Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Allah helpt de rechtvaardige en hulpzoekende

Bericht door Dhana »

Allah de sadist schreef:
mercator schreef:Zeg Allah de Sadist, als ik die moslims zo bezig zie op de openbare weg en in de goedkopere supermarkt, kunnen we dan de naam van ALLAH niet beter vervangen door die van ALDI ?
Allah zegt: "Zo heb ik ulieden gewaarschuwd voor een Vuur, dat opvlamt, Waarin geen anderen braden dan de rampzalige, Welke voor leugen verklaarde en zich afwendde. Maar ontkomen zal het de vrezende, Welke geeft van zijn bezit om zich te reinigen." (sura 92:14-18)

Is het niet zo dat de rijken niet geven waardoor ALDI overeenkomstig de wil van Allah de helpende hand aan moslims biedt?

Allah heeft niets gezegd en zal ook nooit iets zeggen te hebben. Allah is namelijk aan de zwaar psychotische geest van Mohammed ontsproten.

De helpende hand voor moslims moet na de arabische lente van de verachte kaffir komen.

Voor de rest dunkt me dat woorden van Hans van de Moortel en alle anderen waar jij met de vinger naar wijst, anzienlijk minder schade toerichten dan wat mensen in arabische wereld uit naam van allah dagelijks overkomt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah helpt de rechtvaardige en hulpzoekende

Bericht door mercator »

Dhana schreef:[ wat mensen in arabische wereld uit naam van allah dagelijks overkomt.
Die mensen willen dat toch zelf? Wat is er nou zo moeilijk aan om dat Koran-boekje weg te gooien en over te gaan tot de orde van de dag?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door H.Numan »

Dihya schreef:Selaam aleykum rahmatuullahie wa barakatoe broeder,

Jouw nickame is ongelukkig gekozen en kan je maar beter verwijderen of aanpassen. Het is haram Allah een slechte naam toe te kennen ( zo lijkt het nu alsof je Allah een sadist vindt, astagfiroullah). Allah heeft 99 namen en daar mag je uit kiezen.

Wa aleykum selaam, Dihya
Staat 'de maangod' ook op dat lijstje?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Sadisme hoort bij Allah en de moslims. Niet (meer) bij mij

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dihya schreef:Selaam aleykum rahmatuullahie wa barakatoe broeder,

Jouw nickame is ongelukkig gekozen en kan je maar beter verwijderen of aanpassen. Het is haram Allah een slechte naam toe te kennen ( zo lijkt het nu alsof je Allah een sadist vindt, astagfiroullah). Allah heeft 99 namen en daar mag je uit kiezen.

Wa aleykum selaam, Dihya
Ik heb niet gezegd dat ik Allah een sadist vind. Zoeken en vinden is twee. Ik heb gesteld dat Allah zo waar een sadist is. Als je mijn paar postings maar goed gelezen had. Maar het feit dat Allah een sadist is doet toch niet ter zake? Allah is die hij is te allen tijden. Waar komt het sadisme vandaan denk je? Komt dat zomaar uit de lucht vallen? De fout die alle moslims maken is dat zij te veel beperkingen in Allah waarnemen. Mohammed begon als zachtaardige profeet. Maar naar mate zijn macht sterker werd veranderde dat met de dag richting . . . ? SADISME! En wij noemen Mohammed onze geliefde profeet? Waarom doen wij dat? Uit automatisme? Ik denk het wel Dihya. Maar voor wie in de Almacht en het Opperwezen gelooft doet dit niet ter zake. Er zijn natuurrampen, er zijn moslims en er was Hitler. Maar ook Stalin en lang geleden Mohammed. Geen beschaafd mens zal Hitler, Lenin of Stalin een beschaafd mens noemen. Toch begonnen zij allen op een voortreffelijke wijze. Wat ik weet is dat zij allen een opleiding genoten in het geloof in God. Moet ik nu als moslim verkondigen dat het de wil van Allah was dat zij van hun geloof vielen en van een aangenaam persoon in de omgang veranderden in een monster? Was dat ook niet zo het geval met Mohammed? Waarom dit ontkennen? Het siert niet bepaald de intelligentie van de moslim dat hij weet en aanvaardt dat Hitler, Lenin, Stalin, Mao, Mussolini, Pinochet en vele anderen veranderden in een sadist, maar dat Mohammed hier een ondefinieerbare uitzondering op maakt.

Ik heb dit weekend eens de tijd genomen het een en ander uitgebreid te lezen wat hier op dit forum is verkondigd in de loop der tijd. Daar ben ik erg van geschrokken. Ik heb verschillende posten wel drie keer gelezen. Toen voelde ik dat ik een keuze moest maken. Weer opnieuw lezen en nog meer lezen of weg wezen. Ik heb besloten verder te lezen en na te denken. Ik ben zelf een zeer gematigde moslim met veel Nederlandse vrienden. Ik praat nooit over mijn geloof. Ik geloof in Allah, in Mohammed en de Koran. Ik ben nu voor het eerst in mijn leven gaan nadenken. Kritisch gaan nadenken over de logica van alle beweringen. Hier op dit forum en op islamitische forums.

Moslims verwijzen altijd vanuit hun geloof naar de waarneming die ze doen. Kijk naar de hemel! Wie heeft dat gemaakt? Daarbij hebben ze het vaak over 'iemand' die dit gemaakt moet hebben, alsof Allah een persoon is. Maar bijna niet één moslim is consequent. Als je die gedachte doortrekt moet je vragen 'Hoe wordt iemand sadist?' Rijst is een grassoort. Er zijn duizenden grassoorten. Dat hoef je als moslim niet te weten, maar het zegt wel wat over de Schepper. Wie heeft dat bedacht van al die vele grassoorten? Ik meen dat zelfs spaghetti tot de grassoorten gerekend moet worden. Het is daarom niet verkeerd Allah tot de sadisten te rekenen. Daar hoef je geen zorgen over te maken, want Allah staat daarin niet alleen. Jij geeft er een negatieve klank aan. Ik doe dat niet. Ik heb respect voor Allah. maar jij, net als al die andere moslims, gaan voor Allah bepalen wat wel en niet bij hem past. Of hij wel of niet sadist genoemd mag worden. Dat zien we terug in alle regeltjes van islam. Niet mogen fluiten. Muziek is haram. Op het toilet niet praten, wel poepen. Waarschijnlijk mag je onder heet poepen niet eens aan Allah denken. Sorry Dihya. Ik ben helemaal klaar met islam. Ik heb mij heus niet laten bekeren na het lezen van de vele topics op dit forum, maar wel laten overtuigen. En overtuigd zijn heeft pas zin wanneer je de logica van de beweringen begrijpt.

Maar is Allah nu wel een sadist? Ik heb dit uitgelegd. Het is heel simpel. Ik ken de Koran van achteren naar voren. Misschien is dat wel mijn handicap. Dat ik goed kan lezen en kritisch nadenk.

Ik zal het maar verklappen. Met trots behangen, heb mij ik al de jaren moslim genoemd. Tot een vriend mij over de logica en consequentie van het geschreven woord ging vertellen. We weten dat vooral moslims last hebben van het begrip context. Ik denk dat zij dit maar al te vaak associëren met 'Geef zelf maar je eigen uitleg aan wat er in de Koran staat.' Een zeer schandelijke en schadelijke zaak die de islam degenereert tot het domste jongetje van de klas. Want wat heeft al die moeite van Allah, zijn engel Gabriël en Mohammed nu voor zin gehad als geen moslim snapt wat in de Koran staat? Dan had dat boek net zo goed niet geschreven kunnen worden. De wereld had op dit moment beslist minder doden geteld.

Mijn ogen zijn geopend. Vraag mij niet waarom zij al die jaren gesloten waren. Misschien was het wel de wil van Allah? Er staat wat er staat in de Koran en dit staat er:

Sura 3:116 - Zij die ongelovig zijn, niet zullen hun bezittingen, noch hun kinderen hun iets baten bij Allah. En dat zijn de lieden van het Vuur, eeuwig-levend daarin.

Bladzijde na bladzijde wordt de moslim getrakteerd op een hels onaangenaam vuur waarin - als waarschuwing - de ongelovige zal dienen als brandstof. Voor eeuwig welteverstaan.

Ik blijf bij mijn mening dat allah het volste recht heeft om de sadist uit te hangen. Wie ben ik om Allah te bekritiseren? Wie bekritiseerden destijds Hitler, Lenin, Stalin, Pol Pot en Mao? Met hen liep het slecht af. En dat is waarschijnlijk de reden dat alle moslims Allah bekritiseren. Zij bezitten een onbedwinbare seksuele neiging tot zelfmoord. Ik doe dat niet. Want net zoals wat jij vindt, mag niemand Allah een sadist noemen. Omdat alle moslims bang zijn. Bang voor Allah. En angst is nu niet bepaald een goede raadgever als het om de waarheid handelt. Waarheid is immers kennis die onaangenaamheden veroorzaakt. Angst voor dat eeuwige braadvuur van Allah. Waarom zou ik daar bang voor zijn? Omdat ik weet als ik daar in kom en voor eeuwig zal branden ik zal lachen. Want niet doodgaan in een hels vuur betekent dat ik een bevoorrecht en bijzonder mens ben en in staat om te lachen. Om Allah uit te lachen.

Want wat heeft Allah nu bereikt in zijn bestaan? Het enige dat de moslim weet is dat Allah alles geschapen heeft dat de mens kan waarnemen en waarom?

Een echte God heeft geen mens nodig ter bevestiging van zijn bestaan. Zo'n god staat gelijk aan Hitler, Lenin, Stalin, Mussolini, Mao, Pol Pot en al die anderen die als machthebber niet zonder het volk konden. Want zonder volk kan geen macht uitgeoefend worden over mensen. En dat is wat moslims geloven. Dat Allah macht uitoefent over mensen. Hij dreigt, hij jaagt schrik aan, hij manipuleert, hij liet een Arabische analfabeet los op de mensheid via een met moordneigingen omgorde engel en ga zo maar door. De Koran is reden voor vele moslims om voor Allah te gaan denken. Te moorden, te discrimineren, te haten, te terroriseren. Sorry, Dihya, ik heb de Koran niet bedacht. Dat was Mohammed. Hij begon zachtmoedig en vredelievend, maar veranderde in een beestmens. Ach, dat komt in de beste families voor.

Ik was Rooms-katholiek vanaf mijn poepluiers, daarna 12 jaar een Jehovah's Getuige en als laatste poging een tijd moslim.

Ik ben er klaar mee. Ik heb alle angst van mij afgeschut ten faveure van mijn verstand en het ritme van de logica.

Hans van de Mortel, ondanks al zijn sarcastische bijdragen, heeft het bij het rechte eind:

Islam hoort niet thuis in JULLIE kennisbeschaving.
Vanaf nu is het ook MIJN kennisbeschaving.
Ik ben moslim af!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door miss1979 »

Ik wens je een dikke proficiat met je niet meer moslim willen zijn..

ik voel hetzelfde als jij maar zit vast in een huwelijk met een streng praktiserende moslim die niet wil scheiden omwille van zijn familie :crying:
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door miss1979 »

miss1979 schreef:Ik wens je een dikke proficiat met je niet meer moslim willen zijn..

ik voel hetzelfde als jij maar zit vast in een huwelijk met een streng praktiserende moslim die niet wil scheiden omwille van zijn familie :crying:


was ik niet getrouwd geweest, dan zou ik aan de hele wereld willen vertellen hoe blij ik wel ben dat ik niet meer in allah geloof, maar mijn leven is nu echt een gevangenis en geraak er niet uit.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Monique »

miss1979 schreef:Ik wens je een dikke proficiat met je niet meer moslim willen zijn..

ik voel hetzelfde als jij maar zit vast in een huwelijk met een streng praktiserende moslim die niet wil scheiden omwille van zijn familie :crying:
Wanneer jij wilt scheiden dan ga je gewoon scheiden.
Je man hoeft er niet mee in te stemmen.
Amorele atheistische nitwit
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door miss1979 »

in een islamtisch huwelijk werkt dat zo niet.. een man moet maar 3 x het woordje talaq zeggen en het is gedaan en dat wil mijn man juist niet. Want oei, de schande bij zijn familie....
een vrouw kan enkel scheiden met grondige reden en via een imam die meestal toch niet mee werkt.
(ja ja gelijkheid van man en vrouw in islam)
En zolang ik geen bewijs kan geven aan mijn man dat we wel degelijk islamitisch gescheiden zijn blijf ik zijn vrouw voor hem en gaat hij me niet loslaten.


echt, we zijn pas 1 jaar getrouwd en het gaat totaal niet goed tussen ons. Daarom wonen we alweer een tijd niet meer samen maar nu hij weet dat ik de islam wil afzweren is hij van plan om terug bij me te komen wonen, en hij wil boeken kopen enzo om me terug te laten keren naar de islam.
Ik heb echt zoiets van, laat me met rust... ik wil niets meer weten van de islam en dat begrijpt hij natuurlijk niet want hij is zodanig gehersenspoeld door die islam.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Monique »

miss1979 schreef:in een islamtisch huwelijk werkt dat zo niet..
Een islamitisch huwelijk telt niet in Nederland.
Ben je ook voor de wet getrouwd? zo niet, dan ben je niet eens getrouwd.

Wanneer je weg wilt kun je weg.
Alles wat je aanvoert om het niet te doen zijn smoesjes.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Schepsel »

Ja, hij kan de pot op. Misdraagt hij zich? Simpel zat, gewoon scheiden. Hij kan naar de pomp lopen met zijn talaq. Het verbaast me dat je die woestijnfolklore serieus neemt, toen de scheidingswetten werden geschreven zaten ze heus niet te denken ''Oh ja, voor moezels maken we een uitzondering, de man móet talaq zeggen, ja, dat lijkt ons nu eens leuk''

En als hij niet loslaat en zich tegen je aan blijft bemoeien gedraagt hij zich heel typisch, je kunt ook een contactverbod aanvragen als het de spuigaten uitloopt.
Laatst gewijzigd door Schepsel op ma jun 20, 2011 11:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Ariel »

Misschien is Miss bang dat haar man haar iets aandoet als ze bij hem weg gaat?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Monique »

Ariel schreef:Misschien is Miss bang dat haar man haar iets aandoet als ze bij hem weg gaat?
Die kans zit er in.
Goeie advocaat nemen en onderduiken, eventueel met contactverbod, pistool aanschaffen etc.
Je blijft toch niet bij een vent omdat je bang voor hem bent?

Het zal toch niet zo zijn dat de islamitische onderdrukking van vrouwen hier gewoon rechtsgeldig is?
Amorele atheistische nitwit
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door miss1979 »

Ariel schreef:Misschien is Miss bang dat haar man haar iets aandoet als ze bij hem weg gaat?

iets aandoen weet ik niet, maar we hebben wel een zoontje van 4 maanden hé en die zal hij wellicht niet bij mij willen laten
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Monique »

miss1979 schreef:
Ariel schreef:Misschien is Miss bang dat haar man haar iets aandoet als ze bij hem weg gaat?

iets aandoen weet ik niet, maar we hebben wel een zoontje van 4 maanden hé en die zal hij wellicht niet bij mij willen laten
Daar heeft hij niets over te zeggen.
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door BFA »

miss1979 schreef:maar we hebben wel een zoontje van 4 maanden hé en die zal hij wellicht niet bij mij willen laten
Typisch islamitische chantage, hetzelfde als iets aandoen.
Hier is het de rechter die daarover moet beslissen.

Je hebt een onderduikadres nodig.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door H.Numan »

Dan zal hij toch snel de wet moeten overtreden. In vrijwel alle gevallen worden de kinderen aan de moeder toegewezen. In Nederland, tenminste. Alleen als de moeder aantoonbaar niet in staat is om voor de kinderen te zorgen maakt de vader een (klein) kans(je). Aantoonbaar is: werkzaam in de prostitutie, alcohol of drugsverslaving en daarvoor onder behandeling, regelmatig in aanraking met de politie (anders dan met de benen wijd), dat soort zaken.

Als dat niet het geval is, wat ik aanneem, kan pappa Baba fluiten naar zijn kinderen. whistling:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door mercator »

miss1979 schreef: En zolang ik geen bewijs kan geven aan mijn man dat we wel degelijk islamitisch gescheiden zijn blijf ik zijn vrouw voor hem en gaat hij me niet loslaten.
Als je dat allemaal accepteert zit er niks anders op dan opnieuw moslim te worden hé.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Monique »

mercator schreef:
miss1979 schreef: En zolang ik geen bewijs kan geven aan mijn man dat we wel degelijk islamitisch gescheiden zijn blijf ik zijn vrouw voor hem en gaat hij me niet loslaten.
Als je dat allemaal accepteert zit er niks anders op dan opnieuw moslim te worden hé.
Ik snap dat "laten" ook niet.
Het lijkt erop dat miss1979 toch echt nog moslima is en haar man gehoorzaamt.

Een niet-moslima zou het heft in eigen handen nemen en niet afwachten wat manlief "toelaat".
Miss1979, je man moet je niet "loslaten"..... jij moet je "losmaken" .
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door mercator »

miss1979 schreef:in een islamtisch huwelijk werkt dat zo niet..
Een "islamitisch huwelijk" is flauwekul uit de woestijn van 1000 jaar geleden. Het lijkt wel alsof je daar nog in gelooft !

En ik dacht dat alleen de Islamitische man niet werkte :D !

Mop:
wat is de overeenkomst tussen moslims en zaadcellen?
Er komen er miljoenen aan maar slechts één werkt !! :roll2:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door miss1979 »

mercator schreef:
miss1979 schreef: En zolang ik geen bewijs kan geven aan mijn man dat we wel degelijk islamitisch gescheiden zijn blijf ik zijn vrouw voor hem en gaat hij me niet loslaten.
Als je dat allemaal accepteert zit er niks anders op dan opnieuw moslim te worden hé.


ah, wat motiverend.. :roll:
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door miss1979 »

ja kijk, mijn man is gene gewone. Heb al een keer de politie naar hier moeten laten komen toen hij vanalles in huis aan het kapot gooien was.
Hij is vlug kwaad en wordt dan erg agressief.
Toen we een keer ruzie hadden nam hij ons zoontje uit zijn bedje en wou er echt meer vertrekken. Heb hem toen kunnen tegen houden.
Onderduiken of weggaan van hem? Naar waar dan? En ik heb het geld niet om ergens anders een appartement te gaan huren. Bij familie kan ik ook niet terecht.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door BFA »

in het geheel niet makkelijk.
Als je man snel agressief wordt zou ik toch eens uitkijken voor wat informatie van vrouwenhuizen en onderduikadressen. Je hoeft daar niet direct gebruik van te maken. Weten waar je terecht kunt achter de hand hebben is een begin.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Ariel »

miss1979 schreef: Toen we een keer ruzie hadden nam hij ons zoontje uit zijn bedje en wou er echt meer vertrekken. Heb hem toen kunnen tegen houden.
Onderduiken of weggaan van hem? Naar waar dan? En ik heb het geld niet om ergens anders een appartement te gaan huren. Bij familie kan ik ook niet terecht.
Moeilijke situatie Miss. Kan je naar een maatschappelijk werkster ? Of een poos naar een blijf van mijn lijf huis?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Monique »

Je moet daar weg.
Blijven is geen optie......

Of, wat heb jij in gedachten om het op te lossen?
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door mercator »

miss1979 schreef:ja kijk, mijn man is gene gewone..
Kan je hem niet vergiftigen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie