mijn dagelijkse strijd

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

garieba schreef:
De profeet Mohammad (vrede zij met hem) heeft er altijd op gewezen om goed te zijn jegens de medemens. De vroegere moslims hadden zijn woorden dan ook sterk in acht genomen: Er is overgeleverd door Mojahid dat Abdullah ibn Amr een schaap ging slachten en aan de mensen vroeg, 'Hebben jullie een deel ervan aan mijn Joodse buurman gegeven? Ik heb de Boodschapper van Allah horen zeggen, 'Gibriel bleef mij zovaak bevolen om goed tegen de buren te zijn, tot het punt dat ik dacht dat hij hun als mijn erfgenamen zou verklaren'. (Abu Dawud, Boek 41, Hadith 5133)

we moeten ze goed behandelen dus maar het betekent niet dat wij ze ook tot vrienden moeten nemen
En als antwoord in het dagelijks leven, vermoordde Mohammed 600 Joden, liet de vrouwen en nog niet in de pubertijd zijnde in leven. Hoe barmhartig, maar liet ze wel als slaven verkopen, alvorens de vrouwen te laten verkrachten.
Wij kijken naar daden en niet naar mooie woorden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: Zelf ondervind ik hier ook steeds meer last van. Als ik met een gimaar in de stad langs een groepje jolige studenten loop, wordt er al ˜ hey een burka naar mij geschreeuwd en vaak blijft het daar niet bij.
)
Wat gebeurt er dan nog ? Vertel...
Al goed dat het "jolige" studenten waren, stel je voor dat je met die voddebaal langs "depri" studenten zou zijn gestapt.

k Zag net nog iets grappigs op de wandeling. 2 oudere ingepakte moslimvrouwtjes zitten op een bankje te smoezelen, ineens komt daar een enorme zwarte hond op afgestoven, je had die paniek moeten zien ! Als goed dat ze te dik waren om nog te kunnen rennen, anders had Bello ze zeker te grazen genomen.
De eigenaar van de hond kon er wel mee lachen, ik gaf hem even een complimentje voor zijn mooie en gezonde hond.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: Immers, mijn leven kan toch niet bestaan uit het mij druk maken over wat anderen van mij vinden?
)
Dat is toch heel de bedoeling van die kopvodderij, om te provoceren en te manifesteren van kijk s hier, ik ben een achterlijke moslim en ik ben er trots op ! Eat it !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
garieba
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jul 06, 2011 12:24 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door garieba »

SoulShine schreef:Tot nu toe heb ik moslims alleen maar horen klagen over hoe ze hier behandelt worden. Roepen dat ze niet gerespecteerd worden terwijl ze hier als gasten zijn opgevangen. Vervolgens zie je het tegenovergestelde wij de andersgelovende of niet gelovende mensen worden door hen niet gerespecteerd.

Ik zou zooooo graag nou eens willen weten wat jullie nou toch hebben te zoeken in de westerse vrije wereld waar alles maar verkeerd aan is volgens jullie. Klagen over een eventueel hoofddoek verbod, maar hoor niets van uitleg van jullie kant waar het door zou kunnen komen. Waarom verblijf je toch in vredesnaam dan niet gewoon in een land waar het voor jullie "normaal" is?

Bah bah hier lopen klagen over die stofdoeken en niet gerespecteerd worden. Maar andersom in een land waar het behoorlijk Islamitisch word de vrijheid van kleding niet getolereerd.

Sorry beste mensjes jullie hebben het hier veel beter dan waar dan ook en dan nog zo'n walgelijke ontevree. Ik respecteer alle soorten van mensen. Van homo's andersdenkende en ga maar door. Zelfs de Islam als het op een respectvolle manier gebeurt. Waar gelijkheid een belangerijke rol speelt. Maar dat is bij jullie niet.

Jij zegt er boven te staan als je naroepen om je boerka hijaab. Maar je ziet die verandering dat vaker gebeurt. Lieve schat dat komt niet zomaar uit de lucht vallen en geef alsjeblieft niet media de schuld en dergelijke.

Nu een vraag met betrekking op een westerse vrouw als ik. En zou heel graag je idee daar over willen horen.
Veel westerse vrouwen worden door jullie soort met name de puberale jongeren onder jullie nageroepen voor hoer, alleen omdat we niet gesluierd lopen. Nou heeft er nog geen enkele mij op die manier nageroepen, maar ken gevallen van mensen die het wel gebeurt.

Hoe vind jij het nou dat je lieftallige geloofsgenootjes dat doen? Geloof me als iemand mijn dochter voor zoiets zou uitmaken en ik zou het zien of horen, is die persoon met mij niet klaar nog.

Het spijt me ik kan vanuit jullie geloof niets herkennen aan vrede en gelijkheid. En ik ben niet bereid mijn vrijheid op te geven voor die kolder van jullie. Jullie vergeten nog steeds dat de wet van het land boven de religie staat. We hebben vrijheid van godsdienst dat betekend absoluut niet dat regels van jullie geloof voor onze wet moeten worden aangepast. Je mag verdorie blij zijn dat je hier een geloof aan mag hangen waar je je goed bijvoelt. Maar dat wil niet zeggen dat de zogenaamde wetjes in de koran of een bijbel dan maar voor iedereen moet gelden.

Hoe zie jij nu eigenlijk de vrijheid? Inmiddels een paar vragen opgeworpen waar ik nu eens een duidelijk antwoord op zou willen, van een moslim dus... Ben er nog steeds geen een met een goed antwoord tegengekomen. En waarschijnlijk nu nog niet. Zou eens zo blij zijn met een moslim die daar een discussie over aan durft :D

En ben ook nieuwsgierig hoe jij als moslima er over denkt hoe dat zou kunnen verbeteren als jullie zo'n geweldige religie zijn :)

En geef alsjeblieft niet steeds de vrije westerse mensen de schuld.

Ik denk toch echt dat ik als nlse het recht heb om hier te verblijven heb immers een nederlands paspoort ben hier geboren heb nederlandse ouders.
welke achtergrond je ook hebt iedereen die een nederlands paspoort heeft of verblijfsvergunning mag hier dus verblijven ongeacht je geloof.

Het hele hoofddoeken verbod is onzin waarom zou die er moeten komen?
Ik hoor de nietmoslims altijd maar zeggen dat we onderdrukt worden maar door wie eigelijk?
Ik word niet onderdrukt door mijn ouders broers,of man....maar door de regering,want die zouden dus kunnen gaan bepalen wat ik wel en niet mag dragen,dat is toch van de gekke.
Dus of iemand nou in een niqab wil rondlopen of in een korte rok dat moeten ze zelf bepalen.

Je zou jezelf eens af moeten vragen, waarom zulke vrijgevochten westerse vrouwen toch kiezen voor Islam als de Islam vrouwonvriendelijk zou zijn.
In de Islam is er absoluut geen verschil tussen man en vrouw in relatie tot God,beiden is er de belofte gedaan een beloning te krijgen voor goed gedrag en een straf voor slecht gedrag.
man en vrouw zijn nou eenmaal niet gelijk,maar we zijn zeer zeker wel gelijkwaardig.

Wat betreft het verhuizen naar een islamitsche land,ik zou niet liever willen.
Maar dat is ook niet zo 1 2 3 geregelt.
Mijn man heeft hier een goeie baan ik heb hier mijn eigen kapsalon.
Als we op dit moment zomaar zouden verhuizen zijn we niet zeker van een inkomen,
aangezien we 2 kindjes hebben moet dat dus wel allemaal zo zijn.

wat betreft het naroepen van vrouwen,
ook ik heb dat als westerse vrouw meegemaakt want ook ik heb zonder hoofddoek gelopen.
Maar denk je dat niet jongen op de straat die dat soort dwaze dingen roepen ook maar iets van
de islam afweten of praktiseren?
Niemand heeft het recht om jou of andere vrouwen die geen hoofddoek dragen uit te schelden.
Als ik een dochter zou hebben en ze zouden dat soort dingen roepen hadden ze toch ook een probleem.

ik wil best met jou over die dingen discussiëren ik loop daar niet voor weg zolang dat maar op een normalen manier gebeurt.
In dat kinderachtige gedoe wat ik van sommige hier lees,daar heb ik gewoon geen zin in en doe
daar ook niet aan mee.
We zijn allemaal volwassen mensen dus kunnen we best op een normale manier met elkaar praten.
Een goede moslim is iemand waar anderen niet bang voor hoeven te zijn: niet voor zijn woorden, niet voor zijn daden
garieba
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jul 06, 2011 12:24 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door garieba »

mercator schreef:
garieba schreef: Immers, mijn leven kan toch niet bestaan uit het mij druk maken over wat anderen van mij vinden?
)
Dat is toch heel de bedoeling van die kopvodderij, om te provoceren en te manifesteren van kijk s hier, ik ben een achterlijke moslim en ik ben er trots op ! Eat it !

ik ben er trots op dat ik een moslima ben ja, maar ik draag geen hoofddoek om te provoceren
Een goede moslim is iemand waar anderen niet bang voor hoeven te zijn: niet voor zijn woorden, niet voor zijn daden
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: Het hele hoofddoeken verbod is onzin waarom zou die er moeten komen?
Ik ben ook tegen een hoofddoekenverbod. Het idee van Wilders van een kopvoddentaks is heel constructief en billijk. Het brengt de staatskas geld op, het compenseert gedeeltelijk de overlast door moslims, EN het kan niks te maken hebben met racisme want het maakt niet uit of de vod door Turken, Marokkezen of autochtone gansjes gedragen wordt. En het is eenvoudig te implementeren ook, want de moslim wordt belast op de uiterlijke kentekenen die hij zelf vrij is te dragen.

De lachlust en de hoon van de kaffiers krijg je er gratis bij :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: Als we op dit moment zomaar zouden verhuizen zijn we niet zeker van een inkomen,
aangezien we 2 kindjes hebben moet dat dus wel allemaal zo zijn.
Oh maar in een moslimland is er wel op elke straathoek een moskee, dat is toch afdoende compensatie?
Welke praatjes je er ook omheen verkoopt, het zal voor moslims ALTIJD beter zijn om te toeven in een Ongelovigenland dan in een Mohammedaanse negorij. Daarom stroomt Europa ook vol vanuit Turkije en Marokko en niet omgekeerd.
De sprinkhanen worden aangelokt door de vruchtbare oogstrijpe velden zeg meer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: ik ben er trots op dat ik een moslima ben ja, maar ik draag geen hoofddoek om te provoceren
Dan is er toch geen probleem ? Dan zal Allah je de kracht geven om al die spot en hoon met de glimlach te trotseren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
garieba
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jul 06, 2011 12:24 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door garieba »

mercator schreef:
garieba schreef: Het hele hoofddoeken verbod is onzin waarom zou die er moeten komen?
Ik ben ook tegen een hoofddoekenverbod. Het idee van Wilders van een kopvoddentaks is heel constructief en billijk. Het brengt de staatskas geld op, het compenseert gedeeltelijk de overlast door moslims, EN het kan niks te maken hebben met racisme want het maakt niet uit of de vod door Turken, Marokkezen of autochtone gansjes gedragen wordt. En het is eenvoudig te implementeren ook, want de moslim wordt belast op de uiterlijke kentekenen die hij zelf vrij is te dragen.

De lachlust en de hoon van de kaffiers krijg je er gratis bij :D .

met lachen is niks mis zolang je er andere niet mee kwetst.
wat betreft beledigende en spottende woorden tsja daar heb ik het niet zo mee
Een goede moslim is iemand waar anderen niet bang voor hoeven te zijn: niet voor zijn woorden, niet voor zijn daden
garieba
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jul 06, 2011 12:24 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door garieba »

mercator schreef:
garieba schreef: Als we op dit moment zomaar zouden verhuizen zijn we niet zeker van een inkomen,
aangezien we 2 kindjes hebben moet dat dus wel allemaal zo zijn.
Oh maar in een moslimland is er wel op elke straathoek een moskee, dat is toch afdoende compensatie?
Welke praatjes je er ook omheen verkoopt, het zal voor moslims ALTIJD beter zijn om te toeven in een Ongelovigenland dan in een Mohammedaanse negorij. Daarom stroomt Europa ook vol vanuit Turkije en Marokko en niet omgekeerd.
De sprinkhanen worden aangelokt door de vruchtbare oogstrijpe velden zeg meer.

het zijn geen praatjes maar de realiteit.
het zou je verbazen hoeveel mensen terugkeren naar land van herkomst
Een goede moslim is iemand waar anderen niet bang voor hoeven te zijn: niet voor zijn woorden, niet voor zijn daden
garieba
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jul 06, 2011 12:24 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door garieba »

mercator schreef:
garieba schreef: ik ben er trots op dat ik een moslima ben ja, maar ik draag geen hoofddoek om te provoceren
Dan is er toch geen probleem ? Dan zal Allah je de kracht geven om al die spot en hoon met de glimlach te trotseren.

inderdaad
Een goede moslim is iemand waar anderen niet bang voor hoeven te zijn: niet voor zijn woorden, niet voor zijn daden
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: met lachen is niks mis zolang je er andere niet mee kwetst.
wat betreft beledigende en spottende woorden tsja daar heb ik het niet zo mee
K blijf bij mijn eerder opmerking. Een beetje spot en een grapje tussendoor in de zin van hé kijk daar s, ik wist niet dat hier ook pinguins voorkomen is toch helemaal NIETS tegen het vooruitzicht op het paradijs met zachte bedjes en rivieren vol wijn?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: het zou je verbazen hoeveel mensen terugkeren naar land van herkomst
Dat zou me idd verbazen ja. Ik zie alleszins steeds meer pinguins in het straatbeeld.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: Dan is er toch geen probleem ? Dan zal Allah je de kracht geven om al die spot en hoon met de glimlach te trotseren.
inderdaad[/quote]

Wel prima toch dan ? Zo is iedereen tevreden.Henk en Ingrid hebben zich vrolijk kunnen maken over jouw, jij weet je verzekerd van een plaatsje aan tafel bij Allah himself.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
garieba
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jul 06, 2011 12:24 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door garieba »

mercator schreef:
garieba schreef: met lachen is niks mis zolang je er andere niet mee kwetst.
wat betreft beledigende en spottende woorden tsja daar heb ik het niet zo mee
K blijf bij mijn eerder opmerking. Een beetje spot en een grapje tussendoor in de zin van hé kijk daar s, ik wist niet dat hier ook pinguins voorkomen is toch helemaal NIETS tegen het vooruitzicht op het paradijs met zachte bedjes en rivieren vol wijn?

waarom zou je zoiets zeggen?
als ik een man in de stad zou tegen komen met een dikke buik,ga ik toch ook niet zeggen,
he ik wist niet dat er hier ook hangbuikzwijnen rondlopen.
elk mens met een beetje verstand denk 2 keer naar voor hij of zij iets zegt.
Met dat soort opmerkingen kan je mensen kwetsen
Een goede moslim is iemand waar anderen niet bang voor hoeven te zijn: niet voor zijn woorden, niet voor zijn daden
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: Met dat soort opmerkingen kan je mensen kwetsen
De kopvod is bedoeld om mensen te kwetsen. Die zegt kijk s, ik ben moslim, ik ben een beter mens dan jij , jij bent niks, voedsel voor de hel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Monique »

garieba schreef:Ik denk toch echt dat ik als nlse het recht heb om hier te verblijven heb immers een nederlands paspoort ben hier geboren heb nederlandse ouders.
welke achtergrond je ook hebt iedereen die een nederlands paspoort heeft of verblijfsvergunning mag hier dus verblijven ongeacht je geloof.
Het valt me op dat iedere islamiet het altijd alleen maar heeft over "rechten".
Het begrip "plicht" bestaat enkel in de "plicht tot bidden"?
Het hele hoofddoeken verbod is onzin waarom zou die er moeten komen?
Ik hoor de nietmoslims altijd maar zeggen dat we onderdrukt worden maar door wie eigelijk?
Ik word niet onderdrukt door mijn ouders broers,of man....maar door de regering,want die zouden dus kunnen gaan bepalen wat ik wel en niet mag dragen,dat is toch van de gekke.
Dus of iemand nou in een niqab wil rondlopen of in een korte rok dat moeten ze zelf bepalen.
Beste Garieba, ik vind vovenstaand niet erg islamitisch. Weet je zeker dat je een moslima bent?
"zelf bepalen" komt niet voor in islam. Waarom wil jij iets "zelf bepalen"? Dat is kafir.
Je zou jezelf eens af moeten vragen, waarom zulke vrijgevochten westerse vrouwen toch kiezen voor Islam als de Islam vrouwonvriendelijk zou zijn.
De bekeerlingetjes die ik tegengokomen ben zijn ALLEMAAL nogal onzeker over zichzelf. Ze hebben geen controle over zichzelf en keren naar islam omdat daar de persoonlijke controle geheel wordt afgenomen.
Sommige mensen hebben nu eenmaal een harde hand van bovenaf nodig om niet compleet geschift te worden.
In de Islam is er absoluut geen verschil tussen man en vrouw in relatie tot God,beiden is er de belofte gedaan een beloning te krijgen voor goed gedrag en een straf voor slecht gedrag.
Je hebt de hadith over vrouwen zeker overgeslagen? Vrouwen zijn zeer ondankbaar en daarom komt er maar een handjevol in het paradijs. Ik denk dat er nu maar 2 vrouwen in het paradijs zitten; Aisha en Kadisha.
De rest brandt in de hel.
man en vrouw zijn nou eenmaal niet gelijk,maar we zijn zeer zeker wel gelijkwaardig.
Nu praat je als een kafira.
In islam zijn man en vrouw NIET gelijkwaardig; er zijn namelijk verschillende wetten voor mannen en vrouwen.
Alleen dat geeft al aan dat "gelijkwaardigheid" niet bestaat in islam.
Wat betreft het verhuizen naar een islamitsche land,ik zou niet liever willen.
Maar dat is ook niet zo 1 2 3 geregelt.
Mijn man heeft hier een goeie baan ik heb hier mijn eigen kapsalon.
Als we op dit moment zomaar zouden verhuizen zijn we niet zeker van een inkomen,
aangezien we 2 kindjes hebben moet dat dus wel allemaal zo zijn.
Het is wel 1 2 3 geregeld. Iedere dag komen er islamieten met bosjes 1 2 3 kafirland binnen.
Vreemd toch dat verhuizen NAAR het verderflijke westen zoveel makkelijker is dan verhuizen UIT datzelfde verderflijke westen.
Zeker gezien het feit dat al die islamieten het vreselijk vinden om hier te zijn.

Maar..... je bent tenminste wel eerlijk: je bent hier voor het geld.
Geld is belangrijker dan allah..... Je mag de kafir niet immiteren, dat weet je toch? Foei.. :nono1:
wat betreft het naroepen van vrouwen,
ook ik heb dat als westerse vrouw meegemaakt want ook ik heb zonder hoofddoek gelopen.
Maar denk je dat niet jongen op de straat die dat soort dwaze dingen roepen ook maar iets van
de islam afweten of praktiseren?
Niemand heeft het recht om jou of andere vrouwen die geen hoofddoek dragen uit te schelden.
Als ik een dochter zou hebben en ze zouden dat soort dingen roepen hadden ze toch ook een probleem.
Waar slaat dit op? Vrouwen worden nageropen op straat. Hoofddoek of niet. Wat maakt dat uit? Zoalng die kerels hun tengels thuishouden is er niets aan de hand.
(waar is de tijd dat ik nog nageroepen werd.... :crying: )
ik wil best met jou over die dingen discussiëren ik loop daar niet voor weg zolang dat maar op een normalen manier gebeurt.
In dat kinderachtige gedoe wat ik van sommige hier lees,daar heb ik gewoon geen zin in en doe
daar ook niet aan mee.
We zijn allemaal volwassen mensen dus kunnen we best op een normale manier met elkaar praten.
Dan zou ik graag een serieuze reactie willen op mijn stelling dat jij (en andere hooddoekdraagsters) de regel van de hoofddoek niet goed begrepen hebben.
Ik zei: "in het vers waar de hoofddoek gepromoot wordt wordt als eden opgegeven dat vouwen "niet opvallen". In het westen val je juist WEL op met een hoofddoek. m.i. ga je dus finaal in tegen allah".

Wat is jouw gedachte op bevenstaand?
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

garieba schreef: als ik een man in de stad zou tegen komen met een dikke buik,ga ik toch ook niet zeggen,
he ik wist niet dat er hier ook hangbuikzwijnen rondlopen.
De moslim-met-vod zegt hé ik wist niet dat hier nog niet-moslims rondlopen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door H.Numan »

garieba schreef:Ik denk toch echt dat ik als nlse het recht heb om hier te verblijven heb immers een nederlands paspoort ben hier geboren heb nederlandse ouders. welke achtergrond je ook hebt iedereen die een nederlands paspoort heeft of verblijfsvergunning mag hier dus verblijven ongeacht je geloof.
Voorlopig nog wel. Hoelang dat nog duurt is een open vraag.
Het hele hoofddoeken verbod is onzin waarom zou die er moeten komen?
Ik hoor de nietmoslims altijd maar zeggen dat we onderdrukt worden maar door wie eigelijk?
In het geval van NSB meisjes: geheel en al door jezelf.
Dus of iemand nou in een niqab wil rondlopen of in een korte rok dat moeten ze zelf bepalen.
Helaas. Je mag ook niet naakt over straat lopen. Of gehuld in een KKK uniform. De wet verbiedt het dragen van zo'n voddenzak NOG niet, maar de samenleving wel degelijk. Lijkt me verstandig als je eens gaat kijken of Saoedi Arabië of Afghanistan niet de samenlevingen zijn waar in je je veel beter thuis voelt.
Je zou jezelf eens af moeten vragen, waarom zulke vrijgevochten westerse vrouwen toch kiezen voor Islam als de Islam vrouwonvriendelijk zou zijn.
Dat heb ik gedaan, maar daar geef jij geen antwoord op.
In de Islam is er absoluut geen verschil tussen man en vrouw in relatie tot God,
Gefeliciflapstaart! Fijn dat te horen. Nou de rest nog.
beiden is er de belofte gedaan een beloning te krijgen voor goed gedrag en een straf voor slecht gedrag.
Dus vrouwen krijgen ook 72 maagden?
man en vrouw zijn nou eenmaal niet gelijk,maar we zijn zeer zeker wel gelijkwaardig.
Zeer beslist niet binnen het mohammedanisme, maar daar ga je snel genoeg achter komen. Na het zoet komt het zuur....
Wat betreft het verhuizen naar een islamitsche land,ik zou niet liever willen.
Mijn man heeft hier een goeie baan ik heb hier mijn eigen kapsalon.
Als we op dit moment zomaar zouden verhuizen zijn we niet zeker van een inkomen,
aangezien we 2 kindjes hebben moet dat dus wel allemaal zo zijn.
Een andere mohammedaanse die hier binnen dwaalde vond het wonen in een 'haram' land, zoals Nederland ronduit zondig. Maar net als jij wilde ze toch ook liever niet vertrekken. Vreemd, eigenlijk. Jullie prefereren persoonlijke luxe boven een rein leven. Volgens jullie geloof krijg je daar straks toch echt de rekening voor.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:[ Jullie prefereren persoonlijke luxe boven een rein leven. Volgens jullie geloof krijg je daar straks toch echt de rekening voor.
Mercator drukte dat 15 jaar geleden s kernachtig zo uit: moslim. Als W Europa toch zo een racistische hel is voor jullie, waarom willen jullie dan allemaal naar hier komen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Mercator drukte dat 15 jaar geleden s kernachtig zo uit: moslim. Als W Europa toch zo een racistische hel is voor jullie, waarom willen jullie dan allemaal naar hier komen?
:smile: Ja....En zich dan ook nog gedragen alsof ze in de woestijn in het jaar des Heren 700 tot 900 leven.
Wie hier wil wonen past zich maar aan aan onze norman en waarden. Wie hier zijn kinderen op wil voeden doen de meisjes geen hoofddoek op.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Ariel schreef: :smile: Ja....En zich dan ook nog gedragen alsof ze in de woestijn in het jaar des Heren 700 tot 900 leven.
Wie hier wil wonen past zich maar aan aan onze norman en waarden. Wie hier zijn kinderen op wil voeden doen de meisjes geen hoofddoek op.
Die belachelijke titel van die posting ook, Mijn Dagelijkse Strijd. Wat nou strijd ? Nergens worden moslims zo gepamperd en in de watten gelegd als in W Europa . Als je al van strijd mag spreken vindt je die in moslimlanden waar vrouwen op gevaar van dood en zweepslagen proberen een beetje rechten op te eisen.
Die dwaze bekeerlingetjes hier in de W Europese luxe beseffen dat niet, maar ze zijn medeplichtig aan de wreedheden gepleegd op moslimvrouwen in de fraaie islamlanden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Die dwaze bekeerlingetjes hier in de W Europese luxe beseffen dat niet, maar ze zijn medeplichtig aan de wreedheden gepleegd op moslimvrouwen in de fraaie islamlanden.
Dat zegt Dutch ook altijd. Dit schreef ze eens.

Suikerversie moslima’s zijn luxemoslima’s en moeten zich diep schamen !

De laatste jaren bekeren jonge westerse vrouwen zich met veel vertoon tot de islam, zij worden die religie ingelokt met de suikerversie ervan. Vaak speelt liefde voor een moslimvriendje een grote rol bij deze bekering of speelt juist een gebrek aan structuur in hun jonge leven de suikerislam in de kaart. Ik noem deze suikermoslima’s doelbewust luxemoslima’s. Ze leven in een kunstmatige droomwereld en zoals alle dromen is ook deze droom…bedrog.

Vaak komt de luxemoslima er vrij snel achter dat de suikerislam een totaal verkeerd beeld heeft gewekt bij haar van de islam. Ze gaat de islambronnen verder bestuderen en het laagje suiker blijkt al vrij snel flinterdun te zijn. Aanvankelijk tracht ze dat te ontkennen voor zichzelf, maar ze krijgt moeite met de moeilijk aanvaardbare koranverzen en de sunna in verband met polygamie, de steeds strenger wordende geboden en verboden zoals geen muziek, geen TV, slechts een halve erfenis, absolute blinde gehoorzaamheid aan en sexuele beschikbaarheid voor de echtgenoot,… Als ze het geluk heeft zich nog te kunnen bevrijden, niet met een moslim gehuwd is en geen kinderen heeft, houdt ze de boel voor bekeken. Ze is enkele illusies armer, maar daar gaat niemand aan dood. Ze kan er enkel een wijze levensles uit trekken.

Sommige luxemoslima’s verzeilen echter vrij vlug in een islamitische stroomversnelling : huwelijk met een moslim, kinderen kort na elkaar, steeds moeilijker levensomstandigheden… Deze luxemoslima gaat nu aan den lijve de ware islam ondervinden, eerst wijt ze haar ellende nog aan het mogelijks slechte karakter van haar echtgenoot, aan de verkeerde interpretatie van de koran, maar uiteindelijk ziet ook zij in dat de suikerversie van de islam enkel een stroop is waarmee men de vliegen heeft gevangen. Dan is het vaak al te laat om nog een pijnloze uitweg te vinden uit haar ellende.

Met de term “luxemoslima” verwijs ik zeker niet naar een bestaan in weelde en dit woord houdt ook geen verwijzing naar geld of andere rijkdom in. Deze term verwijst naar de vrijheid en de onaantasbare rechten die deze suikermoslima’s wordt gewaarborgd door de westerse seculiere wetten. Dit is een luxe waarvan hun moslimzusters in de islamitische landen enkel kunnen dromen, een luxe die voor hen niet weggelegd is aangezien ze veelal onder de sha’ria leven.

De luxemoslima verdedigt door haar bekering polygamie MAAR is best tevreden met haar monogame echtgenoot, monogamie gewaarborgd door seculiere wetten.
Ze verdedigt haar recht op slechts een half erfdeel MAAR ik moet nog de eerste luxemoslima ontmoeten die spontaan de helft van haar erfdeel weggaf, gelijke refenisrechten dankzij seculiere wetten dus.
Ze verdedigt de vrouwonvriendelijke sha’ria volgens dewelke het een vrouw praktisch onmogelijk is een echtscheiding aan te vragen MAAR is gerustgesteld door de seculiere wetten die haar dezelfde rechten geeft als haar echtgenoot om een echtscheiding aan te vragen als het leven met hem onmogelijk blijkt.
Ze stemt in met het door de islam opgelegde uitsluitend toevertrouwen van haar kinderen aan de moslimvader in geval van echtscheiding MAAR maakt zich daar niet druk om, want de seculiere wetten maken hem dit onmogelijk en garanderen haar het hoede- of bezoekrecht .
De luxemoslima verdedigt de alleenheerschappij van de echtgenoot en zijn vetorecht over het buitenshuis werken en het huis verlaten van zijn echtgenote MAAR zijzelf denkt er niet over om zich te laten opsluiten, wat haar door de seculiere wetten ook bespaard wordt.
Ze stemt in met het levenslang “onder voogdij” staan van de moslimvrouwen MAAR zelf is ze een ontvoogde, zelfstandige vrouw die best haar mannetje staat dankzij seculiere wetten.
De luxemoslima verklaart zich akkoord met het feit dat een moslimvrouw nooit ofte nimmer alleen het huis mag verlaten zonder begeleiding van een mahraam MAAR zélf geniet ze volop van de bewegingsvrijheid die seculiere wetten haar garanderen.
Ze verdedigt door haar bekering de absolute sexuele beschikbaarheid van een moslima voor haar echtgenoot (zelfs als het brood in de oven steekt…dixit mohamed) MAAR weet dat seculiere wetten ook verkrachting binnen een huwelijk bestraffen.
Ze stemt in met de doodstraf voor afvalligheid van de islam MAAR beroept zich zélf op seculiere wetten om het recht te hebben de islam aan te hangen.
De luxemoslima acht “oog om oog”, “tand om tand”, lijf- en doodstraffen gerechtvaardigd MAAR houdt het voor alle zekerheid bij de seculiere wetten om zelf beoordeeld te worden.
De luxemoslima verdedigt het zwaar islamitisch sluieren en inpakken van vrouwen MAAR hult zichzelf in kleurrijke mooi ogende light sluiers en pakjes waarin ze in echte islamlanden stokslagen van de religieuze politie zou oplopen. Haar “sluiertje” wordt haar immers veroorloofd dankzij seculiere wetten.
Deze suikermoslima verbiedt vrouwen contact te hebben met andere mannen dan haar echtgenoot MAAR tatert zelf lustig met vrienden, heeft een mobieltje aan het oor en een oog op de computer, ze zit soms zelfs (allah verhoede het!) achter het stuur van haar eigen auto, allemaal vrijheden die seculiere wetten haar geven.

De luxemoslima is een karikatuur. Door haar onnadenkende en naieve bekering steekt ze de draak met het oeverloze lijden van al haar zusters die onder de sha’ria geen enkele kans maken op een evenwaardig en menselijk bestaan. Ze maakt de kruisweg van haar zusters “fi dien” belachelijk. Dit is erg, zéér erg, het is zelfs schaamteloos !.
Als ze de koran en de sunna goed bestudeerd heeft en zich dan nog moslima verklaart, dan dient de luxemoslima zich diep te schamen en op z’n minst een psy te raadplegen…. of naar een echt moslimland te vertrekken om zich bij haar ongelukkige zusters te voegen om hen de suikerversie van de islam uit te gaan leggen…


Dutch.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Teva Teff »

garieba schreef:Tot voor kort bleef ik altijd blind voor afkeurende blikken en smoezende mensen als ik mij op plaatsen begaf waar veel mensen waren..................
................
Door een bekeerde moslima :)
Waar blijft de foto van jezelf?
Dat hebben degenen die zo veel energie en tijd in je klaagzeurtopic hebben gestoken wel verdiend.
Teva Teff

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Teva Teff »

Hier drie van die belachelijke moslimmutsjes bij elkaar.
Lijk jij op één van de drie?
Afbeelding
Of meer op deze?
Afbeelding
Of zoals deze HEMA lastpost?
Afbeelding
Plaats reactie