Schandalen met hulpverleners

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door BFA »

xplosive schreef:
Monique schreef:Kijk maar eens wat Nigel Farage vindt van de EU op youtube.
Nigel Farage laat zien dat er veel loos is met de EU en dat het in democratisch opzicht nog wel wat te wensen overlaat. Dat wil niet echter niet zeggen dat er een totale AFWEZIGHEID van democratie in de EU is. Dus om dan van een dictatuur te spreken gaat mijns inziens wel wat ver.
Nigel Farage toont ook dat hij nog steeds vertrouwen heeft in het Democratisch proces om de EU bij te schaven.

Roepen om een dictatuur is hetzelfde als vragen om meer EU-dictatuur. Het is makkelijker dan visie.
Als het Democratisch proces kapot is er niets meer. Sta je daar als een kind met kapot speelgoed. kapotgemaakt omdat het niet helemaal volgens wensen functioneert.

Feit is, de hele EU economische crisis vind zijn oorsprong in de dictaturen uit het verleden. En nog het feit dat met dit dictatoriaal verleden veel te licht omgesprongen is.
Nog willen er idioten terug naar dat dictatoriaal verleden.
Laatst gewijzigd door BFA op wo jul 27, 2011 3:59 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Pilgrim »

xplosive schreef:
mercator schreef:Europa heeft toch al een dictatuur? We noemen dat de EU en dat reist over en weer van Straatsburg naar Brussel.
Hoe wil jij hard maken dat de EU een dictatuur is als de Europarlementariërs democratisch gekozen worden?
het probleem is dat dat Europarlement niet zo heel veel te vertellen heeft. Dat zei Nigel Farage laatst nog.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jul 27, 2011 3:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Je had het over een dictatuur instellen en dat kan volgens mij op dit moment alleen via een staatsgreep. Wil je in heel Europa een dictatuur instellen dan moet je dus in ALLE Europese landen een staatsgreep uitvoeren, simpelweg omdat Europa nog steeds in nationale staten verdeeld is. Dit scenario vind ik erg onwaarschijnlijk. :?
In sommige landen zou een krachtige anti-moslimpolitiek ook democratisch kunnen ingesteld worden, ik denk hierbij aan Vlaanderen. 80 % van de Vlamingen (zowat alle niet moslims minus de roden en de groenen) is de moslims zat en wil er iets aan doen. Maar door de wurggreep van België én de EU kan daar niets van in huis komen.
Het is m.i. idd allemaal theorie, ik geef onze beschaving nog een dikke 20 jaar en dan zal het afgelopen zijn. Niet met spectaculaire staatsgrepen en burgeroorlogen, maar heel stilletjes gaat het licht uit. Tenzij: er een mirakel gebeurt. Het bestaan daarvan wordt overigens officiëel erkend door de Paus.

Wel ja, waarom niet de Paus terug alle macht geven over de Gekroonde Hoofden zoals in 1095 Urbanus II de Europese vorsten opriep om de moslims s mores te leren? Allemaal wilden ze meedoen. Behalve de graven van Holland.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: het probleem is dat dat Europarlement niet zo heel veel te vertellen heeft.
Een probleem ? Dat is juist goed ! Het zou helemaal niet mogen bestaan .Geen enkele Europeaan(tenzij de EU profiteurs zelf) heeft ooit voor dat parlement gevraagd.
Weet je dat ze een Europese belasting willen opleggen voor ALLE burgers, alleen maar om heel die EU-constructie te betalen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Manon »

BFA schreef:
circe schreef:In Nederland wel. Daar was het antwoord NEEN. dus zijn ze gewoon verdergegaan.
Dat was over het Lissabon verdrag.
ik heb het over veel eerder. Dan is er nooit door iemand geprotesteerd. Over dat Lissabon verdrag weet je uit mijn posts hoe ik denk. Ik kan met inertia leven, jij en Mercator hebben daar precies problemen mee.
ho? "veel eerder"? hebben ze jou toen iets gevraagd? Mij hebben ze enkel iets gevraagd toen ik een jaar of elf was en de juf de juiste antwoorden eerst netjes had voorgeschreven.

Wat die inertia en Mercator hierbij komen doen is me een raadsel. Ik krijg eerder de indruk dat jij ergens over gefrustreerd bent. Laat je lekker gaan hoor, niemand heeft er last van.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door BFA »

circe schreef:Mij hebben ze enkel iets gevraagd toen ik een jaar of elf was
Waarom hebben je ouders niets in vraag gesteld? Ze hadden alle mogelijkheid.
circe schreef: Wat die inertia en Mercator hierbij komen doen is me een raadsel.
Duidelijk is dat Mercator en ook jij de inertia van het politiek proces niet begrijpen en aanvaarden.
circe schreef: Ik krijg eerder de indruk dat jij ergens over gefrustreerd bent.
Frustratie lijkt me eerder te komen van jou.
circe schreef:Laat je lekker gaan hoor, niemand heeft er last van.
Ik kan dit. In tegenstelling tot jij die zich niet kan laten gaan als gevolg van eigen keuze.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

circe schreef: ho? "veel eerder"? hebben ze jou toen iets gevraagd? Mij hebben ze enkel iets gevraagd toen ik een jaar of elf was en de juf de juiste antwoorden eerst netjes had voorgeschreven.
De euro wilden we niet, de EU al helemaal niet, de massale import van moslims ook niet, dat de Vlamingen méér België gaan krijgen ipv minder al helemaal niet en dan moet ik aannemen dat we in een democratie leven ? Geef mij dan maar een dictatuur die op het juiste spoor zit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

circe schreef: ho? "veel eerder"? hebben ze jou toen iets gevraagd? Mij hebben ze enkel iets gevraagd toen ik een jaar of elf was en de juf de juiste antwoorden eerst netjes had voorgeschreven.
De euro wilden we niet, de EU al helemaal niet, de massale import van moslims ook niet, dat de Vlamingen méér België gaan krijgen ipv minder al helemaal niet en dan moet ik aannemen dat we in een democratie leven ? Geef mij dan maar een dictatuur die op het juiste spoor zit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door BFA »

mercator schreef: De euro wilden we niet,
Voor de Euro er was heb je, je stem niet verheft.
mercator schreef:de EU al helemaal niet
Voor de EU er was heb je, je stem niet verheft.
mercator schreef:de massale import van moslims ook niet
Dit is ongemerkt binnengeslopen. 20 jaar geleden toen je al kon merken dat er iets mis was, had je geen kritiek.
mercator schreef:dat de Vlamingen méér België gaan krijgen ipv minder al helemaal niet en dan moet ik aannemen dat we in een democratie leven
Bart De Wever heeft alle kansen gehad om het Democratisch spel te spelen. Dat hij door onkunde of onwil tot onderhandelen hoogstwaarschijnlijk ging verliezen stond meer dan 2 of 3 maanden geleden al in Foreign Policy.
mercator schreef:Geef mij dan maar een dictatuur die op het juiste spoor zit.
Je hebt gegokt en het is niet mijn schuld dat je verloren hebt. in het Democratisch spel zijn winnaars en verliezers. Over een paar jaar krijg je terug een kans.
Verliezen is geen reden voor oproepen tot dictatuur en insubordinatie.

Oproepen tot dictatuur en insubordinatie is niet de reden waarom Ali SIna dit forum heeft gesticht en financieerd. Net zo min als voor het ontmenselijken van Mohammedanen en oproepen tot deportatie doen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

BFA schreef: Oproepen tot dictatuur en insubordinatie is niet de reden waarom Ali SIna dit forum heeft gesticht en financieerd. Net zo min als voor het ontmenselijken van Mohammedanen en oproepen tot deportatie doen.
Jaja je hebt groot gelijk. Op alle punten, zal ik zeggen. Voelt dat niet fijn?
Laatst gewijzigd door mercator op wo jul 27, 2011 7:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Oxfam is verontwaardigd. Maar wij toch niet?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Allah de sadist schreef:MAAR NIET ONMOGELIJK! :rongue:
Maar wel heel onwaarschijnlijk!!
Je bedoelt net zoals toen een mannetje op de maan?
Dat was niet heeeeel onwaarschijnlijk, dat was GODSONMOGELIJK!
:roll2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Oxfam is verontwaardigd. Tijd voor een frisse dictatuur

Bericht door Hans v d Mortel sr »

BFA schreef:
Nog willen er idioten terug naar dat dictatoriaal verleden.
Wij willen niet naar het dictatoriaal verleden omdat dit al in het heden bestaat. Alleen heeft het nu de naam post democratie. Wat we wel willen is dat de hedendaagse dictatuur wat helder wordt. Zodat ook moslimwezens deze kunnen begrijpen. :drool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Oxfam is verontwaardigd. Nog steeds?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

BFA schreef: Feit is, de hele EU economische crisis vind zijn oorsprong in de dictaturen uit het verleden.
Volgens mij ligt het meer aan het hedendaagse kapitalistische systeem dat daarom ook gedoemd is binnenkort voorgoed van het hedendaagse kapitalistische toneel te verdwijnen.

Vroeger was een bankier een nuttig en eerbaar beroep. Een bank stond voor zekerheid, robuustheid, betrouwbaarheid, een rots in de branding. Net zoals een schrijnwerker, loodgieter, hoefsmit en dominee of pastoor. Moet je nou godverdomme kijken! En toen was er toch ook kapitalisme. Ik bedoel: rijke mensen. Tegenwoordig is een bankier een nutteloze slaaf van de aandeelhouders. Ik heb vijftien jaar voor ABN AMRO gewerkt (PR-department) en alles op de voet mogen volgen. Dus . . .

Tralalala . . .

Wie denkt normaal te zijn is gek genoeg. Als er één weet dat hij niet normaal is dan ben ik het wel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd. Tijd voor een frisse dictatuur

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: Wij willen niet naar het dictatoriaal verleden omdat dit al in het heden bestaat. Alleen heeft het nu de naam post democratie. Wat we wel willen is dat de hedendaagse dictatuur wat helder wordt. Zodat ook moslimwezens deze kunnen begrijpen. :drool:
Ik heb BFA-die het allemaal zo goed weet-gevraagd of hij de functie van dictator wil aannemen. Ik heb geen antwoord gekregen.
We leven potverdomme toch al onder een dictatuur! Een veel slinksere en meer omfloerste mss dan onder de Nazi's maar net daarom veel efficiënter.
Dan liever een juiste dictatuur dan eentje die de boel naar de verdommenis helpt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Eliabe »

Wacht maar rustig af. Zorg voor voldoende geld voor jezelf. De zooi stort over een paar jaar volledig in.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door BFA »

mercator schreef: Ik heb BFA-die het allemaal zo goed weet-gevraagd of hij de functie van dictator wil aannemen.
Als je, je PB naar het juiste adres had gestuurd had je geweten dat het antwoord NEEN is.
mercator schreef:We leven potverdomme toch al onder een dictatuur! Een veel slinksere en meer omfloerste mss dan onder de Nazi's maar net daarom veel efficiënter.
Dan liever een juiste dictatuur dan eentje die de boel naar de verdommenis helpt.
Het democratisch proces is niet dood. Het is geen perfect systeem en je kan zeggen dat het in een foute bug zit of ziek is op het ogenblik. Feit is dat er het internet de echte democratie een duwtje naar gezondheid geeft. Het minarettenverbod, de burka-ban, de vrijspraak van Wilders, er zijn tekenen genoeg dat het Democratisch proces nog werkt. Met het democratisch proces verder werken is de enige juiste manier.

Hoe weet je wat een juiste dictatuur is? Eén dictator die je Mohammedaanvrij Utopia voor de ogen houdt zodat je, je verdrukking en andere miserie die je dictatuur over je brengt beter kan uithouden?
Je zou beter mogen weten.
Eén ding is zeker, aan herstel van het democratisch proces help je niet door als een gefrustreerd kind te gaan schreeuwen voor dictatuur. Het enige wat je bereikt is dat je het zieker maakt. Dan ben je nog verder weg van je wensen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

Eliabe schreef:Wacht maar rustig af. Zorg voor voldoende geld voor jezelf. De zooi stort over een paar jaar volledig in.
Daar ben ik mee bezig. Als blijkt dat onze Gestelde Overheden al de gedane beloften niet meer kunnen vervullen ben ik hier weg.
Dan is W Europa op volstrekt democratische wijze een rampgebied geworden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

BFA schreef: Als je, je PB naar het juiste adres had gestuurd had je geweten dat het antwoord NEEN is.
Ik heb helemaal geen PB naar je gestuurd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd. Nog steeds?

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: Vroeger was een bankier een nuttig en eerbaar beroep. Een bank stond voor zekerheid, robuustheid, betrouwbaarheid, een rots in de branding.]
Banken zijn criminele instellingen die op een enorme schaal aan witwas-operaties en valsmunterij doen. In feite hebben we die helemaal niet nodig.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

OK! Het moet er dan maar weer eens uitgegooid worden. Ik verkondig dit al tientallen jaren tegenover al mijn vrienden, bekenden, en nieuwe stamgasten in de kroeg. Helaas is dit adagium wat in het slop geraakt.

Dit verkondigde ik altijd aan iedereen die maar naar mij luisteren wilde:

Wat moet ik met democratie? Daar veeg ik mijn kont mee af.

Deze voor mij uitermate logische conclusie vergt voor onwetenden nadere uitleg. Democratie betekent de facto dat een staatsburger het recht heeft om zijn stem uit te brengen op een utopia. LEUGEN is een beter woordbegrip. Politici zijn pur sang oplichters.

Moet ik nu nog echt verder ouwehoeren over wat er daarna echt gebeurt met het domme, nutteloze stemgedrag dat inherent is aan het begrip DEMOCRATIE?

Wacht even . . . Jouw stem is niet nutteloos wanneer die stem behoort bij - zeg maar - tachtig procent van het stemgedrag van de meestal domme zwak geestelijke meute.

Maar jij bent een intelligent persoon. Een nadenker. Misschien wel filosoof, zoals ikke. Overigens vind ik mijzelf echt niet ZO intelligent. integendeel, ik vind mijzelf een aangename sukkel (klootzak). Hoe dan ook pissen mensen met een typische eigen mening naast de pot. Dat is hun eigen schuld. Immers, men wordt geacht in de pot te pissen, waarbij vanzelfsprekend een vaste hand vereist is. Maar die hand is - hoe wonderbaarlijk - niet strakvast. Hoe kan dat nou? Dat komt omdat die hand twijfelt. Moet die hand nou naar links, naar rechts? NEEN! Die hand moet recht vooruit in de pot sturen, want dat wordt verwacht van onnozele domme mensen.

De mens die rechtvaardigheid lief heeft gaat dus in de fout. Althans volgens het proletariaat van de democratie. Hij twijfelt en piest naast de pot. Logisch. Op het moment dat de plas komt moet je beslissen. Door de twijfel piest de mens die naar rechtvaardigheid hunkert naast de pot. Want laten we nu eerlijk zijn. Zo moeilijk is het toch niet om precies in het midden van de pot te piesen?

In de democratie mag je kiezen voor je eigen dictator.

Wie dit nog niet begrijpt vind ik een betreurenswaardig gebrek tonen aan realiteitrszin.

Het allerbelangrijkste voor het EGO van de mens en zijn waardigheid is de vrije meningsuiting.

Deze kan uitsluitend gewaarborgd worden door de vrijheid van pers. Meningsuiting dus!

Dat grote kutland Amerika heeft geprobeerd de vrijheid van pers aan banden te leggen.

Ehhhh . . . democratie?

Ik vraag mij nu met zorg af of wel iedereen weet wat er met dat woord echt wordt bedoeld. Een smerige huichelachtige schijnvertoning. Een dictatuur is OF goed OF hij deugt niet. Je kiest ervoor of je delft het onderspit. De juiste keuze blijkt achteraf. Bij een dictatuur net zo goed als bij een democratie.

Een democratie is het altijd maar glimlachen tegen een oerlelijk wijf dat bovendien ook nog eens oliedom is zonder tepels.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd. Nog steeds?

Bericht door xplosive »

Allah de sadist schreef:Ik heb vijftien jaar voor ABN AMRO gewerkt (PR-department) en alles op de voet mogen volgen. Dus . . .
Ook nog in de tijd dat "mijnheer de directeur" een gouden handruk van 20 miljoen euro kreeg voor 5 jaar wanbeleid?

Het lijkt er soms op dat ze zich er drukker om maken dat er mogelijk 1 eurocent teveel aan een willekeurige bijstandsgerechtigde wordt uitbetaald (en wat die drukte kost ..........).
Laatst gewijzigd door xplosive op wo jul 27, 2011 9:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door xplosive »

Allah de sadist schreef:Moet die hand nou naar links, naar rechts? NEEN! Die hand moet recht vooruit in de pot sturen, want dat wordt verwacht van onnozele domme mensen.
:roll2:
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door xplosive »

Allah de sadist schreef: In de democratie mag je kiezen voor je eigen dictator.

Wie dit nog niet begrijpt vind ik een betreurenswaardig gebrek tonen aan realiteitrszin.
Je bedoelt een mijnheer-de-directeur-dictator?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: Het allerbelangrijkste voor het EGO van de mens en zijn waardigheid is de vrije meningsuiting.
Ik kan mij best een dictatuur voorstellen die 100 % vrije meningsuiting waarborgt. Een zelfverzekerde en sterk in het zadel zittende dictatuur heeft geen censuur nodig.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Oxfam is verontwaardigd. Huichelaars!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:
Ook nog in de tijd dat "mijnheer de directeur" een gouden handruk van 20 miljoen euro kreeg voor 5 jaar wanbeleid?
Je bedoelt Rijkman Groenink, voorzitter Raad van Bestuur? Een zeer intelligente persoonlijkheid die ik al vanaf het begin verdacht vond. Hij viel bij mij onder de categorie onbetrouwbare gladjanussen. Nou ja, in ieder geval, ik mocht hem niet. En daarin werd ik uiteindelijk niet teleurgesteld. :no1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie