geneuzel vindt hoeft een ander dat helaas nog niet te vinden. Het zou er op neer komen dat je een ban kunt krijgen omdat je het gepraat (of de mening) van de ander tegenstaat. Dat is een stap te ver. Ik ben heel erg voor 'vrijheid van meningsuiting', 'free speech' zelfs, zoals in Amerika. Ook moslims mogen hier hun zegje doen met als gevolg dat we ze van repliek dienen. Dat is iets anders dan een ban geven. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Huichelen

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:
Monique schreef:Nou Pilgrim, ik vind dat achterlijke, kinderachtige geneuzel van die kleuters toch zo langzamerhand wel reden om ze van het forum te trappen.
Nou... dat vind ik nog niet hoor. Er zijn hier wel meer mensen die bedenkelijke praat hebben en dat laten we ook zo. Daar komt bij dat dat "achterlijke, kinderachtige geneuzel" nog al subjectief is. Wat de een achterlijk geneuzel vindt hoeft een ander dat helaas nog niet te vinden. Het zou er op neer komen dat je een ban kunt krijgen omdat je het gepraat (of de mening) van de ander tegenstaat. Dat is een stap te ver. Ik ben heel erg voor 'vrijheid van meningsuiting', 'free speech' zelfs, zoals in Amerika. Ook moslims mogen hier hun zegje doen met als gevolg dat we ze van repliek dienen. Dat is iets anders dan een ban geven. :wink:
Pilgrim, sorry hoor maar ik vind gebral over een imam je maandverband laten keuren, huwelijksaanzoeken, mooie mannen in de bus, foto's van een alcohollebberende T ....helemaal niets te maken hebben met "vrijheid van meningsuiting".

Dergelijke onderwerpen horen thuis op een prietpraatforum...niet hier.
Wanneer ze elders iets bij zouden dragen aan het forum betreffende de doelstelling....ja... dan mag dit geneuzel er af en toe wel tussendoor.
Echter....het is ALLEEN maar puberale achterlijke onzin.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Lekkere wijven en een goed gesprek

Bericht door hans van de mortel »

[quote="Ariel]

Nou ja, smaken verschillen. Als ik een kerel was dan zou ik voor een gezonde Hollandse meid vallen, en niet voor een Arabische. Mooi of niet mooi.
Kijk eens naar de winterbabes.

Afbeelding

Inderdaad. Zelden zo'n mooi vrouwelijk figuur gezien. Maar smaken verschillen nu eenmaal. En zeker wanneer seks in beeld komt in de hersenen.
Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat Socrates kiest voor Marokkaanse vrouwen. Voor de seks misschien als hij dat bedoelt. Ik heb er geen ervaring mee. Maar als erg intelligente man met een gezond verstand kiest hij volgens mij voor waarde, voor vriendschap, voor een goed gesprek. En af en toe een slippertje in Marokko kan best op zijn tijd. Het stikt er immers van de snollen. Trouwens, wat te denken van Iran? Voor een paar gruipstuivers grijp je daar iedere vrouw die je ziet, als ze maar niet getrouwd is. Hoe? Door het islamitische marry a rent-a-woman. Dat kan voor een uur, voor een dag of zelfs iets langer. Ach, dat Iran is immers zijn tijd ver vooruit. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Huichelen

Bericht door Socrates »

Ariel, ik heb C. al tijden niet mee gesproken en zoals je al ziet heeft C ook geen tijd meer voor FFI. Ik weet dat ze nu heel veel deadlines heeft en dit allemaal eind van de maand af moet hebben wilt ze beginnen met promoveren. C zal zeker komend jaar niet meer reageren op FFI... pas als ze klaar is met promoveren weer.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Huichelen

Bericht door Socrates »

Pilgrim, lief dat je het voor C opneemt. Ze spreekt in het echt altijd vol lof over je, maar van mij mag C best een ban krijgen. Ze is bezig met promoveren en het laatste waar zij nu tijd voor heeft zijn jullie achterlijke mensen. :laugh1:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Huichelen

Bericht door Ariel »

Socrates schreef: het laatste waar zij nu tijd voor heeft zijn jullie achterlijke mensen. :laugh1:
Dat is goed nieuws voor ons Socrates. Als jij nu ook nog je verstand gaat gebruiken dan zijn we helemaal klaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Huichelen

Bericht door Socrates »

Ariel maak jij je maar geen zorgen... zal nog wel gebeuren.

En Hans, echt, een Hollandse dame heeft vaak geen vorm. Meestal gaan ze door het leven met een cup A of B met een beetje geluk en hun lichaam is vaak niet in proporties. Komt door varkensvlees... hele dikke benen dat ook nog eens blubbert...
Zo horen echte benen te zijn, mooi dun en lang.. :
Afbeelding
En dan een C cup.. een een enorme achterwerk waar mannen U tegen zeggen. Jammer dat het niet te zien is op de foto.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Huichelen

Bericht door Ariel »

Niet om het een of ander, maar deze "dame" poseert hier als een onvervalste hoer. Niks om trots op te zijn. :yuk:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Huichelen

Bericht door Manon »

Monique schreef:Nou Pilgrim, ik vind dat achterlijke, kinderachtige geneuzel van die kleuters toch zo langzamerhand wel reden om ze van het forum te trappen.

Ze dragen helemaal niets bij aan het forum en zitten alleen maar te dollen.
Daar zijn andere fora voor (ik geloof dat libelle een forum heeft)?

Je hebt aangegeven dat je graag met T klept.... dat kan ook via msn, dat hoeft niet via FFI.
Ik ga hier volledig mee akkoord Monique!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Huichelen

Bericht door Schepsel »

Ik zie meer dan genoeg blubberende Marokkaanse dames, in hun lange jassen lijkt het dankzij het vet op hun rug net alsof ze een bochel hebben, en misschien hebben ze dat ook wel, na 10 jaar de vloer schrobben en manliefs schoenen poetsen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Huichelen

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:Pilgrim, sorry hoor maar ik vind gebral over een imam je maandverband laten keuren, huwelijksaanzoeken, mooie mannen in de bus, foto's van een alcohollebberende T ....helemaal niets te maken hebben met "vrijheid van meningsuiting".

Dergelijke onderwerpen horen thuis op een prietpraatforum...niet hier.
Wanneer ze elders iets bij zouden dragen aan het forum betreffende de doelstelling....ja... dan mag dit geneuzel er af en toe wel tussendoor.
Echter....het is ALLEEN maar puberale achterlijke onzin.
Wel, ze zijn de pubertijd immers nog maar net ontgroeid, of misschien eigenlijk nog niet. (De meeste moslima's blijven misschien wel hun hele leven in de pubertijd hangen.) Het draagt trouwens wel bij tot een goed inzicht in de geest van een hedendaagse naar afvalligheid neigende moslima en ook in de geest van een gefrustreerde allochtone communistische puber. Psychologisch inzicht in de allochtonenproblematiek is dus mooi meegenomen. Huwelijksaanzoeken en praatjes over een theologische studie kunnen hier best in het cafe. De frustraties van Socrates en de foto's van T. horen daarentegen hier thuis in prullenmand. Wat me echter opvalt is dat een aantal van jullie zich vreselijk ergert aan de praatjes van (in dit geval) Socrates, maar toch de moeite neemt om in de prullenmand te neuzen wat Socrates allemaal over T. te vertellen heeft. Je kan de prullenmand toch ook gewoon negeren i.p.v. op te roepen tot een ban?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Huichelen

Bericht door Socrates »

Pilgrim, :razz:

En ohja Chaima gaat stoppen met christelijke Theologie en vanaf volgend jaar beginnen met de opleiding islamitische theologie en arabisch aan de Radboud Universiteit. Ze vertelde me dat het volgens de geleerden haram is om je te verdiepen in de theologie van de christenen en ze geen haram diploma wilt.

Dat wordt nog wat, Chaimae en islamitische theologie en arabisch. Ze zal er gestoord van worden...
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Huichelen

Bericht door Socrates »

Ariel schreef:Niet om het een of ander, maar deze "dame" poseert hier als een onvervalste hoer. Niks om trots op te zijn. :yuk:
Grappig, daar waar Hollandse dames een van de grootste hoeren zijn... :laugh1: mischien dat jij die eerst eens moet aanspreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Huichelen

Bericht door Ariel »

Pilgrim, je moet het zelf weten, maar je zal verstandig zijn als je niet in gaat in deze opruiende praatjes van Socrates.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Huichelen

Bericht door Socrates »

Ariel schreef:Pilgrim, je moet het zelf weten, maar je zal verstandig zijn als je niet in gaat in deze opruiende praatjes van Socrates.
Wat vind jij ervan dat Chaimae ineens islamitische theologie en arabisch gaat doen? Ik vind het een slechte zaak... als ze nou even 1 jaar haad doorgeploeterd had ze haar theologische diploma, maar nee deze wilt ze niet want dat is haram.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Huichelen

Bericht door Pilgrim »

Socrates schreef:En ohja Chaima gaat stoppen met christelijke Theologie en vanaf volgend jaar beginnen met de opleiding islamitische theologie en arabisch aan de Radboud Universiteit.
Als dat zo is (ik vertrouw jullie niet helemaal), dan is dat slecht nieuws. Ze zakt kennelijk weer terug in de Islam, maar ze gaat wel vaker heen en weer. Misschien een mooie taak voor jou om haar weer uit het Islammoeras te trekken.

Ik vraag me trouwens af waarom ze zo graag terug wil naar Marokko. Komt dat omdat ze van bepaalde forumleden iedere keer te horen krijgt dat ze op moet krassen naar Marokko? Ik zou me daar toch niets van aan trekken. :ermm:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Huichelen

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Pilgrim, je moet het zelf weten, maar je zal verstandig zijn als je niet in gaat in deze opruiende praatjes van Socrates.
Ik weet ook niet meer helemaal wat ik er van denken moet Ariel. Zijn ze weer aan het rollen of niet? We komen er vanzelf wel achter als C. van studie verandert. Laten we deze zaak maar rusten. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Huichelen

Bericht door Socrates »

Hans, geloof me nou maar als ik zeg dat Chaimae allesbehalve dom is, ze is echt superintelligent en spreekt beter Nederlands dan een Hollander in het dagelijks leven. Je moet haar eens horen praten in het echt, je kijkt je ogen uit... zo slim, bescheiden en intellectueel. Ze is alleen wel lelijk... en wordt door Marokkanen uitgekost omdat ze zo vernederlandst is...
Laatst gewijzigd door Socrates op za jan 08, 2011 5:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Huichelen

Bericht door Socrates »

Pilgrim schreef:
Socrates schreef:En ohja Chaima gaat stoppen met christelijke Theologie en vanaf volgend jaar beginnen met de opleiding islamitische theologie en arabisch aan de Radboud Universiteit.
Als dat zo is (ik vertrouw jullie niet helemaal), dan is dat slecht nieuws. Ze zakt kennelijk weer terug in de Islam, maar ze gaat wel vaker heen en weer. Misschien een mooie taak voor jou om haar weer uit het Islammoeras te trekken.

Ik vraag me trouwens af waarom ze zo graag terug wil naar Marokko. Komt dat omdat ze van bepaalde forumleden iedere keer te horen krijgt dat ze op moet krassen naar Marokko? Ik zou me daar toch niets van aan trekken. :ermm:
Pilgrim waarom vertrouw je het niet? Net zoals alle leden het eerst niet geloofden dat ze theologie in Kampen deed tot jij het bewijs kreeg. Je kan het anders weer nakijken bij die vriend van je.. die kan het zo opzoeken en vertellen dat Chaima zich sindskort weer heeft uitgschreven.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Huichelen

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:Je kan de prullenmand toch ook gewoon negeren i.p.v. op te roepen tot een ban?
Bij deze Pilgrim, tukkerin en socrates staan op mijn negeerlijst.

Wanneer iedereen dat nu doet heeft Pilgrim het rijk alleen..... worthy: :rock:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Huichelen

Bericht door Socrates »

Monique schreef:
Pilgrim schreef:Je kan de prullenmand toch ook gewoon negeren i.p.v. op te roepen tot een ban?
Bij deze Pilgrim, tukkerin en socrates staan op mijn negeerlijst.

Wanneer iedereen dat nu doet heeft Pilgrim het rijk alleen..... worthy: :rock:
Geloof mij dat rijk is niet bijzonder en Pilgrim zal van een kouwe kermis thuiskomen.

Kijk hoe lelik ze is zojnder make-up en hoe fucking wit, net een lopende lijk of albino. Ze nog witter dan een Europeean. :laugh1:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Huichelen

Bericht door Pilgrim »

Socrates, nu solliciteer je inderdaad naar een ban. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Huichelen

Bericht door Pilgrim »

Socrates schreef:Ze vertelde me dat het volgens de geleerden haram is om je te verdiepen in de theologie van de christenen en ze geen haram diploma wilt.
Omgekeerd is een diploma islamitische theologie voor de kaffers waardeloos. Dus wat wil je ermee? :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Huichelen

Bericht door Eliabe »

Speciaal voor socrates. Enorm achterwerk.

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Huichelen dankzij God

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef: Ik vraag me trouwens af waarom ze zo graag terug wil naar Marokko. Komt dat omdat ze van bepaalde forumleden iedere keer te horen krijgt dat ze op moet krassen naar Marokko?
Pilgrim, iedereen is altijd met coulance met haar bezig geweest. Niemand heeft haar hier weggejaagd naar Marokko. Dat heeft ze zelf aangegeven. Ze heeft zoveel aangegeven. Of het allemaal waar is betwijfel ik. Ze maakt op mij al tijden lang een onzekere indruk. Instabiel karakter, schizofreen. Wie onzeker is, is ook angstig en onrustig. Nog nooit hier op dit forum zo een onrustig, schichtig en wisselvallig karakter meegemaakt als deze Marokkaanse smeekbede naar erkenning. En hoerig gedrag keur ik niet af. Dat zit verankerd in de wil van Allah, Jehovah, de evolutietheorie, of wie of wat dan ook. Het is gewoon een fout van de Schepper wie dat ook mag zijn geweest. Een vrouw met hoerig gedrag (kleding, uitdagend, etc.) hoeft niet per definitie fout te zijn. Integendeel. Zij kan een heel verstandige goede en lieve intelligente vrouw zijn die de rest van haar leven trouw aan haar partner is. Vooroordelen beginnen meestal bij de kleur. En in geval van religie bij islam.:drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie