commentaar op Ariel.

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

commentaar op Ariel.

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:Pilgrim hou op. :sly: Elk gezond mens kon gelijk bedenken dat deze aanslag niet door Boeddhisten gepleegd is.
Dit is een Islamitische aanslag, en straks hoor ik jou ook nog zeggen dat deze aanslag niks met Islam te maken heeft.
Ariel, ben jij een gezond mens? Zou het niet verstandiger zijn als je voortaan geen voorbarige conclusies etaleert? Zo wek je de indruk dat alle islamcritici domme bevooroordeelde nerds zijn. Persoonlijk is mijn islamkritiek genadeloos en snijdend, maar ik verlaag mij in ieder geval niet tot domme voorbarige conclusies. Denk liever eerst eens goed na voordat je hier plompverloren allerlei dwaasheden neerplempt. (Ik denk daarbij ook even aan de nogal bevooroordeelde kijk die je hebt op klimaatverandering die ik hier van je op dit forum tegengekomen ben).

Bovendien heb je hier als moderator een voorbeeldfunctie.

Ik zou er niet vreemd van opkijken als er ooit wèl een islamitische aanslag in Noorwegen zou worden gepleegd, maar laten we vooral ieder geval op zichzelf behandelen en vooraf het voordeel van de twijfel gunnen.
Laatst gewijzigd door xplosive op za jul 23, 2011 9:40 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Grote explosie bij kantoor premier Noorwegen

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:[
Ariel, ben jij een gezond mens? Zou het niet verstandiger zijn als je voortaan geen voorbarige conclusies etaleert? Zo wek je de indruk dat alle islamcritici domme bevooroordeelde nerds zijn.
Bovendien heb je hier als moderator een voorbeeldfunctie.

.
En zou jij misschien een beetje kunnen dimmen xplosive. Hier ben ik niet van gediend.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Grote explosie bij kantoor premier Noorwegen

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:En zou jij misschien een beetje kunnen dimmen xplosive. Hier ben ik niet van gediend.
Afgezien dáárvan zou ik het op prijs stellen als je mijn woorden ter harte neemt en tot enige gezonde zelfreflectie komt.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Grote explosie bij kantoor premier Noorwegen

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
Ariel schreef:En zou jij misschien een beetje kunnen dimmen xplosive. Hier ben ik niet van gediend.
Afgezien dáárvan zou ik het op prijs stellen als je mijn woorden ter harte neemt en tot enige gezonde zelfreflectie komt.
Ik waarschuw je xplosive. Als je iets persoonlijks tegen me heb dan doe je dat maar via PM.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Grote explosie bij kantoor premier Noorwegen

Bericht door xplosive »

Iedere poster hier kan zien dat Ariel mijn kritische posts hier verwijderd heeft. Wat zegt dit over Ariël? Duldt Ariel geen enkele kritiek? Het toppunt van kinderachtigheid, lijkt mij.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Grote explosie bij kantoor premier Noorwegen

Bericht door mercator »

xplosive schreef: Zo wek je de indruk dat alle islamcritici domme bevooroordeelde nerds zijn.
...maar dat vindt links van ALLE islamcritici, wat ze ook denken en/of schrijven. Neem nu een salon-wetenschapper als Hans Jansen die volwaardige academische studies en stukken presteert, die wordt door links ook so wie so als een achterlijke rechtse sukkel neergezet, dus het maakt écht niet uit . Het was mss idd beter geweest om niet onmiddellijk naar moslims te kijken-hoewel wie weet wat er allemaal achter zit, die Noorse kerel deed mij heel sterk aan Volkert G denken.
Als de Noorse aanslagen door een moslim waren gepleegd had links net zo goed gezegd dat het de daad van een gestoorde enkeling was die niet aan de moslimgemeenschap mag toegeschreven worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Grote explosie bij kantoor premier Noorwegen

Bericht door Manon »

xplosive schreef:Iedere poster hier kan zien dat Ariel mijn kritische posts hier verwijderd heeft. Wat zegt dit over Ariël? Duldt Ariel geen enkele kritiek? Het toppunt van kinderachtigheid, lijkt mij.
Dit zegt niks over Ariel. Dit zegt dat het moderatorteam besloten heeft dat u best uw toon kan matigen zodat dit forum weer niet richting stormfront opmarcheert.
Het is niet omdat men hier veel kan zeggen dat het ingrijpen van de moderators als persoonlijke aanval moet aanzien worden, beschouw het eerder als een gezamenlijk duwtje in de betere richting.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door Ariel »

Waar blijf je xplosive. Je stuurt me net een PM met een verzoek je om jouw account hier te verwijderen.want je hebt niet langer de behoefte om te verblijven op een forum dat door een tiran wordt geregeerd. Je goed recht, maar wij verwijderen geen accounts.
Ik heb je een PM gestuurd waar jij je posten kan vinden, en die heb jij niet geopend.

Maar waar blijf je nu. Je hebt toch behoefte aan een goed gesprek? Kom op dan zou ik zeggen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Grote explosie bij kantoor premier Noorwegen

Bericht door xplosive »

mercator schreef:
xplosive schreef: Zo wek je de indruk dat alle islamcritici domme bevooroordeelde nerds zijn.
...maar dat vindt links van ALLE islamcritici, wat ze ook denken en/of schrijven.
Maar betekent dat dan dat we daar dan zèlf nog een schepje bovenop moeten doen? Dat lijkt mij volstrekt zinloos en contraproductief. Wat heeft het voor zin om vooroordeelbevestigend gedrag te vertonen? Dient dat je zaak?
Laatst gewijzigd door xplosive op za jul 23, 2011 11:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:Waar blijf je xplosive. Je stuurt me net een PM met een verzoek je om jouw account hier te verwijderen.want je hebt niet langer de behoefte om te verblijven op een forum dat door een tiran wordt geregeerd. Je goed recht, maar wij verwijderen geen accounts.
Ik heb je een PM gestuurd waar jij je posten kan vinden, en die heb jij niet geopend.

Maar waar blijf je nu. Je hebt toch behoefte aan een goed gesprek? Kom op dan zou ik zeggen.
OK. Je daagt me uit en ik zie nu dat mijn posts slechts verplaatst zijn. Uiteraard ben ik niet te kinderachtig om die uitdaging aan te gaan. Ik hoop wèl dat jij mijn vorige posts ruimer interpreteert dan het op de hak nemen van jou als persoon, want daar was het mij juist niet om te doen. Feitelijk was het niet meer dan een goedmoedig advies van mijn kant. Het is meer vanuit mijn betrokkenheid hoe er tegen dit forum aangekeken zou kunnen worden dat mijn reacties ingegeven zijn. Het zou toch doodjammer zijn als lieden die zich met hand en tand tegen de islam verzetten terugschrikken voor botte ongenuanceerdheid die ze hier tegenkomen.
Laatst gewijzigd door xplosive op za jul 23, 2011 10:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Grote explosie bij kantoor premier Noorwegen

Bericht door xplosive »

circe schreef:Dit zegt dat het moderatorteam besloten heeft dat u best uw toon kan matigen zodat dit forum weer niet richting stormfront opmarcheert.
Het is niet omdat men hier veel kan zeggen dat het ingrijpen van de moderators als persoonlijke aanval moet aanzien worden, beschouw het eerder als een gezamenlijk duwtje in de betere richting.
Ik vind het vreemd dat mijn welgemeende opmerkingen nu ineens een stormfront-stempel opgedrukt krijgen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door Ariel »

Botte ongenuanceerdheid ? Dat had je moeten zeggen toen deze aanslag net gebeurd was, en niet een dag nadien. Iedereen of bijna iedereen dacht op dat moment dat deze aanslag door moslims gepleegd was.

Jij viel me persoonlijk aan xplosive. En ik kan dit geen goedmoedig advies vinden.
Ariel, ben jij een gezond mens? Zou het niet verstandiger zijn als je voortaan geen voorbarige conclusies etaleert? Denk liever eerst eens goed na voordat je hier plompverloren allerlei dwaasheden neerplempt
.

Kijk . Als Pilgrim dit tegen me gezegd had dan had ik deemoedig gezegd “Je had gelijk Pilgrim. Ik ben net zoals miljoenen andere mensen te voorbarig geweest, en ik had mijn ongelijk onmiddellijk erkent.

Maar ik ken jou niet, en jij kent mij niet. Je bent hier nog maar met op het forum, je hebt je sporen nog niet verdiend en je hebt tot nu toe nog weinig van je ware gezicht laten zien. Je hebt een topic geopend met cartoons, leuk, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Natuurlijk is wat deze knul gedaan heeft een schande en het is voor een normaal mens bijna niet te geloven wat deze schoft gedaan heeft. En, daar ben ik heel eerlijk in, hij heeft de anti Islam beweging niet geholpen met zijn massamoorden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:Botte ongenuanceerdheid ? Dat had je moeten zeggen toen deze aanslag net gebeurd was, en niet een dag nadien. Iedereen of bijna iedereen dacht op dat moment dat deze aanslag door moslims gepleegd was.
Dat neemt mijns inziens niet weg dat het onverstandig is om deze aanname (hoe algemeen aanvaard dan ook) als zekerheid voor te stellen. Maar goed, je hebt inmiddels laten zien dat je je daar volledig van bewust bent.
Ariel schreef:Jij viel me persoonlijk aan xplosive. En ik kan dit geen goedmoedig advies vinden.
Ik geef toe dat mijn kritiek nogal scherp was.
Ariel schreef:Kijk . Als Pilgrim dit tegen me gezegd had dan had ik deemoedig gezegd “Je had gelijk Pilgrim. Ik ben net zoals miljoenen andere mensen te voorbarig geweest, en ik had mijn ongelijk onmiddellijk erkent.
Je staat dus wèl open voor kritiek. OK.
Ariel schreef:Maar ik ken jou niet, en jij kent mij niet.
Het is ongelijk verdeeld, aangezien er op dit forum veel meer posts van jou staan dan van mij. Daardoor ben ik meer in de gelegenheid om een beeld van jou te krijgen dan jij van mij (vooralsnog).
Ariel schreef:Je bent hier nog maar met op het forum, je hebt je sporen nog niet verdiend en je hebt tot nu toe nog weinig van je ware gezicht laten zien. Je hebt een topic geopend met cartoons, leuk, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
OK. Het heeft dus vooral te maken met mijn Newbie-status. De door mij geplaatste cartoons laten echter volgens mij al wel een duidelijk beeld zien. Ga er maar vanuit dat ik te goeder trouw ben.
Ariel schreef:Natuurlijk is wat deze knul gedaan heeft een schande en het is voor een normaal mens bijna niet te geloven wat deze schoft gedaan heeft. En, daar ben ik heel eerlijk in, hij heeft de anti Islam beweging niet geholpen met zijn massamoorden.
Helaas. De kans dat de gevaren van het islamterrorisme (of überhaupt de gevaren van de verbreiding van de islam) hierdoor gemaskeerd worden is levensgroot aanwezig. Deze gebeurtenis zal ongetwijfeld door gewetenloze islampropagandisten aangegrepen worden om de westerse interne verdeeldheid over hoe het westen zich op dient te stellen tegenover de islam verder aan te wakkeren. Ook zal dit gebruikt worden om nog intensiever te kunnen gaan parasiteren op (nog verder aangewakkerde) westerse schuldgevoelens.

Blijft staan dat de door de van oorsprong Iraakse geestelijke Mullah Krekar geuite bedreigingen aan het adres van Noorse politici niet misselijk zijn.
Laatst gewijzigd door xplosive op za jul 23, 2011 11:46 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door Monique »

PMS kan inderdaad ook wel eens een beetje explosief zijn.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef: Helaas. De kans dat de gevaren van het islamterrorisme (of überhaupt de gevaren van de verbreiding van de islam) hierdoor gemaskeerd worden is levensgroot aanwezig. Deze gebeurtenis zal ongetwijfeld door gewetenloze islampropagandisten aangegrepen worden om de westerse interne verdeeldheid over hoe het westen zich op dient te stellen tegenover de islam verder aan te wakkeren. Ook zal dit gebruikt worden om nog intensiever te kunnen gaan parasiteren op (nog verder aangewakkerde) westerse schuldgevoelens.
Absoluut. Alles is ineens anders geworden. Dit is nieuw. Als een moslim dit gedaan had, was het schokkend geweest, maar te verwachten. Naar nu zijn we aangevallen door iemand uit ons eigen midden om het zomaar te zeggen. Dit is zo frustrerend. Het is niet te bevatten.
Ik zou willen dat ik de tijd terug kon draaien en de knaap met eigen handen de nek om kon draaien. 84 jongeren de dood ingejaagd om hun politieke idealen, en een ravage aangericht in Oslo. De tranen schieten me in de ogen als ik nadenk over wat deze arme jongeren door hebben gemaakt.
Je kan misschien hun linkse idealen bekritiseren, maar je blijft met je poten van deze jongeren af.
Wij kunnen ons nu gaan verontschuldigen en zeggen dat hij niet gehandeld heeft met een religieuze achtergrond, maar deze knaap heeft gehandeld met een politieke achtergrond en dat is net zo erg, of misschien nog wel erger.

Grrrrr. Ik heb uit frustratie al 5 sigaretten gerookt , en ik ben al bijna door mijn dag quota heen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
Ariel schreef:Botte ongenuanceerdheid ? Dat had je moeten zeggen toen deze aanslag net gebeurd was, en niet een dag nadien. Iedereen of bijna iedereen dacht op dat moment dat deze aanslag door moslims gepleegd was.
Dat neemt mijns inziens niet weg dat het onverstandig is om deze aanname (hoe algemeen aanvaard dan ook) als zekerheid voor te stellen. Maar goed, je hebt inmiddels laten zien dat je je daar volledig van bewust bent.

.
Als jij werkelijk denkt dat je weet hoe ik ben, dan weet jij dat ik echt niet altijd ongenuanceerdheid naar berichten kijk.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 78#p249778" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar deze daad was so vreselijk dat je het bijna niet kan beseffen en bijna niet kan verklaren dat iemand uit ons eigen midden dit gedaan heeft. Nou ja, we hebben er weer van geleerd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:Maar deze daad was so vreselijk dat je het bijna niet kan beseffen en bijna niet kan verklaren dat iemand uit ons eigen midden dit gedaan heeft. Nou ja, we hebben er weer van geleerd.
Eerlijk gezegd dacht ik ook allereerst aan een moslimaanslag, maar als ik die gedachte zou hebben verwoord dan zou ik hooguit hebben gesproken van een sterk vermoeden van mijn kant, omdat dat tenminste nog ruimte laat voor een eventuele andere mogelijkheid. Ik neem je verder niet echt iets kwalijk of zo, maar het zou mij verdriet doen als jouw (in mijn ogen) onvoorzichtigheid ertoe zou leiden dat rechtgeaarde islamcritici elkaar daardoor niet op dit forum zouden vinden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door Schepsel »

Ah, vitten op het beheer is de nieuwe mode. Deze Torvixc ofzo was een heuse trendsetter zo te zien.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door xplosive »

Ik zie het van mijn kant meer als een positief-kritische of opbouwend-kritische opstelling. Zeker niet als ongefundeerd en ongelimiteerd moderatortje-pesten. Ik was natuurlijk wel wat fel in mijn uitlatingen. Die felheid heeft natuurlijk nadelen, maar de boodschap komt dan wel zonder omzichtigheidsruis (wat als nadeel kan hebben dat de ernst en de bedoeling van je boodschap niet goed doorkomt) voor het voetlicht.

Enige associatie van X_TORVICX_X met mijn persoon kan ik niet waarderen en daar lijkt mij ook geen enkele aanleiding toe.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Je kan misschien hun linkse idealen bekritiseren, maar je blijft met je poten van deze jongeren af.
Juist, maar links was er als de kippen bij om de ellende van deze jongeren te exploiteren. Als authentieke "held" van de dag werd een allochtoon ge-interviewed die als redder werd opgevoerd. Exact als na de moorden in Alphen a/d Rijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door xplosive »

mercator schreef:Juist, maar links was er als de kippen bij om de ellende van deze jongeren te exploiteren. Als authentieke "held" van de dag werd een allochtoon ge-interviewed die als redder werd opgevoerd. Exact als na de moorden in Alphen a/d Rijn.
Waar het hier mijns inziens vooral om ging is de suggestie te wekken dat het hier om een islamitische allochtoon ging en daarmee de suggestie te wekken dat er met de islam niets loos is. Het is die door mij veronderstelde opzet waaraan ik mij ergerde. Zou je er evenveel moeite mee gehad hebben, mercator, als er een interview met een uit (bijvoorbeeld) Zwitserland afkomstige en overduidelijk niet-islamitische allochtoon te zien zou zijn geweest? Misschien kun je maar beter voorzichtig zijn met het woord 'allochtoon', want het gaat immers om de islam en niet om het allochtoon-zijn. Je loopt anders het risico gemakkelijk verwarring te creëren.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door Dhana »

Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat jij Ex.... niet vanuit puur indhoudelijke kritiek op een post van Ariel het onderwerp aansneed, maar dat er meer speelde en wel het feit dat er posts van jou verwijderd zijn. Als je een "gezond" weldenkend mens zou zijn, waarvan je stelt dat Ariel dat niet zou zijn, had je een topic geopend met de vraag waarom dat het geval is geweest. Ik ken Ariel inmiddels als een redelijke vrouw met een meer dan gezond verstand en een goede kijk op zaken en had je daar een geunaceerd antwoord op gekregen. Ariel mag hier dan als lid van het moderatorteam het meest prominent aanwezig zijn maar dat wil nog niet zeggen dat zij hier uit zou zijn zich een machtspositie aan te meten en dat zij de enige is die de zaken hier beheert. Iets waarvan ik sterk de indruk krijg dat het jou wel zou liggen.

Misschien een idee om zelf een forum op te zetten als jij zo goed weet hoe het allemaal moet en kan je daar als moderator jeeigen stempel op drukken. Hier is altijd nog zo dat iedereen hier posten vanuit een eigen persoonlijk inzicht en dat Ariel ieder forumlid beschouwt als een lid van het FFI-team. Je doet me nu sterk denken aan moslims die roepen dat alleen zij de enige waarheid in pacht hebben en andersdenkende met de meest denkbare minachting benaderen en er bij tegengas niet voor schromen op de man te gaan spelen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door xplosive »

Dhana schreef:Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat jij Ex.... niet vanuit puur indhoudelijke kritiek op een post van Ariel het onderwerp aansneed, maar dat er meer speelde en wel het feit dat er posts van jou verwijderd zijn.
Mijn eerste post van kritiek was de bovenste post van mij in deze draad hier die oorspronkelijk in het topic "Drama in Noorwegen" (of ook wel: "Grote explosie bij kantoor premier Noorwegen") gepost werd. Toen ik die post er neergezet had was er op dat moment vooraf nog geen enkele post van mij door Ariel uit het topic "Drama in Noorwegen" verwijderd. Deze post van mij schoot Ariel in het verkeerde keelgat en zo is de bal aan het rollen gegaan.

Dus ga de boel hier nou niet om lopen draaien zonder dat je enige kennis van zaken hebt over hoe het er werkelijk aan toe gegaan is.
Dhana schreef:Als je een "gezond" weldenkend mens zou zijn, waarvan je stelt dat Ariel dat niet zou zijn,
Hier ga je weer de fout in, want ik stelde Ariel slechts een vraag en beweerde wat dat betreft helemaal niets over Ariel. Lees het maar eens goed terug voordat je fantasie nog verder op hol slaat.
Dhana schreef:Ik ken Ariel inmiddels als een redelijke vrouw met een meer dan gezond verstand en een goede kijk op zaken
Het kan best zijn dat Ariel zich doorgaans redelijk en onbevooroordeeld opstelt, maar niemand is volmaakt zoals nu ook maar weer blijkt.
Dhana schreef:Ariel mag hier dan als lid van het moderatorteam het meest prominent aanwezig zijn maar dat wil nog niet zeggen dat zij hier uit zou zijn zich een machtspositie aan te meten en dat zij de enige is die de zaken hier beheert.
Ik vond dat ze anders op mijn post had kunnen reageren en Ariel geeft ook zelf toe dat dat ook gebeurd zou zijn als ze mij beter had gekend. Mijn posts werden zo snel verwijderd nadat ik ze gepost had dat ik mij nauwelijks kon voorstellen dat daar zo snel overleg over zou zijn gepleegd.
Dhana schreef:Iets waarvan ik sterk de indruk krijg dat het jou wel zou liggen.
Ik weet niet waar die indruk van jou vandaan komt, maar ik kan je verzekeren dat ik al in heel wat democratische overlegstructuren naar volle tevredenheid van de betrokkenen heb gefunctioneerd.
Dhana schreef:Misschien een idee om zelf een forum op te zetten als jij zo goed weet hoe het allemaal moet en kan je daar als moderator je eigen stempel op drukken.
Dus het is volgens jou zo dat als je zelf geen forum opzet je op een ander forum geen recht van spreken hebt en geen suggesties aan de hand mag doen?
Dhana schreef:Hier is het altijd nog zo dat iedereen hier post vanuit een eigen persoonlijk inzicht en dat Ariel ieder forumlid beschouwt als een lid van het FFI-team.
Als het is zoals jij zegt dan zul je mij daar niet over horen klagen.
Dhana schreef:Je doet me nu sterk denken aan moslims die roepen dat alleen zij de enige waarheid in pacht hebben en andersdenkenden met de meest denkbare minachting benaderen en er bij tegengas niet voor schromen op de man te gaan spelen.
Ik heb hier slechts een zeer uitgesproken mening verkondigd over hoe ik denk dat je het beste met bepaalde zaken om kunt gaan. Nergens heb ik beweerd dat ik de wijsheid in pacht heb. Als mensen met goede tegenargumenten komen sta ik daar altijd voor open. Moslims daarentegen kruipen op een gegeven moment weg voor goede tegenargumenten, omdat ze op een gegeven ogenblik heel goed aanvoelen dat hun eigen islam-argumenten onmogelijk houdbaar zijn.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door Ariel »

Klaar xplosive. Over.... Laten we elkaar de hand schudden.
We kunnen even boos op elkaar zijn, dat maakt niet uit, maar boos blijven is des duivels zegt mijn moeder altijd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: commentaar op Ariel.

Bericht door xplosive »

Ik ben niet zo gauw boos. Hooguit verdrietig. En ik heb verder "no hard feelings". Ik zie alleen wel graag dat er een juist en evenwichtig beeld geschapen wordt. Ik besef dat het niet altijd makkelijk is om zo'n evenwichtig beeld te ontwikkelen. Soms zijn bepaalde situaties gewoon erg verwarrend. En natuurlijk wil ik je de hand schudden. Het is nooit mijn bedoeling geweest om je af te kraken, hoewel het er misschien wel de schijn van had (en dat is dan weer aan mijzelf te wijten).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie