0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door mercator »

Monique schreef: Ik snap echt niet dat er volwassenen bestaan die in een onzichtbaar vriendje geloven.
Ik snap dat wel, het is verklaarbaar uit de gedragsleer. Elke gemeenschap heeft een hiërarchie, bij mensen, maar ook bij honden, een kudde vee etc.
In een kleine stam mensen is dat het sterkste of slimste mannetje, bij de dieren de alpha-hond of leeuw. De dieren leven nog altijd zoals miljoenen jaren geleden, de mensen zijn gaandeweg in grotere verbanden gaan leven waarbij het onmogelijk wordt om direct contact met dat alpha-mannetje te hebben, je zou niet eens weten wie het is. Daarom wordt een abstract alpha-mannetjesfiguur gecreëerd, die de dominante eigenschappen in zich verenigt, noem het Allah, God, Jehovah, maakt niet uit.
Alle 3 de 3 Bedriegers Mozes, Jezus en Mohammed hadden dat goed gezien, elk zei in de naam van het dominante alpha mannetje te praten.
De Mohammedaan ziet bijv. in de mythologische figuur Mohammed de verpersoonlijk van wat hij zelf wilt zijn, een sexmaniak en een struikrover.
Meer is dat godsbesef niet, het is een dierlijk instinct.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Monique schreef: Ik snap echt niet dat er volwassenen bestaan die in een onzichtbaar vriendje geloven.
Ik snap dat wel, het is verklaarbaar uit de gedragsleer. Elke gemeenschap heeft een hiërarchie, bij mensen, maar ook bij honden, een kudde vee etc.
In een kleine stam mensen is dat het sterkste of slimste mannetje, bij de dieren de alpha-hond of leeuw. De dieren leven nog altijd zoals miljoenen jaren geleden, de mensen zijn gaandeweg in grotere verbanden gaan leven waarbij het onmogelijk wordt om direct contact met dat alpha-mannetje te hebben, je zou niet eens weten wie het is. Daarom wordt een abstract alpha-mannetjesfiguur gecreëerd, die de dominante eigenschappen in zich verenigt, noem het Allah, God, Jehovah, maakt niet uit.
Alle 3 de 3 Bedriegers Mozes, Jezus en Mohammed hadden dat goed gezien, elk zei in de naam van het dominante alpha mannetje te praten.
De Mohammedaan ziet bijv. in de mythologische figuur Mohammed de verpersoonlijk van wat hij zelf wilt zijn, een sexmaniak en een struikrover.
Meer is dat godsbesef niet, het is een dierlijk instinct.

Werkelijk prachtig bekeken en gesteld, Mercator. Dat is het geinige aan de islam. Het is en blijft heerlijk voer voor psychologische overwegingen. Door je in de islam te verdiepen word je je ervan bewust hoe dingen niet behoren te zijn. Je zou bijna gaan geloven dat er een God bestaat die bewust de islam in het leven heeft geroepen als lichtend voorbeeld hoe het allemaal niet moet.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Manon »

Ibn Kathir schreef:
circe schreef:het klopt dat niets zomaar kan ontstaan, maar het heelal is niet eens ontstaan, dus je vraag is niet van toepassing op het heelal.
Als je zegt dat het heelal niet is ontstaan, en dus altijd heeft bestaan, dan spreek je established science tegen
voor de big bang natuurlijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Eliabe »

mercator schreef: Meer is dat godsbesef niet, het is een dierlijk instinct.
Ik noem het een "voordierlijk" instinct. Een dier heeft meer gevoel en liefde in z'n donder.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door mercator »

Dhana schreef:[ Dat is het geinige aan de islam. Het is en blijft heerlijk voer voor psychologische overwegingen. Door je in de islam te verdiepen word je je ervan bewust hoe dingen niet behoren te zijn. Je zou bijna gaan geloven dat er een God bestaat die bewust de islam in het leven heeft geroepen als lichtend voorbeeld hoe het allemaal niet moet.
De god Allah van de moslim is zijn alpha-mannetje, maar vermits je een god niet kan zien of horen of voelen moet er een tussenpersoon in het leven worden geroepen die eventjes komt vertellen welke boodschap Allah aan de lager gesitueerde mensdieren van de kudde te vertellen heeft. Moslims kunnen nu eenmaal niet abstract denken, kijk maar naar al die gedetailleerde regeltjes en ritueeltjes die ze opvolgen. Dat figuur is dan Mohammed, dat is zgz een mens van vlees en bloed waar de moslim zich iets bij kan voorstellen. Die Mohammed personifieert de belangrijkste kwaliteiten die de Arabische woestijnbewoner anno 600 zou moeten bezitten om succesvol te zijn in zijn stam, en zo krijgt die personificatie van het de ideale Arabische man uit die dagen zijn goddelijke status.

Het is dus zeer fout om aan de hand van de Koran etc. de psychische gesteldheid en het rare gedrag van de moslim te proberen uit te leggen, je moet vertrekken van de persoonlijke "opmaak" van de moslim. Die gebruikt Koran etc. alleen maar als een rechtvaardiging achteraf van zijn gedrag.

Je ziet dat nu ook met die "democratische revolutie" in Noord Afrika. Er moet wat gebeuren, en alle moslim mannetjes regresseren onmiddellijk naar de 6de eeuwse status, ze willen allemaal kleine warlord spelen, net zoals hun grote voorbeeld Mohammed. Van Koran of broederschap tussen moslims onderling trekken ze zich niks aan, de Khaddafi-troepen zijn net zo goed moslim als de "democratische" rebellen maar ze slachten elkaar met veel plezier af.

Islam is niet het probleem, moslims zijn het probleem!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door naar boven »

Dhana schreef:Dat is het geinige aan de islam. Het is en blijft heerlijk voer voor psychologische overwegingen. Door je in de islam te verdiepen word je je ervan bewust hoe dingen niet behoren te zijn. Je zou bijna gaan geloven dat er een God bestaat die bewust de islam in het leven heeft geroepen als lichtend voorbeeld hoe het allemaal niet moet.
Opvoeders die dat soort methoden gebruiken om hun kinderen duidelijk te maken hoe het allemaal niet moet, worden - als het goed is - opgesloten..
RTFM
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Navane »

Ibn Kathir: 22 april 7h27:
Physics heeft het bestaan van een Schepper "bewezen". Misschien zeg je: "Wij zien God niet, dus Hij moet niet bestaan". Dat is zoals zeggen: "Ik zie mijn over-over-groot-vader niet, hij heeft dus niet bestaan". Nee, het feit dat jij hier bent is bewijs dat hij heeft bestaan. Als hij niet bestond, dan bestond jij ook niet. Je hoeft hem niet te zien om in zijn bestaan te geloven.
Physics heeft niets bewezen. De boeken die je aanvoert als 'bewijs" zijn van creationisten die de fysica GEBRUIKEN om hun hobby te bedrijven, namelijk het bestaan van god.

Fysica kan het bestaan van god niet aantonen. De 'wonderlijke' getallen en evenwichten die je aanvoert om aan te tonen dat het universum wel geschapen moet zijn, vallen in dezelfde categorie als de 0,4 procent. Het zijn getalletjes die op zichzelf niets aantonen, behalve als je die getalletjes plaatst in het referentiekader waar jij zozeer behoefte aan hebt, namelijk een god wiens goedkeuring jij zo vreselijk hard nodig hebt.

In werkelijkheid zijn die bijzondere getallen en bijzondere evenwichten waar de door jou geciteerde bronnen over schrijven niets meer dan de uitkomsten van berekeningen door mensen gemaakt. Het zou net zo onzinnig zijn om te zeggen dat het heel bijzonder is dat de aarde bijna precies rond is en dat de rondheid ervan aantoont dat er een schepper moet bestaan, want rondheid is een perfecte vorm.

De rondheid van de aarde is niets meer dan de uitkomst van allerlei krachten in het universum, zoals gravitatie, aantrekkingskracht tussen planeten, de centrifugale krachten, enzovoort. Hetzelfde geldt voor de uitdijing van het heelal, het evenwicht tussen elektronen en kernen van atomen. De veronderstelde 'perfectie' bestaat alleen in het mensenbrein dat op zoek is naar bevestiging van zijn eigen unieke identiteit.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Navane »

Ibn Kathir schreef: Yep, het klopt dat niets zomaar kan ontstaan, maar God is niet eens ontstaan, dus je vraag is niet van toepassing op God. Hij bestond altijd, zonder een begin of een einde. We moeten niet de wetten van natuur op God toepassen, want Hij is buiten de schepping. Er is niets zoals Hem.
Als god dan buiten de schepping staat, en mensen alleen de schepping kennen, hoe kun je dan weten dat god bestaat?

En ga je ook nog in op mijn vorige argumenten in betrekking op de getalletjes die bij Harun Yahya had opgehaald?
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door mercator »

Navane schreef:
De rondheid van de aarde is niets meer dan de uitkomst van allerlei krachten in het universum, zoals gravitatie, aantrekkingskracht tussen planeten, de centrifugale krachten, enzovoort. Hetzelfde geldt voor de uitdijing van het heelal, het evenwicht tussen elektronen en kernen van atomen. De veronderstelde 'perfectie' bestaat alleen in het mensenbrein dat op zoek is naar bevestiging van zijn eigen unieke identiteit.
De aarde is niet eens perfect rond en daar hebben we het bestaan van de seizoenen aan te danken(dacht ik), dus zo perfect is het allemaal niet. Heel dat heelal is een hoop lukraak op en uit elkaar gegooide spullen na een ontploffing. Daar zit niks van plan of betekenis achter net zomin alsaan het toevallige ontstaan van leven of intelligentie, waarom zou het ook. Als de natuur het voor elkaar kan krijgen om een hoop zandkorrels op een strand op precies die manier door elkaar te laten liggen als ze nu doen, kan de natuur ook toevallig leven of zelfs intelligentie "scheppen".

Godsdienst en creationisme zijn gewoon primitieve verklaringsprocedés van toevallige processen.
Waar wetenschap verschijnt, verdwijnt godsdienst.

Niet toevallig dat in de hele Islamitische wereld nooit iets wetenschappelijks gepresteerd is geworden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Schepsel »

In ieder geval mag je God nageven dat ondanks alle onvolkomenheden in de Schepping dat hij creatief is. Haaien worden levend geboren, zij voeden zich binnen de moeder door de broertjes en zusjes op te eten, leerde ik zojuist. Dat is toch best schattig. Ook eet het vrouwtje bij spinnen vaak na de paring het mannetje op, ik denk dat de mensenwereld hier lering uit kan halen. Wat heeft de Heere het toch allemaal mooi en fijn bedacht, vooral goed te zien als je in de Grzimek leest. Wat een sadist!
Laatst gewijzigd door Schepsel op zo apr 24, 2011 1:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Manon »

Schepsel schreef:In ieder geval mag je God nageven dat ondanks alle onvolkomenheden in de Schepping dat hij creatief is. Haaien worden levend geboren, zij voeden zich binnen de moeder door de broertjes en zusjes op te eten, leerde ik zojuist. Dat is toch best schattig.
Vooral zeer efficient zou ik denken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Schepsel »

Ik vind voedsel en het hele voortplantingsgebeuren inefficient, vanuit goddelijk oogpunt bezien!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

Sorry dat ik afwezig overkom, maar ik heb binnenkort examen en ik moet me daar echt op voorbereiden. Na een tijdje (hopelijk soon) zal ik weer terugkomen en al jullie vragen beantwoorden. Ik dank jullie wel voor jullie geduld met mij, en als ik iemand beledigd heb ofzo, dan bied ik oprecht mijn verontschuldiging aan. Ik heb het niet expres gedaan, maar ik ben ook een mens en ik maak ook fouten.

Tot die tijd, ik adviseer jullie om met een open mind, de Qur'an en boeken over de levensloop van de Profeet te kopen en gewoon thuis te lezen voor jezelf. Deal? Islam is een mooie Godsdienst en het spoort niet aan tot terrorisme of vrouwen onderdrukking.

Als iemand mij persoonlijk een vraag wilt stellen, dan kan diegene mij pm'en, en als ik notification krijg via e-mail dan zal ik het nachecken.

Bye ;)
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door mercator »

Ibn Kathir schreef: Tot die tijd, ik adviseer jullie om met een open mind, de Qur'an en boeken over de levensloop van de Profeet te kopen en gewoon thuis te lezen voor jezelf.)
Hey, dat heb ik gedaan, en ik heb zelfs geprobeerd wat Koranverzen zelf te schrijven, en dat is niet zo moeilijk hoor.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Dhana »

Ibn Kathir schreef:Sorry dat ik afwezig overkom, maar ik heb binnenkort examen en ik moet me daar echt op voorbereiden. Na een tijdje (hopelijk soon) zal ik weer terugkomen en al jullie vragen beantwoorden. Ik dank jullie wel voor jullie geduld met mij, en als ik iemand beledigd heb ofzo, dan bied ik oprecht mijn verontschuldiging aan. Ik heb het niet expres gedaan, maar ik ben ook een mens en ik maak ook fouten.

Tot die tijd, ik adviseer jullie om met een open mind, de Qur'an en boeken over de levensloop van de Profeet te kopen en gewoon thuis te lezen voor jezelf. Deal? Islam is een mooie Godsdienst en het spoort niet aan tot terrorisme of vrouwen onderdrukking.

Als iemand mij persoonlijk een vraag wilt stellen, dan kan diegene mij pm'en, en als ik notification krijg via e-mail dan zal ik het nachecken.

Bye ;)

Ik ben een van diegene die geheel onbevooroordeeld de koran ben gaan lezen. En ik als ik jonger was geweest had ik er nachtmerries van overgehouden. Dat kan ik je verzekeren. Jullie profeet was niet meer dan een hoofdman van een stelleltje struikrovers, die er geen gat in zagen te moorden, stelen en verkrachten. laat me niet lachen!! Geen vrouwenondrukking!!??? Iedere vrouw die er als echtgenoot nog drie naast zich moet dulden is per definitie onderdrukt. En dan het niet verder genoemde aantal slavinnen waar manlief nog eens naar believen seksueel gebruik van mag maken en dat met toestemming van God!! :yuk:

Ieder systeem dat dat goedkeurt en daarbij nog eens toe aanspoort is per definitie vrouwonderdrukkend. En laten we het nog maar niet eens hebben over de vrouwen die hun kinderen na een scheiding bij hun ex moeten achterlaten.

En dan het doen hen laten van je profeet die een berouwvolle vrouw laat afslachten nadat haar bastaardkindje van de borst is. Een man die zij rits weduwen na zijn dood verbiedt ooit nog met een ander in het huwelijk te laten treden!! Een "porofeet" die omdat hij het lievelingtje van allah's klas is meer vrouwen in zijn privébordeel mag opnemen dan ieder andere gelovige. Allah die zich bewust is van de seksuele lusten van alleen mannen en daarbij vrouwen het onderspit laat delven. Allah die vindt dat dieven de hand afgehakt moet worden en overspelige laat stenigingen of vrouwen die zich daar aan schuldig hebben gemaakt laat opsluiten tot de dood erop volgt. Maar de mannelijke partij voor een commissie ouwe knarren laat verschijnen, waarbij de dader alleen het hoofd hoeft te laten hangen en spijt betuigt en beterschap belooft en daar is de kous mee af. Allah die aanzet tot lichamelijk geweld van de zijde van de echtgenoot als deze ook maar even ongehoorzaamheid van haar kant vreest. Geen woord over sancties van de mannen als die zich als echtgenoot niet naar behoren gedraagt.

Houd toch eens op goed te praten wat volkomen krom is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Monique »

Ibn Kathir: Islam is een mooie Godsdienst en het spoort niet aan tot terrorisme of vrouwen onderdrukking.
Iedereen die geen zelfbeschikking heeft is onderdrukt.
Amorele atheistische nitwit
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Navane »

mercator schreef: De aarde is niet eens perfect rond en daar hebben we het bestaan van de seizoenen aan te danken(dacht ik), dus zo perfect is het allemaal niet. Heel dat heelal is een hoop lukraak op en uit elkaar gegooide spullen na een ontploffing. Daar zit niks van plan of betekenis achter net zomin alsaan het toevallige ontstaan van leven of intelligentie, waarom zou het ook. Als de natuur het voor elkaar kan krijgen om een hoop zandkorrels op een strand op precies die manier door elkaar te laten liggen als ze nu doen, kan de natuur ook toevallig leven of zelfs intelligentie "scheppen".

Godsdienst en creationisme zijn gewoon primitieve verklaringsprocedés van toevallige processen.
Waar wetenschap verschijnt, verdwijnt godsdienst.

Niet toevallig dat in de hele Islamitische wereld nooit iets wetenschappelijks gepresteerd is geworden.
Klopt de aarde is afgeplat aan de polen als gevolg van de middelpuntvliedende kracht, maar dat is maar heel weinig, zelfs minder dan 1% dacht ik. Seizoenen danken we aan het feit dat de aardas een hoek van 21-23 graden maakt met de ecliptica, dat is het denkbeeldige vlak dat een verlenging is van de zonne-evenaar.

Hoe dan ook, het punt is dat natuurkrachten nu eenmaal heel veel vormen produceren, waarvan sommige voor het menselijk oog een bepaalde estetiek of perfectie lijken te hebben, doordat hun vorm een bepaalde meetkundige waarde heeft. Een zo een vorm is rond, maar je zou ook aan kristallen van mineralen kunnen denken of aan fractals.

De verklaring van 'god' is geen verklaring, maar een andere manier om te zeggen ik weet het niet.
De wetenschappelijke verklaring is wel een verklaring omdat ze voorspellende waarde heeft.

Wetenschap is bedreigend voor de gelovigen omdat je met wetenschap god bijna nergens meer voor nodig hebt. Iemand die dan nog in god wil geloven wordt een deist.
Daar lijnrecht tegenover staat de god van moslims, die zich overal mee kan bemoeien op een gewenst moment, en zonder wie het heelal meteen zou instorten. De voorspellende waarde van wetenschap en kennis maakt dat de moslim het gevoel krijgt dat zijn god niets voorstelt en weinig toegevoegde waarde heeft voor zingeving in zijn leven.
Dat is een ontwikkeling die zich deels ook heeft voorgedaan in het westen. Daar ontdekte men ook dat een vitaminepil en een injectie meer uitzicht op beterschap gaf dan een lang gebed.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door mercator »

Navane schreef: De verklaring van 'god' is geen verklaring, maar een andere manier om te zeggen ik weet het niet.
Dit mag gerust ingekaderd worden, kernachtiger kan het niet gezegd worden :razz: !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door mercator »

Ibn Kathir schreef:Sorry dat ik afwezig overkom,)
Geen probleem, dat verwachten we ahw automatisch van moslims. De enige locatie waar moslims "aanwezig" zijn, zijn de uitkeringsinstellingen en gevangenissen van de niet-moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door SoulShine »

Ibn Kathir schreef:Is het geen feit dat meer Amerikanen in hun badkuipen verdrinken dan door "Moslim Terrorisme" doodgaan ?

Zelfs die aanslagen in moslim landen worden uitgevoerd door Blackwater en andere organisaties. Moslims hebben daar geen hand in. Het is hun "Divide and Rule" princiepe. Het zijn allemaal false-flag operations, om de moslims onderling tegen elkaar op te zetten.

Ik daag iedereen uit om mij uit de Qur'an en de Authentieke Sunnah te bewijzen dat "Terrorisme" bij Islam hoort. Anyone?

Hmmm zat vanmorgen een krantenartikel te lezen. Ik legde de link van Black water bij dat artikel om dat ik een groot deel van dit topic enige tijd had gelezen. Werd ook iets gezegd dat er iemand van de CIA bij de black Water zit. Wat jij noemt False Flag operations...

Nu... vertel mij is deze meneer Hayden van de Black water die jij noemt? Want het bericht wat ik hier plaats zie ik min of meer als een waarschuwing en iemand die weet waar hij het overheeft. Al hoop ik dat deze meneer ook gelijk gaat krijgen wat betreft gunstig uitpakken...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voormalig CIA-baas: 'Khadaffi was goede partner'


De Libische leider Muammar Khadaffi is voor de Verenigde Staten een goede partner geweest in de strijd tegen radicaal islamitisch terrorisme. Dat heeft het voormalige hoofd van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA, Michael Hayden, gezegd.

Het westen keek Kadhafi jarenlang met de nek aan na een reeks aanslagen in de jaren tachtig waar zijn regime de hand in zou hebben gehad. Vanaf 2003 zocht de Libische leider met succes toenadering en sloten de westerse landen hem in de armen als een gewaardeerde handelspartner en bondgenoot in de strijd tegen het terroristische netwerk al-Qaida.

Volgens Hayden, die de CIA leidde van 2006 tot 2009 onder het presidentschap van George W. Bush, is ook de Syrische president Bashar al-Assad 'best goed' in het bestrijden van militante soennieten. Wel plaatst hij als kanttekening dat Assad juist radicale sjiieten steunt.

De ontwikkelingen in de Arabische wereld, waar het volk in opstand is gekomen tegen leiders die decennialang onaantastbaar leken, zijn volgens Hayden op korte termijn een bedreiging voor de internationale veiligheid. Maar op de langere termijn kan de onrust gunstig uitpakken omdat de regio mogelijk een minder rijke voedingsbodem wordt voor extremisme, zegt hij.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Pilgrim »

Ibn Kathir schreef:Als je zegt dat het heelal niet is ontstaan, en dus altijd heeft bestaan, dan spreek je established science tegen
Niet helemaal. Er bestaat ook een steady state theorie. Ik word trouwens moe van dit soort discussies. :sleeping:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Barrett is een psycholoog en filosoof, maar geen wetenschapper.
Psychologie en filosofie zijn volgens mij wel wetenschappen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:
Ibn Kathir schreef:Als je zegt dat het heelal niet is ontstaan, en dus altijd heeft bestaan, dan spreek je established science tegen
Niet helemaal. Er bestaat ook een steady state theorie. Ik word trouwens moe van dit soort discussies. :sleeping:
Inderdaad, Pilgrim. Vooral als de "wetenschap" er alleen bij bij gehaald wordt daar waar de punten gehaald kunnen worden. Komt het op minpunten aan, is de koran ineens ineens weer de enige geldende authoriteit en die wetenschap of wetenschapper een lachertje.

Inderdaad, ik word ook zo moe(deloos) van discussies waar de doelpalen iedere keer door de andere partij verplaatst worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Pilgrim »

Ibn Kathir schreef:Je maakt een grote fout door te denken dat Islam zoals de andere religies is. Islam is een uitzondering. Islam is anders.
Die fout maken we helemaal niet! Daarom is deze website ook opgericht. De Islam is net als de meeste heidense religies bedrog, maar verschilt slechts op één punt: het zet aan tot haat en geweld tegen ‘ongelovigen’ en onder die ongelovigen worden ook Christenen en Joden gerekend. Wat dat betreft is de Islam inderdaad een uitzondering. De Islam is anders. :(
Ibn Kathir schreef:Als ik bewijs dat ISlam DE waarheid is, dan zegt Islam: De ware Godsdienst met God is de Islam, dus alles dat tegen de Islam ingaat is ook fout.
Wat een blind geloof in de Islam! Terwijl de Koran en de hadiths vol fouten staan en overduidelijk jatwerk is van vooral het Jodendom, wat ook nog gecorrumpeerd overgeleverd is.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Monique »

Ik denk dat Ibn Kathir eerst eens moet uitleggen wat DE ISlam is.
Er wordt altijd gezegd dat DE Islam niet bestaat.
Dat blijkt ook uit de vele sektes die zich onder de noemer "islam" scharen.
Ze gebruiken allemaal hetzelfde boekje maar met een andere uitleg.

Hoe kun je dan zeggen dat Islam = DE Waarheid?

Welke Islam en waarheid hebben we het over?
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie