Verkrachter 16 jaar cel in

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Verkrachter 16 jaar cel in

Bericht door Zwartmeer »


http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... l-in.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Verkrachter 16 jaar cel in
Een 21-jarige man uit Zeewolde heeft vandaag 16 jaar cel gekregen voor de verkrachting van twee meisjes in Nijkerk. Er was eerder 15 jaar geëist.

Volgens persbureau Novum legde de rechter een zwaardere straf op vanwege de bruutheid van de verkrachtingen. De man heeft tegenover twee medeverdachten verklaard dat hij trots was op zijn daad.
De slachtoffers zaten vorig jaar in de nacht na Koninginnedag op een bankje bij een sportcomplex aan de Nachtegaalsteeg toen de man hen met een pistool dwong mee te gaan naar wat struiken. Daar werden ze vervolgens meermalen verkracht.

De 21-jarige inwoner van Zeewolde werd begin juli aangehouden. De straatroven pleegde de man samen met een kameraad. Deze 25-jarige man is veroordeeld tot tien jaar cel.
21/06/11 13u19
Denken wij allemaal hetzelfde? Het verbaast me dat de dader deze keer geen Peter M of Klaas B of zoiets genoemd wordt. Meestal is dat toch wel zo...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkrachter 16 jaar cel in

Bericht door Ariel »

Ik ben gaan zoeken. Het dagblad de Stensor heeft het over een M.P. uit Zeewolde. Mohammed (PBUH) ? Zou zomaar kunnen, want die hield ook van jonge meisjes, en voor hem een was verkrachting meer of minder geen probleem.
Maar nee....
Na wat meer zoeken kwam ik een uitzending van opsporing verzocht tegen, en daar hoorde ik dat het om een blanke man gaat.
De man was ook nog betrokken bij zes gewapende overvallen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Verkrachter 16 jaar cel in

Bericht door Zwartmeer »

Het is dat hij trots op zijn daad is. En dat hoor je niet vaak van verkrachters. Deze hebben de laagste van de laagste status. In gevangenissen staan ze onderaan. In zijn trotsheid zie ik een politiekstatement. En dan is eén en eén gauw twee. Maar ik geloof wel dat het een blanke is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Verkrachter 16 jaar cel in

Bericht door H.Numan »

Kleine correctie: bijna onderaan. Je kan nog een treetje lager. Dan zit je naast de Amsterdamse kinder oppasser uit Riga en de Stichting Martijn.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Verkrachter 16 jaar cel in

Bericht door Schepsel »

Mooi zo, opsluiten dat tuig. Opgegroeid voor galg en rad, dat zie je maar weer.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Verkrachter 16 jaar cel in

Bericht door Zwartmeer »

Nou heeft gast 16 jaar gekregen. En hij is trots op zijn daad. Ik zou zeggen dat hij daarmee aangeeft dat ie gevaarlijk blijft. In dat geval zou ik hem na zijn straf maatschappij-beschermende-hechtenis opleggen. Om mijn part levenslang. Dit is dus niet als straf bedoeld hoewel hij het misschien wel zo ervaart. En dan zeg ik, het is niet anders.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie