Neem geen makaken mee uit Marokko....

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Manon »

"Neem geen apen mee uit Marokko" :roll2:

De stichting Moroccan Primate Conservation roept Nederlandse Marokkanen op om geen kleine aapjes meer mee te brengen van vakantie. Gaia zegt dat dergelijke aapjes ook regelmatig in België terechtkomen en sluit zich aan bij de oproep.


De jonge Berberaapjes worden volgens de stichting op veel markten in Marokko te koop aangeboden. Jaarlijks komen naar schatting 300 aapjes in Europa terecht, vooral in Frankrijk.

Even goed Belgisch probleem
De stichting schat dat er elk jaar ongeveer tien apen bij Nederlands-Marokkaanse gezinnen belanden. Hoeveel dat er in België zijn, weet Michel Vandenbosch van dierenrechtenorganisatie Gaia niet. Maar ook in ons land is het wel degelijk een probleem. "De oproep zou dus even goed kunnen gelden voor ons land."

De beestjes blijken vaak niet als huisdier te handhaven en worden dan bijvoorbeeld aangeboden aan de Stichting AAP. Ook de dieren uit andere Europese landen komen via via uiteindelijk bij de Stichting AAP in Almere terecht, ook Belgische, aldus Vandebosch.

Ze slaan moeder en de kinderenDe apen zijn volgens de stichting vaak zo "verknipt" geraakt, dat ze niet meer terug kunnen naar de natuur. "Als ze geluk hebben, komen ze in een goede dierentuin ergens in Europa terecht."

Volwassen mannetjes kunnen zo'n 30 kilo wegen. De dieren lopen als huisdier vaak met een luier door het huis. "Apen richten zich vaak op de hoogste in rang binnen hun groep. Vaak is dat de vader van het gezin. Het dier zal in dat geval moeder en kinderen aanvallen om ze weg te houden bij de vader. Het komt ook voor dat ze de boel in huis slopen of de hele dag schreeuwen", aldus Moroccan Primate Conservation.
http://www.vandaag.be/binnenland/71552_ ... rokko.html" onclick="window.open(this.href);return false;
---------------------

tja... whistling: whistling: whistling: sorry maar ik lig hier in een deuk. Meer mag ik natuurlijk niet zeggen van nonkel Sjef van het CGKR.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door naar boven »

circe schreef:...
"Apen richten zich vaak op de hoogste in rang binnen hun groep. Vaak is dat de vader van het gezin. Het dier zal in dat geval moeder en kinderen aanvallen om ze weg te houden bij de vader. Het komt ook voor dat ze de boel in huis slopen of de hele dag schreeuwen", aldus Moroccan Primate Conservation.
De islam is dus eigenlijk een in een gedachtegoed gestolde aap..
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door mercator »

Wat moeten Nederlands-Marokkaanse gezinnen nou met extra apen ? Zijn ze zelf niet vruchtbaar genoeg?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Ariel »

:laugh1: Misschien moet elk Marokkaanse gezin een aap in huis nemen om de kinderen tot orde te roepen.
Dan hoeft pa dat niet meer te doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door mercator »

Ze kunnen die apen ook vanalles aanleren, zoals "vuile kankerjood !" roepen en dan op rouwstoeten los laten.
Of inzetten bij het zakkenrollen ?

Maar het gaat Freudiaans dieper vermoed ik. De aap met al zijn hebbelijkheden op sexueel gebied en slechte manieren doet de moslim aan de geachte Profeet Mohammed denken, met een krijsende en schijtende aap in huis denkt de moslim dat hij dichter bij de Profeet staat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Ariel »

In de telegraaf lees ik.
De apen zijn volgens Van Lavieren vaak zo 'verknipt' geraakt, dat ze niet meer terug kunnen naar de natuur.


Vind je dat gek? De meeste mensen die in een Marokkaans Islamitisch gezin opgroeien raken ook verknipt.
Zou dat wat te doen hebben met het lezen van de Koran ? Maar ja, apen kunnen niet lezen.. Er moet dus ook nog iets anders aan de hand zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Vind je dat gek? De meeste mensen die in een Marokkaans Islamitisch gezin opgroeien raken ook verknipt.
Die kunnen dan terecht in een nieuwe toeristische attractie, de Marokkanenheul.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Zou dat wat te doen hebben met het lezen van de Koran ? Maar ja, apen kunnen niet lezen..
lezen niet, maar je kan ze hele stukken uit de Koran van buiten laten leren. Als je die aap maar genoeg slaag geeft doet die dat wel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:Die kunnen dan terecht in een nieuwe toeristische attractie, de Marokkanenheul.
Die bestaat al, ook wel 020-Gaza genaamd - met fillialen over gans Europa.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Schepsel »

Wat leuk, dat van die makaken. Ik zag eerder al gelijkenissen tussen bavianen en moslims maar deze is beter :D
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Eliabe »

Er zijn wel degelijk overeenkomsten tussen de islam en berberapen.
In de paartijd zwelt het achterste van het vrouwtje op. Van februari tot juni vinden de geboortes plaats. Na een draagtijd van zes tot zeven maanden wordt één jong geboren. Bijzonder is dat ook mannetjes belangstelling voor de jongen tonen, meer dan bij de meeste andere makaken. Zowel de mannetjes als de vrouwtjes vlooien en dragen de jongen, en beschermen ze tegen roofdieren. Na zes maanden worden de jongen gespeend, en na een jaar zijn de jongen onafhankelijk. De berberaap is na vier jaar geslachtsrijp.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berberaap" onclick="window.open(this.href);return false;
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Monique »

naar boven schreef:[e islam is dus eigenlijk een in een gedachtegoed gestolde aap..
Ja, mohammedje heeft b.v. het stenigen bij de apen afgekeken.
Volgens een hadith heeft hij zelf meegedaan met andere apen om een apin te stenigen.

Je moet je regels toch ergens vandaan halen ?


Edit: gevint:
Sahih al-Bukhari Volume 5, Boek 58, Nummer 188:

Vertelde `Amru bak Maimun: Tijdens de pre-lslamic periode van onwetendheid zag ik een zij-aap die door een aantal apen wordt omringd. Zij allen stenigden het, omdat het onwettige geslachtsgemeenschap had begaan. I ook, stenigde het samen met hen.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Dhana »

Zijn apen dan geen haramdieren van de zelfde categorie als varkens in de islam?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Monique »

Ik snap het niet.... ze hebben al een stuk of 7 berberapen per gezin.
Is dat nog niet genoeg?
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Dhana »

Monique schreef:Ik snap het niet.... ze hebben al een stuk of 7 berberapen per gezin.
Is dat nog niet genoeg?

:roll2:

Een hele intelligente opmerking. Helemaal voor een varken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door mercator »

Nu we het toch over dieren hebben, s kijken op You Tube naar ZWIJNEN IN EPE ! Prachtig filmpje! Plus, die wilde varken houden tweepotig ongedierte op een afstand.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Nu we het toch over dieren hebben, s kijken op You Tube naar ZWIJNEN IN EPE ! Prachtig filmpje! Plus, die wilde varken houden tweepotig ongedierte op een afstand.

Je bent toch geen undercover allahtoon, Mercator? Het is namelijk DAT wilde varken en niet DIE. :wink:


Ik ga snel even kijken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Monique »

Dhana schreef:
mercator schreef:Nu we het toch over dieren hebben, s kijken op You Tube naar ZWIJNEN IN EPE ! Prachtig filmpje! Plus, die wilde varken houden tweepotig ongedierte op een afstand.

Je bent toch geen undercover allahtoon, Mercator? Het is namelijk DAT wilde varken en niet DIE. :wink:
Ik denk dat hij de "s" vergeten is.... :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Dhana »

Onze inheemse dieren hebben meer guts dan wij mensen. Zo was er ooit eens een zwaan in Gouda die zo'n tering jochie die dacht een loopje met zwanen te kunnen nemen, het tuigebroed met een vleugel een gebroken arm geslagen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Dhana »

Ik heb een wasljist gevonden van allah's eigen schepsels die vies behoren te zijn voor een moslims. Apen staan daar inderdaad op. Hebben we genoeg scheldnamen voor ze om uit te kiezen.
Dieren die haram zijn

aasgieren, apen, beren, cheetahs, eekhoorns, egels, gieren, hagedissen, haviken, hazen, honden, hyena's, jakhalzen, jerboa's, katten, kevers, kiekendieven, krokodillen, leeuwen, luipaarden, marters, muizen, muskieten, olifanten, panters, ratten, schildpadden, schorpioenen, slangen, spinnen, tamme ezels, tijgers, valken, varkens, vleermuizen, vliegen, vossen, wespen, wezels, wolven, wormen en zwijnen.

Nog even en we hebben practisch lege dierentuinen hier.


Dat van die tamme ezels kan ik niet helemaal volgen overigens.

Is er een imam in de zaal??? :knorrie:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Eliabe »

Dhana schreef: Dat van die tamme ezels kan ik niet helemaal volgen overigens.
Spoiler! :
Er moet wel en beetje pit in zitten als je ze neukt.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Monique »

Dhana schreef:Dieren die haram zijn

aasgieren, apen, beren, cheetahs, eekhoorns, egels, gieren, hagedissen, haviken, hazen, honden, hyena's, jakhalzen, jerboa's, katten, kevers, kiekendieven, krokodillen, leeuwen, luipaarden, marters, muizen, muskieten, olifanten, panters, ratten, schildpadden, schorpioenen, slangen, spinnen, tamme ezels, tijgers, valken, varkens, vleermuizen, vliegen, vossen, wespen, wezels, wolven, wormen en zwijnen.
Lastig dat allah geen rekening gehouden heeft met dat lijstje..... :roll:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door Ariel »

Volgens mij zijn deze dieren haram om te eten, maar wie lust er nou spinnen of kevers..... [c045.gif]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door mercator »

Ik lees net van een aanslag in Nigeria door een moslimgroepering BOKO HARAM die de moslims alle Westerse levenswijze en comfort wil laten afzweren. Dat vid ik een heel interessant idee, kunnen ze ook te voet terug naar Marokko :) als het moment gekomen is.

Maar ik heb vanacht gedroomd van zo'n Marokkanengezin/stam . Mama van 150 kilo, helemaal ingepakt en zwetend, de hele dag door couscous bereidend en kleren wassen, hierbij geholpen door de jonge vrouwtjes . De jonge mannetjes liggen tot s middags in hun bed, komen er dan uit om in de stad wat rond te hangen en scootertje te rijden, het oude dominante mannetje hangt rond in het theehuis en de moskee en ev. de uitkeringsinstelling . Allemaal komen ze tegen etenstijd terug en o wee als de couscous niet op tafel staat. En de hele dag rent en huppelt daar die aap rond, hoog gillend en krijsend in zijn volgekakte luier , en wriemelt met zijn pootjes in de couscous met lamsvlees. Als hij een mep krijgt van mama Fatima bijt die gemeen in haar kuiten . Als ze daarover iets zegt tegen haar vent krijgt ze er nog een vuistslag bovenop want on die aap zit een djinn, een kwade geest die niet mag uitgedaagd worden. En zoals we weten is het geloof in de djinns een van de "pilaren van de Islaam".

Mss noemen ze die aap wel GEERT ( mochten ze dat kunnen uitspreken) :)
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Neem geen makaken mee uit Marokko....

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Je bent toch geen undercover allahtoon, Mercator? Het is namelijk DAT wilde varken en niet DIE. :wink:
.
Allahtoon niet, maar je wil niet weten hoezeer allochtoon ik ben [hypocrite.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie