Te koop in Afghanistan.

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Theowar
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 3:59 pm

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door Theowar »

Mischien een hele domme vraag maar waar heeft die vrouw met die blauwe lap om haar hoofd met haar vingers ingezeten ?
Ik kan alleen maar raden :yuk:
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door Dhana »

Theowar schreef:Mischien een hele domme vraag maar waar heeft die vrouw met die blauwe lap om haar hoofd met haar vingers ingezeten ?
Ik kan alleen maar raden :yuk:

Misschien dat mannen daar ook zo over denken en het zodoende een afdoend middel is om niet nog een keer verkocht te worden?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Theowar
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 3:59 pm

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door Theowar »

Dhana schreef:
Theowar schreef:Mischien een hele domme vraag maar waar heeft die vrouw met die blauwe lap om haar hoofd met haar vingers ingezeten ?
Ik kan alleen maar raden :yuk:

Misschien dat mannen daar ook zo over denken en het zodoende een afdoend middel is om niet nog een keer verkocht te worden?
Daar had ik nog niet aan gedacht , wat dat betreft is moslimaatje nog niet zo dom dan.
moeder van 3
Berichten: 27
Lid geworden op: ma jun 06, 2011 3:04 pm

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door moeder van 3 »

Hier heb ik geen woorden voor.... Te walgelijk voor woorden. Dat dit bestaat zeg, ongelofelijk.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door Dhana »

Ja. Monique de harde werkelijkheid van de islam. En dan beweren moslims graag dat dit niet de ware islam is, maar cultureel bepaald. Voor de islam daar echter voet aan grond kreeg was Afghanistan echter boeddhistisch. Zo'n beetje de meest non-voilence wereldreligie.

Ik heb nog geen moslim de straat op zien gaan om tegen deze uitwassen te prosteren, maar één verkeerd woord of prentje over de al 1400 jaar dode profeet en ze steken de wereld in brand.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door Manon »

Theowar schreef:Mischien een hele domme vraag maar waar heeft die vrouw met die blauwe lap om haar hoofd met haar vingers ingezeten ?
Ik kan alleen maar raden :yuk:
henna denk ik.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door Schepsel »

Dhana schreef:Ja. Monique de harde werkelijkheid van de islam. En dan beweren moslims graag dat dit niet de ware islam is, maar cultureel bepaald. Voor de islam daar echter voet aan grond kreeg was Afghanistan echter boeddhistisch. Zo'n beetje de meest non-voilence wereldreligie.

Ik heb nog geen moslim de straat op zien gaan om tegen deze uitwassen te prosteren, maar één verkeerd woord of prentje over de al 1400 jaar dode profeet en ze steken de wereld in brand.
Dit is natuurlijk achterlijk en walgelijk, maar dit is toch wel onislamitisch? Ik geef de Islam hier deels de schuld van vanwege de lage status van de vrouw en de rechteloosheid etc, maar volgens mij is dit gedrag toch echt verboden.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door BFA »

Neen. In islam kan alles, zolang het volgens de regels gebeurt.
Babysex, donkeysex, kleine jongetjessex, ... allemaal geen probleem indien op de juiste manier uitgevoerd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52316
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

afbeelding is groot, past niet op scherm. Dus doe: bekijk afbeelding.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door miss1979 »

nee, dit is geen islam. ze zeggen zelf in het fimpje, dit is de traditie in Afghanistan.
Nog eens de invloed van de extremistische taliban erbij met hun eigen bijzonder strenge versie van de islam ...

hoe kun je eigenlijk als vader je dochter verkopen aan vieze oude venten? Alles draait om geld in deze wereld..
mensen die gewoon hun eigen kinderen verkopen :yuk:
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door Dutch »

Miss, idochters verkopen is nderdaad traditie MAAR hetgeen eraan de grondslag ligt en helpt de traditie in stand te houden is het lage persoonlijke statuut dat de islam aan de vrouw toekent. Ze is immers niet zoveel waard als een man en bovendien heeft de vader het allesomvattend recht van leven en dood op zijn vrouwen en dochters, dus waarom zou hij haar niet verkopen als hem dat goed uitkomt?

De taliban zijn walgelijk, maar vergeet niet dat deze taliban hand in hand gaan met de salafisten, die hen altijd van wapens en geld hebben voorzien. Ze passen in hetzelfde plaatje...

Trouwens, de profeet was ook niet vies van gedwongen huwelijken, Aisha's vader had het eerst niet op hem begrepen en sommigen van zijn vrouwen/slavinnen waren oorlogsbuit die hij "huwde" (what's in a name?) dadelijk na de strijd waarbij hij haar echtgenoot/broers/familieleden doodde...
Een aanlokkelijk voorbeeld voor Neanderthalers, want dat zijn de taliban.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Te koop in Afghanistan.

Bericht door miss1979 »

Dutch schreef:Miss, idochters verkopen is nderdaad traditie MAAR hetgeen eraan de grondslag ligt en helpt de traditie in stand te houden is het lage persoonlijke statuut dat de islam aan de vrouw toekent. Ze is immers niet zoveel waard als een man en bovendien heeft de vader het allesomvattend recht van leven en dood op zijn vrouwen en dochters, dus waarom zou hij haar niet verkopen als hem dat goed uitkomt?

De taliban zijn walgelijk, maar vergeet niet dat deze taliban hand in hand gaan met de salafisten, die hen altijd van wapens en geld hebben voorzien. Ze passen in hetzelfde plaatje...

Trouwens, de profeet was ook niet vies van gedwongen huwelijken, Aisha's vader had het eerst niet op hem begrepen en sommigen van zijn vrouwen/slavinnen waren oorlogsbuit die hij "huwde" (what's in a name?) dadelijk na de strijd waarbij hij haar echtgenoot/broers/familieleden doodde...
Een aanlokkelijk voorbeeld voor Neanderthalers, want dat zijn de taliban.

daarom heb ik nooit iets moeten hebben van de taliban. Maar zeg dat niet tegen moslims hoor, dat je de taliban niet steunt. Sommigen zien hen als de perfecte moslims waar je geen kwaad over mag zeggen :yuk: en alles wat in het nieuws komt over de taliban zijn zogezegd leugens... whistling:
Plaats reactie