Even voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Eindelijkvrij schreef: zo moet da! :drool: hoop er nog meer zo te kunnen zien
Ik zelf ben dan weel geen ex-moslim of ex-Getuige, maar ooit was ik rabiaat links en droomde van stupiditeiten als arbeiders/studenten één front. Het linkse waan-denken kan je ook wel als secte-denken beschouwen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Even voorstellen

Bericht door Tukkerin »

Welkom! Zeg eens mevrouw de ex-moslima die zich bekeerd had voor haar Marokkaans vriendje. Heeft die Marokkaanse vriend van je je niet toevallig gedumpt en toch gekozen voor een Marokkaanse? En ben je toen maar weer van de islam afgevallen omdat je al die tijd geen moslima was maar slechts bij je vriend in de smaak wou vallen?

Hoe meer ik dit soort verhalen te lezen krijg van Hollandse vrouwen, hoe zieliger en misselijkmakender ik Hollandse vrouwen die *kuch* moslim zijn geworden begin te vinden. :laugh1:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Ariel »

Tukkerin is Marokkaanse Eindelijkvrij. Voor dat jij je afvraagt wie dit schrijft.
Tukkerin denkt namelijk dat Marokkaanse vrouwen Gods geschenk aan deze wereld zijn. Geen vrouw op deze aarde kan tippen aan een Marokaanse ( kuch) schone.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Even voorstellen

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:Tukkerin is Marokkaanse Eindelijkvrij . Voor dat jij je afvraagt wie dit schrijft.
Tukkerin denkt namelijk dat Marokkaanse vrouwen Gods geschenk aan deze wereld zijn. Geen vrouw op deze aarde kan tippen aan een Marokaanse ( kuch) schone.
Nou Ariel, laten we eerlijk zijn dat Marokkaanse dames toch echt duizend keer mooier zijn dan Nederlandse en Belgische dames. Maar daar ging het me niet om. Ik vind het triest dat Hollandse meisjes hun eigen cultuur en principes die zij nota bene van hun ouders meegekregen hebben en waar hun voorouders voor hebben moeten vechten ( en met soms de dood hebben moeten bekopen) verloochenen voor een of andere jongen waar ze verkering mee hebben en die het niet eens waard is. Ja, snoeihard, maar het is de harde waarheid die ik niet onder stoelen en banken zal schuiven. Best triest, en daar is topicstartser ook een van.

En nee, ik ben nogmaals geen ex-moslima maar gewoon een moslima. Ik zou de opvoeding van mijn ouders nooooooit verloochenen en daarmee mijn ouders pijn doen. Kan ik niet over mijn hart krijgen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Even voorstellen

Bericht door Tukkerin »

Oh ja, nog een toevoeging beste Ariel. De profeet heeft gezegd: el farq bein el moesliem wa kafier houwaaa al salaat! Het verschil tussen een moslim en niet-moslim is het gebed. Ik verricht het gebed nog altijd en ben daarmee dus geen ex-moslima maar gewoon een moslima. :wink:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Even voorstellen

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Ik verricht het gebed nog altijd en ben daarmee dus geen ex-moslima maar gewoon een moslima. :wink:
Maar je hebt ook wel eens gezegd dat je GEEN moslima meer bent. Dus wat ben je nou eigenlijk? De ene keer wel en de andere keer niet? Je hebt nooit de moed gehad om definitief afscheid te nemen van de Islam, hoewel je er diep in je hart niet meer echt in gelooft. Dat boezemt me niet echt veel respect in. :no1:
Laatst gewijzigd door Anonymous op za feb 05, 2011 7:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Even voorstellen

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:gelooft met een -t geen -d. :x Ik verricht het gebed, vul het maar verder in.... ben dus wel gewoon een moslima.
Je hebt gelijk, ik verwarde het met een voltooid deelwoord, maar dan had er ook een hulpwerkwoord moeten staan.

Tot wie richt je je gebed? Allah? Dat is de duivel! Dat je nog steeds moslima bent is in strijd met eerdere uitspraken van je. Je hangt kennelijk nog steeds tussen wal en schip. :?
Het gebed is voor mij en is meer iets spiritueels en die richt ik naar de Heer toe. God, De Maker van heel de wereld. Ik heb al kleur bekent hoor en hang dus niet tussen wal en schip. :smile:
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Het gebed is voor mij en is meer iets spiritueels en die richt ik naar de Heer toe. God, De Maker van heel de wereld.
:roll2:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door naar boven »

Tukkerin schreef:
Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:gelooft met een -t geen -d. :x Ik verricht het gebed, vul het maar verder in.... ben dus wel gewoon een moslima.
Je hebt gelijk, ik verwarde het met een voltooid deelwoord, maar dan had er ook een hulpwerkwoord moeten staan.

Tot wie richt je je gebed? Allah? Dat is de duivel! Dat je nog steeds moslima bent is in strijd met eerdere uitspraken van je. Je hangt kennelijk nog steeds tussen wal en schip. :?
Het gebed is voor mij en is meer iets spiritueels en die richt ik naar de Heer toe. God, De Maker van heel de wereld. Ik heb al kleur bekent hoor en hang dus niet tussen wal en schip. :smile:
bekend met een -d geen -t. :x
RTFM
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Monique »

naar boven schreef:bekend met een -d geen -t. :x
:rock:
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Heeft die Marokkaanse vriend van je je niet toevallig gedumpt en toch gekozen voor een Marokkaanse? En ben je toen maar weer van de islam afgevallen omdat je al die tijd geen moslima was maar slechts bij je vriend in de smaak wou vallen?
Beter dat dan nog dan na het afspringen van de relatie nog altijd in die misselijkmakende moslim-onzin blijven geloven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Even voorstellen

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Hoe meer ik dit soort verhalen te lezen krijg van Hollandse vrouwen, hoe zieliger en misselijkmakender ik Hollandse vrouwen die *kuch* moslim zijn geworden begin te vinden. :laugh1:
Laat ik nou toevallig een mohammedaanse kennen die bijna alleen maar schrijft over haar opgelopen geslachtsziektes, abortussen, en elke relatie die ze met getrouwde en ongetrouwde manen beleeft.

Hoe zou jij zo'n kutmarokkaanse zelf omschrijven? Sloerie? Slet? Lellebel? Hoer in ieder geval niet, want ze laat zich er niet voor betalen (anders dan de drankjes en het etentje vooraf.) :cool:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Eindelijkvrij
Berichten: 56
Lid geworden op: di feb 01, 2011 2:35 am
Locatie: België

Re: Even voorstellen

Bericht door Eindelijkvrij »

Tukkerin schreef:Welkom! Zeg eens mevrouw de ex-moslima die zich bekeerd had voor haar Marokkaans vriendje. Heeft die Marokkaanse vriend van je je niet toevallig gedumpt en toch gekozen voor een Marokkaanse? En ben je toen maar weer van de islam afgevallen omdat je al die tijd geen moslima was maar slechts bij je vriend in de smaak wou vallen?

Hoe meer ik dit soort verhalen te lezen krijg van Hollandse vrouwen, hoe zieliger en misselijkmakender ik Hollandse vrouwen die *kuch* moslim zijn geworden begin te vinden. :laugh1:
Beste, ik was al bekeerd voor ik met hem was. En neen, hij wilt geen marrokaanse ;) te grote snorren ;-) en ik ben btw VLAMING, staat in mijn 'getuigenis' te lezen ;). Dit laat al zien dat je gewoon komt zagen, zonder ook maar iets te lezen :). En als je Hollandse vrouwen misselijkmakend vindt, dan staat de deur altijd open, om naar je eigen land te gaan ;)
MVG
Leef en laat leven.
Eindelijkvrij
Berichten: 56
Lid geworden op: di feb 01, 2011 2:35 am
Locatie: België

Re: Even voorstellen

Bericht door Eindelijkvrij »

Tukkerin schreef:
Ariel schreef:Tukkerin is Marokkaanse Eindelijkvrij . Voor dat jij je afvraagt wie dit schrijft.
Tukkerin denkt namelijk dat Marokkaanse vrouwen Gods geschenk aan deze wereld zijn. Geen vrouw op deze aarde kan tippen aan een Marokaanse ( kuch) schone.
Nou Ariel, laten we eerlijk zijn dat Marokkaanse dames toch echt duizend keer mooier zijn dan Nederlandse en Belgische dames. Maar daar ging het me niet om. Ik vind het triest dat Hollandse meisjes hun eigen cultuur en principes die zij nota bene van hun ouders meegekregen hebben en waar hun voorouders voor hebben moeten vechten ( en met soms de dood hebben moeten bekopen) verloochenen voor een of andere jongen waar ze verkering mee hebben en die het niet eens waard is. Ja, snoeihard, maar het is de harde waarheid die ik niet onder stoelen en banken zal schuiven. Best triest, en daar is topicstartser ook een van.

En nee, ik ben nogmaals geen ex-moslima maar gewoon een moslima. Ik zou de opvoeding van mijn ouders nooooooit verloochenen en daarmee mijn ouders pijn doen. Kan ik niet over mijn hart krijgen.
Dan wil ik toch wel eens die mooie Marokkaanse dames zien.. Vraag aan ieder persoon wat hij het mooiste vind, een mooie blonde arische met blauwe ogen en welgevormde borsten en heupen, of een afgeleefde moslima? Antwoord zal duidelijk zijn ;)
Leef en laat leven.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Even voorstellen

Bericht door H.Numan »

Trek het je niet te veel aan. Tukkerin is een marokkaans meisje dat nogal moeilijk in elkaar zit. Ze heeft ze alle vijf wel, maar de volgorde... daar schort wat aan. Iemand die mohammedaanse is en gereformeerde theologie (beweert te) studeren is nogal een aparte uitzondering.
Ze komt zelden of nooit in Marokko. Een keer per jaar, hooguit. Tijdens de jaarlijkse trek van de Macaca sylvanii. Woont vrijwel haar hele leven in Nederland. Spuugt van ganser harte op het land dat haar ruimhartig en gastvrij ontvangen heeft. Idealiseert het zand van herkomst, maar zal daar nooit vrijwillig naar toe vertrekken. Hooguit als ze daar met behoud van uitkering naar toe kan.

Ze is de laatste tijd nogal druk bezig op de universiteit (met retirade werk neem ik aan) zodat ze vrijwel niets anders dan oneliners of hatelijke opmerkingen plaatst. Vragen beantwoorden doet ze overigens nooit. Ik heb haar nog nooit 1 theologische vraag zien beantwoorden. Beetje vreemd, als je theologie studeert.

Ze heeft een fetish voor Arabische vrouwen. Die zijn de mooiste ter wereld en ver daar buiten. Met name de Ubermenschen uit het zand van herkomst. Dat dit een subjectieve mening is kan je haar niet wijsmaken. Net zo min dat je haar kunt vertellen dat er meer dan genoeg mannen zijn die liever de gelofte van kuisheid afleggen dan dat ze een mohammedaanse bespringen. Of die nou mooi is of niet.

Toch vervult ze op ons forum een zeer nuttige functie: ze laat zien dat mohammedanen niet integreren. Dat kunnen ze niet, en (vooral) dat willen ze niet.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door BFA »

Eindelijkvrij schreef:arische
Ariër, betekent heer of heerser. Waar dit woord in verband met raskenmerken wordt gebruikt is dit gebruik verkeerd. Het te pas en onpas gebruik van het woord Ariër wordt aanzien als een verlangen naar een korte tijdsperiode, midden vorige eeuw.
De Europeaan is als ras: Kaukasisch.
Midden vorige eeuw, werden door diegenen die zichzelf als Ariër omschreven, niet alle mensen van het Kaukasische ras als Ariër aanzien. Ariër kan op een volk slaan, nooit op een ras.
Japanners, die niet Kaukasisch waren, werden door die Kaukasische Ariërs ook als Ariër bestempelt.
De Perzen, die uit hun eigen geschiedenis met Cyrus de Grote afleiden dat zij ook een volk ware, gepredestineerd om te heersen hebben om dit te duiden de naam van Perzië in Iran veranderd. Iran betekent Ariër in het Perzisch.

Jezelf als gepredestineerd duiden om te heersen, door op jezelf het woord Ariër te plakken, is een getuigenis van hoogmoed.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Even voorstellen

Bericht door Schepsel »

Ik ben het hier met Tukkerin eens, als je ná de bekering om een jong nog steeds gelooft, betekent dat tenminste dat je je aan je morele opvattingen houdt en aan je perceptie van ''de waarheid'': Allah bestaat en de Koran etc is het schimmige woord van psychose Allah en ga zo maar door. Als je je bekeert om een mens, en al helemaal met iets als de Islam, verloochen je ook je beeld van de waarheid en ethiek, die buig je even om om meneer Mocro te plezieren. Dat blijkt dan helemáál zo te zijn als je na de relatie je geloof gauw weer verliest. Ik vind weinig zo onzinnig als maar doen alsof je in de een of andere god gelooft en zijn verknipte ethische waarden aanhangt. Ik mag tenminste hopen dat je dan doet alsof: Als je inderdaad binnen korte tijd ook gevoelsmatig gaat geloven dat die god bestaat lijk je me erg vatbaar voor oplichters (de imam wrijft in zijn zweterige handjes) en hysterie. Geloof is namelijk een gevoelsmatig iets, ik kan wel zeggen dat ik een man van 84 ben, maar ik wéét in het hoofd dat dat niet strookt met de werkelijkheid.

Waar het me nu dan ook om gaat is dat Eindelijkvrij het licht heeft gezien. Gelukkig maar. Het verloochenen van de aangenomen religie als hij niet meer ''nodig'' is vind ik feitelijk zwakker dan hem houden, maar in de praktijk is het beter en Eindelijkvrij ziet in dat het onzin was.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Eindelijkvrij
Berichten: 56
Lid geworden op: di feb 01, 2011 2:35 am
Locatie: België

Re: Even voorstellen

Bericht door Eindelijkvrij »

BFA schreef:
Eindelijkvrij schreef:arische
Ariër, betekent heer of heerser. Waar dit woord in verband met raskenmerken wordt gebruikt is dit gebruik verkeerd. Het te pas en onpas gebruik van het woord Ariër wordt aanzien als een verlangen naar een korte tijdsperiode, midden vorige eeuw.
De Europeaan is als ras: Kaukasisch.
Midden vorige eeuw, werden door diegenen die zichzelf als Ariër omschreven, niet alle mensen van het Kaukasische ras als Ariër aanzien. Ariër kan op een volk slaan, nooit op een ras.
Japanners, die niet Kaukasisch waren, werden door die Kaukasische Ariërs ook als Ariër bestempelt.
De Perzen, die uit hun eigen geschiedenis met Cyrus de Grote afleiden dat zij ook een volk ware, gepredestineerd om te heersen hebben om dit te duiden de naam van Perzië in Iran veranderd. Iran betekent Ariër in het Perzisch.

Jezelf als gepredestineerd duiden om te heersen, door op jezelf het woord Ariër te plakken, is een getuigenis van hoogmoed.
Vergissing, dank u voor de verbetering :)
Leef en laat leven.
Eindelijkvrij
Berichten: 56
Lid geworden op: di feb 01, 2011 2:35 am
Locatie: België

Re: Even voorstellen

Bericht door Eindelijkvrij »

Schepsel schreef:Ik ben het hier met Tukkerin eens, als je ná de bekering om een jong nog steeds gelooft, betekent dat tenminste dat je je aan je morele opvattingen houdt en aan je perceptie van ''de waarheid'': Allah bestaat en de Koran etc is het schimmige woord van psychose Allah en ga zo maar door. Als je je bekeert om een mens, en al helemaal met iets als de Islam, verloochen je ook je beeld van de waarheid en ethiek, die buig je even om om meneer Mocro te plezieren. Dat blijkt dan helemáál zo te zijn als je na de relatie je geloof gauw weer verliest. Ik vind weinig zo onzinnig als maar doen alsof je in de een of andere god gelooft en zijn verknipte ethische waarden aanhangt. Ik mag tenminste hopen dat je dan doet alsof: Als je inderdaad binnen korte tijd ook gevoelsmatig gaat geloven dat die god bestaat lijk je me erg vatbaar voor oplichters (de imam wrijft in zijn zweterige handjes) en hysterie. Geloof is namelijk een gevoelsmatig iets, ik kan wel zeggen dat ik een man van 84 ben, maar ik wéét in het hoofd dat dat niet strookt met de werkelijkheid.

Waar het me nu dan ook om gaat is dat Eindelijkvrij het licht heeft gezien. Gelukkig maar. Het verloochenen van de aangenomen religie als hij niet meer ''nodig'' is vind ik feitelijk zwakker dan hem houden, maar in de praktijk is het beter en Eindelijkvrij ziet in dat het onzin was.
Beste, mijn bekering had niets met hem te maken, aangezien ik lang nadat het gedaan was nog moslim was, en dan pas hoofddoek begon te dragen. Blijkbaar lezen er veel verkeerd, of interpreteren ze verkeerd. Het feit dat ik niet meer in islam geloof, en het afschuwelijk vind nu, is omdat ik mijn ogen geopend heb, en het van binnenin heb gezien én gehoord. Ben in genoeg moskees geweest en heb genoeg gehoord. mvg
Leef en laat leven.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Eindelijkvrij schreef:[ Het feit dat ik niet meer in islam geloof, en het afschuwelijk vind nu, is omdat ik mijn ogen geopend heb, en het van binnenin heb gezien én gehoord. Ben in genoeg moskees geweest en heb genoeg gehoord. mvg
Voila, dat is alles wat er nodig is om die Mohammedaanse waanzin overboord te gooien, een redelijke portie gezond verstand en observatievermogen.
Er wordt hier altijd maar gedaan alsof het zoooo en moeilijk en pijnlijk proces zou zijn om ex-moslim te worden. Is NIET zo! De meeste moslims WILLEN bewust moslim blijven omdat hen dit van alle verantwoordelijkheid ontslaat, omdat ze constant als "zwakke" groep gepamperd worden. Dit geldt voor de mannetjes én de vrouwtjes. Moslim-zijn is ofwel een kwestie van geesteszieket en dan valt er niet veel aan te doen-, ofwel mentale luiheid en gemakzucht.

Heb je gezien daar in Egypte? De grootste schreeuwers zijn de moslimas met hun doek op hun kop.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door BFA »

Leef en laat leven.

ik denk altijd aan James Bond als ik dat lees en in mijn hoofd wordt het dan, heel irritant:

Leef en laat Moslims sterven.

Ritmisch past Moslims beter dan mohammedanen, daarom dat het zo irritant is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie