Incest en inteelt in de islam

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Zwartmeer »

"Huwelijk tussen neef en nicht kan best"

Neven en nichten mogen best met elkaar trouwen. Dat vindt de sociale psychologe Ashley Hoben van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) in Nederland. Zij gelooft dat de westerse wereld overdrijft de gevaren van een huwelijk tussen neef en nicht.
Nou zal een huwelijk tussen neef en nicht misschien zo erg nog niet zijn. Maar wat als ook hun ouders en die hun ouders enz ook weer neef en nicht zijn? We hebben het niet over een Nederlands stel dat een uitschieter maakt. We hebben het over een hele traditie. Is neef en nicht dan nog steeds zo onschuldig? Als ze mij een hond aanboden met zo'n islamitische stamboom dan hoefde ik hem gratis niet.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: We hebben het over een hele traditie. Is neef en nicht dan nog steeds zo onschuldig? Als ze mij een hond aanboden met zo'n islamitische stamboom dan hoefde ik hem gratis niet.
Daar ben ik wetenschappelijk niet van op de hoogte maar ik neem aan dat de genetische kortsluitingen telkens opgestapeld raken met telkens ernstiger gevolgen ? Naar Boven weet dat wel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: We hebben het over een hele traditie. Is neef en nicht dan nog steeds zo onschuldig? Als ze mij een hond aanboden met zo'n islamitische stamboom dan hoefde ik hem gratis niet.
Daar ben ik wetenschappelijk niet van op de hoogte maar ik neem aan dat de genetische kortsluitingen telkens opgestapeld raken met telkens ernstiger gevolgen ? Naar Boven weet dat wel.
Natuurlijk stapelen die genetische defecten zich op. Gebeurt zoiets eenmalig, is er vrij weinig aan de hand, gebeurt dat generatie op generatie op generatie op generatie dan is het resultaat een bevolking die maar ternauwernood boven de grens van debiliteit uitkomt. Je wordt als debiel beschouwd als je IQ tussen de 50 en 70 ligt.

Kijk ook eens naar dit kaartje. Hoe donkerder des te lager is het gemiddeld IQ. Frappant is ook dat juist in veel die landen neef/nicht-huwelijken schering en inslag zijn.
Afbeelding

En juist uit die landen komt de bulk van het volk dat onze kennis(hahaha)economie zou verrijken...

Hier nog een linkje naar het gemiddelde IQ per land: http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the ... _estimates" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoek de muzellanden maar eens op. Het eerste muzelland dat op de lijst staat, is Turkije met een gemiddeld IQ van 90. Kun je nagaan, de Turken zijn de Albert Einsteins onder de muzels - op plaats 41!
En ik durf te wedden dat het voornamelijk de Europese genen van geroofde christenen uit de tijd van de sultans zijn die het Turkse gemiddelde opkrikken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door mercator »

Prima post, dat landkaartje toont het beter dan volledige boeken dat zouden doen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door naar boven »

Q'boem schreef:En ik durf te wedden dat het voornamelijk de Europese genen van geroofde christenen uit de tijd van de sultans zijn die het Turkse gemiddelde opkrikken.
Turken komen oorspronkelijk helemaal niet uit Turkije maar uit centraal Azië.
Turks came into Asia Minor in 1071 AD after the victory of Malazgirt by the Seljuks.
(onverdachte bron)
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Zwartmeer »

naar boven schreef:Turken komen oorspronkelijk helemaal niet uit Turkije maar uit centraal Azië.
Er is een tijd geweest dat ik beweerde dat Sinterklaas een Turk was. Dat was een gevolg van langdurige blootstelling aan de linkse media. De waarheid is dat de Sint uit Anatolie kwam dat in zijn tijd nog door de Turken veroverd moest worden. Ze hebben dat land zo erg hun geschiedenis ontnomen, en vervalst, dat het gros van de Europeanen denkt dat het gebied Turkije aan de Turken toebehoort. Wat ook erg meehelpt is dat ze vreselijk zeuren over westers kolonialisme of Joodse landbezetters. Een onwetende toehoorder zou onmiddellijk hun kant kiezen. Iemand die een ander keihard beschuldigt een dief te zijn zal er zelf toch geen zijn? De Turken, dat moet ik ze nageven, zijn wel hierin iets bescheidener dan de Arabieren.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door H.Numan »

Als ik weer even terug on-topic mag gaan:

Je ziet dat de linkse kerk het beslist nog niet opgegeven heeft. Men gaat gewoon door met multikullen.
Het is een vaststaand feit dat neef-nicht huwelijken gekke kindjes geven. Maar deze droogkloot wordt hoogleraar omdat hij handig kan goochelen met de cijfertjes zodat dit niet klopt. Zonder enige tegenwerking van medici, die toch duidelijk beter weten.

In Nijmegen krijgt de nu voor het leven gehandicapte juwelier grote problemen. Omdat hij discrimineert? Nee, want dat doet de man niet. Hij weigert niet iedereen de toegang, maar alleen potentieel gevaarlijke sujetten. Met zeer goede redenen, bovendien. Het zou mogelijk iets anders zijn als hij een bord op de winkel hangt: :knorrie: mohammedanen zijn hier niet gewenst! :knorrie:

Dat doet hij niet, hij wilt alleen mensen die normaliter zijn producten niet kopen niet in de winkel. Daar is niks mis mee. Als iemand een porselein zaak heeft wil je beslist geen voetballende kinderen in de winkel toelaten. Maakt niet uit van wie die krengen lieve onbegrepen maar o zo goede kinderen zijn.

Dat wordt zorgvuldig vermeden, zodat men de man kan beschuldigen van het ergste was er maar bestaat in de slinkse kerk: rassen discriminatie.

We hebben nog een hele lange weg te gaan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door silkyboxershortXL »

Ik vind dat hele inteelt gebeuren een dringend onderwerp om in een 'maatschappelijke discussie' te bespreken. Veel invalshoeken kunnen besproken worden:

De eerlijkheid in het ziektekosten-systeem.
De ethische en morele aspecten.
De scholen die zwaarder belast worden
Hoe manifesteren deficiënties als gevolg van inteelt zich in de maatschappij.
Wie is verantwoordelijk. De staat of de ouders?

De vrijheid om deze folkloristische gebruiken voort te zetten raakt iedere burger op enig moment.
Horen de gevolgen van dit geïmporteerde folkloristisch gebruik automatisch ook vrijwaring te geven van bv de financiële aspecten daaruit volgend?
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door mercator »

silkyboxershortXL schreef: Horen de gevolgen van dit geïmporteerde folkloristisch gebruik automatisch ook vrijwaring te geven van bv de financiële aspecten daaruit volgend?
Het neef/nicht neuken is een onaangenaam aspect van het exotische Mohammedanisme, zoals er zo vele zijn. Koppensnellen is bijv. ook iets onaangenaams, maar wij hebben daar geen last van zolang de papoua"s in Polynesië blijven. De genetische inferioriteit van moslims is HUN probleem en wij hoeven ons daar niet mee te moeien. Ze doen maar in hun thuislanden. Wij hadden ze gewoon niet massaal naar hier moeten halen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door silkyboxershortXL »

mercator schreef:Het neef/nicht neuken is een onaangenaam aspect van het exotische Mohammedanisme, zoals er zo vele zijn. Koppensnellen is bijv. ook iets onaangenaams, maar wij hebben daar geen last van zolang de papoua"s in Polynesië blijven. De genetische inferioriteit van moslims is HUN probleem en wij hoeven ons daar niet mee te moeien. Ze doen maar in hun thuislanden. Wij hadden ze gewoon niet massaal naar hier moeten halen.
Mee eens, maar je moet ergens beginnen voor de bewustwording daarover bij de massa. De hoofddoek discussie heeft ook voor heel wat bekendheid gezorgd.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Dhana »

Ariel schreef: Duizenden vrouwen van boven de veertig krijgen kinderen. Dan is er minimaal 2% kans op een kind met Down-syndroom. Als het kabinet die mensen niet liet trouwen, stond het hele land op zijn kop", aldus de hoogleraar medische genetica van het UMC in Utrecht.

Verstandige mensen van die risicogroep laten al in een vroeg stadium medisch onderzoek verrichten om te zien of het kindje het downsyndroom heeft en dan is er altijd nog de keuze om het te laten aborteren. Bovendien hoeveel Nederlandse vrouwen van die leeftijd trouwen vanwege een kinderwens? Dat is heel wat anders dan doorgaan met kinderen werpen totdat de natuur (of allah) beslist dat het zo wel zo genoeg is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Manon »

Men weet dat - mede dankzij het probleemloos inteelthuwelijk tussen neven en nichten - het percentage schizofrenen meer dan 10% hoger ligt bij de muzelmaanse bevolking.

en wat krijgt men dan?

Geesteszieken komen steeds vaker in sociale woningen terecht

In de Vlaamse sociale woningen is er een “ongecontroleerde toestroom” van mensen met een psychische ziekte. Die toestroom zorgt soms voor overlast en zelfs ernstige problemen tussen buren. Daarom krijgen psychiatrische patiënten binnenkort hulp aan huis.


Er is een gebrek aan plaats in de psychiatrische ziekenhuizen in ons land. Gevolg: patiënten komen in sociale woningen terecht. Door hun ziekte hebben ze namelijk vaak geen job en dus een laag inkomen, waardoor ze aanspraak kunnen maken op een sociale woning.

De Vlaamse Maatschappij voor Sociaal Wonen (VMSW) spreekt zelfs van een “ongecontroleerde toestroom” van patiënten. En die toestroom zorgt geregeld voor problemen.

De sociale huisvestingsmaatschappijen kunnen weinig ondernemen. Ze hebben vaak totaal geen zicht op het ziektebeeld van een nieuwe huurder. En komt het tot een acute situatie, dan hebben de sociale huisvestingsmaatschappijen noch de knowhow noch de middelen om hun huurder te helpen.

Daarom hebben de psychiatrie en de sociale huisvestingsmaatschappijen nu de handen in elkaar geslagen om een proefproject op te zetten. Dat is goedgekeurd door Vlaams minister van Wonen Freya Van den Bossche en Vlaams minister van Welzijn Jo Vandeurzen. Psychiatrische instellingen zullen bij de sociale huisvestingsmaatschappijen een paar woningen huren. Psychiatrische patiënten die naar zo’n woning mogen overstappen, krijgen begeleiding aan huis. Pas als ze echt klaar zijn om volledig zelfstandig te wonen, mogen ze dat ook.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... recht.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door mercator »

Je zal maar een bende knettergekke Mohammedanen als buurtjes krijgen !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Mahalingam »

De vuistregel voor heel Europa is: allahtonen zijn 5 maal crimineler dan de inboorlingen. Dat wijzen tellingen van de inhoud van gevangenissen uit.
Ui Denemarken komen cijfers waaruit blijkt dat je ook kunt zeggen dat allahtonen 5 maal meer gehandicapt zijn dan de inboorlingen. Reden? Inteelt! Zo wat cijfer die ik uit het artikel haal:
Turken hebben 25 tot 40 % neef/nicht huwelijken, het gemiddelde in Allahstan is 45% met uitschieters (Pakistan (Grootste Religie Gekkenhuis ter Wereld): +80%.) Onder Deense inboorlingen is het aantal <1%.
Neef-nicht huwelijken vult speciale scholen
Op Engskolen, Fensmark School en Frederiksgårs School, die de scholen voor verstandelijk gehandicapten en geestelijk gehandicapte kinderen makkelijker, zes van de tien kinderen tweetalig.
"Tweetalig" is de ras-loze aanduiding voor allahtonen.
Er zijn zo'n 10% allahtonen die dus 60% van de gehandicapte kinderen leveren.
http://avisen.dk/faetter-kusine-aegtesk ... 55735.aspx
"Mijn vader komt uit Turkije en het is een groot debat in Turkije is dat te veel kinderen geboren met een handicap, omdat deze neef-huwelijken in generatie na generatie plaatsvindt. Het is een debat geweest in Noorwegen, nu we nemen het op in Denemarken en hebben verboden dit soort huwelijk ", zegt hij.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Mahalingam »

We weten nu wat meer over de Marokkaanse kinderen met een "geestelijke uitdaging".
Het proefschrift “Psychische problemen en stoornissen bij Marokkaans-Nederlandse kinderen en jongeren” van Drs. Marcia Adriaanse.
Hier het rapport (68 pag.)
Eindrapportage van een onderzoek naar de aard en omvang van emotionele, gedrags- en andere psychische problemen en stoornissen en risico- en beschermende factoren bij Marokkaans Nederlandse kinderen en jongeren
http://www.rijksoverheid.nl/bestanden/d ... ngeren.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Dit onderzoek kent ook een aantal beperkingen. Ten eerste zijn alleen kinderen en jongeren die naar school gaan bereikt. Hoewel dit een kleine groep betreft, is het bekend dat schoolverlaters meer psychische problemen vertonen dan schoolgaande jeugd. Aangezien er in dit onderzoek meer psychische problemen werden gezien bij Marokkaanse jeugd in vergelijking met Nederlandse jeugd, zouden de verschillen nog groter zijn geweest als er Marokkaanse en Nederlandse schoolverlaters aan het onderzoek meegewerkt zouden hebben. Ten tweede betekent de cross-sectionele opzet van dit onderzoek dat er geen uitspraken over oorzaak en gevolg kunnen worden gedaan.
Uit de tabel op blz. 62 lees ik af dat ADHD 2 tot 3 keer vaker onder allochtone kinderen voor te komen als de kinderen onderzocht worden.
Maar de leerkkrachten zien 2 maal zoveel ADHD-ertjes onder de allahtonen in de klas te zitten.
Gedragsstoornissen zijn er 3 a 4 keer meer bij allahtonen. Zowel jongens (1 op 3) als meisjes (1 op 7).
Op blz. 63 zie ik dat 'angst' gelijk op gaat voor beide groepen. Gezien de invloed van een religie, had ik dat niet verwacht.
Ook leek mij wiedes dat er onder de Marokkaantjes meer hallucinaties zouden voorkomen (vanwege het grote voorbeeld van Mohammed) maar dat is niet zo volgens de getallen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Manon »

Nog wat extra links met (engelstalige) informatie hierover:


http://www.newenglishreview.org/Nicolai ... fferences/" onclick="window.open(this.href);return false;

en nog eentje:
http://www.rightsidenews.com/2010081111 ... ciety.html" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door mercator »

Natuurlijk. Moslims zijn deels genetisch veroordeeld tot moslim-zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Mahalingam »

We hebben een nieuwe regering en die heeft gezegd dat ze gaan laten bekijken wat de nadelen zijn van een neef-nicht huwelijk. En de voordelen natuurlijk; we moeten nog neutraal blijven tot dat er een rapport over is. Tot dan weten we niets en kunnen we niet oordelen.
Ondertussen is er een anthropopoge opgedoken van de VU in Amsterdam die verklaart dat een verbod geen oplossing is. Oplossing voor wat? Voor een probleem dat er niet is.
Trouwverbod neef-nicht is geen oplossing'
Het kabinet wil hard optreden tegen culturele praktijken als polygamie, meisjesbesnijdenis en gedwongen huwelijken. Een onderzoeksteam van de Vrije Universiteit en VUmc Amsterdam vindt het schadelijk en schandelijk dat in één adem met dat rijtje ook neef-nicht-huwelijken worden genoemd. "Die koppeling is stigmatiserend. Het doet geen recht aan wat wij zien", zegt antropologe Edien Bartels.
Verwerpelijke praktijken mag je niet in een adem noemen; dat is over 1 kam scheren.
Neef-nichthuwelijken komen hier vooral voor onder migrantengroepen uit Turkije en Marokko. Geschat wordt dat 22 procent tot 25 procent van de Nederlandse Turken en Marokkanen met een (achter-)neef of (achter-)nicht is getrouwd. Die huwelijken ontstaan steeds vaker als vakantieliefde, stelt onderzoeker Oka Storms. Jongeren gaan op vakantie naar Turkije of Marokko, bezoeken familie en vallen voor die leuke neef die ze soms jaren niet, of nog nooit hebben gezien. "Ze zeggen: met mijn Nederlandse neven ben ik opgegroeid, zij voelen als broertjes. Getsie. Daar zou ik nooit verliefd op kunnen worden. Maar deze man voelde niet als familie."
En een argument tegen verbieden: dat maakt het juist aantrekkelijker.
De onderzoekers kwamen in contact met andere onderzoekers die onder Britse Pakistani en in Parijse banlieues een opmerkelijke stijging tegenkwamen van neef-nichthuwelijken. Het zou interessant zijn dat verder te bestuderen, zeggen ze. Bartels: "Het kan dat een verbod in Nederland ook averechts werkt. Alles hangt samen met de omstandigheden. Bij Koerden in Turkije is het percentage neef-nichthuwelijken hoog. Daar is het ook een politieke kwestie, strategisch. Vanuit het idee een sterke groep te blijven."
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... sing.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Mahalingam »

Ik weet niet of dit al eerder is opgedoken:
http://www.liveleak.com/view?i=99b_1300463444
Massive inbreeding within the Muslim culture during the last 1.400 years
Massive inbreeding within the Muslim culture during the last 1.400 years may have done catastrophic damage to their gene pool. The consequences of intermarriage between first cousins often have serious impact on the intelligence, sanity, and health of their offspring, and on their surroundings.

Nicolai Sennels’ latest essay concerns the deleterious effects of cousin marriage within the Muslim world, and the impact the practice is having in Western countries with large numbers of Muslim immigrants.

The most famous example of inbreeding is in ancient Egypt, where several Pharaonic dynasties collapsed after lasting for several hundred years. In order to keep wealth and power within the family, the Pharaohs often married their own sisters or half-sisters, and after a handful of generations offspring were mentally and physically unfit to rule. Another historical example is the royal houses of Europe in which royal families often married among themselves because tradition did not allow them to marry people of a non-royal class. The high number of mentally retarded and handicapped members of royalty throughout European history shows the unhealthy consequences of this practice. Fortunately, royal families now allow themselves to marry for love and not just for status.

Muslim culture still practices inbreeding and has been doing so for longer than any Egyptian dynasty. This practice also predates the world’s oldest monarchy (the Danish) by 300 years.
Spoiler! :
A rough estimate shows that close to half of all Muslims in the world are inbred: In Pakistan, 70 percent of all marriages are between first cousins (so-called “consanguinity”) and in Turkey the amount is between 25-30 percent (Jyllands-Posten, 27/2/2009 “More stillbirths among immigrants”). Statistical research on Arabic countries shows that up to 34 percent of all marriages in Algiers are consanguine (blood-related), 46 percent in Bahrain, 33 percent in Egypt, 80 percent in Nubia (southern Egypt), 60 percent in Iraq, 64 percent in Jordan, 64 percent in Kuwait, 42 percent in Lebanon, 48 percent in Libya, 47 percent in Mauritania, 54 percent in Qatar, 67 percent in Saudi Arabia, 63 percent in Sudan, 40 percent in Syria, 39 percent in Tunisia, 54 percent in the United Arabic Emirates and 45 percent in Yemen (Reproductive Health Journal, 2009 “Consanguinity and reproductive health among Arabs”). The number of blood-related marriages is lower among Muslim immigrants living in the West. Among Pakistanis living in Denmark the amount is down to 40 percent and 15 percent among Turkish immigrants (Jyllands-Posten, 27/2 2009 “More stillbirths among immigrants”). More than half of Pakistani immigrants living in Britain are intermarried: “The research, conducted by the BBC and broadcast to a shocked nation on Tuesday, found that at least 55% of the community was married to a first cousin. This is thought to be linked to the probability that a British Pakistani family is at least 13 times more likely than the general population to have children with recessive genetic disorders.” (Times of India, 17/11 2005 “Ban UK Pakistanis from marrying cousins”). The lower percentages might be because it is difficult to get the chosen family member into the country, or because health education is better in the West.

Intelligence

Several studies show that children of consanguineous marriages have lower intelligence than children of non-related parents. Research shows that the IQ is 10-16 points lower in children born from related parents and that abilities related to social behavior develop more slowly in inbred babies: “Effects of parental consanguinity on the cognitive and social behavior of children have been studied among the Ansari Muslims of Bhalgapur, Bihar. IQ in inbred children (8-12 years old) is found to be lower (69 in rural and 79 in suburban populations) than that of the outbred ones (79 and 95 respectively). The onset of various social profiles like visual fixation, social smile, sound seizures, oral expression and hand-grasping are significantly delayed among the new-born inbred babies.” ( [pdf] Indian National Science Academy, 1983 “Consanguinity Effects on Intelligence Quotient and Neonatal Behaviours of Ansari Muslim Children”). The article “Effects of inbreeding on Raven Matrices” concludes that “Indian Muslim school boys, ages 13 to 15 years, whose parents are first cousins, were compared with classmates whose parents are genetically unrelated on the Raven Standard Progressive Matrices, a nonverbal test of intelligence. The inbred group scored significantly lower and had significantly greater variance than the non-inbred group, both on raw scores and on scores statistically adjusted to control for age and socioeconomic status.” (Behaviour Genetics, 1984).
- - - - - - - - -
Another study shows that the risk of having an IQ lower than 70 goes up 400 percent from 1.2 percent in children from normal parents to 6.2 percent in inbred children: “The data indicate that the risk for mental retardation in matings of normal parents increases from 0.012 with random matings to 0.062 for first-cousin parentage.” (Proceedings of the National Academy of Science, 1978 “Effect of inbreeding on IQ and mental retardation”). The study “A study of possible deleterious effects of consanguinity” (Departments of Pediatrics, United Arab Emirates, 1996) concludes that “The occurrence of malignancies, congenital abnormalities, mental retardation and physical handicap was significantly higher in offspring of consanguineous than non-consanguineous marriages.”

Mental and physical diseases and death

The risk of stillbirth doubles when parents are first cousins (Jyllands-Posten, 27/2 2009 “More stillbirths among immigrants”). One study analyzed the risk of perinatal death (the child dies during its own birth), infant death (the child dies while still infant), and autosomal recessive disorders (serious and often deadly genetic diseases such as cystic fibrosis and spinal muscular atrophy): “Perinatal mortality in the Pakistani children was 1.5 times higher than that in the Norwegian children, and infant mortality in the Pakistani children was more than double that in the Norwegian children. Deaths due to autosomal recessive disorders were 18 times more common in the Pakistani children. Similarly, deaths due to multiple malformations, which may be part of unrecognized autosomal recessive syndromes, were 10 times more common.” (BMJ, 1994 “Infant death and consanguineous marriage”).

There is also evidence suggesting that inbred people have a higher risk of developing mental disorders: “The clinical observations indicated that depression is very high in some communities where the consanguinity of marriages is also high.” (Indian Journal of Psychiatry, 2009 “Relationship between consanguinity and depression in a south Indian population”). Another study focused on the relationship between intermarriage and schizophrenia: “The closer the blood relative, the more likely was there to be a schizophrenic illness.” (American Psychiatric Press, 1982 “The role of genetic factors in the etiology of the schizophrenic disorders”). The increased risk of insanity among children of marriages between cousins might explain why immigrant patients are causing stress to the psychiatric system and are strongly overrepresented among the criminally insane: “In Sct. Hans Hospital, which has the biggest ward for clinically insane criminals in Denmark, more than 40 percent of the patients have an immigrant background.” (Kristeligt Dagblad, 26/6 2007 “Ethnic minorities overrepresented among the criminal insane”).

Implications for the Western and Muslim Worlds

The consequences for offspring of consanguineous marriages are unpleasantly clear: Death, low intelligence or even mental retardation, handicaps, and diseases often leading to a slow and painful death. Other consequences are: Limited social skills and understanding, limited ability to manage education and work procedures, and painful treatment procedures. The negative cognitive consequences also influence the executive functions. The impairment of concentration and emotional control most often leads to anti-social behavior.

The economic costs and consequences for society of inbreeding are of course secondary to the reality of human suffering. However, inbreeding among Muslims has severe implications for both Western society and the Muslim world.

Expenses related to mentally and physically handicapped Muslim immigrants drain the budget for other public services: “When cousins have children together, they are twice as likely to have a disabled child — it costs municipal funds dearly. Disabled immigrant children cost Danish municipalities millions. In Copenhagen County alone, the number of disabled children saw an overall increase of 100 percent in 10 years… Meredith Lefelt has contacted 330 families with disabled children in Copenhagen. She estimates that one third of their clients have a foreign cultural background.” (BT, 10/11 2003 “Immigrants’ inbreeding costs one million”). On top of that come the expenses for Muslim immigrants who — because of various consequences of being born from blood related parents — are not able to live up to the challenges of our Western work market: Muslim immigrants and their descendants in Europe have a very high rate of unemployment. The same goes for Muslims in USA, where the Gallup Institute made a study involving 300,000 people that concluded “The majority of Muslims in USA have a lower income, are less educated and have worse jobs than the population as a whole.” (Berlingske Tidende, d. 3. marts 2009 “Muslims thrive in the USA”).

The cognitive consequences of Muslim inbreeding might explain why non-Western immigrants are more than 300 percent more likely to fail the Danish army’s intelligence test than native Danes: “19.3% of non-Western immigrants are not able to pass the Danish army’s intelligence test. In comparison, only 4.7% of applicants with Danish background do not pass.” (TV 2 Nyhederne, 13/6 2007 “Immigrants flunk army test”). It probably also explains — at least partly — why two thirds of all immigrant school children with Arabic backgrounds are illiterate after ten years in the Danish school system: “Those who speak Arabic with their parents have an extreme tendency to lack reading ability — 64 percent are illiterate… No matter whether it concerns reading ability, mathematics, or science, the pattern is the same: the bilingual immigrants’ skills are exceedingly poor compared to their Danish classmates.” (Rockwool Foundation Research Unit [pdf], May 2007 “Ethnic students do not make Danish children worse”). The high expenses of special education for slow learners consumes one third of the budget for the Danish schools. “Immigrant children are clearly overrepresented on Copenhagen’s schools for retarded children and children with physical handicaps… 51 percent of the children in the three schools in Copenhagen for children with physical and mental handicaps have an immigrant background, and in one of the schools the figure is 70 percent… These amounts are significantly higher than the share of immigrant children in the municipality, which is 33 percent. The many handicapped children are clear evidence that there are many intermarried parents in the immigrant families.” (Jydske Vestkysten, 4/4 2009 “Tosprogede i overtal på handicapskoler”).

Our high level of education may also make it harder for inbred students to follow and finish their studies: “Young people with minority backgrounds have a significantly higher dropout rate at secondary schools than youth with a Danish background. For trade school education, the dropout rate among immigrants is 60 percent, twice as high among adolescents with a Danish background…There is great variation in educational outcomes when compared with national origin. For example, dropout among young people with Lebanese or Iranian background is far greater than among people of Vietnamese background.” (Center for Knowledge on Integration in Randers, May 2005 “Youth, education and integration”). “Among immigrant children that are born and raised in Denmark, more than a third has no education. Among native Danes it is less than one fifth that do not get an education. (Danmarks Statistik “Indvandrere i 2007”).

The negative consequences of inbreeding are also vast for the Muslim world. Inbreeding may thus explain why only nine Muslims ever managed to receive the prestigious Nobel Prize (5 of them won the “Peace Prize” — for peace that turned out not to last for very long).

The limited ability to understand, appreciate and produce knowledge following a limited IQ is probably also partly the reason why Muslim countries produce 1/10 of the World average when it comes to scientific research: “In 2003, the world average for production of articles per million inhabitants was 137, whereas none of the 47 OIC countries for which there were data achieved production above 107 per million inhabitants. The OIC average was just 13.” (Nature 444, s. 26-27, 1. November 2006 “Islam and science: The data gap”). The lack of interest in science and human development in the Muslim World is also clear in the UN Arab Human Development Reports (AHDR). AHDR concludes that there have been fewer books translated into Arabic in the last thousand years than the number of books translated within the country of Spain every year: “The Arab world translates about 330 books annually, one fifth of the number that Greece translates. The cumulative total of translated books since the Caliph Maa’moun’s [sic] time (the ninth century) is about 100,000, almost the average that Spain translates in one year.” (Eugene Rogan “Arab Books and human development”. Index of Censorship, vol. 33, issue 2 April 2004, s. 152-157). “70 percent of the Turkish citizens never read books.”(APA, d. 23. February 2009 “70 percent of Turkish citizens never read book”)

Conclusion

There is no doubt that the widespread Muslim tradition of first-cousin marriages has harmed the gene pool among Muslims. Because Muslims’ religious beliefs prohibit marrying non-Muslims and thus prevent them from adding fresh genetic material to their population, the genetic damage done to their gene pool since their prophet allowed first cousin marriages 1,400 years ago are most likely massive. The overwhelming direct and indirect human and societal consequences have been explained above.

Compassion for the health of future generations should be enough to ban intermarriage among first cousins. The economic and social consequences are also important. Such a ban would also lessen Muslim immigration to the West because many Muslim families would like to be able to continue their practice of intermarriage in order to live up to cultural and religious traditions and keep wealth and power inside their families.

A legislative ban on first cousin marriages is a logical and compassionate imperative for the Muslim world, the EU, and our Western national governments.

Further studies examining to see if there is any direct correlation between Islam and Liberals here in the United States are now underway. The profound similarities can only make one surmise that there is a strong possibility that Liberalism is the missing link of Islam.
Both cultures, Islam and Liberalism in the United States have grown in numbers through constant INBREEDING!! and both possess IQs of 69 or less.
Samenvattend:
A rough estimate shows that close to half of all Muslims in the world are inbred: In Pakistan, 70 percent of all marriages are between first cousins (so-called “consanguinity”) and in Turkey the amount is between 25-30 percent (Jyllands-Posten, 27/2/2009 “More stillbirths among immigrants”).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Manon »

Verwerpelijke praktijken mag je niet in een adem noemen; dat is over 1 kam scheren.
Neef-nichthuwelijken komen hier vooral voor onder migrantengroepen uit Turkije en Marokko. Geschat wordt dat 22 procent tot 25 procent van de Nederlandse Turken en Marokkanen met een (achter-)neef of (achter-)nicht is getrouwd. Die huwelijken ontstaan steeds vaker als vakantieliefde, stelt onderzoeker Oka Storms. Jongeren gaan op vakantie naar Turkije of Marokko, bezoeken familie en vallen voor die leuke neef die ze soms jaren niet, of nog nooit hebben gezien. "Ze zeggen: met mijn Nederlandse neven ben ik opgegroeid, zij voelen als broertjes. Getsie. Daar zou ik nooit verliefd op kunnen worden. Maar deze man voelde niet als familie. "
Maar natuurlijk! Daarom komen die neef en nichtenhuwelijken toch amper voor in hun heimweelanden! Daar groeien ze gewoon samen op en daarmee beschouwen ze hen als broertjes en zusjes!
Het is de schuld van die domme kaffer westerlingen! Als ze nu ineens àl onze neefjes en nichtjes binnenhalen, dan hoeven wij er toch niet meer mee te huwen zeker.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Dhana »

Kinderen uit neef-nicht huwelijken komen nog niet zo in de gevarenzone als nicht-oom huwelijken. Daar wordt weinig tot geen aandacht aan besteed.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Manon »

Dhana schreef:Kinderen uit neef-nicht huwelijken komen nog niet zo in de gevarenzone als nicht-oom huwelijken. Daar wordt weinig tot geen aandacht aan besteed.
generatie na generatie nicht-neef huwelijken zijn net zo gevaarlijk als nicht-oom huwelijken wegens beperkte genenpool.

Nicht-oom huwelijken zijn volgens islam verboden, en die huwelijken zijn volgens de nederlandse en belgische wet eveneens verboden;
Neef-nicht huwelijken waren echter vroeger verboden in Belgiek maar dat verbod werd stilletjes afgevoerd toen de invasie van de moslims op gang kwam.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Mahalingam »

In Nederland is in 1970 het verbod op nicht/neef opgeheven. Reden: het is een overbodige wet geworden. (dode letter wet).
Drie jaar geleden:
Huwelijken tussen neven en nichten moeten verboden worden en er moet gestopt worden met ,,ongebreidelde huwelijksimport en gezinsherenigingsmogelijkheden''. Dat stelt de Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher (onder meer onderwijs, inburgering en jeugdzaken) dinsdag in een stuk op de opiniepagina in de Volkskrant.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... jken.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Dhana »

Dat jaartal viel samen met het begin van de moslim massa-immigratie. Zou allah dan toch bestaan?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verbod huwelijk neef-nicht 'heilloos'

Bericht door Ariel »

Culturen hebben geen rechten, mensen wel

Elma Drayer

column Soms weet je even niet wat je leest. Onderzoekers van de Vrije Universiteit en het VUmc vinden het 'schadelijk' en 'schandelijk' dat het kabinet neef-nichthuwelijken in één adem noemt met polygamie, meisjesbesnijdenis en gedwongen huwelijken.



Die koppeling, zei antropologe Edien Bartels dinsdag in deze krant, is 'stigmatiserend', en doet geen recht 'aan wat wij zien'. De populariteit van het neef-nichthuwelijk in Nederland daalt sowieso. Bovendien moeten wij het beschouwen als een diep verankerde 'culturele gewoonte', ontstaan uit de behoefte om vrouwen en kinderen te beschermen ('Als de man dreigde te slaan, werd dat binnen de familie opgelost'). Dat wij neef-nichthuwelijken 'viezigheid' vinden, ligt aan ons. Een verbod gaat de onderzoekers daarom veel te ver. Dat is 'symboolpolitiek' en zal averechts werken. Zij zien meer heil in het verbeteren van de 'communicatie tussen generaties'.

Aha. Dus na een goed gesprek verdwijnt het diepverankerde verschijnsel geheel vanzelf? Soms vraag je je af in welk universum onderzoekers leven.

Toch maar even Shirin Musa geraadpleegd, Nederlandse van Pakistaanse komaf. Zij is oprichtster van Femmes For Freedom (FFF), een organisatie die strijdt tegen 'huwelijkse gevangenschap'. Als geen ander weet zij hoe genoemde culturele gewoonte in de praktijk uitpakt - van de vrouwen die bij FFF hun toevlucht zoeken én uit eigen ervaring.

"Ik kan niet in woorden uitdrukken", zegt Musa, "hoeveel drama eruit voortvloeit". Want onder 'moderne migranten' mag het verschijnsel afnemen, bij de traditionele rest nog niet. In haar eigen generatie, zegt ze, kent ze welgeteld één gelukkig neef-nichthuwelijk. "Maar zelfs deze vrouw moet zich omwille van de familiebanden rustig houden."

Zelf was Musa reeds in haar wiegje verloofd met een neef. "Dat was geen wens van mijn ouders", zegt ze, "maar van mijn oom." Op haar twintigste gaf ze haar vader opdracht de claim ongedaan te maken. Ook haar zussen weigerden om met neven te trouwen. Hun ouders hebben er vrede mee, de familie draagt het hen nog altijd na.

Wordt een man gewelddadig, zegt Musa, dan biedt juist zo'n huwelijk géén bescherming. "Voor de goede familiebanden moet je alles verduren." Weglopen is zo goed als onmogelijk, scheiden al helemaal. Daarmee ontwricht je immers ook de familie. Vandaar dat Musa hartstochtelijk voorstander is van een wettelijk verbod op de 'verstikkende gewoonte' die neef-nichthuwelijk heet.

Dit alles kan een kleuter bedenken. Waarom kunnen ze dat aan de VU dan niet? Ik vrees dat zich hier een klassieke reflex openbaart. In hun angst om te stigmatiseren, zijn dit soort onderzoekers blind voor wat ons aller stigmatisering verdient: een cultuur die het groepsbelang verre stelt boven dat van het individu.

Juist daar kan de wet zegenrijk werken. De diepverankerde gewoonte om jonge kinderen arbeid te laten verrichten, werd pas uitgeroeid door de wet. De diepverankerde gewoonte om gehuwde vrouwen tot een bestaan binnenshuis te veroordelen, werd pas uitgeroeid door de wet. De diepverankerde gewoonte om te trouwen met een bloedverwant, zal pas uitgeroeid worden door de wet.

Dat is geen symboolpolitiek. Dat heet beschaving.

http://www.trouw.nl/tr/nl/6847/Elma-Dra ... -wel.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie