Gefeliciteerd Q'boem

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Ariel »

So seg...We hebben een honderd jarige op ons forum.
Van harte gefeliciteerd Q'boem, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

Voor jou organseren we helaas geen Arabisch feestje ( dat kan jij als 100 jarige niet aan ), maar voor jou organiseren we een 'Bejaardenhuis op stelten' feestje.

En wat is zo'n feest zonder een advocaatje. Niks, :no1: en ik kan het weten, want ik heb heel wat van deze feestjes georganiseerd.

Wij gaan dus vandaag ter ere van jouw verjaardag aan de advocaat.


Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Schepsel »

Afbeelding

Van harte, Q'boem!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door BFA »

Doe zo verder ouwe taai.

Schepsel geef jij een karretje met free pipes. Spijtig dat ze op de het motortje van een modelvliegtuig staan. Denk je niet dat Q'boem beter dit karretje met een Amerikaanse 5l V8 zag zitten?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Monique »

Afbeelding

Proficiat
Amorele atheistische nitwit
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Rechtsliberaal »

Q'boem proficiat
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door miss1979 »

Happy B-day!!
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Scarlatti »

Gefeliciteerd Q'BOEM!!!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door silkyboxershortXL »

huh,100 :D nou snap ik je strijdvaardigheid pas. Gefeliciteerd Q'boem!
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Eliabe »

Mijn felicitaties.
Deze heb je wel nodig na je verjaardagsfeestje.
Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Pilgrim »

100 jaar?!! Allemensen! Een ouwe taaie. Nou in dat geval van harte dubbel gefeliciteerd! :rock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Zwartmeer »

Ook mijn felicitaties!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Q'boem »

Hartelijk drank allen!

Wat er allemaal niet kan gebeuren als je gewoon willekeurig wat cijfers en getalletjes invult bij je registratie op een forum. :laugh1:

@Ariël - Een arabierisch feestje hoef ik inderdaad niet, maar zou je nog wat turken voor me op het vuur willen gooien? Ik heb het namelijk een beetje koud.

@Schepsel - Strakke kar, maar dat nichterige roze staat me niet zo aan. Kan ik die nog ruilen in een zwarte versie met vlammen? En bij voorkeur ook een asbak.

@BFA - Eeen V8 is wel het minste ja, maar ik prefereer een V12 opdat ik in ware GTA-stijl het asfalt aan stukken kan rijten en bonuspunten scoren als ik zo'n zwangere vuilniszak-met-gaasje-voor-de-ogen dragende met kinderwagen aan barrels rij.

@Monique - dank je voor de stok. Ik zal die echter niet gebruiken om op te leunen, maar om ongedierte mee te verdelgen.

@Rechtsliberaal - Ik vind jouw 'proficiat' maar een beetje schamel afsteken bij de gulle gaven van de rest. Volgend jaar wil ik dus een extra groot cadeau.;)

@Miss1979 - Laat B-day maar snel D-day worden.

@Scarlatti - Ben jij familie van Rechtsliberaal? Nu ja, van jou krijg ik er tenminste nog drie uitroeptekens bij. :D

@silkyboxershortXL - Vanzelfsprekend, anti-islamist tot in de kist!

@Eliabe - Kijk, dat zijn tenminste dingen waar een mens wat aan heeft. Handig voor van de winter om er mijn lederen laarzen met ijzerbeslag mee te voeren, zodat ik ook in barre winterkoude lekker warme voetjes heb als er weer eens een paar rifapen aan de kant getrapt moeten worden.

@Pilgrim - Zeker weten een taaie ouwe. Ik ben namelijk de opa van de Epic Beard Man.

@Zwartmeer - Van jou had ik toch wel een gesigneerde "Hell "Awaits"-LP van Slayer verwacht. :rock:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door H.Numan »

Hoi Q'boem, van hachte!
Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Scarlatti »

orry Q'BOEM!!!! met nu zelfs 4 uitroeptekens;) ik ben niet zo goed in t plaatsen van plaatjes, filmpjes en al dat sort zou t wel willen maar mijn 'onkunde' op dat gebied is 'legendarisch' vraag maar na bij Ariel :roll2:
ik dacht 'ik feliciteer je liever van h heartbeat: te dan helemaal niet.... worthy: :wink:'
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door BFA »

Q'boem schreef:maar ik prefereer een V12 opdat ik in ware GTA-stijl het asfalt aan stukken kan rijten en bonuspunten scoren als ik zo'n zwangere vuilniszak-met-gaasje-voor-de-ogen dragende met kinderwagen aan barrels rij.
Death Race 2011?

V12, dan zal je het met de motor van een Lamborghini of een Ferrari moeten doen.

Lamborghini


Ferrari
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door mercator »

Gefeliciteerd Q Boem, ik stuur je de bouwplannen van de Varkenspis-bom van Mercator om eea te vieren. Geïnspireerd op de atoombom van Hiroshima die aan een parachute werd neergelaten. Het is een vat met geconcentreerde varkens-urine, voorzien van een eerder kleine springlading. Deze appliance wordt boven Mekka neergelaten tijdens het hoogtepunt van de hadj en gedetoneerd, zodat de miljoenen daar aanwezige moslims bedekt worden met een nevel van varkens-zeik.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:Gefeliciteerd Q Boem, ik stuur je de bouwplannen van de Varkenspis-bom van Mercator om eea te vieren. Geïnspireerd op de atoombom van Hiroshima die aan een parachute werd neergelaten. Het is een vat met geconcentreerde varkens-urine, voorzien van een eerder kleine springlading. Deze appliance wordt boven Mekka neergelaten tijdens het hoogtepunt van de hadj en gedetoneerd, zodat de miljoenen daar aanwezige moslims bedekt worden met een nevel van varkens-zeik.
Zeer attent van je, maar het had ook gewoon een huis-, tuin-, en keuken-nuke mogen zijn hoor. :D

Deze Amerikaanse Congressman vindt dat in elk geval een goed idee: Tom Tancredo advocates bombing of Mecca and Medina

In dit filmpje wordt het alvast aanschouwelijk gemaakt. Ziet er niet verkeerd uit.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door mercator »

Q'boem schreef:
In dit filmpje wordt het alvast aanschouwelijk gemaakt. Ziet er niet verkeerd uit.
Tancredo heeft 100 % gelijk.
Mekka en Medina platleggen zou een nog beter signaal zijn dan een of andere aftandse kerncentrale in Iran platgooien.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
Q'boem schreef:
In dit filmpje wordt het alvast aanschouwelijk gemaakt. Ziet er niet verkeerd uit.
Tancredo heeft 100 % gelijk.
Mekka en Medina platleggen zou een nog beter signaal zijn dan een of andere aftandse kerncentrale in Iran platgooien.
Ik zeg het al jaren: reduceer Mekka en Medina tot as en maak er een mooie parkeerplaats van, en het zal een heel eind met de islamitische ellende gedaan zijn. Dan zien die muzels zelf ook meteen dat hun allah verre van almachtig is. Zorg er tevens voor dat alle grote steden in de islamitische wereld gebombardeerd worden met strooibiljetten waarin staat dat hun allah dood en begraven is, en dat, indien ze zouden besluiten om evenwel nog moeilijk te gaan doen, zij eenzelfde lot beschoren zullen zijn, en ik garandeer je dat ze zich voortaan heel koest gaan houden. Misschien worden het dan zelfs echte mensen die zelfstandig kunnen nadenken, en hun religieuze waanzin verwerpen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door mercator »

Wat heb je gedronken om je 100ste verjaardag te vieren ? Afgeroomde geitenmelk en een bruistabletje :) ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:Wat heb je gedronken om je 100ste verjaardag te vieren ? Afgeroomde geitenmelk en een bruistabletje :) ?
Niks bijzonders. Gewoon napalm on the rocks als altijd.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door mercator »

IK houd het bij Poolse Sobieski vodka en slivovitsj uit Belgrado.
Vlaams patersbier lust ik niet zo, hoewel het uit volks-nationalistische overwegingen gepast zou zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:IK houd het bij Poolse Sobieski vodka en slivovitsj uit Belgrado.
Vlaams patersbier lust ik niet zo, hoewel het uit volks-nationalistische overwegingen gepast zou zijn.
Slivovitsj is prima spul, en tegen een goeie trappist zeg ik ook geen nee, noch tegen een martell.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door mercator »

Q'boem schreef:[een martell.
Jan Sobieski wodka en Karel Martell cognac ! Prima !

Moest ik iets van bier brouwen afweten zou ik een Godfried van Bouillon bier brouwen. Hij liet in juli 1099 de moslims een poepje ruiken in Jeruzalem.
Godfried was een geniaal strateeg én zag er geen been in om eigenhandig moslims om te brengen.

De verovering van Jeruzalem was een meesterstuk. Maandenlang bouwden de kruisvaarders zo een enorme belegeringstoren op wielen zodat de moslims het goed konden zien. Die waren er helemaal gerust in en hadden katapulten,pruttelende ketels kokend pek en andere onaangenaamheden daar alvast klaar gezet.
Op de maanloze nacht voor de aanval 14/15 juli 1099 haalden de kruisvaarders heel die toren uit elkaar, die was pre fab in elkaar gezet in stukken die telkens door een paar man konden gedragen worden, en dàt hadden de moslims niet door. Aan de andere kant van Jeruzalem werd de toren terug in elkaar gezet en zo werden de moslims in de rug aangevallen. Terwijl ze bij zonsopgang dachten hé waar is die toren nou gebleven ? voelden ze het koude staal van de christenen al in hun nek.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Gefeliciteerd Q'boem

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
Q'boem schreef:[een martell.
Jan Sobieski wodka en Karel Martell cognac ! Prima !

Moest ik iets van bier brouwen afweten zou ik een Godfried van Bouillon bier brouwen. Hij liet in juli 1099 de moslims een poepje ruiken in Jeruzalem.
Godfried was een geniaal strateeg én zag er geen been in om eigenhandig moslims om te brengen.

De verovering van Jeruzalem was een meesterstuk. Maandenlang bouwden de kruisvaarders zo een enorme belegeringstoren op wielen zodat de moslims het goed konden zien. Die waren er helemaal gerust in en hadden katapulten,pruttelende ketels kokend pek en andere onaangenaamheden daar alvast klaar gezet.
Op de maanloze nacht voor de aanval 14/15 juli 1099 haalden de kruisvaarders heel die toren uit elkaar, die was pre fab in elkaar gezet in stukken die telkens door een paar man konden gedragen worden, en dàt hadden de moslims niet door. Aan de andere kant van Jeruzalem werd de toren terug in elkaar gezet en zo werden de moslims in de rug aangevallen. Terwijl ze bij zonsopgang dachten hé waar is die toren nou gebleven ? voelden ze het koude staal van de christenen al in hun nek.
Bij Godfried van Bouillon moet ik altijd onwillekeurig aan soep denken. Lijkt me niet zo'n geschikte merknaam.

Neem dan Willem I, niet de koning, maar graaf Willem I van Holland die tijdens de vijfde kruistocht een tussenstop in Portugal maakte waar ze toen ook al last hadden van muzels.
Willem I gaf wel gehoor aan het verzoek en voer op 30 juli 1217 met het resterende deel van zijn vloot naar Lissabon. De stad was 80 jaar eerder tijdens de Tweede Kruistocht bevrijd, maar de Moren waren nooit helemaal uit het gebied verdreven. Na een hevige strijd om fort al-Kasr en met de belofte van Willem I op een vrije aftocht gaven de Moren zich op 21 oktober 1217 over. Eenmaal buiten de vesting stortte het leger van Willem I zich op de ongewapende Moren en slachtte hen af.

De vijftig schepen die zich van de rest van de vloot hadden afgescheiden, bereikten ondertussen de Spaanse kust. Ze wierpen hun ankers uit voor de islamitische plaats Hairin en vielen de stad binnen. Tegen het vallen van de avond hadden de kruisridders de stad volledig in handen en werd hij leeggeplunderd. De volgende ochtend werd de buit aan boord gebracht en de stad in brand gestoken. De kruisridders vervolgden hun strooptocht langs de kust en kwamen na een aantal dagen aan bij Cádiz. De stad bleek verlaten en het kostte de kruisridders ettelijke dagen om alles te verwoesten. De moskee van Cádiz, die een kapitaal moet hebben gekost, werd tot aan de grond toe afgebroken. Uiteindelijk werden zelfs de bomen uit de plantsoenen omgehakt. Wat van waarde en draagbaar was werd aan boord gebracht, en de laatste huizen die nog overeind stonden, werden vlak voor het vertrek in brand gestoken.
Willem I gebruikte dus een islamitisch wapen bij uitstek, de taqiyya, tegen de muzels. :D
Wat de rest van die kruisvaarders intussen deed, was ook geen verkeerde zaak.
Plaats reactie