mijn dagelijkse strijd

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

Hallo en welkom, Gabiera. Ik vraag me af waarom je uitgerekend hier neergestreken bent met het verhaal over je dagelijkse strijd. Zou je daar niet beter op je plaats mee zijn op ontdekislam? Daar wordt je relaas denk ik met veel mashallah's verwelkomd en zijn ze helemaal in hun nopjes met een nieuwe oegti.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Schepsel »

Het verbaast me dat jullie er op ingaan. Ik dacht al ''laat maar zitten, hier is geen hoop en beginnen aan''.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:Het verbaast me dat jullie er op ingaan. Ik dacht al ''laat maar zitten, hier is geen hoop en beginnen aan''.

Kwestie van beleefdheid. Niets is erger dan genegeerd te worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door BFA »

Welkom Garieba,

Waarom zo pathetisch doen over iets waar je zelf voor gekozen hebt?
De kleine lettertjes niet goed gelezen?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door SoulShine »

Tot nu toe heb ik moslims alleen maar horen klagen over hoe ze hier behandelt worden. Roepen dat ze niet gerespecteerd worden terwijl ze hier als gasten zijn opgevangen. Vervolgens zie je het tegenovergestelde wij de andersgelovende of niet gelovende mensen worden door hen niet gerespecteerd.

Ik zou zooooo graag nou eens willen weten wat jullie nou toch hebben te zoeken in de westerse vrije wereld waar alles maar verkeerd aan is volgens jullie. Klagen over een eventueel hoofddoek verbod, maar hoor niets van uitleg van jullie kant waar het door zou kunnen komen. Waarom verblijf je toch in vredesnaam dan niet gewoon in een land waar het voor jullie "normaal" is?

Bah bah hier lopen klagen over die stofdoeken en niet gerespecteerd worden. Maar andersom in een land waar het behoorlijk Islamitisch word de vrijheid van kleding niet getolereerd.

Sorry beste mensjes jullie hebben het hier veel beter dan waar dan ook en dan nog zo'n walgelijke ontevree. Ik respecteer alle soorten van mensen. Van homo's andersdenkende en ga maar door. Zelfs de Islam als het op een respectvolle manier gebeurt. Waar gelijkheid een belangerijke rol speelt. Maar dat is bij jullie niet.

Jij zegt er boven te staan als je naroepen om je boerka hijaab. Maar je ziet die verandering dat vaker gebeurt. Lieve schat dat komt niet zomaar uit de lucht vallen en geef alsjeblieft niet media de schuld en dergelijke.

Nu een vraag met betrekking op een westerse vrouw als ik. En zou heel graag je idee daar over willen horen.
Veel westerse vrouwen worden door jullie soort met name de puberale jongeren onder jullie nageroepen voor hoer, alleen omdat we niet gesluierd lopen. Nou heeft er nog geen enkele mij op die manier nageroepen, maar ken gevallen van mensen die het wel gebeurt.

Hoe vind jij het nou dat je lieftallige geloofsgenootjes dat doen? Geloof me als iemand mijn dochter voor zoiets zou uitmaken en ik zou het zien of horen, is die persoon met mij niet klaar nog.

Het spijt me ik kan vanuit jullie geloof niets herkennen aan vrede en gelijkheid. En ik ben niet bereid mijn vrijheid op te geven voor die kolder van jullie. Jullie vergeten nog steeds dat de wet van het land boven de religie staat. We hebben vrijheid van godsdienst dat betekend absoluut niet dat regels van jullie geloof voor onze wet moeten worden aangepast. Je mag verdorie blij zijn dat je hier een geloof aan mag hangen waar je je goed bijvoelt. Maar dat wil niet zeggen dat de zogenaamde wetjes in de koran of een bijbel dan maar voor iedereen moet gelden.

Hoe zie jij nu eigenlijk de vrijheid? Inmiddels een paar vragen opgeworpen waar ik nu eens een duidelijk antwoord op zou willen, van een moslim dus... Ben er nog steeds geen een met een goed antwoord tegengekomen. En waarschijnlijk nu nog niet. Zou eens zo blij zijn met een moslim die daar een discussie over aan durft :D

En ben ook nieuwsgierig hoe jij als moslima er over denkt hoe dat zou kunnen verbeteren als jullie zo'n geweldige religie zijn :)

En geef alsjeblieft niet steeds de vrije westerse mensen de schuld.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Pilgrim »

Van harte welkom Garieba. Je bent dus een volgeling van de pedofiele roverhoofdman Mohammed geworden en waarmee je dus je steun geeft aan een onhumane kracht (Islam in dit geval) die een bedreiging is voor onze vrijheid... ook mijn vrijheid! Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat we hier niet blij mee zijn. :ermm:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door miss1979 »

welkom


Hopelijk zie je ook het licht dat ex moslims op dit forum hebben gezien zodat je kunt uittreden uit die religie vol haat.

Het paradijs en de hel bestaan niet lieverd. Allemaal uitgevonden zodat mensen zich braaf zouden houden uit angst voor de hel.
Gooi die strenge islamitische regels aan de kant..
Geniet van je leven, het is al zooo kort.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Alba »

Welkom, Garieba. Wat is de reden dat jij je hebt aangemeld hier?
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door silkyboxershortXL »

Welkom Garieba, ik heb een spannend geheim van een moslima
.
I've gone and done it now; What it's like without the headscarf.
Spoiler! :
I have a secret. Not a dirty little secret. I’m not going to tell you those. A normal, short-lived secret as you soon shall see. And I’m going to tell you my secret – this particular one anyway – because I hate feeling like a hypocrite. I hate doing one thing in front of people and another behind their backs. I do enough of that already. So I’m going to tell you about this one to lighten the load a bit.
I experimented last week. I took off my hijab – the headscarf many Muslim women wear to cover their hair.
I have been wearing a headscarf when I leave the privacy of my home for 25 years, since I was 17. That’s a long long time in human years.
I took my hijab off during a recent trip to Europe. I wanted to know what it would feel like. I wanted to know how people’s perceptions of me would change and how my perception of myself would change.
I had been thinking about the whole hijab issue for years – if you haven’t already figured that out from my blog. Why is the hijab considered obligatory in Islam for women? Is it really obligatory or was it just something that a group of men decided was most appropriate for women of that time and age to protect them? Does what applied more than 1400 years ago still apply now? And if so, why? Does a woman really need to cover herself from head to toe to avoid being harassed or being seen as a sex object?
I had been traveling around the world for ten years and while doing so I observed women, how they dressed, and how men reacted. The conclusion I always came to was that women all over the world were wearing what they wanted to wear and for the most part were not treated inappropriately because of how they dressed but rather how certain people reacted to dress based on their own convictions. What I noticed is that no matter what a woman wears, there are some people out there who treat women inappropriately. There are men who will harass women that are scantily dressed and men who will harass women covered from head to toe. There are people – men and women – who treat women with disgust because they are scantily dressed and other people – men and women – who treat women with disgust because they are covered from head to toe.
I’m trying to open my mind and heart these days. I’m trying to figure out what I feel is right and what I feel is wrong, not based on what I was taught to believe but what I myself truly believe. To do this, I’ve been trying to start from scratch to see where I’ll end up. It’s really not easy. There are layers upon layers of conditioning and memorizing and learning since childhood that one needs to dig through to reach an original innocence to start from. I haven’t found that original innocence yet. But I’m working at the digging. I might end up right where I was a few years ago before I started questioning. But I want to end up there or somewhere else completely of my own free will and not because that is what I was conditioned to be.
I thought I’d open myself up to this whole hijab issue since I had so many questions about it running around in my head for so long.
So one morning while in Barcelona, I decided to leave my hotel room wearing a short-sleeved shirt, jeans and no scarf on my head.
I went to the breakfast hall and immediately felt that I was invisible. I had become accustomed to being noticed – just ever so slightly – as a woman wearing hijab in Europe. It was usually more evident in the breakfast hall in hotels: a woman wearing the hijab, walking into the restaurant all alone. It’s not all that common as you can imagine. For the first time in my traveling years, I wasn’t noticed. And I IMMEDIATELY missed the attention. I was a bit hurt, I must admit.
I then tried walking around on the streets of Barcelona and did some shopping. Nothing. I was just one person amidst thousands on those streets and in those shops. Had I always been one person among thousands? Was I always this invisible?
Since this was only an experiment, I decided I’d go to my business meetings dressed the way I normally dress with the hijab. That’s how my colleagues were expecting to see me. Since I hadn’t made a decision to take off the hijab permanently there was no reason to confuse them.
This went on for days. I went to business meetings wearing the hijab. I went out on my own without it. I am certain the hotel receptionist was thinking: “Make up your mind, woman!”
It really was an interesting experience. When I started comparing how I thought I was perceived without the hijab and how I thought I was perceived with it, I truly could not find any significant difference. That completely shocked me. Apart from that one feeling of relative invisibility and lack of attention at the hotel breakfast hall, I was pretty much invisible no matter what I wore when I went out. I even tried wearing a short dress and heels. Nothing.
No matter what I wore, there were still the rude people, the nice people, and the we-could-care-less people.
I tried the same experiment in London and got the same reaction of no reaction.
People I did not know couldn’t care less how I dressed.
I tried meeting up with three good friends of mine – one Muslim and two not Muslim – without the hijab. These are quite open-minded friends, mind you. And I hardly got a reaction out of a one of them.
Two things did happen as I walked around these two European cities without the head scarf. But they were internal.
I felt that a Nadia I had known years ago reappeared. It was high school Nadia. Nadia before the hijab. It wasn’t that I had felt young again. It was more like I had figuratively peeled away some layers to bring back a person I was many many years ago. It was refreshing.
I also felt more feminine than I believe I’ve ever felt in my life. I felt more of a woman. Not that people reacted to me as more of a woman. But that I internally felt more feminine. It was exciting.
I’m back home in Cairo, wearing my hijab. I don’t feel regret for having experimented. And I don’t currently feel like I want to permanently take off my hijab. There are a few reasons I feel that way. I don’t expect people’s reactions to me taking off the hijab in Egypt – people I know – to be positive or supportive or we-could-care-less. There would be lots of drama involved and I don’t know that I’m up for that. There’s also a part of me that still feels that the hijab might be obligatory. Maybe God really does want me to cover up from head to toe. I still need to figure that one out.
In the meantime, I’m glad to think I have options. It’s exciting to think that I can continue to experiment when I feel like it in the privacy of my own Europe and perhaps even among friends I can trust. And it’s comforting to think I can continue to wear my hijab when I feel that’s more appropriate, whether for me or for the people around me.
So there you have it. My not-so-secret secret is out. I haven’t told you all this to get the expected pat-on-the back from those of you who don’t support the hijab. And I haven’t told you all this to get the expected how-dare-you from those who do. I expect I’ll get both reactions. And I will ignore them.
De trots op je hoofddoek. Daar kun je wél mee opvallen. Eindelijk word je gezien!
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Ariel »

miss1979 schreef:welkom
Hopelijk zie je ook het licht dat ex moslims op dit forum hebben gezien zodat je kunt uittreden uit die religie vol haat.

Het paradijs en de hel bestaan niet lieverd. Allemaal uitgevonden zodat mensen zich braaf zouden houden uit angst voor de hel.
Gooi die strenge islamitische regels aan de kant..
Geniet van je leven, het is al zooo kort.
:D Fijn om je weer te zien Miss. En goed van je om Garieba een riem onder haar hart te steken.
Alhoewel ik bang ben dat ze niet meer terug komt. Het is nu eenmaal niet leuk om tegengas te krijgen. Je moet stevig in je schoenen staan om kritiek te kunnen horen en accepteren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door gerard_m »

Beste garieba,

Welkom op dit forum. Ik wens je een goede tijd hier.
Vrijheid is een centraal thema in het ‘Vrije Westen’. Dit komt onder meer tot uiting in het hedendaags sociale leven. Juist daarom zou het één van de fundamentele rechten van de vrouw moeten zijn, om de persoonlijke vrijheid te hebben om de kleding te kiezen die zij wenst.

Vandaar dat het moslims verbijstert om te zien dat de agressie, bespotting en aanval jegens de hoofddoek in toenemende mate aanwezig zijn. Deze aanvallen staan haaks op de zo sterk geprezen democratische ideologie en helaas zien we dat er geen gezamenlijke acties worden ondernomen voor deze (moslim)vrouwenrechten.
Ik ben ook erg voor die vrijheid. Bijvoorbeeld de vrijheid voor een vrouw om zich te kleden zoals zij wil. Of de vrijheid om van geloof te veranderen zonder daarvoor gedood te worden. Dit zijn vrijheden waar jij ook van geniet. Je mag je islamitisch kleden en je mag moslima worden.

Jouw religie gunt anderen die vrijheid niet. Probeer je sluier maar eens af te doen in een land dat met de sharia wordt geregeerd. Of probeer er maar eens van religie te veranderen. Wie de islam verlaat, moet worden gedood, aldus jouw profeet.

Je wilt vrijheden die je anderen niet gunt. Daarom heb ik een probleem met de islam.
Hoe kan het zijn dat het recht op onzedelijkheid zo wordt gepromoot, terwijl de rechten van fatsoen zo worden bediscussieerd en onder vuur staan?
Fatsoen zit niet in een lapje stof op je hoofd, maar in hoe je met elkaar omgaat.
Moord voor afvalligheid is zeer onfatsoenlijk.
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door peter calluy »

AAAAAAAAAAHUUUUUUUUM CIRCE :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :rock:

Ik PETER CALLUY, ben geeeen :knorrie: :knorrie: :knorrie: EX MOSLIM, noch EX anders GELOVIGE :no1: :no1: :no1: :no1: :no1: Voila, een persoonsverwisseling :roll2:

Het gaat trouwens wat beter met die ex-moslim PETER 8)


Mevrouw Gabriedinges,

Ik schrijf en geef die teksten niet om je te overtuigen, ik geef ze, dit is een forum [c045.gif] , om mijn visie te geven zoals jij de jouwe. Uw reactie dan ook de bevestiging dat de allah doctrine uw hersenen heeft vervangen door een steen. Dit bevestigt evenzeer dat daar waar, zoals u stelt, de islam/moslims 'DE LEIDING NEMEN of KRIJGEN, het een poel van ellende en onrecht is.

Weet u Mevrouw, u gruwelt van beleefde en onderbouwde beargumenteerde reacties. U bewijst dat hier door mij te ontraden om lange teksten aan u te besteden en in korte krachttermen mijn mening naar uw hoofd te slingeren zodat u de klaagzang uit uw eerste post bevestigt ziet. Ik kaats met enige tact, doch krachtig die bal terug en stel vast dat het tegendeel daarmee, voor deze ongelovige althans, is aangetoond.

Met hartelijke groeten, heartbeat: :nono:

Peter Calluy

BOOM
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Ariel »

Sorry, sorry meneer peter calluy :oops: As op mijn hoofd. Mea Culpa...
Schrijf deze grove fout maar toe aan een lichte vorm van dementie. ( waar zijn mijn pillen :shock: )
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

Ik krijg altijd zo'n wee gevoel van dat bakvisachtige gekokketeer van aadachtsgeile pubtertjes en dat van moslimaatjes in het bijzonder. Wisten jullie dat je er als wel of niet geboren moslima wel twee jaar over kan doen om tot het dragen van een hoofddoekje te komen? Althans dat kan ik me nog herinneren van mijn OI-tijd. Wat een onzin allemaal. Plemp zo'n ding op je kop en wie weet ben je na 20 jaar ook eens zo ver om in een burka verder door het leven te gaan. Als je daar tenminste niet eerder dooor een echtgenoot toe geslagen bent.
Laatst gewijzigd door Dhana op do jul 07, 2011 10:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Bodhi »

garieba schreef: Maar sinds bepaalde gebeurtenissen in de afgelopen jaren en de moslimhaat die de media propageert, is zelfs naar mijn mening de samenleving in een rap tempo aan het verharden jegens de moslims.
:nono1: Nou zo is het dus niet je verdraait de boel zoals elke moslim dat doet, taqiyya heet die onzin. De media propageert juist zeer pro-islam, verzwijgt zoveel mogelijk misdaden die gepleegd worden door moslims in Nederland, noemen nooit beestje bij de naam, alleen als het een blanke Hollander betreft die staat dan met naam en toenam vol in de krant.. moslims nooit. Apartheid noemt men dat, iets wat de media graag ten voordele van de moslims uitvoert! De media propageert haat jegens de gewone burger, de moslims verharden in rap tempo hun ware aard toont men steeds meer. :mad:
Er wordt steeds meer gezeurd en geklaagd over zogenaamde burka's hoofddoeken, minaretten, wel/niet handenschudden en de Islaam in het algemeen.
En terecht! Die onzinnige en onvrije, vrouwonvriendelijke kopvodden hoort hier niet, net zo min als jengelende geiten uit minaretten, niet handenschudden, straatterreur, om elk dingetje gaan huilen als klein kind etc. Moslims dienen zich aan te passen aan onze Joods-christelijke-humanistische cultuur/tradities/mentaliteit en westerse lifestyle, zo niet dan is het heel simpel: biezen pakken!

Islam is een misdadige maffia club, niet meer niet minder! Voor misdadige organisaties/ideologieën met religieus verpakking is hier geen plaats, in geen enkel land op de wereld.

Meisje, je bent gehersenspoeld wellicht door je loverboy, ga hulp zoeken en stap uit die maffiabende als je leven je lief is
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door H.Numan »

garieba schreef:de duidelijkheden die te vinden waren in de Islam, geen vaag gedoe, antwoorden op de vragen die ik zocht vond ik! Ik voelde een vlaaag van rust over mij neerdalen, kreeg kippenvel wanneer ik verzen uit de Qur'aan las, en alles in mij zei.. "dit is het ware geloof! Allaah is de enige!" ik denk dat ik toen rond mijn 17e was ben nu 22 dus ben nu 5 jaar moslima.
Ik zelf draag geen Gezichtssluier maar een ghimaar dat is een lange hoofddoek,maar de mensen noemde dat toen burka.
Ah, je bent dus van Moskou naar Mekka gegaan, om Anton Mussert te parafraseren.
Maar je hebt tocht wat bedenkingen, want anders zou je hier niet zijn.

Aangezien je meisje bent en ik niet zou ik erg graag willen weten waarom jij je hebt bekeerd tot de meest mysogene (=vrouwen hatende) religie op deze planeet. Wat trekt jouw aan in dat geloof? Je krijgt straks geen 72 gigolo's. Nog niet eens een... Je erfenis is 1/3 van wat je anders zou erven. Je getuigenis is nu 25% waard van van het was. Je dient je te laten ploegen wanneer je man daar goesting in heeft. Hoofdpijn is geen excuus, dat krijg je direct er bij als je de akker die nacht of dag braak wilt laten liggen. In de vorm van een stevig pak slaag. En dan die sluier of burka. Is ronduit gevaarlijk in het verkeer. Aangetoond onveilig in een attractiepark zoals de Lineushof. Zal best spannend zijn de eerste paar keer om je vrienden te shockeren. Maar lijkt me knap lastig op een zomerse dag.

Dus wat motiveert jouw om daar in te stappen?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door xplosive »

Ik denk dat Garieba nu wel beseft dat ze feitelijk nauwelijks iets van de islam afweet en ziet dat ze met dat gegeven nu keihard geconfronteerd wordt door mensen die véél meer van de islam afweten. Al is de islamitische leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Eliabe schreef:
ken je mijn dagelijkse strijd al?

Nee. Maar mijn "dagelijkse strijd" -of hobby-is de hond tijdens de wandeling volop te laten snuffelen aan Mohammedaanse voddetenten. Dat beest heeft daar echt een neus voor !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

H.Numan schreef:
garieba schreef:de duidelijkheden die te vinden waren in de Islam, geen vaag gedoe, antwoorden op de vragen die ik zocht vond ik! Ik voelde een vlaaag van rust over mij neerdalen, kreeg kippenvel wanneer ik verzen uit de Qur'aan las, en alles in mij zei.. "dit is het ware geloof! Allaah is de enige!" ik denk dat ik toen rond mijn 17e was ben nu 22 dus ben nu 5 jaar moslima.
Ik zelf draag geen Gezichtssluier maar een ghimaar dat is een lange hoofddoek,maar de mensen noemde dat toen burka.
Ah, je bent dus van Moskou naar Mekka gegaan, om Anton Mussert te parafraseren.
Maar je hebt tocht wat bedenkingen, want anders zou je hier niet zijn.

Aangezien je meisje bent en ik niet zou ik erg graag willen weten waarom jij je hebt bekeerd tot de meest mysogene (=vrouwen hatende) religie op deze planeet. Wat trekt jouw aan in dat geloof? Je krijgt straks geen 72 gigolo's. Nog niet eens een... Je erfenis is 1/3 van wat je anders zou erven. Je getuigenis is nu 25% waard van van het was. Je dient je te laten ploegen wanneer je man daar goesting in heeft. Hoofdpijn is geen excuus, dat krijg je direct er bij als je de akker die nacht of dag braak wilt laten liggen. In de vorm van een stevig pak slaag. En dan die sluier of burka. Is ronduit gevaarlijk in het verkeer. Aangetoond onveilig in een attractiepark zoals de Lineushof. Zal best spannend zijn de eerste paar keer om je vrienden te shockeren. Maar lijkt me knap lastig op een zomerse dag.

Dus wat motiveert jouw om daar in te stappen?

Ik vind dat van die duidelijkheid ook wel aardig. Het is verduidelijk dat de islam voor het overgrote gedeelte voor de geilheid van mannen in het leven geroepen is en als vrouwen/meisjes ervan houden de onderdanige partij uit te hangen is de islam inderdaad een mooie uitvluchthoek. Alles qua seksualiteit wat hier moreel en juridisch gezien onder criminaliteit valt, is binnen de islam legitiem. Voor de rest heeft de islam veel weg van een wereldwijde criminele organisatie die qua omvang en crimineel gedrag zijn gelijke niet kent. Laten we daar wel duidelijk in wezen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door H.Numan »

xplosive schreef:Ik denk dat Garieba nu wel beseft dat ze feitelijk nauwelijks iets van de islam afweet en ziet dat ze met dat gegeven nu keihard geconfronteerd wordt door mensen die véél meer van de islam afweten. Al is de islamitische leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel.
Ik frees met grote frezen (ik ben een volgeling van de doe-het-zelf bijbel) dat dit halal gansje liever gaat snateren op een fundie mohammedaans forum. Niet de eerste keer dat we een vrouwelijk sado-masochistje op bezoek krijgen. Heel trots dat ze Eindhoven (= de verlichting) wist te vinden. En dan gelijk een emmer ijskoud water over zich uitgestort krijgt. Waarschijnlijk diep bedroefd dat we haar niet bewonderen vanwege haar burka, en haar inspanningen om als NSBer religieus tegen haar eigen land aan te kunnen schoppen.

Tja, ik zal mijn vraag waarschijnlijk niet snel beantwoord krijgen. Of we die nog terug zien? Ik heb zo mijn twijfels... :nono:
Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
doranne
Berichten: 17
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 10:32 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door doranne »

H.Numan schreef:
Tja, ik zal mijn vraag waarschijnlijk niet snel beantwoord krijgen. Of we die nog terug zien? Ik heb zo mijn twijfels... :nono:

Het is een suikermoslima. En laat ik nu net suiker in mijn koffie hebben gedaan! Ze is nu gesmolten en weg! :wink2:
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Q'boem »

garieba schreef:alhamdoelilaah!
Ammehoela inderdaad! Ammehoela met die hele smerige, gore, voze, vunzige, ranzige kaa uu tee-islam van je.

Ik ga jou hier dan ook niet schijnheilig welkom zitten heten want je bent helemaal niet welkom wat mij betreft.

Jij bent gewoon een bekeerde suikermoslima die zich in de luren heeft laten leggen en die nu van de verworvenheden waar jouw en onze voorouders met bloed, zweet en tranen voor gestreden hebben, misbruik maakt om hier wat aan dawah te komen doen. Verworvenheden die je niet eens meer als zodanig herkent, maar daar kom je nog wel achter zodra jouw totalitaire ideologie de macht krijgt die af te nemen.

Ik zal het kort houden, het ingaan op de stompzinnige versjes uit het haatboek van het zegel der proleten laat ik verder aan anderen over, die vinden dat misschien nog wel een nuttige bezigheid, maar ik ga daar mijn kostbare tijd niet aan verprutsen.

Over tot de kern van de zaak: flikker die islam buiten nu het nog kan, ban die troep uit je leven nu je nog de keuze hebt. Zo niet, dan reken maar dat die keuze tezijnertijd voor je gemaakt zal worden en dan mag, nee móét, je samen met de rest van jouw 'broeders' en 'zusters' terug naar Muzelstan of ander achterlijk middeleeuws baardmanzenland naar keuze, waar jij als vrouw totaal geen rechten zult hebben en alleen maar plichten.

Een muzel die in de islamitische cultuur geboren, opgegroeid en geïndoctrineerd is, is nog enigzins als een slachtoffer te beschouwen. Edoch, iemand die tot de jaren des onderscheids is gekomen en vrijwillig die islamitische barbarij omarmt, is ofwel kwaadaardig tot op het bot, ofwel geestesgestoord en dan hoor je gewoon met een pyjama met van die hele lange mouwen aan, opgeborgen te worden in één of ander gesticht.

Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel land- en volksverraders en eigen cultuurverloochenaars, en jij bent er overduidelijk zo eentje.
Walgelijk gewoon. :yuk:
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Q'boem »

Dhana schreef:
Schepsel schreef:Het verbaast me dat jullie er op ingaan. Ik dacht al ''laat maar zitten, hier is geen hoop en beginnen aan''.

Kwestie van beleefdheid. Niets is erger dan genegeerd te worden.
Niets wat met de islam te maken heeft, hoef je mijns inziens met beleefdheid te bejegenen. Nergens voor nodig. Dat doet de islam omgekeerd ook niet, tenzij er misschien zieltjes te winnen zijn of de islam een dusdanig zwakke positie heeft dat alleen gatlikkerij nog ervoor zorgt dat die smeerlapperij niet meteen uitgebannen wordt. Zodra de islam wat sterker staat, is het dan ook meteen gedaan met die geveinsde beleefdheid. Dan komen de gewoonlijke ridicule eisen weer boven, onder dreiging van geweld en terreur.

Ofwel negeer je zoiets compleet ofwel pak je het probleem 'head on' aan.
doranne
Berichten: 17
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 10:32 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door doranne »

Q'boem schreef:
garieba schreef:alhamdoelilaah!
Ammehoela inderdaad! :
Heette die landverraders in de oorlog niet NSB-ers?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Eliabe »

mercator schreef:
Eliabe schreef:
ken je mijn dagelijkse strijd al?

Nee. Maar mijn "dagelijkse strijd" -of hobby-is de hond tijdens de wandeling volop te laten snuffelen aan Mohammedaanse voddetenten. Dat beest heeft daar echt een neus voor !
Spoiler! :
Mijn hond gaat altijd janken als hij in de buurt komt van die tuinkabouters. Hij kan niet tegen die lucht.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Plaats reactie