Sharia in Australie. Moslim gestraft voor drinking alcohol

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Ariel

Sharia in Australie. Moslim gestraft voor drinking alcohol

Bericht door Ariel »

Een pas bekeerde moslim in Australie heeft 40 zweepslagen gekregen omdat hij alcohol gedronken had. De man is conform sharia wet gestraft , en alhoewel hij niet blij was met zijn pak slaag is hij toch van mening dat men zijn straf niet aan islam mag aanrekenen.
Deze kerel verdient nog een flinke beating. Als je zo dom bent dat je denkt dat deze bestraffing niet bij Islam hoort, dan moet er nog wat gezond verstand ingeslagen worden.

Lees hier het artikel.
Spoiler! :
AUSTRALIA: Recent convert to Islam lashed 40 times for drinking alcohol

A Sydney man who was held down on his bed and whipped up to 40 times by strangers had recently converted to Islam and was reportedly being punished for drinking, under shari’a law.

AU NEWS -(H/T Matt B) - The 31-year-old was asleep in his apartment in Silverwater, in Sydney’s west, when he woke to find four bearded men in his bedroom about 1am (AEST) yesterday. Three of the intruders restrained him on the bed while the fourth man used a cable to lash him 40 times. The attack lasted about 30 minutes and left the man covered in welts, the Seven Network reported today.

The man reportedly told police he had only recently converted to Islam and that fundamental Wahabi Muslims were punishing him for having a few drinks with friends. The victim has moved out of his home but hopes what happens to him will not distort people’s view of his adopted religion, the network said.

http://barenakedislam.wordpress.com/201 ... g-alcohol/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Zwartmeer

Re: Austrabia

Bericht door Zwartmeer »

The victim has moved out of his home but hopes what happens to him, and hundreds of millions murdered others, will not distort people’s view of his adopted religion, the network said.
:)
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
BFA

Bericht door BFA »

hij heeft goed begrepen dat hij dit moet zeggen om een volgend pak slaag of erger te voorkomen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Manon

Bericht door Manon »

Aanleiding voor de veranderingen is de zaak van Carnita Matthews, die vorig jaar tot zes maanden gevangenis werd veroordeeld wegens valselijk beschuldigen van een politieman. Hij zou onder dwang hebben geprobeerd haar boerka te verwijderen tijdens een willekeurige ademtest. Ze won in hoger beroep nadat een rechter oordeelde dat er niet kon worden bewezen dat ze een valse aanklacht had ingediend, omdat agenten haar gezicht niet konden zien.
Zou dit ook gelden voor gebivakmutste bankovervallers? Klacht neerleggen omdat de politie poogde hun bivakmuts te verwijderen en vrijgesproken worden omdat de pliesie niet met zekerheid kon verklaren dat het de juiste persoon was?

Met burka én kangoeroezak naar de supermarkt? lijkt me een lucratief zaakje.

Enfin, raar genoeg hebben ze er wetten voor aangepast, ooit gehoord dat er een speciale wet nodig was om bivakmutsen te laten verwijderen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Zwartmeer

Bericht door Zwartmeer »

Een pas bekeerde moslim in Australie heeft 40 zweepslagen gekregen omdat hij alcohol gedronken had.
Ik stel me voor dat het ongeveer zo gegaan is. Die persoon gaf te kennen belangstelling voor de islam te hebben. Binnen de kortste keren had ie allemaal nieuwe vrienden. De een nog aardiger dan de ander. En die vriendelijkheid schreef hij toe aan de islam. Dus hij bekeerde zich. Niet lang daarna bleven zijn nieuwe vrienden weg. Hun werk is gedaan. En nou blijft ie zitten met een verbintenis voor het leven. En nou komt ie er achter dat het zelfs de plicht is van zijn nieuwe vrienden om hem vermoorden als hij islamitische regels als bv alcohol drinken overtreed. Hij geldt dan als een ongelovige. De eerste keer kwam hij er nog af met zweepslagen, Allah is vergevingsgezind, maar de volgende keer...
Ariel

Bericht door Ariel »

De goeie man is waarschijnlijk ook niet op de hoogte van het oud Islamitische gebruik dat een afvallige van Islam gedood dient te worden.
Hij komt er hoop ik eens wel achter hoe vredelievend Islam is.
Zwartmeer

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:De goeie man is waarschijnlijk ook niet op de hoogte van het oud Islamitische gebruik dat een afvallige van Islam gedood dient te worden.
Hij komt er hoop ik eens wel achter hoe vredelievend Islam is.
Het lijkt me rare ontnuchtering als je beseft tot de maffia te zijn toegetreden terwijl je dacht dat het de padvinders waren. En nu heeft ie al een van hun regels overtreden en de consequenties daarvan ervaren. En dat was eigenlijk, die beating van een half uur, alleen nog maar een waarschuwing. Die jongens zijn alleen maar aardig geweest. Ze hebben de islam van zijn vriendelijkste kant laten zien.
Ariel

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Het lijkt me rare ontnuchtering als je beseft tot de maffia te zijn toegetreden terwijl je dacht dat het de padvinders waren. .
De man ( Chris Martinez ) denkt nog steeds dat hij bij de padvinderij zit. Hier is zijn verhaal.

http://muslimvillage.com/2011/07/20/exc ... -whipping/" onclick="window.open(this.href);return false;
Chris Martinez, 31, also said the Muslim community has been supportive of him despite the events that allegedly took place on Sunday.
I have a problem with drinking that I have been trying to overcome.
Islam is a beautiful religion, it's a great guideline to life, it's a real way to live your life," mean, I'm not perfect. "But in saying that, Islam helped me get through all of that, helped me get through my past, and now I believe I'm a better person because of Islam.
Spoiler! :
EXCLUSIVE: “I will never forgive them” Interview with the victim of the ‘Sharia whipping’

MuslimVillage.com has managed to secure an exclusive interview with Chris Martinez the Muslim convert who was the victim of a savage vigilante style attack misguidedly attributed to Sharia Law by a group of 4 offenders.

AK: Firstly, thanks very much for granting us this interview in these very hard circumstances. Can I start by asking you, how long have you been Muslim for?

CM: About 3 years, I’ve been reverted to Islam.

AK: I understand that one of the guys that was allegedly involved in the attack was someone that you knew?

CM: Yes that’s true.

AK: Was it someone who helped you convert, and talked to you about Islam?

CM: Yes.

AK: So you were friends with him, in other words?

CM: Yes. 100%. We were friends.

AK: And how do you feel about him now?

CM: Words cannot describe the anger at the moment that I have. I will never forgive him but I guess Allah will judge him on the Day of Judgment, and Allah can forgive him.

AK: Can you describe to what happened on the night you were lashed?

CM: I have a problem with drinking that I have been trying to overcome. I had been drinking at home with a friend that morning. I am not sure how, but I know that somehow somebody must have seen me drinking. I went to bed at about 7:30. At 1am in the morning, I was woken up by my so-called friend who had another 3 individuals with him.

CM: What did he say to you?

AK: He told met that basically I would be getting 40 lashes as punishment for drinking alcohol.

AK: What went through your mind when he said that?

CM: At first I thought he was joking. But once they grabbed me and put me on the bed, I knew they were serious. They started whipping me. I was crying, screaming. In a lot, a lot of pain.

Marks left on the back of Chris Martinez after he was lashed forty times

AK: I understand it was the neighbours that called the police because they heard the screaming?.

CM: I believe so, yes.

AK: Did you need hospital attention?

CM: The ambulance came, but I was more in shock than anything else. I was in shock, I was in a lot of pain. I [sought] medical attention afterwards, but I didn’t go to hospital.

AK: What has been the reaction from members of the Muslim community to what happened to you?

CM: I’ve had nothing but full 100% support with this situation. They are in shock and can’t believe what happened.

AK: You were saying to me earlier that you didn’t want this to be reflective of Islam or Muslims, that Islam’s helped you a lot in your life.

CM: Yes of course. Islam is a beautiful religion, it’s a great guideline to life, it’s a real way to live your life. I mean I’m not perfect. I’ve done things in the past that I shouldn’t have done. But in saying that, Islam help me get through all of that, helped me get through my past, and I now I believe I’m a better person because of Islam. This was about some individuals not religion.

AK: How does your family feel about it?

CM: My wife is upset. Alhamdulilah my kids are too small to understand what’s going on at the moment. My wife has been very supportive and helpful. She is very, very hurt about what’s happened.

AK: Your family wasn’t there the night it happened?

CM: No.

AK: What would you like to see happen now?

CM: I would like to see all of them convicted by the legal system we live by, by the law of Australia, and to make sure this doesn’t happen to anybody else again.

AK: I understand the mainstream media’s been really hounding you. Can you tell me about what they’ve been doing and saying?

CM: They’ve been very pushy. Extremely, extremely pushy. They’ve made false comments, they’ve published my name, put out pictures of me without my permission, got my phone number somehow and rang me at crazy hours. They are parked outside my house day and night and threatening to release stories about my past. I feel like a victim twice over from their hounding and threats of blackmail.

AK: Have they offered you any money?

CM: Yes, they have. I did not accept any money. This is not about money. I only decided to go to the media, at this moment, with the right people, yourself and Robert Ovadia from Seven news just to get my story out there, so people that want to know, they [will] get it, and I can move on with my life, and just end it.

AK: May Allah (God) make it easy for you, Chris.

CM: InshAllah (God Willing) He does.

AK: Thank you very much for your time. Assalamu Alaykum (Peace be with you).

CM: Wa alaykumusalam (Peace be with you as well)

http://muslimvillage.com/2011/07/20/exc ... -whipping/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ariel

Re: Sharia in Australie. Moslim gestraft voor drinking alcohol

Bericht door Ariel »

Australische moslims opgepakt voor uitdelen zweepslagen

woensdag 20 juli 2011

De Australische politie heeft twee mannen opgepakt die ervan worden verdacht te hebben ingebroken bij een man, om hem volgens de islamitische wet te straffen. De man, een bekeerling tot de islam, zou alcohol hebben gedronken.

De twee opgepakte mannen zijn de 43-jarige Wassim Fayad en de 20-jarige Tolga Cifci. Fayad is woensdag aangehouden, Cifci werd dinsdag al opgepakt. Beide verdachten zijn op borgtocht vrijgelaten, onder de voorwaarde dat zij niet bij het slachtoffer in de buurt komen.

Inbraak
Fayad en Cifci hebben afgelopen zondag samen met nog twee mannen ingebroken bij Christian Martinez. Martinez, die zich recentelijk bekeerde tot de islam, werd vastgehouden en kreeg met een elektriciteitskabel veertig slagen. De mannen sloegen Martinez omdat hij de strenge islamitische wetgeving sharia zou hebben overtreden door in een café een alcoholisch drankje te drinken.

De mannen zouden elkaar kennen uit de moskee. Martinez werd een half uur lang geslagen, maar hoefde niet naar het ziekenhuis.

Ophef
Het incident zorgde voor grote ophef in Australië. Premier Julia Gillard zei woensdag tegen journalisten dat er in Australië geen plaats is voor andere wetten dan de Australische.

Fayad en Cifci zijn aangeklaagd voor inbraak en mishandeling. Ze kunnen tot maximaal twintig jaar gevangenisstraf worden veroordeeld.

Door Marlou Visser

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... slagen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dhana

Re: Sharia in Australie. Moslim gestraft voor drinking alcohol

Bericht door Dhana »

Ik hoop dat ze twintig jaar ook krijgen. Het gros van de moslims its sowoieso TBR-patient waar ter wereld dan ook.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Zwartmeer

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:De man ( Chris Martinez ) denkt nog steeds dat hij bij de padvinderij zit.
Hij had het kunnen weten!

Plaats reactie