Antwoorden aan Dihya. Laffe mannen en zo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Even voorstellen!

Bericht door Q'boem »

Dihya schreef:Reken maar dat ik weg ben voor de niqaabverbod doorgevoerd wordt.
Prettige reis alvast toegewenst. En niet meer terugkomen he!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:Doranna, een bekering tot de islam kan je niet vergelijken met daden als criminaliteit en drugshandel.
O, ja hoor dat kan je wel. Je hoeft ahadith maar even in te neuzen en je ziet het leven van een Arabische vroeg Middeleeuwse crimineel voor je ontvouwen.
@ de rest, alles op zijn tijd. Allah heeft niet gezegd dat je zo gauw mogelijk de hijra moet verrichten, maar er de tijd voor moet nemen en je er mentaal op moet voorbereiden. Reken maar dat ik weg ben voor de niqaabverbod doorgevoerd wordt.

Zou je hiervoor wat islamitische bronnen kunnen plaatsen?


Om Circe maar eens te quoten. Prima!!! Wanneer vertrek je?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen!

Bericht door mercator »

Dihya schreef:Doranna, een bekering tot de islam kan je niet vergelijken met daden als criminaliteit en drugshandel.
t Is eigenlijk erger, als jezelf een virus in te spuiten dat tot het syndroom van Down leidt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen!

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Reken maar dat ik weg ben voor de niqaabverbod doorgevoerd wordt.
Prima, maar betaal eerst maar alle uitkeringen, integraatsiepremies en onkosten door criminaliteit terug die jouw soort/familie veroorzaakt heeft door hier als een plaag sprinkhanen neer te strijken.

Maar je vertrekt toch niet hoor, k heb het al eerder gezegd hier maar men gelooft mij niet, moslims krijg je hier alleen met geweld weg, ondanks hun gemiep dat de sfeer hier niet leuk meer is en wat allemaal. Als kopvod, niqaab, hijaab en hoe heet die vodderij allemaal ook hier verboden wordt zit jij hier NOG, geen zier op je domme Mohammedaanse kop denkt eraan om terug naar makakenland te gaan, daar zal het ALTIJD slechter zijn dan hier want hier kan jouw soort ongestraft stelen van de Ongelovigen, daar verdien je nog punten mee in het paradijs der moslims ook.

We zullen jullie echt op boten moeten zetten om die te laten stranden op de Marokkaanse stranden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Even voorstellen!

Bericht door Dihya »

Mercator, droom lekker verder. Altijd leuk om een grote bek achter je veilige huis open te trekken, maar in het dagelijks leven ben je vast en zeker heel anders. Europeaanse mannen staan doorgaans bekend als zeer laffe mannen. Ik ga er dan ook niet vanuit dat deze mannen de moslims ooit het land uit zouden kunnen zeten en al helemaal niet strijden tegen de islamitische mannen, die toch echt wat minder bang zijn. Maar Mercator, je mag het best eens proberen: strijden tegen de islamitische mannen.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Even voorstellen!

Bericht door Schepsel »

Schuimbekkende dwazen met opgeklopte ego's, een woedeprobleem, een verregaande mentale zieligheid en een gebrek aan morele discipline en empathie zijn inderdaad angstaanjagend.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:Mercator, droom lekker verder. Altijd leuk om een grote bek achter je veilige huis open te trekken, maar in het dagelijks leven ben je vast en zeker heel anders. Europeaanse mannen staan doorgaans bekend als zeer laffe mannen. Ik ga er dan ook niet vanuit dat deze mannen de moslims ooit het land uit zouden kunnen zeten en al helemaal niet strijden tegen de islamitische mannen, die toch echt wat minder bang zijn. Maar Mercator, je mag het best eens proberen: strijden tegen de islamitische mannen.

Daar heb je een punt Dihya. Als je in een beschaafde cultuur bent opgevoed is het inderdaad moeilijk opnemen tegen mannen die er geen gat in zien, vrouwen te stenigen of hen het hoofd af te hakken. Of in een menigte colelctifef een westerse vrouw aan te randen en bijna doodslaan. Als je het op prijs stelt wil het filmpje hier wel even plaatsen.

Is het jou overigens wel eens opgevallen hoe vaak een moslimjongen hier alleen over straat gaat en dat vergelijking met de laffe Nederlands/Vlaamse man(nen)? Over het hebben van vooroordelen gesproken.

Mijn zoon van nog geen negen liep eens alleen door een winkelcentrum waar hij geïntimideerd en geschopt werd door een groep moedige islmatische jonge mannen die stuk voor stuk een kop groter waren dan hijzelf. Hij wist te ontkomen en is samen met zijn laffe oudere broer en dito laffe vader terug gegaan. En ja, hoor. De dappere islamitische krijgers hadden hem al snel weer in het vizier en wilden het spelletje weer beginnen. Waarop ze te maken kregen met twee laffe Nederlandse mannen die achter hem liepen. Ik kan je verzekeren dat de urine bij de grootste dappere islamiet met stralen uit zijn broekspijpen liep toen die door mijn man aan zijn kraag opgetild werd en tegen de muur werd geplakt. Mijn oudere zoon een andere laffe Nederlandse man en marine officier heeft er ook twee voor zijn rekening genomen en toen ze los gelaten werden gingen ze er als een haas vandoor om verderop heel moedig op veilige afstand een scheldkannonane op te zetten.

Laat me niet lachen. Ik hoop voor jou dat je snel naar het land met al die echt dappere mannen kunt afreizen. En hoop dat je daar veel moedige kleine moslimmannetjes op de wereld kan zetten. Dat scheelt er hier dan weer een tiental.

Jij bent net zo laf als de rest van alle moslims. Je komt hier steeds om een paar posts te plaatsen en als je daarop repliek krijgt, duik je een week of langer onder om vervolgens weer te herrijzen en je alleen te richten op dat wat je op dat moment uitkomt om daarna weer voor langere tijd te verdwijnen. Dit geheel in overeenstemming met de onvolprezen moed van je land- en religiegenoten.

En wie weet worden ze nog eens dappere Marokkaanse marinemannen met dezelfde moed als deze een paar jaar geleden.

MADRID - De Marokkaanse marine zou een rubberboot met daarin zeventig Afrikaanse vluchtelingen tot zinken hebben gebracht. Daarbij zouden dertig vluchtelingen zijn omgekomen, onder wie vier kinderen.
ANP2

Dit meldde de Spaanse krant El País woensdag na gesproken te hebben met vijf overlevenden.

De Afrikanen zouden uit onder meer Nigeria en Mali komen. Zij probeerden op 28 april in een rubberboot van Marokko naar Spanje te varen. Na twee uur op zee kwamen ze een marineschip tegen, waarvan de bemanning de rubberboot lek stak.

"Probeer nu nog maar eens naar Spanje te komen'', zei een marineman tegen een van de overlevenden, die dit aan de Spaanse krant vertelde.

Algerije
Volgens El Pais zijn de overlevenden door een andere Marokkaanse boot naar de Marokkaanse grens met Algerije gebracht. De Marokkaanse autoriteiten zouden hebben geprobeerd de tragedie te verdoezelen.

bron: http://www.nu.nl/news/155(.." onclick="window.open(this.href);return false;.)vluchtelingen%27.html
Laatst gewijzigd door Dhana op ma jun 27, 2011 12:12 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Even voorstellen!

Bericht door Q'boem »

Dihya schreef:Europeaanse mannen staan doorgaans bekend als zeer laffe mannen. Ik ga er dan ook niet vanuit dat deze mannen de moslims ooit het land uit zouden kunnen zeten en al helemaal niet strijden tegen de islamitische mannen, die toch echt wat minder bang zijn.
Ik hoop dat dit kenmerkend is voor de gedachtegang van niet alleen jou, maar ook jouw soortgenoten. Des te groter en vooral pijnlijker zal de ver(r)assing zijn.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen!

Bericht door mercator »

Dihya schreef:M, je mag het best eens proberen: strijden tegen de islamitische mannen.
Als ze op een ruftende kameel en voorzien van een kromzwaard op me afstormen zal ik ze graag neerschieten met mijn half automatisch pistool. Heb je er als over nagedacht dat de Europese Ongelovigen in één minuut alle min of meer hedendaagse bouwsels in Islamietenland kunnen vernielen?

Wat ik hier van "Islamitische mannen" zie zijn een hoop zielige macho-analfabeten die hun handje moeten ophouden om een ouwe Volkswagen Golf en als het even meezit een paar liter benzine te kunnen kopen :D
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen!

Bericht door mercator »

Dihya schreef:M Altijd leuk om een grote bek achter je veilige huis open te trekken, maar in het dagelijks leven ben je vast en zeker heel anders. .
Dat kan jij denken als moslimbaarmoedertje met kopvodje, maar ik doe wat ik kan om Islamieten een hak te zetten. Ik ben zelfstandig ondernemer en in mijn bedrijf komt geen Islamiet binnen bijv., en ik mijd alle contacten met jullie achterlijk soort, en wees maar gerust die houding zal gewoon worden in Europa. Elke rechtgeaarde Europeaan haat de Islamieten als de ziekte. Wat we hier nodig hebben is een Nederlands/Vlaamse Mladic.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Dihya schreef:M, je mag het best eens proberen: strijden tegen de islamitische mannen.
Als ze op een ruftende kameel en voorzien van een kromzwaard op me afstormen zal ik ze graag neerschieten met mijn half automatisch pistool.

Zoiets als dit Mercator?


Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen!

Bericht door mercator »

Dhana schreef:
Haha, ja dat vat het goed samen !
Ik lach me een kriek met wat er nu allemaal in Noord Afrika gebeurt met hun 'democratische lente en jasmijn-flauwekul", de moslims gaan daar sterven als vliegen van honger, ziekte en geweld.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door Dhana »

mercator schreef: Ik lach me een kriek met wat er nu allemaal in Noord Afrika gebeurt met hun 'democratische lente en jasmijn-flauwekul", de moslims gaan daar sterven als vliegen van honger, ziekte en geweld.
Ja natuurlijk, binnen no-time maken ze elkaar af zoals ze nu in Egypte doen met de kopten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door H.Numan »

Dihya schreef: Nou, nog een keer dan maar, ik hou zielsveel van Nederland, maar het is haram om hier te verblijven, mits je de middelen hebt dien je het gebied dar al habr te verlaten voor de dar el salam.
Vind je het vreemd dat Nederlanders achter 'ik hou zielsveel van Nederland' schrijven: vooral van uitkeringen, subsidies en pamper programma's?
Als je dat vreemd vind, waarom vind je dat vreemd?

Dan rest mij de vraag te stellen: als je niet over de middelen beschikt om uit dat vervloekte heidense land te kunnen vertrekken, hoe ben je er dan terecht gekomen? Aangezien iedere Nederlander ruimschoots voldoende uitkering krijgt om een enkeltje naar je zand van herkomst te betalen, waarom vertrek je dan niet?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door H.Numan »

Dihya schreef:Europeaanse mannen staan doorgaans bekend als zeer laffe mannen.
Sinds wanneer, en door wie?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Even voorstellen!

Bericht door Monique »

Monique schreef:
Dihya schreef:Nou, nog een keer dan maar, ik hou zielsveel van Nederland, maar het is haram om hier te verblijven, mits je de middelen hebt dien je het gebied dar al habr te verlaten voor de dar el salam.
Mischien kun je me uitleggen waarom moslims wel de middelen hebben om islamitische landen te verlaten maar nooit de middelen hebben om kafirlanden te verlaten?
Dihya, ik wacht nog op een antwoordje?
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen!

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:
Dihya schreef:Europeaanse mannen staan doorgaans bekend als zeer laffe mannen.
Sinds wanneer, en door wie?
Bij deze gefrustreerde oprisping van de moslimgeleerde Dyhia moet ik denken aan dat actuele voorval met die rouwstoet, waar was het ook al weer. Moslimmannetjes roepen "kankerjood!" e.d. maar eens daarover ondervraagd zijn ze allemaal onschuldig en hebben ze niets gedaan, typisch moslim. Datzelfde soort "moed" zie je ook als ze later doorgroeien in het criminele beroep. Als ze met 2 een roofmoord plegen zeggen ze steevast van elkaar "HIJ daar heeft het gedaan!" :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Antwoorden aan Dihya. Laffe mannen en zo

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Europeaanse mannen staan doorgaans bekend als zeer laffe mannen.
Je bedoelt die Europese mannen in Afghanistan die een onbemand vliegtuigje op een bende Islamitische baardapen afsturen zodat die allemaal aan flarden worden geblazen ? Ja, dat is wel zeer laf :D . Maar ook heel afdoend. Om over die laffe Israëlische soldaten nog maar te zwijgen, die laten de Palezwijntjes afschieten door een machinegeweer in een robot.
Of die mannen die het Lichtend Voorbeeld der Islamieten, sheik Osama Bin Laden in zijn Pakistaans krot hebben afgemaakt ? Ja dat was zéér laf, ze belden niet als echte mannen aan maar landden met een helicopter op het dak terwijl de sheik net bezig was een van zijn 4 vrouwen te ne*ken :yuk:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
doranne
Berichten: 17
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 10:32 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door doranne »

@ mercator. Dus osama is in de strijd gedood? Wat leuk! Jij verwoord het goed.
@ Dihya, Neem een hydra. Voor degene die niet weten wat het is. Het is een PLICHT die iedere moslim draagt, nl. verhuizen naar een moslimland. Kom niet met het smoesje: ik hou zo van holland. Je houd alleen van de vrijheden, de uitkeringen en de grote bek die jij hier vrij mag opzetten. Probeer dat maar in een moslimland. In SA mag je niet eens auto rijden! Ik wil wel jouw enkeltje betalen, met de benenwagen hoor!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Even voorstellen!

Bericht door Monique »

Ik vind europese mannen ook heel laf hoor.
Een beetje meer moed en pit in die mannen zou niet erg zijn.
Zijn er geen cursussen "vrouwen stenigen, hoe molesteer ik een homo zonder straf, hoe vermoord ik mijn dochter en kom er mee weg, hoe terroriseer ik een wijk en krijg schadevergoeding" etc voor de laffe europese mannen?
Dit soort cursussen zal echte moedige mannen van ze maken.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen!

Bericht door mercator »

Ik denk ineens aan nog zo een authentieke Mohammedaanse held, de onvolprezen Grote Gids der Irakezen, Sadam Hoessein. Die ging de Moeder aller Oorlogen ontketenen, maar uiteindelijk moesten de Amerikanen hem overdekt met luizen en vlooien uit een put halen waar hij zich in verstopt had, als een soort menselijke mol zeg maar :roll2: , om dan nadien door zijn eigen geloofsbroeders opgehangen te worden, echt een toonbeeld van moed.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen!

Bericht door mercator »

Monique schreef:Ik vind europese mannen ook heel laf hoor.
Een beetje meer moed en pit in die mannen zou niet erg zijn.
Ik vind dat ook. Europese mannen zouden zich moeten spiegelen aan Filip de Winter en Geert Wilders( en ook wel Mladic en Milosevic) en niet aan sociale denkers, haarboeren, wietrokers en kunstenmakers zoals Pechtold en Femke Halalsema.

Maar wat wil je, als de VARA zijn kijkers Gerard als "ideale man " voorspiegeld in Kinderen Geen Bezwaar :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Antwoorden aan Dihya. Laffe mannen en zo

Bericht door Manon »

Als men over lafheid en moed spreekt, denk ik steeds aan de zesdaagse oorlog van Israel.

Na zes dagen gingen de arabische legers ALLEMAAL LOPEN.... écht moedig.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Antwoorden aan Dihya. Laffe mannen en zo

Bericht door Q'boem »

circe schreef:Als men over lafheid en moed spreekt, denk ik steeds aan de zesdaagse oorlog van Israel.

Na zes dagen gingen de arabische legers ALLEMAAL LOPEN.... écht moedig.
Uit persoonlijke ervaring kan ik wel vertellen dat de moslims waarmee ik te maken heb gehad, alleen maar 'moedig' zijn indien ze met minstens 3 tegen 1 zijn. Laf hyena-gedrag van in een groepje eenlingen aanvallen. 1 tegen 1 zijn het de grootste schijtluizen die ik ooit ben tegengekomen.
Mijn goede raad: word je door zo'n groepje laffe hyena's aangevallen, pak je direct de leider van het gespuis aan, en die sla je vervolgens helemaal verrot. Gebruik hem als een schild tussen jezelf en zijn mede-hyena's. Ben niet bang om klappen te krijgen, kijk niet weg, maar ga -als je door zo'n groep tuig lastiggevallen wordt- direct de confrontatie aan met de instelling "als ik ga, gaan er minstens twee van hun met me mee".
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antwoorden aan Dihya. Laffe mannen en zo

Bericht door mercator »

Q'boem schreef: Mijn goede raad: word je door zo'n groepje laffe hyena's aangevallen, pak je direct de leider van het gespuis aan, en die sla je vervolgens helemaal verrot.
Ook van vrouwen hebben ze schrik . Mijn stiefdochter werd s op de bus lastig gevallen door zo een bende jonge makaken en gaf de grootste brulaap ineens een vuistslag in zijn gezicht. Je zou denken dat haar laatste uur geslagen was maar nee hoor, bij de volgende halte verdrongen ze elkaar om uit te kunnen stappen :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie