Vragen die vragen oproepen

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen die vragen oproepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Waarom is er een parkeerplaats voor gehandicapten bij een schaatsbaan?
• Waarom bestellen mensen een Big Mac, een dubbel friet en dan een Cola light?
• Waarom is het woord 'afkorting' zo lang?
• Waarom moet je om Windows te sluiten op de startknop drukken? (niet bij Apple)
• Waarom bestaat er geen kattenvoer met muissmaak?
• Hoe kan voeding voor honden nieuw zijn met verbeterde smaak? Wie heeft dit getest?
• Waarom steriliseert men naalden bij euthanasie?
• Als vliegen zo veilig is, waarom noemt men dan de aankomsthal 'terminal'?
• Waarom drukken we harder op de toetsen bij de afstandsbediening wanneer de batterijen bijna leeg zijn?
• Waarom wassen we onze badhanddoeken? Worden we niet verondersteld schoon te zijn nadat we ons gewassen hebben?
• Waarom heeft Noach in de Ark twee muggen toegelaten?
• Krijgen de werknemers bij de firma Lipton wel een koffiepauze?
• Als ik een nieuwe boomerang wil kopen, hoe raak ik dan de oude kwijt?
• Waarom zijn hier moslim wezens terwijl wij ze liever kwijt dan rijk zijn?
• Waarom vinden islamitische analfabeten het leuk lettertjes in de soep te hebben?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Onlogica en domheid gaan meestal hand in hand

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Waarom moeten we betalen voor extra bagage in het vliegtuig, maar niet voor extra lichaamsgewicht?
• Als godsdienstwaanzin iets is waar men op neerkijkt, waarom helpt dat de samenleving dan niet om te veranderen?
• Waarom hanteert de politiek de opvatting dat religieuze groepen hun tradities mogen uitoefenen terwijl vrouwenbesnijdenis niet toegestaan wordt?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Eliabe »

Waarom kun je een pizza vlugger bij je thuis hebben dan een ambulance ?
Als een blinde naar het toilet gaat, hoe merkt hij dan dat hij klaar is met zijn achterwerk af te vegen?
Als notenolie van noten word gemaakt waar word baby olie dan van gemaakt?
Welke kleur krijgt een smurf die gewurgd wordt?
Waarom zijn er moslims?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen die vragen oproepen. Om onpasselijk van te worden.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom wordt het Libische leger die opstandelingen probeert een halt toe te roepen gebombardeerd met de hinderlijke bemoeizucht en goedkeuring van de Nederlandse regering, terwijl het beestmens, moslim en Syrische massaslachter Assad, met dezelfde onfrisse islamitische achtergrond als Khadafi, iedere burger, ongeacht vrouw, kind of oude van dagen, laat neermaaien door kogels uit de lopen van kanonnen, machinegeweren, automatische wapens, zonder dat wie dan ook van ONZE kennisbeschaving ingrijpt? Laat staan het initiatief neemt om hem plat te bombarderen? Kortom, alles leidzaam toeziet hoe onschuldige burgers afgeslacht worden als vleesloze honden die een verontwaardigde vinger opsteken naar de meest op Mohammed gelijkende tyran in deze tijd van het weerzinwekkende islamitische geloof in de verkeerde god?

VRAGEN. VRAGEN. WAAROM ?

Ook onze Ramadan vierende islamitische 'Nederlanders' zijn lid van diezelfde exclusieve terreurgod van de islam waar ook Khadafi, Assad, Hamas en ga zo maar door, lid van zijn.

Het is maar dat u dat weet, en dat dit hopelijk ook eens tot de botte hersenen van zich moslim noemende wezens doordringt.

Want . . . normale mensen wil ik hen allang niet meer noemen. Wel ziekelijke onverbetelijke godsdienstwaanzinnigen die het VEEEEEEL te goed hebben in ONZE kennisbeschaving

Ik zou zeggen: ga maar lekker door met dat Ramadannen dat volledig tegen ONZE kennisbeschaving indruist.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

Een heel stomme vraag waar ik nooit een antwoord voor heb gevonden is:

Waarom heeft een man tepels ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door BFA »

mercator schreef: Waarom heeft een man tepels ?
Om melk aan kinderen te geven.
Vele mannen (niet alle) hebben nog melkklieren. Bij stimulatie van die klier zijn deze mannen in staat melk te geven.
Dit was een back up van de natuur om in geval van verdwijnen van de moeder via de man het kind te laten overleven.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Domme vragen bestaan niet. Wel domme antwoorden.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Waarom heeft de mens een staartstuk? (stuitje)
• Waarom bestaat de mens? Als mijn auto 'op' is koop ik een nieuwe. Ik kan hem ook nog inruilen. Voor een betere dus. Mensen worden al of niet bewust gemaakt. Dan heb je dus een nieuwe. Een mens is een wonder van de natuur. Maar de garantie is niet eens tot aan de voordeur van het ziekenhuis. Meestal zijn twee kinderen van dezelfde ouders ook nog eens totaal verschillende karakters. Je hebt dus geen zeggenschap over je 'maaksel'.

Voor onze islamitische vrienden die in de messias van de angst, Mohammed, geloven:

• Waarom bestaat allah eigenlijk, terwijl deze Arabische wildplasser niet eens in staat is voor het heil van zijn eigen volgelingen te zorgen?
• Waarom vinden volgelingen van de messias van de angst hun religie de beste, terwijl heel ONZE kennisbeschaving weet dat die religie een toonbeeld is van AFGODERIJ?
• Waarom geloven moslimwezens dat Mohammed, hun messias van de angst, de allerlaatste profeet is? Omdat hij dat zelf gezegd heeft? Iedereen weet dat niet één Arabier te vertrouwen is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moeder natuur zit vol met vragen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

BFA schreef:
mercator schreef: Waarom heeft een man tepels ?
Om melk aan kinderen te geven.
Vele mannen (niet alle) hebben nog melkklieren. Bij stimulatie van die klier zijn deze mannen in staat melk te geven.
Dit was een back up van de natuur om in geval van verdwijnen van de moeder via de man het kind te laten overleven.
Zoals gezegd roept dit vragen op. De man heeft dan borsten nodig. Bij zwangere vrouwen zwellen de borsten op, vanwege de melk. Het wachten is dus op de eerste man die zwanger kan worden. Dat roept dan weer de volgende vraag op in het leven van de 'brouwerij':
• Waarom heeft de man geen baarmoeder?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door BFA »

'Hans van de Mortel' schreef:Bij zwangere vrouwen zwellen de borsten op, vanwege de melk.
Vanaf het ogenblik dat de melkklieren van de man gestimuleerd worden, komt samen met de melk zwelling.
Daar bestaan onderzoeken over. Google en vindt.
'Hans van de Mortel' schreef:Het wachten is dus op de eerste man die zwanger kan worden.
Dit is iets heel anders. Niet direct gerelateerd.
'Hans van de Mortel' schreef:Waarom heeft de man geen baarmoeder?
Mannen doen andere dingen dan kinderen dragen. Daarbij een man die een kind draagt is geen man meer.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen staat vrij en maakt niet altijd blij.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

BFA schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Bij zwangere vrouwen zwellen de borsten op, vanwege de melk.
Vanaf het ogenblik dat de melkklieren van de man gestimuleerd worden, komt samen met de melk zwelling.
Daar bestaan onderzoeken over. Google en vindt.
• Weten homo's dit?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door BFA »

'Hans van de Mortel' schreef:Weten homo's dit?
Waarom zou dit belangrijk zijn voor homo's?
Het is een back up voor het geval dat de vrouw verdwijnt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Monique »

BFA schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Waarom heeft de man geen baarmoeder?
Mannen doen andere dingen dan kinderen dragen. Daarbij een man die een kind draagt is geen man meer.
Bij een baarmoeder hoort een uitgang.
Zou wel handig zijn wanneer iedereen tweeslachtig zou zijn.
Geen rollenpatroon meer....mogen mannen ook eens "genieten" van een zwangerschap.... :evil:
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

BFA schreef: Vanaf het ogenblik dat de melkklieren van de man gestimuleerd worden, komt samen met de melk zwelling.
Daar bestaan onderzoeken over. Google en vindt.
[
Ik wil dat testen. Hoe precies ? Hoe kan mijn melkproductie gestimuleerd worden ?

Ik zou maar geen dozijn huilende baby's bij mij zetten want dan wordt er vannales negatief gestimuleerd maar het zullen niet mijn tepels zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door BFA »

Veel soyamelk drinken, krijg je als man borsten van

en kijk ook eens:
http://www.google.be/#sclient=psy&hl=nl ... 16&bih=261" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

De link werkt niet, sorry.
Van dat soya melk dat lijkt me heel onwaarschijnlijk, want de Evolutie kon toch nooit voorzien dat er ooit soyamelk op de markt zou komen om de melkproductie van mannen desgewenst op gang te brengen?

Ik probeer maar een eigen, wss totaal onwetenschappelijke, verklaring:
De eerste seconde dat de zaadcel de eicel bevrucht staat alleen het element Leven vast, (nog) niet het element Geslacht. De natuur houdt een slag om de hand en steekt alle genetische info alvast in die bevruchte eicel. later wordt dan beslist welke kant mannetje of vrouwtje-het uitgaat en dan blijven al die kenmerken als een soort "aanzet" maar onderontwikkeld achter.
Omgekeerd zou je dan kunnen stellen dat een vrouwelijk geslachtsdeel een soort mislukte en onderontwikkelde penis is.

Mss kan een moslimgeleerde hier iets zinnigs over vertellen, iets met klei waar lucht in geblazen wordt of iets dergelijks ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door BFA »

mercator schreef:De link werkt niet, sorry.
Die is gerepareerd.
mercator schreef: later wordt dan beslist welke kant mannetje of vrouwtje-het uitgaat en dan blijven al die kenmerken als een soort "aanzet" maar onderontwikkeld achter.
Dit is mogelijk.

Er wordt ook van uitgegaan dat het een functie is in de man die tijdens evolutie deels verdwenen is. Niet alle mannen hebben nog melkklieren. Je moet deze hebben om in staat te zijn melk te produceren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

BFA schreef: Er wordt ook van uitgegaan dat het een functie is in de man die tijdens evolutie deels verdwenen is. Niet alle mannen hebben nog melkklieren. Je moet deze hebben om in staat te zijn melk te produceren.
Daar gaat dus mijn experiment. Ik zie me niet naar de dokter lopen om te vragen "kunt s checken of mijn melkklieren in orde zijn" :D ?

Zo heb ik s iets merkwaardigs gelezen over linkshandigheid. Blijkbaar is zo iets typisch menselijk, bij alle andere zoogdieren komt links-of rechts"potigheid" in dezelfde mate voor.
Oorspronkelijk zou de foetus ook geen voorkeur hebben , later ontwikkelt zich een specifiek gen dat rechtshandigheid bepaalt. En nu komt het komische, linkshandigen hebben dat gen NIET, zodat voor hen de oorspronkelijk dierlijke keuze openblijft ! Linkshandigheid is dus een evolutionnair defect, nl. een gen te weinig.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door BFA »

mercator schreef: Daar gaat dus mijn experiment. Ik zie me niet naar de dokter lopen om te vragen "kunt s checken of mijn melkklieren in orde zijn"
Beginnen experimenteren, geen dokter voor nodig. Na een dag of tien weet je het.
Ben benieuwd naar het resultaat.

PS: een paard wordt als een links dier aanzien.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: • Waarom bestaat er geen kattenvoer met muissmaak?
Dat is omdat de kattenbezitters hypocrieten zijn en medelijden hebben met de muisjes, terwijl hun harige oogappeltjes desnoods hele muizenfamilies uitmoorden en desgevallend levend verslinden. Kwestie van kop in het zand steken voor de schadelijkheid van katten.

Wat ik ook zo mooi vind is dat van die leren kauwkluiven voor honden, die zijn dan in de vorm van een echte kluif, alsof die hond dat wat zou uitmaken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Monique »

Moeten we een aktie gaan starten "bh's voor mercator"?
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

Monique schreef:Moeten we een aktie gaan starten "bh's voor mercator"?
Van die speciale lactatie-BH's dan, cup FF met een klepje. En een afkolfapparaat.
Ik zal dan publiekelijk op de grond gaan liggen, zoals een volgroeide zeug met een 12tal biggen die aan mijn tepels sabbelen.Dit alles om het experiment te bevestigen.
Ik laat de kartons soya-melk alvast aanrukken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Iets is altijd beter dan niets. Vandaar Darwin.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Monique schreef:Moeten we een aktie gaan starten "bh's voor mercator"?
[*]Van die speciale lactatie-BH's dan, cup FF met een klepje. En een afkolfapparaat.
Ik zal dan publiekelijk op de grond gaan liggen, zoals een volgroeide zeug met een 12tal biggen die aan mijn tepels sabbelen.Dit alles om het experiment te bevestigen.
Ik laat de kartons soya-melk alvast aanrukken.
Stel dat het lukt. Dan nog zal dit niks bewijzen. Je kunt hooguit je toekomst zeker stellen als kermisattractie. Net zoals de vrouw met de drie borsten, het lichaam met twee hoofden en vier benen, de man zo behaard waarop een doorsnee aap jaloers zou zijn.
BFA schreef: Er wordt ook van uitgegaan dat het een functie is in de man die tijdens evolutie deels verdwenen is.
Laten we het daar maar op houden. Als een van de ontelbare vele tekortkomingen van de evolutietheorie als gevolg van een ontstellend gebrek aan intelligentie-vermogen.

Iets is altijd beter dan niets. Vandaar Darwin. O ja? Zelfs Dawkins gaf toe dat hij het niet wist, maar desondanks de evolutietheorie als zaligmakend verklaarde. Want uit niets kan niet iets tot stand gebracht worden. Zelfs DAT snapte Dawkins ook wel en gaf dit toe. Maar dan toch . . . al die hetze tegen God. Terwijl hij alle hetze tegen de evolutietheorie mogelijk wil bewaren tot na zijn dood. Ik in ieder geval niet. Want ik heb geen last van vooroordelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Ariel »

Laat de sojamelk maar staan Mercator. Je hebt injecties met oestrogeen nodig.
Geef een man genoeg oestrogeen en de melkklieren ontwikkelen zich verder; hij kan gaan lacteren.
Waarom hebben mannen tepels? Het is niet rudimentair, want noch mensenmannen, noch hun voorlopers hebben volgens de wet van Darwin aan zogen gedaan

De knapste koppen uit de moderne evolutionaire wetenschap, als Stephen Jay Gould en Richard Lewontin hebben zich met deze vraag bezig gehouden. Het meest eerlijke antwoord: we weten het eigenlijk niet zeker. Waarschijnlijk krijgt het mannenlichaam tepels omdat het makkelijker is dan ze niet krijgen. Dat behoeft uitleg.

Tepels ontstaan al rond de derde week na bevruchting. Dat is veel eerder dan alle andere seksekenmerken en nog voor het ongeboren vruchtje onder invloed van chromosomen definitief een jongetje of een meisje wordt.

Zowel jongetjes als meisjes krijgen tepels, hoewel alleen meisjes ze later in hun leven nodig hebben. Dat komt bij meer lichaamsdelen voor, vooral de gelsachtsdelen. Die ontwikkelen zich aanvankelijk voor beide sekses gelijk. Maar op een bepaald moment in de ontwikkeling krijgt een jongetje een piemel, terwijl een meisje op die plek een clitoris krijgt.

Toch is er met de tepel iets geks aan de hand. Mannen hebben iets kleinere tepels dan vrouwen, maar ze zijn wel helemaal functioneel, inclusief zenuweinden, bloedvaten, spiertjes en een beginnetje van melkklieren. Geef een man genoeg oestrogeen en de melkklieren ontwikkelen zich verder; hij kan gaan lacteren.

De mens is het enige zoogdier waarbij de man complete tepels krijgt, bij andere diersoorten is de tepel ook aanwezig, maar zo klein, dat hij niet kan worden opgemerkt. Vol bij een reu of een kater maar eens aan zijn buik, je voelt hooguit kleine knopjes.

Waarom mensenmannen wel? Dat blijft voorlopig een raadsel.

http://www.faqt.nl/vraag-en-antwoord/wa ... en-tepels/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Toch is er met de tepel iets geks aan de hand. Mannen hebben iets kleinere tepels dan vrouwen, maar ze zijn wel helemaal functioneel,
Dat is niet noodzakelijk zo. Ik heb vrouwen gezien met kleinere tepels dan de mijne, grotere tot veel grotere ook.
Het verschil met dieren is ook niet goed opgemerkt door die wetenschappers. Iedereen die s naar zijn kat of hond kijkt ziet dat de tepels bij mannetjes en vrouwtjes er ook nagenoeg hetzelfde uitzien, alleen bij de voortplanting zwelen die van de vrouwtjes op.
Het mensdier is uniek in die zin dat de vrouwtjes constant grote borsten hebben, niet alleen wanneer die nuttig zijn voor de voortplanting.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen die vragen oproepen en onbeantwoord laten.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Ariel schreef: Toch is er met de tepel iets geks aan de hand. Mannen hebben iets kleinere tepels dan vrouwen, maar ze zijn wel helemaal functioneel,
Dat is niet noodzakelijk zo. Ik heb vrouwen gezien met kleinere tepels dan de mijne, grotere tot veel grotere ook.
Het verschil met dieren is ook niet goed opgemerkt door die wetenschappers. Iedereen die s naar zijn kat of hond kijkt ziet dat de tepels bij mannetjes en vrouwtjes er ook nagenoeg hetzelfde uitzien, alleen bij de voortplanting zwelen die van de vrouwtjes op.
Het mensdier is uniek in die zin dat de vrouwtjes constant grote borsten hebben, niet alleen wanneer die nuttig zijn voor de voortplanting.
Kijk, Mercator mag dan wel geen doctorandus, professor of hoogleraar of welke onbelangrijke wetenschappelijke titel dan ook voor zijn naam hebben staan, aan zijn uitleg kan menige wetenschapper een poepie ruiken. Het probleem met de hedendaagse wetenschappers is dat velen niet in staat zijn helder en logisch te denken. Zij redeneren al te vaak in termen van voorbarige onlogische conclusies.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie