PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Ariel »

Beledigend' filmpje PVV'er gelekt
Dit is het filmpje waardoor PVV-medewerker Sam van Rooy zaterdag in opspraak raakte. De PVV'er werd door zijn fractie op non-actief gesteld, nadat hij een 'beledigend' filmpje van vrouwen in boerka op internet zette.

Het filmpje staat hier. Bij dumpert . Nou zeg, het enige wat hij gedaan heeft is de dames filmen, en ik vermoed dat de meeste mensen dit hadden willen doen. Je waant je in Dubai als je dit tegen komt. Er zijn 3 zwarte kraaien te zien, en nog wat ander islamitisch goed.

http://www.dumpert.nl/mediabase/1603121 ... lmpje.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Hij had dit beter niet op facebook kunnen schrijven.
De kop boven het filmpje luidde: 'Scheveningen anno 2011: kiemen van achterlijkheid'. "Opeens kwam dat tuig langslopen. Dus besloot ik ze maar gelijk te filmen. Of moet ik het normaal vinden dat mijn rust in Scheveningen wordt verpest door dat soort geïmporteerde achterlijkheid van de islamitische zandbak?"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Manon »

en dàt heet dan "lastigvallen"? Me dunkt vallen de sujetten (ik weet niet of het dames zijn of heren of aliens) de koopcentrum bezoekers een pak meer lastig.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door BFA »

Het filpje is niet beledigend.
Voor de tekst was hij beter eerst eens bij Pat Condell te rade gegaan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Zwartmeer »

Zodra ik die gewaden zag voelde ik agressie in me opkomen. Weg met die lui. Gooi me maar voor de rechter nu ik zeg dat ik niet met deze typen in een land wil leven. Weg met ze. Het dragen van die burkas is juist een belediging naar ons toe! Alsof ze anders verkracht worden. Dit is geen moslim land. Dit zijn mensen die hier zijn komen wonen terwijl ze niks met ons hebben. Daarom sluiten ze zich op deze wijze totaal van ons af. Nou ik heb ook niks met hen en wat mij betreft zetten we ze vandaag nog op het vliegtuig naar een land waar deze kleding gebruikelijk is. Hulde voor de Rooy!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Mahalingam »

Is het filmen van niqab's tegenwoordig al 'lastig vallen'? Ik zie in het filmpje gewoon Grondpersoneel (v) van de Religie van de Dood patrouille lopen in een winkelcentrum.
Veel kleine kinderen zijn bang voor clowns. Dat is nergens nodig voor: clownfobie.
Veel kleine kinderen zijn bang voor niqabs. Ís dat ergens nodig voor: burkafobie?
En ja, de begeleidende tekst had wel wat intelligenter kunnen worden geformuleerd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Scarlatti »

Hoezo beledigend en voor wie dan eigenlijk? Ik voel me 'beledigd' doordat die wandelende zuilen zo maar rond waggelen en mij constant er aan herinneren dat dit 'ONS' OOK te wachten staat dankzij die kudt linxe idioten die useful dhimmies vd ieeeslaaam....
de politiek wordt/is nog steeds gedomineerd van hoog tot laag door die smerige linxe useful dhimmies waarvan ik hoop dat zij héél spoedig RL experiences aan den lijve zullen ondervinden, want dat is de ENIGE methode om die lui de ieeslaam te laten leren kennen en daarna natuurlijk verplicht kennis opdoen vdie koerraan inhoud mèt overhoring!
Maar t beste en simpelste is 'het terugbrengen vd moslieten naar homelands mèt medename van hun useful dhimmies' en dan muren er om heen en doeltreffende grenzen bewaking om ònze landen! Dan graag met de stofkam door alle baantjes en banen en elke linx georiënteerde baanbezetter vervangen door PVV gerichte denkers en doeners, maar ik ben bang dat we dan decennia verder zijn....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Schepsel »

Ik heb een vermoeden dat ze het permanent beledigd zijn juist fijn vinden en dat ze zich helemaal niet beledigd vóelen. Ik heb het wel vaker gezien, dat mensen het fijn vinden verongelijkt te doen en dan medelijden te vangen. Als ze het hier zo akelig zouden vinden zouden ze wel gaan.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door Manon »

Schepsel schreef:Ik heb een vermoeden dat ze het permanent beledigd zijn juist fijn vinden en dat ze zich helemaal niet beledigd vóelen. Ik heb het wel vaker gezien, dat mensen het fijn vinden verongelijkt te doen en dan medelijden te vangen. Als ze het hier zo akelig zouden vinden zouden ze wel gaan.
je hoorde het toch wel aan die Missy die zich als apin vrome muzelvrouw verkleedde en het dan zo raar vond dat de mensen keken. Ocharme.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Als ze het hier zo akelig zouden vinden zouden ze wel gaan.
Tuurlijk. Nergens heeft een moslim het beter dan in een niet-moslim land.
En dat is juist wat moet veranderen. Moslims moeten aan den lijve ondervinden dat we ze spuugzat zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie