PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Ariel »

Zucht. De volgende rel. Niet slim van deze man want als medewerker van de PVV kan je beter dit soort dingen niet doen, en niet zeggen. Je trekt je de gehele partij naar beneden. Het flimpje is inmiddels verwijderd. Jammer, Ik had graag met mijn eigen ogen gezien hoe hij de vrouwen lastig viel.
PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

zaterdag 16 juli 2011

Een medewerker van de Tweede Kamer-fractie van de Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft een filmpje op internet gezet waarin te zien is hoe hij enkele vrouwen in burqa lastig valt. In een begeleidende tekst noemt de PVV’er de moslimvrouwen ´tuig uit de islamitische zandbak´.
Afbeelding
Een beeld uit het filmpje van PVV-medewerkers Van Rooy
Het incident had onlangs plaats in Scheveningen. Sam van Rooy (26), beleidsmedewerker van de fractie van Geert Wilders in Den Haag, kwam het groepje vrouwen in gezichts- en lichaamsbedekkende kleding tegen in een winkelcentrum en hij besloot hen te filmen.

Op de beelden is te zien hoe Van Rooy zijn camera op de vrouwen richt en de groep enige tijd zwijgend volgt terwijl hij opnames maakt. Tussen de vrouwen en de filmer wordt in het filmpje geen woord gewisseld.

Youtube en Facebook
Van Rooij plaatste de beelden onder de kop 'Scheveningen anno 2011: kiemen van achterlijkheid' op YouTube. Hij zette het filmpje eveneens op zijn Facebookpagina.

In een uitleg op Facebook schrijft Van Rooy: 'Opeens kwam dat tuig langslopen. Dus besloot ik ze maar gelijk te filmen. Of moet ik het normaal vinden dat mijn rust in Scheveningen wordt verpest door dat soort geimporteerde achterlijkheid van de islamtische zandbak?’

Tuig
Op de vraag op Facebook waarom hij de vrouwen als 'tuig' omschrijft, zonder hen te hebben aangesproken, antwoordt Van Rooy: 'Wat een onzin dat je mensen niet tuig mag noemen. Mensen die de westerse waarden afwijzen ten faveure van een racistisch, fascistisch en inhumaan systeem als de sharia is gewoon tuig, net als nazi's en andere fascisten.'

Tot nog toe beweerde Van Rooy dat hij, net als Geert Wilders, een onderscheid maakt tussen de Islam als 'politieke religie' en individuele moslims.

Publicist
Sam van Rooy is een Belg die als publicist zeer actief is, samen met zijn vader Wim, in het Islam-debat. Zij stelden ondermeer de recent verschenen bundel 'De Islam: kritische essays over een politieke religie' samen, met daarin bijdragen van een groot aantal, ook Nederlandse islam-critici. Sinds maart van dit jaar is Van Rooy werkzaam als beleidsmedewerker bij de PVV-fractie in Den Haag.

De Belg, die op z’n elfde zijn eerste boek publiceerde en een verdienstelijk wielrenner was, valt op door zijn bijtende bijdragen op internet. Critici krijgen met grote regelmaat te hoen dat ze 'dom' zijn of 'onwetende nietsnutten'. Vaak adviseert Van Rooy z’n critici om het 'erudiete werk' van zijn vader Wim te lezen.

Door Wierd Duk

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... n-tuig.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Ariel »

Kijk eens aan. Dat is snel. De PVV fractie heeft actie ondernomen.
PVV-fractie zet medewerker op non-actief

DEN HAAG - De PVV-fractie in de Tweede Kamer heeft medewerker Sam van Rooy zaterdag op non-actief gezet wegens een filmpje op internet.

Dat heeft een woordvoerster van de fractie zaterdag laten weten.

Voor het filmpje volgde Van Rooy stilzwijgend enkele vrouwen in boerka, terwijl zij door een winkelcentrum in Scheveningen lopen.

Volgens de site van Elsevier heeft hij in zijn uitleg op Facebook de vrouwen als 'tuig' betiteld. De PVV gaat dat te ver.

De PVV-leiding vindt dat de medewerker zijn boekje te buiten is gegaan. ''We hebben de heer Van Rooy direct op non-actief gezet'', aldus de zegsvrouw.

''Dit filmpje gaat ons veel te ver. Het is jammer dat deze vrouwen boerka's dragen en we zien graag een boerkaverbod, maar deze vrouwen zijn geen tuig. We betreuren de gang van zaken zeer.''

http://www.nu.nl/politiek/2566998/pvv-f ... ctief.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Dhana »

Inderdaad, Ariel. Zo worden de eigen glazen ingegooid. Dat is meer iets voor stormfront en is bovendien koren op de molen van moslimknuffelaars.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Zucht. De volgende rel. Niet slim van deze man want als medewerker van de PVV kan je beter dit soort dingen niet doen, en niet zeggen. Je trekt je de gehele partij naar beneden. Het flimpje is inmiddels verwijderd. Jammer, Ik had graag met mijn eigen ogen gezien hoe hij de vrouwen lastig viel.
Ik ook. Politici worden vaak verweten baantjesjagers te zijn. Mij is in iedergeval wel duidelijk dat Sam van Rooy het begrepen heeft en er naar handelt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Zwartmeer »

Wat meer over Sam van Rooy.



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Monique »

Kritiek is ok.
Mensen op straat lastig vallen is niet ok.
Filmpjes van mensen maken en ze dan voor tuig uitmaken is ook niet ok.
Deze meneer moet direct uit de PVV gezet worden.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Zwartmeer »

Monique schreef:Kritiek is ok.
Mensen op straat lastig vallen is niet ok.
Filmpjes van mensen maken en ze dan voor tuig uitmaken is ook niet ok.
Deze meneer moet direct uit de PVV gezet worden.
We hebben het wel over een zeer waardevol persoon. Hij heeft zijn emoties wat de overhand laten krijgen. Daarom is berisping is mij goed genoeg.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door silkyboxershortXL »

Voor het algemeen in de islam-kritiek-strijd denk ik dat het tijd is om een hardere toon te gaan voeren. Inclusief politici daarbij betrekken. Dat de PVV daarmee voorop prima maar wel wat subtieler kan best.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Zwartmeer »

Een medewerker van de Tweede Kamer-fractie van de Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft een filmpje op internet gezet waarin te zien is hoe hij enkele vrouwen in burqa lastig valt. In een begeleidende tekst noemt de PVV’er de moslimvrouwen ´tuig uit de islamitische zandbak´.
Als ik van Rooy's advocaat was vroeg ik als eerste hoe het komt dat we zo zeker weten dat er (islamitische) vrouwen onder die lakens zaten. En wie waren het, wat is hun identiteit? En stel ze doen maandag aangifte op het politiebureau, hoe weet de politie dan zeker dat zij de slachtoffers waren?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door BFA »

silkyboxershortXL schreef:Voor het algemeen in de islam-kritiek-strijd denk ik dat het tijd is om een hardere toon te gaan voeren. Inclusief politici daarbij betrekken. Dat de PVV daarmee voorop prima maar wel wat subtieler kan best.
Schelden en hardere toon zijn 2 verschillende dingen.
Met schelden voorop lopen is nergens voor nodig.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door mercator »

Sam Van Rooy heeft toch gewoon gelijk, ZIJN provocatie verzinkt in het niet bij de weerzinwekkende voddenparade van de moslims, die initieel als provocatie
én oorlogsverklaring aan de Westerse waarden bedoeld is.
De toon moet gewoon veel harder. Dat de PVV Van Rooy nu uit de partij zou zetten is een beschamende knieval voor moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:Sam Van Rooy heeft toch gewoon gelijk, ZIJN provocatie verzinkt in het niet bij de weerzinwekkende voddenparade van de moslims, die initieel als provocatie
én oorlogsverklaring aan de Westerse waarden bedoeld is.
De toon moet gewoon veel harder. Dat de PVV Van Rooy nu uit de partij zou zetten is een beschamende knieval voor moslims.
Als je goed beseft hoe die wijven onder die lakens over ons denken dan is het woordje tuig zelfs nog een compliment. Maar goed hij had dit beter niet kunnen zeggen. Het is niet in de partij's belang om zo het nieuws te halen. Het is gewoon schadelijk. Het stoot mensen af. Nou sommige dan.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Als je goed beseft hoe die wijven onder die lakens over ons denken dan is het woordje tuig zelfs nog een compliment. Maar goed hij had dit beter niet kunnen zeggen. Het is niet in de partij's belang om zo het nieuws te halen. Het is gewoon schadelijk. Het stoot mensen af. Nou sommige dan.
Wel daar ben ik het niet mee eens. Kijk naar de ervaringen die we hier met de "welmenende" zgz Freethinkers hebben gehad( en niet alleen daar). HOE je de Islamkritiek ook inpakt, light, medium of large, het maakt écht niet uit. Als Sam v Rooy nu die moslim-voddetenten " grappige geitenhoedertjes" had genoemd ipv "tuig" , had je net dezelfde tegenwind gehad. Het is totaal fout van de PVV-top om te anticiperen op de eventuele tegenwind, want dat wordt als een capitulatie opgevat door moslims en half-moslims, terwijl de modale PVV kiezer zal denken 'maar het IS toch tuig, waarom nu zo rond de pot draaien?".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Dhana »

Ik heb het al eerder aangekaart maar via een openbaar medium, zul je toch ander taalgebruik moeten toepassen dan entre nous.

Dat heeft niets met politiek correct zijn te maken, maar met schelden en andere minachtende benamingen en termen gooi je je eigen glazen in. Bovendien verzwak je jezelf daarmee.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Ik heb het al eerder aangekaart maar via een openbaar medium, zul je toch ander taalgebruik moeten toepassen dan entre nous.

Dat heeft niets met politiek correct zijn te maken, maar met schelden en andere minachtende benamingen en termen gooi je je eigen glazen in. Bovendien verzwak je jezelf daarmee.
Je zal gemerkt hebben dat IK alleszins mijn taalgebruik heb aangepast Dhana, maar terzelfder tijd wijs ik erop dat dat helemaal niks uitmaakt voor de moslim-minnende half-moslims, hoe bedeesd en wetenschappelijk je het ook inkleedt, als Islam-criticus ben je zondermeer een nazi en gaskamer-aanbidder.
Neem nu Hans Janssen. Je kan niet zeggen dat die een grofgebekt anti-moslim discours hanteert, wel integendeel, dat is een beschaafd academicus. En toch wordt die ook met drek en verdachtmakingen overladen in linkse kringen. En staat die daar evenzeer op de hit-list als Wilders.
Of kijk even, dichter bij huis, op de tegenwind die BFA van de linkse luitjes mag krijgen op FT, het maakt écht niks uit hoe en met welke argumenten hij zich daar uitdrukt, hij is anti-slam, en DUS een te elimineren figuur.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Als je goed beseft hoe die wijven onder die lakens over ons denken dan is het woordje tuig zelfs nog een compliment. Maar goed hij had dit beter niet kunnen zeggen. Het is niet in de partij's belang om zo het nieuws te halen. Het is gewoon schadelijk. Het stoot mensen af. Nou sommige dan.
Wel daar ben ik het niet mee eens. Kijk naar de ervaringen die we hier met de "welmenende" zgz Freethinkers hebben gehad( en niet alleen daar). HOE je de Islamkritiek ook inpakt, light, medium of large, het maakt écht niet uit.
De Rooy had geen islamkritiek maar viel 'personen' aan. Dat kun je niet maken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Bodhi »

Goeie actie van Sam van Rooy! Laten we dit massaal gaan doen met z'n allen overal in Europa, naast het instellen van een internationale Koran verbrand-dag, filmmateriaal in overvloed voor het filmen van achterlijkheid. Hij heeft groot gelijk en durft tenminste te laten zien in hoeverre de islamitische achterlijkheid is doorgedrongen. Hij mag een Held genoemd worden, kunnen we van de rest van de PVV'ers niet zeggen die op hun luie donder in het pluche zitten thee te drinken en af en toe een kreet laten horen om het stemvee weer effe wat pap te geven.
Ik ben al lang klaar met dat gematigd gedoe tegenover islamisten, ongenuanceerd harde lijn taal is de enige taal die islamisten verstaan. Elke minuut ter wereld wordt er een kafir door moslimtuig vermoord.. niemand in de rest v/d die zich er afkeurend over uitlaat of actie tegen neemt.. nee men gaat liever thee drinken en pappen en nathouden en afdoen als ''tis maar een incidentje''.. In Azië zijn en worden vele boeddhisten en hindoe's vermoord door moslimtuig... in India vallen er elke dag vele doden.. christenvervolgingen etc. .. maar niemand van de wereld die zich erom bekommert, nee het bemoeit zich liever met de patriotten die de waarheid over de achterlijke islam aan de man brengen. Men houdt zich liever bezig met het beschermen met de vijand, het islamtuig.. :yuk:

Hulde voor PVV'er Sam van Rooy!
''Mensen die de westerse waarden afwijzen ten faveure van een racistisch, fascistisch en inhumaan systeem als de sharia is gewoon tuig, net als nazi’s en andere fascisten.''
En zo is het maar net! Tuig is het, allemaal! 8)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: De Rooy had geen islamkritiek maar viel 'personen' aan. Dat kun je niet maken.
Een moslim die een car-jacking pleegt en zich daardoor gelegitimeerd voelt/weet door zijn fraaie Geloof én zijn Mohammedaanse omgeving valt OOK personen aan dus ze mogen gerust lik op stuk krijgen, we doen dat veel te weinig.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Bodhi »

Zwartmeer schreef:
mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Als je goed beseft hoe die wijven onder die lakens over ons denken dan is het woordje tuig zelfs nog een compliment. Maar goed hij had dit beter niet kunnen zeggen. Het is niet in de partij's belang om zo het nieuws te halen. Het is gewoon schadelijk. Het stoot mensen af. Nou sommige dan.
Wel daar ben ik het niet mee eens. Kijk naar de ervaringen die we hier met de "welmenende" zgz Freethinkers hebben gehad( en niet alleen daar). HOE je de Islamkritiek ook inpakt, light, medium of large, het maakt écht niet uit.
De Rooy had geen islamkritiek maar viel 'personen' aan. Dat kun je niet maken.
De Rooy had wel islamkritiek en viel geen persoontjes aan! Er is geen woord gezegd tegen die tentdragers, en hij heeft ze ook niet aangevallen! Sterker nog, die tentdragers vallen juist hèm lastig met hun provocerende intimiderende gedrag! En niet alleen hem ook ons.. Altijd maar weer dat gezeik dat wij de islamcritici, niets mogen ondernemen tegen lopende baardmannen en gordijnen maar ondertussen doen die baardmannen en gordijnen alles wat wij zogenaamd niet mogen doen.. hypocrisie is dat!

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: De Rooy had geen islamkritiek maar viel 'personen' aan. Dat kun je niet maken.
Een moslim die een car-jacking pleegt en zich daardoor gelegitimeerd voelt/weet door zijn fraaie Geloof én zijn Mohammedaanse omgeving valt OOK personen aan dus ze mogen gerust lik op stuk krijgen, we doen dat veel te weinig.
Precies, mercator!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Dhana schreef:Ik heb het al eerder aangekaart maar via een openbaar medium, zul je toch ander taalgebruik moeten toepassen dan entre nous.

Dat heeft niets met politiek correct zijn te maken, maar met schelden en andere minachtende benamingen en termen gooi je je eigen glazen in. Bovendien verzwak je jezelf daarmee.
Je zal gemerkt hebben dat IK alleszins mijn taalgebruik heb aangepast Dhana, maar terzelfder tijd wijs ik erop dat dat helemaal niks uitmaakt voor de moslim-minnende half-moslims, hoe bedeesd en wetenschappelijk je het ook inkleedt, als Islam-criticus ben je zondermeer een nazi en gaskamer-aanbidder.
Neem nu Hans Janssen. Je kan niet zeggen dat die een grofgebekt anti-moslim discours hanteert, wel integendeel, dat is een beschaafd academicus. En toch wordt die ook met drek en verdachtmakingen overladen in linkse kringen. En staat die daar evenzeer op de hit-list als Wilders.
Of kijk even, dichter bij huis, op de tegenwind die BFA van de linkse luitjes mag krijgen op FT, het maakt écht niks uit hoe en met welke argumenten hij zich daar uitdrukt, hij is anti-slam, en DUS een te elimineren figuur.
Dat was in het algemeen bedoeld, Mercator en dus niet op jou persoonlijk. Als moslims hier door volkomen het lint gaan om mijn reacties, verbeeld ik mezelf dat ik het goed doe. [hypocrite.gif]
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door BFA »

Dhana schreef:Of kijk even, dichter bij huis, op de tegenwind die BFA van de linkse luitjes mag krijgen op FT, het maakt écht niks uit hoe en met welke argumenten hij zich daar uitdrukt, hij is anti-slam, en DUS een te elimineren figuur.
Het gaat niet om die Maoïsten van FT die kan je niet tot andere gedachten brengen. Het gaat om het nog niet gehersenspoelde publiek dat daar mee leest. Die staan open voor argumenten maar niet voor gescheld.
Uiteindelijk kan je niets doen voor je een kritische massa heb die de weegschaal over doet slaan. Met schelden haal je die niet, stuur je die naar de andere kant.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door mercator »

BFA schreef: Het gaat niet om die Maoïsten van FT die kan je niet tot andere gedachten brengen. Het gaat om het nog niet gehersenspoelde publiek dat daar mee leest. Die staan open voor argumenten maar niet voor gescheld.
Akkoord. Goedgelovige atheïsten (jaja dat bestaat ook!) zoals op FT en krapuul en de Volkskrant die zich de suiker Islam laten oplepelen als ganzen kan je als verloren voor de cultuur beschouwen.
Eigenlijk zouden we die in een "cordon sanitaire" moeten zetten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Monique »

Door dit soort acties worden moslims in de ogen van linx dus "de nieuwe joden".
Daar hoeven moslims zelf helemaal niets voor te doen.
Wat win je ermee door dit soort filmpjes te plaatsen en te schelden?
Helemaal niets.... je verliest alleen.

Zeker de pvv moet oppassen. Ze worden toch al als nazi's gezien.
Dit soort acties geeft enkel munitie aan linx om te zeggen: "zie je wel...allemaal nazi's".
Moslims worden "slachtoffers" en ze hoeven er niets wat voor te doen.
Dit soort gedrag is juist GOED voor de islamisering.

Met dat gescheld bereik je geen enkele "islam ananfabeet" over de streep.... je jaagt ze juist weg en maakt moslims dre zielige slachtoffers van haat en nijd van die slechte extreemrechtse nazi's.

Moslims zijn uitstekend in staat zichzelf volkomen onmogelijk te maken en de islam wordt steeds beter doorzien.
Geduld is een schone zaak.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door mercator »

Monique schreef: Dit soort acties geeft enkel munitie aan linx om te zeggen: "zie je wel...allemaal nazi's".
Dat zegt linx zo wie zo, met wat voor argumenten je ook aankomt, dus daarvoor hoef je anti-moslim acties niet te laten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door BFA »

Je kan niet zo ver gaan dat het gelijk geven wordt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie