Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische Rijk

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische Rijk

Bericht door silkyboxershortXL »

Amsterdam gaat op 3 juli aan de Rhòneweg 12-14, wat wordt genoemd “De 1e Nationale KHILAFAH van Nederland” faciliteren. Deze NEO-Ottomaanse Revolutionaire Organisatie streeft er naar om de Tsunami van opstanden in de moslimlanden over de gehele wereld te promoten. In wijdverspreide propaganda roepen extremistische Islamorganisaties impliciet op tot vernietiging van de democratie, het nationalisme en het kapitalisme van het vrije Westen.

Nederland zou Nederland niet zijn als het zich niet barmhartig en solidair zou opstellen met al die moslims die in ons land, in Europa en in de wereld zo ernstig worden onderdrukt en als derderangs burgers worden behandeld. De Amsterdamse burgemeester van der Laan die eind oktober 2010 de patriottische burgerorganisatie DDL verbood een evenement op het museumplein te laten plaatsvinden geeft volgende week wél ruim baan aan deze extremistische club die moslims in Nederland komt ophitsen tegen haar onderdrukkers.
Afbeelding
Amsterdam: op 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische Rijk


Amsterdam gaat op 3 juli aan de Rhòneweg 12-14, wat wordt genoemd “De 1e Nationale KHILAFAH van Nederland” faciliteren. Deze NEO-Ottomaanse Revolutionaire Organisatie streeft er naar om de Tsunami van opstanden in de moslimlanden over de gehele wereld te promoten. In wijdverspreide propaganda roepen extremistische Islamorganisaties impliciet op tot vernietiging van de democratie, het nationalisme en het kapitalisme van het vrije Westen.
Nederland zou Nederland niet zijn als het zich niet barmhartig en solidair zou opstellen met al die moslims die in ons land, in Europa en in de wereld zo ernstig worden onderdrukt en als derderangs burgers worden behandeld. De Amsterdamse burgemeester van der Laan die eind oktober 2010 de patriottische burgerorganisatie DDL verbood een evenement op het museumplein te laten plaatsvinden geeft volgende week wél ruim baan aan deze extremistische club die moslims in Nederland komt ophitsen tegen haar onderdrukkers.


De oplossing van de Islam – KHILAFAH
De overeenkomsten met het Derde Duitse Rijk zijn groot. De ambities die deze extremisten uitstralen doen denken aan Adolf Hitler die ten doel had om alle Duitstaligen in één staat te verenigen. Adolf Hitler verstond hier ook de annexatie van verschillende met name Slavische gebieden en verdrijving van de niet Duitse bevolking onder.

Moslims worden oproepen zich te verenigen in één islamitische staat, met één leider en onder de wetgeving van de ISLAM.
Een dergelijke staat, ook wel kalifaat of khilafah geheten wordt in Nederland onder andere op een van de vele websites zoals http://www.expliciet.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gepropagandeerd.
In video-beelden die via Youtube worden verspreid wordt verwezen naar de val van het Ottomaanse rijk in 1924 en een onderdrukking door dictators gedurende een periode van 87 jaar.

Ook de heersende AKP partij van premier Erdogan droomt van een hersteld Ottomaans Rijk. De Turkse opperrechter Emina Ulker Tarhan heeft recent haar functie neergelegd om tegen de huidige regering in Ankara te kunnen strijden.
Ze maakt zich namelijk grote zorgen over de koers die Turkije onder premier Tayyip Erdogan is ingeslagen. De Turkse regering gedraagt zich als een bende; aldus Tarhan, die stelt dat Erdogan de democratie wil verpletteren, de absolute macht wil verkrijgen en de nieuwe sultan van het Midden-Oosten wil worden – kortom hij wil Turkije aan het hoofd van het Tweede Ottomaanse Rijk plaatsen.
In geen enkele krant of ander media wordt aandacht besteed aan deze kwalijke bijeen-komst; een groot verschil met het evenement op 30 oktober 2010 toen links radicale criminelen in Amsterdam de aanval openden op een groepje onschuldige burgers die op het museumplein een lezing wilden houden over het gevaar van de islamisering van Europa.

http://www.amsterdampost.nl/amsterdam-o ... sche-rijk/
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Manon »

Ben ik nu de enige die het gezicht van Obama linksonder op de affice ziet prijken?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Ariel »

circe schreef:Ben ik nu de enige die het gezicht van Obama linksonder op de affice ziet prijken?

Ik zie het ook. :D Maar Obama behoort volgens deze club tot de dictators.

Alle aardse dictators moeten weg, zodat de moslim zich kunnen onderwerpen aan de enige hemelse dictator.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
circe schreef:Ben ik nu de enige die het gezicht van Obama linksonder op de affice ziet prijken?

Ik zie het ook. :D Maar Obama behoort volgens deze club tot de dictators.

Alle aardse dictators moeten weg, zodat de moslim zich kunnen onderwerpen aan de enige hemelse dictator.
OK! was even niet mee.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Mahalingam »

Ik heb heel wat affiches gezien in mijn leven voor velerlei samenkomsten.
Dat er dat staat "Gratis Toegang" is heel normaal.
Maar die toevoeging "Toegankelijk voor man en vrouw" is nieuw voor me.
Kennelijk is dat niet zo vanzelfsprekend meer.
"The times they are a-changing".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door gerard_m »

Inderdaad. Hoe zou Amsterdam reageren als er stond: toegankelijk voor blanke én neger?

Ik vraag me wel af waar de lezing over zal gaan. De oplossing is in een paar zinnen duidelijk: de ummah moet zich verenigen onder de vlag van de islam en de problemen zijn opgelost. Ergens hoop ik dat ze het gaan proberen. 'the proof of the pudding is in the eating'.
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Dhana »

Niemand opgevallen dat er geen vrouwelijk gezicht te bekennen is op die poster?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
circe schreef:Ben ik nu de enige die het gezicht van Obama linksonder op de affice ziet prijken?

Ik zie het ook. :D Maar Obama behoort volgens deze club tot de dictators.

Alle aardse dictators moeten weg, zodat de moslim zich kunnen onderwerpen aan de enige hemelse dictator.

Toch heel vreemd dat nu ineens alle mannen weg moeten die in feite niets anders doen dan Mohammed 1400 jaar voor hen gedaan heeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Joop Klepzeiker »

Zondag 3 juli start Kalifaat in A'dam!
BEN KOK - 22 JUNI 2011

Oproep aan alle geinteresseerden, om zich nu op te geven, unieke startconferentie over het kalifaat, te beginnen in Nederland.
http://www.khilafahconferentie.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Geef je op, nu er nog plaats is, ik heb al gereserveerd en de vorige islamconferenties in 2009 , Apollohotel Amsterdam en 2010, RAI en Movenpickhotel, was ik er ongeveer alleen met een enkele autochtone Nederlander. Dit jaar hoop ik toch echt, dat er velen van HVV zijn, schrijvers en lezers.
Zie http://tora-yeshua.nl/2010/05/islamcong ... amsterdam/" onclick="window.open(this.href);return false;
Welkom allemaal, om in gesprek te zijn met onze moslimmedemens. Grijp deze kans, om je te laten overtuigen of overtuig zelf. Ter plekke in gesprek zijn heeft echt iets meer impact dan lezen en schrijven. Tot dan,
Shalom,
Ben Kok (joods-chr. pastor)
http://www.tora-yeshua.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=13386" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Ariel »

Eindelijk een krant die over dit congres schrijft.
Radicaal moslimcongres in Amsterdam
door Bart Olmer

AMSTERDAM - Radicale Nederlandse moslims, die streven naar een wereldomspannend kalifaat met de strenge islamitische sharia als grondwet, komen binnenkort openlijk bijeen in Amsterdam.

Deze zogeheten Khilafah-conferentie, die plaats heeft in Rhône Congress & party centre in Amsterdam op 3 juli, is georganiseerd door de Nederlandse tak van de radicaalislamitische hizb-ut-tahrir-beweging.

De geheime dienst AIVD waarschuwt nadrukkelijk voor deze beweging. „Binnen het onderzoek naar radicaliseringtendensen in Nederland is aandacht voor radicale en ultraorthodoxe islamitische bewegingen die mogelijk een bedreiging vormen voor de Nederlandse democratische rechtsorde. Hierbij moet worden gedacht aan bewegingen die door hun boodschap, bereik en activiteiten op termijn kunnen bijdragen aan het ontstaan van maatschappelijke polarisatie, onverdraagzaam isolationisme en anti-integratieve tendensen. Daarnaast wordt onderzocht of deze bewegingen een voedingsbodem kunnen vormen voor jihadisme. Voorbeelden van deze bewegingen zijn de Moslimbroederschap, de salafitische beweging, de Tablighi Jamaat en de Hizb ut-Tahrir”, aldus de geheime dienst in haar laatste jaarverslag.

Hizb ut-Tahrir (letterlijk ’partij van de bevrijding’) is een internationale politiekislamitische beweging, die stelt dat de Koran een blauwdruk biedt voor een alternatieve vorm van staatsinrichting, onverenigbaar met een parlemenatire democratie. Volgens de AIVD is het „uiteindelijke doel van de Hizb ut-Tahrir dan ook het vestigen van een islamitische staat, waarin de sharia van kracht is. Daarnaast bevat de ideologie van de Hizbm ut-Tahrir antiwesterse, antizionistische en anti-integratieve elementen.”

De organisatie erkent dat de conferentie zal oproepen tot het verenigen van alle moslims „in één staat, met één leider, onder de wetgeving van islam. Enkel dit zal zorgen voor ware verandering”.

Hizb ut Tahrir? is een internationale islamitische politieke beweging, die werd opgericht in 1953 met als doel „om de eenheid terug te brengen in de moslimlanden onder de heerschappij van enkel de Islamitische wetgeving”.

Hizb ut Tahrir zegt Nederlandse moslims te willen bevrijden van niet-islamitische ideeën: „Zodat de moslims enkel zullen verlangen naar het systeem van Islam en zij zullen meewerken aan de plicht van de hervestiging van kalifaat in de moslimlanden.”

Volgens de AIVD poogt de beweging met een modern islamitisch betoog hoogopgeleide moslims aan zich te binden. Ook reageert de Hizb ut-Tahrir op politieke ontwikkelingen in Nederland. Zo beweerde de organisatie vorig jaar dat het „onislamitisch” is om actief of passief deel te nemen aan verkiezingen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1008 ... binnenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Manon »

Hizb ut-Tahrir (letterlijk ’partij van de bevrijding’) is een internationale politiekislamitische beweging, die stelt dat de Koran een blauwdruk biedt voor een alternatieve vorm van staatsinrichting, onverenigbaar met een parlemenatire democratie. Volgens de AIVD is het „uiteindelijke doel van de Hizb ut-Tahrir dan ook het vestigen van een islamitische staat, waarin de sharia van kracht is. Daarnaast bevat de ideologie van de Hizbm ut-Tahrir antiwesterse, antizionistische en anti-integratieve elementen.”
Was dat niet wat Wilders stelde?
Was dat niet waarvoor Wilders waarschuwde dat Nederland zich daartegen zou moeten verdedigen, maar dat was dan wel op het randje van het toelaatbare?
Protesteren tegen islam is niet toegestaan in de hoofdstad van Eurabia, maar betogen voor een Europees Kalifaat is geen enkel probleem!

ja hoor.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Ariel »

Achmed Marcouch “vriend” van kalifaat-conferentie

Na enig nader onderzoek in verband met het uitroepen van het kalifaat in Amsterdam op 3 juli a.s. is er door onze vrienden van http://burgerjournalisten.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false; naar voren gekomen dat het faciliterend bedrijf Rhône Party Centrum er een Facebook account op na houdt met nogal verrassende "vrienden". Delia van Soest blijkt de manager operations te zijn van dat Haat-Centrum. Maar wie komen we daar met stip op nummer 4 ook tegen op de "vriendenlijst" van deze dame? De kapitein van de PvdA Homo-boot, Achmed Marcouch.
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &v=friends" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar dat is nog niet alles, mocht u door die fraaie tympanon in het logo van Rhône Events, die beschaving moet suggereren, misleid zijn. Dit haatpaleis is volledig Turks.
https://www.facebook.com/dugun.ve.kongre.salonu" onclick="window.open(this.href);return false;
Bovendien komen we daar deze oude bekende ook weer tegen welke ik hier al vermelde: Al Furqan.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001927586872" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaar dat islamitische kalifaat en Ottomaanse rijk. Ik zou me nogal in m'n aars gevreeën voelen als homo en PvdA kiezer, wat deze meneer Marcouch betreft. Want als het aan deze club ligt zeilen ze je zo van het dak van de Rembrandttoren af met een sliert sharia achter je kont aan. Dat wil je niet beleven, kind!

Valt het kwartje nu meneer Van der Laan? Of moeten we nog meer huiswerk voor u doen? Gaat u nu de Marokkaanse en Turkse kindertjes beschermen tegen deze idioten door deze fascistische landdag te verbieden? We zijn d'r voor mekaar om elkaar te hellepen, niet waar? Yeah, meneer van der Laan! Het sal je kind maar wezen, yeah, yeah, yeah, yeah!

Door Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten

http://www.amsterdampost.nl/achmed-marc ... nferentie/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Q'boem »

AMSTERDAM - Een golf van woedende e-mail heeft de Amsterdamse zaaleigenaar Serkan Elden ontvangen nadat bekend werd dat moslimradicalen volgende week bij hem bijeenkomen voor een groot congres.

Deze zogeheten Khilafah-conferentie, die plaats heeft in Rhône Congress & party centre in Amsterdam op zondag juli, is georganiseerd door de Nederlandse tak van de radicaalislamitische hizb-ut-tahrir-beweging. De geheime dienst AIVD waarschuwt voor de denkbeelden van deze beweging.

Zaaleigenaar Elden zegt vooraf te hebben overlegd met de politie en de gemeente Amsterdam. „Die zagen geen grond voor het weigeren, omdat de organisatie in Nederland niet is verboden.”

Maar nu zijn bedrijf wordt bestookt met boze e-mail van mensen die menen dat de bijeenkomst niet door mag gaan, gaat de zaaleigenaar toch twijfelen. „Het is een moeilijke overweging. Eigenlijk vind ik dat dit soort clubs beter bijeen kunnen komen in alle openheid in congrescentra, dan in het geheim ondergronds. In de openheid kan je er beter controle op uitoefenen.”

Hizb ut-Tahrir (letterlijk ’partij van de bevrijding’) is een internationale politiekislamitische beweging, die stelt dat de Koran een blauwdruk biedt voor een alternatieve vorm van staatsinrichting, onverenigbaar met een parlementaire democratie. Volgens de AIVD is het „uiteindelijke doel van de Hizb ut-Tahrir dan ook het vestigen van een islamitische staat, waarin de sharia van kracht is. Daarnaast bevat de ideologie van de Hizbm ut-Tahrir antiwesterse, antizionistische en anti-integratieve elementen.”

De organisatie heeft tegen de zaaleigenaar verteld dat er twee- tot driehonderd bezoekers afkomen op het omstreden islamcongres.

Hizb ut Tahrir zegt Nederlandse moslims te willen bevrijden van niet-islamitische ideeën: „Zodat de moslims enkel zullen verlangen naar het systeem van Islam en zij zullen meewerken aan de plicht van de hervestiging van kalifaat in de moslimlanden.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1008 ... binnenland" onclick="window.open(this.href);return false;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Dhana »

Q'boem schreef:
Hizb ut Tahrir zegt Nederlandse moslims te willen bevrijden van niet-islamitische ideeën: „Zodat de moslims enkel zullen verlangen naar het systeem van Islam en zij zullen meewerken aan de plicht van de hervestiging van kalifaat in de moslimlanden.”

Kunnen we ons forumlid Dihya daar niet heen sturen en de moslims daar bevrijden van het niet-islamitische idee dat het OK is om in dit kaffirland te blijven wonen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door silkyboxershortXL »

Open brief aan burgermeester Van Der Laan
| Door Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten

Geachte burgemeester Van der Laan,
Ik heb u gisteren via het contactformulier op de gemeentelijke website een mail gestuurd, waarin ik verwees naar een artikel op mijn website. In dat artikel wordt uiteengezet dat een islamitische, internationale, antidemocratische en totalitaire organisatie genaamd Hizb ut-Tahrir (HuT) in Amsterdam een zogenaamde “Khilafah-conferentie” heeft gepland. Een conferentie dus waarop strategieën besproken gaan worden hoe het beste de democratie onder het Kalifaat der moslims gebracht kan worden, de democratie afgeschaft en de sharia ingevoerd.

Ik begrijp dat ik op deze korte termijn nog geen antwoord heb kunnen krijgen, maar omdat het om een dringende zaak gaat herhaal ik mijn appèl aan u nog een keer. Dringend, niet alleen om de aard van de conferentie, maar ook om het tijdstip waarop die conferentie gehouden zal worden, namelijk 3 juli 2011. Die datum komt snel dichterbij en ik verzoek u die conferentie ruim voor die tijd te verbieden.
Ik herinner u eraan dat u verdedigers van de Westerse democratie en Westerse waarden als de “Dutch Defence League” onlangs hebt verbannen naar een industrieterrein toen ze een demonstratie wilden houden. En nu zouden deze islamitische fascisten vrijuit kunnen congresseren? Hebt u de sfeer uit het propagandafilmpje dat Hizb ut Tahrir (HuT) geproefd? Moet u doen. Hitler is daar heel dichtbij. Deze organisatie accepteert geen andere macht dan die van Allah en het zwaard van Muhammed. Zie de Al-Raya (zwarte vlag) in het logo van die club.

HuT is een in veel landen verboden radicale organisatie. Zelfs in Pakistan. HuT roept op tot het aan de islam onderwerpen van de gehele wereldbevolking. Deze opgedrongen islamitische staat of het kalifaat zal volgens hen moeten worden geregeld door een islamitische wetgeving, gebaseerd op de Sharia, en worden geleid door een kalief. U weet toch wel wat "shariah" betekent, meneer van der Laan? Ongelijkheid van mannen en vrouwen, willekeur in de rechtspraak, wrede middeleeuwse lijfstraffen en wraakzucht vermomd als religie.

HuT roept doorsnee moslims – met name de plooibare jongeren - op om zich tegen het westen en democratie te keren en deze zelfs actief te bevechten in oorlogsgebieden als Irak en Afghanistan.

De Turks-Amerikaanse wetenschapper, mevrouw Zeyno Baran zei hier over:"Hizb is een springplank naar terrorisme. Deze organisatie laat zich niet in met geweld, maar haar radicale ideeën zorgen ervoor dat volgelingen daar uit eigen beweging wel toe overgaan." Bovendien stelde ze vast: "HuT manipuleert de geesten van mensen, die zich vervolgens aansluiten bij groepen als Al-Qaida.” Mevrouw Baran heeft lange en indrukwekkende staat van dienst en is gespecialiseerd in de radicale islam. Zij roept niet zomaar iets.

Het was nog voor uw tijd als burgervader toen de Universiteit van Amsterdam op 16 januari 2009 een lezing van studentenvereniging "Al Furqan" annuleerde waar ook een spreker van HuT zou gaan oproepen tot het stichten van een islamitische staat in Israël als oplossing. De reden van annulering was dat mannen en vrouwen gescheiden in de zaal moesten zitten. Ik weet niet zeker of dit op 3 juli ook zo zal zijn, misschien zullen de organisatoren, in het kader van de door de islam voorgeschreven taqiyya - dat is het voorgeschreven beliegen en misleiden van ongelovigen om ze te onderwerpen – die scheiding niet doorgevoerd zal worden. Maar reken erop dat als deze types ooit de macht krijgen dat gescheiden zitten in publieke ruimtes niet de enige racistische maatregel zal zijn die genomen gaat worden. Staat u dat toe binnen uw stadsgrenzen als modern staatsman en burgemeester van alle Amsterdammers, meneer van der Laan?

Bent u bekend met het feit dat HuT er sterk van verdacht wordt de inspiratie te hebben geleverd aan de daders van de aanslagen in Londen? Maar aangezien HuT geen openbare ledenlijst heeft, is bewijsvoering lastig. Zo gaat dat met schimmige half ondergrondse organisaties die zaken bekokstoven die het daglicht niet kunnen verdragen, meneer van der Laan. Als het aan HuT ligt dan bent u trouwense één van de eersten wiens hoofd er met een zwaard wordt afgehakt op het plein voor de Stopera naast het Kristallnacht-monument.

De radicalen van deze club, die niets anders is dan de politieke denktank van de uitvoerder Al Qaida, worden opgepakt van Uzbekistan tot aan Tajikistan. Maar u staat ze in Amsterdam toe om hun gif onder de jeugd te verspreiden?

Vertrouwend u met vorenstaande voldoende te hebben ingelicht, verblijf ik, in afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet,

Hoogachtend,

Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten


P.S. Omdat ik in een volkomen vlaag van verstandsverbijstering verkeer uit woede heb ik deze brief laten redigeren door Martien Pennings.
http://www.amsterdampost.nl/open-brief- ... -der-laan/
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door silkyboxershortXL »

East London Mosque breaks its promise on homophobic speakers after just eight days
Earlier this month, reporting the East London Mosque/London Muslim Centre’s latest pledge to ban homophobic preachers, I described how the mosque has repeatedly lied and broken such promises before: waiting a couple of months until the coast is clear, then bringing the extremists back.
This time, however, it has only taken just over a week for the mosque’s bad faith to emerge. The day after tomorrow, 29 June, it welcomes to its premises an organisation called Sex and Relationship Education Islamic (SRE Islamic), one of whose main purposes is to campaign for “the unacceptability of homosexuality which is often portrayed as a lifestyle choice.” That’s a quote from the first sentence of SRE Islamic’s statement of values.
SRE Islamic is run by members of Hizb ut Tahrir, a racist and extremist group which believes that Muslims should not mix with non-Muslims. Hizb ut Tahrir says that Muslims who believe in democracy are “kafir,” or unbelievers. Hizb ut Tahrir works for a worldwide Islamic superstate, or caliphate (as does the Islamic Forum of Europe, which runs the mosque.)
SRE Islamic’s director and Hizb ut Tahrir member, Yusuf Patel, will be speaking at Wednesday’s event, alongside the director of the East London Mosque himself, Dilowar Khan: a clear official endorsement by the mosque. Indeed, the meeting is co-sponsored by the mosque.
Let us remind ourselves what Salman Farsi, the mosque’s PR, said on 9 June, exactly 18 days ago: “Any speaker who is believed to have said something homophobic will not be allowed to use our premises.”
Wednesday’s meeting is not just with someone who has “said something homophobic,” but is organised by a campaign explicitly dedicated to promoting the “unacceptability of homosexuality.” The meeting was first advertised on 17 June, precisely eight days after Mr Farsi’s ringing pledge.
Could there be a clearer indication of just how much an East London Mosque promise is worth?
http://blogs.telegraph.co.uk/news/andre ... ight-days/
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Ariel »

Regering kan islamitisch congres niet verbieden

Minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD) ziet geen mogelijkheden om een congres van de omstreden radicaal-islamitische beweging Hizb-ut-Tahrir te verbieden.

Dat zei hij dinsdag tijdens het wekelijkse vragenuurtje. "Kan dit zomaar?", wilde Kees van der Staaij (SGP) weten, die de bewindsman had ontboden in het parlement. Hizb-ut-Tahrir organiseert aanstaande zondag een bijeenkomst in Amsterdam. De SGP'er wees erop dat de beweging 'onomwonden' naar het 'wereldkalifaat' streeft, op basis van de streng-islamitische wetgeving sharia.

De organisatoren zien het congres als een belangrijke eerste stap, aldus het Kamerlid, dat de bijeenkomst 'buitengewoon bedreigend' en 'ondermijnend' voor de democratie en rechtsstaat vindt.
Ook het kabinet wijst de doelstellingen van Hizb-ut-Tahrir 'volstrekt' af, zei de minister. "Dit strookt op geen enkele wijze met de westerse samenleving." Opstelten heeft over de kwestie gesproken met de burgemeester van Amsterdam Eberhard van der Laan (PvdA). Maar het congres kan niet worden verboden, omdat geen sprake is van strafbare feiten.

Er is nog niet geconstateerd dat de openbare orde in gevaar is en zijn nog geen strafbare feiten gepleegd, zoals het aanzetten tot geweld.. Daarnaast geldt ook voor deze groepering de vrijheid van vergadering, zei Opstelten.
Niettemin houdt de gemeente Amsterdam het congres nauwlettend in de gaten, zei de minister. Tijdens de bijeenkomst zijn de autoriteiten 'nadrukkelijk aanwezig' om te bekijken of de deelnemers zich aan de wet houden. "Als er een mogelijkheid zou zijn, zullen we het niet nalaten om in te grijpen vanwege de verwerpelijke doelstellingen van de organisatie."

(NOVUM)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Monique »

Er is nog niet geconstateerd dat de openbare orde in gevaar is en zijn nog geen strafbare feiten gepleegd, zoals het aanzetten tot geweld..
Ik mag dus aannemen dat de zaaleigenaar en de organisatoren geen bedreigingen hebben mogen ontvangen van "de andere kant"?

In het verleden zijn namelijk bijeenkomsten en demonstraties etc van "de andere kant" verboden door bedreigingen aan organisatoren en zaaleigenaren en tegendemonstraties.

En nog steeds is "de andere kant" de agressor?

Nederland heeft geen poep in de ogen, maar een complete mestvaalt en karnemelksepap als hersenen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door silkyboxershortXL »

Afbeelding
In 2003 verklaarde een invloedrijke moslim in Engeland aan het BCC programma Newsnight dat, als er geen actie zou worden ondernomen tegen een bepaalde extremistische moslimgroepering, er in Engeland spoedig terroristische aanslagen zouden worden gepleegd zoals we die kennen van Irak en Jeruzalem. Hij had het over Hizb ut Tahrir. En in 2005 was het al zover en vielen de doden in de Londense metro. Deze club, welke in Denemarken een lijst publiceerde van te vermoorden Joden, mag hier op 3 juli in Party Centrum Rhône in Amsterdam, een conferentie houden om hun strategie te ontvouwen hoe ze in Nederland en de rest van de wereld alle mensen willen onderwerpen aan het islamitisch kalifaat.
Waar in Rotterdam in 2004 de stadiondirectie nog zo verstandig was een bijeenkomst in het Feijenoordstadion te annuleren mogen deze antisemieten, racisten en haatpredikers vrijelijk hun gang gaan om in Amsterdam West hoogopgeleide jongeren te ronselen voor hun jihad tegen de menselijkheid en democratie.

Burgemeester van der Laan heeft mijn open brief, geschreven i.s.m. Martien Pennings, ontvangen omdat ik die persoonlijk bij hem aan de Herengracht 502 in de bus heb gedaan op donderdagavond 23 juni.
Geen enkele reactie natuurlijk. Het bericht over deze bijzonder kwalijke racistische en anti-democratische conferentie werd vandaag pas door de oude media opgepikt. Ondertussen is Rhône Party Centrum natuurlijk ook aangeschreven door me met de vraag welk belang zij voorop stellen: het commerciële, de democratische of de sharia? Ook geen reactie.
Wel zijn er inmiddels in de Tweede Kamer vragen gesteld door Joram van Klaveren (PVV woordvoerder integratie) en Kees van der Staaij (SGP) aan de minister van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten. Het teleurstellende resultaat daarvan leest u hier: http://www.amsterdampost.nl/opstelten-o ... ngsuiting/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus gaan we het maar eens over een andere boeg gooien om de boel eens wakker te schudden en roep ik hierbij op tot een Grote demonstratie op 3 juli om 11.30 te Amsterdam op de Rhôneweg 12 – 14, tegenover het Congres en Party Center Rhône.
Ik beroep me op het recht van demonstratie en richt mij hierbij met name tot de Turkse en Marokkaanse Amsterdammers die voor de zoveelste maal de drek worden door gesleept met deze openlijke provocatie van extremisten. De mensen die gewoon met rust willen worden gelaten en in vrijheid hun leven willen leiden in dit land samen met de Nederlanders.

Neem vlaggen mee! Nederlandse, Turkse, Marokkaanse en Israëlische en schreeuw die fanatici dat gebouw uit! Laat zien dat onze vrijheid ons serieus is en heiliger dan hun haat-kalifaat!
Deze mensen hebben geen kritiek op religie, zoals Wilders. Deze mensen haten mensen om wie ze zijn en willen bloed zien. Uw bloed! En dat gaan we ze dan maar eens in levende lijve voor de deur afleveren als vreedzaam en vrijheidsminnend mens en met een mening er bij geserveerd!
Sta op en protesteert!
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Ariel »

Protesteren op 3 juli: in Oranje en vooral veel Lawaai maken

Wij hebben via de sociale netwerken vernomen dat vele Nederlanders zowel allochtonen als autochtonen op zondag 3 juli naar het congrescentrum Rhone willen komen om hun onvrede kenbaar te maken. Aangezien er niet sprake is van een georganiseerde demonstratie zou een wild protest snel uit de hand kunnen lopen.

Wij zouden u daarom willen verzoeken om u zelf kenbaar te maken door in het ORANJE gekleed te gaan en vooral veel lawaai te maken maar absoluut niet over te gaan tot het gebruiken van geweld. Gelieve geen voorwerpen mee te nemen die anderen zouden kunnen verwonden.

Wij wensen allen die gebruik maken van hun recht op meningsuiting een zonnige maar vooral lawaaierige dag toe!!

http://burgerjournalisten.wordpress.com ... aai-maken/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Ariel »

Moslimpartij Hizb ut-Tahrir rust pas als de kalief de scepter zwaait

De radicaalislamitische organisatie Hizb ut-Tahrir rust pas als haar doel werkelijkheid is: één alomvattend wereldkalifaat volgens de regels van de sharia. De huidige onrust in het Midden-Oosten is een stap op weg in die richting, denkt de Nederlandse voorman Okay Pala. „De mensen in de islamitische wereld snakken naar islam.”

In Amsterdam moet het gebeuren, zondag. Congres- en partycentrum Rhône in Sloterdijk, bekend van de vele Turkse en Marokkaanse trouwpartijen, is vanaf 12.00 uur het toneel van de eerste Nederlandse kalifaatconferentie.

De sprekers komen allen uit de boezem van Hizb ut-Tahrir, ofwel de Bevrijdingspartij. Dat is een islamitische splinterpartij die in veel landen actief is om haar doel te promoten. Dit doel komt neer op de realisatie van één staat voor alle moslims –het kalifaat– onder één heerser –de kalief– en met één wet: de sharia. Voorbeeld voor zo’n islamitische superstaat is de politieke constellatie na de dood van Mohammed, toen de snel uitdijende islamitische wereld werd geregeerd door de „vier rechtgeleide kaliefen.”

Zondag zal er in Amsterdam vurig gebeden worden om zo’n alomvattend en het gehele leven bepalend kalifaat. De Turks-Nederlandse „lidvertegenwoordiger” Okay Pala, grote man van Hizb ut-Tahrir in Nederland, is de organisator van de conferentie. Hij verwacht zo’n 300 à 400 bezoekers. Mannen én vrouwen, die strikt gescheiden zullen zijn. Maar vragen daarover zijn overbodig, vindt Pala. „Dat mannen en vrouwen gescheiden zijn, is totaal vanzelfsprekend.”


Daar denken veel mensen in Nederland anders over.

„Dat kan zijn, maar vanuit de islam is dit de gewoonste zaak van de wereld.”

Wat heeft Nederland te duchten als het gedachtegoed van Hizb ut-Tahrir wordt ingevoerd?

„Of Nederland iets te duchten heeft, is niet mijn zorg. Het gaat ons niet om Nederland, het gaat ons om de islamitische wereld. Moslims zijn in hun eigen landen jarenlang onderdrukt. Nu willen zij verandering. Die verandering is vanzelfsprekend islam, omdat ze moslim zijn. Dat is wat ze willen, ze willen gewoon de islam belijden.”

Maar uit de recente opstanden blijkt dat veel jongeren in deze landen juist democratie willen zoals in het Westen.

„Sommigen willen democratie, maar dat is een kleine minderheid die gepromoot wordt door het Westen en door de media. De meeste mensen daar willen helemaal geen democratie, ze willen islam. De bevolking in de islamitische landen heeft alles geprobeerd, van communisme tot dictatuur. Maar niets heeft gewerkt. De mensen snakken nu naar islam en naar de alomvattende levenswijze die de islam biedt.”

U beperkt uzelf tot het spreken over het Midden-Oosten. Maar wat moet er met het Westen, met Nederland gebeuren als het aan u ligt?

„Ik spreek namens Hizb ut-Tahrir, niet namens mezelf. En het doel Hizb ut-Tahrir is een kalifaat, een ”khilafah”, te realiseren. Dat heeft niets met het Westen te maken.”

Toch werkt u onder meer vanuit Nederland.

„Wat wij hier doen, is de oproep tot een khilafah ondersteunen. Daarnaast bieden we de islam aan als alternatieve levenswijze, want wat dat betreft maakt het niet uit of je in het Westen of in het Oosten leeft. Er wordt op dit moment helaas nergens ter wereld echt volgens de islam geregeerd. En wat niet door de sharia geregeerd wordt, klopt niet.”

Uw strategie bestaat uit drie stappen. De derde is die van machtsovername. Komt dat laatste al ergens in zicht?

„Daar wordt aan gewerkt. Er is een aantal landen waar onze prioriteit heengaat, onder meer vanwege de economische, politieke en geografische ligging. Dat zijn bijvoorbeeld Turkije, Pakistan, Syrië en Egypte. Daar is potentie van moslims, van infrastructuur, van economische middelen. Ik weet niet of ik die veranderingen zelf nog zal meemaken, maar één ding weet ik wel: die omwenteling zal zeker komen.”

Waar baseert u dat op?

„Op de Koran en de soenna (de overlevering van de profeet Mohammed, JH), maar ook op de politieke situatie in de wereld. Kijk naar wat externe instituten zeggen, zoals verschillende denktanks in Amerika: 70 tot 80 procent van de mensen in islamitische landen geeft aan dat ze geregeerd willen worden door de islam.”

Vanuit zo’n islamitisch kalifaat moet de rest van de wereld overtuigd worden via onder meer jihad, zegt uw partij. Dat klinkt zorgwekkend.

„Het uitroepen van jihad, het verklaren van de oorlog, is een taak van de islamitische staat, niet van onze partij. Wij leveren alleen politieke strijd.”

Uw grote voorbeeld is Mohammed, en tot nog toe vooral zijn optreden in de relatief vreedzame Mekkaanse periode. Wanneer moet ook zijn latere voorbeeld uit Medina worden nagevolgd, toen hij geweld toestond en gebruikte?

„In Medina richtte de profeet Mohammed de islamitische staat op. Op dat moment kon hij bepalen of hij oorlog ging voeren of niet. Dat is nu helemaal niet aan de orde. Om een kalifaat te kunnen stichten, moet eerst de samenleving veranderd worden. Dat kan uitsluitend door intellectueel politiek werk, niet door middel van fysiek geweld. Maar ik begrijp niet waarom u hier herhaaldelijk naar vraagt. Wat wilt u eigenlijk van me horen?”

Nou, wat uw advies aan zo’n staatshoofd zou zijn. Is het zijn plicht de oorlog te verklaren aan de ongelovige landen?

„Wij zijn geen adviesraad. Het is een kwestie die alleen met de staat te maken heeft, net zoals Amerika het besluit heeft genomen om Irak of Afghanistan aan te vallen, of nu Libië.”

Kunnen christenen in islamitische landen nog rustig ademhalen als uw partij het voor het zeggen krijgt?

„Ik kan u verzekeren dat zij zich geen zorgen hoeven maken. Kijk maar naar het verleden; de islamitische staat ging goed met zijn onderdanen om. Kijk maar naar hoe het nu is in Egypte en Libanon, waar veel christenen leven. Ze krijgen veel vrijheid, omdat het geloof te maken heeft met het hart.”

Toch staan onder anderen ex-moslims die christen zijn geworden de ergste bedreigingen te wachten. Voor hen heeft het geloof blijkbaar niet met het hart te maken?

„Voor moslims geldt een specifiek oordeel dat ze niet van geloof mogen veranderen. Maar u vroeg toch naar de positie van christenen in de khilafahstaat? Nu krijgt dit vraaggesprek een vervelende wending die ik al vaker heb meegemaakt, doordat u het opeens over een andere boeg gooit.”

Helemaal niet. Zijn christenen die vroeger moslim waren soms geen christenen?

„Nee. Zij zijn moslims die christen zijn geworden.”

Dus zij verdienen de doodstraf?

„De islam heeft daar duidelijk antwoord op gegeven.”

De doodstraf dus.

„Geen enkele geleerde binnen de islam heeft daar een andere mening over, omdat niet alleen de Koran maar ook de Hadith hier eensluidend over is. Maar dat is niet specifiek voor Hizb ut-Tahrir; dat is algemeen islamitisch.”

Het is niet voor het eerst dat Okay Pala een conferentie probeert te organiseren. In 2004 was een bijeenkomst gepland in het Feyenoordstadion in Rotterdam. De directie van het stadion zegde de bijeenkomst eenzijdig af toen duidelijk werd welk vlees ze in de kuip had.

Ook nu is er onrust ontstaan over de conferentie. Op internet circuleren oproepen om zondag vlak voor aanvang van de bijeenkomst te demonstreren bij partycentrum Rhône.

Dinsdag nog riep SGP-fractievoorzitter Van der Staaij minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) naar de Kamer om hem te vragen of er geen stokje gestoken kan worden voor de voor zondag geplande kalifaatconferentie.

Volgens minister Opstelten is een verbod echter niet mogelijk, omdat de aanleiding daarvoor moet liggen in verboden activiteiten die de partij ontplooit. „Voorshands is er geen constatering dat de openbare orde wordt bedreigd of dat er strafbare feiten worden gepleegd”, aldus Opstelten.

Hij voegde daaraan toe dat burgemeester Van der Laan van Amsterdam nauwlettend in de gaten houdt of er zondag niet toch strafbare activiteiten plaatshebben. „Als er een mogelijkheid zou zijn, zouden we niet nalaten om in te grijpen vanwege de naar onze mening verwerpelijke doelstellingen van deze organisatie.”

Okay Pala is er niet van onder de indruk. Hij gaat ervan uit dat zijn conferentie ditmaal gewoon doorgaat. „En als mensen het er niet mee eens zijn of willen demonstreren, moeten ze dat zelf weten. Wij zijn niet bang.”



De islam als alomvattend systeem

De ideologie van Hizb ut-Tahrir heeft sterk totalitaire trekken, wat blijkt uit materiaal dat de partij zelf verspreidt. Exemplarisch voor het gedachtegoed van de partij is het boekje ”De methode ter verandering”, een verhandeling uit 1989 van de afdeling in de Verenigde Staten.

Volgens dat boekje moet de gedroomde islamitische samenleving gestalte krijgen door ervoor te zorgen dat de mensen alleen nog islamitisch kunnen denken „zodat dit de algemeen geldende opvatting wordt onder het volk en het ingeburgerde denkbeelden worden, als gevolg waarvan men wel gedwongen wordt ze in de praktijk te brengen en dienovereenkomstig te handelen.”

Het is geen optie dat maar een deel van de sharia wordt ingevoerd. Als de praktijk weerbarstig blijkt, is dat jammer voor de praktijk – niet voor de regels, want daarmee mag nooit de hand gelicht worden. „In plaats daarvan is het onze plicht de werkelijkheid zodanig te veranderen dat de werkelijkheid zich aan de Islam aanpast.”

Probleem voor Hizb ut-Tahrir is echter dat er, in haar interpretatie, op dit moment wereldwijd niet één land is dat volgens de regels van de sharia wordt bestuurd. Ook Saudi-Arabië of Iran voldoen bij lange na niet aan de strenge wetten die Hizb ut-Tahrir aan Koran en soenna ontleent. Op dit moment is er geen enkele staat met een ”khalifah” –een kalief– aan het hoofd – er is hoe dan ook geen enkele islamitische staat in de optiek van Hizb ut-Tahrir.

Is die er wel en regeert de kalief toch niet volgens de regels, dan mogen moslims niet aarzelen: ze moeten de wapens tegen hem opnemen. Het is een verplichting voor moslims „om de oorlog te verklaren aan de regering als er niet op basis van de wetten van Allah wordt geregeerd”, schrijft de partij in ”De methode ter verandering”. „Bovendien heeft de Profeet opdracht ge­geven ieder land dat zich niet aan de soeltaan (gezag) van moslims heeft onderworpen binnen te vallen, en hij ging de strijd met hen aan, of de inwoners nu moslim of niet-moslim waren.”

De plicht om de wapens op te nemen tegen de niet-islamitische heerser geldt voor elke moslim, maar de oorlog hoeft pas ontketend te worden „als het zeer waarschijnlijk is dat de heerser kan worden afgezet.” Tot die tijd mag het streven naar verandering ook met de tong gebeuren, zegt een overlevering van Mohammed.

Dat is precies wat Hizb ut-Tahrir voorstaat. ”De methode ter verandering” is er glashelder over. Kan de machthebber niet meteen worden afgezet, „dan is het beter om voorbereidingen te treffen voor het moment dat de macht wordt overgenomen en is het beter dat men zich verzekert van de hulp van degenen die aan de macht zijn. En als dit dan eenmaal is geregeld moeten de wapens tegen de heerser worden opgenomen en moet de strijd met hem worden aangegaan.”

Onder meer vanwege dit soort taal is Hizb ut-Tahrir in veel landen verboden – met name in islamitische landen die het eerste doelwit zijn van de partij staan er stevige straffen op het lidmaatschap. Ook in sommige westerse landen zoals Duitsland zijn de activiteiten van de partij niet toegestaan omdat Hizb ut-Tahrir Israël niet erkent.

In Nederland is er geen verbod; wel houdt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) de partij nauwlettend in de gaten.


http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... t_1_574082" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door mercator »

Amsterdam krijgt een nieuwe, ahw "toeristische" benaming: de Marokkanenheul !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door silkyboxershortXL »

Laatst gewijzigd door silkyboxershortXL op ma jul 04, 2011 7:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Ariel »

Hier het verslag van Ben Kok.

Hizb ut Tahrir, A'dam: hoogverraad !!

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=13422" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Amsterdam 3 juli a.s. podium voor het Tweede Islamitische R

Bericht door Mahalingam »

Hier een overzichtsfoto (door Amsterdam Post) waar enige anti-kalifaters op te zien zijn.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie