bekeerd al 5 jaar

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Dhana »

bekeerde_zuster schreef:
Eliabe schreef:مرحبا بكم

كم عدد الأطفال هل

an-m'n-hoela

heey eerlijk gezegd versta ik geen arabisch mss dat je de vertaling erbij kan schrijven ik ben dit wel aan het studeren,
maar momenteel sta ik nog ver ben half grieks - half belg :)

Dat vind ik nou zo bizar. Je mag wel tot de islam bekeren zonder arabisch te kennen, maar geen kritiek op de koran leveren als je het arabisch niet machtig bent.

Zeker alleen maar suikerzoete voorlichtingsboekjes gelezen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Pilgrim »

Nikki, heb je wel eens goed onderzocht wat Mohammed, de stichter van de Islam, voor een man was. We hebben op dit forum daar een speciale topic over. Bekijk dit eens:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... =8&t=15146" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door mercator »

Nikki zal zich niet meer laten zien hoor.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door BFA »

Nikki is toch al totaal gebrainwasht, verloren.

Op haar 15 bekeerd. Als kind dat nog onschuldig is.
Toch zijn er Imams in geslaagd Nikki te laten geloven dat ze op 15-jarige leeftijd reeds alle zonden van de wereld op zich geladen had. In feite was dit reeds een beetje vroeger bezig.

De intro post van Nikki is hetzelfde als wat alle bekeerlingen zeggen.
Een schuldbekentenis over hun vroegere verkeerde levensstijl. Dat iemand op oudere leeftijd zulk een post kan plaatsen. Als we met een bewaker van een concentratiekamp of een gekke revolutionair te maken hebben, daar kan ik inkomen.

In het geval van Nikki is deze brief een daad waarmee Nikki aan haar nieuwe meesters toont dat haar brainwash totaal gelukt is. Geen redding meer mogelijk is.
Er zijn meerdere sectarische ideologieën die zich met rituelen van publieke zelfbeschuldiging bezighouden.

Het enige wat die ideologie toont, is haar eigen wreedheid.
In het geval van Nikki, bekeerd toen ze nog een kind was, toont Islam dat het zich niet alleen fysisch aan kinderen vergrijpt, ook psychisch kinderen misbruikt.
Dat het verkrachten van lichaam en ziel van een kind, voor de imam geen enkel probleem is. Dat was het voor Mohammed ook niet.


Kikkis schuldbekentenis toont weer een geldige reden om Islam uit onze maatschappij en de wereld te bannen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Thomas »

En Nikki gaat waarschijnlijk niet meer terugkomen.
Zoals Ariel het noemt: een windei leggen en verdwijnen.

Aan de andere kant: het zijn ook nogal wat aantijgingen tegen je geloof dat je net zo liefdevol hebt aangenomen.

Ben benieuwd.

Mocht je terugkomen Nikki: ook van mij van harte welkom en veel leerzame uren toegewenst.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Manon »

Zou het een opdracht zijn waarvoor ze extra hassanat punten krijgen?

(hoe noemden we dat vroeger nu weer? aflaten? of nog iets anders hoor, ik spaarde ze altijd als kind, dan kreeg je heiligenprentjes en elk prentje was 10 van die extra puntjes waard. Ik was als de dood om in de hel terecht te komen, had er regelrechte nachtmerries van dankzij de non die het allemaal zo plastisch kon uitleggen. nightmare on Elm Street had er niks aan. En ik dus maar aflaatpuntjes sparen (alle dagen naar de mis, zoveel weesgegroetjes bidden, zoveel schietgebedjes etc.. etc...)

dus vraag ik me af of ze in de moskee niet zeggen: kijk, vertel je verhaal bij de ongelovige kaffers van FFI, ge moet geen schrik hebben, ze kunnen niet aan je geraken. En nadat je je verhaal hebt geplaatst maak je dat je weg bent. Goed voor 25 hassanat. En als je langs die kant een nieuwe geloofsbroeder of zuster kan binnenhallen dan krijg je nog een bonus van 790 hassanat.

Ik denk dat het zoiets is.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door H.Numan »

Nikki had vrijwel zeker verwacht begroet te worden met: Geweldig meid! Wat fantastisch! Gaan we ook doen! :laugh1:
Want na haar zeer enthousiaste kennismaking horen we niets meer van haar.
Vast en zeker te druk met bidden. worthy: :knorrie:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
bekeerde_zuster
Berichten: 7
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 12:20 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door bekeerde_zuster »

hey mensen ben terug van weggeweeest ondertussen , ben ik pas gelukkig getrouwd ben 21 word dit jaar 22 ik ben heeel gelukkkig , heb leuke schoonfamilieee, ik zelf heb mijn studies kapper afgemaakt en mn man is net met zijn eigen kapperszaak begonnen en ik werk in een kapsalon

ik heb net al jullieeeeeeeeeeeee berichtjes gelezen eerst en vooral ik zie dat iemand een foto heeft gebruikt van een meisje waar ik al 9 jaar bevriend met ben we hebben ons samen bekeerd zij 2 weekjes voor mij en ik vind niet kunnen dat je die foto hebt genomen als een grap beetje respect graag pakt foto's van internet die er speciaal voor zijn genomen je vind er veel met niqaaab maar niet van eeen meisje dat niet om deze foto's heeft gevraagt eerstg en vooral ze draagt geen niqaab dus circe ik hoop dat je deze wilt wegddoen want ik denk dat ze naar de politie zal stappen voor proces verbaal voor de rest, met mij is nog alles prima ik ben niet gebrainwashed en mijn ouders zijn trots op mij ze houden van me om wieee ik ben ik heb veel bereikt het laatste jaar zoals binnenkort samen zaak opstarten met mijn partner enz vele groeten
ik geloof in geen andere god dan allah subhana wa'tala en ik geloof dat de profeet mohammed zijn profeet en boodschapper is
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Eliabe »

Welke datum ben je uitgerekend?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door xplosive »

Zeg bekeerde_zuster, hoe komt het dat je hier zo weinig post (pas na ruim 2 jaar weer eens) ? Heb je wel zin in een monoloog, maar niet in een dialoog ? Of ben je soms bang door stevige dialogen hier je geloof te verliezen ? Dat geloof van jou is dan wel zeer wankel. Misschien twijfel je dus veel meer over je geloof dan je hier durft te bekennen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Schepsel »

bekeerde_zuster schreef:hey mensen ben terug van weggeweeest ondertussen , ben ik pas gelukkig getrouwd ben 21 word dit jaar 22 ik ben heeel gelukkkig , heb leuke schoonfamilieee, ik zelf heb mijn studies kapper afgemaakt en mn man is net met zijn eigen kapperszaak begonnen en ik werk in een kapsalon

ik heb net al jullieeeeeeeeeeeee berichtjes gelezen eerst en vooral ik zie dat iemand een foto heeft gebruikt van een meisje waar ik al 9 jaar bevriend met ben we hebben ons samen bekeerd zij 2 weekjes voor mij en ik vind niet kunnen dat je die foto hebt genomen als een grap beetje respect graag pakt foto's van internet die er speciaal voor zijn genomen je vind er veel met niqaaab maar niet van eeen meisje dat niet om deze foto's heeft gevraagt eerstg en vooral ze draagt geen niqaab dus circe ik hoop dat je deze wilt wegddoen want ik denk dat ze naar de politie zal stappen voor proces verbaal voor de rest, met mij is nog alles prima ik ben niet gebrainwashed en mijn ouders zijn trots op mij ze houden van me om wieee ik ben ik heb veel bereikt het laatste jaar zoals binnenkort samen zaak opstarten met mijn partner enz vele groeten
Moet ze het maar niet online zetten hoor.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
bekeerde_zuster
Berichten: 7
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 12:20 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door bekeerde_zuster »

nee geloof me ik heb wel wat andere dingne te doen dan me bezig te houden met mensen die er niets van begrijpen , ik heb nu een huwelijk , binnenkort ons eigen zaak , dus ik zal niet altijd kunnen antwoorden ben ondertussen bijna 7 jaar bekeerd moest ik twijfelen aan mn geloof zou ik het in begin al hebben opgegeven


sorry ze heeft niks online gezet dat heeft de krant en media gedaaan maar toch ze heeft gewonnen en wij plukken daar nu de vruchten van af shoppeeeeeeeeee
ik geloof in geen andere god dan allah subhana wa'tala en ik geloof dat de profeet mohammed zijn profeet en boodschapper is
bekeerde_zuster
Berichten: 7
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 12:20 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door bekeerde_zuster »

nee er zijn nog geen kinderen op komst en dat willen we zo momenteel nog houden eeerst onze zaak groot maken misschien een toekomstige kapperzaak zoals client wie weet dan zijn jullie van harte welkom :finger:
ik geloof in geen andere god dan allah subhana wa'tala en ik geloof dat de profeet mohammed zijn profeet en boodschapper is
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door xplosive »

bekeerde_zuster schreef:mensen die er niets van begrijpen ,
Als je het zelf zo goed begrijpt, dan kun je dat vast wel heel goed aan een ander uitleggen.
bekeerde_zuster schreef:ben ondertussen bijna 7 jaar bekeerd moest ik twijfelen aan mn geloof zou ik het in begin al hebben opgegeven
Iemand kan ondanks twijfel toch doorzetten als iets nog niet helemaal zeker voelt.
bekeerde_zuster schreef:sorry ze heeft niks online gezet dat heeft de krant en media gedaaan maar toch ze heeft gewonnen en wij plukken daar nu de vruchten van af shoppeeeeeeeeee
O, dus dan ben je bekeerd om er financieel beter van te worden ?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Schepsel »

bekeerde_zuster schreef:nee geloof me ik heb wel wat andere dingne te doen dan me bezig te houden met mensen die er niets van begrijpen , ik heb nu een huwelijk , binnenkort ons eigen zaak , dus ik zal niet altijd kunnen antwoorden ben ondertussen bijna 7 jaar bekeerd moest ik twijfelen aan mn geloof zou ik het in begin al hebben opgegeven


sorry ze heeft niks online gezet dat heeft de krant en media gedaaan maar toch ze heeft gewonnen en wij plukken daar nu de vruchten van af shoppeeeeeeeeee
Als je geen tijd hebt voor mensen die er niks van begrijpen, wat kom je dan doen?

Wie begrijpen er nu minder van: FFI-leden, of moslims? Ik hoor altijd als het gaat over de gruwelen van moslims de tegenwerping: Maar die moslims snappen de islam niet!

(hoe kan die dan perfect zijn, als nergens de vredelievende, liefdevolle essentie duidelijk wordt? Anderen slaagden daar immers wel in, dat duidelijk te maken)
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Ozes »

Welkom terug bekeerde zuster
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Ariel »

Hallo Bekeerde zuster. wat leuk om je weer te zien. icon_wave.gif

Is dit de vriendin die je bedoelt?

Afbeelding

Of is het deze foto? Sta jij hier ook op?

Afbeelding

Je zult toch wel eens een klein beetje tijd hebben om ons zo nu en dan iets te vertellen over je prachtige religie? Allah en zijn Islam gebied je zelfs om ons te overtuigen van al het mooie in Islam. Het is je taak om dhawa te plegen. Wil je geen hassanats verdienen?

En als ik bij jou in de buurt ben, dan laat ik mijn haar door jou knippen, maar dan moet je wel eerst het adres geven.

Anyways....Hartstikke leuk om even met je gesproken te hebben. Ik hoop je snel weer te zien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Manon »

Och? was het mijn avatar met je bekeerde vriendin? nou ja, ik maak er zoveel mogelijk reclame voor nu ze geen werk meer vindt. Weinig werkgever die het risico nog willen lopen om haar een half jaar te moeten uitbetalen als ze maar een tijdelijke interimjob heeft.

Kan ze niet bij jouw man in het kapsalon komen helpen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Kan ze niet bij jouw man in het kapsalon komen helpen?
Ze zal het goed doen , icon_thumbup.gif zeker als ze haar hoofddoekje over haar gezichtje knoopt zoals op het plaatje "Beter" staat afgebeeld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
circe schreef:
Kan ze niet bij jouw man in het kapsalon komen helpen?
Ze zal het goed doen , icon_thumbup.gif zeker als ze haar hoofddoekje over haar gezichtje knoopt zoals op het plaatje "Beter" staat afgebeeld.
Ze zal zo alvast geen geile uitnodigende blikken op de mannen kunnen werpen. Dat is beter voor hen (de klanten), zodat ze niet worden aangespoord om haar lastig te vallen naar het schijnt.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Monique »

Hoe komt het dat zelfs het IQ van bekeerlingen dusdanig naar beneden gaat dat de Nederlandse taal hen te moeilijk wordt?

We kunnen 2 kanten op:
of, bekeerlingen hebben al een laag IQ

of

het bekeren doet het IQ zakken.

Welke zal het zijn?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door H.Numan »

Het eerste. Ik zie mohammedanisme bepaald als een mindere variant op het thema religie. Tenzij je een uitgesproken liefde voor semtex, couperen en hoofddoeken hebt, natuurlijk.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door mercator »

bekeerde_zuster schreef:, binnenkort ons eigen zaak ,
Dat wordt niks want je gaat 75 % van je inkomsten moeten afgeven aan de staat die dan je centjes uitdeelt aan je werkloze broeders en zusters. Een uitkering is het beste inkomen voor moslims, ik zou dààrvoor gaan als ik jou was.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door mercator »

bekeerde_zuster schreef:nee er zijn nog geen kinderen op komst en dat willen we zo momenteel nog houden eeerst onze zaak groot maken misschien een toekomstige kapperzaak zoals client wie weet dan zijn jullie van harte welkom :finger:
Mag je daar ook mannen knippen waar je niet mee getrouwd bent? Dan kom ik zeker s langs!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Klanten voor de kapperszaak winnen?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Zeg bekeerde_zuster, hoe komt het dat je hier zo weinig post (pas na ruim 2 jaar weer eens) ? Heb je wel zin in een monoloog, maar niet in een dialoog ? Of ben je soms bang door stevige dialogen hier je geloof te verliezen ? Dat geloof van jou is dan wel zeer wankel. Misschien twijfel je dus veel meer over je geloof dan je hier durft te bekennen.
Inderdaad! Daar hoeft men geen groot psycholoog voor te zijn. Alles heeft een reden. Of betreft het hier soms toeval? En dan nog is de vraag of dat toeval redelijk is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie