Lekker homo bashen in Brusselabad.

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door Manon »

Jongeman bijna doodgeslagen in Brussel omdat hij homo is

Een schrijnend verhaal uit Brussel is via Facebook aan het licht gekomen. Een man is daar ineengeslagen en zelfs bijna gewurgd enkel en alleen omdat hij homo is. Dat heeft ook advocaat Sven Mary bevestigd.

In de vroege ochtend van 13 juni werd de man na een feestje aangevallen op de Anspachlaan ter hoogte van de Beurs in Brussel. Het is zijn vriend Kris die de aanval in de openbaarheid heeft gebracht.

Wurgen
"Bart liep over de Anspachlaan met een goeie vriend van hem die uit Barcelona op bezoek was. En die jongen ziet er nogal ‘vrouwelijk’ uit", vertelt Kris Decoodt op Facebook. "Ze liepen voorbij een pittabar en er werd van in het café iets naar hen geroepen en gelachen."

"Bart en Rolando liepen door, maar twee mannen, van Noord-Afrikaanse origine, die vanop het terras rechtgesprongen waren, hielden hun tegen. Bart is toen na een aantal opmerkingen dadelijk in het gezicht geslagen en dan heeft een van de twee mannen hem trachten te wurgen."

Camerabeelden
Daarna werd Bart ook in de pittabar geslagen en geschopt. Er werd zelfs met een stoel op hem ingebeukt. De eigenaar van de pittabar belde meteen de politie en samen met een ambulance kwamen de agenten snel ter plaatse. Als bij wonder overleefde Bart de aanval. De vriend uit Barcelona bleef ongedeerd.

Het slachtoffer heeft nu de bekende advocaat Sven Mary onder de arm genomen. Hij gaat klacht indienen tegen zijn belagers. Er zouden camerabeelden zijn die kunnen gelden als bewijs.

"Dit is geen zinloos geweld, want de dader vindt het gebruikte geweld niet zinloos", zegt Sven Mary. "Het is geweld gericht tegen bepaalde personen, namelijk homo's. En dat terwijl in onze rechtsstaat mensen van welke geaardheid ook op hun gemak een pitta moeten kunnen gaan eten zonder lastiggevallen te worden."
http://www.vandaag.be/binnenland/71059_ ... mo-is.html" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------

Dit komt enkel in het nieuws omdat zijn vriend het openbaar maakte op Face book. Anders zijn hun cijferkes niet meer correct.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Dit komt enkel in het nieuws omdat zijn vriend het openbaar maakte op Face book. Anders zijn hun cijferkes niet meer correct.
Nee natuurlijk. Je wilt jongeren van Noord-Afrikaanse origine geen slechte naam bezorgen en je mag niet generaliseren. Het zijn tenslotte maar ongeveer 80 % jongeren van Noord-Afrikaanse origine die niet tegen homoseksuelen kunnen. Waar praten we over...
Maar...Als blanke jongeren dit gedaan hadden, dan zetten we het met grote chocolade letters in alle kranten want we mogen allemaal weten hoe racistisch blanke jongeren zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door BFA »

Ariel schreef: Nee natuurlijk. Je wilt jongeren van Noord-Afrikaanse origine geen slechte naam bezorgen
We durven alles doen omdat Mohammedanen hun goede naam zouden behouden. Lees maar in de Standaard.
De man die Bart aanviel, zou van Guatemalteekse afkomst zijn.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=QH3BL7TF" onclick="window.open(this.href);return false;

Mensen zouden eens kunnen gaan denken dat Homo's in elkaar slaan een onderdeel van de Islamitische rituelen is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door Ariel »

BFA schreef:
Mensen zouden eens kunnen gaan denken dat Homo's in elkaar slaan een onderdeel van de Islamitische rituelen is.
Inderdaad.. :rolleyes: Niks met Islam te maken. Het heeft met macho cultuur van doen.
Onder anderen Vlaams minister van Onderwijs Pascal Smet (SP.A) reageerde op de post. ‘Dit is onaanvaardbaar. Een kleine groep verziekt heel veel. Vaak wordt geweld tegen holebi's niet aangegeven, of blijft het bij verbale agressie. Nieuwe Belgen of migranten ontwikkelen zich als een soort zedenpolitie.'

‘Het belangrijkste is dat de holebi-gemeenschap zich niet in een slachtofferrol laat duwen en het recht op veiligheid blijft opeisen', vindt Brussels staatssecretaris Bruno De Lille (Groen!). ‘We weten dat dit gedrag vooral voorkomt bij jongeren uit macho-milieus. We moeten werken aan een mentaliteitswijziging bij die groep.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Inderdaad.. :rolleyes: Niks met Islam te maken. Het heeft met macho cultuur van doen.
Uiteraard. Ik mijd Brussel alleszins als de pest en zal er geen € spenderen. Laat de macho-Arabiertjes maar flink armer worden 8) .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door mercator »

Mijn idee hier zal wel wat afwijken van de verontwaardiging van de andere forummers, maar ik vind het opzichtig als homo paraderen in een moderne grootstad van dezelfde orde als met een kopvod rondlopen. Je wil daar iets mee uitlokken, en als dat gebeurt moet je de gevolgen maar dragen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door BFA »

Met het excuus 'Homo' credibiliteit te geven open je de deur voor willekeurig in elkaar slaan van iedereen. Wees maar zeker dat het door die punk-jihadis zal aangegrepen worden.
Feit is: de verdenking dat je homo bent is nu al genoeg voor die Islamitische potenrammers. Dit ongeacht uiterlijk.

In essentie hoor je, je eigen opinie over Homo's hierbuiten te houden. Die essentie gaat over het in elkaar slaan van mensen op grond van religieuze motieven. Dit kan op geen enkele manier.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door Monique »

mercator schreef:Mijn idee hier zal wel wat afwijken van de verontwaardiging van de andere forummers, maar ik vind het opzichtig als homo paraderen in een moderne grootstad van dezelfde orde als met een kopvod rondlopen. Je wil daar iets mee uitlokken, en als dat gebeurt moet je de gevolgen maar dragen.
Dit komt op mij een beetje over als "ze heeft de verkrachting aan zichzelf te denken.... moet ze zich maar bedekken".

Eenieder heeft gewoon van een ander af te blijven. Ongeacht hoe die persoon zich kleedt.
Vrij makkelijk lijkt me.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door mercator »

Monique schreef: Eenieder heeft gewoon van een ander af te blijven. Ongeacht hoe die persoon zich kleedt.
Dat hoort zo, maar zo IS het niet. Als ik met een hanekam, vol tattoo's en piercings mijn klanten ga bezoeken moet ik volgend jaar niet meer terug komen. Je kan dat betreuren maar zo IS het nu eenmaal. Toen ik op de teevee die homo zag met een lachwekkende en opzichtige ring door zijn neus zag kon ik een gevoel van ach daar heb je ze weer niet onderdrukken, net hetzelfde eigenlijk als dat ik een kopvod of een pijpekrul zie.
Conflicten en vechtpartijen horen nu eenmaal bij de multiculturele stad Brussel, daar kan je als Vlaming ook al bespuwd en in elkaar geslagen worden nu. De linkse homobeweging heeft zulke vrijheid en blijheid toch zelf gewild?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door BFA »

mercator schreef:Als ik met een hanekam, vol tattoo's en piercings mijn klanten ga bezoeken moet ik volgend jaar niet meer terug komen. Je kan dat betreuren maar zo IS het nu eenmaal.
Waarom appelen voor citroenen verkopen?
mercator schreef: Brussel, daar kan je als Vlaming ook al bespuwd en in elkaar geslagen worden
Ik heb jaren als Vlaming in Bruxelles gewoond. Dit is het eerste dat ik daar van hoor.

Je reactie, ik dacht dat volwassen mensne niet meer in sprookjes geloofden en onderscheid konden maken tussen verschillende dingen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door mercator »

BFA schreef: Ik heb jaren als Vlaming in Bruxelles gewoond. Dit is het eerste dat ik daar van hoor.
Dat zal dan zijn omdat je daar de hele tijd als nederige Vlaming Frans gesproken hebt. Probeer maar s aan een gemeentelijk loket in St jans Mollahbeek iets gedaan te krijgen in het Vlaams en kom ons dan even de reactie hier vertellen.

Ik zeg hier alleen maar dat ik opzichtig homo-gedrag even ergerlijk vind als opzichtig moslimgedrag.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door BFA »

mercator schreef: Ik zeg hier alleen maar dat ik opzichtig homo-gedrag even ergerlijk vind als opzichtig moslimgedrag.
Neen, je zegt dat Homo-gedrag een rechtvaardiging geeft voor geweld, net zoals hanekammen en wie weet wat nog allemaal.
Wat je zegt komt er op neer dat je hetzelfde bent als een Taliban, die vind ook rechtvaardigingen om alles wat hem niet zint in elkaar te slaan.

PS: Ik heb in Molenbeek gewerkt en nooit een woord Frans gesproken. Af en toe ook wat Brussels, wat geen Frans en geen Nederlands is maar een mix van de twee.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door mercator »

BFA schreef: Neen, je zegt dat Homo-gedrag een rechtvaardiging geeft voor geweld, net zoals hanekammen en wie weet wat nog allemaal.
Nee, ik zeg dat opzichtig homo- of punkersgedrag weerzin en wie weet geweld uitlokt, dat is iets heel anders. Zo heb ik telkens als ik moslimwijven zie zin om hen die kopvod van hun smoel te trekken en ze te schoppen, ik doe dat niet omdat ik goed opgevoed ben, maar het idee is er wél.

In Rusland en Polen worden homo's ook in elkaar geslagen, en niet door moslims, dus met godsdienst heeft het blijkbaar niks te maken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door BFA »

OK.
Denken mag ieder wat hij wil. Zolang men maar goed opgevoed blijft is er niets aan de hand.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door peter calluy »

Waarom zouden bij 'homoincidenten' niet verschillende factoren (waarden en normen stelsels) meespelen.

Waarom wordt de conclusie getrokken bvb: russen doen het ook.....russen zijn geen moslims (?) ..
....dus de islam heeft er niets mee te maken........lijkt mij een simplistische redenering.

Peter
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door Dhana »

Ariel schreef: Het zijn tenslotte maar ongeveer 80 % jongeren van Noord-Afrikaanse origine die niet tegen homoseksuelen kunnen. Waar praten we over...

De resterende 20% loopt zeker nog in luiers rond?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door Manon »

peter calluy schreef:Waarom zouden bij 'homoincidenten' niet verschillende factoren (waarden en normen stelsels) meespelen.

Waarom wordt de conclusie getrokken bvb: russen doen het ook.....russen zijn geen moslims (?) ..
....dus de islam heeft er niets mee te maken........lijkt mij een simplistische redenering.

Peter
Het gaat hem over een terugkeer in de tijd, een mentaliteitsregressie.

Eenmaal men het terug acceptabel vindt om homo's af te kloppen, zullen er buiten Noord Afrikaanse testosteronboykes uiteraard ook anderen opnieuw tot deze vulgaire toestanden overgaan.

Net zoals bij het feminisme is het laagje flinterdun.

Geef tien mannen het vooruitzicht op onderdanige niet-eisende huisvrouwkes aan de haard en 70% gaan er ook voor. De opmerkingen in de richting van klederdracht, houding etc... tonen dit gerust aan. Alleen weten ze nu (nog) dat het NOT DONE is. Twee generaties verder en het worden allemaal muzelmannetjes die gaan beslissen over de lengte van de rok van hun vrouw en eisen dat ze er een lange broek onder gaat dragen (wel nadat ze hem eerst zijn eten heeft gebracht).

BEANGSTIGEND.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door Dhana »

En deze dan? Die vind ik nou smerig.

http://media.nowpublic.net/images//bd/d ... 0f2056.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door Manon »

Dhana schreef:En deze dan? Die vind ik nou smerig.

http://media.nowpublic.net/images//bd/d ... 0f2056.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
pederasterie is toegelaten en wordt volop beoefend in islamlanden; jongetjes mogen gepenetreerd worden. Mannen mogen zich niet laten penetreren. Lucht lekker op terwijl ze op hun maagd zitten te wachten.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door X_TORVICX_X »

X_TORVICX_X schreef:
circe schreef:"Bart liep over de Anspachlaan met een goeie vriend van hem die uit Barcelona op bezoek was. En die jongen ziet er nogal ‘vrouwelijk’ uit",
circe schreef:"De vriend uit Barcelona bleef ongedeerd.
Je leest het goed Die verwijfde/vrouwelijke vriend bleef ongedeerd....!! Waarom bleef die ongedeerd als de belagers het op janetten gemunt hadden??
Laat mij het u vertellen want op een forum van gelijkgestemden waar geen echte oppositie bestaat zult u het anders nooit te horen krijgen:

Vanaf het moment dat een homo betrokken is in een gevecht dan wordt de andere kemphaan automatisch verdacht van een fobie... aan u om te raden welke fobie.... whistling:

circe schreef:"Bart en Rolando liepen door, maar twee mannen, van Noord-Afrikaanse origine...
Misschien waren het Poolse zigeurners, het zou niet de eerste keer zijn... :nono1:
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door Dhana »

Zou Khomeini op die leeftijd nog steeds zitten wachten op een maagd, dan? Het zal je zoontje maar wezen die daar even in het openbaar afgeklebberd wordt door de hoogste geestelijke leider. En dan maar met de vinger naar de vieze katholieke pedopriesters wijzen, met als argument dat zoiets alhamdullilah in de islam niet voorkomt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door mercator »

X_TORVICX_X schreef:
Je leest het goed Die verwijfde/vrouwelijke vriend bleef ongedeerd....!! Waarom bleef die ongedeerd als de belagers het op janetten gemunt hadden??
Ah ik snap het, die Islamietjes waren jaloers en wilden het verwijfde jeannetje voor zichzelf.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door X_TORVICX_X »

mercator schreef:
X_TORVICX_X schreef:
Je leest het goed Die verwijfde/vrouwelijke vriend bleef ongedeerd....!! Waarom bleef die ongedeerd als de belagers het op janetten gemunt hadden??
Ah ik snap het, die Islamietjes waren jaloers en wilden het verwijfde jeannetje voor zichzelf.
Hoe zou je zelf zijn als ze je liefje afpakken, dan mep je er toch op los en krijg je klappen terug....
Voila, waar blijft dan nog die haat of fobie ..?
Hij had zijn vriendje maar in een burqa moeten steken... :D
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door mercator »

X_TORVICX_X schreef: Hoe zou je zelf zijn als ze je liefje afpakken, dan mep je er toch op los en krijg je klappen terug....
Weet ik veel, ik ben 100 % hetero en ik walg van elk idee van homo-sex, ja is mijn goed recht toch? k Kan goed begrijpen dat homo Islamietjes gelijkslachtige jeanetjes in elkaar slaan om hun eigen homosexuele demonen te bezweren. Wat is dat toch allemaal voor flauwekul zeg, als opzichtige jeannet krijg je nu eenmaal gewelddadige reactie van andere jeanetten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
X_TORVICX_X
Berichten: 180
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 9:51 pm
Locatie: On my way ....

Re: Lekker homo bashen in Brusselabad.

Bericht door X_TORVICX_X »

mercator schreef:
X_TORVICX_X schreef: Hoe zou je zelf zijn als ze je liefje afpakken, dan mep je er toch op los en krijg je klappen terug....
Weet ik veel, ik ben 100 % hetero en ik walg van elk idee van homo-sex, ja is mijn goed recht toch?
Dat is 100% uw recht zowaar je geen homootje bent... :D
mercator schreef: k Kan goed begrijpen dat homo Islamietjes gelijkslachtige jeanetjes in elkaar slaan om hun eigen homosexuele demonen te bezweren. Wat is dat toch allemaal voor flauwekul zeg, als opzichtige jeannet krijg je nu eenmaal gewelddadige reactie van andere jeanetten.
Ik zou eerder zeggen, GEWELDIGE reacties....
The only good is knowledge, the only evil is ignorance.”
Diogenes Laertius (3rd century CE)
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 42&t=19052" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.barenakedislam.wordpress.com
Plaats reactie