Wet van Mercator bevordert integratie

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wet van Mercator bevordert integratie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat nou islam? Vier letters kent dit woord en het heeft slechts de betekenis die een sterfelijk mens eraan geeft. De mens die is bepalend. De islam stelt niets maar dan ook helemaal niets voor dat op enigerlei wijze van betekenis zou kunnen zijn voor een dynamische op weg naar vooruitgang snellend kennisbeschaving. Ergo de islam bevordert achterstand en houdt vast aan achterlijkheid. De islam bestaat uit wezens. We weten hoe die eruit zien. Het zijn een opvallend soort mensen met een grote voorkeur voor primitief heidense Arabische tradities die sterk naar achterlijkheid overhellen.

De Wet van Mercator is simpel en doeltreffend en laat moslims van de ene dag op de andere zich aanpassen aan de westerse cultuur en gebruiken.
Die wet luidt: A-A=B2 (Allah minus Allah is Beschaving in het kwadraat).

Voor sadist allah geen plaats
Voor ons logisch denkende mensen is er voor allah geen plaats in ONZE kennisbeschaving. Zo'n allah is alleen maar een sta in de weg en kost heel veel geld. Dus? Pas de Wet van Mercator toe. Elimineer allah waar het maar kan. Maai als het ware allah voor hun voeten of boven hun kont weg wanneer zij zich in uiterste verstandsverbijstering tot allah richten, en de blinde gehoorzame volgeling van sadist en analfabeet Mohammed is weer bij de les. De les van 1 en 1 is 2.

Dicht! Allah geeft niet meer thuis
Het Islamitisch College Amsterdam in Slotervaart is dicht. De Wet van Mercator sorteerde effect zoals te verwachten was. Immers, het betreft hier geen theorie, maar een wel degelijk wetenschappelijk in de praktijk getoetste wet.

Koran goed voor de eentjes
Het ministerie van Onderwijs paste de Wet van Mercator op het College toe door simpelweg de geldkraan dicht te draaien. Wet van Mercator is zelfs door gehandicapten van het verstand, de moslims, te begrijpen. Want met de koran in de hand, daar koop je niet eens een oud brood voor in kennisland. De geldkraan werd dichtgedraaid vanwege de erbarmelijke kwaliteit van het islamitisch onderwijs, het onderwijs van allah dus.

Theorie van allah drijft op woestijnzand
Dat de overheid zo lang zo veel van ons belastinggeld heeft gepompt in de bodemloze kennisput van islam, die gemaakt is van koranzand, wekt alom verbazing en verontwaardiging. De Wet van Mercator dient niet selectief toegepast te worden - dat riekt naar discriminatie - die wet had al direct in het begin toegepast moeten worden. Vooruitgang, leerplicht, ter verdere ontwikkeling van het verstand ten positieve, past niet bij de theorie van allah. Daar is dan de Wet van Mercator op zijn plaats. Maar goed, als moslims vinden dat de theorie van allah beter is, wil dit nog niet zeggen dat wij met ONZE kennisbeschaving ons moeten conformeren aan de wijd vertakte achterlijkheid uit de historische woestijn tent van analfabeet en sadist roverhoofdman Mohammed. Een theorie heeft geen gelijk. Een wet wel.

Ouders dreigden. Bekend fenomeen in primitieve cultuur
Het is genoegzaam bekend dat wezens met een islam-structuur respect eisen. Het zijn ook wezens die direct beginnen te dreigen als hun respect aan het daglicht wordt bloot gesteld. Geheel in de lijn der verwachtingen dreigden de ouders van de kinderen van het ICA, die zich aan de bevindingen en leerstellingen van de historische analfabete sadist Mohammed optrekken, hun kinderen thuis te houden. De Wet van Mercator heeft ook daarin voorzien. Direct het land uit kieperen richting de stad van het verheven onderwijs: Mekka. De Wet van Mercator die speciaal op moslims van toepassing is houdt rekening met het feit dat moslims over twee paspoorten beschikken. Eentje van allah, de ander van meer nut, het Nederlandse paspoort.

Ouders die Mohammed vereren keren allah de kont toe
Je zou denken dat al die devote in allah gelovige ouders voet bij stuk zouden houden door hun vertrouwen in allah te blijven stellen. Hier biedt de Wet van Mercator uitkomst en bewijst weer eens voor honderd procent zijn gelijk. Want . . . bijna vijf maanden later hebben bijna alle ouders allah links laten liggen. Zij hebben gekozen voor eieren van hun gratis geld: geen achterlijk islamitisch thuis onderwijs waarmee zij nota bene - dommer kan niet - gedreigd hadden, maar onderwijs op een andere middelbare school. De meeste van de 166 in de analfabeet en sadist Mohammed gelovige leerlingen, die deze week hun laatste schooldag hadden op het ICA, hebben gekozen voor het Commenius Luceum (54), Calvijn met Junior (29), Meridiaan College (17) en Marcanti College (13). Stuk voor stuk scholen in Amsterdam-West, dus niet ver van het ICA. Dat al die in de fascistische sadist Mohammed gelovige leerlingen en islam aanhangers straks beginnen met een enorme achterstand in het onderwijs spreekt haast als vanzelf. Op allah heeft nog nooit een weldenkend mens zijn heil kunnen afstemmen, wel zijn afkeer.

Moslim ouders gebruiken allah als kop van Jut
Mohammedaanse ouders zijn dan wel dom, maar wanneer het op de Wet van Mercator aankomt, plotsklaps weer heel anti-allah. Dan is het net of zij nooit van Mohammed en zijn sadistische leerstellingen gehoord hebben. Alsof allah maar bijzaak is. Directeur Jolanda Hogewind van het Calvijn met Junior College viel het op dat de ouders nauwelijks vragen stelden over een gebedsruimte, Arabisch als tweede taal of gemengd gymnen. "Ze wilden vooral weten: is dit een goede school?" Die vraag hebben die ouders vast niet van zichzelf. Die is hen vast ingefluisterd.

Islamitische huichelarij. Het is bekend
Het is rector Berend Meijer (jood?) van het Comenius Lyceum meegevallen dat zo veel ouders zich erbij neergelegd hebben dat de nieuwe school van hun kinderen geen aparte gebedsruimte heeft en wel gemengd bewegingsonderwijs. "Ik had een veel strijdbare groep ouders verwacht die daar heel principieel in zou zijn."

De Wet van Mercator werkt!

A-A=B2 (Allah minus Allah is Beschaving in het kwadraat).

Bij een kankergezwel dient men het gezwel weg te snijden. Zo is het ook met moslims. Snij de godsdienstwaanzin eraf en het genezingsproces kan zijn werk doen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wet van Mercator bevordert integratie

Bericht door mercator »

Ik zie wel wat in die wet, want Allah is idd vele malen stompzinniger en nuttelozer dan Jehovah ,God of de Boeddha.
Waarom ? Omdat Allah het zelf verzonnen troeteldiertje van de MOSLIMS is!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wet van Mercator laat moslim wezens met de billen bloot

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Ik zie wel wat in die wet, want Allah is idd vele malen stompzinniger en nuttelozer dan Jehovah ,God of de Boeddha.
Waarom ? Omdat Allah het zelf verzonnen troeteldiertje van de MOSLIMS is!
Wanneer politieke leiders zich dat eindelijk realiseren, begrijpen zij ook dat haat, discriminatie, slavendrijverij, sadisme, en de heidense aanbidding van achterlijkheid onsmakelijk gekoppeld zijn aan islam in het algemeen en alle moslims in het bijzonder.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wet van Mercator laat moslim wezens met de billen bloot

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: Wanneer politieke leiders zich dat eindelijk realiseren, begrijpen zij ook dat haat, discriminatie, slavendrijverij, sadisme, en de heidense aanbidding van achterlijkheid onsmakelijk gekoppeld zijn aan islam in het algemeen en alle moslims in het bijzonder.
Vele intelligente politieke en militaire leiders realiseerden zich dat al vele eeuwen geleden, kennelijk is het Westerse politieke inzicht er niet op vooruit gegaan. Laten wij even opnoemen, bij wijze van na te volgen voorbeeld:
Karel Martel
Godfried Van Bouillon
Paus Urbanus II
Richard Leeuwenhart
Vlad Dracula de moslimspietser
Don Juan( niet die met al die vrouwen maar van de slag van Lepanto)
Jan Sobieski
Tsaar Alexander II( van de Krim oorlog)
Milosevic, Mladic en Karadzic

Zij bevochten heel toepasselijk MOSLIMS, namen niet eens de moeite om die hun dwaze Donald Duck koranboekje te lezen. De eerste van het rijtje kon niet eens lezen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wet van Mercator toont moslimwezens met de billen bloot

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Allah de sadist schreef: Wanneer politieke leiders zich dat eindelijk realiseren, begrijpen zij ook dat haat, discriminatie, slavendrijverij, sadisme, en de heidense aanbidding van achterlijkheid onsmakelijk gekoppeld zijn aan islam in het algemeen en alle moslims in het bijzonder.
Vele intelligente politieke en militaire leiders realiseerden zich dat al vele eeuwen geleden, kennelijk is het Westerse politieke inzicht er niet op vooruit gegaan. Laten wij even opnoemen, bij wijze van na te volgen voorbeeld:
Karel Martel
Godfried Van Bouillon
Paus Urbanus II
Richard Leeuwenhart
Vlad Dracula de moslimspietser
Don Juan( niet die met al die vrouwen maar van de slag van Lepanto)
Jan Sobieski
Tsaar Alexander II( van de Krim oorlog)
Milosevic, Mladic en Karadzic

Zij bevochten heel toepasselijk MOSLIMS, namen niet eens de moeite om die hun dwaze Donald Duck koranboekje te lezen. De eerste van het rijtje kon niet eens lezen.
Misschien begrijp je je eigen wet niet. Die wet houdt in dat je moslimwezens heel gemakkelijk hun geloof kunt en MOET afnemen om hen te laten integreren. Denk aan wat ik schreef over het ICA (Islamitisch College Amsterdam).

Je hebt goede en slechte moslimwezens.

Goede moslimwezens dreigen zoals Mohammed, zonder actie achteraf. Slechte moslimwezens beoefenen de terreur van Mohammed, zonder dreiging vooraf.

Goede of slechte moslimwezens, het maakt niet uit. De smaak van het weerzinwekkende gegil in het braadvuur van allah zoals bedacht door sadist Mohammed staat centraal in de leer en propaganda van alle imams in het wereldrijk van de achterlijkheid dat nauw verbonden is met de islamitische godsdienstwaanzin en zijn aanhangers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wet van Mercator toont moslimwezens met de billen bloot

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: Die wet houdt in dat je moslimwezens heel gemakkelijk hun geloof kunt en MOET afnemen om hen te laten integreren. Denk aan wat ik schreef over het ICA (Islamitisch College Amsterdam).
Ik zou de wet van Mercator ev. wel graag toegepast willen zien in de Mohammedaanse thuislanden, voor hun eigen welzijn dan (niet dat mij dat bovenmatig interesseert) , maar we hebben demografisch gezien totaal geen behoefte aan welke import dan ook , Nederland en België zijn gewoon OVERVOL en een geïntegreerde moslim heeft hier ook niks te zoeken.
Het spijtige toeval wil nu eenmaal dat het gros van die demografische indigestie uit moslimlanden komen door de door Allah en de moslims gewilde ellende daar, maar met zeg maar een miljoen ex-moslims kunnen we OOK niks aanvangen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Luck
Berichten: 9
Lid geworden op: za jul 16, 2011 2:51 pm

Re: Wet van Mercator bevordert integratie

Bericht door Luck »

A-A=B^2
0=B^2
B=0

Het pleidooi voor beschaving.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wet van Mercator bevordert integratie

Bericht door mercator »

Luck schreef:A-A=B^2
0=B^2
B=0

Het pleidooi voor beschaving.
Wat betekent dat ?
Niet iedereen hier is even beschaafd en intelligent als jij, je gaat daar begrip voor moeten opbrengen.
Heb je nu al een Koranboekje gekocht ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wet van Mercator zorgt voor oplossingen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Luck schreef:A-A=B^2
0=B^2
B=0

Het pleidooi voor beschaving.
Waar waren we nu zonder de formule van de jood Einstein?
In afwachting van wat moslimwezens ons te vertellen hebben? :laugh1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wet van Mercator zorgt voor oplossingen

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: Waar waren we nu zonder de formule van de jood Einstein?
In afwachting van wat moslimwezens ons te vertellen hebben? :laugh1:
Geef nu toe Allah, de Hollandse nieuwe maatjes en de Vlaamse garnalen worden resp. schoongemaakt en gepeld door Marokkaanse vrouwtjes met hoofddoekjes, dat is toch ook wel een applausje waard qua economische en intellectuele prestatie?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Wet van Mercator zorgt voor oplossingen

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:de Hollandse nieuwe maatjes en de Vlaamse garnalen worden resp. schoongemaakt en gepeld door Marokkaanse vrouwtjes met hoofddoekjes, dat is toch ook wel een applausje waard qua economische en intellectuele prestatie?
Het is daarom dat ik gestopt ben met het eten van Hollandse nieuwe en Noordzeegarnalen. Dwz, als ik dat wil eten, ga ik het zelf op de visafslag kopen, zodat ik tenminste zeker weet dat er niet zo'n muzelmina met dr bekopvodde poten aan heeft gezeten.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wet van Mercator bevordert integratie

Bericht door mercator »

BIJVOEGSEL AAN DE WET VAN MERCATOR

M - I = B

Moslim - Islam = Beschaving

Niet beschaving in het kwadraat, door de Islam weg te nemen wordt de (inmiddels ex-)moslim gewoon een beschaafd mens zoals u en ik . Eventuele verdere kwaliteiten die hem/haar tot een beschavingskwadraat brengen kan die dan gaan ontwikkelen, iets wat als moslim een natuurkundige onmogelijkheid is.
Een moslim kan nooit beschaafd, noch democraat of geleerde zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wet van Mercator rekent af met moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:BIJVOEGSEL AAN DE WET VAN MERCATOR

M - I = B

Moslim - Islam = Beschaving

Niet beschaving in het kwadraat, door de Islam weg te nemen wordt de (inmiddels ex-)moslim gewoon een beschaafd mens zoals u en ik . Eventuele verdere kwaliteiten die hem/haar tot een beschavingskwadraat brengen kan die dan gaan ontwikkelen, iets wat als moslim een natuurkundige onmogelijkheid is.
Een moslim kan nooit beschaafd, noch democraat of geleerde zijn.
Ho ho mijn beste, met dat laatste ben ik het niet eens. De grootste domoren kunnen vaak zeer intelligent zijn. Toch raar. Van een intelligent mens mag verwacht worden dat hij logisch kan denken. Of moeten we intelligentie onderverdelen in A- en B-intelligentie? Een moslimgeleerde is zeldzaam, dat is waar, net zoals een Papoea-geleerde, maar ze bestaan volgens mij wel degelijk, alhoewel ik er nu even niet op kan komen . . . :laugh1:

Verder weet ik heus wel dat niet alle moslims hetzelfde zijn. De meeste moslims in Nederland willen vreedzaam door het leven gaan en op goede voet met hun buurman staan. Maar . . . maar . . . hij is hoe dan ook nog altijd moslim omdat hij zich op die manier maar al te graag wil profileren in ONZE kennisbeschaving. En dat is een zeer kwalijke zaak voor ONZE kennisbeschaving. Immers - daar gaan we weer - je moslim noemen betekent toevallig niet dat je je onderworpen hebt aan de beste god. Het is wel onderwerpen aan een god, maar welke god is de vraag? Zoals we weten heeft de mens geen vrije wil. Hij kan kiezen, hij mag een keuze maken voor de god die het beste in zijn straatje past. Dat zou dan de god van de christenheid moeten zijn. De moslim waar ik het over heb woont immers in Nederland. Dat is toch een prachtig mooi land, nietwaar? Misschien wel het beste land in de wereld voor moslims [...] En toch kiest die mens voor allah, een afgedankt en misslukte heidense maangod waar een verstandig mens nog geen stuiver voor geeft.

Mijn logische op het gezonde verstand genomen conclusie luidt derhalve:

Wie zich moslim noemt in Nederland is een eersteklas huichelaar.

Geestelijk gestoorde godsdienstwaanzinnige, lafaard, parsasiet of stiekem onderkruipsel kan naturlijk ook waar zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wet van Mercator rekent af met moslims

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: Verder weet ik heus wel dat niet alle moslims hetzelfde zijn.
Nee, alle honden zijn ook niet hetzelfde, je hebt die van het kleinste Yorkshire-mormel tot de grootste Afghaanse windhond maar blaffen en bijten doen ze allemaal [hypocrite.gif] ...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wet van Mercator heeft het beste voor met de gek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Allah de sadist schreef: Verder weet ik heus wel dat niet alle moslims hetzelfde zijn.
Nee, alle honden zijn ook niet hetzelfde, je hebt die van het kleinste Yorkshire-mormel tot de grootste Afghaanse windhond maar blaffen en bijten doen ze allemaal [hypocrite.gif] ...
Vandaar dat ook alle honden aan de lijn moeten. Raar dat dit (nog niet) met moslimwezens het geval is.

Religie maakt meer kapot dan je lief is.

Dus . . . aan de lijn! Weg met die haat! Weg met die discriminatie! Weg met al dat sadistisch gedachtegoed! Weg met al die kenmerkende islamitisch fascistische ideeën! Weg met al die domheid! Weg met het goed praten van de pedofiele praktijken van analfabeet en roverhoofdman Mohammed! Weg met de leugen! Weg met de huichelarij die zo rotsvast verankerd zit in het geloof van het moslimwezen! Weg met de islamitische promotie van het niet weten en niet kunnen gedurende ruim 1400 jaar woestijn achterlijkheid.

Wanneer seks niet zo lekker zou zijn, zouden er ook geen moslimwezens zijn. HUICHELAARS en mislukte mensen zijn het: moslimwezens!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie