Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Ariel »

Afbeelding
RIP Marie-Rose Morel
Triest...Ze was veel te jong om te sterven. Zo'n mooie vrouw, Sterkte toegewenst aan haar man, kinderen en familie.
Ik hoop dat sharia4belgium zich kunnen inhouden en niet openlijk haar sterven gaan vieren.
Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden
dinsdag 8 februari 2011

Marie-Rose Morel, voormalig boegbeeld van de Belgische politieke partij Vlaams Belang, is dinsdagavond op 38-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van baarmoederhalskanker.

Dat melden Belgische media. Morel trouwde eerder dit jaar nog met voormalig Frank Vanhecke, voormalig voorzitter van Vlaams Belang.

Haar ziekte leidde eind vorig jaar tot een rel binnen de partij. Een voormalige rivaal, Bart Debie, werd geroyeerd omdat hij enthousiast had gereageerd op de kanker. 'Leg de champagne maar al koud!' plaatste hij toen op internet.

Conflict
De voormalige politiecommissaris vocht een fel conflict uit met Morel over hervormingen binnen de rechts-nationalistische partij. Debie voelde niets voor de gematigde opstelling van Morel. Zij stapte vorig jaar op.

In 1993 won Morel de titel Miss Vlaanderen. Ze laat twee zoontjes achter.

Door Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... rleden.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door pd7835 »

Heel erg. :(
Innige deelneming
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Manon »

Bart Debie had gereageerd op een boodschap van zijn vriendin die die dag haar uitbatingsvergunning had gekregen;
Wie daarvan het verhaal over MRM heeft gemaakt moet zich diep schamen.

MRM was een zeer moedige en gedreven mevrouw.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door peter calluy »

Wat een moedige en sterke vrouw die bewezen heeft dat de bewust ontvoogde Vlaamse feministe bestaat. Respect voor Mvr Morel ! Sterkte aan Mr Van Hecke, de kinderen, familie en vrienden. Peter Calluy, Boom.
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door pd7835 »

Ariel schreef:Triest...Ze was veel te jong om te sterven. Zo'n mooie vrouw, Sterkte toegewenst aan haar man, kinderen en familie.
Ik hoop dat sharia4belgium zich kunnen inhouden en niet openlijk haar sterven gaan vieren

Ze doen dat natuurlijk wel. Het zijn toch zulk een brave mensen.
Sharia4Belgium noemt dood Morel "straf van Allah

Enkele uren na de dood van Marie-Rose Morel heeft de extremistische islamitische organisatie Sharia4Belgium een boodschap op YouTube geplaatst, waarin ze de ziekte en het overlijden van de voormalige Vlaams Belang-politica een straf van Allah noemen.

"Marie-Rose Morel is nu op weg naar de vuilnisbelt van de geschiedenis, samen met Hitler, Stalin en alle andere vijanden van Allah die dachten sterker te zijn dan Allah", zo klinkt het. In één adem verwittigen ze ook Filip Dewinter, Geert Wilders, Bart De Wever en "alle andere vervloekte ongelovigen die denken slimmer of machtiger te zijn dan de moslims", om te leren uit de dood van Morel en berouw te tonen. "Allah zal op jullie een aanslag plegen, niet met een bom, maar zoals hij dat gedaan heeft met Marie-Rose Morel."
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... llah.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Ze vergeten trouwens dat Hitler het goed met islam kon vinden. http://www.militantislammonitor.org/article/id/2543" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Ariel »

Getver... :yuk: Het zieke gezicht van Islam.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Eindelijkvrij
Berichten: 56
Lid geworden op: di feb 01, 2011 2:35 am
Locatie: België

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Eindelijkvrij »

daar gaat onze sterkhouder :( zoveel respect voor haar! en sharia4belgium : in brand steken aub.. ik zal de benzine betalen.
Leef en laat leven.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door BFA »

ik heb wel een paar stère droog hout liggen voor die shariagasten.

Voor de mooie Marie-Rose: een goede reis naar prettige oorden gewenst.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Eindelijkvrij
Berichten: 56
Lid geworden op: di feb 01, 2011 2:35 am
Locatie: België

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Eindelijkvrij »

BFA schreef:ik heb wel een paar stère droog hout liggen voor die shariagasten.

Voor de mooie Marie-Rose: een goede reis naar prettige oorden gewenst.
ze zal nu rijstpap eten, waarvan het bordje wordt afgewassen door de moslims in de hel :turban:
Leef en laat leven.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door BFA »

Eindelijkvrij schreef:ze zal nu rijstpap eten
Spijtig, ik zal haar niet zien als het mijn beurt is. ik had haar nochtans graag een warme knuffel gegeven.
Gelukkig zitten mohammedanen in een andere hel dan de mijne.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Eindelijkvrij
Berichten: 56
Lid geworden op: di feb 01, 2011 2:35 am
Locatie: België

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Eindelijkvrij »

BFA schreef:
Eindelijkvrij schreef:ze zal nu rijstpap eten
Spijtig, ik zal haar niet zien als het mijn beurt is. ik had haar nochtans graag een warme knuffel gegeven.
Gelukkig zitten mohammedanen in een andere hel dan de mijne.
ach, ik weet niet waar terechtkom :D is een probleem voor later :)
wil je ook eve lache met een suikermoslima?
Pb op facebook, meisje dat rien de balle van islam weet, met een marokkaanse vriend natuurlijk :D voor alle duidelijkheid, ik ebn gitte :)

-Mag ik even op iets wijzen?
Was jij niet diegene die zich zogezegd bekeerd had tot de Islam?
Dat zogezegd eindelijk het ware geloof had gevonden?

Waarom zit je dan nu zoveel commentaar te geven op moslims, Allah & Sharia4Belgium? .
Gitte 09 februari om 21:02 hej ik was bekeerd ja , was :) ik geef toch geen commentaar op moslims? waar zie je dat dan? :) en sharia4belgium is schandalig, als je ziet, gaf een moslima vriendin me gelijk ;) .
09 februari om 21:04 Melden
Dan zeg je zoiets niet: Ze laat twee jonge kinderen achter. het 'allahu akbar' zal nu wel in de straten worden geroepen.. .
Gitte 09 februari om 21:06 sorry meid, denk dat ik er meer over weet dan jij :) dus begin maar niet te zagen. Ik heb van genoeg moslims gehoord, dat ze het haar toewensten, toen ze nog leefde ;) en er zijn er ook dat het n iet toewensen. snap je hem? .
09 februari om 21:09 Melden
Hebben ze daar geen reden toe?

Stel jij bent allochtoon, moslim.
En zij geeft ongeloofelijk veel commentaar op jou volk, je geloof, noem maar op!
Geloof me, je zou zelf een gat in de lucht springen.

En we gaan hier geen dikke nek beginnen krijgen of een groot mondje beginnen opzetten hé :). "Dus begin maar niet te zagen" Hou u kinderpraat maar voor jezelf.

Zogezegd bekeerd toen, waarschijnlijk om aandacht te krijgen volgens vele ;).


En toen werd ik geblokt :( mocht nogeens niet antwoorden :(
Leef en laat leven.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door BFA »

Eindelijkvrij schreef:En toen werd ik geblokt :( mocht nogeens niet antwoorden
Dit doen ze altijd.
Eindelijkvrij schreef:Stel jij bent allochtoon, moslim.
En zij geeft ongeloofelijk veel commentaar op jou volk, je geloof, noem maar op!
Geloof me, je zou zelf een gat in de lucht springen.
Hier zit hun grote fout.
Ze hebben de kans gekregen zich op te lossen in een ander volk.
Ze willen niet.
Alles wat meer gevraagd is dan met hun gat in de lucht springen is hun te veel.
Heel normaal dat ze een schop onder dat gat krijgen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Eindelijkvrij
Berichten: 56
Lid geworden op: di feb 01, 2011 2:35 am
Locatie: België

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Eindelijkvrij »

BFA schreef:
Eindelijkvrij schreef:En toen werd ik geblokt :( mocht nogeens niet antwoorden
Dit doen ze altijd.
Eindelijkvrij schreef:Stel jij bent allochtoon, moslim.
En zij geeft ongeloofelijk veel commentaar op jou volk, je geloof, noem maar op!
Geloof me, je zou zelf een gat in de lucht springen.
Hier zit hun grote fout.
Ze hebben de kans gekregen zich op te lossen in een ander volk.
Ze willen niet.
Alles wat meer gevraagd is dan met hun gat in de lucht springen is hun te veel.
Heel normaal dat ze een schop onder dat gat krijgen.
voilaa.. en ze kent nogeens de koran en hadiths niet maar is wel een moslim.. bij mij is de logica dan toch wel ver zoek hoor??? had nochtans zo graag een discussie gehad met haar :(
Leef en laat leven.
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

'Vlaams parlementslid samen met Hitler en Stalin in de hel'

Bericht door SoulShine »

BRUSSEL - Op het internet is een filmpje verschenen waarin Sharia4Belgium zich expliciet uitlaat over de dood van Marie-Rose Morel, een ex-Vlaams Belanglid. Fouad 'Abu Imran' Belkacem, de islamitische extremist achter Sharia4belgium, vindt dat er een les moet getrokken worden uit haar overlijden én haar ziekte.

Hij waarschuwt iedereen dat zij nu in de hel zit, samen met Hitler en Stalin, meldt Clint.be

Fouad Belkacem zegt in het filmpje dat Morel is gestraft omdat ze tegen Allah vocht. "Allah heeft Morel eerst goed laten lijden door haar kanker te geven en haar vervolgens op de vuilnisbelt van de geschiedenis gegooid. Zij zit daar nu samen met Hitler en Stalin en alle andere vijanden van Allah."

Hij doet dan verder een oproep aan iedereen om een les te leren "Als jullie berouw tonen en moslims worden, dan worden jullie broeders en zusters in ons geloof."

Ondertussen wordt op Facebook opgeroepen om zoveel mogelijk klachten tegen Sharia4Belgium bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding in dienen.

Op de pagina is ook het filmpje te zien, heb alleen geen idee hoe ik die kan doorlinken.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... -hel.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Vlaams parlementslid samen met Hitler en Stalin in de hel'

Bericht door Ariel »

SoulShine schreef:.

Op de pagina is ook het filmpje te zien, heb alleen geen idee hoe ik die kan doorlinken.
Het filmpje staat al op de site Soulshine. Scrol maar even naar boven.
Ik heb jouw topic samengevoegd met dit topic.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door SoulShine »

Mijn excuses, dat had ik niet eens gezien :laugh1: Maar is goed en bedankt :wink:
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door stropke »

:crying:
Heel triest en veel sterkte en troost voor famile gewenst.
BTW is er nog plaats in Geel? Kunne ze dat stel idioten en psychopaten van sharia4 opsluiten. Ik breng ze er persoonlijk naar toe alst moet. :mad:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door peter calluy »

Denkt hier iemand dat de Fouad Belkaksem , abu brimbram onder de indruk zal zijn van het CGKR of onze justitie ofzo ? NEEN TOCH :roll2:

:nono:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door stropke »

http://forum.politics.be/private.php?do ... mid=228940" onclick="window.open(this.href);return false;
Is hier uitgeknipt:
http://forum.politics.be/showthread.php ... ost5289270" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn eerste waarschuwing. Een andere moderator vond het wel scherp of miss wat grof uit de mond, maar geen rascisme.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Manon »

het privé bericht is niet leesbaar Strop. Zo kunnen we niet lezen wat je originele gewraakte tekst was.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door mercator »

peter calluy schreef:Denkt hier iemand dat de Fouad Belkaksem , abu brimbram onder de indruk zal zijn van het CGKR of onze justitie ofzo ? NEEN TOCH :roll2:

:nono:
Nee dat denk ik ook niet. Abou en Fouad weten goed genoeg dat het bij dat CGKR allemaal Vlaams Blokhaters zijn die ook zitten te toosten op de dood van Marie Rose M . Dat de inquisitiepater De Witte nu zich even laat horen is een schaamlapje om te doen alsof zijn verradersclubje "onpartijdig" is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door stropke »

circe schreef:het privé bericht is niet leesbaar Strop. Zo kunnen we niet lezen wat je originele gewraakte tekst was.
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon
Het gaat hier over het woord van Allah, niet over zomaar een mening.
(mijn RE)
Die achterlijke allah en zijn psychopatische volgelingen kunnen voor mijn part de pot op, naar de maan vliegen
Stelletje achterlijke imbecile hufters. Oppakken en buitenzwieren !!!!!
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Manon »

oei oei! Edina dacht vast weer dat je het tegen haar had.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door Mahalingam »

"Al heeft die kanker waarschijnlijk gediend om haar extreemrechtse ideeën in de media te versterken.".
Dat was te horen op de RTBF. Veel Vlamingen voelen zich geschoffeerd. Tekst en video hier (Frans):
http://www.rtbf.be/info/belgique/detail ... id=5606553
Les funérailles de Marie-Rose Morel, un évènement inconcevable en Wallonie
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oud-Vlaams Belang-politicus Marie-Rose Morel overleden

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:"Al heeft die kanker waarschijnlijk gediend om haar extreemrechtse ideeën in de media te versterken.".
Dat was te horen op de RTBF. Veel Vlamingen voelen zich geschoffeerd. Tekst en video hier (Frans):
http://www.rtbf.be/info/belgique/detail ... id=5606553
Les funérailles de Marie-Rose Morel, un évènement inconcevable en Wallonie
Tijd om een betonnen muur aan de taalgrens te zetten en Wallonië te laten wegzinken tot een Franco-Arabisch armoeland vergelijkbaar met Egypte.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie