Twee moslima's vermist.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Twee moslima's vermist.

Bericht door Ariel »

Heel Nederland stond op zijn kop. Jullie zullen het verhaal wel mee gekregen hebben. Er waren twee moslima's vermist in Parijs. Men sprak zelfs over kinderen. Het ene kind was 16 en het andere kind 17. In Afghanistan waar het ene "kind" vandaan komt had dit "kind" al 2 kinderen aan rok hangen.
Anyway....De meisjes hadden vast trek in een avontuur, en dat avontuur is fout gelopen.
Dit excuus hebben de dames nu.

Meisjes als clochards in Parijs

Van onze verslaggevers - De Maastrichter meisjes Halima Saoufi (16) en Anoesha Aram (17) die gisteren na een dagenlange vermissing weer opdoken in Parijs, zeggen er als clochards door de stad te zijn getrokken, op straat te hebben geslapen en door een hel te zijn gegaan. “Het was vreselijk eng.”


Volgens de tieners die afgelopen vrijdag tijdens een schoolreisje in Parijs vermist raakten, begon de ellende toen zij die middag verdwaald raakten bij een middagje shoppen aan de Champs-Élysées. Halima en Anousha moesten op een afgesproken tijdstip bij een Adidas-winkel verschijnen, maar zeggen bij de verkeerde winkel op hun klas van het Sint Maartenscollege te hebben staan wachten. “De schoolbus is toen zonder ons vertrokken. Iedereen dacht dat we waren weggelopen: maar dat durven we niet eens en dat zouden we nooit doen!”

Volgens de meisjes waren ze niet in staat om iemand te bereiken: de telefoon van Halima was leeg en uitgeschakeld, bij Anousha was het beltegoed op. Hun gsm's zijn bovendien prepaid-telefoons die in het buitenland niet werken. “Ik kreeg een sms van mensen van school en later ook van mijn zus. Iedereen vroeg waar we waren. Het was heel erg, want ook ook telefoontjes kon ik niet meer beantwoorden.”

De twee, die zonder bagage zaten, besteedden hun geld aan kleding om de koude nachten in Parijs door te komen. “We hebben geslapen op bankjes, soms een paar uurtjes in een McDonald-vestiging en af en toe ook in een groot winkelcentrum. Het was vreselijk eng 's nachts. We zagen allemaal rare mensen – ook mannen die als vrouwen waren verkleed - en hadden het af en toe niet meer.” Bij een belwinkel zegt het duo vergeefs te hebben geprobeerd om contact te leggen met Nederland. Volgens Halima en Anoesha zijn zij niet meteen naar de politie gestapt, omdat ze daar vorige week donderdag ook al mee te maken hadden. “Ook toen waren we verdwaald”, is hun verhaal. “De politie hielp ons toen bij het bellen naar een mentor. Maar die wilde eerst zijn pizza opeten en kwam ons pas drie kwartier later halen.”

Na drie dagen in Parijs als zwervers te hebben gebivakkeerd, stapten de meisjes gisteren naar de politie op het Gare du Nord. Daar was inmiddels doorgedrongen dat twee Nederlandse jongeren waren verdwenen en werd meteen actie ondernomen. Huilend maar dolblij sloten Halima en Anoesha gisteravond in Parijs hun familieleden in de armen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9452 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik geloof niets van dit verhaal.
Het verhaal wat we in de Elsevier kunnen lezen is meer geloofwaardig.
Tieners Anoesha Aram en Halima Saoufi zijn bewust achtergebleven in Parijs. Dat is een mogelijkheid die schooldirecteur Johan Moes niet uitsluit. De verdwijning van de tieners zorgde voor veel ophef.

Her vermiste meisje Halima Saoufi en haar schooldirecteur, Johan Moes

Moes sluit niet uit dat de meisjes een vooropgezet plan hadden om achter te blijven en overweegt hen te straffen. Hij denkt dat ze zich bij de politie hebben gemeld toen hun geld op was, zegt hij tegen regionale nieuwszender L1.

Volgens medeleerlingen hebben de twee voor hun vermissing al aangegeven langer in Parijs te willen blijven, om vrienden op te zoeken, meldt dagblad De Limburger. De meisjes zouden in de Maastrichtse coffeeshop Mississippi Franse jongens hebben ontmoet, ook een voormalig klasgenoot zou in Parijs wonen.

De twee vmbo-leerlingen kwamen vrijdag na een vrij uurtje niet opdagen op een verzamelplaats aan de Champs-Elysées in Parijs. Naar eigen zeggen stonden de twee bij de verkeerde winkel en is de schoolbus daarom zonder hen vertrokken.

De meisjes hebben zij het hele weekend rondgezworven in de Franse hoofdstad, meldt De Telegraaf. Ze zeggen hun geld te hebben uitgegeven aan kleding, om de koude nachten door te komen.

Lege telefoon
Bellen konden Aram en Saouf niet, want de een had geen beltegoed, de ander een lege batterij in haar telefoon. De meisjes wilden niet naar de politie, omdat ze daar donderdag ook al naar toe waren gegaan omdat ze waren verdwaald. Hun mentor zou hen toen niet meteen hebben willen ophalen.

Nadat de meisjes zich in de buurt van Gare du Nord bij de politie hadden gemeld, zijn ze opgehaald door familieleden. De politie en hun schoolleiding zullen ze nog ondervragen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Manon »

nu is het mijn beurt! :D Wou net een topic openen omdat ik het in Elsevier las.

---------------
Volgens Halima en Anoesha zijn zij niet meteen naar de politie gestapt, omdat ze daar vorige week donderdag ook al mee te maken hadden. “Ook toen waren we verdwaald”, is hun verhaal. “De politie hielp ons toen bij het bellen naar een mentor. Maar die wilde eerst zijn pizza opeten en kwam ons pas drie kwartier later halen.”
ach gutgut ocharme! wou die leraar toch wel eerst zijn pizza opeten alvorens zichzelf vliegensvlug als superman naar de twee maagdelijke deernen te begeven zeker?
Nou nee, drie kwartier moeten wachten, dan kan je zelf je weg wel terugvinden natuurlijk! Heel parijs hangt volg met kaarten! nou dankjewel leraar, doe ik het zelf wel.
De meisjes hebben zij het hele weekend rondgezworven in de Franse hoofdstad, meldt De Telegraaf. Ze zeggen hun geld te hebben uitgegeven aan kleding, om de koude nachten door te komen.

Lege telefoon
Bellen konden Aram en Saouf niet, want de een had geen beltegoed, de ander een lege batterij in haar telefoon. De meisjes wilden niet naar de politie, omdat ze daar donderdag ook al naar toe waren gegaan omdat ze waren verdwaald. Hun mentor zou hen toen niet meteen hebben willen ophalen.
natuurlijk ga je eerst nieuwe hoofddoeken en niqaabs kopen in Parijs en dàn pas beseffen dat je geen beltegoed meer hebt. Ook geen telefooncel in de buurt, en naar de politie ga je niet want dan moet je drie kwartier wachten....

die twee geiten zouden van mij drie maal door de mangel kunnen, huisarrest en openlijke excuses aanbieden; En bovendien gestraft door de jeugdrechter want wat deden die vrome brave kopvoddekes in een coffeeshop? Kopjes afwassen?
We zagen allemaal rare mensen – ook mannen die als vrouwen waren verkleed - en hadden het af en toe niet meer.”
tja... dat krijg je als je in parijs in de verkeerde buurten terechtkomt natuurlijk. Daar lopen de aliens op straat! "mannen die als vrouwen waren verkleed" ho allah toch!

Het is mij en een vriendin trouwens ook overkomen! Was héééééél erg. Twee jonge vrouwen willen gaan dineren in Parijs, krijgen via via een restaurantje aangeraden en dat loop daar vol met hele knappe mannelijke kelners. met spannend shortje en schortje. heel vriendelijk, en lachen maar naar ons. Wij helemaal door de rooie toen er ook zo'n paar aliens binnenkwamen.... We zaten gewoon in een restaurant van de andere parochie! daarom hadden die gasten zoveel lol met ons natuurlijk. En we hadden zelfs géén schaamhaardoek op.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Ariel »

tja... dat krijg je als je in parijs in de verkeerde buurten terechtkomt natuurlijk. Daar lopen de aliens op straat! "mannen die als vrouwen waren verkleed" ho allah toch!
:laugh1: Ja, dat zijn moslima's niet gewoon. Mannen die als vrouwen waren verkleed.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Ruth »

stel domme schapen. Die moeten ze maar snel uithuwelijken voordat ze niet meer te verkopen zijn :razz:

ge zegt daar zoiets.
Met hetgeen nu in de kranten staat (coffeeshop, franse vriendjes, 's nachts met aliens over straat gelopen....) geraakt hun vader ze al niet meer aan de straatstenen kwijt. Dat wordt een enkeltje Afghanistan voor de ene en Marokko voor de andere denk ik.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door H.Numan »

Wat een ongelofelijk dunne smoes... en we zullen dit moeten accepteren, want de media gaan echt niet schrijven over twee mohammedaanse bakvissen die flink de beest wilden uithangen in Parijs. Je kan een hoop in Parijs, maar niet in staat zijn om de ambassade te bellen of te bereiken, via het politie bureau? Dat gaat er bij mij dus echt niet in!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Ariel »

De twee moslima's moeten op verhoor bij politie. Misschien kunnen ze nog een betere smoes verzinnen. Als ze verstandig zijn, dan zeggen ze dat ze bang waren om uitgehuwelijkt te worden. Dan krijgen ze tenminste nog wat sympathie van de gewone burgers.
De politie Limburg Zuid praat dinsdag of woensdag met de twee Maastrichtse meisjes die enkele dagen vermist waren in Parijs. De politie wil weten waarom de meisjes vrijdag niet kwamen opdagen na afloop van hun schoolreisje. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Manon »

Franse drugdealertjes die ze in een coffeeshop ontmoet hebben?

Lekker couriertje gespeeld ? Met de bus veilig de wiet naar Frankrijk gebracht? Maar beetje opgelicht toen ze het pakketje afleverden?

Plausibel voor iemand?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Schepsel »

Circes eerste reactie is precies wat ik ook al dacht. Allemaal niet erg snugger, die verhalen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Monique »

Net in de auto op Radio L1 (limburg dus) een interview met 1 van de meisjes en de directeur van die school.
Het interview met het meisje heb ik gemist, ik heb alleen gehoord dat die directeur zich niet kan vinden in het verhaal van dat meisje.
Er schijnt ook het gerucht te zijn (of dat van die meisjes afkomen weet ik niet) dat er 5 begeleiders/leraren van die school ontslagen zijn n.a.v. dit akkefietje.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Monique »

Herhaling van het interview:

http://www.l1.nl/popups/l1_radio/_pid/c ... page/1_619

In het kort:
Het is de schuld van de school want die moet op de leerlingen opletten.
De ouders overwegen een klacht in te dienen tegen de school.
Schadevergoedinkje????
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Ariel »

De moslima was ook net op het nieuws.
Inderdaad. Het is de schuld van de leraren, want die moeten op hun leerlingen letten.
De moslima zei...( je wilt het niet geloven) "Hij had bij ons moeten blijven" En niet..."wij hadden bij hem moeten blijven.

Als er leraren ontslagen worden door dit akkefietje is dat meer dan schandalig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Manon »

De leerlingen hadden toch een uur vrij?

Kunnen hoofddoeken dan hun eigen weg niet vinden? Dan moeten ze aan de bushalte blijven staan hé.
Hun gsm's zijn bovendien prepaid-telefoons die in het buitenland niet werken. “Ik kreeg een sms van mensen van school en later ook van mijn zus
Als ik SMSjes kan ontvangen dan werkt mijn GSM gewoonlijk WEL!

En eerst twee nachten ronddolen en dàn pas naar de pliesie stappen? jaja komaaaaaaaan!
En donderdag waren ze ook al "verdwaald" hoezo? waarom zaten ze geen pizza te eten samen met de leraar?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Monique »

circe schreef:De leerlingen hadden toch een uur vrij?

Kunnen hoofddoeken dan hun eigen weg niet vinden? Dan moeten ze aan de bushalte blijven staan hé.
Ik vind wel dat ze laten zien dat mohammed/allah een beetje gelijk gehad heeft mbt de geestelijke capaciteiten van moslima's.

Zou de school/rechtbank, bij een eventuele klacht, daar rekening mee houden en een verordening uitvaardigen dat moslima's niet zonder oppasser (mahram) over straat mogen?
Amorele atheistische nitwit
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Dutch »

Geen enkele normale ouder zou in zo'n smoesjes trappen...naar buiten toe doen deze moslimouders of ze het slikken, om gezichtsverlies te voorkomen en ook, inderdaad, om de "verkoopwaarde" van dochterlief op peil te houden. En als er dan nog een financiëel voordeel kan uit gehaald worden, des te beter!!!
Maar mijn kleine teen zegt me dat deze meisjes thuis flink wat slaag zullen gekregen hebben na hun "verdwaling"!

Heb ook een tienerdochter van die leeftijd, als ze met zoiets zou aankomen is ze nog niet zalig, maar de school aanklagen, dat is toch te zot, gezien ze "verdwaald raakten" tijdens een vrij uurtje in Parijs. Als meisjes op die leeftijd nog kunnen verdwalen, dan dienen ze te herbeginnen in de kleuterschool...
Ja, deze twee illustreren dus duidelijk de noodzaak van een mahraam!!!!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Manon »

De politie had al van in ht begin tips gekregen dat ze moedwillig waren weggebleven.

Door de mangel draaien die meiden! En wat met de begeleiders die de blaam kregen?
Tijdens de vermissing van Anoesha Aram (16) en Halima Saoufi (17) kwamen bij de politie tips binnen dat de meisjes al langer plannen hadden om weg te lopen. Of die beweringen kloppen, moet nog uit onderzoek blijken. Voor de politie was het echter reden de vermissing niet als misdrijf in te schatten.
rein en maagdelijk en vooral vroom:

Afbeelding

tiens? mag dat wel die fotookes van minderjarigskes?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door hans van de mortel »

Mij verbaast niks meer vanuit de geest van de volslagen achterlijkste cultuur aller tijden: de islam.
Een niet te doorgronden stompzinnig leidraadboekje voor Afghaanse aanhangers van de grootste sadist aller tijden wordt in Amerika verbrandt, dan volgt daarop de dag der lange messen. Er doet zich een ultieme kans voor om wraak te nemen op een beschaving die ver, heel ver uitsteekt boven die door achterlijkheid verheven islam: MOORD. Moord zonder omwegen als uiting van frustratie van lang vervlogen tijden. Met islam in huis als een plaag van muizen is het zaak muizenvallen te plaatsen, inplaats van overal islamitische kaas rond te laten slingeren.

Mensen die in islam nu eenmaal hun heil zien, beschikken over een bovennatuurlijke gave om over alles en nog wat te liegen. Zo ook deze twee meisjes. 16 en 17 jaar! Nou ja, het hele verhaal over die twee moslima meisjes is bekend. De historische figuur Mohammed eigende zich een kindmeisje van zes toe (zes, 6, zes! 6!). Waarom? Waarom in Godsnaam? Een tijdje eerder was hij immers geil op een oud wijf. En dan toen plotseling geil worden op een onschuldig lief Arabisch meisje die in onwetendheid verkeerde. Meisjes in de woestijn van Allah zijn nu eenmaal niet meer waard dan een al of niet nuttig of nutteloos voorwerp van de willekeur van de heerser en meester eigenaar uitvinder Mohammed.

Vergelijk dus de zes-jarige vrouw van flapdrol en eerste klas Arabische viezerik Mohammed met de twee moslima's van 16 en 17 jaar die volgens hun eigen zeggen als twee net geboren baby's over de grond door Parijs moesten kruipen.

Islam kan niet met tien atoombommen vernietigd worden. Maar wel met de logica van het zelfstandig kritische functionerende verstand. En daarin moeten wij allahtonen zien te overtuigen. Wie niet horen wil moet maar voelen. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Het zal mij worst wezen, als islam maar definitief uit mijn geest verdwijnt. :sly:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Ariel »

Ik las ergens een reactie van een leerling van de school dat de meisjes 200 euro bij zich hadden. Als ze werkelijk naar huis toe wilde en de bus gemist hadden, dan hadden ze van dat geld een trein kaartje kunnen kopen. Meer dan 50 euro per enkeltje is dat niet.
Als ze dat gedaan hadden dan ze geen vreselijk weekend gehad. Deze meiden liegen dat ze barsten.

Maastrichtse meisjes geven school de schuld

De politie Limburg Zuid praat dinsdag of woensdag met de twee Maastrichtse meisjes (16 en 17 jaar) die enkele dagen vermist waren in Parijs. De politie wil weten waarom de meisjes vrijdag niet kwamen opdagen na afloop na hun schoolreisje.

Een van de meisjes gaf dinsdag voor de regionale omroep L1 de school alle schuld. Volgens Halima Saoufi zijn zij en haar vriendin Anousha Aram door de begeleiders aan hun lot overgelaten. ,,We hebben een vreselijk weekend gehad'', zei Saoufi. ,,We hebben drie dagen op straat moeten leven''.

,,We hebben het niet expres gedaan'', volhardt Saoufi haar bewering voor L1, vervolgens opnieuw naar de school wijzend als grote boosdoener. ,,We vroegen onze begeleiders: blijf bij ons, maar dat deden ze niet''. Op de vraag waarom ze dan drie dagen lang gewacht hadden om iemand aan te spreken, antwoordde Saoufi dat ze te bang waren.

Nog tijdens hun vermissing kreeg de politie tips dat de meisjes al langer van plan waren om weg te lopen. Om die reden heeft de politie hun vermissing ook niet als misdrijf ingeschat. Of dit klopt moet uit de gesprekken blijken.

De meisjes meldden zich vrijdagmiddag na een tweedaags schoolreisje niet op het afgesproken verzamelpunt in Parijs voor de terugreis. Maandagmiddag meldden ze zich alsnog op een politiebureau in de Franse hoofdstad.

Halima Saoufi spreekt verklaringen in de Limburgse kranten van scholieren tegen die ook mee op reis waren. Die zeiden dat de meisjes bij herhaling te laat kwamen, wegliepen, afspraken niet of slecht nakwamen en vooraf al van plan waren om te gaan chillen en er een lang weekend van te maken. Ook viel op dat de meisjes op de dag van hun verdwijning bij het ontbijt erg veel make-up zouden hebben opgehad. Het zou de twee vooral gegaan zijn om Franse jongens die ze bij een Maastrichtse koffieshop hadden leren kennen.

Directeur Johan Moes reageerde verbaasd op de aantijgingen. ,,Ik ben heel teleurgesteld dat we op deze manier worden neergezet'', zei hij voor de camera van L1. Volgens hem was de begeleiding goed en waren er wel degelijk aanwijzingen dat de meisjes langer in Parijs wilden blijven. (ANP)

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... huld.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Ruth »

Als de begeleiding van de school echt zo slecht was, waarom zijn er dan niet meer leerlingen verdwenen/verdwaald?
Gek toch he, dat alleen kopvodjes last hebben van verdwalen [hypocrite.gif]

Die meiden liegen alles aan elkaar, logisch natuurlijk, die gaan zware tijden tegemoet. :smile: Waarschijnlijk hadden ze er ook geen rekening meegehouden dat hun stomme actie de voorpagina zou halen....
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door H.Numan »

Het waren gewoon twee jonge geitjes die vrij door het weiland wilden springen. Niet de eerste keer dat tieners de beest uithangen op schoolreisje.
Geeft overigens heel mooi aan dat die hoofddoeken dus puur voor de horizonsvervuiling decoratie zijn.
Al hadden die meiden een burka aan met piepkleine kijkgaatjes, dan waren ze ook zwaar aan zwier gegaan.

Ik denk niet dat die docenten veel problemen gaan krijgen. Niet als die school tenminste nog schoolreizen wilt organiseren. De enige manier om dit te voorkomen is om ze allemaal te ketenen. Dat lijkt me niet direct de oplossing.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Ariel »

Vreemd gedrag van Maastrichtse meisjes.

woensdag 6 april 2011

Wat mij nogal eens opvalt, in de tram, bus of op straat, is de tegenstelling tussen de kledij en het gedrag van islamitische meiden. Ze kunnen heel zedig gekleed gaan, maar van de teksten die er soms uit komen, slaat zelfs de cast van 'Oh oh Cherso en Tirol' steil achterover.

Schaamtecultuur
De schaamtecultuur die thuis heerst, wordt in het openbaar prompt los gelaten en dat wil nogal eens doorschieten naar de andere kant. Een soort 'exhibitionistische' zelfontlading, waar de medepassagiers van mogen ‘meegenieten’. Soms zelfs tamelijk onbeleefd.

Daar moest ik aan denken, toen ik het verhaal hoorde van de 'Maastrichtse meisjes'. Nog niet alles is bekend, maar ik vond het wel gelijk een beetje typisch allemaal.

Vrijheid
Ik was dan ook niet echt verbaasd toen ik las dat de meisjes volgens klasgenoten al eerder plannen hadden om de boel eens lekker op stelten te zetten en ‘vrijheid, blijheid’ te genieten en eens verder te kijken dan de Eiffeltoren.

Ik weet niet of het waar is, maar ook naar voren werd gebracht dat de zedig geklede meisjes, op zoek waren naar Parijse jongens, die ze al eens eerder hadden ontmoet. Een prachtig verhaal toch, van ontluikende liefde? Ook islamitische meiden kunnen verliefd worden, sjansen en zijn op zoek naar lust en liefde, zonder tussenkomst van hun ouders.

Kraker
Ik moest gelijk denken aan een oude ‘kraker’ van de illustere Nederlandse 'boyband', lang voor dat begrip bestond, ‘The Shorts’:

‘Comment ça va?’

's Avonds aan de Seine
in een discotheek
was er toen een meisje
dat lachend naar me keek,' etc.

Maar toen de kwestie eenmaal in de publiciteit kwam, was het natuurlijk weer schaamtecultuur voor en na. ‘Comment ça va?’ Nou, plots niet meer zo goed, natuurlijk. Althans dat vermoed ik sterk.

Braaf
Nee hoor, de meisjes waren heel braaf geweest en gewoon een beetje te dom om eerder te bellen, naar de politie te stappen etc. En de school had het natuurlijk fout gedaan, volgens de meisjes en de ouders.

Misschien wordt het tijd om eens onder (de dan weer wel zwaar opgemaakte) ogen te zien wat er fout zit in de spagaat die dergelijke meisjes moeten maken. Fout in cultuur en opvoeding dus, en dan bedoel ik thuis en niet zozeer op school. Schaamte is inderdaad gepast, maar niet voor natuurlijke gevoelens van jongens en meiden, wel voor ouders die met hun opvoeding de natuur wensen te ontkennen. En meiden geen ruimte bieden en jongens te veel.

Als islamitische opvoeders (en als u daar rustiger van wordt mag u daar van mij alle orthodoxe gelovigen bij optellen) hun opvoeding eens moderniseren, feminiseren en ‘onteren’, kunnen de islamitische meisjes nog eens echt gaan lachen. Zonder schaamte. ’s Avonds aan de Seine. In een discotheek, maar ook elders.

Paul Lieben

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Oh-oh ... eisjes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Twee domme godsdienstwaanzinnige moslima's maken amok.

Bericht door hans van de mortel »

Wat een ongelooflijke cultuurachterlijke islamdrek.

Die meisjes waren 16 en 17 (!) Alle meiden van de katholieke school waren op tijd terug op het verzamelpunt (waren er ook jongens bij?). En wie ontbraken natuurlijk? De aanhangers van de meest verderfelijke wanstaltige religie die haaks staat op ONZE kennisbeschaving.

Maar nu even ter zake. Ik wil het hebben over het gezonde verstand. Ik sta in een grote voor mij onbekende stad. Er is een verzamelpunt. De vraag moet dan in je hersenen opkomen 'waar is dat verzamelpunt?' Hoe heet die straat? Dat schrijf je vervolgens op, of je onthoudt het. Niks aan de hand. Trouwens, waar je je ook bevindt in Parijs, ook al ben je nog zo ver uit de koers geraakt in ONZE kennisbeschaving, er is altijd wel een metro-ingang in de buurt. Maar tsja . . . als je als enige aan een domme cultuur en religie verwante meid vergeet te onthouden in welke straat je verzamelpunt zich bevindt . . .

En het meest walgelijke van deze Mekka-psychopaten? Vader lief overweegt een proces tegen de school. Want de school zat fout en Niet zijn huichelachtige islam-kutjes. Ik kan het niet genoeg herhalen over de islam. In alles, maar dan ook in alles is de islam met zijn aanhangers gericht TEGEN ONZE kennisbeschaving.

Liegen, liegen en nog eens liegen, ontkennen, huichelen en tegenspreken. Islam zit er vol mee. :yuk:

Filmpje al gezien?

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... ieuwsbrief" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Schepsel »

Als islamitische opvoeders (en als u daar rustiger van wordt mag u daar van mij alle orthodoxe gelovigen bij optellen) hun opvoeding eens moderniseren, feminiseren en ‘onteren’, kunnen de islamitische meisjes nog eens echt gaan lachen. Zonder schaamte. ’s Avonds aan de Seine. In een discotheek, maar ook elders.
Dit had hij net zo goed niet kunnen zeggen, ik denk dat hij niet doorheeft hoe het is bij mohammedanen aangezien dit lijnrecht ingaat tegen wat ze denken. Zeggen dat ze de opvoeding moeten moderniseren is als zeggen dat als alle moslims nu eens beschaafd, redelijk en democratisch gaan doen hun wereld er een stuk beter uitziet. Dat is natuurlijk zo, maar de stelling is zo zinloos. Ik denk dat meneer Lieben nog steeds in integratie gelooft.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Mahalingam »

Ik vroeg me af "Wat doet die school met die twee meisjes?" gewoon: 'Zand erover"?
Dat leek me lastig worden nadat die school schuldig was verklaard door de meisjes en familie (en clan).
Geen vertrouwensbasis meer en zo.
Na wat kopjes thee met de betrokkenen gedronken te hebben is het hoge woord er nu uit: "zoek maar een andere school.".
Schoolmeisjes geschorst na reisje Parijs
In afwachting van een definitieve verwijdering heeft het Sint-Maartenscollege in Maastricht de twee leerlingen geschorst die een week geleden enkele dagen zoek waren in Parijs. Dat maakte de school vrijdagmiddag bekend.
Eerder vrijdag vond een gesprek plaats tussen de schooldirectie en de meisjes. Ook de ouders en verzorgers waren daarbij aanwezig. De school verwijt de meisjes dat ze zich pas na drie dagen gemeld hebben terwijl ze als vermist waren opgegeven. ,,De school heeft de beide leerlingen medegedeeld dat hun laakbare gedrag en het geschokte vertrouwen een terugkeer op de school onmogelijk en ongewenst maken'', aldus het college in een verklaring.
http://www.depers.nl/binnenland/559934/ ... horst.html
Ik zie weer aanknopingspunten voor de Legal Jihad.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twee moslima's vermist.

Bericht door Ariel »

Schoolmeisjes geschorst na reisje Parijs
En terecht. Zeker als je dit leest. De school had er van alles aan gedaan om dit soort toestanden te voorkomen.
Zij hadden vooraf een kaart meegekregen met telefoonnummers voor als er iets mocht gebeuren. Ook hadden ze ouders of verzorgers in Nederland kunnen bellen. De meisjes hadden bovendien genoeg geld bij zich en een van hen spreekt voldoende Frans.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Twee moslima's vermist. Dankzij Allah!

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
Schoolmeisjes geschorst na reisje Parijs
En terecht. Zeker als je dit leest. De school had er van alles aan gedaan om dit soort toestanden te voorkomen.
Zij hadden vooraf een kaart meegekregen met telefoonnummers voor als er iets mocht gebeuren. Ook hadden ze ouders of verzorgers in Nederland kunnen bellen. De meisjes hadden bovendien genoeg geld bij zich en een van hen spreekt voldoende Frans.
We zijn eruit. Moslima's eruit! En dan ook nog de school beschuldigen . . . Het is duidelijk. Wij zijn halvegaren, mohammedanen niet. Want die hebben de zaligmakende gedachtenis aan het meest walgelijke mens dat ooit heeft geleefd: Mohammed, de gore pedofiele sadist roverhoofdman uit het land van Mekka en de dood en verderf veroorzakende heilige steen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie