Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

Hallo allemaal, ik ben Q'boem en heb een gloeiende schurfthekel aan de islam en alles wat daar ook maar naar riekt. Vandaar dan ook mijn forumnaam, die de hoop uitspreekt dat plots op een mooie dag, die hele islam, met alle toeters en bellen, door een hele grote q'boem die nog lang zal nadreunen, voorgoed van de aardbodem zal zijn weggevaagd.

Ik ben zeker geen koran-expert, noch wil ik dat zijn, maar ik heb genoeg in koran en hadiths gelezen en persoonlijk meegemaakt om eenduidig tot de conclusie te komen dat er helemaal niets aan heel die islam deugt. En meer hoef ik eigenlijk ook niet te weten. Voor mij volstaat het om te weten dat die ontaarde, mensonterende ideologie te vuur en te zwaard bestreden moet worden totdat ze met wortel en tak voor altijd uitgeroeid is, en tot niet meer dan een voetnoot in de geschiedenis zal zijn verworden. Doch voorlopig is een islamvrij Europa al een mooi tussentijds doel om naar te streven.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Schepsel »

Welkom op het forum.

De Koran is even moeilijk door te komen als een maaltijd bestaande uit droog karton. Ik raad het je ook van harte af om veel tijd te verspillen aan het geesteszieke geschuimbek van een vroegmiddeleeuwse struikrover, men kan zoveel plezieriger dingen met de tijd doen. Lees de eerste bladzijden van het veel te dik uitgevallen vod maar: Allah maakt de ongelovigen blind, en straft ze vervolgens lekker hard, dat is genoeg lijkt me om door te hebben dat het van geen kanten deugt. Een ouder die zijn kind het been afhakt en vervolgens keihard straft omdat het niet kan lopen wordt vanzelfsprekend onmiddelijk uit de ouderlijke macht ontzet en gestraft, zo is dat met Allah ook, die ons immers op de wereld heeft gezet. Simpel, nietwaar?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

Schepsel schreef:Welkom op het forum.

De Koran is even moeilijk door te komen als een maaltijd bestaande uit droog karton. Ik raad het je ook van harte af om veel tijd te verspillen aan het geesteszieke geschuimbek van een vroegmiddeleeuwse struikrover, men kan zoveel plezieriger dingen met de tijd doen. Lees de eerste bladzijden van het veel te dik uitgevallen vod maar: Allah maakt de ongelovigen blind, en straft ze vervolgens lekker hard, dat is genoeg lijkt me om door te hebben dat het van geen kanten deugt. Een ouder die zijn kind het been afhakt en vervolgens keihard straft omdat het niet kan lopen wordt vanzelfsprekend onmiddelijk uit de ouderlijke macht ontzet en gestraft, zo is dat met Allah ook, die ons immers op de wereld heeft gezet. Simpel, nietwaar?
Ik heb dat koranisch haatproza al een paar keer van kaft tot kaft gelezen, en elke keer weer wordt mijn walging groter. Ik dwing mezelf van tijd tot tijd die zooi door te nemen, opdat er niet vergeten wordt waarom het bestreden dient te worden. Als tegengif zeg maar, tegen de steeds verder voortschrijdende dhimmitude en halalisering die onze samenleving langzaam maar zeker binnensijpelt.

Nu ja, van een gedegeneerd maangodje en zijn aan waanvoorstellingen lijdende proleet, die niet beter weten dan dat de wereld een tapijt is, dat met bergen als tentharingen wordt vastgepind, die denken dat de zon in een modderpoel ondergaat, die een handleiding geven hoe met drie stenen je aars te reinigen en ga zo maar door, hoef je niets anders dan achterlijkheid te verwachten. En dan heb ik het verder niet eens over de handel en wandel van het zogenaamde zegel der proleten, een op sex en macht beluste psychopaat die dan het grote te volgen voorbeeld voor anderhalf miljard hakbars zou moeten zijn. Daar zijn we mooi klaar mee.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Ariel »

Van harte Welkom Q'boem.
Welkom aan boord. We kunnen een Islam fighter goed gebruiken.

BTW. Het lijkt me dat jij goed op de hoogte bent wat betreft de koran en andere Islam zaken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Dhana »

Hallo Q'boem. Ook een warm welkom van mijn persoontje.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door mercator »

Q'boem schreef:Hallo allemaal, ik ben Q'boem en heb een gloeiende schurfthekel aan de islam en alles wat daar ook maar naar riekt.
Juist. Als ik hier een rode schakelaar zou hebben die alle moslims waar ze zich ook bevinden ter plekke zou doen dood vallen druk ik er NU op. En k drink er een glas rosé champagne bij.

Let wel: Koran is niet het probleem, MOSLIMS zijn het probleem!
Laatst gewijzigd door mercator op vr jun 24, 2011 11:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Pilgrim »

Van harte welkom! :rock: Altijd fijn om te zien dat er nog steeds meer mensen zijn bij wie de ogen open gaan. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

Ariel schreef:Van harte Welkom Q'boem.
Welkom aan boord. We kunnen een Islam fighter goed gebruiken.

BTW. Het lijkt me dat jij goed op de hoogte bent wat betreft de koran en andere Islam zaken.
Ik heb de koran een paar keer gelezen, en een aantal hadiths, en verder baseer ik mijn mening vooral op de dagelijkse praktijk, hoe daad aan woord wordt gekoppeld en ten uitvoer gebracht. Dat stemt mij niet bepaald tot vrolijkheid. Maar vraag me niet naar wat in welke soera staat of zo; dat interesseert me verder ook niet zo. Wat voor mij van tel is, is dat die smeerlapperij er überhaupt staat.
De bizarre dingen uit die ziekelijke teksten blijven me echter bij, net zoals al die brute, gore islamitische koppensnellersfilmpjes op het internet me bijblijven. Een ideologie die dat bij mensen voor elkaar krijgt, kan eenvoudigweg niet deugen, nu niet en nooit niet.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
Q'boem schreef:Hallo allemaal, ik ben Q'boem en heb een gloeiende schurfthekel aan de islam en alles wat daar ook maar naar riekt.
Juist. Als ik hier een rode schakelaar zou hebben die alle moslims waar ze zich ook bevinden ter plekke zou doen dood vallen druk ik er NU op. En k drink er een glas rosé champagne bij.

Let wel: Koran is niet het probleem, MOSLIMS zijn het probleem!
Moslims zijn toch koran-navolgers? Dus ja, dat is inderdaad een probleem.

Ik denk dat het wat dat betreft niet meer zo heel erg lang zal duren eer je aan de slag kunt. Binnen nu en 15-20 jaar staat Europa in brand en krijgen overal waar de islam ook maar enigzins vaste grond onder de voeten heeft gekregen, Joegoslavische toestanden met overal lokale Nasser Oric's, en als tegenreactie uiteraard ook overal lokale Mladic's.
Toegegeven, ik heb er wel eens van gedroomd om Mekka en Medina te nuken, en dat ik dan degene was die op die mooie grote rode blinkende knop mocht duwen.
Neemt niet weg dat "moslim-bestrijding", om het maar eens eufemistisch uit te drukken, hoewel soms broodnodig, slechts symptoombestrijding is. Moslims zijn immers de nare bijwerking van de ziekte die islam heet. Pak je de ziekte aan, verdwijnen de bijwerkingen uiteindelijk ook.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

Pilgrim schreef:Van harte welkom! :rock: Altijd fijn om te zien dat er nog steeds meer mensen zijn bij wie de ogen open gaan. :wink2:
Dank je. Maar mijn ogen wat betreft de perfide islam zijn al heel lang open hoor. Al vanaf dat ik een jaar of 25 geleden voor het eerst in een koran bladerde.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door mercator »

Q'boem schreef: Neemt niet weg dat "moslim-bestrijding", om het maar eens eufemistisch uit te drukken, hoewel soms broodnodig, slechts symptoombestrijding is. Moslims zijn immers de nare bijwerking van de ziekte die islam heet. Pak je de ziekte aan, verdwijnen de bijwerkingen uiteindelijk ook.
Nee, want de Islam besmetting is maar een onderdeel van het pain-in-the-ass gehalte van moslims. Dat hangt samen met biologische, geografische en historische elementen. Islam is geen klaar omlijnd kankergezwel dat je even kan wegsnijden uit de patiënt, het is een vorm van leukemie die zich in heel het organisme manifesteert. Neem de Marokkaanse moslim zijn Koran-boekje af en hij blijft evenzeer geprogrammeerd tot achterlijkheid. Eeuwenlange achterlijkheid, inteelt en domheid hebben geleid tot een soort mensenras, de homo Islamicus, die zovele kenmerken heeft dat hij simpelweg niet veranderd kan worden. Hoe wil je een varken doen vliegen?

Ik houd het maar op de Mladic aanpak.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door mercator »

Q'boem schreef:[. Een ideologie die dat bij mensen voor elkaar krijgt, kan eenvoudigweg niet deugen, nu niet en nooit niet.
En als het nu s omgekeerd is, dat moslims etterbakken zijn die zich beroepen op hun ideologie?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
Q'boem schreef: Neemt niet weg dat "moslim-bestrijding", om het maar eens eufemistisch uit te drukken, hoewel soms broodnodig, slechts symptoombestrijding is. Moslims zijn immers de nare bijwerking van de ziekte die islam heet. Pak je de ziekte aan, verdwijnen de bijwerkingen uiteindelijk ook.
Nee, want de Islam besmetting is maar een onderdeel van het pain-in-the-ass gehalte van moslims. Dat hangt samen met biologische, geografische en historische elementen. Islam is geen klaar omlijnd kankergezwel dat je even kan wegsnijden uit de patiënt, het is een vorm van leukemie die zich in heel het organisme manifesteert. Neem de Marokkaanse moslim zijn Koran-boekje af en hij blijft evenzeer geprogrammeerd tot achterlijkheid. Eeuwenlange achterlijkheid, inteelt en domheid hebben geleid tot een soort mensenras, de homo Islamicus, die zovele kenmerken heeft dat hij simpelweg niet veranderd kan worden. Hoe wil je een varken doen vliegen?

Ik houd het maar op de Mladic aanpak.
Kijk, ik wind er geen doekjes om, de islam moet gewoon weg, en moslims moeten hun achterlijke ideologie afzweren én zich vervolgens als beschaafde mensen gaan gedragen. Kunnen of willen ze dat niet, dan moeten ze uiteraard óók weg. Goedschiks als het kan, kwaadschiks als het moet.
En vergis je niet, ik weet heel goed wat er wat dat betreft nodig is; we zullen dan onze eigen beschaving even van ons af moeten werpen om de boel op te kunnen kuisen. Het oog om oog, tand om tand-principe toepassen, of beter nog: één oog van ons dient hun twee ogen te kosten, één tand van ons kost hun een heel gebit, enzovoorts, de rest hoef ik er denk ik niet bij te vertellen, dat spreekt voor zich. Want zoveel is me wel duidelijk; de geweldadige muzelarij kan maar op één manier bestreden worden, en dat is met nog meer en bovenal excessief geweld. Dat is namelijk de enige taal die ze uiteindelijk verstaan. Een rusie tussen twee beschaafde mensen los je op door te praten, een ruzie met een Marokkaan bijvoorbeeld, los je op door hem minstens het ziekenhuis in te rossen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door mercator »

Q'boem schreef: Want zoveel is me wel duidelijk; de geweldadige muzelarij kan maar op één manier bestreden worden, en dat is met nog meer en bovenal excessief geweld.
Zeker. Dat zie je in hun thuislanden ook, de politie slaat met vuistdikke stokken op bedelaars en dieven worden hun klauw afgehakt, of ze verdwijnen minimaal een aantal jaren in een infecte grot. Assad in Syrië zal aan de macht blijven omdat hij geen genade kent, terwijl al die andere begonnen te marchanderen en nu zelf opgehangen zullen worden. Wachten tot een Mohammedaan beschaafd gaat worden is verspilling van moeite en tijd.

Het moslimprobleem eventjes tot de essentie herleiden vergt enig herschikken van normen en waarden, maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. In 1944 koegen we de nazi's toch ook weg en kregen ze er nog flink wat bommen bovenop ? Toen had niemand daar een probleem mee, maar nu zouden we de moslimpjes met fluwelen handschoentjes moeten aanpakken, met flauwekul als je mag Islam beledigen, maar moslims niet hoor !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Alba »

Welkom, Q'boem. Fijn er weer een medestander bij te hebben.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door mercator »

Q'boem schreef: moslims moeten hun achterlijke ideologie afzweren én zich vervolgens als beschaafde mensen gaan gedragen. Kunnen of willen ze dat niet, dan moeten ze uiteraard óók weg. Goedschiks als het kan, kwaadschiks als het moet.
Na 1400 jaar is afdoende bewezen dat ze het niet willen/kunnen. Ze mogen hun achterlijke ideologie van mij zelfs gerust behouden, maar dan op een plaats waar wij er geen last van hebben, Afghanistan of Pakistan of iets dergelijks. Je wil die mensen hun pleziertjes toch niet ontzeggen :D ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Monique »

Welkom Qboem, fijn dat steeds meer mensen het gevaar "islam" willen bestrijden.... worthy:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door gerard_m »

Welkom !
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
Q'boem schreef: moslims moeten hun achterlijke ideologie afzweren én zich vervolgens als beschaafde mensen gaan gedragen. Kunnen of willen ze dat niet, dan moeten ze uiteraard óók weg. Goedschiks als het kan, kwaadschiks als het moet.
Na 1400 jaar is afdoende bewezen dat ze het niet willen/kunnen. Ze mogen hun achterlijke ideologie van mij zelfs gerust behouden, maar dan op een plaats waar wij er geen last van hebben, Afghanistan of Pakistan of iets dergelijks. Je wil die mensen hun pleziertjes toch niet ontzeggen :D ?
Natuurlijk wil/kun je dat niet als je van jongs af aan gehersenspoeld bent, enkele uitzonderingen daargelaten.

En op termijn wil ik die mensen hun koranische pleziertjes wel degelijk ontzeggen, ook die in Afghanistan en Pakistan, met het Latijnse motto "ubi pus, ibi evacua". Maar voorlopig beperk ik mijn streven tot een islamvrij, en bijgevolg een moslimvrij Europa, waarbij niets nog aan de vroegere tijdelijke aanwezigheid van de islam mag herinneren, helemaal niets. De enige minaret die onder zeer grote twijfel misschien mag blijven staan, is die van de fata morgana in de Efteling. Europa heeft nieuwe Karel Martels nodig, nieuwe Jan Sobiewski's, nieuwe Mladic's, nieuwe Vlad Tepes's, nieuwe Godfried van Bouillons, en ga zo maar door.

Maar het zal niet alleen een fysieke strijd zijn die gestreden moet worden, maar ook een ideologische. Onze grootste vijand zijn we zelf. Om te beginnen moeten we daarom af van die politiek correcte linkse kliek die zich op zowat alle sleutelposities in onze maatschappijen hebben genesteld, en van daaruit hun kwalijke werk verrichten. Die van daaruit de media beheersen, het schoolwezen, de rechterlijke macht. Degenen die de mulikul, en daarmee de islam, door de strotten van de Europeanen proberen te rammen, degenen die allerlei inquisitiebureautjes (MDI, CGKR, etc) hebben opgericht in een poging het vrije woord te knechten, degenen die een EUrabië nastreven, en al hun dhimmie-lakeien. Van al die volksverraders moeten we af zien te komen. Zij zijn het tenslotte die de islamitische smeerlapperij bij ons mogelijk hebben gemaakt door zeer bewust grote aantallen moslims te importeren en vervolgens te faciliteren. De straf voor zulke volksverraders kan wat mij betreft niet hard genoeg zijn. Pek & veren is nog veel te mild voor zulke lieden. Wanneer Bijltjesdag voor hen zal aanbreken, en dat gaat gegarandeerd gebeuren, dan wil ik dat ze aan den lijve ondervinden wat ze een heel continent hebben aangedaan.

Om maar eens te godwinnen, wil ik de woorden van Josef Goebbels(*) aanhalen. Die had het destijds immers over een "Totale Krieg". En een totale oorlog tegen de islam, op alle fronten door zowel jong als oud gestreden, is het enige wat nog soelaas zal bieden. Islam heeft ons 1400 jaar geleden de oorlog al verklaard, en ik zie niet in waarom wij nu opeens, nadat onze voorvaderen talloze keren de oorlogszuchtige islam uit ons continent hebben geschopt, de andere wang zouden toekeren en de rode loper zouden uitleggen. Integendeel, we dienen ons in woord en daad te verzetten tegen alles wat naar islam riekt, en nooit of te nimmer accepteren dat de islam hier vaste grond krijgt en kan wortelen. Nóóít! Zoals ik al eerder zei: goedschiks als het kan, kwaadschiks als het moet.


(*) Voor alle duidelijkheid: Ik heb een bloedhekel aan het nazisme en aan elke totalitaire ideologie, en dus ook aan Josef Goebbels, maar wat betreft zijn "totale Krieg" had hij wél gelijk. Een volk dat voor zijn voortbestaan, voor zijn manier van leven, voor zijn cultuur vecht, is aan zichzelf verplicht om alle mogelijke middelen, ongeacht welke dat zijn, in te zetten om dat te bewerkstelligen. Gebeurt dat niet, is zo'n volk gedoemd ten onder te gaan, te verdwijnen, of in het beste geval een triest bestaan in één of ander reservaat te leiden. Daar hebben onze voorouders niet voor gevochten, daar hebben onze voorouders destijds niet hun bloed, zweet en tranen voor gegeven. Wij hebben onze landen, onze maatschappijen in bruikleen van onze nakomelingen, en die aan de islamitische doodscultus verkwanselen, is in mijn ogen een halsmisdaad.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

PS: hartelijk dank aan allen die me welkom hebben geheten en nog welkom gaan heten.

En aan de hier aanwezige muzels: pak jullie biezen vrijwillig nu het nog kan en sodeflikkerstraal op, want ik ben jullie aanwezigheid meer dan zat.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Zwartmeer »

Q'boem schreef:PS: hartelijk dank aan allen die me welkom hebben geheten en nog welkom gaan heten.

En aan de hier aanwezige muzels: pak jullie biezen vrijwillig nu het nog kan en sodeflikkerstraal op, want ik ben jullie aanwezigheid meer dan zat.
Welkom! Ik denk dat jij het wel begrepen hebt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Eliabe »

Welkom en je praat als een Rotterdammer. :razz:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

Eliabe schreef:Welkom en je praat als een Rotterdammer. :razz:
Dank je.

Maarre... Rotterdammer? :shock:

Ge kunt de groete uit Brabant krijge kut! :D
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Eliabe »

Q'boem schreef:
Eliabe schreef:Welkom en je praat als een Rotterdammer. :razz:
Dank je.

Maarre... Rotterdammer? :shock:
Je taalgebruik komt zo bekend voor. :rongue:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Bericht door Q'boem »

Eliabe schreef:
Q'boem schreef:
Eliabe schreef:Welkom en je praat als een Rotterdammer. :razz:
Dank je.

Maarre... Rotterdammer? :shock:
Je taalgebruik komt zo bekend voor. :rongue:
De enige Rotterdammer waar ik speciaal iets mee heb, is nachtburgemeesterJules Deelder. Die vent is geweldig.

Dit uiteraard in tegenstelling tot de boerkameester van Rabat a/d Maas, Aboe Skoeterlip.
Plaats reactie