Inloggen

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Inloggen

Bericht door Pilgrim »

Vreemd! Voor het eerst, sinds lange tijd, moest ik weer inloggen terwijl ik dat anders nooit hoef omdat ik altijd zonder uit te loggen het forum verlaat. En dat niet alleen, want ik kreeg ook de mededeling dat ik te vaak achter elkaar verkeerd(?) had ingelogd (wat niet zo is) en dat ik daardoor nu ook een door de forumsoftware opgegeven combinatie van cijfers en letters moest intikken. Waren er problemen met het forum? [c045.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Inloggen

Bericht door Ariel »

Niet dat ik weet Pilgrim.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Inloggen

Bericht door Schepsel »

Normaal gesproken log ik automatisch in, maar de laatste twee keer dat ik het zelf moest doen kreeg ik dit ook, dat ik elke keer een fout wachtwoord zou hebben. De eerste keer hoefde ik de code maar één keer te tikken, de tweede keer was het een heel gemier.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Inloggen

Bericht door Manon »

heb ik ook al eens gehad. Misschien omdat hackers gepoogd hebben via onze account in te loggen of zo? Lijkt me een logische uitleg.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Inloggen

Bericht door Ariel »

Ik denk dat onze webmaster het inloggen strak heeft ingesteld. Dat komt waarschijnlijk omdat ik geklaagd heb over de vele spammers die we de laatste tijd hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie