Breivik. Drama in Noorwegen

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:Over 100 jaar kan er wel eens heel anders naar Anders gekeken worden dan nu.
Ik hoop van niet! :shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

Zwartmeer schreef: Over 100 jaar kan er wel eens heel anders naar Anders gekeken worden dan nu.
Dan is dat in een maatschappij die brutaliteit en geweld als dagelijks onderdeel van het leven een normale bedoeling vindt. Een beetje à la Iran. Dan heeft alles gefaald waar we nu voor vechten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Zwartmeer »

Zit deze neiging tot dodelijk terrorisme verborgen in het hart van het rechts-nationalistische denken?
Ik las of hoorde op een filmpje van de EDL iemand zeggen dat het bij hen geen vijf jaar meer duurt voordat er iemand uit hun midden een zelfmoordaanslag pleegt. Een zelfmoordaanslag ja! Iemand die toch niet lang meer heeft is tot zoiets wel in staat. Dit kan een realiteit worden. Het klimaat verhard. Maar waarom rechts-nationalistisch als voorbeeld nemen terwijl het overwegend links is dat met geweld zijn ideen erdoor wil drukken?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Zwartmeer »

BFA schreef:
Zwartmeer schreef: Over 100 jaar kan er wel eens heel anders naar Anders gekeken worden dan nu.
Dan is dat in een maatschappij die brutaliteit en geweld als dagelijks onderdeel van het leven een normale bedoeling vindt. Een beetje à la Iran. Dan heeft alles gefaald waar we nu voor vechten.
Misschien hebben ze dan wel net die burgeroorlog waar wij het vaak over hebben achter de rug en gewonnen...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Ariel »

I will always know that I am perhaps the biggest champion of cultural conservatism, Europe has ever witnessed since 1950. I am one of many destroyers of cultural Marxism and as such; a hero of Europe, a savior of our people and of European Christendom – by default. A perfect example which should be copied, applauded and celebrated. The Perfect Knight I have always strived to be. A Justiciar Knight is a destroyer of multiculturalism, and as such; a destroyer of evil and a bringer of light. I will know that I did everything I could to stop and reverse the Europeancultural and demographical genocide and end and reverse the Islamisation of Europe
De man lijdt aan een heel ernstige vorm van narcisme. Hij ziet zich zelf als de verlosser. :ohmy:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

Zwartmeer schreef: Misschien hebben ze dan wel net die burgeroorlog waar wij het vaak over hebben achter de rug en gewonnen...
Zwarte humor voor de zwarte dagen die in aantocht zijn?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Aldebaran »

Heel interresant om dit hier allemaal door te lezen. In de eerste postings heeft iedereen hier z'n oordeel al weer snel klaar. Het is de Islam, Eurabia is begonnen. Of natuurlijk links, want die haten we hier ook. En dat het nieuws dat het een meneer is die heel veel gemeen heeft met het gedachtengoed dat hier zo gewaardeerd wordt. Deze strijder tegen het multiculturalisme en islamisering. Nee maar dan gooien we het maar snel over een andere boeg. Terwijl jullie allemaal hier weten dat dit het gedachtengoed is dat jullie aanwakkeren. Vaak was ik hier en heb ik hier te vuur en te zwaard mijn standpunt moeten verdedigen dat het aanwakkeren van haat niets dat goed is oplevert. Men had het hier over "ze" als dieren in de zee te drijven. Nee, dan zou het allemaal goed komen. Feit is dat die haattaal hier gedoogd werd en dat ik me moest verantwoorden voor een gematigde opvatting. Ik was een dhimmy, eentje van de linkse kerk en weet ik wat voor labletjes jullie hier in dezeincrowd allemaal bedacht hebben. Voor wie me niet geloofd, doe gerust een search op mijn eerdere postings hier. Maar beloof me een ding...DOE NOU EINDELIJK DIE OGEN EENS OPEN EN DENK NA BIJ WAT JE DOET.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:Over 100 jaar kan er wel eens heel anders naar Anders gekeken worden dan nu.
Ik hoop van niet! :shock:
Maar dan ben jij toch al lang dood dus wat maakt het uit :) ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

Ariel schreef: De man lijdt aan een heel ernstige vorm van narcisme. Hij ziet zich zelf als de verlosser.
Hij is hetzelfde als de Islamitische terroristen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mercator »

Aldebaran schreef:HTerwijl jullie allemaal hier weten dat dit het gedachtengoed is dat jullie aanwakkeren. Vaak was ik hier en heb ik hier te vuur en te zwaard mijn standpunt moeten verdedigen dat het aanwakkeren van haat niets dat goed is oplevert. Men had het hier over "ze" als dieren in de zee te drijven. Nee, dan zou het allemaal goed komen. Feit is dat die haattaal hier gedoogd werd en dat ik me moest verantwoorden voor een gematigde opvatting.
Ja hartelijk bedankt voor je moraliserende poco-donderpreek maar je zal ook gezien hebben dat niemand hier die actie van Anders B goedkeurt. En die verandert niets aan het molticul-probleem in Europa.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

Aldebaran schreef: Het is de Islam,
Wat dacht jij in eerste instantie, meneer op het kreupele paard?
Feit is dat in alle media aan Islam gedacht werd. Op de Islamitische fora werden danspasjes gemaakt en claims gepost waarmee ze zich de aanslag toe eigenden.
Dat is al allang vergeten. Vergeten om naar hier met de vinger te kunnen wijzen.
Aldebaran schreef:En dat het nieuws dat het een meneer is die heel veel gemeen heeft met het gedachtengoed dat hier zo gewaardeerd wordt.
Oppervlakkig lijkt dit zo, had je kunnen constateren als je dit topic zorgvuldig gelezen had.
Aldebaran schreef:Vaak was ik hier en heb ik hier te vuur en te zwaard mijn standpunt moeten verdedigen dat het aanwakkeren van haat niets dat goed is oplevert.
Hoog in het zadel op een kreupel paard. Heb je nog niet door dat kreupele paarden gediskwalificeerd worden?
Aldebaran schreef:Men had het hier over "ze" als dieren in de zee te drijven
Ben je zeker dat men niet een beetje aan het lachen met je was.
Aldebaran schreef:DOE NOU EINDELIJK DIE OGEN EENS OPEN EN DENK NA BIJ WAT JE DOET.
Hoge zadels zal jij nooit afleren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Drama in Noorwegen of wijze les?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pfffffft !

Ik heb alles gelezen.

Het eindigt met : mensenrechten, een term die volgens Mercator liefst vijftigmaal gebruikt werd. Zeer verwarrend allemaal.

Tussendoor kon Pilgrim nog even z'n hart ophalen aan zijn troeteldier Chaimae. Beschamend gewoon dat Mercator, die altijd opvalt door zijn scherpe concentratievermogen, hem hierbij moest 'terugfluiten'. Pilgrim heeft wel vaker moeite met het uit elkaar houden van koele objectieve verslaggeving en subjectieve voorkeur emoties.

Een mohammedaanse taxi-chauffeur scheurt knoerthard door het rode licht in Amsterdam. Dat werd toen dag met het handje voor een hele mooie jonge meid die in haar auto op het kruispunt van de sokken werd gereden. Verschrikkelijk veel leed voor de moeder die het maar niet begrijpen kon. Net zoals hier op het forum waar het veel op lijkt dat niemand die Oslo moordpartij wil begrijpen. Pas nog veel doden (60?) in een ziekenhuis in Nederland. Was het in Rotterdam? Vanwege een dodelijke bacterie. Het was daar een beestenbende met betrekking tot de hygiëne. En de directeur die daar verantwoordelijk voor was? Ach . . . die waste zijn handen in onschuld. Wat moest hij anders? Hij stond genoteerd als een ziekenhuis directeur met de allergrootste bonus. Trouwens, er sterven per jaar meer mensen in het ziekenhuis aan vormfouten dan aan ongelukken in het verkeer. Het kan ook gebeuren dat je kind van acht net buiten school wordt dood getrapt door een Marokkaans joch in Limburg, waarvan de vader van de moordenaar z'n schouders ophaalt omdat hij de commotie erom heen niet begrijpt, want het was immers de wil van allah. (waar geschiedde gebeurtenis in Limburg. Ook de uitspraak van de vader) En moet ik nou nog over Vietnam beginnen, of over Cambodja, of . . . ? Ik vraag mij weleens af . . . nou laat maar.

Ik heb het hier al eens eerder gezegd: wie kiespijn heeft, interesseert het slechts hoe hij daar vanaf kan komen, en niet het probleem van al die duizenden aan honger oedeem en geweld lijdende islamieten in Somalië.

Geef mij dan maar de dader van Oslo. Die gaat het binnenkort haarfijn uitleggen voor de rechtbank, zodat we het allemaal begrijpen kunnen.

Mensenrechten, beschaving en al wat dies meer zij heeft hier niks mee te maken. Het gaat erom welke keuze een mens maakt. En of die nu goed of fout is, mag in de eerste plaats beoordeeld worden door de partij die geconfronteerd werd met de keuze van de Oslo-moordenaar.

Wie niet leert van de geschiedenis heeft geen toekomst. (een keuze) En daar zijn wij in een democratie allemaal debet aan.

We gaan vooral tegen onze wil dood omdat we niet willen leren en niet willen begrijpen.

Trouwens, over mensenrechten gesproken. Wie bepaalt dit? In ieder geval nooit het slachtoffer. Wie een ander mens vermoordt kan ik Nederland nog altijd rekenen op minstens zes jaar, dat na de actie-korting op vier jaar uitkomt. Ik kende iemand van 18, die al na één jaar vrij kwam. Dat kan dus ook. Hangt van de keuze van de rechter af. Een andere bekrompen van geest rechter stuurt iemand voor moord 12 jaar naar een tralie-hotel. Het kan verkeren.

Een psychopaat is een mens zonder gevoel. Hij snijdt mensen de keel door omdat hij daar toevallig zin in had en weet dat hij fout was. De Oslo-moordenaar is dus geen psychopaat. Hij is zich niet bewust dat hij fout gehandeld heeft. Integendeel, hij is ervan overtuigd dat hij goed gehandeld heeft. En nog wel in het belang van de mensheid. Hij zou dus weleens de nobel prijs voor de vrede kunnen krijgen. Je weet het nooit. Die kreeg dat beestmens Yasar Arafat tenslotte ook. Maar niet eerst nadat hij voorgesteld was aan onze gedenkwaardige godvruchtige koningin Beatrix.

Hebben we niks beters te doen dan deze op de thee visite van Job Cohen gelijkende keuvelpraat?
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op zo jul 24, 2011 10:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Over 100 jaar kan er wel eens heel anders naar Anders gekeken worden dan nu.
Hypothetisch gezien acht ik dat zeer wel mogelijk. Stel dat er een mirakuleuze ommekeer komt en de moslims worden uit Europa verdreven en de linkse ideologieën worden in de vuilnisbak geschoven dan zal Anders B standbeelden van zichzelf zien verschijnen als "wegbereider der Revolutie".
Als analogie denk ik aan Robespierre, een psychisch gestoorde massa-moordenaar eerste klas die nu nog in Frankrijk als een held en Groot Fransman wordt beschouwd. Maar als de Oostenrijkers in 1796 de Fransen bij Valmy hadden overwonnen was Robespierre de geschiedenis ingegaan als een soort Dutroux.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Aldebaran »

mercator schreef: Ja hartelijk bedankt voor je moraliserende poco-donderpreek maar je zal ook gezien hebben dat niemand hier die actie van Anders B goedkeurt. En die verandert niets aan het molticul-probleem in Europa.
Voorspelbaar mercator. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar hier waren toch echt mensen doelwit van een multiculti-hater. Moesten die multi-culti's niet de zee in worden gedreven van jullie geliefde BFA? En wat zei jij toen ook alweer mercator? Zullen we het er even bij zoeken?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Drama in Noorwegen of wijze les?

Bericht door Zwartmeer »

Allah de sadist schreef: Een psychopaat is een mens zonder gevoel. Hij snijdt mensen de keel door omdat hij daar toevallig zin in had en weet dat hij fout was. De Oslo-moordenaar is dus geen psychopaat. Hij is zich niet bewust dat hij fout gehandeld heeft. Integendeel, hij is ervan overtuigd dat hij goed gehandeld heeft. En nog wel in het belang van de mensheid. Hij zou dus weleens de nobel prijs voor de vrede kunnen krijgen. Je weet het nooit.
Ik zal even wat olie op het vuur gooien!

De reden waarom een moslim aanslagen pleegt is dezelfde als waarom bankovervallers bankenovervallen. Om er zelf beter van te worden. Egoïsme. Er zit helemaal niks hogers of idealistisch in deze daden. Van Anders kan ik nog zeggen dat hij zichzelf heeft opgegeven. Hij wordt er niks beter van. Hier niet, in het hiernamaals niet. Het enige wat ie bereikt heeft is dat ie de meest gehate man van de wereld op dit moment is. En dat verschil wil ik maken. In iedergeval heeft zijn daad niet een materialistische achtergrond zoals dat bij moslimterroristen wel het geval is.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op zo jul 24, 2011 11:42 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mercator »

Aldebaran schreef: En wat zei jij toen ook alweer mercator? Zullen we het er even bij zoeken?
Doe geen moeite, ik zou graag alle-of toch de meeste-Mohammedanen uit Europa zien verdwijnen, is dat duidelijk genoeg ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

Aldebaran schreef: Moesten die multi-culti's niet de zee in worden gedreven van jullie geliefde BFA?
Je toont dat je, je eigen posten waar je heen verwijst niet goed gelezen hebt. Wat kan je anders van ruiters op kreupele paarden verwachten. Hoogstandjes lukken op zulke dieren niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Aldebaran »

Ach BFA, na al die jaren hier nog met compensatieagrressie bezig om je miserabele bestaan wat te pimpen? Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Kom overigens van een site waar idd ook één meneer meteen aan islamterroristen dacht. Deze meneer noemt zichzelf nationalist. Ja dan weten jij en ik al ongeveer waar dat heen gaat. De puurheid van de natie enzo. Deze meneer ondervond overigens ogenblikkelijk tegengas van andere forumleden. Maar het zal wel een dhimmy-site wezen he? Anders klopt je wereldbeeld niet. Kan je misschien voor één keer een vent wezen en je distantiëren van het volledige gedachtegoed van meneer Breivik? Om je over de brug te helpen kan ik je melden dat je lichtend voorbeeld Wilders (vind ik eigenlijk een halve dhimmy vergeleken met jouw hoor) je inmiddels is voorgegaan.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Zwartmeer »

Aldebaran schreef:Ach BFA, na al die jaren hier nog met compensatieagrressie bezig om je miserabele bestaan wat te pimpen? Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Kom overigens van een site waar idd ook één meneer meteen aan islamterroristen dacht. Deze meneer noemt zichzelf nationalist.
Er waren verscheidene moslimorganisaties die de aanslag eerst claimden. Heb je een idee waarom?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

Allah de sadist schreef:Geef mij dan maar de dader van Oslo. Die gaat het binnenkort haarfijn uitleggen voor de rechtbank, zodat we het allemaal begrijpen kunnen.
Ik heb jou al gezegd dat het lijkt of je voor de vijand werkt. Nu zit je, je al te verkneukelen is de censuur die gaat ingesteld worden door die acties en de voorhamer die gaat neerkomen na het proces.
Het voornaamste wat jij brengt zijn redenen om deze site op te doeken. Zeker met de censuurhamer die nu in handen is om mee te slaan.
Allah de sadist schreef:Een psychopaat is een mens zonder gevoel. Hij snijdt mensen de keel door omdat hij daar toevallig zin in had en weet dat hij fout was. De Oslo-moordenaar is dus geen psychopaat. Hij is zich niet bewust dat hij fout gehandeld heeft. Integendeel, hij is ervan overtuigd dat hij goed gehandeld heeft. En nog wel in het belang van de mensheid.
Allah, ben jij ook een psychopaat?

Verder lijkt je argumentatie teveel op die van Ibn Kathir.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Aldebaran »

Nou mensen het was gelijk weer beregezellig hier, maar ik moet nu toch echt gaan. Ik zit hier verdomme wel op m'n vakantieadres moet je weten.

En goed blijven nadenken aan wat er nu echt in Noorwegen gebeurd is en hoe dat nou allemaal zooooo onverwachts voor jullie allemaal uit de lucht komt vallen.

Misschien dat ik nog een hulplijn open voor over de toeren geraakte islamofoben.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

Aldebaran schreef:Ach BFA, na al die jaren hier nog met compensatieagrressie bezig om je miserabele bestaan wat te pimpen? Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Kom overigens van een site waar idd ook één meneer meteen aan islamterroristen dacht. Deze meneer noemt zichzelf nationalist. Ja dan weten jij en ik al ongeveer waar dat heen gaat. De puurheid van de natie enzo. Deze meneer ondervond overigens ogenblikkelijk tegengas van andere forumleden. Maar het zal wel een dhimmy-site wezen he? Anders klopt je wereldbeeld niet. Kan je misschien voor één keer een vent wezen en je distantiëren van het volledige gedachtegoed van meneer Breivik? Om je over de brug te helpen kan ik je melden dat je lichtend voorbeeld Wilders (vind ik eigenlijk een halve dhimmy vergeleken met jouw hoor) je inmiddels is voorgegaan.
Pathetiek is nog steeds je sterke kant.
Aldebaran schreef: Kan je misschien voor één keer een vent wezen en je distantiëren van het volledige gedachtegoed van meneer Breivik?
Waarom, als de overeenkomsten oppervlakkig zijn?
Aan Mohammedanen vraag je dit ook niet. Wekelijks vallen onder Mohammedaans terrorisme meer doden dan dit weekend in Oslo zijn gemaakt. Waarom meet je met 2 maten en 2 gewichten.
Je mag een ideologie niet oordelen aan de actie van een man, is dit niet wat jij over Islam zei? Islam kent duizenden terroristen.
Niet jouw fout, het is je kreupele paard dat de verkeerde passen maakt.

Ik ga slapen, ik moet morgen om 5h op en wedstrijd rijden. Je mag mij al verwijten wat je wil. Dit is iets wat jouw paard niet meer kan.
Laatst gewijzigd door BFA op zo jul 24, 2011 11:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mercator »

Aldebaran schreef: Misschien dat ik nog een hulplijn open voor over de toeren geraakte islamofoben.
Die hebben we al, het Freethinkers forum vol linkse Florence Nightingales, doe wederom maar geen moeite :D Heb jij al een vreugdedansje gedaan op je vakantie adres( zeer lage prijzen voor Egypte wegens Arabische Lente) nu de schutter zowaar een Wildersofiel (b)leek te zijn ? Net zoals je moslimtroetels dat doen telkens er Ongelovige honden worden afgemaakt?
Wie weet maakt een of andere imam in Pakistan nu zijn kudde wijs dat de 92 gedode Ongelovigen in Noorwegen slachtoffer zijn van een Mohammedaanse martelaar en staan ze nu volop te dansen van blijdschap voor hun grot 8) .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Ariel »

Aldebaran schreef:
En goed blijven nadenken aan wat er nu echt in Noorwegen gebeurd is en hoe dat nou allemaal zooooo onverwachts voor jullie allemaal uit de lucht komt vallen.
.
Doen we, en dan denken we gelijk ook na over de inmiddels meer dan 17.000 terreurdaden die door moslims gepleegd zijn , maar die nu plotseling blijkbaar in het niet vallen, of niet gebeurd zijn.
Islam is geen cent veranderd door het Noorse bloedbad . De politieke Islam is nog net zo gevaarlijk als voor 22 juli.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

mercator schreef:Wie weet maakt een of andere imam in Pakistan nu zijn kudde wijs dat de 92 gedode Ongelovigen in Noorwegen slachtoffer zijn van een Mohammedaanse martelaar en staan ze nu volop te dansen van blijdschap voor hun grot
Die hun teleurstelling zal groot zijn, als morgen daar de krant van gisteren komt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie