Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door Alba »

Hoe ziek kan iemand zijn... :yuk:
Zeker zestig Afghanen gedood bij aanslag ziekenhuis
zaterdag 25 juni 2011

Bij een aanslag met een autobom op een ziekenhuis in de Afghaanse provincie Logar zijn zeker zestig mensen gedood. Meer dan honderd anderen raakten gewond.

Zeker zestig mensen zijn omgekomen bij een aanslag op een Afghaans ziekenhuis
Dat maakt het Afghaanse ministerie van Volksgezondheid bekend. Het dodental is naar boven bijgesteld, eerder werd gemeld dat 25 Afghanen waren gedood.

De meeste slachtoffers zijn patiënten, bezoekers en ziekenhuismedewerkers. De provincie Logar ligt ten zuiden van hoofdstad Kabul. De Taliban ontkennen betrokken te zijn bij de aanslag. Een woordvoerder van de radicaal-islamitische organisatie laat weten dat de aanslag te veroordelen en zegt dat de daders de Taliban willen zwartmaken.


Fiets
Vrijdag had ook een grote aanslag in Afghanistan plaats. Toen ontplofte een fiets met explosieven op een markt in de provincie Kunduz, waar Nederlanders politieagenten gaan trainen. Tien mensen kwamen om, ongeveer 24 raakten gewond.

De grote aanslagen komen vlak nadat de Amerikaanse president Barack Obama zijn plan presenteerde voor het terugtrekken van de Amerikaanse militairen uit Afghanistan. Dit jaar nog worden tienduizend Amerikanen teruggetrokken.

Door Marlou Visser
Bron: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buite ... ieuwsbrief" onclick="window.open(this.href);return false;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door mercator »

Het verwondert me telkens opnieuw dat er niet méér aanslagen op ziekenhuizen en bejaardentehuizen e.d. zijn, dat zijn gedroomde doelwitten voor terroristen. Of popfestivals. Maar die zullen ze in Afghanistan wel niet hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door Dhana »

Ik weet inmiddels precies hoe de volkomen verknipt en zwaar gestoorde islamitische kloongeest werkt, maar ik sta altijd weer versteld van het feit dat ze daar moord en brand schreeuwen als er een verkeerde bombadardement door de NAVO gedaan wordt, waardoor er burgerslachtoffers vallen. Als je zulk nieuws aankaart bij de gemiddelde moslim is het niet gebeurd en is het artikel alleen maar westers/zionistische anti-islampropaganda. Als je dan door gaat en vraagt hoe het dan komt dat Afghanen er alles aanm doen om het land te ontvluchten, krijg je een stortvloed van verwensingen en een scheldpartij waar de honden geen brood van lusten over je heen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door Q'boem »

Het kan me inmiddels al heel lang geen ene moer meer schelen dat die hakbars elkaar uitmoorden. Ze doen maar. Sterker nog, dat juich ik alleen maar toe. Immers, hoe meer ze onderling verdeeld zijn en elkaar naar het leven staan, des te minder tijd hebben ze om ons lastig te gaan vallen met hun plofhobby's.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door mercator »

Dhana schreef:IAls je zulk nieuws aankaart bij de gemiddelde moslim is het niet gebeurd en is het artikel alleen maar westers/zionistische anti-islampropaganda.
Ja dat is zo. NOOIT zal je hier Achmed met de Pet-of een of andere Mohammedaanse "intellectueel"-openlijk afstand horen nemen van al die onderlinge moordpartijen in hun mooie oorspronggebieden, maar o wee als er een Palestijntje een haar gekrenkt wordt . Nu ja, we kennen de moslims onderhand wel, daar kan je niks van verwachten, maar t is veel erger dat er veel lui van bij ons zijn die daarin mee geen. Neem nu dat ouwe lijk Dries van Agt, groot Palestijnenvriend, maar over de moordpartijen van Hamas en Fatah onderling hoor je die nooit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door mercator »

Q'boem schreef:Het kan me inmiddels al heel lang geen ene moer meer schelen dat die hakbars elkaar uitmoorden.
Absoluut. En ze mogen er nog een vulkaanuitbarsting, een tsunami en wat aardbevingen bovenop krijgen, t is toch allemaal de wil van Allah.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door Schepsel »

Het heeft me ook verbijsterd eerder, dat er niet meer Beslans kwamen en aanverwante schurkenstreken. Maar het is zinloos om je al te druk te maken om wat ze daar uitvreten, het is in feite overbodige kennis, wij kunnen er niks mee, en er gebeurt zoveel.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Het heeft me ook verbijsterd eerder, dat er niet meer Beslans kwamen en aanverwante schurkenstreken.
Ja , dat is toch raar ? Ik heb verleden vrijdag het Graspop gebeuren zich zien ontwikkelen, wat kan een terrorist nu beter vinden dan zo iets ? Geen beveiliging, geen controle, een opeengepakte massa, de minste aanslag kan daar een maximale kill-ratio bereiken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Maar het is zinloos om je al te druk te maken om wat ze daar uitvreten, het is in feite overbodige kennis, wij kunnen er niks mee, en er gebeurt zoveel.
Dat vind ik ook, het hoeft zelfs niet eens meer gedetailleerd op het nieuws. Mss gewoon vermelden zoals een soort weerbericht: vandaag zoveel Mohammedaanse doden. De vooruitzichten voor de volgende dagen zijn.... :)
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Afghanistan: aanslag op een ziekenhuis

Bericht door Q'boem »

Niet voor de eerste keer, noch voor de laatste, maar toch even dit:
Volgens het Afghaanse ministerie van Binnenlandse Zaken hebben moslimextremisten gisteren een achtjarig meisje een bomaanslag laten uitvoeren in Uruzgan.

Ze moest met een tas vol explosieven naar een politieauto lopen. Toen ze daar was, brachten de extremisten de bom tot ontploffing. Het meisje kwam om. "De vijanden van vrede en stabiliteit hebben opnieuw een onvergeeflijke en schandelijke misdaad gepleegd", aldus het departement.

In de verklaring werd niet gezegd wie er achter de aanslag zitten. Kort geleden pleegde een 12-jarige jongen een aanslag op een markt. Hierdoor kwamen vier mensen om het leven.

http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... nslag.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie