Islam weetjes!

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Islam weetjes!

Bericht door H.Numan »

Ik denk dat het wat gecompliceerder is. Amazigh weet donders goed dat hij een berber is. In de ogen van ons zijn alle marokkanen platte barbaren, maar in de ogen van een marokkaan is een berber de ultieme barbaar. Dat vind hij niet leuk, en laat dat duidelijk merken. Verder zal hij zich ook wel realiseren dat marokkanen en met name berbers hier kwamen om Nederland te beschaven: we hadden immers geen kippenslachters of schoonmakers. En misschien realiseert hij zich ook nog dat ze niet alleen hier kwamen voor het minst plezante werk, maar ook nog als onderkruipers. Dus waar moet die arme knul zich aan optrekken? Aan z'n religie, want iets anders heeft hij niet...
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door Chaimae »

Hans zei:
Moslims zitten met een levensgroot probleem: hun achterlijke afkomst. Nooit een boek gelezen.

Wat is dit voor een etnocentrische houding van je? Walgelijk. Denk je een gevoel van superioriteit te verkrijgen door een vreemde afkomst zo ten tonele te voeren? Ziek hoor. En, waar baseer jij je mening op? Waar haal je de opvatting vandaan dat moslims nooit een boek gelezen hebben? Krijg het idee dat jij nogal beperkt en zwart-wit bent in jouw mening. Dat moslims claimen de waarheid in pacht te hebben, wilt niet a priori zeggen dat ze niet verder dan de Koran en hadeeths komen met lezen. Dat moslims 'het Zijn van het Zijnde' claimen, wilt alom niet zeggen dat ze nooit boeken lezen. Ik ben een 'moslima' en besteed dagelijks gemiddeld zo een vier a vijf uur aan lezen. ;)

Wees wat voorzichtiger met het in de ether slingeren van woorden en zinnen. Uitspringen kun je ook op andere manieren, Hansje.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Hans zei:
Moslims zitten met een levensgroot probleem: hun achterlijke afkomst. Nooit een boek gelezen.

Wat is dit voor een etnocentrische houding van je? Walgelijk. Denk je een gevoel van superioriteit te verkrijgen door een vreemde afkomst zo ten tonele te voeren? Ziek hoor. En, waar baseer jij je mening op? Waar haal je de opvatting vandaan dat moslims nooit een boek gelezen hebben? Krijg het idee dat jij nogal beperkt en zwart-wit bent in jouw mening. Dat moslims claimen de waarheid in pacht te hebben, wilt niet a priori zeggen dat ze niet verder dan de Koran en hadeeths komen met lezen. Dat moslims 'het Zijn van het Zijnde' claimen, wilt alom niet zeggen dat ze nooit boeken lezen. Ik ben een 'moslima' en besteed dagelijks gemiddeld zo een vier a vijf uur aan lezen. ;)

Wees wat voorzichtiger met het in de ether slingeren van woorden en zinnen. Uitspringen kun je ook op andere manieren, Hansje.
Zo lang jij meent je moslim te moeten blijven noemen ben je in mijn ogen achterlijk! Ik maak graag een uitzondering voor zelfstandig denkende mensen met een moslim-achtergrond die zich razendsnel hebben aangepast aan onze samenleving (het kan dus blijkbaar wel!) zoals het jongste kamerlid van Afghaanse afkomst die letterlijk zei: ”Ik ben moslim, maar niet praktiserend.”

Maar misschien moeten we onderscheid maken tussen Afghaanse vluchtelingen met een hoog IQ-gehalte en de achterlijke meute en zijn onnadenkende nageslacht afkomstig uit Marokko .

Verder verwijs ik voor mijn stelling naar een nog niet zo lang geleden gehouden VN-rapport dat melding maakte van de ongeletterdheid van de moslim. In één jaar zijn in Spanje net zo veel boeken vertaald als in duizend jaar (!!!) arabische geschiedenis. Dit deed een arabisch islamitische despoot besluiten om boeken van bekende westerse filosofen en wetenschappers alsnog te laten vertalen in het arabisch. BETER LAAT DAN NOOIT! :knorrie:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door Mahalingam »

Even voor de verandering hier een weetje tussendoor.
In soera 100 Al-Aadi'jaat (van voor de Hidjrah)

1. In naam van Alllah, de Barmhartige, de Genadevolle.
2. Bij de rossen die snel en snuivend ademen,
3. Die vonken uit de hoeven slaan,
4. En bij de dageraad plotseling een aanval doen...

Nu wil ik het niet hebben over de vredelievendheid die uit dit vroege vers spreekt maar over een ander historisch punt.
Wanneer slaan paardenhoeven vonken?
Als ze hoefijzers hebben en over stenen draven. Het is onmogelijk dat onbeschoeide hoeven vonken slaan, op welk oppervlak dan ook.
Volgens archeologen is het hoefijzer pas in de 9-de eeuw in gebruik genomen in die streken.
Er klopt iets niet met dit Koraan vers, als ik zo vrij mag zijn om op te merken.

Men is het er niet over eens of dit een Arabische uitvinding is. Het zou kunnen want zo kan men met paarden lange rooftochten houden zonder dat de hoeven te veel slijten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Islam weetjes!

Bericht door SDX »

Ik heb ooit ergens gelezen dat de kelten de uitvinders waren van hoefijzers of hoefbeslag en dat de Romeinen dit verder verbeterd hebben.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door hans van de mortel »

Mijn sura 100 luidt als volgt:
In naam van Allah, de barmachtige Erbarmer.
1. Bij de snuivend voortrennenden,
2. En bij de vurige vonken slaanden,
3. En bij de in de morgen dravenden,
4. Die daarbij stof doen opvliegen,
5. En midden door het gewoel gaan,
6. De mens is waarlijk tegen zijn Heer verhard.
. . . . .
Ach, neem slechts het simpele nietszeggende theoretische onpraktische citaat dat zo vaak wordt herhaald in de koran met betrekking tot de hoog oplopende etterende en zwerend stinkende psychose van Mohammed: ’Allah de barmachtige Erbarmer.’

Als dat werkelijk zo is dan hadden we nu geen problemen met die achterlijke heidense islam. De waarheid echter toont ons dat ’allah’ een nietsnut is. Een soort sadistische ss-er tot de tiende macht, in het paradijselijke rijk van Hitler. Allah is niets minder dan een stinkende hoop stront als dagelijkse routine van de mens, die iedere keer weer opgepoetst wordt voor eigen gebruik. Wij hebben hier in het westen hygiëne geïntroduceerd. In Marokko, Tunesië en andere islamitische landen mag je nog hurken boven een gat in de grond om je ontlasting te lozen tussen de plassen pies op de grond. Handen wassen? Nooit van gehoord in islam met zijn goddelijke hygiëne! Ja ja, die ’allah’ is niets anders dan een gore grote viespeuk. Waarom bedenkt een mens zo’n afgrijselijk gestigmatiseerd gedrocht van met malaria omgeven zogenaamde goddelijkheid? Is ’allah’ niet anders dan een etterende steenpuist aan het verstand van de misslukte mens? Ik denk het wel! Als we tenminste kijken naar al zijn allahtone islamaanhangers.

Je kan op ’allah’ kotsen, spugen, poepen, piesen. Hem een eersteklas randdebiel noemen. Een als nutteloze waardeloze infantiele knecht van Mohammed zien met twee uitgesproken linkse spastische verlamde handjes. Die ’allah’ die een regelrechte waardeloze l.u.l. als symbool van islam is, zal geen zucht kunnen geven. Al zou hij het willen, ’allahtje’ kan niet op tegen de overtuigende overredingskracht van Hans van de Mortel. Daarom wordt hij ook niet boos. Dat heeft geen enkele zin. Daar maakt hij zich tegenover de moslimwereld alleen maar nog belachelijker mee. Die boos worden, dat zijn de teleurgestelde moslims. Zij zien en merken dat hun ’allahtje’ slechts een doorgeprikte ballon is zonder enige restwaarde. Hun hoogmoed en recalcitrante hoog opgeklopte minderwaardigheidscomplex tegenover het rijke met kennis gevulde anti-islamitische westen heeft moslims gevormd tot mensen die alleen nog maar in staat zijn de waarheid te verdraaien. Wat goed is, is slecht. En wat mooi is, is lelijk. Wat leugen is, is waarheid. En ga zo maar door. In elk interview of gesprek met een moslim komt deze ziekelijke geïnfecteerde besmettelijke eigenschap van de moslim naar boven.

Dit soort praktiserende moslims in hun geloof zal NOOIT kunnen en willen integreren!

Wie dit niet gelooft, verkettert het bewijs! :twisted:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door hans van de mortel »

De misdaad is al georganiseerd. Nu de islam nog!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islam weetjes!

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: In Marokko, Tunesië en andere islamitische landen mag je nog hurken boven een gat in de grond om je ontlasting te lozen tussen de plassen pies op de grond.
En zelfs dàt heeft een religieuze achtergrond. Het is de moslim nl. verboden om zijn geslachtsdeel aan te raken of er zelfs maar naar te kjken. En naar ontlasting kijken mag al helemaal niet van Allah. Daarom dat een gat in de grond prima is voor de moslim. Een moderne WC is niks voor hem, want dan moet hij zijn piemel vastpakken en richten, en dàt is niet halal(of halul :razz: ) . Dus wat doet de in een beschaafd land verdwaalde moslim? Die klimt met zijn broek op zijn enkels bovenop de WCbril, kijkt vroom voor zich uit en laat alles maar lopen en neerplenzen waar het wil. Zijn achterwerk afvegen mag ook niet, dus moet ie moeizaam met zijn linkerhand wat water tegen die zaak plenzen, wat ook nog s bijkomende vervuiling veroorzaakt. Moslims laten onze westerse toiletten dus altijd goor en vies achter, maar dan wel ter meerdere eer en glorie van Mohammed en Allah.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Het toilet en de inburgering

Bericht door Mahalingam »

Er is iets typisch in NW-Europa:
Er is een vlakspoeler of diepspoeler
Met een vlakspoeler kunt u urine en ontlasting controleren. Met name bij kinderen en ouderen is dit een voordeel, omdat men op tijd kan reageren als iets niet in orde is. De vlakspoeler is een typisch Nederlands toilet, die juist om die reden is ontwikkeld. Het voordeel van een diepspoeler is dat er minder gemakkelijk geurtjes blijven hangen en vuil aan de pot blijft plakken dan bij een vlakspoeler.

Afbeelding

Dit is typisch Nederlands kultuurgoed en moet behouden blijven. Ik ben niet de eerste die dat denkt:
http://www.speld.nl/2008/12/11/trots-op ... orstel-in/
Toiletpotplateau kwestie van nationaal cultuurgoed'
De partij van Verdonk heeft als symbolische eerste stap een open brief aan de kamer en sanitairproducenten verstuurd waarin wordt opgeroepen tot ‘behoud van het traditionele hollandse toiletplateau.’

In vroeger tijden was een Nederlandse toiletpot te herkennen aan het horizontale vlak middenin de pot, terwijl steeds meer producenten overgaan op de internationaal geaccepteerde trechtervormige variant. “Het zijn kleine dingen waarmee ons land zijn cultuur verliest, in het kleinste kamertje van het huis gaat dat nog geruislozer.” [...]
De PVV laat weten het wetsvoorstel bij voorbaat te steunen en zo niet ‘het nationaal cultuurgoed door de plee te willen spoelen’. Regeringspartijen CDA, PvdA en CU wachten een rapportage af van de RIVM over de voor- en nadelen van de trechtervariant om tot een weloverwogen besluit te kunnen komen.
Inburgering begint in het toilet! Geen Ned. paspoort zonder bezit van een vlakspoeler!
Ik heb een vlakspoeler en beleef er veel plezier aan. :turban:
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Het toilet en de inburgering

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef: Ik heb een vlakspoeler en beleef er veel plezier aan. :turban:
Mahalingam schreef:
. . . omdat men op tijd kan reageren als iets niet in orde is.
Verder alles goed met je? :question:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door Mahalingam »

Dank voor je bezorgdheid om mijn gezondheid.
Alles is goed met me hoor, omstandigheden in aanmerking genomen.
Wat is het toch voor een religie waarin de schriftgeleerden ruzie maken over stenen gooien?
Religious debate on stone pelting rages in Kashmir
Is stone pelting by mobs permissible in Islam? Religious and separatist circles in Jammu and Kashmir are busy debating the issue these days.
A statement by Maulana Showkat Ahmad of the Jameet-e-Ahle Hadis last month said stone pelting was not allowed in Islam. He had advised the local youth not to resort to stone pelting. He had also quoted a saying of the Prophet against stone pelting.
Now Syed Inayatullah Andrabi, an Islamic scholar and chairman of Mahazi Azadi, has asked Maulana Showkat to 'apologize for his quoting the Prophet's sayings (Hadith) out of context'.[...]
Het is mij niet duidelijk en het bericht vermeld het ook niet, welke Hadith hier een strijdpunt is.
http://www.calcuttanews.net/story/485047
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Islam weetjes!

Bericht door machmoed elchalid »

Hans van de Mortel wordt niet boos, maar oh wat is hij emotioneel. Wat een gevloek over Allah en vergeet zijn eigen geschiedenis. Hans jongen, doe niet zo hoogmoedig als die mensen waar jij het over hebt. Op wie ben je nou boos...op de stichter(s) van de islam. Op de moslims die niet willen afwijken van het geschrevene of ben je bang dat de moslims je vrijheid van meningsuiting willen ontnemen. Ik ken genoeg normale mensen, moslims en niet-moslims en er zijn er bij die zou je willen afschieten vanwege hun onbuigzaamheid en die zich vasthouden aan achterlijke ideeen. Maar er zijn er ook bij die weldegelijk dingen met een nuance zien. Je zegt dat je niet boos wordt, maar het is een en al boosheid....of heb ik het verkeerd en probeer je slechts de ander te laten zien hoe verdorven zijn of haar geest is door een achterlijk systeem aan te hangen?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door hans van de mortel »

machmoed elchalid schreef:Hans van de Mortel wordt niet boos, maar oh wat is hij emotioneel. Wat een gevloek over Allah en vergeet zijn eigen geschiedenis. Hans jongen, doe niet zo hoogmoedig als die mensen waar jij het over hebt. Op wie ben je nou boos...op de stichter(s) van de islam. Op de moslims die niet willen afwijken van het geschrevene of ben je bang dat de moslims je vrijheid van meningsuiting willen ontnemen. Ik ken genoeg normale mensen, moslims en niet-moslims en er zijn er bij die zou je willen afschieten vanwege hun onbuigzaamheid en die zich vasthouden aan achterlijke ideeen. Maar er zijn er ook bij die weldegelijk dingen met een nuance zien. Je zegt dat je niet boos wordt, maar het is een en al boosheid....of heb ik het verkeerd en probeer je slechts de ander te laten zien hoe verdorven zijn of haar geest is door een achterlijk systeem aan te hangen?
Dank voor je bezorgdheid beste Machmoed. Jij bent wel de laatste op wie ik boos zou worden. Ik ben eerder boos op mij zelf. Omdat ik zoveel dingen maar niet begrijpen kan, terwijl ik toch mijn stinkende best doe. Ik ken de koran van voren naar achteren of andersom. De bijbel? Vraagt u maar! Over de talmoed, de eerste boeken van God? Geen geheim voor mij. Mijn probleem is de mens waartoe jij en ik ook behoren.

Laat ik het anders formuleren mijn beste. Ik word stront en stront misselijk van religie en dat stompzinnige geleuter over god. De stank die religie door de eeuwen heen heeft voortgebracht zou een normaal fatsoenlijk weldenkend mens niet kunnen verdragen. Waarom moslims dan wel? En juist daarom irriteren moslims mij mateloos, omdat zij als verwaarloosde dwazen, komend uit een oerprimitieve beschaving zo goed als niets weten, maar toch de pretentie hoog houden dat alle wijsheid nog steeds door hen gegenereerd wordt. Gelukkig ben jij zo wijs dat je jezelf geen moslim meer noemt. Logisch, je menslievend noemen zonder goedgekeurd te zijn door de bond van islamwaanzinnigen moet een eerste stap zijn naar de omgeving van je naaste. De tweede stap, het in praktijk brengen, zou daarop moeten volgen.

Hoe vind je trouwens de topics van onze humor-afdeling, over Allah, islam en wat daar mee te maken heeft? Een normaal mens weet zoiets toch te waarderen, nietwaar? Het leven is al ernstig genoeg met al die achterlijke gestreste islam-inteelt.

Als je nog vragen over Allah hebt, Machmoud, stel ze gerust, daar weet ik alles van. Maar over God moet je me niks vragen. Daarvoor moet je bij God zelf zijn.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

onbewuste sex

Bericht door mercator »

Als je tijdens de Heilige Maand het vasten onbewust verbreekt-zeg maar als je totaal verward de ijskast opentrekt en iets drinkt en vergeet dat het ramadan is-moet je geen extra boete doen, Allah begrijpt dat en is dan ook de kwaadste niet.
Anders is het als je onbewust aan sex doet, dat wil Allah niet, dan moet je ofwel a. 2 maanden extra vasten b. een slaaf vrijkopen c. een maaltijd voor 60 armen betalen.
Islam kent dus het begrip onbewuste penetratie ! Wie zich daar iets bij kan voorstellen mag het mij uitleggen !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door Monique »

Islam kent dus het begrip onbewuste penetratie ! Wie zich daar iets bij kan voorstellen mag het mij uitleggen !
Misschen moet je dat net zo zien als bewuste penetratie..... die eigenlijk ook onbewust is omdat een vrouw het eigenlijk doet en niet een man?
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam weetjes!

Bericht door Dhana »

Monique schreef:
Islam kent dus het begrip onbewuste penetratie ! Wie zich daar iets bij kan voorstellen mag het mij uitleggen !
Misschen moet je dat net zo zien als bewuste penetratie..... die eigenlijk ook onbewust is omdat een vrouw het eigenlijk doet en niet een man?

Allah heeft immers alle begrip voor de ongebreidelde geilheid van zijn mannelijke slaven, de hele Koran staat er bol van.. so whats new??? Valt me trouwens nog mee dat Allah geen steniging beveelt wegens het feit dat de gepenetreerde verzuimt de penetreur er op te wijzen dat het overdag en ramadan is. Zie je nu zelf niet in hoe vergevingsgzind en barmhartig Allah is?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door Mahalingam »

Nou, ik wel hoor. Ik begin de Allah steeds meer een leuk onzichtbaar vriendje te vinden.
Vroeger toen ik klein was, had ik ook een (voor anderen) onzichtbaar vriendje. Maar daar heb ik therapie voor gehad in de psychiatrische inloop kliniek. Nu begin ik te twijfelen of die behandeling wel blijvend is geweest...
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Islam weetjes! Hoe echt kunnen moslims huilen?

Bericht door hans van de mortel »

Tranen met tuiten wordt er gehuild na de bekering van een Engelse negerchristen tot islam.

Let vooral eens op al die interessante vragen die het slachtoffer van misleiding en zelfbedrog worden voorgelegd: ”Gelooft u dat . . . Gelooft u dat . . .” en zo gaat het maar door tot het einde van deze treurige episode uit het leven van een negerslaaf die niet beseft dat islam hem gebruikt om zijn zwarte verleden wit te wassen.

Niet één keer, maar dan ook niet één keer wordt de tot nadenken stemmende vraag aan het willige slachtoffer van islam gesteld: ”Begrijpt u wat ik zeg?” NEE, de bruine slaaf moet steevast geloven en hoeft niet te begrijpen - dat is alleen maar ballast om hem in het rovershol van islam in te lijven. Geloof is immers exclusief voorbehouden aan de analfabetisme gerelateerde mens. Begrijpen doet de onderzoeker, de wetenschapper, de zelfstandig denkende mens. De zielige rudimentaire mens uit de grote zandbak van het jaar 600 gelooft en begrijpt niets van moleculen en atomen en DNA en celdeling en . . . hij gelooft slechts in de zelfbedachte God van Mohammed. Want alleen zo’n nutteloze knecht kan hem al zijn zonden vergeven omdat hij daar zelf niet toe in staat is.

http://www.youtube.com/watch?v=dte9dpebIs0&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

En nog eens iets. Dat moslims tot de groep grootste komedianten, huichelaars en bedriegers behoren bewijst dit filmpje nog eens overduidelijk vanwege de bewuste referentie van de islamitische baardaap naar de geloofwaardigheid van het Oude en Nieuwe Testament alsof er nooit sprake is geweest van het verzet van moslims tegen de bijbel. Die was toch vervalst?

U snapt al waar de schoen wringt. Hier wordt een voormalige Afrikaanse christen tot islam bekeert en dan ga je niet zeuren over de bijbel dat hij vervalst is. Je betrekt de bijbel bij de islamitische poppenkast alsof het altijd zo goed geboterd heeft met dit boek in islam. De vele slachtoffers met betrekking tot dit misverstand niet meegerekend.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door Ariel »

:laugh1: Ik heb me rot gelachen om dit filmpje. Het is net een soap. het enige wat in dit filmpje ontbrak was een fles champagne en de aftiteling met de namen van de spelers.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islam weetjes!

Bericht door mercator »

Ariel schreef::laugh1: Ik heb me rot gelachen om dit filmpje. Het is net een soap. het enige wat in dit filmpje ontbrak was een fles champagne en de aftiteling met de namen van de spelers.
Het geheel baadde ook in een onmiskenbaar homo-sfeertje.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re:

Bericht door Joop Klepzeiker »

Fadilah schreef:Agieraa ghayroen min el dounya - het Hiernamaals is beter dan het Wereldse. Het is niet juist om te verkondigen dat het leven in het Hiernamaals enkel een bedenksel is van de mens. Het geloven in het Hiernamaals incluis de bovenstaande overleveringen zeggen iets wezenlijks over de hoop en verwachtingen van velen. ''Ik ben zelf hemel en hel.'' We krijgen dus in het Hiernamaals precies wat we in het leven hier verwachten en geloven.
Dan verwacht ik vriendelijk en correct bedient te worden door allah als ik hem wederom vraagt het cognac glas te vullen met 200 jaar oude liederlijke lekkerheid.

Kan ik in het aardse leven mij niet veroorloven, mag er een sigaar bij?

Laat die 72 maagden maar, ik heb er geen zin an om op mijn leeftijd weer voor instructeur te spelen.

Zou een in de cognac gesauteerd varkenshaasje er ook in zitten??
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Islam weetjes!

Bericht door Eliabe »

Vrouwen die korte, strakke of doorschijnende kleding dragen



Een van de manieren waarop onze vijanden ons in moderne tijden aanvallen, is door middel van de mode die zij ontwerpen en promoten en die populair is geworden bij Moslims. Deze mode bedekt niets, omdat zij zo kort, doorschijnend of strak is. Veel van deze kleding is zelfs zo ongepast om te dragen bij andere vrouwen of mahram! De Profeet vertelde ons dat dit soort kleding zou verschijnen tussen de vrouwen van de laatste tijd, zoals is overgeleverd in de hadeeth, verhaald door Abu Hurarayrah (moge Allah tevreden zijn met hem): Er zijn twee soorten mensen van de Hel, die ik niet heb gezien: mensen die zwepen hebben als de staarten van vee, waarmee ze de mensen zullen slaan en vrouwen die gekleed doch naakt zijn, lopend op een lokkende manier met hun haar gelijkend op de bulten van kamelen, zijwaarts leunend. Zij zullen het Paradijs niet betreden noch haar geur ruiken, alhoewel haar geur kan worden bespeurd van zo-en-zon afstand. [1]. Ook inbegrepen in dit soort kleding zijn de gewaden gedragen door sommige vrouwen die vanaf de boord grote splitten hebben of hier en daar uitgeknipte stukken. Als de draagster gaat zitten wordt haar awrah (d.w.z. alles behalve het gezicht en de handen) zichtbaar, naast het feit dat door het dragen van zulke kleding een vrouw op de kuffaar gelijkt en hun mode en trends van ontblote kleding volgt. We vragen Allah ons hiervoor te beschermen. Een andere serieuze zaak met betrekking tot kleding is de slechte afbeeldingen die op sommige kleding verschijnt, zoals afbeeldingen van zangers of rockgroepen, wijnflessen, etc., afbeeldingen van levende wezens wat verboden is in de Islam, kruizen, logo's van onzedelijke clubs en gezelschappen of slechte woorden die mensen van eer geen voordeel brengen, die in buitenlandse talen kunnen zijn geschreven.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Onslaught01
Berichten: 16
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 11:56 am

Re: Islam weetjes!

Bericht door Onslaught01 »

Even zonder grappen te maken;

Geen een ander geloof praat over het hiernamaals, het paradijs of de hel! Met derden hebben wij
vaker hierover gesproken.
Gebruikersavatar
Helena van Troje
Berichten: 13
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 11:12 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islam weetjes!

Bericht door Helena van Troje »

Die islamweetjes lijken mij een beetje belachelijk. Bijna kinderpraat.
Maar waarom schrijven ex-moslims (neem ik aan) telkens na het vermelden van mohammed 'vrede zij met hem' ? Dat is toch een typisch islamitische gewoonte?
Als ex-moslim is het toch niet verstandig dit te doen? Hoe kan er vrede zijn met iemand die zoveel onheil over de wereld gebracht heeft?
Plaats reactie