The continuing story of Fatima Elatik

Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Inderdaad, na inlog kan ik dat ook zien Google documenten Griffienieuws Oost week 21b.
Zo zie je maar weer: beveiliging door onbekendheid werkt niet.
De klojo die die tekst daar zette kan ook niet typen: "Wachtw oord".
Van een deelraad (what is in a name?) kan je dergelijke onbekwaameid verwachten. Amateurs, broddelaars, incompetenten allemaal!
Alhoewel: er was toch iemand oproepbaar die op een zaterdag voor Pinksteren de website kon afsluiten.
Als het ware de staldeur dicht doen nadat de stier ontsnapt is.
Ik zou niet verbaasd zijn als dat tot dinsdag na de koffie zou duren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

"Een Windows netwerk kan door een idioot beheerd worden. En in de regel gebeurt dat ook." :roll2:
quote erat demonstrandum
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:"Een Windows netwerk kan door een idioot beheerd worden. En in de regel gebeurt dat ook." :roll2:
quote erat demonstrandum
Die godsdienstwaanzinnig gestoorde Eltak-moslima is toch voorzitter van die achterlijke deelraadclub? :wink:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

Dat klopt, en haar professionalisme as bestuurder is nagenoeg nul.
Een netwerk beheerder die als wachtwoord 123456 of password gebruikt en dat voor een extranet met toegang tot vele afdelingen is geen netwerkbeheerder maar een idioot. En degene die hem ingehuurd heeft dus ook.

Zal wel Ali Baba-Elastiek zijn. Neefje van, of zo.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Stadsdeel gaat muziekcentrum zelf exploiteren

AMSTERDAM - De stadsdeelraad Amsterdam Oost heeft besloten om het muziekcentrum MuzyQ zelf te gaan exploiteren. Hiervoor wordt een aparte bv opgericht, zo heeft de raad maandagavond bekendgemaakt.

De besluitvorming is versneld nadat website Geenstijl zaterdag vertrouwelijke informatie over deze kwestie online zette. Het Stadsdeel Oost heeft zaterdag aangifte gedaan van diefstal of verduistering van vertrouwelijke informatie.

De stukken gingen onder meer over het muziekcentrum MuzyQ waarover al langere tijd onrust bestaat. Het stadsdeel stond garant voor MuzyQ maar kreeg hierbij een miljoenenstrop te verwerken.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1001 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

Geen poot om op te staan. Kansloos. Als je een site opzet met verschillende secties die hetzelfde passwoord 'password' hebben, dat ook nog op de site vermeld wordt: dat ga je dus echt niet winnen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
MuzyQ: waarde 28 miljoen.

De paniek was groot. Er werd zelfs met Pinksteren vergaderd. Wat te doen moet de Zwarte Piet? Oplossing: er een Roode Piet van maken.
Amsterdam koopt omstreden muziekgebouw
Dat laat het Amsterdams stadsdeel Oost weten op haar website. Voor de aankoop is 27 miljoen euro nodig. Er wordt een aparte bv opgericht voor de exploitatie. Het muziekmakerscentrum moet rendabel worden gemaakt, na jaren van rode cijfers. “Andere opties werden uiteindelijk als minder aantrekkelijk beschouwd.”

Staatsteun
Stadsdeel Oost koopt het gebouw tegen marktwaarde en is daarnaast verplicht door een garantstelling uit het verleden het restant van een lening aan de bank te betalen. Deze restschuld moet uit de algemene reserve van het stadsdeel komen. De reserve zakt hiermee onder de norm van 10 procent, naar negen miljoen euro.

Het bestuur vraagt het college om een onderzoek naar mogelijke staatssteun met deze aankoop, maar heeft vertrouwen in de goede afloop. De interne, Europese markt wordt immers niet verstoord. Of deze overheidsgesubsidieerde concurrentie met nabijgelegen muziekcentra wel door de beugel kan, moet nog blijken.
Ja hoor: "Het muziekmakerscentrum moet rendabel worden gemaakt, na jaren van rode cijfers. "
En hoe dan wel? Door onder de marktprijs te gaan werken? MusyQ aan het subsidie infuus leggen? De paar commercieele muziek oefen centra weg concurreren of ambtelijk tegen te werken? Ik zie de rechtszaken al komen.
http://www.gemeente.nu/web/Actueel/Best ... gebouw.htm
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Fatima Elatik, moslima voor de bijl

Bericht door hans van de mortel »

Voor het gemak is de naam Elitak weggelaten.

http://www.fatima.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Fatima Elatik. Last van inteelt gehad misschien?

Bericht door hans van de mortel »

Die islamitische griezel is net 38 jaar geworden. Geen kerel die haar wil hebben. Ja, misschien een verdwaalde lesbische overjarige teef.

Dat kostenverslindende en parasiterende godsdienstwaanzinnig irritante mokkel meent een grote bek te kunnen opzetten tegen iedereen die haar bekritiseert omdat zij - toevallig of niet - in Amsterdam geboren is. Zo dom is die islamitische halfgare gans. Alsof wanneer je in Nederland bent geboren ook automatisch dezelfde rechten hebt als ieder ander. Ze vergeet gemakshalve dat haar vader uit de achterlijke contreien van Marokko is komen opdagen en wat daar allemaal aan vooraf ging. Hij was duidelijk niet in staat om zijn dochter een fatsoenlijke opvoeding te geven in het teken van goed aangepast gedrag in ONZE kennisbeschaving. Domme papa hield vast aan de islam. Of ook niet. Hoe dan ook is de medische wetenschap al zover gevorderd met het verklaren van schizofrenie en geestelijk gestoord gedrag dat langzamerhand iedereen wel begrijpt dat dit vooral te maken heeft met het risico van onontkoombare erfelijkheidsfactoren.

Het DNA en de genen van de mens zijn bepalend voor zijn toekomstige gedrag. Dan biedt het simpele geboren zijn in ONZE kennisbeschaving geen garantie voor ongestoord functioneren in die beschaving. Immers, mohammedanen hebben hun erfelijke ziekte naar Nederland gebracht. Dat zien we vooral naar voren komen bij Fatima Elitak. Zij is werkelijk het sublieme voorbeeld van iemand die door zijn erfelijke belasting uit het verleden aan de ziekte van godsdienstwaanzin en superieure islamitische hoogmoed lijdt en de daarmee gepaard gaande schizofrene en psychisch gestoorde trekken vertoont.

Dus, je beroepen op geboren te zijn in ONZE kennisbeschaving raakt kant noch wal wanneer je afstamt uit de directe nalatenschap van de meest schizofrene sadist, psychopaat en analfabeet met de tweedehandsnaam Mohammed. Voilà het zichtbare resultaat in kopvod-uitvoering in Amsterdam-oost met een onbestuurbare deelraad aan het roer van het cruiseschip 'POTVERTEREN'. Niet zo vreemd als je bedenkt dat er geen moskee bestuur in Nederland te vinden is zonder euro scheuren.

Islam hoort thuis in Allah's zandbak en niet aan het roer van verantwoordelijkheid.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Fatima Elatik denkt niet aan opstappen

Stadsdeelvoorzitter Fatima Elatik is niet van plan op te stappen vanwege de problemen met muziekcentrum MuzyQ.

Dat zei ze dinsdag in het AT5 Nieuws. Elatik benadrukte dat zel haar politieke verantwoordelijkheid heeft genomen door de afgelopen vijf maanden met het dagelijks bestuur te werken aan een oplossing. Die oplossing werd gisteravond bekend. Het stadsdeel koopt MuzyQ voor ruim 27 miljoen euro aan en gaat het zelf exploiteren.

Daar komt bij de problemen een erfenis zijn van het vorige stadsdeelbestuur, zo benadrukte de PvdA-politicus. "Je treft iets aan en je lost het op. Dat is je politieke verantwoordelijkheid nemen." Volgens Elatik hoeft de aankoop van MuzyQ niet te worden gefinancierd door extra bezuinigingen. "Het geld komt uit onze reserves." Elatik trad vorig jaar af naar aanleiding van het gesteggel rond MuzyQ, maar keerde in november terug.

http://www.at5.nl/artikelen/63950/fatim ... -opstappen" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Fatima Elatik snapt niets van het dossier

Bericht door hans van de mortel »

Vorig jaar bleek dat het stadsdeelbestuur de deelraad onvolledig had ingelicht over de risico's. Dat leidde tot de val van germaine Princen en stadsdeelvoorzitter Fatima Elitak. Elitak kreeg het verwijt het debacle te bagatelliseren. Zij ziet het anders: "Ik kan niet zien welke fouten ik heb genaakt in dit uiterst complexe dossier." - Bron: Het Parool 14 juni 2011.
Tsja . . . Daar gaan we weer. Dossiers beheersen en kunnen begrijpen is nog steeds een robleem voor mensen die de koran aanhangen. Maar ook bij zo'n lullig onbetekenend boekje als de koran (nog geen 2 procent que inhoud van de bijbel) blijkt zij niet in staat te begrijpen dat dit door haatbaard gecomponeerde boekje bijna uitsluitend uit bullshit bestaat.

Iets anders. Naast de grote terminal aan het IJ in Amsterdam voor cruiseschepen bevindt zich al een tijdje een prachtig groot muziektheater. Dan ga je toch niet met je zotte kop nog zoiets in de buurt bouwen op een kilometer afstand? Is dat initiatief soms genomen vanwege de kenmerkende overheersende Marokkaanse moslimbuurt die Amsterdam-oost tot veler verdriet kenmerkt? Is dat door Fatima omarmde initiatief soms genomen dat mohammedanen zich misschien ooit zullen interesseren voor cultuul verrijkende activiteiten in hun eigen getto? Hoe dom kan een mens zijn om zich door een tweederangs vrouw (herkenbaar aan hoofddoek) te laten mee slepen in de godsdienstwaanzin van de eerste de beste islamitische Marokkaanse truthola die kan liegen als de koran en zich nergens wat van aantrekt. Nou ja, eigenlijk niet eens zo verbazingwekkend. Zet je een moslim op de zaak dan kunnen hoog oplopende kosten en financiële problemen in een Bananenrepubliek, bestuurd door een club van dwazen, niet uitblijven.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

Hans, ik zie het als een prestige object voor hoger opgeleiden. Uiteraard gefinancierd van andermans centen. Dat spreekt.
Amsterdam moest en zou een Stopera (stadhuis + opera) hebben. Rotterdam ging direct daarop een stadhuis + bibliotheek bouwen en Den Haag een badkamer stadhuis + bibliotheek + muziek centrum. Dat was niets anders dan elkaar proberen de loef af te steken.

Als je gaat kijken hoeveel geld er wordt verkwist in culture onzin door 't hele land ga je zwaar over je nek. Kleine stadjes of grote dorpen die zo nodig een theater moeten hebben. Ik heb het niet eens over die horde van kunstenaars die geen kunst produceren. Maar over een gat ter grootte van Doetichem dat een theater nodig heeft waar half Noord Nederland in kan zitten. Half Noord Nederland heeft wel wat anders te doen dan in dat theater te gaan zitten, dus zo'n project is doodgeboren voor het van de tekentafel komen.

Dit is een gewone uitglijer. Gewoon, omdat het barst van de gemeentes in Nederland die exact hetzelfde gedaan hebben of van plan zijn om te bouwen. Met exact dezelfde vriendjespolitiek, en exact dezelfde achterkamertjes politiek.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Fatima Elatik. Zij een hoofddoek; de rest is hoer.

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Hans, ik zie het als een prestige object voor hoger opgeleiden. Uiteraard gefinancierd van andermans centen. Dat spreekt.
Amsterdam moest en zou een Stopera (stadhuis + opera) hebben. Rotterdam ging direct daarop een stadhuis + bibliotheek bouwen en Den Haag een badkamer stadhuis + bibliotheek + muziek centrum. Dat was niets anders dan elkaar proberen de loef af te steken.

Als je gaat kijken hoeveel geld er wordt verkwist in culture onzin door 't hele land ga je zwaar over je nek. Kleine stadjes of grote dorpen die zo nodig een theater moeten hebben. Ik heb het niet eens over die horde van kunstenaars die geen kunst produceren. Maar over een gat ter grootte van Doetichem dat een theater nodig heeft waar half Noord Nederland in kan zitten. Half Noord Nederland heeft wel wat anders te doen dan in dat theater te gaan zitten, dus zo'n project is doodgeboren voor het van de tekentafel komen.

Dit is een gewone uitglijer. Gewoon, omdat het barst van de gemeentes in Nederland die exact hetzelfde gedaan hebben of van plan zijn om te bouwen. Met exact dezelfde vriendjespolitiek, en exact dezelfde achterkamertjes politiek.
Ik zou woedend moeten worden, maar verval in melancholiek. Ik denk aan wat je een tijdje terug postte. Als wij in de shit zitten kunnen we dood vallen. Voor ons bestaat allang geen prioriteit meer. Wij moeten zien onze eigen problemen op te lossen. Ik heb het zelf ervaren. Heb zelf anderhalf jaar in de shit gezeten. Ze laten je vallen als een baksteen. En dan te bedenken wat jij hierboven schrijft allemaal waar is. Er is nog wel meer te vertellen, want het houdt niet op. Ach, het is zo makkelijk geen verantwoording te hoeven afleggen voor het omgaan met andermans centen. Zal het ooit veranderen? Ik vrees van niet. De meeste mens is een willoos product van zijn domheid.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

http://www.mobypicture.com/user/bertbru ... ew/9815060
zegt dat Elatik in Het Parool geciteerd is met:
"Ik zou de pers willen adviseren niet gebruik te maken van illegaal verkregen stukken. Ik beschouw het als gestolene informatie."
Sancties zijn niet gespecificeerd door haar. Ze heeft wel last me de taal en zoals vele Marokkanen: gebruik van de woorden 'niet' en 'geen' is een struikelblok.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Amsterdamse wethouder Carolien Gehrels (PvdA) zegt tegen burgers iets heel anders dan tegen haar mede-regenten.
Zo is er dit vertrouwelijke document van Burgemeester en wethouders van 24 maart:
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... dboost.pdf
waarin staat dat ze akkoord zijn met de 25 miljoen aankoop van Muzyq door de deelraad.
In de openbaarheid van een vergadering op 15 juni zegt deze wethouder echt helemaal totaal niet betrokken te zijn geweest (als wethouder dus) bij de aankoop.
Hier geluid:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1543571 ... 26534.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Manon »

ach hoe sneu! Nu is ze bijna als Geert Wilders!
Elatik kan nooit alleen de straat op

PvdA-bestuurder Fatima Elatik gaat vrijwel nooit meer alleen de straat op vanwege de vele dreigementen aan haar adres. 'Ik reis niet meer alleen,' zegt de stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-Oost in een gesprek met deze krant. 'In periodes van bedreigingen doe ik niets alleen buitenshuis. Door de Kalverstraat loop ik sowieso niet meer. De paniek dat me mogelijk iets gebeurt en ik niet weg
kan, doe ik mezelf niet aan.'

Fietsen doet ze ook niet; ze reist per auto. 'Het is begonnen na de aanslagen van 11 september,' zegt Elatik over de bedreigingen. Volgens vrienden en (oud-)collega's heeft het een grote impact. 'Als de bedreigingen toenemen, komt haar straatangst terug als ze alleen op pad moet.'

Na de moord op Pim Fortuyn in 2001 deed Elatik voor het eerst aangifte van bedreiging en stalking. Na de moord op Theo van Gogh was er een nieuwe piek, te herleiden tot de polemiek tussen de twee over integratie van moslims. 'Toch was Van Gogh een schatje," zegt Elatik. 'Wat hij deed was kinderspel vergeleken bij wat nu gebeurt: anonieme reaguurders die massaal schelden en bedreigen vanachter hun computer.' (Redactie)
Misschien kan ze onderdak vinden bij Geert?
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... t-op.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Monique »

Elatik kan nooit alleen de straat op
Ze moet niet zeuren want als een goede moslima mag ze sowieso al niet alleen over straat.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door mercator »

Monique schreef: Ze moet niet zeuren want als een goede moslima mag ze sowieso al niet alleen over straat.
Ik bedacht me net hetzelfde en probeer dat te plaatsen op de Telegraaf waar dat artikel stond. Het zal er wel niet in komen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

The continuing story of crazy bitch Fatima Elatik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

circe schreef: PvdA-bestuurder Fatima Elatik gaat vrijwel nooit meer alleen de straat op vanwege de vele dreigementen aan haar adres. 'Ik reis niet meer alleen,' zegt de stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-Oost in een gesprek met deze krant. 'In periodes van bedreigingen doe ik niets alleen buitenshuis. Door de Kalverstraat loop ik sowieso niet meer. De paniek dat me mogelijk iets gebeurt en ik niet weg kan, doe ik mezelf niet aan.'
De opvallende gezichtsherkenning van de deelraadsvoorzitter van de Partij van de Allahtonen (PvdA) in Amsterdam-oost, maakt Fatima Moslima er niet bepaald aantrekkelijker op voor het stadsbeeld van Amsterdam. De combinatie van de als historische hoer uitgedoste vrouw met een hoofddoek en een gok als een islamitisch krom zwaard, maakt haar een gewillige prooi van verontwaardigde belasting betalers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

En hier is dan het rapport "Garantstelling muziekmakerscentrum "
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... ruimte.pdf
Reactie van Z.M. Elatik vanaf blz. 117: onjuiste voorstelling van zaken. Ik weet het beter dan jullie want ik was erbij.
Geen Stijl zegt er dit over:
Rapport: MuzyQ nu officieel totaalfaal van Elatik
[...]Strekking: Stadsdeel Oost heeft een kritische second opinion genegeerd waarin stond dat het nooit wat zou worden met MuzyQ. Bovendien werd er een garantie afgegeven voor 23,65 miljoen euro, terwijl de raad maximaal 10 miljoen had goedgekeurd. [...]
Gelukkig haalt de commissie in haar conclusies werkelijk SNOEIHARD uit door te stellen dat 'er bij een meerderheid van de deelraad sprake was van wensdenken.' Dat is mantelderliefdetaal ...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... muzyq.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

The continuing story of the worse Fatima Elatik dictate

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Links, de club van grootste huichelaars aller tijden, heeft nu eenmaal iets met die Marokkaanse grootsmoel moslimtrut pur sang.

We kennen allemaal wel het spreekwoord: wie een hond wil slaan vindt licht een stok. Het tegenovergestelde heeft ook een spreekwoord: Met de mantel der liefde bedekken. Geil links Amsterdams Zeeburg kan alleen nog maar ejaculeren door middel van de peppil van het populaire moslim-dictaat.

Dat deelraadgebied Zeeburg wordt hoofdzakelijk bevolkt door een horde onaangepaste primitieve holbewoners uit Marokko. En . . . tsja . . . wil dat stompzinnige arrogante linkse bestuurlijke proletariaat dat nooit fatsoenlijk zwemmen heeft geleerd zijn vunzige huichelachtige kop boven water kunnen houden . . . dan rest slechts het kutje likken van die Marokkaanse 'hoer' Elitak. :ohmy:

Waarom hoer? Welnu, zij draagt een hoofddoek! Zij is de verheven opperhoer van Allah.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Dhana »

Mevrouw moet inderdaad niet zeuren. Nederlandse meiden moren ook niet zeuren over betast en uitgescholden worden door moslimhaantjes. Want die vragen er immers om.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

Zie andermaal bevestigd hoe die "democratische" PvdA waarvan je lid kan worden stemmen koopt: Met de Portemonnee van de Anderen paaien ze hun allochtone Islamitische stemvee. De ooit bevochten scheiding van kerk en staat kan ook gelijk de kliko in...


Oost fout met indirecte subsidie moskee

Stadsdeel Oost heeft de afgelopen jaren indirect subsidie verstrekt aan moskeeën in het multifunctioneel centrum 'De Verbinding' in de Transvaalbuurt. Het stadsdeel heeft de zaak de afgelopen maanden uitvoerig onderzocht en onderneemt nu actie.

Nu blijkt dat afspraken over huurprijs en het gebruik van het gebouw niet in lijn zijn met het beginsel 'scheiding kerk en staat'. Het voormalige stadsdeel Oost-Watergraafsmeer steunde 'De Verbinding' op verschillende manieren. Zo werd een niet-marktconforme huurprijs vastgesteld voor de gebedsruimtes, wat als een indirecte subsidie kan worden opgevat.

Daarnaast is er volgens stadsdeel Oost de schijn van belangenverstrengeling ontstaan doordat de voorzitters van de moskeeën ook de voorzitters zijn van de sociaal culturele verenigingen. Bij de organisaties is er op aangedrongen daar zo snel mogelijk een einde aan te maken. Stadsdeelwethouder Lieke Thesingh (GroenLinks): 'Deze afspraken met de huurders van De Verbinding zijn ongewenst. Dit zijn afspraken uit het verleden, die onvoldoende de scheiding van kerk en staat borgen. Ik ga dit nu in orde maken.'

De huurcontracten worden nu opgezegd en het huurtarief wordt op een marktconform niveau gebracht, wat kan vanaf 1 april 2014, wanneer de huidige contracten aflopen. Andere ongewenste afspraken die in de rapportage worden genoemd zijn inmiddels aangepast. Zo kunnen huurders geen huursubsidie meer ontvangen, wanneer zij die ruimte met toestemming van het stadsdeel doorverhuren aan een ander. Verder mogen zij in gesubsidieerde ruimten geen religieuze activiteiten organiseren.

De zaak is inmiddels ook besproken in het college van burgemeester en wethouders. Het college noemt het 'ongelukkig' dat er een situatie is ontstaan waarin stadsdeel Oost indirect subsidie verstrekte aan twee moskeeorganisaties en daarmee religieuze activiteiten van de organisaties Turks Islamitisch Sociaal Cultureel Centrum en Stichting Sociaal Cultureel Centrum Voor Marokkanen subsidieerde. Burgemeester Van der Laan spoort het stadsdeel aan om zoveel mogelijk vaart te zetten achter het stopzetten van de praktijken die als ongewenst worden gezien.

Afgelopen juni stelde de PVV in het Europees Parlement al vragen over het gebouw. Europarlementariër Lucas Hartong vroeg de Europese Commissie al om een subsidie van 1,4 miljoen euro terug te vorderen. Volgens de PVV was de subsidie bedoelt voor een 'laagdrempelige multifunctionele voorziening' maar bleek het uiteindelijk te gaan om een moskeeverzamelgebouw. Volgens stadsdeel Oost hebben de Rijksaccountant en de gemeentelijke accountant ACAM de subsidiebesteding getoetst en concluderen zij dat aan alle subsidievoorwaarden is voldaan.


http://www.at5.nl/artikelen/75059/oost- ... aan-moskee
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Zwartmeer »

Als ik de advocaat van de moslims in deze zaak was zou ik het volgende zeggen. Je kunt de moslims in dit verhaal niets verwijten. Zij kennen immers geen scheiding tussen kerk en staat. Dat is het meest overheersende deel van hun geloof. En daar handelen ze dan ook naar. Een vogel zingt zoals hij gebekt is. Het is een geloof vol politieke opvattingen. En daar is niks mis mee! Ik heb nu premier Rutte gequote! En ik kan daarbij nog een hele rij andere westerse leiders noemen die het zelfde vinden. Werk je de moslims hierin tegen dan ontneem je ze hun godsdienstvrijheid en reduceer je hun geloof tot vijf keer per dag bidden. En dat kun je toch geen godsdienstvrijheid meer noemen?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

Dat gaan ze heel simpel oplossen: eerst wordt het contract met veel bombarie opgezegd. Als de baardjes niet beginnen te rellen, weet je eigenlijk al dat het doorgestoken kaart is. Vervolgens word het gebouw overnieuw getaxeerd en blijkt dat de waarde veel te hoog is ingeschat. Het gebouw wordt vervolgens voor de helft of minder op de balans gezet en een nieuw huur contract wordt de oude huurders aangeboden.

Gevolg: geen enkel gevolg. De oude wijn gaat in dezelfde zakken.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie