Kon Mohahahamed liegen...?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

We weten allemaal dat de woeste woestijnprofeet als 54-jarige een meisje van 9 jaar platneukte, het staat in de SIRA van ibn Ishaak en op menig fora, waaronder hier.
Maar kon Mohahamed ook liegen?
Hij kon bedriegen als geen ander, behalve allah dan die de opperste twister is, hij kon onthoofden, hij kon tot sluipmoord aanzetten, etc .... hij kon zoveel die mohahamed.

Maar kon hij een leugen een leven lang volhouden?
Kon hij een levenlang volhouden dat een stem hem opdracht gaf profeet te zijn voor de arabieren?

Een authentieke, eerlijke gek is geen haar beter dan een leugenaar......

Dat er 72 witte druiven wachten in het paradijs voor de zelfontploffende allahoe-kakbarist, is toch een teken aan de wand, toch?

[c045.gif]
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door Ariel »

Ja hoor..Mohammed kon liegen, en hij vertelde zijn volgelingen dat ze mochten liegen als het hun zo uit kwam.

'Adi reported Allah's Messenger (may peace be upon him) as saying: When anyone amongst you takes an oath, but he finds (something) better than that he should expiate (the breaking of the oath), and do that which is better

Welkom op het forum TORVICX.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

Ariel schreef:Ja hoor..Mohammed kon liegen, en hij vertelde zijn volgelingen dat ze mochten liegen als het hun zo uit kwam.

'Adi reported Allah's Messenger (may peace be upon him) as saying: When anyone amongst you takes an oath, but he finds (something) better than that he should expiate (the breaking of the oath), and do that which is better

Welkom op het forum TORVICX.

Dank u Ariel.

Zou hij over zijn" profetenschap" ook gelogen hebben? Zou Joseph Smith, stichter van de mormonen ook gelogen hebben?
Persoonlijk denk ik dat "profeten" authentieke gekken zijn, niet meer en niet minder.

De geheimen van de geest/bewustzijn blijven verborgen voor het onderzoekend waakbewustzijn, misschien kan de lucide droom soelaas brengen....
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door Schepsel »

Ik denk dat het een mengeling is van machtsbelusten, psychopaten, schizofrenen, geldbelusten, machts-en aandachtszieken en verdovendemiddelengebruikers. En welkom.

Veel zegsmannen van welk godje zij dan ook mogen hebben lijken oprecht geschift, maar Scientology bijv. is overduidelijk een poppenkast voor geld.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

Schepsel schreef:Ik denk dat het een mengeling is van machtsbelusten, psychopaten, schizofrenen, geldbelusten, machts-en aandachtszieken en verdovendemiddelengebruikers. En welkom.

Veel zegsmannen van welk godje zij dan ook mogen hebben lijken oprecht geschift, maar Scientology bijv. is overduidelijk een poppenkast voor geld.
Hi schepsel.

Zou men met sjamanisme en dergelijke meer geen "profeet" kunnen creëren?

Stel je voor , anno 2025 een "profeet" recht uit het labo.....

Dat zou pas een verpletterende vernietiging zijn voor alle religies. Beter bewijs kan men zich toch niet indenken?
De mens is de vader aller goden, en hun vernietiger ....!
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door mercator »

De ouwe dooie Mohammed is niet het probleem, maar de huidige levende moslim. Die projecteert zijn laagste instincten op zijn idool Mohahamed en komt klaar bij het idee te willen leven zoals zijn pedofiele idool.

Ook Koran is geen probleem, is gewoon een hoop papiertjes in een kaftje. Moslims dienen met een grote schop onder hun kont en met in de wind wapperende kopvod terug over de Middellandse zee geschopt worden. Allemaal.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

mercator schreef:De ouwe dooie Mohammed is niet het probleem, maar de huidige levende moslim. Die projecteert zijn laagste instincten op zijn idool Mohahamed en komt klaar bij het idee te willen leven zoals zijn pedofiele idool.

Ook Koran is geen probleem, is gewoon een hoop papiertjes in een kaftje. Moslims dienen met een grote schop onder hun kont en met in de wind wapperende kopvod terug over de Middellandse zee geschopt worden. Allemaal.
Plotseling verscheen er iets op de aarde, "profeetschap"! Van het oude jodendom die door omzwervingen in het midden-oosten een syncretisme tot een min of meer eenheid brachten tot en met joseph Smith, naar mijn weten de laatste der "profeten", en dan zouden we dat fenomeen niet onderzoeken?

Lijkt me net intressant om te weten wat dat is, een profeet...
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door mercator »

X_TORVICX_X schreef: Lijkt me net intressant om te weten wat dat is, een profeet...
Ik, Mercator ,ben een profeet want ik wist in 1990 al dat het grondig ging mislopen met de moslimplaag. Voor mij waren er nog profeten hoor, dozijnen, honderden maar er werd niet naar geluisterd en nu is het te laat. Wilders? Een profeet aprés la lettre.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

mercator schreef:
X_TORVICX_X schreef: Lijkt me net intressant om te weten wat dat is, een profeet...
Ik, Mercator ,ben een profeet want ik wist in 1990 al dat het grondig ging mislopen met de moslimplaag. Voor mij waren er nog profeten hoor, dozijnen, honderden maar er werd niet naar geluisterd en nu is het te laat. Wilders? Een profeet aprés la lettre.
Een politieke profeet in de overdrachtelijke zin, dan. Want in wiens goddelijke naam sprak je dan?

Betekenis en oorsprong van PROfeet

Het Griekse woord prophèteuo betekent voorspellen, orakelspreuken verkondigen of profeteren. Het is een heel neutrale term blijkens de etymologie van het woord: hij duidt enkel aan dat de persoon spreekt in naam van (of in de plaats van (= προ))[1]. Een profeet (of profetes) spreekt (soms in een trance) de boodschap uit die hij op het spreekmoment zelf van een god of godin verkrijgt[2]. Ook kan de profeet na het contact met de godheid verslag uitbrengen van wat hem door die godheid is opgedragen te zeggen aan de (geloofs)gemeenschap. Uit de aard der zaak verwijst zo'n boodschap (vaak vermanend) naar verkeerde daden in het verleden, zegt wat er bijgevolg te doen staat en voorspelt wat er zal gebeuren als er niet gehandeld wordt zoals de godheid opdraagt via zijn profeet.

Het woord is in de Germaanse talen terechtgekomen via vertalingen van de Bijbel. Er was voor dit woord geen alternatief, dus nam men klank en woordbeeld uit het Grieks over. In de Septuaginta, de Griekse vertaling van de Hebreeuwse Tenach, wordt het woord profeet gebruikt voor het Hebreeuwse navie (noen-beet-jod-alef), dat zoiets als "wij zullen brengen" betekent. Ook in het Nieuwe Testament wordt het Griekse woord profeet gebruikt, waarbij men de praktijk van de nevi'iem (meervoud van navie) in gedachten heeft.

Profeten komen al in oude geschriften voor. Kleitabletten die gevonden zijn in Mari in Mesopotamië spreken van "antwoordgevers" of "extatici" die boodschappen van de goden aan de koningen doorgaven. Profeten stonden in relatie tot de heersende godsdienst. Ze werkten naast de priesters, of waren tegelijk profeet en priester zoals de Pythia van Delphi.

In drie wereldgodsdiensten spreekt men van profeten: het christendom, het jodendomen de islam. Omdat het Abrahamitische religies zijn of openbaringsgodsdiensten vindt men overlapping: deze drie godsdiensten kennen enkele gemeenschappelijke profeten zoals de profeten Elia en Mozes.

bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Profeet

Ik wil nu weten hoe men zo'n profeet kan maken.....
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door Schepsel »

Ik zou me bezig gaan houden met (vroegere) sektes. In zulke kringen stikt het van de profeten, schijnbaar vaak charismatische mannen die goed of dramatisch redevoeringen af kunnen steken, met een inhoud die mensen bijv. bang maakt. Het zijn vaak de meest dolende zielen die erin trappen, dus als je je opwerpt als profeet is er slechts een klein groepje dat je gelooft. Ik denk dat je alleen maar meer massa's kunt overtuigen als je middels technische trucjes en goochelarij 'wonderen' maakt, de ka'aba en het vaticaan platgooit en dan zelf met veel bombarie uit de wolken verschijnt. Of als je zorgt voor 'sightings': Objecten of plaatsen waar ''-naam beoogde profeet- is de Ware Profeet''. Maar dat is niet haalbaar. Het zoeken naar een manier om een profeet te maken lijkt me een heilloze weg.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door Eliabe »

He was the best.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door mercator »

X_TORVICX_X schreef: Ik wil nu weten hoe men zo'n profeet kan maken.....
Dat is een kwestie van marktonderzoek. Wat slaat op het moment aan ? Het godje dat je erbij sleept is van geen belang. Het is wel zo handig om een godje te nemen dat al op een of andere wijze bestaat, het publiek wil wel s iets nieuws, maar niet iets totaal ongehoords.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

mercator schreef:
X_TORVICX_X schreef: Ik wil nu weten hoe men zo'n profeet kan maken.....
Dat is een kwestie van marktonderzoek. Wat slaat op het moment aan ? Het godje dat je erbij sleept is van geen belang. Het is wel zo handig om een godje te nemen dat al op een of andere wijze bestaat, het publiek wil wel s iets nieuws, maar niet iets totaal ongehoords.
Zou Jesous aan marktonderzoek gedaan hebben dan zou hij toch geweten hebben dat hij geen schijn van kans maakte?

En dat is nu net het intressante! Historisch kwamen succesvolle "profeten" steevast met iets ongehoords voor de slavenleving waar ze in vertoefden!
Denk aan Jesous, de godmens bastaard, die zich uitgaf voor gods zoon in een joodse omgeving. ONGEHOORD!
Denk aan Mohahahmed die het veelgodendom, waar zijn mede arabieren aan verknocht waren, volledig uitroeide. ONGEHOORD!
Of Joseph Smith die met zijn mormonisme beweerde dat Jesous in Amerika geweest is.....


Het lijkt me eerder dat "profeten" een innerlijke drijveer hebben, een urge waar ze niet zelf voor kiezen.
ik denk dat het een soort talent is dat in de juiste omstandigheden geactiveerd, gestimuleerd kan worden. Stel je voor een "atheistische profeet" die met zijn gave kan jongleren.

Steevast kan men achter/in de verschijnselen een wil projecteren, het geloof in een god is daardoor onuitroeibaar! Alleen een profeet maken kan bewijzen dat "profeetschap" iets van deze wereld is.
Als men religie een fatale slag wil toebrengen dat moet men zich op hun terrein begeven en dat inpalmen....
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door BFA »

Welkom Torxvis,

Draai jij nu een beetje door langs de andere kant?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

BFA schreef:Welkom Torxvis,

Draai jij nu een beetje door langs de andere kant?

Hoezo?
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door Dhana »

X_TORVICX_X schreef:
BFA schreef:Welkom Torxvis,

Draai jij nu een beetje door langs de andere kant?

Hoezo?

Ik heb ook werkelijk geen idee waar het allemaal over zou moeten gaan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door BFA »

Dhana schreef: Ik heb ook werkelijk geen idee waar het allemaal over zou moeten gaan.
Zie je.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

Dhana schreef:
X_TORVICX_X schreef:
BFA schreef:Welkom Torxvis,

Draai jij nu een beetje door langs de andere kant?

Hoezo?

Ik heb ook werkelijk geen idee waar het allemaal over zou moeten gaan.
Het is mischien code taal voor: laat ons de kerk in het midden houden, het afgezaagde deuntje van apeasement....
Terwijl hele delen van de wereld in brand staan, weesgegroetjes opzeggen, zoiets....?

Het lijkt me eerlijk juister om dezelfde oorlogstaal te gebruiken als moslimmietjes, terreur zaaien in hun harten, terreur zaaien in hun gebedshuis, terreur zaaien waar ze slapen en eten, ...
Dat ze dan maar eens nadenken over de opdracht die hun "profeet" hun opgelegd heeft.
Hun een spiegel voorhouden. De koran en sharia op hun toepassen!!!

Hoe kan er nu vrede zijn met de islam in DAR EL HARB...? [c045.gif]
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door Dhana »

X_TORVICX_X schreef:
Hoe kan er nu vrede zijn met de islam in DAR EL HARB...? [c045.gif]

Als alle andersgelovigen onderworpen zijn aan de islam en het huis van de vrede leeg is, omdat ze daarna elkaar afgemaakt hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door Eliabe »

X_TORVICX_X schreef: Hun een spiegel voorhouden. De koran en sharia op hun toepassen!!!
Dat doen ze zelf toch al? Blazen hun eigen mensen op. Verkrachten, stenigen en vermoorden hun eigen vrouwen, etc, etc.
Mijn gevoel laat absoluut niet toe om te handelen als een moslim. Dan moet ik 1500 jaar terug in de tijd. :yuk:
Laatst gewijzigd door Eliabe op za jun 04, 2011 6:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

Dhana schreef:
X_TORVICX_X schreef:
Hoe kan er nu vrede zijn met de islam in DAR EL HARB...? [c045.gif]

Als alle andersgelovigen onderworpen zijn aan de islam en het huis van de vrede leeg is, omdat ze daarna elkaar afgemaakt hebben.
Dus geen vrede mogelijk met islam in DAR EL HARB .....
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door Monique »

X_TORVICX_X schreef:Het is mischien code taal voor: laat ons de kerk in het midden houden, het afgezaagde deuntje van apeasement....
Terwijl hele delen van de wereld in brand staan, weesgegroetjes opzeggen, zoiets....?

Het lijkt me eerlijk juister om dezelfde oorlogstaal te gebruiken als moslimmietjes, terreur zaaien in hun harten, terreur zaaien in hun gebedshuis, terreur zaaien waar ze slapen en eten, ...
Dat ze dan maar eens nadenken over de opdracht die hun "profeet" hun opgelegd heeft.
Hun een spiegel voorhouden. De koran en sharia op hun toepassen!!!

Hoe kan er nu vrede zijn met de islam in DAR EL HARB...? [c045.gif]
Wat een hoop gedoe.
Wat is er mis met ze allemaal de maas in flikkeren?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door X_TORVICX_X »

Eliabe schreef:
X_TORVICX_X schreef: Hun een spiegel voorhouden. De koran en sharia op hun toepassen!!!
Dat doen ze zelf toch al? Blazen hun eigen mensen op. Verkrachten, stenigen en vermoorden hun eigen vrouwen, etc, etc.
Mijn gevoel laat absoluut niet om te handelen als een moslim. Dan moet ik 1500 jaar terug in de tijd. :yuk:
Net om te beletten dat we eeuwen terug moeten gaan in te tijd, moeten we koranwurmen tegenhouden met alle mogelijke middelen.
Is het gebruik van een atoombom hetzelfde als teruggaan in de tijd??

Het is net een modern instrument voor pacificatie. Japan gaf zich over na twee van zulke karateslagen.
De atoombom beëindigde WO II.
Het spaarde onnodig bloedvergieten van eigen troepen.

If you heartbeat: peace, you should heartbeat: power!
Een profeet creëren geeft je overwicht over alle religies.Yes we can!
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door Eliabe »

Met geweld los je geen geweld op.
Voor mij is de enigste oplossing "het hele spul terug naar de woestijn. Zet er een groot hek omheen, regelmatig kijken of ze nog munitie nodig hebben. Laat maar knokken en razen binnen hun eigen gelederen. Over een paar honderd jaar roepen ze net als wij na de 2de WO "Dit nooit meer"". M.a.w laat het hele spulletje maar keihard met de kop tegen de muur lopen. De enigste manier voor hen om te leren.
1 ding wil de islam niet snappen en geloven, "verliezen doen ze".
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kon Mohahahamed liegen...?

Bericht door mercator »

X_TORVICX_X schreef: Zou Jesous aan marktonderzoek gedaan hebben dan zou hij toch geweten hebben dat hij geen schijn van kans maakte?
Gezien het gigantische resultaat was die Jezus dus een héél goeie marktonderzoeker :D !

Maar ik begin te snappen wat je bedoelt: een soort anti-Mohammed creëren, een anti-profeet. Maar die hebben we al, we moeten hem alleen willen/durven inzetten: dat is militaire technologie. Als het aan mij zou liggen rekenen we in een paar dagen af (minus de tijd voor de planning) met de moslims. Dat is perfect mogelijk. Het rare is dat we dat pakweg 500 jaar geleden NIET konden en toen zette er geen moslim zijn vuile poot in Europa, anno nu hebben we de technologie wél en het stikt hier van de moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie