Zelfverdediging bij inbraak of overval.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Zwartmeer »

Ik geloof dat ik ongeveer wel weet uit welke groep de dader komt. Ik liet, alweer, mijn vooroordelen de vrije loop en typte Wateringen + Marokkanen, en vond dit: http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3110" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

"...een schilderij op het hoofd van de verdachte terecht kwam".
Je ziet dat wel eens in comic films dat ze een schilderij op iemands hoofd kapot slaan.
Ik denk dat het niet toeval en zwaartekracht alleen was die hem vloerden. Daar heeft dat schilderij hulp bij gehad.
Trouwens wat was dat voor schilderij? Toch niet Mao? Ik gok op God van Rijkdom.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Ariel »

Tja... Dat was te verwachten.
Brand bij overvallen Spar Moerkapelle

MOERKAPELLE - Afgelopen nacht heeft er buitenbrand gewoed bij de Spar supermarkt in Moerkapelle, de winkel die dinsdag werd overvallen en waar een van de Marokkaanse daders zo gewond raakte dat hij later overleed.

Door de brand is het rolluik van de winkel flink beschadigd. Volgens de dorpelingen ging het om een molotovcocktail. Volgens de politie is dit niet zo, maar rook het wel naar een brandbare vloeistof. Ook in de supermarkt zelf, hing gistermorgen een vreemde brandlucht.

Kort na de melding werden op het nabij gelegen Industrieterrein vier jongens aangehouden. Drie Moerkapellenaren, twee van 18 en een van 19 jaar oud en een 19-jarige Bleiswijker. Het zou nog niet duidelijk zijn of de jongeren betrokken zijn geweest bij de brand. Zij zijn in afwachting van het verdere onderzoek naar huis gestuurd.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8525 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Tja... Dat was te verwachten.
Dit zijn wel een stelletje nep-moslims. Ze weten niet dat vuur alleen de straf van Allah is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Zwartmeer »



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Tja... Dat was te verwachten.
Inderdaad is zoiets te verwachten. Maar als zoiets te verwachten is kun je je er ook op voorbereiden. Wat te denken van Widers' stadscommando's (knokploegen) die ze incognito opwachten en ze verrot slaan of ze overhoop schieten. Ik heb er geen probleem meer mee om het recht in eigen hand te nemen als de politie het niet doet (of durft te doen). :mad:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door BFA »

Pilgrim schreef: en ze verrot slaan of ze overhoop schieten.
Maken dat ze op voorhand weten dat er 'Silver Bullet Gun Oil, 13% varkensvet' gaat gebruikt worden. Dit zou meer dan voldoende moeten zijn om te maken dat er nooit hoeft geschoten te worden;
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Hier ga je niet meer direct de gevangenis in als je een rover beschadigt of dood maakt.
Maar in Duitsland hebben ze dat niet.
http://www.bild.de/BILD/news/2010/12/16 ... ngnis.html
Dus toen een 77 jarige pensioneerde overvallen werd door een veelplegers bende van een Koerdische Irakees, een Congolees, twee Turken en een Albaniér (je ziet dat in bepaalde kringen de integratie en multikul succcesvol zijn) schoot die de 16-jarige Albanees dood en de rest nam de benen.
De aanklager kijkt nu of er sprake is van doodslag. Totdat dit is uitgemaakt blijft die AOW-er gevangen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Er was een misverstand over vermogens beheer.
Winkelier slaat alle ruiten van vluchtauto stuk na overval
Een overval op een winkel op Antwerpen-Linkeroever is gisteravond niet helemaal zoals gepland verlopen. Nadat een gemaskerde en gewapende man er met de inhoud van de kassa vandoor wilde gaan, werd hij achternagezeten door de winkeluitbater en een getuige. Het kwam tot een schermutseling en alle ruiten van de vluchtauto moesten eraan geloven. De dader kon uiteindelijk wel ontkomen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... rval.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Zou dit omaatje soms een aikido wandelstok gehad hebben?
De 84-jarige Doris Thiele uit het Engelse New Milton laat niet met zich sollen. De bejaarde vrouw heeft een man tot appelmoes geslagen die bij haar probeerde in te breken.

Toegegeven, Doris kreeg wel wat hulp van haar 59-jarige dochter. Volgens The Sun hield de dochter de inbreker in een houdgreep, terwijl Doris de inbreker acht minuten lang afranselde met haar wandelstok. De dief wist te ontkomen, maar was zo toegetakeld dat de politie hem al snel kon oppakken door simpelweg het bloedspoor te volgen.

Doris hoopt dat ze met haar afranseling een duidelijke boodschap heeft afgegeven aan dieven die bij haar willen inbreken: "Als iemand het toch probeert, krijgt hij meer van hetzelfde."
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/0 ... lkaar.html
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Dit lijkt mij geen geval van zelfverdediging. De politie zal wel hard achter de daders aan zitten.
Hij is zo hard op de kop geslagen dat hij nog wel zijn naam weet maar niet meer wat hij gedaan heeft.
Voorbijgangers slaan inbreker in elkaar in Antwerpen
Woensdagochtend was rond 5 uur op de camerabeelden die binnenkwamen in de radiokamer van de lokale politie, duidelijk te zien hoe een man zich verdacht gedroeg en vervolgens begon in te breken in een auto in de Lange Beeldekensstraat. De politie stuurde meteen een interventieploeg uit. Nog voor die ter plaatse was, had een groepje voorbijgangers de man echter enkele klappen verkocht. Ook dat was duidelijk te volgen op de beelden. De voorbijgangers lieten de man achter met een zware hoofdwonde. De politie kon de inbreker inrekenen en bracht hem naar het Stuivenbergziekenhuis.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... rpen.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Ariel »

Dit soort oma's hebben we in Nederland ook nodig :razz: Een steen in de handtas en meppen maar.
Superoma verjaagt overvallers

Northants - Een bejaarde vrouw heeft maandag in het Britse Northans een overval op een juwelier verijdeld door de zes rovers te verjagen met haar handtas.
Op een video is te zien hoe de overvallers met hamers de ruiten van de juwelier proberen in te slaan. Verschillende voorbijgangers negeren de overvallers, maar een dame bedenkt zich geen moment en rent op de mannen af.

Ze begint met haar handtas te slaan, waarna de rovers wegvluchten. Op de beelden is ook te zien hoe één van hen even later door omstanders wordt gepakt.

De politie kon later nog drie anderen arresteren, melden Britse media

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8957 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Judge backs dad who shot burglar
Gary, 19, was at home in Hull, East Yorks, with his girlfriend and two-month-old when he spotted Patterson in his garden.
He said: "I ran to get my rifle, then saw him hit the window with a baseball bat so hard it snapped. Then he used a metal bar.
"He was trying to pull my motorbike through the window. I told him, not very politely, to get out, But he just stared. I showed him the gun and gave him a chance to leave.
"He raised this bar up and started coming towards me so I pulled my gun up and shot him.
"Even then, he started to come towards me and threw a brick. But I reloaded and shot him again.
Patterson, 20, fled - before amazingly ringing 999 to report Gary. But cops arrested the thug.
Jailing him for 18 months, Judge Michael Mettyear said: "This was quite outrageous conduct, going round to someone's house and smashing your way into it.
"It's true to say he got some summary justice by shooting you."
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... amily.html

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Je moet de gok maar doen: is het pistool echt of nep?
De Britse juwelier Chris Hopper liet zich vorige week vrijdag niet zomaar overvallen door twee jongemannen. Met een pistool op hem gericht in zijn zaak in het Engelse Peterborough kon hij zich toch van de twee gangsters ontdoen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Zweden Lidköping.
Een oude man met rollator staat bij een flappentap en wordt overvallen door 2 boeven.
De man is ex-bokser en na 2 klappen liggen de rovers ze op de grond. De man is niet zo vlot ter been en de boeven rennen weg.
Strong-armed Swedish pensioner slugs two young bandits
http://www.thelocal.se/32250/20110224/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

België Erpe-Mere. "Jannie get your gun!"
Een ouder echtpaar van in de 80 hebben een kruidenierswinkeltje.
Man vermomd met pet en sjaal komt de winkel binnen en begint met de vrouw een dispuut over vermogensbeheer. Ofwel: de overvaller wil de kas legen.
De vrouw roept haar man toe dat die zijn geweer moet pakken. Die komt ermee de trap af, schiet de overvaller in de schouder die daarop vlucht.
Tachtigers jagen overvaller weg met luchtkarabijn
Via het deurgat riep ze haar man toe dat hij zijn geweer moest nemen. "Dat heeft hij sinds een vorige overval altijd naast de schouw klaarstaan", aldus de kranige dame in een Corelio-krant.
Toen de dader de man de winkel zag binnenkomen, wilde hij het op een lopen zetten. Willem Schollaert vuurde echter met zijn luchtkarabijn. De jongeman werd geraakt in de schouder. Toch kon hij in een vluchtwagen stappen.
"Jammer dat ik een paar jaar geleden mijn long rifle moest inleveren omdat ik er geen vergunning voor had. Ik mocht enkel mijn luchtkarabijn houden, maar die heeft de politie nu ook meegenomen", klaagt de uitbater. "Hoe moet ik mij nu verdedigen?"

De politie kon de overvaller een dag later toch inrekenen. Toen probeerde hij zijn slag te slaan in een krantenwinkel in Velzeke, bij Zottegem.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... abijn.aspx
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

In kleine dorpjes waar de sociale cohesie nog intact is, kunnen mensen spontaan voor elkaar in de bres springen tegen vreemdelingen.
Buurvrouw gaat achter inbrekers aan
Druten - In Druten (Gelderland) is een dappere vrouw achter twee inbrekers aangegaan die het huis van haar buren hadden overvallen. Ze staakte haar achtervolging pas toen een van de dieven haar bedreigde met een breekijzer.
De bewoonster van een huis aan de Frijnheuvel ontdekte woensdagochtend de inbrekers in haar huis en belde in paniek de buurvrouw. Die kwam direct.
Samen joegen ze de geschrokken inbrekers weg, maar de buurvrouw weigerde ze te laten gaan en zette de achtervolging in. Nadat het breekijzer tevoorschijn was gehaald, konden de twee ontsnappen richting de Koekoek. Het gaat om twee blanke mannen van ongeveer 25 en 40 jaar oud.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9303 ... binnenland
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Ook brave middenstanders kunnen een lynch-bende vormen als ze zich door de overheid in steek gelaten voelen. Eigen rechter spelen is wat hun overblijft? Of sharia toepassen soms?
Overvallers op juwelier hardhandig aangepakt door omstanders
Bij juwelier Abai kwamen twee mannen binnen die gekleed waren als postbeambten. De juwelier kreeg in de mot dat er iets niet klopte en sloeg alarm. Er ontstond een gevecht in de juwelierszaak, waarbij de eigenaar gewond raakte aan het gezicht.
De buurman hoorde het lawaai en kwam tussenbeide. Daarop zetten de overvallers het op een lopen. Ze hadden geen buit gemaakt en waren niet gewapend. Terwijl ze probeerden te vluchten op de fiets, stormden verschillende juweliers van in de buurt de straat op. Die konden de overvallers overmeesteren, en deelden rake klappen uit. Een getuige gewaagde zelfs van "een massagevecht waar wel minstens 30 mensen bij betrokken waren".[...]Volgens getuigen was een overvaller er erg aan toe en baadde zijn gezicht in het bloed.
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen20 ... ation.aspx
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Zo kan het ook: samen staan we sterk. Dat is tweede natuur bij de bewoners van Havanna aan de Waal.
Overvaller gepakt dankzij toeters
NIJMEGEN - De actie met de toeters van de winkeliers in de Lange Hezelstraat heeft meteen al succes opgeleverd. Een overvaller werd in de kraag gevat nadat de eigenares van een winkel - volgens afspraak met haar collega-winkeliers - een alarmtoeter in werking had gesteld. Dat gebeurde zaterdagochtend om half tien.
Toen de eigenares van de woonwinkel Het Heydenrijck haar zaak opende, kwam een man naar binnen die geld eiste.Daarop drukte eigenaresse Wilma van den Broek twee keer op de toeter. De man vluchtte weg. Buiten snelden meteen al twee andere winkeliers toe. Zij zagen de overvaller wegvluchten richting Achter de Karmel.
Politie-agenten die in de buurt waren, konden de overvaller daarop arresteren.
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... oeters.ece
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Zwartmeer »

Mahalingam schreef:Ook brave middenstanders kunnen een lynch-bende vormen als ze zich door de overheid in steek gelaten voelen. Eigen rechter spelen is wat hun overblijft? Of sharia toepassen soms?
Daarop zetten de overvallers het op een lopen. Ze hadden geen buit gemaakt en waren niet gewapend.
Hoe vaak maak je mee dat overvallers niet gewapend zijn? Deze kwamen zeker uit Bel, nee laat maar.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Ook brave middenstanders kunnen een lynch-bende vormen als ze zich door de overheid in steek gelaten voelen. Eigen rechter spelen is wat hun overblijft? Of sharia toepassen soms?
Overvallers op juwelier hardhandig aangepakt door omstanders
Bij juwelier Abai kwamen twee mannen binnen die gekleed waren als postbeambten. De juwelier kreeg in de mot dat er iets niet klopte en sloeg alarm. Er ontstond een gevecht in de juwelierszaak, waarbij de eigenaar gewond raakte aan het gezicht.
De buurman hoorde het lawaai en kwam tussenbeide. Daarop zetten de overvallers het op een lopen. Ze hadden geen buit gemaakt en waren niet gewapend. Terwijl ze probeerden te vluchten op de fiets, stormden verschillende juweliers van in de buurt de straat op. Die konden de overvallers overmeesteren, en deelden rake klappen uit. Een getuige gewaagde zelfs van "een massagevecht waar wel minstens 30 mensen bij betrokken waren".[...]Volgens getuigen was een overvaller er erg aan toe en baadde zijn gezicht in het bloed.
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen20 ... ation.aspx
Eerlijk zijn en de volledige informatie geven hoor Mahalingam:
Vanmiddag rond 11.30u is op de hoek van de De Keyserlei en het Astridplein een overval op een juwelier verijdeld door andere juweliers en omstanders. Volgens getuigen werden de overvallers hard aangepakt en vervolgens gewond afgevoerd.

Bij juwelier Abai kwamen twee mannen binnen die gekleed waren als postbeambten. De juwelier kreeg in de mot dat er iets niet klopte en sloeg alarm. Er ontstond een gevecht in de juwelierszaak, waarbij de eigenaar gewond raakte aan het gezicht.

http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen20 ... ation.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zijn daar allemaal Georgische juweliers in die buurt! Geen lamgeslagen Vlamingen hoor, die doen zoiets niet.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Hoe zou dat eruit gezien hebben?
Juwelier verjaagt overvallers met mistmachines
De twee overvallers kwamen rond 11.20 uur de winkel binnen en bedreigden het personeel en de aanwezige klanten met iets dat op een vuurwapen leek. ,,Ik zat achter mijn bureau en ik hoorde ineens een hoop geschreeuw. Ze probeerden de klanten naar de grond te werken, maar één jongen wilde niet gaan liggen waardoor er een worsteling ontstond. Het lukte me om de mistmachines in werking te stellen en daarna ben ik met een ijzeren staaf in mijn hand naar voren gevlogen. Maar ze waren er al vandoor gegaan en op een motor gesprongen. Vanaf de motor zwaaiden ze met een vuurwapen. Toen heb ik het opgegeven, want ik wist niet of het wapen echt was.’’
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9909 ... tml?p=16,1
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Doe een burger-arrest en je krijgt een klacht aan de broek.
Moeder vandaal doet aangifte tegen slachtoffer
Ze waren er getuige van hoe in de straat tegen buitenspiegels van auto's werd getrapt. Na zich eerst achter hun eigen auto te hebben verscholen, kwamen de Hubers tevoorschijn toen de drie vandalen bij hun voertuig aangekomen waren. "Toen mijn man riep dat ze moesten stoppen, reden de eerste twee door. De derde kreeg hij wel te pakken: die viel om in de bosjes, en mijn man die hem vast wilde pakken, viel over hem heen", aldus de echtgenote.[...]
. "Maar nu de politie meldde dat de moeder van de jongen die we hebben kunnen pakken, aangifte heeft gedaan vanwege het feit dat mijn man geweld zou hebben gebruikt, da's echt de omgekeerde wereld. Om van te kotsen gewoon!"
http://www.tctubantia.nl/regio/8814990/ ... toffer.ece
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Ariel »

Kijk, zo kan het ook.
Broers slaan overvallers hun zaak uit

ARNHEM, maandag

„Ik hoop dat ze hun lesje nu wel hebben geleerd”, knipoogt de Arnhemse juwelier Yasin Karatay. In plaats van de kassalade en vitrines wijd open te zetten, gingen Yasin en zijn broers Fatih en Hasan twee gewapende overvallers (19 en 22) te lijf toen die hun zaak ’t Gouden Paleis wilden bestormen. Eén van de Amsterdamse daders ligt volgens Yasin nog steeds in het ziekenhuis.

„Ik stond samen met mijn broers achter in de winkel. Omdat ik een slecht voorgevoel had, liep ik even naar buiten en zag daar op straat een scooter met twee gasten aankomen. Ze droegen dikke jassen en hadden een grote, gekreukte tas bij zich. Ik dacht: ze willen toch niet onze buren overvallen? Op dat moment trokken de twee hun gezichtsbeschermer omhoog en kwamen ze niet op de buren maar op mij afgestormd”, zegt Yasin. „Met een staaf sloegen zij het glas uit de deur. Een van de gasten laadde vervolgens een pistool, richtte het op mijn hoofd en dreigde er meerdere keren mee te schieten”, aldus de Arnhemmer, die hulp kreeg van zijn twee broers.

Worsteling

Volgens Yasin ‘beukten’ de overvallers herhaaldelijk tegen de deur. Toen de knapen inzagen dat er bij ’t Gouden Paleis niets te halen viel, wilden zij ervandoor gaan. De broers twijfelden geen moment en besloten de criminelen eigenhandig in de kraag te vatten. Tijdens de worsteling die ontstond vielen stevige klappen en werd ook een schot gelost. Niemand werd geraakt. De juweliers wisten de twee mannen in bedwang te houden in afwachting van de politie.

,,We hebben er bewust voor gekozen om de overvallers zelf aan te pakken. Dat werkt beter dan een bescheiden taakstraf of gevangenisstraf. Nederland is een land voor de slechteriken; criminelen zijn hier koning. Dat vinden wij onbegrijpelijk. Met deze daad hebben we aangetoond dat criminelen bij ons in ieder geval niets te zoeken hebben”, aldus Yasin.

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegra ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Een berichtje uit Duitsland:
Voetganger in Cloppenburg overvallen: daders beschadigd.
De 19-jarige jonge man werd door twee jeugdigen (die er uit zagen als Südländer) gevraagd zijn geld en zo af te geven. Er was dus een meningsverschil over vermogensbeheer dat uitmondde in een gevecht dat verloren werd door de overvallers die het hazenpad kozen.
http://www.mt-news.de/contentphp/articl ... &code=view
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie