Gefeliciteerd Mercator.

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door BFA »

Ah ja, Nederland heeft zijn laatste tanks opgedoekt.
Het is leuk dat je een overschotje aan Mercator schenkt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:En ajb geen Oxfam of Boliviaanse wereldwijnen, dat gun ik die Marxistische boeren op hun coöperatieven niet :yuk:
Je rode vader draait zich om in zijn graf als hij je zou horen op dit forum. Port vind ik trouwens ook lekker. Ik neem altijd Tawny Port van Offley.

Overigens vond ik dat MIEP, MIEP HOERA! een erg goed en origineel idee van je. Het zou voor ons zeker een aanvaardbaar alternatief zijn voor het verfoeilijke hiep, hiep hoera. Laten we voortaan deze nieuwe vreugdekreet gebruiken bij feestelijke gelegenheden en vooral ook als er weer eens een succesje geboekt is in de strijd tegen de islamisering. Eigenlijk zouden we dit de PVV ook moeten laten weten. :sly:

Ik hoop dat je verder een leuke dag hebt. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Je rode vader draait zich om in zijn graf als hij je zou horen op dit forum.
Die is gecremeerd in 1995 dus dat gaat moeilijk zijn.
Ik moet er wel bij zeggen dat mijn ouwe de moslimplaag nog niet in volle hevigheid heeft beleefd, best mogelijk dat hij er nu anders over zou denken. Als hij nu in zijn geliefde Antwerpen zou rondwandelen zou die zich ook wel een hoedje schrikken. Enfin, behoudens spiritistische flauwekul en vrijmetselarij-waar hij zich mee bezig hield-zullen we het nooit weten :) .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door Mahalingam »

Gefelicteerd. Ik zie dat jouw fanclub feest viert op het dak.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

Nee die zijn schrik naar het dak van mijn woning gevlucht.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

Monique schreef:Proficiat Mercator en van mij een kadootje dat je wel zal bevallen.

Een leuk bootje dat nu eens "de andere kant" op vaart . worthy:
Dat er nog velen mogen volgen.


Afbeelding
Prima. Alleen zou het wat meer slagzij mogen maken.
En er is zo te zien nog best heel wat plaats over op die schuit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

We kennen elkaar ondertussen als de gebroeders Grim. Die kenden elkaar toch goed, jawel?

Tsja . . . ik heb het niet zo op verjaardagen. Nog over gehouden van de club van fundamentalistische orde van de sekte van Jehovah's Getuigen. Ik kom liever onverwachts aanwaaien. Voor alle zekerheid neem ik dan een voorraad eigen drank mee. (grapje)

Wel mijn beste xxxxxxx en tweeling broeder, dat je helaas weer een jaartje ouder bent geworden is niet jouw schuld. En al die anderen maar jou toe juichen. Hoe moet ik mij straks voelen in september als maagd en onbevlekte gevangenis? - herstel - ontvangenis.

Mijn bijdrage aan jouw geluk (met mij)? Een platonische liefde? :wink2:

http://youtu.be/JHLMGBwAbhA" onclick="window.open(this.href);return false;
Words
   The Bee Gees

Smile an everlasting smile, a smile can bring you near to me.
Don't ever let me find you gone, cause that would bring a tear to me.
This world has lost its glory, let's start a brand new story now, my love.
Right now, there'll be no other time and I can show you how, MY LOVE.

Talk in everlasting words, and dedicate them all to me.
And I will give you all my life, I'm here if you should call to me.
You think that I don't even mean a single word I say.
It's only words, and words are all I have, to take your heart away
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

Kijk Hans als ik uit de kast kom en jij wilt er op hetzelfde moment terug in krijgen we een dikke bloedneus :roll2:

Dank voor verjaardagswensen. Ik ben met mijn Getuige van Jehovah vriendin een pizza gaan eten in Landgraaf en dhr. God is geen enkel moment ter sprake gekomen !
Laatst gewijzigd door mercator op za jul 09, 2011 12:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door peter calluy »

http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

peter calluy schreef: ook zoveel !

Peter.
Kom we gaan s een pint drinken in de Hete Gevel, op Noeveren bij het ouwe glasfabriek!
PS Zegt de naam Marc Claes je iets?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door Manon »

peter calluy schreef:[img]http://www.google.be/imgres?imgurl=http ... 15&bih=501


ook zoveel !

Peter.
wat is de bedoeling dat er te zien was?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door Ariel »

circe schreef: wat is de bedoeling dat er te zien was?
Nou..Ik vind al deze tekens al een kunstwerk op zichzelf. Daar zit heel wat tijd in. Doe het hem maar na Circe. Dat lukt je niet.

Maar ik heb het voor jou en voor Mercator ( en ook een beetje voor mezelf ) opgezocht.
Dit wilde Peter aan Mercator laten zien.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Nou..Ik vind al deze tekens al een kunstwerk op zichzelf.
Komt in aanmerking voor subsidie !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Dit wilde Peter aan Mercator laten zien.
Peter is wat jonger dan ik, maar ik moet hem vaak gepasseerd zijn in Boom in de jaren '90. Ik herinner me van toen ook een Marokkaans straatschoftje aldaar, ene Fouad Belkacem, die nu hoge ogen gooit als Abu Imran, de door Allah geïnspireerde Leider van Sharia 4Belgium.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door BFA »

Ik heb nog in Boom op school gezeten. dat was in de jaren '70. Hing jij toen ook in die buurt?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

BFA schreef:Ik heb nog in Boom op school gezeten. dat was in de jaren '70. Hing jij toen ook in die buurt?
Nee, ik ben daar heel toevallig en later aangewaaid, ik had een atelier in de Marokkanenbuurt van Boom van 1991 tot 1999, vandaar.
Toen gingen mijn oogjes open zeg maar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door miss1979 »

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

Dank je wel allen! Deze middag had ik nog wat frisse hoofdpijn van de Grand Marnier( k had 2 flessen gekregen) maar nu ben ik helemaal terug de oude.
En mijn leeftijd kan men raden door dit raadseltje:

Het aantal maagden dat een Martelaar krijgt na de explosie, MIN het aantal uren van een etmaal, PLUS het aantal vrouwen dat een moslim bij leven mag hebben= ..............
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door miss1979 »

52 jaar dus..
dat is 30 jaar ouder dan mij
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door BFA »

mercator schreef: ik had een atelier in de Marokkanenbuurt van Boom van 1991 tot 1999, vandaar.
Toen gingen mijn oogjes open zeg maar.
Oei, oei, oei. ik kan mij voorstellen wat dat was. Willebroek aan den overkant was een van de plaatsen waar ze al heel vroeg heenkwamen om in Ased en Ecased te werken.
En AMADA indoctrineerde ze nog eens bovenop. Nergens zoveel AMADAs in België als in Willebroek en Boom.

Uw atelier, daar moet een sfeer gehangen hebben zoals Molenbeek. In Molenbeek waren ook veel AMADAs die die Marokkanen onaantastbaar maakten. (Ik werkte daar in de jaren '90) Ik denk in Boom hetzelfde.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

BFA schreef: Oei, oei, oei. ik kan mij voorstellen wat dat was. Willebroek aan den overkant was een van de plaatsen waar ze al heel vroeg heenkwamen om in Ased en Ecased te werken.
En AMADA indoctrineerde ze nog eens bovenop.
Haha ja. Hoewel die Mocro's daar van toeten nog blazen wisten en best gelukkig waren kwamen de Amadezen die wijsmaken dat ze o zo "gediscrimineerd" werden. De mocro's hadden helemaal nog niet van het Vlaams Blok gehoord TOT de linkse dokterszoontjes hen schrik kwamen aanjagen.

Nu loopt het in Boom vol pikzwarte negers heb ik gezien, er zal een of ander opvangcentrum voor azielschooiers in de buurt zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door BFA »

Ik weet beter, soms denk ik nog dat die Mohammedanen hun bekeringsdrang van die Amadas gehaals hebben.
Je kon ginder in geen enkel jeugdcafé binnen gaan na school of daar zat er wel een, nieuwe bekeerlingen voor het Maoisme aan het zoeken. Ze betaalden veel pinten, dat hadden de Amadas voor. Als ze dachten dat je aan het luisteren was, voerden ze je zat.

Had uw vader kennissen in Boom? Die moet zich daar goed gevoeld hebben, zo'n rood nest.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

BFA schreef: Had uw vader kennissen in Boom? Die moet zich daar goed gevoeld hebben, zo'n rood nest.
Ja dat klopt. Als knaapje werd ik nogal s naar Boom meegevoerd waar mijn ouwe dan met salon-communistische vrienden zat te ouwehoeren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door Zwartmeer »

Ook mijn felicitaties!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Mercator.

Bericht door mercator »

BFA schreef: soms denk ik nog dat die Mohammedanen hun bekeringsdrang van die Amadas gehaals hebben.
Zo had ik het nog niet bekeken, het is best mogelijk. Mijn ervaring was dat de Boomse Marokkanen liefst bleven slapen en hun uitkeringske vangen. Maar de rijkeluiszoontjes van Amada kwamen hen opjutten en ophitsen tegen Het Kapitaal.Wie weet heeft Abu Imran van Sharia4Belgium ook nu nog contact met de saloncommunistjes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie