Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik ben Allah de sadist. Ik hoop jullie op het rechte pad van Allah te leiden.

Op dit forum staan veel onzinposten die gericht zijn tegen moslims. Waarom? Zijn moslims dan onmensen die geen recht op een onbezorgde levensstijl en oude dag hebben? Allah heeft de mens geschapen om zich voort te planten. En daarvoor is elke plek op de aardbol geschikt bevonden. In het bos, in het gras, in de woestijn, in de bergen, desnoods op de keukentafel. Wie in Nederland was grootgebracht door ouders met Nederlandse grootouders, was misschien ooit eens fantiek overtuigd christen, maar is dit inmiddels in de 21e eeuw allang niet meer. Het bewijst eens des te meer - en datzelfde geldt voor de joodse religie - dat beiden niet de ware religie zijn. Allah heeft aan de wereld een laatste kans geboden door de profeef (vrede zij met hem) te laten spreken tot de ware gelovigen: de Arabische wereld. En het geloof in God is teruggekeerd. Dankzij islam. En islam bloeit en groeit als nooit te voren.

Waarom de naam Allah de sadist?

De grootste toeteraar op dit forum Hans van de Mortel denkt - dat blijkt uit al zijn posten - de waarheid en juiste kennis in pacht te hebben. Door zonder ophouden de islam en zijn aanhangers belachelijk te maken. Zo doet ook Mercator, ongetwijfeld een vast vriendje van hem en uitgerust met twee handen op één buik. Hij schijnt iets te hebben met het woord sadisme. Hij vergeet daarbij echter dat sadisme voor Allah een andere betekenis heeft dan voor de sterfelijke mens. De mens slacht elkaar af, bedriegt elkaar; overspel is aan de orde van de dag. De overheid tolereert en straft met de mantel der liefde. Allah is de Barmachtige Erbarmer, de Heer der wereldwezens. Om wijsneus Hans van de Mortel te citeren: Wie door rood licht heen rijdt moet de consequentie van zijn daad aanvaarden. En dat is wat Allah via zijn geliefde profeet heeft proberen duidelijk te maken aan de mensheid: Diegenen die zich verlaten op de rechte leiding van hun Heer zijn de wèl-varenden.
Iemand straffen met de dood is geen straf. Want iedereen gaat dood en is daarmee uit zijn lijden verlost. Maar de meeste mens kiest, ondanks zijn armoede en ellende, om voort te schrompelen in zijn bestaan tot aan de dood. Wanneer de rijke beschaving - ONZE kennisbeschaving zoals HvdM onophoudelijk en tot vervelens aan toe rondtoetert - luid en duidelijk ruchtbaarheid geeft aan het gratis menu van het bestaan, dan moet niemand klagen dat de arme sloeber die de wil van Allah doet en alles in het werk zal stellen om de veilige beschermde haven van het onbevangen geluk en de gegarandeerde levensbehoefte, probeert te bereiken.
In het paradijs van JULLIE kennisbeschaving gedijen moordenaars, verkrachters en homo's als mensen die naar ver weg op vakantie gaan om door de zon bruinverbrand en zelf voldaan terug te keren. Een moordenaar dood maken is er niet bij, hij wordt opgesloten voor een paar jaar, en kan vervolgens zo nodig weer aan het moorden slaan. Ach, wat maakt het uit, iedereen gaat vroeg of later dood. De wereldlijke macht beschouwt politiek en alles wat zch daar omheen bevindt als een spel vol regels, list en bedrog. Heerlijk om als varken in zijn trog gelukzalig en tevreden rond te wentelen. Men noemt dit humanisme.

Goed en kwaad wordt door Allah onderscheiden vanuit zijn goddelijke maatstaven die rechtvaardig zijn. Zoals het zelfs voor kinderen te begrijpen gezegde tegen de tijd dat Sinterklaas weer van zich doet spreken: Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ook lawaaiige roeptoeter Hans van de Mortel zal de consequentie moeten aanvaarden van zijn gedrag tegenover de islam, moslims en hun beschermer Allah. En ook HvdM weet dat Allah voor hem een eeuwig braadvuur in het vooruitzicht heeft gesteld. Maar Allah is rechtvaardig en vergevingsgezind. Hij zal pas straffen na de dood. De dood is de overgangsfase van de wereldse strafmaat naar de goddelijke strafmaat. En die is duizendmaal rechtvaardiger dan wat de mens heeft bedacht.

Allah de sadist betekent niet anders dan Allah de rechtvaardige.

Een beschaafde wereld is een multiculturele gemeenschap. Iemand die leeft in ONZE kennisbeschaving eet toch ook niet uitsluitend elke dag droog brood? Hij is creatief, heeft smaak en varieert. De multiculturele gedachte is de smaakmaker van het mensdom. Hij moet leiden tot de erkenning en aanvaarding van Alah als zijn Schepper en Barmachtige Erbarmer. Het is zoals het orakel van FFI Hans van de Mortel stelt: de mens heeft geen vrije wil. En zo is het nu eenmaal. Waar het om draait is de wil van Allah te doen. Daarom is de koran niet zo idioot uitgebreid dik als de bijbel. Zodat ieder mens kennis kan nemen van de wil van Allah.
De juiste keuze maken is aan de mens. De mens kiest, Allah bepaalt! De mens heeft derhalve GEEN vrije wil.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef:Ik ben Allah de sadist. Ik hoop jullie op het rechte pad van Allah te leiden.
Ik heb daar wel oren naar Allah, maar wat levert het mij op ? Ik bedoel hier en nu, niet als ik dood en begraven ben.
Kan ik rekenen op de steun van Allah door mij geld, lekkere wijven, smakelijke dranken en goed zittende kleren te geven in DIT leven ? Kan ik dat allemaal ook krijgen zonder allerlei ritueeltjes uit te voeren en bijv. een maand lang scheel van de honger rond te lopen? Is Allah niet tevreden als ik bijv. 3 maal rond een zwarte bok loop onder het uitroepen van de zin ALLAH IK BEN VAN JOU !!! ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De mens kiest, de mens verliest van Allah

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Allah de sadist schreef:Ik ben Allah de sadist. Ik hoop jullie op het rechte pad van Allah te leiden.
Kan ik rekenen op de steun van Allah door mij geld, lekkere wijven, smakelijke dranken en goed zittende kleren te geven in DIT leven?
Geduld is een schone zaak. Een baby kan ook niet direct lopen. Dat duurt al gauw een jaar. Voor het paradijs moet de mens ook wachten. Wat zijn nu 80 jaar binnen de maatstaf van Allah's eeuwige bestaan? Allah is, en de mens was.

In het paradijs zal aan al jouw wensen tegemoet gekomen worden. Je kunt kiezen tussen 72 geslecteerde maagden, vrouwen, mannen, dieren. in de leeftijd van 6 tot 80 jaar. Allah is een sadist, Dat klopt en is eerlijk. Want Allah heeft de mens vrij in zijn keuze gelaten. Hij kan kiezen vóór of tégen Allah te zijn. Vóór zijn betekent zijn wil doen; kiezen voor het positieve sadisme van Allah. Dat is niet zo moeilijk, want de mens heeft geen vrije wil. Tégen zijn betekent kiezen voor het negatieve sadisme en dat betekent voor altijd en eeuwige in het braadvuur vertoeven. Bedenk en weet dat alles went, ook de ondraaglijke pijn in het vuur. De mens kiest, de mens verliest. De mens moet zich bezinnen, want hij kan niet winnen. Hij verliest te allen tijde van Allah.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Dihya »

Selaam aleykum rahmatuullahie wa barakatoe broeder,

Jouw nickame is ongelukkig gekozen en kan je maar beter verwijderen of aanpassen. Het is haram Allah een slechte naam toe te kennen ( zo lijkt het nu alsof je Allah een sadist vindt, astagfiroullah). Allah heeft 99 namen en daar mag je uit kiezen.

Wa aleykum selaam, Dihya
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De mens kiest, de mens verliest van Allah

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: In het paradijs zal aan al jouw wensen tegemoet gekomen worden.
Sorry dat ik doorzeur, maar ik wil dat allemaal NU en niet in het paradijs. Dat kan toch, want de volgelingen van Allah worden nu toch ook al verwend met uitkeringen en subsidies waar ze helemaal niets voor behoeven te doen behalve ademen en zich voortplanten ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Schepsel »

Dihya schreef:Selaam aleykum rahmatuullahie wa barakatoe broeder,

Jouw nickame is ongelukkig gekozen en kan je maar beter verwijderen of aanpassen. Het is haram Allah een slechte naam toe te kennen ( zo lijkt het nu alsof je Allah een sadist vindt, astagfiroullah). Allah heeft 99 namen en daar mag je uit kiezen.

Wa aleykum selaam, Dihya
Niemand hier heeft zich aan haram of halal te houden. Ik mag ook gerust zeggen ''Allah de Klerelijer'' want zijn 99 namen zullen mij als kaffer sausage wezen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door mercator »

Dihya schreef:Selaam aleykum rahmatuullahie wa barakatoe broeder,

Jouw nickame is ongelukkig gekozen en kan je maar beter verwijderen of aanpassen.
Ik ben benieuwd hoe Allah op je aanbeveling gaat reageren. Hij laat toch gewoon een ander van de zovele gezichten van Allah zien, jij hebt het over het suikerzoete en vredevolle Allaahtje terwijl Allahsadist de toornige en wrekende Maangod laat spreken?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Schepsel »

Een écht goede god vindt het prima als men hem een gore dictatoriale rat noemt en verbaal fecaliën op hem gooit: Vrijheid van meningsuiting toestaan is een vorm van beschaving. Doet Allah dat niet is hij emotioneel en rationeel onderontwikkelder dan menig westers mens.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:Selaam aleykum rahmatuullahie wa barakatoe broeder,

Jouw nickame is ongelukkig gekozen en kan je maar beter verwijderen of aanpassen. Het is haram Allah een slechte naam toe te kennen ( zo lijkt het nu alsof je Allah een sadist vindt, astagfiroullah). Allah heeft 99 namen en daar mag je uit kiezen.

Wa aleykum selaam, Dihya
Tja, ik begrijp het ook niet. :? Hij had beter Allah al-Muntaqim (de Vergelder) kunnen nemen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Sadisme is de toorn van Allah

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Allah staat boven de mens. En inderdaad wat Mercator zegt klopt. Mijn nickname had net zo goed Allah de goede kunnen zijn, inplaats van Allah de sadist. Het zegt echter niets over God. Want de mens meet met de menselijke meetlat en niet met de goddelijke. Trouwens, Dihya, Allah heeft nog steeds geen naam. Waarom zou Allah een naam moeten hebben? Moet hij dan onderscheiden kunnen worden van andere goden? Er is immers maar één God en dat is Allah. Is Allah dan gelijk een dier, een mens, of een bepaalde boomsoort dat hij aan een naam gekoppeld zou moeten worden? Allah is Allah en Allah is geen naam. Waar jij op doelt met die 99 namen zijn geen namen maar toegekende waarden. Net zoals Allah de sadist. Alles slaat dus op Allah. Van doordachte tot slinkse achterbakse, vergevingsgezinde tot dood en verderf zaaiende sadist. Allah is de Heer der wereldwezens. Daarom is het fout dat de mens een mens (Jezus) als zoon van Allah liet promoveren. Alleen Allah kan bepalen of hij zich al dan niet een zoon maakt.

In de thora staat dat de mens naar Gods beeld en gelijkenis is gemaakt. Letterlijk staat er: "Een Almacht sprak: En nu maken wij Adám, naar ons model, naar onze voorstelling." (Adam vanuit het Hebreeuws betekent mensheid in het algemeen. Er is dus geen sprake van eerst één mannetje en een tijdje daarna één vrouwtje)

Nergens staat in de Koran dat er geknoeid is in de boeken die door Allah vóór de tijd van Mohammed zijn nedergezonden. Ik houd mij vast aan de Koran, het ware woord van Allah, het heilige boek waaraan geen twijfel is (sura 2:2). Het probleem met islam is dat iedereen voortdurend zijn eigen interpretatie ventileert. Ik begrijp dat de ongelovigen daar tureluurs van worden en moslims niet langer serieus nemen. Daar ben ik het helemaal mee eens. Daaarom houd ik mij ook vast aan de Koran. Ik zou wel verschrikkelijk dom zijn om te beweren dat Allah niet in staat was om zijn eigen boeken te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Het is ongepast, dom en kwaadaardig van moslims om een dergelijke aantijging tegen Allah te poneren.

Voor al deze moslims is er dan ook de sadist Allah. Allah straft afvalligen waartoe ook al deze moslims behoren met het eeuwige brandende vuur waar geen ontsnappen uit mogelijk is. In de ogen van de mens lijkt dit sadistisch. Maar de mens weet niet wat voor God gerechtigheid is. Sadisme dient om de mens af te schrikken. De dood is geen straf. Eeuwige marteling wél. Vandaar dat ik gekozen heb voor Allah de sadist, een van de vele kwaliteitsaanduiding van Allah. Als waarschuwing aan iedereen. Of kan Allah als de Schepper van hemel en aarde soms met het slechte geassocieerd worden?

Voor wie het oprechte sadisme van Allah wil ontlopen is het blindelings aanvaarden van de Koran een eerste voorwaarde. Anders gezegd: de moslim hoeft geen kennis van de inhoud te hebben. Ik herhaal nogmaals dat het uitermate dom en gevaarlijk is om als moslim te twijfelen aan de woorden van Allah. Een moslim dekwalificeert zich hiermee tot een ongelovige en is vele malen erger dan iemand die niet gelovig is en Allah verwerpt. Allah dwingt geen mens hem te geloven. Maar wie als mohammedaan, als volgeling van de profeet (vrede zij met hem) aan Allah twijfelt roept met recht de toorn en het sadisme van Allah over zich heen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door pd7835 »

Allah de sadist schreef:
Voor wie het oprechte sadisme van Allah wil ontlopen is het blindelings aanvaarden van de Koran een eerste voorwaarde. Anders gezegd: de moslim hoeft geen kennis van de inhoud te hebben. Ik herhaal nogmaals dat het uitermate dom en gevaarlijk is om als moslim te twijfelen aan de woorden van Allah. Een moslim dekwalificeert zich hiermee tot een ongelovige en is vele malen erger dan iemand die niet gelovig is en Allah verwerpt. Allah dwingt geen mens hem te geloven. Maar wie als mohammedaan, als volgeling van de profeet (vrede zij met hem) aan Allah twijfelt roept met recht de toorn en het sadisme van Allah over zich heen.
Wat voor een smeerlap is me dat , die allah. Dit alleen al is een goede reden de islam te verlaten. Weg te lopen van die kwaadaardige ideologie.
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Sadisme is de toorn van Allah

Bericht door X_TORVICX_X »

Allah de sadist schreef: In de thora staat dat de mens naar Gods beeld en gelijkenis is gemaakt. Letterlijk staat er: "Een Almacht sprak: En nu maken wij Adám, naar ons model, naar onze voorstelling." (Adam vanuit het Hebreeuws betekent mensheid in het algemeen. Er is dus geen sprake van eerst één mannetje en een tijdje daarna één vrouwtje)
.
Adam betekent niet mensheid in het algemeen. Maar RODE aarde. Door de lichte huidskleur was het bloed zichtbaar. Hij stamde van de aarde.
ADAM KADMON van de kabalah DIE is de universele mens tout court ...
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Dhana »

Ik vind dat je God niet moet beledigen door hem een en dezelfde als allah te noemen. Nee, dat stel ik verkeerd. God kan niet beledigd worden want daar is een menselijk ego voor nodig. Zo heb je ook een ego nodig om mensheid te scheiden tussen hen die geloven en de kaffir. Ergo; allah heeft een ego en dus een drhavle een menselijk verzinsel. Misschien God ook wel, maar de waarlijke God scheldt zijn eigen schepselen niet uit voor apen en varkens. Bovendien mag je van toch minstens verwacthen dat Hij zich aan zijn woord houdt en dus geen verbond aangaat met in dit geval het Joodse volk en naar verloop van tijd, wegens een gekwetst ego ineens zijn bondgenoten voor oud vuil uitmaakt. Noch dat Hij een boodschapper benoemt die als een beest te keer gaat. Mensen vermoord, buitgemaakte vrouwen laat verkrachten en daar zelf ook niet vies is, overspelige vrouwen die daar oprecht berouw van hebben laat stenigen, spotdichters die het op hem gemunt hebben laat ombrengen en meer van al dat fraais waar de ahadith bol van staan. Je zou je nick beter kunnen veranderen in allah, het alter ego van Mohammed.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Ariel »

Ik wil graag de volgende vragen aan de moslim Allah de sadist voorleggen.
Spoiler! :
WHY ALLAH, OH WHY?
A Muslim scholar ponders on the Quran.
By Ahmed Simon

Why did Allah convey his revelations to Angel Gabriel and this Angel had to carry Allah's revelations to Muhammad in such an indirect monologue, as stated in the Quran?
Why did Allah not have direct dialogues with our messenger of Islam, just like when God directly talked with the Prophets in the Bible?
Why wasn't Muhammad good enough for Allah to talk directly with?
Why did Allah tell Muhammad to ask Christians and Jews, when he is in doubt (10:94-so Allah confirms the Quran in doubt & substandard)?
Why weren't there any witness to the monologues between Angel Gabriel and Muhammad, unlike Bible prophets, where there were so many witnesses?
Why is the Quran to be only in Arabic - isn't the Quran for non-Arabs as well?
Why did Allah name the Chapters of the Quran as, The Clot, Cattle, Crouching, The Jinn, The Cow, The Elephant, The Bee, The Ant, The Spider, Iron, etc., which is not proper for a holy book?
Why did Allah say that he removed Satan's verses in the Quran?
Why did Satan include his verses in the Quran, in the first place, and why were they working on the Quran together?
Why did Allah say that all life was made in pairs of male and female (13:3), when there are actually so many bisexual, sexless and unisex creatures (how can Allah be so wrong)?
Why did Allah alter/replace/abrogate his initial verses in the Quran with better verses as mentioned?
Why weren't Allah's initial verses, the best, the first time, and why did Allah correct his own work in the Quran? (And yet) Why did Allah say only about 700 of the total 6,241 verses, (11% only) could be understood by humans; wasn't the Quran meant for Muslims to read and understand?
Why did the Hadith say Jesus Christ would come again on final Judgment Day; but if Muhammad is the last prophet, why didn't Allah send him instead?
Why did Allah say in 86:5-7 that man was created from a gushing fluid, from between the loins and the ribs; but everyone knows sperm comes from the testicles (how can Allah be so wrong)?
Why did Muhammad supposedly, go to Jerusalem on a donkey to rise to Heaven, instead of going to Mecca – Islam's holiest, or Medina-Islam’s second holiest, and why are there no witnesses?
Why did Allah command Muslims to pray on 5 specific times everyday for 365 days (straightjacket); and where is Allah at other times; whereas other religions can pray whichever, wherever, in anyway, and free to face in any direction, and free to pray, as many times, and at different times?
Why should the first prayer be around 5.20 a.m. everyday - a ghostly hour?
Why command washing the genitals, anus, nostrils, armpits, ears, etc., before the 5 daily prayers; are Muslims so dirty Allah?
Why did Allah change the direction to pray from Mecca to Jerusalem and back to Mecca again (Qibla)?
Why did Muslims (some Saudis, Palestinians, Jordanians, Syrians, etc.) show their backsides, hindquarters, to the Kaaba in Mecca, when they prayed facing Jerusalem for hundreds of years (and by showing their ass to the Kaaba, when they bent forward)?
Why use Hindu rituals for the Haj (pilgrimage) to the Kaaba, which is alien to Arab culture?
Why did Allah think that covering the Muslim women from head to toe would not sexually arouse the Muslim men?
Why give a male twice a woman's inheritance?
Why is one male witness equal to two female witnesses?
Why did Muhammad allow 4 wives for a man, and overrule Allah, who created only one woman for one man?
Why should Muslim women be subservient to Muslim men (Hadiths- women are play things for men)?
Why Allah, is this unequal ‘equal’ between men and women in Islam?
Why did Allah ask Muslims to act “in the name of Allah”, whereas, other religions use their own God given brains to act?
Why did Allah ask Muslims to kill Muslims who gave up Islam (apostasy)?
Why did Allah forbid the taking and giving of interest (usury)?
Why did Allah forbid consuming alcoholic drinks on earth (Haram), but allowed it in Heaven?
Why did Allah sanction killing human beings for Transgressions, Digressions, unwed sex, etc.; isn’t Allah a creator of life and property, rather than a destroyer?
Why did Allah sanction amputation of the whole hand and leg for stealing?
Why did Allah ask Muslim husbands to scrounge (whip) and desert their disobedient wives till submission?
Why did Allah say in the Quran, man was created from a blood clot, then again said from nothing, then said from clay, then said from a thickened liquid, then said from mud, then said from gushing fluid, then said from water; why this confusion/error, and didn't Allah actually know?
Why did Allah confirm evil comes from Allah himself; so isn’t Allah evil then?
Why did Allah say the earth is flat, and didn't Allah know the earth is round; and how can one face the Kaaba, except the sky; and how can Allah be so wrong?
Why must Muslims try to face only one spot to pray, be Allah squatting there and not everywhere?
Why did Allah say he placed mountains to stabilize the earth from wobbling/shaking; how can Allah be so ignorant?
Why did Allah say the sun, sets into a muddy pond on earth - how can Allah be so wrong?
Why did Allah sanction slavery, for all time as in the Quran?
Why did Allah ask Muslims ”to wait in hiding to kill unbelievers” (even children)?
Why did Allah, choose an uneducated, and illiterate Messenger (Muhammad)?
Why did Muhammad kill, even Muslims, and steal their property – just like parasites?
Why did Muhammad have sexual intercourse with his slaves out of wedlock?
Why did Muhammad have both eyeballs of a man gorged out for stealing (Bukhari’s Hadith)?
Why did Muhammad rape one of his numerous wives’ (Sufia’s) slave?
Why did Prophet Muhammad marry his own Daughters-in-law (took his adopted sons’ young wives)?
Why did Muhammad have so many Wives, Temporary Wives, Concubines and Slaves?
Why was Muhammad poisoned to death by food poisoning (Bukhari’s Hadith)?
Why call Muhammad a prophet, when the Quran refers to him only as a messenger and apostle?
Why does Allah reward a Male Muslim Martyr, 72 fair virgin maidens, etc., – and why not to Female Martyrs?
Why did Allah make sexual pleasures, rewards for martyrdom? (It goes to show the minds of Muslim Suicide Bombers-sex maniacs).
Why is the Quran so obsessed, with virgins, in so many verses?
Why do Muslims rejoice on others’ misfortunes; isn't it because it is your prescriptions, Allah?
Why Allah, did you copy incorrectly, few parts of the Bible; because the Bible ends with a curse for plagiarizing the Bible?
Why is the Quran not written chronologically, has no miracles, no maps/places, no gender equality, no grace, no prophecy, no love, no history, no point in time, no kingdoms mentioned, no architectural references, no story, no proverbs, etc, unlike the Bible; but the Quran talks about the Jinn, Satan, Allah’s fury, punishments, vengeance, terror, devils, evil, mutilations, murders, transgressions, gender bias, atrocities, etc. (The Quran basically is a book of ‘do and don'ts’ with punitive punishments and Allah’s wrath, not like a country's constitution, due to its numerous, errors/stupidity/falsehoods as stated above).
Applied in general practice
Why are there Hundreds of Muslim sects in Islam?
Why are these Islamic sects fighting and killing each other, even within the same sect?
Why are Muslims struggling to flee to non-Muslim countries?
Why cannot the Muslim males and females pray together, like other religions in a family unit?
Why is a Muslim marriage only a contract and not sacred, unlike other religions?
Why cannot Muslims marry in a mosque, like others, blessed in their sacred places?
Why a Muslim can divorce his wife/s, by just saying the word “Talak” thrice?
Why cannot Muslims touch dogs and pork?
Why are Muslim countries so backward compared to Christian, Buddhist, Jew, Taoist, Hindu, Bahai’s, etc.?
Why are Muslims everywhere fighting for territory-control and yet, when taken over retard it, like Iran, trapped, (17 million Iranians fled)?
Why cannot the Islamic law be revised, instead of applying the same outdated 1400-year old system to today's needs?
Why are there so much of rape, molestation's, incest, other sexual crimes, unemployment and destruction in Muslim countries?
Why are Muslim family members killing their own mothers, wives, sisters, daughters, etc. (Honor Killing?)
Why is there so much of hatred in Muslims, Allah?
Why use powerful Loud Speakers to pray; who is deaf, Allah?
Why are Muslim charities used for terrorism?
Why does Islam stick out as a sore thumb, among religions, and Muslims blatantly lie and hide true Islam; but now nobody believes Muslims anymore, seeing the truth of barbaric Islam in action?
Why Allah, Oh Why? How can you be God, accept truly, aren't you Satan, Allah?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Ik vind dat je God niet moet beledigen door hem een en dezelfde als allah te noemen.
Alalh, God,Jehovah,Satan,Boeddha, Koning Voetbal....zijn dat niet de 99 namen van het Opperwezen? t Is een menselijke hobby, meer niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door X_TORVICX_X »

Allemaal vraagjes....
En hier een bron en nog extra vraagjes:



http://newportcity.blogspot.com/2006/05 ... tions.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door X_TORVICX_X op zo jun 19, 2011 6:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door X_TORVICX_X »

mercator schreef:
Dhana schreef:Ik vind dat je God niet moet beledigen door hem een en dezelfde als allah te noemen.
Alalh, God,Jehovah,Satan,Boeddha, Koning Voetbal....zijn dat niet de 99 namen van het Opperwezen? t Is een menselijke hobby, meer niet.
De 100 ste naam is "alleen bij god zelf gekend" ....

Maar pas op, straks worden we weer verplaatst, dus stay on topic, please ... :?
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door mercator »

X_TORVICX_X schreef: Maar pas op, straks worden we weer verplaatst, dus stay on topic, please ... :?
Pff da's nog niks, er is hier al vele malen gepleit geworden voor het definitief bannen van de arme Mercator voor zijn insistentie op een technisch/militaire oplossing van de muslimerfrage.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door X_TORVICX_X »

mercator schreef:
X_TORVICX_X schreef: Maar pas op, straks worden we weer verplaatst, dus stay on topic, please ... :?
Pff da's nog niks, er is hier al vele malen gepleit geworden voor het definitief bannen van de arme Mercator voor zijn insistentie op een technisch/militaire oplossing van de muslimerfrage.
Onder het spelen van de Walküren?
Daar zie ik wel iets in ..... :D
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Allah kan niet ter verantwoording worden geroepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Allways putting questions. Why this, why that?

Geen mens kan God begrijpen. Anders zou hij gelijk aan God zijn. Iemand die de hemel, de aarde en alles wat daarop staat gemaakt heeft verdient respect en geen kritiek. Daarbij zijn Allah's wegen ondoorgrondelijk. Allah is niet verplicht aan de mens verantwoording af te leggen. Anders zou hij een inferieure god zijn. De Koran is een heilig boek waaraan niet getwijfeld mag worden. De mens accepteert regen zon en manenschijn. Dat is altijd al zo geweest. Dat geldt ook voor Allah en zijn profeet (vrede zij met hem). De Koran is het geopenbaarde boek van Allah via zijn uitverkoren laatste profeet Mohammed. Een moslim die twijfelt aan de Koran, twijfelt ook aan Allah. Sura 2:2 - Dat is de Schrift waaraan geen twijfel is, een rechte leiding voor de vrezenden.

Het betreft de arrogantie van de mens die alles wil weten. De mens is zijn eigen illusie waarbij hij zich niet onttrekken kan aan de dood. De kracht van de natuur en de samenstelling daaruit die de mens vormt werpt vele vragen op. De mens dient zijn vragen aan de mens te richten en niet aan de Heer der wereldwezens. De mens kent zijn beperkingen, maar laat niet na zijn beperkingen te buiten te gaan wanneer het Allah betreft.

Geloof is een mystieke kwestie die zijn antwoorden vindt in het heilige boek de Koran dat op de toekomst is gericht. Het maakt niet uit wie de baas speelt hier op aarde. Wie het laatst lacht lacht het best. En waarom zou Allah niet mogen lachen? Waarom mag hij geen sadist zijn? Zelfs als hij de Schepper is van alles wat de mens kan waarnemen maar waarover die mens geen zeggenschap heeft. leven of dood. Dat maakt de mens niet uit. Waarom dan toch zo vele vragen? Vragen dienen gericht te worden naar binnen. Naar het verstand als catalisator van de hersenwerking in overleg met de medemens. De kennis van de mens is beneden alle peil in vergelijking met Allah. De mens is een wezen met ingebouwde mogelijkheden en meer niet. Een auto kan vervangen worden, opgelapt, gereviseerd en aangepast. Een hersenloos apparaat kan zo honderden jaren meegaan. Maar de mens zelf zelf is hulpeloos overgeleverd aan de willekeur van Allah. Een mens kan vrijelijk kiezen, maar niet inzake de Barmachtige Erbarmer. Wie veel alcohol consumeert zal genoegen moeten nemen met dronkenschap. Wie Allah afwijst zal een sadist op zijn weg vinden. Waarom kiest de mens hiervoor? Het is deze eerste vraag die beantwoord moet worden. Niet door Allah, maar door de mens zelf.

En aan Ons behoort waarlijk het laatste en het eerste (sura 92:13)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door mercator »

Zeg Allah de Sadist, als ik die moslims zo bezig zie op de openbare weg en in de goedkopere supermarkt, kunnen we dan de naam van ALLAH niet beter vervangen door die van ALDI ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Allah helpt de rechtvaardige en hulpzoekende

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Zeg Allah de Sadist, als ik die moslims zo bezig zie op de openbare weg en in de goedkopere supermarkt, kunnen we dan de naam van ALLAH niet beter vervangen door die van ALDI ?
Allah zegt: "Zo heb ik ulieden gewaarschuwd voor een Vuur, dat opvlamt, Waarin geen anderen braden dan de rampzalige, Welke voor leugen verklaarde en zich afwendde. Maar ontkomen zal het de vrezende, Welke geeft van zijn bezit om zich te reinigen." (sura 92:14-18)

Is het niet zo dat de rijken niet geven waardoor ALDI overeenkomstig de wil van Allah de helpende hand aan moslims biedt?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah helpt de rechtvaardige en hulpzoekende

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: Is het niet zo dat de rijken niet geven waardoor ALDI overeenkomstig de wil van Allah de helpende hand aan moslims biedt?
Elke willekeurige ALDI-vestiging is dus een soort moskee?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Allah kan niet ter verantwoording worden geroepen

Bericht door X_TORVICX_X »

Allah de sadist schreef:Allways putting questions. Why this, why that?
ZO hebt u ons geschapen......
Vol vragen naar de aars van het universum. In de mens is de materie weer bewust geworden en worstelt het zich een weg naar "boven"....
Allah de sadist schreef: Geen mens kan God begrijpen. Anders zou hij gelijk aan God zijn. Iemand die de hemel, de aarde en alles wat daarop staat gemaakt heeft verdient respect en geen kritiek. Daarbij zijn Allah's wegen ondoorgrondelijk. Allah is niet verplicht aan de mens verantwoording af te leggen. Anders zou hij een inferieure god zijn. De Koran is een heilig boek waaraan niet getwijfeld mag worden. De mens accepteert regen zon en manenschijn. Dat is altijd al zo geweest. Dat geldt ook voor Allah en zijn profeet (vrede zij met hem). De Koran is het geopenbaarde boek van Allah via zijn uitverkoren laatste profeet Mohammed. Een moslim die twijfelt aan de Koran, twijfelt ook aan Allah. Sura 2:2 - Dat is de Schrift waaraan geen twijfel is, een rechte leiding voor de vrezenden.
Als de mens god niet KON begrijpen dan is het ook stom van die god om hem een boodschap te geven.....
Hoe kunnen we een boodschap uitvoeren van een volmaakt wezen, als we de intentie van dat wezen niet begrijpen?
Hoe groter de kloof tussen ons hoe minder communicatie er kan zijn, en hoe groter de kloof hoe groter de vraag : WTF ... waarom die creatie, als hij dan toch zelfgenoegzaam ALVOLMAAKT is?

Allah de sadist schreef:Het betreft de arrogantie van de mens die alles wil weten.
Zo hebt u ons gemaakt ...
Allah de sadist schreef: De mens is zijn eigen illusie waarbij hij zich niet onttrekken kan aan de dood. De kracht van de natuur en de samenstelling daaruit die de mens vormt werpt vele vragen op. De mens dient zijn vragen aan de mens te richten en niet aan de Heer der wereldwezens. De mens kent zijn beperkingen, maar laat niet na zijn beperkingen te buiten te gaan wanneer het Allah betreft.
Kennelijk kan men zijn beperkingen te buiten gaan, wanneer ze allah betreffen ....
Het KAN zegt u, hé ....
Niet genoeg nagedacht over uw schepping?
Allah de sadist schreef: Geloof is een mystieke kwestie die zijn antwoorden vindt in het heilige boek de Koran dat op de toekomst is gericht. Het maakt niet uit wie de baas speelt hier op aarde. Wie het laatst lacht lacht het best. En waarom zou Allah niet mogen lachen? Waarom mag hij geen sadist zijn? Zelfs als hij de Schepper is van alles wat de mens kan waarnemen maar waarover die mens geen zeggenschap heeft. leven of dood. Dat maakt de mens niet uit. Waarom dan toch zo vele vragen? Vragen dienen gericht te worden naar binnen. Naar het verstand als catalisator van de hersenwerking in overleg met de medemens. De kennis van de mens is beneden alle peil in vergelijking met Allah. De mens is een wezen met ingebouwde mogelijkheden en meer niet. Een auto kan vervangen worden, opgelapt, gereviseerd en aangepast. Een hersenloos apparaat kan zo honderden jaren meegaan. Maar de mens zelf zelf is hulpeloos overgeleverd aan de willekeur van Allah. Een mens kan vrijelijk kiezen, maar niet inzake de Barmachtige Erbarmer. Wie veel alcohol consumeert zal genoegen moeten nemen met dronkenschap. Wie Allah afwijst zal een sadist op zijn weg vinden. Waarom kiest de mens hiervoor? Het is deze eerste vraag die beantwoord moet worden. Niet door Allah, maar door de mens zelf.

Als allah een gewillig wezen wilde had hij zijn schepping kunnen beperken met engelen.
Hij creëerde de mens met een eigen wil... wat dit betreft was hij GELIJK aan god. Ethiek is voor zowel mens als god hetzelfde!!
Dus wat mekker je eigenlijk, viespeuk?
Allah de sadist schreef: En aan Ons behoort waarlijk het laatste en het eerste (sura 92:13)
Grootspraak op het anonieme internet....

Aan mij behoort de dood van allah in kleine oneindige delen ....
torvicx II vers 33 :roll:
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Allah kan niet ter verantwoording worden geroepen

Bericht door Eliabe »

Allah de sadist schreef: Een hersenloos apparaat kan zo honderden jaren meegaan.
Was je van plan om zo lang op aarde te blijven?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Plaats reactie