Ik getuig ik betuig allah is tuig

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.

ben ik een rasverrader, een gewone verrader of een ordinaire afvallige ?

ik ben gereed voor de hel
9
36%
ik ga later in de hemel de nu vrome moslims bedienen met ambrosia en sex ( ik ben een van de shone jongelingen )
4
16%
ik zou christen moeten worden
3
12%
ik zal door satan beloond worden met het vaderschap over allah
8
32%
ik dien me nederig terug te brengen naar mijn braaksel
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 25

torvicx
Berichten: 21
Lid geworden op: wo feb 19, 2003 9:56 pm

Ik getuig ik betuig allah is tuig

Bericht door torvicx »

Ik getuig dat ik geen moslim meer ben en dat "der Geist" mijn profeet is ....



Ik ben van geboorte een Rif-berber en behoorde voordat ik het aardse waarheidslicht zag tot een traditionele soenitische moslim familie. Waar de ouderlingen streng paraktiserend zijn en de jongeren zich wentelen in "real politiek". Dankzij meditatie heeft satan mij zo gek gekregen dat ik de islam verlaten hebt, en ja tuurlijk zal ik daarvoor gestraft worden en zal ik eeuwig en drie dagen roosteren in de hel. Niettemin zal ik met Lucifer blijven zeggen : NON SERvIAM ......
:P
voor wie een hamer in zijn hoofd heeft is alles een spijker ........
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

het getuigt alvast van moed, vriend!
Laatst gewijzigd door sprot op za nov 25, 2006 6:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Welkom in de wereld der goddelozen, broeder. Je gevoel voor humor spreekt me erg aan, als ik het mag zeggen. Afbeelding Afbeelding

Ik vroeg me af... hoe heb je dit forum eigenlijk gevonden?
En ook, als ik vragen mag, heb je nou last met je omgeving hierover? Of denk je dat ze hier wel aan wennen?
Laatst gewijzigd door nina op za nov 01, 2003 12:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
torvicx
Berichten: 21
Lid geworden op: wo feb 19, 2003 9:56 pm

Bericht door torvicx »

Ik heb mijn eigen familie verstoten, al zien zij dat anders ......
De site heb ik gevonden door een reactie van onderandere Dutch op mijn postings op een ander forum ( http://www.politics.be/forum/ )

Gegroet, ik eet nu een broodje allah met salami, salama ......
voor wie een hamer in zijn hoofd heeft is alles een spijker ........
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Beste Sprot,

Zo'n goeie 18 jaar geleden ben jij eigenlijk door het "nawauwelen" van de imam, ik vermoed het nazeggen van de "shahada", toegetreden tot de islam. Voor jou maakt dat niets uit, omdat je het puur als "toneel" opvoerde. Maar voor de moslimgemeenschap ben jij sindsdien een moslim. Toen je dan aan je belle-famille één en ander ging verkondigen, werd je beschouwd als een "afvallige" die dient gemeden als de pest, gewantrouwd op alle gebied en eigenlijk, volgens de Koran, de doodsstraf verdient. Dat zou ook jouw lot zijn in een écht moslimland!
Wat jouw kinderen betreft : die zijn volgens de islam moslims, ja zelfs jouw kleinkinderen zijn dat volgens de Koran.

Nu ja, wij zitten in hetzelfde schuitje... Mijn '"shahada" werd uit fierheid op mijn toendertijd luttele kennis van het Arabisch opgezegd! :D :D :D
Ik had wél één geluk bij een ongeluk : bij mij werd er géén stukje van mijn persoon weggesneden! :D :D :D

Greetz

Dutch
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Bij mij ook niet hoor, Dutch !!!!!
Moest god niet gewild hebben dat onze fluit er zo uitzag, dan zouden wij zonder dat stukje geboren zijn !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

sprot schreef:Bij mij ook niet hoor, Dutch !!!!!
Moest god niet gewild hebben dat onze fluit er zo uitzag, dan zouden wij zonder dat stukje geboren zijn !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Doen alle moslims dat? En staat dat ook ergens in de Koran dat dit moet?
8) Kafir...
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Re: Ik getuig ik betuig allah is tuig

Bericht door Kafir »

torvicx schreef: Niettemin zal ik met Lucifer blijven zeggen : NON SERvIAM ......
:P
Lucifer is niet zo slecht als mensen beweren.
:arrow: http://www.vrijdenker.demon.nl/Rehabili ... cifer..htm
:wink: Kafir....
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Huh? Afbeelding
Wie heeft dan het lucifertje overschreven met zo'n afzichtelijke smiley van smiley.nl? Probeerde Allah Lucifer te verdrijven?

Alla, ik heb hem even teruggezet. Afbeelding

Mooie website trouwens, kafir, erg onheilspellend.....

Interessante invalshoek ook in dat artikel over Lucifer. Ik ben het aan het lezen. Al het kwaad dat aan Lucifer wordt toegeschreven, is letterlijk terug te vinden in god zelf... niets tegenstrever.
Jm
Berichten: 421
Lid geworden op: ma okt 17, 2005 4:17 pm

Bericht door Jm »

sprot schreef:Bij mij ook niet hoor, Dutch !!!!!
Moest god niet gewild hebben dat onze fluit er zo uitzag, dan zouden wij zonder dat stukje geboren zijn !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zo is het maar net ! :D


:wink: :lol: :lol:
Waarlijke liefde ìs onvoorwaardelijke liefde -> én Wij :?: :?
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Jm schreef:
sprot schreef:Bij mij ook niet hoor, Dutch !!!!!
Moest god niet gewild hebben dat onze fluit er zo uitzag, dan zouden wij zonder dat stukje geboren zijn !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zo is het maar net ! :D


:wink: :lol: :lol:
Daar heb je lang over na moeten denken? Of niet?
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Toch goed dat iemand waarheden als koeien opduikt uit het weggezakte archief van vervlogen wijsheden.
De boom herken je aan zijn vruchten
abdel_malik
Berichten: 13
Lid geworden op: za okt 28, 2006 4:16 am

Re: Ik getuig ik betuig allah is tuig

Bericht door abdel_malik »

torvicx schreef:Ik getuig dat ik geen moslim meer ben en dat "der Geist" mijn profeet is ....



Ik ben van geboorte een Rif-berber en behoorde voordat ik het aardse waarheidslicht zag tot een traditionele soenitische moslim familie. Waar de ouderlingen streng paraktiserend zijn en de jongeren zich wentelen in "real politiek". Dankzij meditatie heeft satan mij zo gek gekregen dat ik de islam verlaten hebt, en ja tuurlijk zal ik daarvoor gestraft worden en zal ik eeuwig en drie dagen roosteren in de hel. Niettemin zal ik met Lucifer blijven zeggen : NON SERvIAM ......
:P
heerlijk, ik hou er van om afvalligen te horen, het brengt een soort walging in mij op die keer op keer mijn interesse blijft wekken. :lol: Moge Allah jou vervloeken, amien.
la ilaha il allah
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

heerlijk, ik hou er van om afvalligen te horen, het brengt een soort walging in mij op die keer op keer mijn interesse blijft wekken. Moge Allah jou vervloeken, amien.
Dan krijg je weer dat misplaatse superioriteitsgevoel, hé. In een woord triest. Ik heb medelijden met je. De trotsen zullen worden vernederd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Ik getuig ik betuig allah is tuig

Bericht door Thomas »

abdel_malik schreef:
torvicx schreef:Ik getuig dat ik geen moslim meer ben en dat "der Geist" mijn profeet is ....



Ik ben van geboorte een Rif-berber en behoorde voordat ik het aardse waarheidslicht zag tot een traditionele soenitische moslim familie. Waar de ouderlingen streng paraktiserend zijn en de jongeren zich wentelen in "real politiek". Dankzij meditatie heeft satan mij zo gek gekregen dat ik de islam verlaten hebt, en ja tuurlijk zal ik daarvoor gestraft worden en zal ik eeuwig en drie dagen roosteren in de hel. Niettemin zal ik met Lucifer blijven zeggen : NON SERvIAM ......
:P
heerlijk, ik hou er van om afvalligen te horen, het brengt een soort walging in mij op die keer op keer mijn interesse blijft wekken. :lol: Moge Allah jou vervloeken, amien.
Dan kun je hier je hart ophalen Abdel.......
And still growing!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
abdel_malik
Berichten: 13
Lid geworden op: za okt 28, 2006 4:16 am

Bericht door abdel_malik »

Lodewijk Nasser schreef:
heerlijk, ik hou er van om afvalligen te horen, het brengt een soort walging in mij op die keer op keer mijn interesse blijft wekken. Moge Allah jou vervloeken, amien.
Dan krijg je weer dat misplaatse superioriteitsgevoel, hé. In een woord triest. Ik heb medelijden met je. De trotsen zullen worden vernederd.
wanneer? door wie en waarom?
la ilaha il allah
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Volgens mij, zoals de wijze spreuk het zegt : "Hoogmoed komt ten val"... :lol: :lol: :lol:

Abdel, jij gelooft waarschijnlijk dat zelfs de meest deugdzame kafir naar de hel gaat ?
Komaan Kafiroun, zullen we dan maar stoppen met deugdzaam te zijn tegenover moslims ? Neen, dat doen wij niet, wij zijn correcte mensen, hebben geen dom boek nodig om anderen te behandelen zoals het hoort...
Hoe zou dat nu komen Abdel ?
Moraliteit ?
abdel_malik
Berichten: 13
Lid geworden op: za okt 28, 2006 4:16 am

Bericht door abdel_malik »

Dutch schreef:Volgens mij, zoals de wijze spreuk het zegt : "Hoogmoed komt ten val"... :lol: :lol: :lol:

Abdel, jij gelooft waarschijnlijk dat zelfs de meest deugdzame kafir naar de hel gaat ?
Komaan Kafiroun, zullen we dan maar stoppen met deugdzaam te zijn tegenover moslims ? Neen, dat doen wij niet, wij zijn correcte mensen, hebben geen dom boek nodig om anderen te behandelen zoals het hoort...
Hoe zou dat nu komen Abdel ?
Moraliteit ?
welke autoriteit bepaald wat hoort en wat niet hoort?

dat zijn opvattingen van mensen. Ik bedoel, goed/slecht kent geen basis in de natuur, het is een oordeel dat door de mens wordt gevormd. Als het wel een basis in de natuur had dan zou de zwaartekracht een mens niet doden, dan zou water een mens niet doen verdrinken, dan zou vuur een mens niet doen verbranden en dan zou moord en verkrachting niet onder de dieren voorkomen.

Je kan zeggen als atheïst: ik doe mensen geen pijn omdat ik dat zelf ook niet zou willen en daarom is het slecht om mensen pijn te doen.
en je kan zeggen: ik doe mensen pijn omdat ik zelf ook van pijn houd en daarom is het goed om andere mensen pijn te doen.

Beiden zijn echter onjuiste redeneringen (volgens de schepper) en tegelijkertijd zijn het correcte redeneringen (volgens hunzelf). Ze gaan namelijk van het oordeel van de mens uit. Echter is het niet juist van ze om absolute waarden als goed en kwaad aan te halen terwijl ze niet geloven dat deze waarden werkelijk bestaan. Daarom vraag ik aan jou: bewijs mij dat goed en kwaad bestaande dingen zijn.
la ilaha il allah
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Aha, hier post je hetzelfde.

In de seculiere maatschappij is geen goddelijke richtlijn nodig om vast te stellen of iets goed is of kwaad is. Dat is namelijk een collectieve afspraak.

Jouw voorbeeld van goed en kwaad is natuurlijk een drogredenering en een oversimplificatie. Het oordeel van de mens gaat natuurlijk veel verder dan het persoonlijk perspectief. De complexe westerse maatschappijen zeer goed in staat zijn het algemeen belang onder te verdelen in categoriën als gewenst of ongewenst. Dat kun je desnoods vertalen naar goed of slecht.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

abdel_malik schreef:
Lodewijk Nasser schreef:
heerlijk, ik hou er van om afvalligen te horen, het brengt een soort walging in mij op die keer op keer mijn interesse blijft wekken. Moge Allah jou vervloeken, amien.
Dan krijg je weer dat misplaatse superioriteitsgevoel, hé. In een woord triest. Ik heb medelijden met je. De trotsen zullen worden vernederd.
wanneer? door wie en waarom?
Inshallah
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

abdel_malik schreef:
Dutch schreef:Volgens mij, zoals de wijze spreuk het zegt : "Hoogmoed komt ten val"... :lol: :lol: :lol:

Abdel, jij gelooft waarschijnlijk dat zelfs de meest deugdzame kafir naar de hel gaat ?
Komaan Kafiroun, zullen we dan maar stoppen met deugdzaam te zijn tegenover moslims ? Neen, dat doen wij niet, wij zijn correcte mensen, hebben geen dom boek nodig om anderen te behandelen zoals het hoort...
Hoe zou dat nu komen Abdel ?
Moraliteit ?
welke autoriteit bepaald wat hoort en wat niet hoort?

dat zijn opvattingen van mensen. Ik bedoel, goed/slecht kent geen basis in de natuur, het is een oordeel dat door de mens wordt gevormd. Als het wel een basis in de natuur had dan zou de zwaartekracht een mens niet doden, dan zou water een mens niet doen verdrinken, dan zou vuur een mens niet doen verbranden en dan zou moord en verkrachting niet onder de dieren voorkomen.

Je kan zeggen als atheïst: ik doe mensen geen pijn omdat ik dat zelf ook niet zou willen en daarom is het slecht om mensen pijn te doen.
en je kan zeggen: ik doe mensen pijn omdat ik zelf ook van pijn houd en daarom is het goed om andere mensen pijn te doen.

Beiden zijn echter onjuiste redeneringen (volgens de schepper) en tegelijkertijd zijn het correcte redeneringen (volgens hunzelf). Ze gaan namelijk van het oordeel van de mens uit. Echter is het niet juist van ze om absolute waarden als goed en kwaad aan te halen terwijl ze niet geloven dat deze waarden werkelijk bestaan. Daarom vraag ik aan jou: bewijs mij dat goed en kwaad bestaande dingen zijn.
Ik geloof inderdaad niet in "goed" en "kwaad", tenzij je het definieer in termen van menselijkheid en altruïsme vs. egoïsme. Dus, bewijs me dat ik geen geweten heb. Want als er een schepper is, dan zal de natuur het instrument zijn waarmee Zij werkt. Het geweten. De natuurwetten houden de planeten op hun plaats en laat de zon energie geven. De natuurwetten bepalen het leven. Bewijs me dat de schepper anders zou werken dan met natuurwetten.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Re: Ik getuig ik betuig allah is tuig

Bericht door nadia »

abdel_malik schreef:
torvicx schreef:Ik getuig dat ik geen moslim meer ben en dat "der Geist" mijn profeet is ....



Ik ben van geboorte een Rif-berber en behoorde voordat ik het aardse waarheidslicht zag tot een traditionele soenitische moslim familie. Waar de ouderlingen streng paraktiserend zijn en de jongeren zich wentelen in "real politiek". Dankzij meditatie heeft satan mij zo gek gekregen dat ik de islam verlaten hebt, en ja tuurlijk zal ik daarvoor gestraft worden en zal ik eeuwig en drie dagen roosteren in de hel. Niettemin zal ik met Lucifer blijven zeggen : NON SERvIAM ......
:P
heerlijk, ik hou er van om afvalligen te horen, het brengt een soort walging in mij op die keer op keer mijn interesse blijft wekken. :lol: Moge Allah jou vervloeken, amien.
en wat als jouw allah niet bestaat, wie zal hem dan gaan vervloeken ??

nadia
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Ik getuig ik betuig allah is tuig

Bericht door Bloodgod »

Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re:

Bericht door H.Numan »

abdel_malik schreef:Beiden zijn echter onjuiste redeneringen (volgens de schepper) en tegelijkertijd zijn het correcte redeneringen (volgens hunzelf). Ze gaan namelijk van het oordeel van de mens uit. Echter is het niet juist van ze om absolute waarden als goed en kwaad aan te halen terwijl ze niet geloven dat deze waarden werkelijk bestaan. Daarom vraag ik aan jou: bewijs mij dat goed en kwaad bestaande dingen zijn.
Welnee. Dat ga je dus helemaal niet vragen. Want voor je dat gaat vragen ga je ons eerst eventjes bewijzen* dat die allah van jouw bestaat.
Niet de bewijslast proberen om te draaien. Dat is een hele oude jij bak. :turban:

* bewijs: iets dat serieus genomen kan worden. Dus niet van:
  • ik las het in de koran/bijbel/sprookjes van Grimm. Dat is geen bewijs.
  • de imam vertelde het me, dus is het zo. Dat is geen bewijs.
  • het mohammedanisme/Jedi Knights/ RK kerk is de meest natuurlijke .... Dat is geen bewijs.
  • De pedofiele karavanen rover was de meest perfecte man, en die zei het. Dat is geen bewijs.
Succes.

Je vraag is overigens niet te beantwoorden. Goed en kwaad zijn relatief, niet absoluut. Wat jij kwaad vind, vind een kanker virus juist heel er goed. Andersom, wat ik goed vind (bijv. scheiding tussen kerk en staat) vind jij juist enorm slecht. Of wat voor de mohammedaan slecht is (fraude met welzijns geld) is voor de mohammedaanse dader (Uenzo) goed. Dus probeer het iets anders te formuleren zodat het wel te beantwoorden is.
Tussen haakjes: dit laat heel goed het niet bestaan van een almachtige schepper zien. En zeker niet een die 'liefde' is. Want voor een almachtige schepper is het nergens nodig voor om een universum dusdanig in elkaar te zetten dat alle levende elementen elkaar (meestal nog levend ook) opvreten. Van virussen via mensen tot aan walvissen. Voor een god die ergens het woord 'liefde' hanteert, hoe bekrompen dan ook, is het een contradictio in terminis.

Vooral die allah maakt het helemaal bont. De gristen variant heeft tenminste nog beperkingen die de logica oplegt.
Kan een god een vierkant rondje maken? Of zich aan z'n bretels optrekken?
Een gristen fundie zal zeggen: nee natuurlijk niet, want niets kan dat. Die beperkingen kent allah dus niet. Die kan een rond vierkantje maken terwijl hij zich met z'n neushaartjes aan z'n bretels optrekt. Gewoon, als het er zin in heeft.
Als het er dus zin in had, had het ook een wereld kunnen scheppen met enkel mohammedaantjes. Maar dat zou binnen no time (geologisch, wel te verstaan) een verglaasde steenhoop worden. Of een wereld waar karnemelkse pap uit de rosten komt lopen ter voeding van de rest van z'n schepping. Aangezien logica niet deel uit maakt van het standaard gelovige PSU pakket moet dat kunnen. Alle planten en dieren voeden zich gewoon met karnemelkse pap. Simpel. Eenvoudig. Vol liefde.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ik getuig ik betuig allah is tuig

Bericht door Mahalingam »

ben ik een rasverrader, een gewone verrader of een ordinaire afvallige ?

Dat is de vraag over een barbier want Barbertje moet hangen in Palestina.
Nu in Palestina, morgen aangeprezen door onze Zwarte Weduwe en Anja M.
Palestinian Faces Life in Prison for Facebook Criticism of Islam

Qalqiliya, West Bank. A mysterious blogger who set off an uproar in the Arab world by claiming he was God and hurling insults at the Prophet Muhammad is now behind bars — caught in a sting that used Facebook to track him down.

The case of the unlikely apostate, a shy barber from this backwater West Bank town, is highlighting the limits of tolerance in the Western-backed Palestinian Authority — and illustrating a new trend by authorities in the Arab world to mine social media for evidence.
Residents say they had no idea that Walid Husayin — the 26-year-old son of a Muslim scholar — was leading a double life.
Known as a quiet man who prayed with his family each Friday and spent his evenings working in his father’s barbershop, Husayin was secretly spouting his anti-religious opinions on the Internet during his free time.

The media in the Palestinian Authority, as in the Arab world in general, are largely government-controlled, driving dissenting voices to the relative freedom of the Internet.
The blogger’s arrest showed a willingness on the part of the Palestinian government to clamp down on freedom of speech on the Web as well. He now faces the possibility of life in prison on heresy charges for “insulting the divine essence.”

Many in this conservative town say that is not enough, and suggest he should be killed for renouncing Islam. Even family members say he should remain behind bars for life.
“He should be burned to death,” said Abdul-Latif Dahoud, a 35-year-old Qalqiliya resident. The execution should take place in public “to be an example to others,” he added.

Few have come forward to defend him. One was Zainab Rashid, a liberal Palestinian commentator, who wrote in an online opinion piece that Husayin had made the important point that “criticizing religious texts for their intellectual weakness can only be combated by oppression, prison and execution.”
Over several years, Husayin is suspected of posting arguments in favor of atheism on English and Arabic blogs, where he described the God of Islam as having the attributes of a “primitive Bedouin.” He called Islam a “blind faith that grows and takes over people’s minds where there is irrationality and ignorance.”
If that was not enough, he is also suspected of creating three Facebook groups in which he sarcastically declared himself God and ordered his followers to smoke marijuana in verses that spoof the Muslim holy book, the Koran. At its peak, Husayin’s Arabic-language blog had more than 70,000 visitors, overwhelmingly from Arab countries.

His Facebook groups elicited hundreds of angry comments, detailed death threats and the formation of more than a dozen Facebook groups against him, including one called “Fight the blasphemer who said ‘I am God.’ ”

Husayin used a fake name on his blogs and Facebook pages. After his mother discovered articles on atheism on his computer, she canceled his connection in the hope he would change his mind.
Instead, he began going to an Internet cafe — a move that turned out to be a costly mistake. The owner, Ahmed Abu-Asal, said the blogger aroused suspicion by spending up to seven hours a day in a corner booth. After several months, a cafe worker supplied captured snapshots of his Facebook pages to Palestinian intelligence officials.
Associated Press
http://www.thejakartaglobe.com/home/pal ... lam/406411
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie