Tukkerin praat bij.

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:En ohja, eten. Serieus, voel me een beetje nutteloos momenteel. Ben afgelopen weken al heel veel aangekomen, zelfs Socrates viel het gelijk op bij het weerzien en zei: woow, je kont, borsten, heupen en boven zijn ineens groot/dik.

Zucht.. BFA, heb jij nog wat tips zodat ik me kan vermaken en van die lusteloosheid af kan?
In de eerste plaats een beetje trainen.
Tegen de lusteloosheid maakt je lichaam dan dopamines. Het aangekomene van de laatste weken gaat dan ook weg.
Vetverbranding vraagt endurancetraining.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:En ohja, eten. Serieus, voel me een beetje nutteloos momenteel. Ben afgelopen weken al heel veel aangekomen, zelfs Socrates viel het gelijk op bij het weerzien en zei: woow, je kont, borsten, heupen en boven zijn ineens groot/dik.

Zucht.. BFA, heb jij nog wat tips zodat ik me kan vermaken en van die lusteloosheid af kan?
In de eerste plaats een beetje trainen.
Tegen de lusteloosheid maakt je lichaam dan dopamines. Het aangekomene van de laatste weken gaat dan ook weg.
Vetverbranding vraagt endurancetraining.
Lukt niet. Mijn dagindeling is nu zo; 7 uur waker worden, 8.30 tot 17:00 werken, dan naar huis en tv kijken en alleen maar eten. En dat elke dag.. en de weekenden zit ik de hele dag thuis voor de tv. Heb mijn zusje net gevraagd of ze mee wou joggen maar dat wil ze niet en alleen mag ik niet van mijn vader... dus nu zit ik aan mijn tweede doos chocolate cookies en ga ik straks kwark eten en nog meer chocolade...en nog meer tv kijken..
Umm Rania
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door silkyboxershortXL »

Tukkerin schreef: jij zoontje wil het niet en zal jou nooit verzorgen ook niet als je straks oud bent en zo afhankelijk als het maar kan. Hij zal niet eens naar je omkijken; maar ach, hij wil het niet he.
Dat weet jij niet en Monique ook niet. Vrije wil, en dan is Monique vast wel over te halen dat ze
eventueel verzorging aanvaardt. Voor jouw leeftijd zou ik moeten aannemen dat je inmiddels een vrije wil hebt, maar dat betwijfel ik ten zeerste omdat je een brainwash islam hebt gehad.De betekenis vrije wil ontgaat je daardoor volledig. Hoe kun je over vrije wil praten als je eerst toestemming van je vader nodig hebt, mij een raadsel hoor.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Lukt niet. Mijn dagindeling is nu zo; 7 uur waker worden, 8.30 tot 17:00 werken, dan naar huis en tv kijken en alleen maar eten. En dat elke dag.. en de weekenden zit ik de hele dag thuis voor de tv. Heb mijn zusje net gevraagd of ze mee wou joggen maar dat wil ze niet en alleen mag ik niet van mijn vader... dus nu zit ik aan mijn tweede doos chocolate cookies en ga ik straks kwark eten en nog meer chocolade...en nog meer tv kijken..
Hoeveel uur zit er bij jou in een dag?
Hierboven zit iedere dag vol en toch heb je in een week onderstaande boeken gelezen?
Omdat jij een schatje bent, dit is wat ik afgelopen week heb gelezen..( erg veel, maar ik lees echt heel snel)

- Heb de Koran helemaal uitgelezen
- Samen in de naam van Jezus ( over evangeligsche liturgie en muziek)
- De weg van de liturgie
- Religie in de krant
- Economie in het nieuws

En nog wat economische boeken waarvan ik de titel niet heb omdat deze nog in de auto van die gozer liggen.Ik ben ikke. Tukkerin
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

silkyboxershortXL schreef:
Tukkerin schreef: jij zoontje wil het niet en zal jou nooit verzorgen ook niet als je straks oud bent en zo afhankelijk als het maar kan. Hij zal niet eens naar je omkijken; maar ach, hij wil het niet he.
Dat weet jij niet en Monique ook niet. Vrije wil, en dan is Monique vast wel over te halen dat ze
eventueel verzorging aanvaardt. Voor jouw leeftijd zou ik moeten aannemen dat je inmiddels een vrije wil hebt, maar dat betwijfel ik ten zeerste omdat je een brainwash islam hebt gehad.De betekenis vrije wil ontgaat je daardoor volledig. Hoe kun je over vrije wil praten als je eerst toestemming van je vader nodig hebt, mij een raadsel hoor.
Hou je eens aan je eigen woorden; namelijk dat weet je niet. Jij weet niet of ik al dan niet geindoctrineerd ben. Ik ben dat niet en mijn ouders hebben nooit gezegd dat ik later voor ze moet zorgen. Ikzelf wil later voor ze zorgen omdat zij dat ook jaren voor mij gedaan hebben...

Monique, leuk voor je. :laugh1: Blijf je zielig vinden.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Tukkerin »

Jaloers? Ik kan supersnel lezen... en bovendien, de nachten zijn lang.... als ik niet kan slapen dan ga ik de hele nacht Koran lezen... :cool: En weekend he; ik heb dan 2 hele dagen om te lezen, aangezien ik de weekenden altijd thuis zit. Pffff, heb echt even een vent nodig waar ik leuke dingen mee kan doen. Moet gauw weer gaan daten
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:tot 17:00 werken, dan naar huis en tv kijken en alleen maar eten. En dat elke dag.. en de weekenden zit ik de hele dag thuis voor de tv. Heb mijn zusje net gevraagd of ze mee wou joggen maar dat wil ze niet en alleen mag ik niet van mijn vader... dus nu zit ik aan mijn tweede doos chocolate cookies en ga ik straks kwark eten en nog meer chocolade...en nog meer tv kijken..
Je wil toch zo geen lelijke dikke manhatende femisogynte worden?
Net of je er een kwaadaardig plezier in vindt van jezelf toe te takelen.
Je lijkt Allah wel.

Een beetje Yoga? Kan je zonder afhankelijk te zijn van je zusje. Thuis.
Je weet op dit forum een link staan naar goede lessen op You Tube.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door silkyboxershortXL »

Tukkerin schreef:Jij weet niet of ik al dan niet geindoctrineerd ben.
Je hebt het de laatste tijd over 'mijn Heer' ik vraag me dan af; Wie bedoel je dan toch?
Mohammed kun je toch bezwaarlijk een Heer noemen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Tukkerin »

Zal niet gebeuren, BFA... ik ben gezegend met een prachtlichaam..heb nu even nergens zin in en dus ook niet in sporten. Ik ga zo weer avondeten.. en dan in de nacht nog een keer. Pff....nu is mijn lichaam nog zo, maar als ik zo door blijf gaan niet meer...
Afbeelding
Pff en ben ook niet meer zo bruin als toen ik net van Marokko kwam.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

silkyboxershortXL schreef:
Tukkerin schreef:Jij weet niet of ik al dan niet geindoctrineerd ben.
Je hebt het de laatste tijd over 'mijn Heer' ik vraag me dan af; Wie bedoel je dan toch?
Mohammed kun je toch bezwaarlijk een Heer noemen.
We zijn geen christenen die een doodgewoon figuur verheerlijkenen goddelijke krachten toedichten. Met mijn Heer doel ik natuurlijk op God, de Heer... Allah.
Umm Rania
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door silkyboxershortXL »

Tukkerin schreef:Met mijn Heer doel ik natuurlijk op God, de Heer... Allah.
Islam dus. De doctrine wordt zowat dagelijks bewezen hier op het forum. Bv Allah is een verzinsel van
uit het zieke brein van Mohammed. Om zoiets te geloven is zware discipline nodig, eindeloos herhalen
en zo. Tot er geen twijfel meer is. En met dat in je hoofd begin je over vrijheid te praten.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Zal niet gebeuren, BFA...
Is Yoga Haram?
In dit geval, wat kan je, je beter wensen om jezelf te kastijden? Zeker door een Joodse Prinses gegeven.
Zelfs ik kreeg zin om met Yoga te beginnen toen ik Sarah Kline bezig zag.
Tukkerin schreef:Ik ga zo weer avondeten.. en dan in de nacht nog een keer.
Hoe kan je dat?
Tukkerin schreef:Pff....nu is mijn lichaam nog zo, maar als ik zo door blijf gaan niet meer...
Je weet het. Het kost minder moeite dit zo te houden dan er terug heen te moeten, op het ogenblik dat er teveel aankomt.
Ik heb nog dezelfde maat broek als toen ik 16 was.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Allah is het knechtje van Mohammed.
Allah smeed continu recht wat Mohammed krom wil, en Allah vraagt na het smeden: bevalt het je zo, mijn Heer.

Of je zou naar die fameuze 1m80 van Allah moeten verlangen, dan is het te begrijpen dat je iets hebt om mijn heer tegen te zeggen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Dhana »

Tukkerin schreef:We zijn geen christenen die een doodgewoon figuur verheerlijkenen goddelijke krachten toedichten. Met mijn Heer doel ik natuurlijk op God, de Heer... Allah.

Zolang christenen niet volkomen hysterisch moord en brand krijsen en oproepen tot moord bij een verkeerd vallend spotprentje, valt het met die verheerlijking nog wel mee zou ik zo zeggen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:
Tukkerin schreef:Zo werkt dat niet, beste Mercator. Je zal naast een studieobject eerst nog een paradigma moet hebben. Van daar uit ontwikkel je een hypothese en vervolgens begin je pas met het echte werk...
Bij normale dingen wel ja.
Bij moslims is het aangepast aan de simpelheid.
Zegt mevrouw die zelf niet eens een diploma heeft, laat staan een acedemische graad. Jij bent de simpelheid zelve...
Jij zat toch te werken in de retirade in Windesheim?
Hoeveel kostte dat InHolland diploma je? [hypocrite.gif]

Afbeelding

Fijn dat je zelf begint in te zien dat intelligentie en islam bitter weinig met elkaar te maken hebben.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

Numan, lieverd aan de Vrije Universiteit. En daar wordt niet gestrooid met diploma's. Wat is er? Kan je het niet verkroppen dat ik mijn diploma behaald heb met noeste arbeid en mijn intelligentie? Is dat een doorn in het anti-islamitische oog van jou? :roll2:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

silkyboxershortXL schreef:
Tukkerin schreef:Met mijn Heer doel ik natuurlijk op God, de Heer... Allah.
Islam dus. De doctrine wordt zowat dagelijks bewezen hier op het forum. Bv Allah is een verzinsel van
uit het zieke brein van Mohammed. Om zoiets te geloven is zware discipline nodig, eindeloos herhalen
en zo. Tot er geen twijfel meer is. En met dat in je hoofd begin je over vrijheid te praten.
Wellicht moeilijk te geloven voor je, maar er zijn ook moslims die gewoon zelf gekozen hebben voor de islam zonder enig dwang van buitenaf. Mijn ouders hebben me nooit verplicht te kiezen voor de islam. Noch hebben ze me ooit gezegd dat ik het gebed dien te verrichten, sterker nog; ze hebben me dat nooit geleerd! En toch doe ik het, alleen, op eigen houtje, omdat IK het wil, nodig acht en en de dood vrees.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Dhana schreef:
Tukkerin schreef:We zijn geen christenen die een doodgewoon figuur verheerlijkenen goddelijke krachten toedichten. Met mijn Heer doel ik natuurlijk op God, de Heer... Allah.

Zolang christenen niet volkomen hysterisch moord en brand krijsen en oproepen tot moord bij een verkeerd vallend spotprentje, valt het met die verheerlijking nog wel mee zou ik zo zeggen.
Moslims doen dat niet. Het zijn de niet-moslims, meestal de linkmenschen die op hun achterste benen staan bij spotprenten en denken dat moslims er aanstoot aan zouden nemen. Valt echt mee hoor, ken nauwelijks moslims die er wakker van liggen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Tukkerin »

BFA, naar mijn weten is yoga niet haram, afhankelijk van je intentie natuurlijk.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:...nodig acht en en de dood vrees.
Maar moslims houden toch van de dood? Dat zeggen ze altijd, vooral die zelfmoordterroristen. :o
Laatst gewijzigd door Anonymous op di mar 01, 2011 2:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

Pilgrim schreef:Maar moslims houden toch van de dood? Dat zeggen ze altijd,
Sterven voor Allah is het hoogste doel. - Qaradawi.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:BFA, naar mijn weten is yoga niet haram,
Goed zo. Vetrolletjes laten aankomen is een teken van lage intelligentie.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:...nodig acht en en de dood vrees.
Maar moslims houden toch van de dood? Dat zeggen ze altijd, vooral die zelfmordterroristen. :o
Nee, we houden niet de dood maar accepteren de dood en hebben vrede met de dood. Dat is goed, dat geeft een mens rust en orde. Als mijn moeder zou komen te overlijden dan zou ik dat 'accepteren' omdat de Heer dat zo gewild heeft en mijn moeder nu in de buurt van God is. Het biedt dus vooral acceptatie.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door BFA »

Maken dat mensen hun hele leven doen met één boek en de afgeleiden van dit boek is een hele erge vorm van mishandeling. Als er dan nog een stimulans aan toegevoegd wordt om je hele leven te baseren op dit boek is het gevaar voor blijvende geestelijke schade en ontkenning van de realiteit niet te onderschatten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door BFA »

De dood is een ziekte.
Hoe kan je nu een ziekte accepteren of van die ziekte houden. Ziektes zijn er om een geneesmiddel voor te vinden.
Zolang er geen geneesmiddel tegen de dood is moet je aanvaarden wanneer zij komt.
eens er een geneesmiddel is zal het je verwonderen hoe machteloos je 'heer' wordt. De dood is het enige middel waarmee hij erin slaagt zichzelf te verkopen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie