Hallo allemaal...

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Monique »

Joop Klepzeiker schreef:Mens leer eerst een pragmatisch en logisch te redeneren en te reageren, je reactie staat bol van de aannames en is geheel en alleen ontleent aan je emoties en niet aan je verstand.
Hallo, leer jij eerst eens logisch redeneren.
Sinds wanneer hebben vrouwen verstand? :evil:
Amorele atheistische nitwit
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

Monique schreef:
Joop Klepzeiker schreef:Mens leer eerst een pragmatisch en logisch te redeneren en te reageren, je reactie staat bol van de aannames en is geheel en alleen ontleent aan je emoties en niet aan je verstand.
Hallo, leer jij eerst eens logisch redeneren.
Sinds wanneer hebben vrouwen verstand? :evil:
Wederom een reactie vanuit je frustraties.

En als je zo doorgaat bevestig je , je eigen vraag in negatieve zin.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

Monique schreef:
Joop Klepzeiker schreef:Ik beoordeel en veroordeel zeer zeker wel, dat is mijn recht,
En welk "recht" is dat dan? Wie heeft je dat "recht" gegeven?
Je lijkt wel een moslim die alle kafir ziet als onrein en waard om af te schieten.
Je lijkt wel zo'n mafketel die vindt dat verkrachte vrouwen het aan zichzelf te danken hebben.

Jij bent zo'n figuur waardoor mensen zich bekeren tot de koran. Wanneer ik dingen van je lees krijg ik zelf ook die neiging.

Reageer je ook zo wanneer een witte atheïstische/christelijke Nederlander een vrouw met leugens en bedrog misleidt en dat ze met 3 kinderen in de sjit zit?
En zich dan ook nog even bekeerd heeft tot de islaam!
Wanneer een vrouw zich bekeerdt tot chistendom vind je dat uiteraard net zo belachelijk.
Wat ben ik blij dat ik geen barricade figuur bent, ik zou jullie niet naast mij en achter mij vertrouwen.
Jij bent inderdaad geen barricadefiguur. Je hebt alleen een grote scheldbek op internet en je zult de eerste zijn die zijn hol aanbiedt aan de eerste de beste moslim die zegt "buk".
Ik vind je een walgelijk en zeer dom figuur. :yuk:

Er schijnen huisregels te zijn, daar heeft men mij op geattendeerd, ik zou graag van de gelegenheid gebruik maken om ook jou daarop te attenderen.


Ik plak ze hier even voor je, maar kijk ook zelf nog even naar de andere huis regels. viewtopic.php?f=1&t=8
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

Nou, ik ben behoorlijk kwaad als ik sommige bovenstaande reacties lees. Hebben jullie geen respect voor mensen ofzo? Jullie weten zo goed als niets van me en gaan maar lekker zitten oordelen :yuk: :yuk: kijk eerst eens in je eigen hart en naar je eigen fouten voor je over een ander oordeelt dank je...



en nu mijn verhaal: (voor diegene die er intresse in hebben)

Ik ben dus in 2009 in Tunesie getrouwd. Die man was een geboren moslim maar dat was het dan ook. Hij dronk alcohol (zijn familie in Europa bracht dat mee als ze naar ginder gingen) en had er geen problemen mee om Allah te beledigen. Hij geloofde zelfs niet dat het paradijs bestond dus ja, een geboren moslim maar verre van moslim. Maar het probleem was dat hij abnormaal jaloers was en na een paar maanden huwelijk draaide alles voor hem enkel nog rond het visum om naar hier te komen. Ik vond dat erg verdacht en heb zijn visum aanvraag stopgezet en even later gezegd dat ik niet meer verder wou met hem.. Zijn wereld stortte blijkbaar in want hij heeft proberen zelfmoord te plegen, maar ok. Ondertussen zit hij in Belgie, meegekomen met de stroom vluchtelingen uit Tunesie en hij is niet van plan om me met rust te laten.

Nu, toen ik hem leerde kennen wist ik niets over de islam. Echt niks en ben zo meer en meer beginnen te lezen erover, kreeg er meer en meer intresse in , en zo kwam ik op een forum voor bekeerlingen terecht die me natuurlijk nog meer
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Ariel »

Trek het je niet aan Miss. De vaste leden die hier al jaren zijn steunen je tot je laatste snik, en wij ( de vaste leden) tellen.
Meneer klepzeikerd doet zijn naam eer aan. Hij kan beter bij zijn vrouw gaan klepzeiken, dan kan die hem tot orde roepen.

Ik moet nu weg, maar ik beloof je als ik straks terug kom dan zal ik alle diaree van dhe klepzeikerd verwijderen.
Voorlopig kan jij hem op ignore zetten dan hoef je zijn bagger niet te lezen.
Ga naar je gebruikerspaneel , klik op vrienden en vijanden, en zet de klepzeikerd onder je vijanden.

Hou je taai en tot later.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Manon »

schrijf je verhaal gerust verder Miss.

Laat die zeiker maar zijn ding doen, we luisteren niet naar hem hoor. (je kan hem ook op negeren zetten)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

overtuigden om moslim te worden met hun mooie woorden en hun zogezegde zusterschap. En zo heb ik mijn shahada uitgesproken in mei 2009. Betoverd door de schoonheid van de islam, maar wel niet de echte islam want die heb ik later leren kennen omdat ik die hard ben beginnen bestuderen.

Nadat ik dus niet meer samen was met mijn eerste man, ben ik moslim gebleven. Iedereen dacht dat ik het nu wel zou gedaan zijn, maar ik was helemaal niet bekeerd voor mijn man. Integendeel, hij wou dat zelfs helemaal niet. Hij had er zelfs een hekel aan als ik een hoofddoek droeg.

Na dat huwelijk ben ik steeds meer beginnen te praktiseren, en pastte ik de Islamitische regels toe. Dus geen muziek meer en bla bla en ik wou natuurlijk graag opnieuw trouwen. En omdat ik zo erg praktiserend was was het logisch dat ik een man op mijn niveau zocht, en die vond ik ook, 1 jaar geleden. We zijn vlug getrouwd en was van de eerste nacht zwanger. Iets wat echt een schok voor mijn man was en voor mij ook maar nu hebben we een schattig zoontje samen van 4 maand.
Mijn man is dus nog steeds praktiserend, al is dat door mijn (slechte)invloed sterk verminderd want ik ben gewoon gestopt met praktiseren. Ik leef nog als moslim omdat ik die stap om er volledig mee te kappen nog niet kan maken.
De kans zit er in dat mijn man weg gaat, wie weet zelfs ons zoontje mee neemt.
Hij weet er ook niets van dat ik niet meer geloof.. Al weet hij wel dat ik niet bid.
maar buiten dat hij de islam aanhangt, is hij geen slechte man. We hebben aardig wat problemen gehad maar nu is dat min of meer in orde gekomen. Hij is niet jaloers, en werkt keihard waardoor ik financieel niets te kort kom. Zelf werk ik niet
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Manon »

als je over "getrouwd" spreekt, bedoel je dan het officiel belgische burgerlijke huwelijk, of heb je het over het islamitische ritueeltje bij de imam (wat normaal niet mag worden uitgevoerd zonder eerst een burgerlijk huwelijk).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

want ik ben daarvoor te ziek (fibrmomyalgie) Het is eigenlijk mijn man die er onbewust voor zorgt dat ik de islam niet helemaal achter de rug laat.

Met het bestuderen van de islam heb ik gemerkt dat er veel wrede dingen in zitten en dat het allesbehalve een vrouw vriendelijke godsdienst is. Ik ben dan ook meer en meer gaan twijfelen of Allah wel bestaat, en nu weet ik zeker dat er geen god bestaat.

Overigens heb ik mijn man nu niet aan een paspoort geholpen.. Hij woonde én werkte al 7 jaar in Parijs toen ik hem leerde kennen.


En ja, ik heb 2 zoontjes met een ex vriend van me waar ik 5 jaar mee samen ben geweest. Eentje van 6 en eentje van bijna 5 jaar. Ze verschillen maar 16 maanden.
Hij is op een bepaald moment naar Spanje gaan wonen. Waarom is een lang verhaal en ga het hier niet zetten omdat het niet veel belang heeft. Mijn ex is ook geen moslim.
De bedoeling was dat ik ook naar spanje zou gaan wonen maar ik kon dat niet. Spanje is een mooi land om op vakantie te gaan maar niet om te wonen (voor mij dan)en de situatie kon zo niet meer verder... Ik in Belgie, hij in spanje en zo heb ik een einde aan onze relatie gemaakt.
Beetje stom misschien want daardoor moest ik alles alleen doen en ben zo ziek geworden want op een bepaald moment was ik zo oververmoeid dat ik gewoon niet meer verder kon.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

Dus ja, de combinatie ziekte, 2 drukke kindjes zorgden ervoor dat ik in contact kwam met jeugdzorg en die beslisten dat één van mijn kinderen niet meer bij mij mocht blijven wonen.
Ik mocht kiezen, ofwel een pleeggezin, ofwel bij de papa.
Mijn ex wou natuurlijk niets van een pleeggezin weten en zo is mijn zoontje naar Spanje verhuisd in januari 2010.
De bedoeling was dat hij regelmatig naar hier zou komen maar hij houd zich er niet aan en heb hem dus sinds januari 2010 niet meer gezien. Hij heeft het daar wel goed bij zijn papa en het is niet de bedoeling dat hij nog terug naar Belgie komt maar wil hem wel graag af en toe zien. Maar mijn ex werkt niet mee, ik weet zelfs niet waar hij woont in Spanje. Jeugdzorg trekt er zich niets van aan, en via een advocaat bezoekrecht afdwingen wordt omslachtig en als mijn ex niet mee werkt, dan kan ik er niets tegen doen. Dus op dat vlak zit ik een beetje vast.
Zelf naar spanje gaan is vrij moeilijk. Man man gaat dat niet willen en ik weet mijn ex zijn adres niet.
Laatst gewijzigd door miss1979 op zo jun 12, 2011 5:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Manon »

Die Jeugdzorg is een dienst waar je best mijlenver af kan blijven. Je had hulp nodig, niet dat er één kind werd weggenomen. Ik noem die Jeugdzorg de Rattenvangers van Hamelen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

miss1979 schreef:Nou, ik ben behoorlijk kwaad als ik sommige bovenstaande reacties lees. Hebben jullie geen respect voor mensen ofzo? Jullie weten zo goed als niets van me en gaan maar lekker zitten oordelen :yuk: :yuk: kijk eerst eens in je eigen hart en naar je eigen fouten voor je over een ander oordeelt dank je...



en nu mijn verhaal: (voor diegene die er intresse in hebben)

Ik ben dus in 2009 in Tunesie getrouwd. Die man was een geboren moslim maar dat was het dan ook. Hij dronk alcohol (zijn familie in Europa bracht dat mee als ze naar ginder gingen) en had er geen problemen mee om Allah te beledigen. Hij geloofde zelfs niet dat het paradijs bestond dus ja, een geboren moslim maar verre van moslim. Maar het probleem was dat hij abnormaal jaloers was en na een paar maanden huwelijk draaide alles voor hem enkel nog rond het visum om naar hier te komen. Ik vond dat erg verdacht en heb zijn visum aanvraag stopgezet en even later gezegd dat ik niet meer verder wou met hem.. Zijn wereld stortte blijkbaar in want hij heeft proberen zelfmoord te plegen, maar ok. Ondertussen zit hij in Belgie, meegekomen met de stroom vluchtelingen uit Tunesie en hij is niet van plan om me met rust te laten.

Nu, toen ik hem leerde kennen wist ik niets over de islam. Echt niks en ben zo meer en meer beginnen te lezen erover, kreeg er meer en meer intresse in , en zo kwam ik op een forum voor bekeerlingen terecht die me natuurlijk nog meer

Klopt , ik heb geen respect voor mensen die zonder vooraf voldoende kennis op te doen vrijwillig de islamitische eed de shahada afleggen.

En waarom ben je eigenlijk moslima geworden, je man schijnt dat niet geëist te hebben.

"Ash-hadoe allaa ielaaha iella llaah, wa ash-hadoe anna Moeh'ammadan rasoeloe laah".


Ik kan hier met volledige overtuiging ZWEREN dat ik nooit, dus NOOIT die islamitische eed vrijwillig zal afleggen.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

circe schreef:als je over "getrouwd" spreekt, bedoel je dan het officiel belgische burgerlijke huwelijk, of heb je het over het islamitische ritueeltje bij de imam (wat normaal niet mag worden uitgevoerd zonder eerst een burgerlijk huwelijk).

enkel islamitisch. Er zijn nog imams die dat doen hoor.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

Joop Klepzeiker schreef:
miss1979 schreef:Nou, ik ben behoorlijk kwaad als ik sommige bovenstaande reacties lees. Hebben jullie geen respect voor mensen ofzo? Jullie weten zo goed als niets van me en gaan maar lekker zitten oordelen :yuk: :yuk: kijk eerst eens in je eigen hart en naar je eigen fouten voor je over een ander oordeelt dank je...



en nu mijn verhaal: (voor diegene die er intresse in hebben)

Ik ben dus in 2009 in Tunesie getrouwd. Die man was een geboren moslim maar dat was het dan ook. Hij dronk alcohol (zijn familie in Europa bracht dat mee als ze naar ginder gingen) en had er geen problemen mee om Allah te beledigen. Hij geloofde zelfs niet dat het paradijs bestond dus ja, een geboren moslim maar verre van moslim. Maar het probleem was dat hij abnormaal jaloers was en na een paar maanden huwelijk draaide alles voor hem enkel nog rond het visum om naar hier te komen. Ik vond dat erg verdacht en heb zijn visum aanvraag stopgezet en even later gezegd dat ik niet meer verder wou met hem.. Zijn wereld stortte blijkbaar in want hij heeft proberen zelfmoord te plegen, maar ok. Ondertussen zit hij in Belgie, meegekomen met de stroom vluchtelingen uit Tunesie en hij is niet van plan om me met rust te laten.

Nu, toen ik hem leerde kennen wist ik niets over de islam. Echt niks en ben zo meer en meer beginnen te lezen erover, kreeg er meer en meer intresse in , en zo kwam ik op een forum voor bekeerlingen terecht die me natuurlijk nog meer

Klopt , ik heb geen respect voor mensen die zonder vooraf voldoende kennis op te doen vrijwillig de islamitische eed de shahada afleggen.

En waarom ben je eigenlijk moslima geworden, je man schijnt dat niet geëist te hebben.

"Ash-hadoe allaa ielaaha iella llaah, wa ash-hadoe anna Moeh'ammadan rasoeloe laah".


Ik kan hier met volledige overtuiging ZWEREN dat ik nooit, dus NOOIT die islamitische eed vrijwillig zal afleggen.
maar er zijn heel wat mensen die dat wel vrijwillig afleggen juist omdat ze zo betoverd zijn door de schoonheid van de islam.. En ik wist wel heel wat over de islam maar niet de echte de islam maar de vertekende islam die ze je voorschotelen zodat je je toch maar zou bekeren.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

miss1979 schreef:overtuigden om moslim te worden met hun mooie woorden en hun zogezegde zusterschap. En zo heb ik mijn shahada uitgesproken in mei 2009. Betoverd door de schoonheid van de islam, maar wel niet de echte islam want die heb ik later leren kennen omdat ik die hard ben beginnen bestuderen.

Nadat ik dus niet meer samen was met mijn eerste man, ben ik moslim gebleven. Iedereen dacht dat ik het nu wel zou gedaan zijn, maar ik was helemaal niet bekeerd voor mijn man. Integendeel, hij wou dat zelfs helemaal niet. Hij had er zelfs een hekel aan als ik een hoofddoek droeg.

Na dat huwelijk ben ik steeds meer beginnen te praktiseren, en pastte ik de Islamitische regels toe. Dus geen muziek meer en bla bla en ik wou natuurlijk graag opnieuw trouwen. En omdat ik zo erg praktiserend was was het logisch dat ik een man op mijn niveau zocht, en die vond ik ook, 1 jaar geleden. We zijn vlug getrouwd en was van de eerste nacht zwanger. Iets wat echt een schok voor mijn man was en voor mij ook maar nu hebben we een schattig zoontje samen van 4 maand.
Mijn man is dus nog steeds praktiserend, al is dat door mijn (slechte)invloed sterk verminderd want ik ben gewoon gestopt met praktiseren. Ik leef nog als moslim omdat ik die stap om er volledig mee te kappen nog niet kan maken.
De kans zit er in dat mijn man weg gaat, wie weet zelfs ons zoontje mee neemt.
Hij weet er ook niets van dat ik niet meer geloof.. Al weet hij wel dat ik niet bid.
maar buiten dat hij de islam aanhangt, is hij geen slechte man. We hebben aardig wat problemen gehad maar nu is dat min of meer in orde gekomen. Hij is niet jaloers, en werkt keihard waardoor ik financieel niets te kort kom. Zelf werk ik niet

Dit zegt genoeg, ik laat dit maar voor wat het is.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

Joop Klepzeiker schreef:
miss1979 schreef:Nou, ik ben behoorlijk kwaad als ik sommige bovenstaande reacties lees. Hebben jullie geen respect voor mensen ofzo? Jullie weten zo goed als niets van me en gaan maar lekker zitten oordelen :yuk: :yuk: kijk eerst eens in je eigen hart en naar je eigen fouten voor je over een ander oordeelt dank je...



en nu mijn verhaal: (voor diegene die er intresse in hebben)

Ik ben dus in 2009 in Tunesie getrouwd. Die man was een geboren moslim maar dat was het dan ook. Hij dronk alcohol (zijn familie in Europa bracht dat mee als ze naar ginder gingen) en had er geen problemen mee om Allah te beledigen. Hij geloofde zelfs niet dat het paradijs bestond dus ja, een geboren moslim maar verre van moslim. Maar het probleem was dat hij abnormaal jaloers was en na een paar maanden huwelijk draaide alles voor hem enkel nog rond het visum om naar hier te komen. Ik vond dat erg verdacht en heb zijn visum aanvraag stopgezet en even later gezegd dat ik niet meer verder wou met hem.. Zijn wereld stortte blijkbaar in want hij heeft proberen zelfmoord te plegen, maar ok. Ondertussen zit hij in Belgie, meegekomen met de stroom vluchtelingen uit Tunesie en hij is niet van plan om me met rust te laten.

Nu, toen ik hem leerde kennen wist ik niets over de islam. Echt niks en ben zo meer en meer beginnen te lezen erover, kreeg er meer en meer intresse in , en zo kwam ik op een forum voor bekeerlingen terecht die me natuurlijk nog meer

Klopt , ik heb geen respect voor mensen die zonder vooraf voldoende kennis op te doen vrijwillig de islamitische eed de shahada afleggen.

En waarom ben je eigenlijk moslima geworden, je man schijnt dat niet geëist te hebben.

"Ash-hadoe allaa ielaaha iella llaah, wa ash-hadoe anna Moeh'ammadan rasoeloe laah".


Ik kan hier met volledige overtuiging ZWEREN dat ik nooit, dus NOOIT die islamitische eed vrijwillig zal afleggen.

en ik heb ook geen respect voor mensen die anderen beoordelen en bekritiseren
get a life!
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

miss1979 schreef:
Joop Klepzeiker schreef:
miss1979 schreef:Nou, ik ben behoorlijk kwaad als ik sommige bovenstaande reacties lees. Hebben jullie geen respect voor mensen ofzo? Jullie weten zo goed als niets van me en gaan maar lekker zitten oordelen :yuk: :yuk: kijk eerst eens in je eigen hart en naar je eigen fouten voor je over een ander oordeelt dank je...



en nu mijn verhaal: (voor diegene die er intresse in hebben)

Ik ben dus in 2009 in Tunesie getrouwd. Die man was een geboren moslim maar dat was het dan ook. Hij dronk alcohol (zijn familie in Europa bracht dat mee als ze naar ginder gingen) en had er geen problemen mee om Allah te beledigen. Hij geloofde zelfs niet dat het paradijs bestond dus ja, een geboren moslim maar verre van moslim. Maar het probleem was dat hij abnormaal jaloers was en na een paar maanden huwelijk draaide alles voor hem enkel nog rond het visum om naar hier te komen. Ik vond dat erg verdacht en heb zijn visum aanvraag stopgezet en even later gezegd dat ik niet meer verder wou met hem.. Zijn wereld stortte blijkbaar in want hij heeft proberen zelfmoord te plegen, maar ok. Ondertussen zit hij in Belgie, meegekomen met de stroom vluchtelingen uit Tunesie en hij is niet van plan om me met rust te laten.

Nu, toen ik hem leerde kennen wist ik niets over de islam. Echt niks en ben zo meer en meer beginnen te lezen erover, kreeg er meer en meer intresse in , en zo kwam ik op een forum voor bekeerlingen terecht die me natuurlijk nog meer

Klopt , ik heb geen respect voor mensen die zonder vooraf voldoende kennis op te doen vrijwillig de islamitische eed de shahada afleggen.

En waarom ben je eigenlijk moslima geworden, je man schijnt dat niet geëist te hebben.

"Ash-hadoe allaa ielaaha iella llaah, wa ash-hadoe anna Moeh'ammadan rasoeloe laah".


Ik kan hier met volledige overtuiging ZWEREN dat ik nooit, dus NOOIT die islamitische eed vrijwillig zal afleggen.
maar er zijn heel wat mensen die dat wel vrijwillig afleggen juist omdat ze zo betoverd zijn door de schoonheid van de islam.. En ik wist wel heel wat over de islam maar niet de echte de islam maar de vertekende islam die ze je voorschotelen zodat je je toch maar zou bekeren.

Dit zegt genoeg, ik laat dit maar voor wat het is.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Manon »

miss1979 schreef:
circe schreef:als je over "getrouwd" spreekt, bedoel je dan het officiel belgische burgerlijke huwelijk, of heb je het over het islamitische ritueeltje bij de imam (wat normaal niet mag worden uitgevoerd zonder eerst een burgerlijk huwelijk).

enkel islamitisch. Er zijn nog imams die dat doen hoor.
Ze doen het zeker. Nochtans is het verboden door de wet en staat er gevangenis op voor de imam. Maar hier gelden weeral eens de belgische wetten niet voor moslims.

Je moet wel even rekening houden met het feit dat je dus ONGEHUWD bent in dat geval, geen recht op weduwenpensioen moest zich dat ooit voordoen. Verder zal je dus zelf voor al je rechten moeten zorgen en kan je geen gebruik maken van de rechten van gehuwde vrouwen. Indien je niet gehuwd bent is het belangrijk dat je zoon jouw naam draagt, of heeft de vader hem apart erkend?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

miss1979 schreef:
Joop Klepzeiker schreef:
miss1979 schreef:Nou, ik ben behoorlijk kwaad als ik sommige bovenstaande reacties lees. Hebben jullie geen respect voor mensen ofzo? Jullie weten zo goed als niets van me en gaan maar lekker zitten oordelen :yuk: :yuk: kijk eerst eens in je eigen hart en naar je eigen fouten voor je over een ander oordeelt dank je...



en nu mijn verhaal: (voor diegene die er intresse in hebben)

Ik ben dus in 2009 in Tunesie getrouwd. Die man was een geboren moslim maar dat was het dan ook. Hij dronk alcohol (zijn familie in Europa bracht dat mee als ze naar ginder gingen) en had er geen problemen mee om Allah te beledigen. Hij geloofde zelfs niet dat het paradijs bestond dus ja, een geboren moslim maar verre van moslim. Maar het probleem was dat hij abnormaal jaloers was en na een paar maanden huwelijk draaide alles voor hem enkel nog rond het visum om naar hier te komen. Ik vond dat erg verdacht en heb zijn visum aanvraag stopgezet en even later gezegd dat ik niet meer verder wou met hem.. Zijn wereld stortte blijkbaar in want hij heeft proberen zelfmoord te plegen, maar ok. Ondertussen zit hij in Belgie, meegekomen met de stroom vluchtelingen uit Tunesie en hij is niet van plan om me met rust te laten.

Nu, toen ik hem leerde kennen wist ik niets over de islam. Echt niks en ben zo meer en meer beginnen te lezen erover, kreeg er meer en meer intresse in , en zo kwam ik op een forum voor bekeerlingen terecht die me natuurlijk nog meer

Klopt , ik heb geen respect voor mensen die zonder vooraf voldoende kennis op te doen vrijwillig de islamitische eed de shahada afleggen.

En waarom ben je eigenlijk moslima geworden, je man schijnt dat niet geëist te hebben.

"Ash-hadoe allaa ielaaha iella llaah, wa ash-hadoe anna Moeh'ammadan rasoeloe laah".


Ik kan hier met volledige overtuiging ZWEREN dat ik nooit, dus NOOIT die islamitische eed vrijwillig zal afleggen.

en ik heb ook geen respect voor mensen die anderen beoordelen en bekritiseren
get a life!
Nooit om gevraagd, en zou respect van jou als een belediging opvatten.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Schepsel »

circe schreef:Die Jeugdzorg is een dienst waar je best mijlenver af kan blijven. Je had hulp nodig, niet dat er één kind werd weggenomen. Ik noem die Jeugdzorg de Rattenvangers van Hamelen.
Mijn moeder heeft ervaring met die mensen en noemt ze goed, ofzo. Hun handicap zou liggen in beperkte bevoegdheden, zoals dat een kind bijv. bijna doodgeslagen moet zijn om weggehaald te kunnen worden, of onder streng toezicht gesteld. Ik ken echter het verhaal van een vrouw in mijn buurt die juist ernstige problemen heeft met Jeugdzorg, en hoewel ik haar situatie niet (exact) ken en wat ervan waar is, blijkt toch wel uit veel dingen dat het werk van Jeugdzorg in haar situatie aardig stinkt.

En welkom, miss1979.
maar er zijn heel wat mensen die dat wel vrijwillig afleggen juist omdat ze zo betoverd zijn door de schoonheid van de islam.
Wat leek je er zo mooi aan dan?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Dutch »

Miss, je hebt er wél goed aan gedaan om je ex, de Tunesische papierzoeker, de kous over de kop te trekken...
Verder versta ik uit je verhaal dat je de islam ingetuind bent op een moment dat je in je leven niet erg stevig in je schoenen stond, zoals dat bij mij ook het geval was, maar dat je dankzij je verstand er ook weer uit geraakt bent. Pluim op jouw hoed zou ik zo zeggen.

Natuurlijk zijn sommige moslims zeer goede mensen, ze zijn dat ondanks en niet dankzij de islam. Jouw echtgenoot lijkt me een fijne vent, met de islam als schoonheidsfoutje zal ik maar zeggen. Het is wel erg goed dat jullie uit het strakke gebedstijdenplan zijn gestapt en misschien kan je stilaan ook andere dingen gaan laten "verwateren"...alhoewel dat moeilijker zal zijn zonder kleur te bekennen. Zou hij ooit kunnen jouw twijfels kunnen delen? Wat denk je?

Wat erg dat één van jouw kindjes nu zo ver van jou vandaan woont, ik denk zo dat het feit dat je moslima werd er misschien voor de vader ook voor iets tussenzat, Spanjaarden zijn doorgaans nogal fanatiek katholiek me dunkt. Het moet voor jou zeer moeilijk zijn. Hopelijk vind je ooit zijn spoor terug en kan je hem weerzien, dat wens ik je van harte!!!

Trek je verder maar niets aan van de Zeikerd, die vertegenwoordigt geenszins het gros van de leden hier.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

Schepsel schreef:
circe schreef:Die Jeugdzorg is een dienst waar je best mijlenver af kan blijven. Je had hulp nodig, niet dat er één kind werd weggenomen. Ik noem die Jeugdzorg de Rattenvangers van Hamelen.
Mijn moeder heeft ervaring met die mensen en noemt ze goed, ofzo. Hun handicap zou liggen in beperkte bevoegdheden, zoals dat een kind bijv. bijna doodgeslagen moet zijn om weggehaald te kunnen worden, of onder streng toezicht gesteld. Ik ken echter het verhaal van een vrouw in mijn buurt die juist ernstige problemen heeft met Jeugdzorg, en hoewel ik haar situatie niet (exact) ken en wat ervan waar is, blijkt toch wel uit veel dingen dat het werk van Jeugdzorg in haar situatie aardig stinkt.

En welkom, miss1979.
maar er zijn heel wat mensen die dat wel vrijwillig afleggen juist omdat ze zo betoverd zijn door de schoonheid van de islam.
Wat leek je er zo mooi aan dan?
ja dat ze de islam voorschoten als een vredelievende godsdienst, een vrouw vriendelijke godsdienst enzo..
Ze doen dat bewust. Dawah noemen ze dat.. De slechte kanten van de islam kom je maar te weten nadat je bekeerd bent maar voor velen is het dan te laat of ze zien het gewoon niet in dat de islam eigenlijk een slechte godsdienst is.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

Bij mij twijfelde jeugdzorg er aan of ik wel door mijn ziekte, waardoor ik veel moe ben , in staat was om voor 2 kinderen te zorgen. Was eerder een voorzorgsmaatregel. Pleegzorg zou maar tijdelijk geweest zijn maar ja, mijn ex had natuurlijk ook wat te zeggen en hij wou dat zijn zoontje bij hem kwam wonen. Nu, in een pleeggezin weet je ook nooit wat ze je kind aan doen, en liefde zoals een vader of moeder die geeft, zullen ze daar niet krijgen.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

Dutch schreef:Miss, je hebt er wél goed aan gedaan om je ex, de Tunesische papierzoeker, de kous over de kop te trekken...
Verder versta ik uit je verhaal dat je de islam ingetuind bent op een moment dat je in je leven niet erg stevig in je schoenen stond, zoals dat bij mij ook het geval was, maar dat je dankzij je verstand er ook weer uit geraakt bent. Pluim op jouw hoed zou ik zo zeggen.

Natuurlijk zijn sommige moslims zeer goede mensen, ze zijn dat ondanks en niet dankzij de islam. Jouw echtgenoot lijkt me een fijne vent, met de islam als schoonheidsfoutje zal ik maar zeggen. Het is wel erg goed dat jullie uit het strakke gebedstijdenplan zijn gestapt en misschien kan je stilaan ook andere dingen gaan laten "verwateren"...alhoewel dat moeilijker zal zijn zonder kleur te bekennen. Zou hij ooit kunnen jouw twijfels kunnen delen? Wat denk je?

Wat erg dat één van jouw kindjes nu zo ver van jou vandaan woont, ik denk zo dat het feit dat je moslima werd er misschien voor de vader ook voor iets tussenzat, Spanjaarden zijn doorgaans nogal fanatiek katholiek me dunkt. Het moet voor jou zeer moeilijk zijn. Hopelijk vind je ooit zijn spoor terug en kan je hem weerzien, dat wens ik je van harte!!!

Trek je verder maar niets aan van de Zeikerd, die vertegenwoordigt geenszins het gros van de leden hier.
Ik weet niet of mijn man zou twijfelen maar ik merk echt wel dat hij veel minder streng bezig is met zijn geloof als toen we trouwden. Hij staat niet op om fadjr te bidden, bid andere gebeden niet op tijd en slaat meer en meer het vrijdagsgebed over en ook tegenover mij is hij helemaal anders. In het begin moest ik abaya dragen, mocht ik niet meer alleen buiten zo, zoals de islam voorschrijft, maar ook dat is verwatert. Ik ga buiten wanneer ik wil en draag wat ik wil. Hij dwingt me niet om de islamitische regels te volgen. Hij weet dat ik niet meer bid en in het begin was hij er kwaad voor maar nu spreekt hij er niet meer over.
Laatst gewijzigd door miss1979 op zo jun 12, 2011 5:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Manon »

miss1979 schreef:Bij mij twijfelde jeugdzorg er aan of ik wel door mijn ziekte, waardoor ik veel moe ben , in staat was om voor 2 kinderen te zorgen. Was eerder een voorzorgsmaatregel. Pleegzorg zou maar tijdelijk geweest zijn maar ja, mijn ex had natuurlijk ook wat te zeggen en hij wou dat zijn zoontje bij hem kwam wonen. Nu, in een pleeggezin weet je ook nooit wat ze je kind aan doen, en liefde zoals een vader of moeder die geeft, zullen ze daar niet krijgen.
Welja, ze zijn daar toch achterlijk! Als je te moe bent wegens je ziekte, dan moeten ze je thuiszorg aanbieden en niet je kinderen weghalen! Die mensen zijn heel gevaarlijk, ik heb er even - PER ONGELUK - ervaring mee gehad, niet alert genoeg geweest en langdurige nare gevolgen van gehad. Nu wel opgelost, maar de jaren in het opgroeien van je kind tellen wel dubbel.

Er moet een mogelijkheid zijn dat je je oudste kindje toch kan zien. Dit is een ontoelaatbare toestand! Kan je daar geen ombudsdienst voor contacteren of zo?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie