Niet besmet met islam

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Niet besmet met islam

Bericht door xplosive »

De islam beschouw ik als één van de ergste virussen die er op wereld rondwaren. FaithFreedom lijkt mij een goed medicijn om van je hang naar islam te genezen als je ermee besmet bent.

Gelukkig ben ik nooit met de islam besmet geweest, maar ik heb wel de verwoestende werking ervan gezien bij sommigen die er wel mee besmet zijn of waren.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Niet besmet met islam

Bericht door Ariel »

Welkom xplosive. Leuk om je hier te zien.
:redface: Sorry dat ik daarnet je naam gedelete hebt. Ik dacht dat je en spammer was.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Niet besmet met islam

Bericht door Schepsel »

Welkom.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Niet besmet met islam

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:Welkom xplosive. Leuk om je hier te zien.
:redface: Sorry dat ik daarnet je naam gedelete hebt. Ik dacht dat je en spammer was.
OK. Ik vond het al vreemd, maar heb me gewoon opnieuw aangemeld. Nu weet ik dus de verklaring. Ik zal het je niet nadragen. Hopelijk worden mijn bijdragen hier niet als spam ervaren. Ik heb tenminste niet de intentie om te spammen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Niet besmet met islam

Bericht door Ariel »

Mea culpa , mea culpa.
Wij krijgen zoveel spammers op dit forum, en dat is de reden dat ik je over ijverig weg gejorist hebt .
Het spijt me , en ik zal het niet meer doen. Je bent meer dan welkom hier.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Niet besmet met islam

Bericht door Dhana »

Welkom Xplosive. Leuk!! Ons voorlaatste nieuwe lid is Q-Boem. Jullie kunnen mooi een samenwerkingsverband aangaan. :razz:

Kan je wat vertellen over je ervaringen met de islam en diegene die er door besmet waren/zijn?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Niet besmet met islam

Bericht door Pilgrim »

Van harte welkom!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Niet besmet met islam

Bericht door xplosive »

Ik heb eens meegemaakt op een openbare bijeenkomst ergens in een grote stad in Nederland die godsdienstkritisch was dat de organisatoren met de dood werden bedreigd door daar aanwezige moslims. En dat was ruim 20 jaar geleden.

Verder ervaar ik, door wat er via de media tot mij komt en door wat ik in de Koran en de Hadith's lees, dat de islam van alle wijdverspreide godsdiensten de meest bizarre, geweldddadige en intolerante ideologische leer is.

In discussies die ik met moslims (vooral via fora) heb tref ik veelvuldig aan:

1. Het vertellen van halve waarheden of leugens
2. Ontwijkgedrag op indringende en directe vragen
3. Verwensingen vanwege islamkritiek
4. Uit alle macht recht proberen te praten wat krom is

Ik heb als atheïst ook discussies met christenen en die vertonen gemiddeld verdraagzamer en vriendelijker gedrag. Het christendom vind ik ook niet deugen, maar de islam spant wat mij betreft qua ondeugdelijkheid de kroon.

Ik vind het er bovendien op lijken dat radicale moslims een propaganda-oorlog voeren om de islam buiten schot te houden en dat deze propaganda-oorlog in toenemende mate succesvol gevoerd wordt. Dit vind ik verontrustend. Het heeft er voor mij de schijn van dat de westerse media steeds dieper door radicale moslims geïnfiltreerd worden, waardoor de berichtgeving in toenemende mate misleidende informatie bevat als het gaat om belastende informatie met betrekking tot de islam. Het is bijvoorbeeld bizar hoezeer toenmalig moslim-president van Bosnië Izetbegovic, die belast is met een nazi-verleden, met zijn fascistische mujahedeen-leger, waarvan de manschappen bestonden uit in islamitische landen getrainde soldaten uit diverse islamitische landen, in de media buiten schot bleef. En dat terwijl Izetbegovic in Bosnië regelmatig contact had met Osama bin Laden. Van de hand van Izetbegovic waren er voorheen bovendien publicaties verschenen waarin hij openlijk zei te streven naar een grootislamitische staat, zodat er over de intenties van Izetbegovic geen twijfel hoefde te bestaan.
Laatst gewijzigd door xplosive op vr jul 01, 2011 5:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Niet besmet met islam

Bericht door BFA »

Welkom
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Niet besmet met islam

Bericht door Manon »

Ik vind het er bovendien op lijken dat radicale moslims een propaganda-oorlog voeren om de islam buiten schot te houden en dat deze propaganda-oorlog in toenemende mate succesvol gevoerd wordt. Dit vind ik verontrustend. Het heeft er voor mij de schijn van dat de westerse media steeds dieper door radicale moslims geïnfiltreerd worden, waardoor de berichtgeving in toenemende mate misleidende informatie bevat als het gaat om belastende informatie met betrekking tot de islam.
Welkom!
ik ga volledig akkoord met je statement hierboven.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Niet besmet met islam

Bericht door silkyboxershortXL »

Welkom Xplosive :)
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Niet besmet met islam

Bericht door Alba »

Welkom, Xplosive. Altijd goed om te lezen dat er zoveel mensen zijn die de ware aard van het rottend gezwel hebben ingezien.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Niet besmet met islam

Bericht door mercator »

xplosive schreef: Ik vind het er bovendien op lijken dat radicale moslims een propaganda-oorlog voeren om de islam buiten schot te houden
Niet alleen "radicale" moslims, ALLE moslims zitten mee in dat complot. Zelfs de meest onnozele, luie, achterlijke, uitkeringstrekkende moslim helemaal onderaan de Islamitische pikorde haat de Ongelovige hand die hem voedt en droomt op een diffuse manier over de wereldheerschappij der moslims.

Moslims maken een keuze, een foute keuze die hen ongeschikt maakt om in het Westen te verblijven. En die keuze heeft niet zoveel met hun dwaze boekje te maken, het zit dieper, *KNIP*.

Er is geen onderscheid tussen Islam en Moslim.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Niet besmet met islam

Bericht door xplosive »

mercator schreef:
xplosive schreef: Ik vind het er bovendien op lijken dat radicale moslims een propaganda-oorlog voeren om de islam buiten schot te houden
Niet alleen "radicale" moslims, ALLE moslims zitten mee in dat complot.
Ik wil hier toch wel even een kanttekening bij plaatsen.

Uit een verhaal als dit blijkt dat er ook onnozelaars zijn die zichzelf moslim noemen, maar die totaal geen weet hebben van wat de islam werkelijk inhoudt.

Citaat:
Het begrijpen van de islam door de vertalingen te lezen
Na mijn terugkeer uit Saoedi-Arabië nam ik deze vertalingen serieus door. Aan het begin van de tweede sura, Al-Baqra, wordt ons het volgende verteld. Een perfecte moslim is diegene, die alles gelooft wat in de Koran staat. Hierom moest ik lachen. Ik vond dat deze Koran niet bestemd is voor normale mensen.

Toen las ik de levensgeschiedenis van Mohammed. Ik schaamde mij ervoor dat ik gedurende de afgelopen dertig jaar een volgeling van hem was geweest zonder de waarheid over hem te weten. We hadden geen les gehad in de complete levensbeschrijving van hem. In India kennen we alleen het positieve deel van zijn ‘verzonnen’ mooie verhalen. Alle negatieve aspecten, zoals zijn leven als piraat en over zijn aantal vrouwen (ongeveer vijftien), waren weggelaten.
Natuurlijk is het zo dat iedereen die zich moslim noemt een risicofactor vormt. Want iedere moslim (of deze dat nu weet of niet) is een collaborateur van het perfide systeem dat islam heet.

Wat er mijns inziens zeker moet gebeuren is het stellen van de eis aan iedere willekeurige burger (moslim of niet) dat deze zich terdege op de hoogte stelt van wat de islam werkelijk inhoudt. De zogenaamde "gematigde" moslims moeten niet worden ontzien en er moet van hen geëist worden dat ze verantwoording afleggen over hun keuze voor de islam. Onnozelheid mag niet als excuus getolereerd worden. Het is een verkeerde houding om iemand als "zielig" te beschouwen omdat deze niet beter weet, want zo iemand kan immers leren om beter te weten. Verder kan iemand veinzen niet beter te weten, maar daar kun je gauw genoeg doorheen prikken. En als iemand weet heeft van wat de islam werkelijk inhoudt en er desondanks voor kiest, nou dan weet je wel hoe laat het is.

Het is nodig om bikkelhard, nietsontziend en genadeloos tegen de islam in te gaan en daarbij niemand te sparen. Alleen zó kunnen we de islam overleven.

Iedere moslim is bij voorbaat verdacht. En terecht.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Niet besmet met islam

Bericht door mercator »

xplosive schreef: Het is nodig om bikkelhard, nietsontziend en genadeloos tegen de islam in te gaan en daarbij niemand te sparen. Alleen zó kunnen we de islam overleven.
Wat leren we met zulke uitspraken ?

-Wilders is 10 jaar voor op zijn tijd.
-Xplosive is 20 jaar voor op zijn/haar tijd

Maar...we hebben geen 20 jaar meer, zelfs geen 10.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Niet besmet met islam

Bericht door H.Numan »

Welkom, Xplosive!

Ik ben zelfs bang dat we geen vijf jaar te gaan hebben voor de bruine massa de ventilator raakt...
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Niet besmet met islam

Bericht door gerard_m »

Welkom !
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Niet besmet met islam

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
xplosive schreef: Het is nodig om bikkelhard, nietsontziend en genadeloos tegen de islam in te gaan en daarbij niemand te sparen. Alleen zó kunnen we de islam overleven.
Wat leren we met zulke uitspraken ?

-Wilders is 10 jaar voor op zijn tijd.
-Xplosive is 20 jaar voor op zijn/haar tijd

Maar...we hebben geen 20 jaar meer, zelfs geen 10.
Tja... redelozen kun je niet met rede bestrijden. Helaas.

Om maar eens te godwinnen; de geallieerden zijn destijds uiteindelijk niet met Hitler om de tafel gaan zitten om onder het genot van een kopje thee hun ongenoegen op beschaafde wijze kenbaar te maken. Zo van: "Zeg Dolf, wij vinden die losse handjes van je heus niet zo leuk hoor. Zou je daar alstjeblieft mee kunnen ophouden? Wir sind ja allen Brüder."
Neen, de geallieerden hebben daarentegen gezegd: tot hier en niet verder Shitler, genoeg is genoeg!, en hebben vervolgens de koe bij de horens gepakt en een eind gemaakt aan de tirannie.

Honden die aan rabiës lijden, ga je dus niet met zoete woordjes lokken en over hun kop aaien omdat ze vanwege die hondsdolheid compleet ontoerekeningsvatbaar zijn, maar die verwijder je op één of andere manier zodat ze hun omgeving geen verdere schade meer kunnen berokkenen.

Hoeveel tijd ons nog rest eer de pleuris uitbreekt, ligt deels aan ons zelf. Niks doen en het gelaten afwachten zal het enkel maar bespoedigen. Gebruik daarom die resterende tijd om met alle legale middelen de islamisering tegen te gaan. Om mensen in te lichten en wakker te schudden; zoals al vaker gezegd, niet zozeer hier op dit forum, maar in het echte leven. Gebruik daarbij alle kennis die hier op het forum aanwezig is.
Verder petities en handtekeningenacties tegen mosketen, tegen islamitische conferenties e.d. starten of er in elk geval aan deelnemen en ondertekenen, bij elke demonstratie tegen islam en islamisering luidkeels aanwezig zijn, volksvertegenwoordigers keer op keer aanschrijven en je grieven kenbaar maken, geen islamitische producten kopen, niet naar islamitische landen op vakantie gaan, in de supermarkt speklapjes e.d. tussen het halalvoer leggen, niet met moslims spreken, ze niet in dienst nemen, op de bus niet voor zwangere moslima's met kinderwagen opstaan, maar lekker blijven zitten, met grote zwarte honden op vrijdagmiddag keer op keer langs de moskeet wandelen, steun initiatieven als burgerwachten e.d., en ga zo maar tot in het oneindige door. Ben actief en ga dus niet passief zitten klagen en zagen.
Bereid je ook voor op ergere zaken en ga op zelfverdedigingscursus en zorg ervoor dat je naasten dat ook doen. Google op zaken als "anarchist cookbook" en "home made weapons", lees die dingen en doe er je voordeel mee. Leer jezelf en je naasten de belangrijkste overlevingstechnieken aan.
En wat je ook doet, vlucht niet als de pleuris uitbreekt, noch geef je je over, maar verschans je en verdedig je met alle mogelijke middelen, alleen of georganiseerd. Alleen een onverzettelijke houding van geen milimeter willen toegeven, op geen enkel punt, zal soelaas bieden. Het zal per slot van rekening om het overleven van onze cultuur, onze manier van leven, onze geschiedenis en bovenal onze toekomst en die van onze nakomelingen gaan.
Dát of islamitische slavernij zal de keuze zijn die we hebben. Kies maar.
Plaats reactie