Mercator in het ziekenhuis

Plaats reactie
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Mercator in het ziekenhuis

Bericht door mercator »

Deze ochtend diende ik mij aan te bieden-nu ja, ik ging op aanbeveling van een huisdokter-in een soort polykliniek voor orthopediese kwalen in het Vlaamse provinciestadje Sint N. Het ging over rheumatieke en aan jicht gerelateerde kwalen aan mijn voeten, weten jullie dat ook ineens :D !

Wel ik denk dat ik nog nooit zo veel allochtonen op een korte tijdspanne gezien als op dat uurtje in die wachtzaal. Een parade van Arabers, Boesji Bazoeken, Albaniërs, Moslimistische Roma en nog véél meer onuitspreekbaars. Van allerlei kunne, leeftijden en gradaties van beschadiging. De meesten leken eigenlijk niets te mankeren. Aan de balie stond een totaal overwerkte jongedame om heel die stoet van menselijke ellende te woord te staan en naar de geschikte medicijnmannen te verwijzen. Voorwaar een (onreine) hondenjob, want uit het gebroken Nederlands dat uit die muilen kwam opgeborreld viel niks "bestemds" op te maken. Eén baardmans wist zelfs niet wanneer hij geboren was, een ander vrouwelijk kopvoddengeval wist blijkbaar niet waar ze woonde :D ! En geen van allen hadden ze de nodige papieren bij, wisten niet bij welke dokter ze terecht moesten, konden de naam van hun huisdokter die hen had doorverwezen niet eens uitspreken...uiteindelijk worden we toch geholpen, moeten ze gedacht hebben, en zo gebeurde ook. Eén kopvoddengeval in zwarte vodden gehuld kwam zelfs naast mij zitten, ik keek die aan en er kwam geen enkele reactie, je krijgt de Mohammedaanse domme koeienblik terug, de uiting van tierische Ernst en lijdzaamheid die jullie wel zullen kennen.

Na de behandeling komen de beschadigde allochtonen dan terug naar de balie, in principe om de behandeling te betalen. Wel ik heb daar wel 5 keer de frase gehoord vanwege de balie-juffrouw die het geld niet kon beuren: stuur de rekening dan maar rechtstreeks naar het OCMW!

Voor de Nederlandse lezertjes: OCMW is de Vlaamse uitkeringsinstelling....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door Scarlatti »

Je ziet ze juist veel bij ziekenhuizen, daar brengen ze hele dagen door, vretend en zuipend en luid kwakend in grote getale! Ik herinner me de dag van 9 augustus 2009... ook daar, op een zondag notabene, waren ze sterk vertegenwoordigd! Ondanks alles viel me dat sterk op, ook dat ze in grote groepen bij de ingang zaten.......

maar laten we iets belangrijkers bespreken! Hoe is het met jou Mercator? Was er aan jouw ellende iets te doen en ik ben nieuwsgierig, ook gelijk maar de rekening naar het OCMW sturen als advies gekrege??
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door Schepsel »

Dit verhaal is zo mooi dat ik het bijna niet geloof :D
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door mercator »

Scarlatti schreef: maar laten we iets belangrijkers bespreken! Hoe is het met jou Mercator? Was er aan jouw ellende iets te doen en ik ben nieuwsgierig, ook gelijk maar de rekening naar het OCMW sturen als advies gekrege??
Nee ik kwam niet in aanmerking voor de weldaden van de Openbare Onderstand, dat was mijn straf omdat ik braaf mijn SIS-kaart, de doorverwijzing van de dokter bij had, én zelfs wist wanneer ik geboren was en waar ik ergens woonde :D . Ik had ook geld bij, tja dan is het mijn eigen schuld natuurlijk dat ik moest dokken. Ja en blank ben ik ook en ik draag geen kopvod, allemaal minpunten.

Die ellende valt best mee hoor, blijkbaar is het meer een dieet-kwestie dan een "mechanisch" probleem.

Maar zo werkt het systeem dus écht hé mensen, die allochtonen wéten gewoon dat ze positief gediscrimineerd worden. Zorgverzekering niet betaald? Papieren niet in orde? Allemaal GEEN probleem, OCMW betaalt wel !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Dit verhaal is zo mooi dat ik het bijna niet geloof :D
Ik zweer het je, het is écht waar! Hoe het in de Nederlandse ziektezorg gesteld is zou ik niet weten-ik heb wel opgevangen dat nogal wat Nederlanders alvast de laatste sacramenten laten toedienen alvorens naar een kliniek in Utrecht, Maastricht of Eindhoven te worden afgevoerd :D -maar het was voor mij een eye-opener qua ervaringsdeskundigheid. Vooral als je ziet met wat voor een zelfsprekende arrogantie die "zielige lui" daar de zaak opvatten. Terwijl de weinige Vlaamse klanten/patiënten braafjes zitten te wachten op de hen toegewezen plaatsen beginnen de meeste allochtonen rond te lopen, luid roepend tegen elkaar of ratelend in de blakberrie. Je zou haast denken dat ze inkomens- door tijdverlies leden!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door Dhana »

Praat me niet van het gezamelijk uitje van moslims als er een familielid in het ziekenhuis ligt. Schreeuwende kinderen waar je letterlijk over struikelt en die hoofdhal tot speelplaats gevorderd hebben en niet anders doen dan op en neer gaan met de lift waardoor jij een kwartier kan wachten totdat ze het zat zijn. Het ziekenhuisrestaurant waar geen tafeltje meer vrij is vanwege de massale indoorpicknick. Vrouwen die zo brutaal zijn om daar te vragen of het thuis bereide eten voor 25 man in de magnetron opgepiept mag worden en dan nog het lef hebben voor allemaal om glazen, borden en bestek te vragen.

Doe je je beklag bij de bewaking of receptie, wordt er verzucht dat zij er helaas niets aan kunnen doen omdat het nu eenmaal hun cultuur is.

Nog maar niet te spreken over hun "bezoekcultuur" als je er bent opgenomen. Jouw bezoek moet zich punctueel houden aan de bezoekreglementen en zij kunnen komen en gaan waarneer het hen uitkomt en met zovele tegelijk als hen goeddunkt en een herrie producerend of je met bed en al in een arabische souk ligt. Tja, is nu eenmaal hun cultuur.

Praat me niet van moslims in een ziekenhuis!!! :crying:

Maar jouw verhaal is helemaal hemelschreiend, Mercator!!! Ik heb het al eerder gepost. Kunnen jullie Belgen niet gezellig bij ons komen wonen. Voor iedere Belg hierheen, een complete moslim familie naar Vlaanderen.

Sorry, bad joke. whistling:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door BFA »

Jullie huizen zijn veel te klein.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Theowar
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 3:59 pm

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door Theowar »

Mijn schoonmoeder ligt op dit moment in het ziekenhuis in Den Haag en ik kan je zeggen dat meer dan 50 % van de bezoekers en patienten van allochtone lees moslim komaf is, duidelijk te onderschieden aan kopvodden , snorren baarden , jurkendragende mannen , etc.
Zijn wij genetisch zoveel sterker , want volgens 1 of andere onverlaat op dit forum bestond Nederland maar voor 3,6 % uit moslims, hoe is het dan mogelijk dat er in het ziekenhuis zeker 50% rondlopen ?
dat kan alleen als hun genetisch veel zwakker in elkaar zitten of omdat ze systeemmatisch ons zorgstelsel willen vernietigen.
Beide is een mogelijkheid maar als ik het feit van eeuwen inteelt meeneem denk ik vooral aan het eerste.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door Scarlatti »

" omdat ze systeemmatisch ons zorgstelsel willen vernietigen".

ik denk niet eens dat ze het willen vernietigen en zijn ze onwetend daarvan wel druk mee bezig, nee ze hebben volgens mij wel door dat ze 'zouden moeten werken voor hun geld' maar als de dokter zegt dat je niet 'kunt' werken dan ben je van al die soesah af!

buiten dat zitten ze natuurlijk zwakker in elkaar genetisch gezien, dat krijg je met eeuwenlange inteelt!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door Dhana »

Theowar schreef:Mijn schoonmoeder ligt op dit moment in het ziekenhuis in Den Haag en ik kan je zeggen dat meer dan 50 % van de bezoekers en patienten van allochtone lees moslim komaf is, duidelijk te onderschieden aan kopvodden , snorren baarden , jurkendragende mannen , etc.
Zijn wij genetisch zoveel sterker , want volgens 1 of andere onverlaat op dit forum bestond Nederland maar voor 3,6 % uit moslims, hoe is het dan mogelijk dat er in het ziekenhuis zeker 50% rondlopen ?
dat kan alleen als hun genetisch veel zwakker in elkaar zitten of omdat ze systeemmatisch ons zorgstelsel willen vernietigen.
Beide is een mogelijkheid maar als ik het feit van eeuwen inteelt meeneem denk ik vooral aan het eerste.

Hhahaha, Theo!!! Ik denk niet dat we nog wat horen van onze statsitiekfreak.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door mercator »

BFA schreef:Jullie huizen zijn veel te klein.
`

Ja dat klopt, maar da's een gewoonte, als ik jou was BFA zou ik me toch maar niet te gerust voelen tussen al die Walen/Franstalige Belgen, als ze jou determineren als Vlaming kan je je verwachten aan een lynch-partijtje vanwege je 'madame Onckelynckx" achtige buurtjes :D
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door mercator »

Dat was ik nog vergeten: aan de balie stond ook een ietwat oudere Makaker of Turkijer, die de vraag werd gesteld bent u al geopereerd? Die vraag moet wel 5 keer worden gesteld, telkens op een andere toonhoogte, de vrome man kon er niet op antwoorden, blijkbaar kan je geopereerd worden zonder het te weten :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door mercator »

Scarlatti schreef: ik denk niet eens dat ze het willen vernietigen en zijn ze onwetend daarvan wel druk mee bezig, nee ze hebben volgens mij wel door dat ze 'zouden moeten werken voor hun geld' maar als de dokter zegt dat je niet 'kunt' werken dan ben je van al die soesah af!
Het heette dan ook de Dienst Arbeidsgeneeskunde, daar kom je niet naartoe om genezen te worden in principe, maar om de sociale zekerheid te doen betalen of je baas op te lichten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door Navane »

In Nederland is dit ook al jaren zo. In de tijd van de moord op Vaatstra kwam een Irakees hierheen omdat hij een hartoperatie nodig had die in zijn eigen land niet uitgevoerd kon worden of die hij niet kon betalen, kosten 60.000 toen nog gulden (inmiddels euro).

Daarna kon hij plotseling terug naar huis zonder vervolgd te worden.

Naast economische vluchtelingen is er een groep medische vluchtelingen.

De hele wereld weet dankzij linkse reclame dat Nederland heel graag de noden van de arme mensen elders wil lenigen en maken daar creatief gebruik van.

Een jaar of vijf geleden liep het uit de hand. De ziekenhuizen hebben speciale potjes voor de medische vluchtelingen maar elk jaar moet er meer bij, het gaat om miljoenen per jaar per ziekenhuis. Ze gingen klagen bij de minister en die maakte toen beleid om te voorkomen dat er veel mensen onverzekerd waren of wel verzekerd en niet betalen. Dat aantal is inmiddels afgenomen, maar de strekking is duidelijk. De verzekeringnemers betalen voor de medische vluchtelingen.

En toch zijn er nog mensen die beweren dat wij rijk worden ten koste van de arme landen.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door mercator »

Zowat al degenen die ik daar zag passeren leken mij perfect in staat om te werken. Heel die ziekte-industrie is grotendeels een enorme fraude waarbij dokters en patënten elkaar nodig hebben zoals een boer zijn vee.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door mercator »

Navane schreef: Naast economische vluchtelingen is er een groep medische vluchtelingen.

De hele wereld weet dankzij linkse reclame dat Nederland heel graag de noden van de arme mensen elders wil lenigen en maken daar creatief gebruik van.
Oh ja. Er is ook zo iets in de wetgeving dat een uitgeprocedeerde azieligzoeker niet mag gerepatriëerd worden als daar "medische tegen-indicaties" voor zijn. Je ziet zo al wat er gebeurt, een min of meer behulpzame dokter verzint wat rare en vage ziektebeelden uit en hopla Achmed(en zijn hele familie) mogen blijven.
Die neger die een paar weken geleden zijn vriendin en een politie-agent koud maakte leed zowaar aan een "psychiese ziekte", post traumatische stress alsjeblieft!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mercator in het ziekenhuis. Ter lering en vermaak.

Bericht door hans van de mortel »

Dhana schreef:Praat me niet van het gezamelijk uitje van moslims als er een familielid in het ziekenhuis ligt. Schreeuwende kinderen waar je letterlijk over struikelt en die hoofdhal tot speelplaats gevorderd hebben en niet anders doen dan op en neer gaan met de lift waardoor jij een kwartier kan wachten totdat ze het zat zijn. Het ziekenhuisrestaurant waar geen tafeltje meer vrij is vanwege de massale indoorpicknick. Vrouwen die zo brutaal zijn om daar te vragen of het thuis bereide eten voor 25 man in de magnetron opgepiept mag worden en dan nog het lef hebben voor allemaal om glazen, borden en bestek te vragen.

Nog maar niet te spreken over hun "bezoekcultuur" als je er bent opgenomen. Jouw bezoek moet zich punctueel houden aan de bezoekreglementen en zij kunnen komen en gaan waarneer het hen uitkomt en met zovele tegelijk als hen goeddunkt en een herrie producerend of je met bed en al in een arabische souk ligt. Tja, is nu eenmaal hun cultuur.

Praat me niet van moslims in een ziekenhuis!!! :crying:
Jaaaaren geleden heb ik dit ook al meegemaakt met mijn moeder in het Slotervaart Ziekenhuis te Amsterdam. Precies zoals jij het beschrijft, Dhana. De fout ligt niet bij die mensen uit die achterlijke cultuur, maar bij de mensen uit ONZE kennisbeschaving die deze achterlijke cultuur als norm verhogend waarderen en tolereren. Het is in en in triest en tragisch dat hierdoor de eigen bevolking als inferieur en oud vuil in de wachtkamer wordt gezet. Een bevolking die haar plichten nakomt in tegenstelling tot die islamitische meute van eersteklas parasiterende profiteurs van ONZE kennisbeschaving.

Alleen stemmen op en vanwege hetvertrouwen in Wilders kan daar verandering in brengen!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator in het ziekenhuis. Ter lering en vermaak.

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:[ Het is in en in triest en tragisch dat hierdoor de eigen bevolking als inferieur en oud vuil in de wachtkamer wordt gezet. !
JA! Ik voelde me echt een stuk oud vuil in die wachtkamer, net OMDAT ik op tijd was, de benodigde papiertjes bij had en braaf bleef wachten gingen die kopvodden, Makakers, Kotsovaren en Halalbanezen voor :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Mercator in het ziekenhuis

Bericht door Scarlatti »

weet je, wij vertellen het hier nog met de nodige of juist onnodige doses humor, maar eerlijk gezegd kan ik wel jànken!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie