Tukkerin praat bij.

Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:
Tukkerin schreef:Ik mag niet van mijn vader... je denkt toch niet dat ik nog in Nederland blijf zodra ik getrouwd ben? :yuk:
Je bent volwassen. Je mag zelf uitmaken wat je doet.

En, wat als je man niet naar m,arokko wil?
Heb je weer een man die voor je beslist.
We zijn geen Hollanders die niet naar hun ouders luisteren, geen greintje respect voor ze hebben en aan het einde van de dag ergens in een verzorgingshuis laten creperen...

Neem je eigen zoon als voorbeeld; die bezoekt je noooit, niet eens op je eigen verjaardag. Dat behoort hij te doen; sterker nog hij dient jou als alleenstaande vrouw bij zich thuis te laten wonen en je te verwennen... dan zat je ook niet zoveel hier op FFI te halluniceren. Heb het echt met je te doen hoor... vind je eigenlijk alleen maar zielig.
:roll2: :roll2: :roll2: :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Vind je echt heel zielig. Als ik je buurmeisje was geweest had ik je stevig in de watten gelegd. heb een zwak voor ouders die helaas mislukte kinderen op aarde gezet hebben die niet eens bereid zijn voor hun ouders te zorgen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

Hans, ik voel me vereerd dat je het altijd zoveel over me hebt en ik je intrigeer. Ik weet ook dat je lijdt aan een obsessieve drang naar aandacht van mij. Daarnaast lijd je ook nog eens aan een extreme vorm van retardatie.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:Hoe lang is het geleden dat jij nog eens een boek hebt gelezen, Tukkerin?

En daarmee bedoel ik niet de Koran of iets anders religiegerelateerd.
Gewoon een boek. Over wat je gelezen hebt, voor wat je gelezen hebt doet er niet toe. Iets dat eerlijk is en niet gebouwd op valse pretenties. Dit kan dus alles zijn, zolang het buiten het domein van de religie valt.

Achter een boek van een Marokkaanse auteur ga ik je niet vragen. ik zou het je te moeilijk kunnen maken. Eerlijk gezegd, ik heb mij al regelmatig afgevraagd of jij tijdens je korte leven al een boek gelezen hebt.
Omdat jij een schatje bent, dit is wat ik afgelopen week heb gelezen..( erg veel, maar ik lees echt heel snel)

- Heb de Koran helemaal uitgelezen
- Samen in de naam van Jezus ( over evangeligsche liturgie en muziek)
- De weg van de liturgie
- Religie in de krant
- Economie in het nieuws

En nog wat economische boeken waarvan ik de titel niet heb omdat deze nog in de auto van die gozer liggen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Tukkerin »

En nog wat islamitishe boeken over islam en feminisme.. zegmaar een 'drieluik', dus drie delen. Jaa, ik weet lees voornamelijk theologische boeken maar dat is omdat ik er later mijn beroep van wil maken. Nu studeer ik weliswaar geen theologie meer maar ik ga wel weer beginnen met wat anders. Ik weet alleen niet wat ik moet gaan studeren. Enerzijds lijkt me European Studies ook wel een uitdaging, maar ik weet zeker dat ik weer ga afhaken omdat mijn hart toch bij religie ligt.. :cry: Ben in gevecht met mezelf, weet niet wat ik wil en ben nu een beetje doelloos aan het werken en klaar. Vind mijn leven ontzettend saai nu.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:[ Ik heb overigens al een oplossing hoor: morgen neem ik gewoon oordopjes mee en dan beluister ik lekker de koran.
Ga je dan meedoen aan zo een wedstrijd "koran verzen reciteren", van dat irriterende gejank? En dan hebben we het nog niet eens over de inhoud?
Maar wss mogen moslimvrouwtjes daar niet eens aan meedoen.
[c045.gif] Ik ga zo even een soera voor je reciteren en deze dan hier neerplempen. Mijn geluid ga je mooi vinden.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Hans, ik voel me vereerd dat je het altijd zoveel over me hebt en ik je intrigeer. Ik weet ook dat je lijdt aan een obsessieve drang naar aandacht van mij. Daarnaast lijd je ook nog eens aan een extreme vorm van retardatie.
Het zit enigszins anders. Jij bent een goed studie object, we bekijken jou hier als een reporter van National Geographic die het regenwoud in trekt om een zeldzame stam apen te bestuderen in hun habitat. Er zijn natuurlijk ook wat verschillen:(Marokkanen zijn- helaas- niet zeldzaam en je bevindt je niet in je eigen habitat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:Hans, ik voel me vereerd dat je het altijd zoveel over me hebt en ik je intrigeer. Ik weet ook dat je lijdt aan een obsessieve drang naar aandacht van mij. Daarnaast lijd je ook nog eens aan een extreme vorm van retardatie.
Het zit enigszins anders. Jij bent een goed studie object, we bekijken jou hier als een reporter van National Geographic die het regenwoud in trekt om een zeldzame stam apen te bestuderen in hun habitat. Er zijn natuurlijk ook wat verschillen:(Marokkanen zijn- helaas- niet zeldzaam en je bevindt je niet in je eigen habitat.
Zo werkt dat niet, beste Mercator. Je zal naast een studieobject eerst nog een paradigma moet hebben. Van daar uit ontwikkel je een hypothese en vervolgens begin je pas met het echte werk...
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Vind je echt heel zielig. Als ik je buurmeisje was geweest had ik je stevig in de watten gelegd. heb een zwak voor ouders die helaas mislukte kinderen op aarde gezet hebben die niet eens bereid zijn voor hun ouders te zorgen.
Vanaf welke leeftijd behoren kinderen voor hun ouders te zorgen?
Ben jij is dtaat om voor je ouders te zorgen? Wonen je ouders bij jou in en leg jij ze in de watten?
Zo nee.... waarom niet?

Ik ben van mening dat een kind zijn/haar ouders NIETS verschuldigd is maar dat het de ouders zijn die alles verschuldigd zijn aan de kinderen.
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:Vind je echt heel zielig. Als ik je buurmeisje was geweest had ik je stevig in de watten gelegd. heb een zwak voor ouders die helaas mislukte kinderen op aarde gezet hebben die niet eens bereid zijn voor hun ouders te zorgen.
Vanaf welke leeftijd behoren kinderen voor hun ouders te zorgen?
Ben jij is dtaat om voor je ouders te zorgen? Wonen je ouders bij jou in en leg jij ze in de watten?
Zo nee.... waarom niet?

Ik ben van mening dat een kind zijn/haar ouders NIETS verschuldigd is maar dat het de ouders zijn die alles verschuldigd zijn aan de kinderen.
Wat ik doe, doet er nu even niet toe en staat dus volledig buiten kijf. Bovendien, mijn ouders zijn nog vrij jong en hebben momenteel nog geen zorg nodig. Op het moment dat beide ouders de ouderdom bereiken vind ik het een plicht van de kinderen te zorgen voor de ouders en deze zelfs in je eigen huis te nemen! Nee sorry, het moet verplicht worden!

Als mijn ouders straks de ouderdom bereiken hebben zij niks te vrezen; zij hebben 5 kinderen waarvan ze zeker weten dat die in alles voor ze zullen zorgen. Ze zullen niks tekortkomen... Zodra mijn ouders ouder beginnen te worden bel ik mijn zusjes en broertjes op voor een spoedberaad en dan gaan we bespreken hoe we de taken gaan verdele; hoeveel wordt er maandelijk gedokt (300 euro per maand, per persoonlijkt me mooi), met wie gaan ze het ene jaar op vakantie en met wie het jaar daarop?Bij wie gaan ze inwonen of wisselen we dat af? ... :wink:
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Wat ik doe, doet er nu even niet toe en staat dus volledig buiten kijf.
Wat jij doet doet er alles toe.... wanneer je anderen ergens van beschuldigt zul je het zelf uiteraard beter moeten doen.
Enn.... zoek de betekenis van "buiten kijf" even op....
Bovendien, mijn ouders zijn nog vrij jong en hebben momenteel nog geen zorg nodig. Op het moment dat beide ouders de ouderdom bereiken vind ik het een plicht van de kinderen te zorgen voor de ouders en deze zelfs in je eigen huis te nemen! Nee sorry, het moet verplicht worden!
Welke ouderdom is dat?
En denk je nu werkelijk dat ouders het leuk vinden wanneer ze bij de kinderen wonen alleen maar omdat die kinderen daartoe verplicht zijn???
Ik heb liever dat mijn zoon 1x per jaar komt OMDAT HIJ DAT WIL....dan dat hij iedere week komt OMDAT HIJ MOET.
Als mijn ouders straks de ouderdom bereiken hebben zij niks te vrezen; zij hebben 5 kinderen waarvan ze zeker weten dat die in alles voor ze zullen zorgen. Ze zullen niks tekortkomen... :wink:
Welke ouderdom is dat?
Ik ben blij dat mijn zoon niet voor mij zal hoeven zorgen.... ik zorg nu en in de toekomst uitstekend voor mezelf.
Ik ben ook dolblij dat ik mijn zoon kan helpen door b.v. zijn studie te betalen..... anders zou hij niet kunnen studeren..

Maar goed, islam gaat inderdaad uit van armoedige ongeletterde oudjes en vooral wanneer het een oud ongeletterd weduwevrouwtje is moet ze wel opgenomen worden door de kinderen anders is ze ofwel gedoodzaakt de hoer te spelen ofwel om te komen van de honger.

Gelukkig zijn kafir wat slimmer.... :razz:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Zo werkt dat niet, beste Mercator. Je zal naast een studieobject eerst nog een paradigma moet hebben. Van daar uit ontwikkel je een hypothese en vervolgens begin je pas met het echte werk...
Bij normale dingen wel ja.
Bij moslims is het aangepast aan de simpelheid.
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique, waar staat dat het MOET? Ik WIL het zelf, VRIJE wil.. jij zoontje wil het niet en zal jou nooit verzorgen ook niet als je straks oud bent en zo afhankelijk als het maar kan. Hij zal niet eens naar je omkijken; maar ach, hij wil het niet he. Ben ik even blij dat mijn ouders kinderen hebben die het zelf willen en uit eigen wil hun ouders willen verzorgen zonder dat mijn ouders het ons dwingen.

Nee sorry kafiers verliezen hier toch echt. Geen greintje respect voor ouders en hun eigen ouders die ze laten creperen in een of ander verzorgingshuis. Jaa, over hoogstaande normen/waarden en 'superieure samenleving' gesproken. Maar goed, arme Monique, je eigen zoon bezoekt je nauwelijks, laat staan jou verzorgen. :laugh1:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:Zo werkt dat niet, beste Mercator. Je zal naast een studieobject eerst nog een paradigma moet hebben. Van daar uit ontwikkel je een hypothese en vervolgens begin je pas met het echte werk...
Bij normale dingen wel ja.
Bij moslims is het aangepast aan de simpelheid.
Zegt mevrouw die zelf niet eens een diploma heeft, laat staan een acedemische graad. Jij bent de simpelheid zelve...
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Zegt mevrouw die zelf niet eens een diploma heeft, laat staan een acedemische graad. Jij bent de simpelheid zelve...
Gelukkig hebben academische graad en intelligentie bitter weinig met elkaar te maken... :drool:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:Zegt mevrouw die zelf niet eens een diploma heeft, laat staan een acedemische graad. Jij bent de simpelheid zelve...
Gelukkig hebben academische graad en intelligentie bitter weinig met elkaar te maken... :drool:
Gelukkig hebben intelligentie en islam bitter weinig met elkaar te maken... :drool:
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef: lees voornamelijk theologische boeken
Over die boeken wou ik het juist niet hebben. Economie is ook een soort geloofssysteem dus +/- religie, in feite telt dit ook niet mee.

Lees jij nooit een of andere soort roman?

Ik heb dit weekend:
-Almost Transparant Blue van Ryu Murakami.
-The Wind Up Bird Chronicles van Haruki Murakami.
gelezen.
Daarna kwam ik op een trein waar ik niet anders kon dan naast een hoofddoek plaatsnemen, Heb ik van Guillaume Faye, La colonisation de l'Europe opengedaan. Omdat ik mijn scherm niet op het provocerende titelblad kon laten ben ik overgegaan naar een stripverhaal van Milo Manara: The Piercing.
Dit stripverhaal gaat over een meisje dat haar tepels en clitoris laat piercen zodat ze zichzelf aan het plafond kan ophangen terwijl ze masturbeert.
Dit had het gewenste effect. De hoofddoek zat vanaf nu de hele tijd een beetje naar achteren door het venster te kijken. Bij elke andere gezichtshoek had zij mijn computerscherm in haar gezichtsveld. Heel tevreden over dit effect heb ik mij dan in slaap laten vallen met het scherm op de laatste blz.
Het meisje dat heel gelukzalig met een windvlieger aan het spelen was, vastgemaakt aan de piercing door haar clitoris.

Met dank aan de Belgische Spoorwegen die electriciteit voorzien op de trein zodat de laptop niet in slaapstand gaat en de batterijen niet aflopen.
Tukkerin schreef: Vind mijn leven ontzettend saai nu.
Met de goede boeken hoeft dit niet.
Deze boeken juist gebruikt kan je op een vriendelijke manier je haat en racisme kwijt. een lieve lijfstraf geven. Die is enkel gelukt inddien onder de hoofddoek een warm en verward iemand vochtig achterblijft. Heb dit niet willen verifiëren, ik heb nu eenmaal de manieren van een koranleraar niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Tukkerin »

Hahaha, dat heb je erg leuk gedaan, BFA! Maar let wel, niet alle moslima's zijn preuts hoor. Mocht je naast me hebben gezeten in de trein had ik je er gewoon op aangesproken en er een heel gesprek over begonnen. Heel toevallig heb ik stiekem altijd een tattoo willen zetten op mijn venusheuvel, maar dat kan ik helaas niet uit religieuze overweging. Een piercing bij de clit heeft ook wel wat, maar dan wel een verticale en geen horizontale. :wink:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Tukkerin »

BFA,

De rest van mijn tijd vervul ik met arabische ( vooral Egyptische en Syrische) soaps en films over inderdaad je raadt het al LIEFDE!! Dat is ook een vorm van roman... :huh:
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Monique, waar staat dat het MOET? Ik WIL het zelf, VRIJE wil..
Waarom doe je het dan niet?
Waarom wil je dan dat het verplicht wordt?
jij zoontje wil het niet en zal jou nooit verzorgen ook niet als je straks oud bent en zo afhankelijk als het maar kan. Hij zal niet eens naar je omkijken; maar ach, hij wil het niet he.
Heb jij een glazen bol dat je 30 jaar in de toekomst kunt kijken?
Of komt hier je islamitisch minderwaardigheidsgevoel om de hoek kijken die slechts een beetje te temperen is door je voor te stellen en te hopen dat anderen een volledig klutleven hebben?
even blij dat mijn ouders kinderen hebben die het zelf willen en uit eigen wil hun ouders willen verzorgen zonder dat mijn ouders het ons dwingen.
Je ouders dwingen je al van alles en nog wat..... en nu heb je ineens een keus???
ry kafiers verliezen hier toch echt. Geen greintje respect voor ouders en hun eigen ouders die ze laten creperen in een of ander verzorgingshuis. Jaa, over hoogstaande normen/waarden en 'superieure samenleving' gesproken. Maar goed, arme Monique, je eigen zoon bezoekt je nauwelijks, laat staan jou verzorgen. :laugh1:
Ik heb ook geen verzorging nodig. Mijn zoon is jonger dan jij. Verzorgingshuis? Ik weet dat het je goed doet om te zeggen dat kafiroudjes kreperen in verzorgingstehuizen.... dat komt uiteraard voor. De mensen echter die ik ken zorgen zelf voor hun ouders. Ik heb 7 jaar voor mjn ouders gezorgd... ben van Rotterdam naar Nijmegen verhuisd en heb een giga baan opgegeven zodat mijn vader niet naar een verzorgingshuis/hospice zou hoeven. Hij is dus thuis in zijn eigen bed gestorven.
Na de dood van mijn vader heb ik 4 jaar voor mijn moeder gezorgd. Zij is helaas in het ziekenhuis overleden tijdens een chemokuur. Ze woonde nog wel in haar eigen huis.

Ik vind dat je een beetje gas terug moet nemen en de beschuldigingen wat beter moet overdenken. Het komt wat minder dom over wanneer je beschuldigingen uit die hout snijden. Wanneer je daarvoor je minderwaardigheidscomplex een beetje opzij moet zetten moet je dat maar even proberen.

Ik wil dat mijn zoon niet aandoen en zorg dat ik zodra ik hulpbehoevend ben het loodje gelegd heb. Tot dat moment is mijn enige taak en doel te zorgen dat mijn zoon een goede opleiding heeft en een heel gelukkig leven.

Er zijn trouwens ook marokkaanse tehuizen voor ouderen. Hoe rijm je dat met je hoogstaande cultuur waar kinderen voor de ouders zorgen?

Verder vind ik uiterst storend worden (en verbaast het me enigszins) dat jij, met je gigantische intelligentie, niet in staat bent een inhoudelijk gesprek te voeren maar je slechts uit middels persoonlijke sneren over dingen waar je niets van af weet. Jammer dat je je gigantische intelligentie niet een beetje positief gebruikt en toont maar je bedient van zeer laag bij de gronds achterbuurt gedrag.
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Mooi dat jij het wel gedaan hebt, maar dan heb je een een vreemd kind op aarde gezet, een mislukkeling dat andersom niet voor jou wil zorgen. Vertel meid, waar is het misgegaan? Hoe kan het dat het zo erg is dat hij zelfs niet op je verjaardag komt opdagen? Wil je erover praten? :crying:
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Gelukkig hebben intelligentie en islam bitter weinig met elkaar te maken... :drool:
Vandaar dat al die islamitische landen zo ontzettende hoogstaande economie en techniek hebben.....vandaar dat de nobelprijzen voor moslims niet aan te slepen zijn....vandaar dat islamitische wetenschappers wereldberoemd zijn. ..en vandaar dat de islamieten in europa allemaal zo vreselijk goed voor zichzelf kunnen zorgen.... :roll2: :roll2: :roll2: :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Tukkerin »

En ohja, eten. Serieus, voel me een beetje nutteloos momenteel. Ben afgelopen weken al heel veel aangekomen, zelfs Socrates viel het gelijk op bij het weerzien en zei: woow, je kont, borsten, heupen en boven zijn ineens groot/dik.

Zucht.. BFA, heb jij nog wat tips zodat ik me kan vermaken en van die lusteloosheid af kan?
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Hahaha, dat heb je erg leuk gedaan, BFA!
Ik ben een lieve racist.
Tukkerin schreef:Mocht je naast me hebben gezeten in de trein had ik je er gewoon op aangesproken en er een heel gesprek over begonnen.
Is even OK.
Tukkerin schreef:Heel toevallig heb ik stiekem altijd een tattoo willen zetten op mijn venusheuvel, maar dat kan ik helaas niet uit religieuze overweging.
Allah heeft daar toch niets te zoeken.
Daarbij, maakt het verschil uit. in Islam gaan alle vrouwen toch naar de hel en mannen naar de paradijselijke dierentuin.
Tukkerin schreef: Een piercing bij de clit heeft ook wel wat, maar dan wel een verticale en geen horizontale.
Een windvlieger past aan allebei.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Mooi dat jij het wel gedaan hebt, maar dan heb je een een vreemd kind op aarde gezet, een mislukkeling dat andersom niet voor jou wil zorgen. Vertel meid, waar is het misgegaan? Hoe kan het dat het zo erg is dat hij zelfs niet op je verjaardag komt opdagen? Wil je erover praten? :crying:
Nou, ik zal even vertellen hoe het zit. Hij weet niet wanneer ik jarig ben. Enkel hier weet Ariel het en op mijn werk omdat ze een kopie paspoort hebben....verder weet niemand het...ik heb een godsgruwelijke pesthekel aan verjaardagen. Mijn laatste was mijn 29e... daarna niet meer.
Het is dus mijn eigen schuld dat hij niet op mijn verjaardag komt...

Maar hij is afgelopen weekend gelukkig wel gekomen om me te helpen met het opruimen van de garage.... de schat...met de trein helemaal uit nijmegen. En dat, mijn beste Tukkerin, is me 100 x meer waard dat een verplichte gang naar een verjaardag.... :wink:
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie