MoslimaAsma weet het beter.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

MoslimaAsma weet het beter.

Bericht door MoslimaAsma »

:nono1:
Dutch schreef:Het heeft lang geduurd, ongeveer 4 jaar, maar nu ben ik er klaar voor. In een notendop natuurlijk.

Ik ben geboren in een welstellend traditioneel katholiek Vlaams gezin, leefde als het ware in een "gouden kooi" maar kende eigenlijk zeer weinig persoonlijke vrijheid. Ook psychologisch. Vooral psychologisch.
Uiteindelijk leidde één en ander ertoe dat ik zodra ik kon uit huis ging, een job zocht en vond en alleen ging wonen.
Na heel wat kortstondige relaties die niks voorstelden leerde ik mijn echtgenoot kennen. Een Tunesische moslim, alhoewel hij de islam niet praktiseerde en zelfs varkensvlees at. De koran had hij nog nooit gelezen en ook aan de ramadan nooit meegedaan.
Mijn familie, al niet blij met mijn "alleen wonen" flipte helemaal toen ze van mijn relatie hoorde. Omdat liefde blind is en zelfs harhorend erbij, liet ik mijn familie voor wat ze was (racisten, eng van geest dacht ik toen...) en ging door met de relatie. Feitelijk was dit een eerste stap in de richting van mijn isolatie. Het was wij twee samen tegen de rest van de wereld. Want zo'n kleine 30 jaar geleden was een gemengd huwelijk alles behalve evident. Ook mijn vrienden haakten af, wat ik deed was so "not done".
Alles ging goed, de liefde vierde hoogtij, tot ons eerste kind goed en wel geboren was. Zoals bij vele vrouwen voorkomt na een bevalling, had ik nog enkel oog voor onze baby, wat bij mijn man leidde tot een verkapte jalouzie. Zo zei hij me op een dag na een banale ruzie "eens zal ik jouw kind van je wegnemen, je zal wel zien". Dit was het eerste zaadje van mijn onderwerping...
Omdat ik tegen die tijd zeer geïsoleerd was geraakt (enkel moslimvrienden, andere gemengde koppels, geen familie, enkel "goedgekeurde" collega's over de vloer,...) ging ik me zeer afhankelijk van mijn man opstellen, ook financieel. Ik was ook nog zo weinig volwassen en naïef. Bovendien had mijn strenge opvoeding mij klaargestoomd om "strengheid" doodnormaal te vinden. Ik herkende het patroon en dat voelde zo vertrouwd aan dat ik het accepteerde...

Toen we naar Tunesië gingen dacht ik dat ik in de hemel verzeild was. Ik ben van nature een zeer sociaal mens en daar kwam ik aan mijn trekken! Steeds familie, vrienden en buren over de vloer, iedereen zeer blij me te zien, kortom ik was in mijn sas. Omdat ik zeer makkelijk talen leer begon ik weldra de taal te spreken, wat mij in mijn omgeving tot zeer ingeburgerd promoveerde. Stilaan werd ik ook op godsdienstig vlak gebrainwashed. Men vertelde mij enkel het mooie van de islam, voor mij was het zoiets als mijn oude geloof, dezelfde god in een lichtelijk andere softe versie, gehoorzaamheid en onderdanigheid waren mij met de paplepel ingegoten vroeger thuis en zo was ik dus de ideale "peer" om in de islamval te trappen. Na een jaar sprak ik de shahada uit en zo werd ik moslima, eigenlijk zonder er echt bij stil te staan.

Ondertussen kregen we nog 2 kinderen bij. Als ik daar nu over nadenk kreeg ik deze kinderen (heb ze zelf gewild) omdat ik me onbewust zeer alleen en onbemind voelde. Ja, ik had een echtgenoot die me steeds bijstond (bewaakte is feitelijk dichter bij de waarheid), ik had een liefhebbende moslimfamilie die mijn geboortefamilie verving maar me langzaamaan begon te verstikken. Geen enkele van mijn daden of woorden werden onbekritiseerd gelaten, alles werd altijd overgebriefd aan mijn echtgenoot, ik kwam steeds meer op de laatste plaats. Alles werd nog lastiger toen mijn kinderen begonnen op te groeien en toen de oudste in de puberteit kwam. Moslims hebben geen kaas gegeten van psychologie, en al helemaal niet van puberende kinders. Ik voelde het als mijn plicht als moeder om voor hen in de bres te springen, om hen zekere vrijheden te garanderen. Dit leidde tot ondraaglijke spanningen en tot verbaal geweld, ik was immers "geen goede moeder" en zette mijn kinderen niet aan tot blinde gehoorzaamheid.

Ondertussen was mijn schoonvader overleden en dit was voor mijn man de "trigger" om een praktiserend moslim te worden. Van de ene dag op de andere. Streng zich aan de ramadan houden, geen sprake meer van enig respect voor andere godsdiensten (ze werden zelfs belachelijk gemaakt), strenge islamregels voor de kinderen en mezelf, ...
Ook in de moslimmaatschappij die me omringde had ik ondertussen ook de barsten en diepe scheuren in de vriendelijkheid en correctheid van in het begin opgemerkt. Ik was nu immers "een van hen", men nam geen blad meer voor de mond, de rauwe realiteit werd me stilaan duidelijk.
Eenmaal terug in België was het nog moeilijker te leven volgens de islamregels van mijn man. Omdat ik nu uiteindelijk toch volwassen geworden was en mede dankzij een grondige psychotherapie die naar mijn gevoel mij het leven redde, begon ik nu echt te rebelleren tegen wat ik als het moeilijke karakter van mijn man beschouwde... soms dacht ik zelfs dat hij een psychische ziekte had ! Jaloers, controlerend, commanderend, bedreigend, ... kortom, een moslim (dat besefte ik later)!
Het leven was vaak een echte hel voor mezelf en mijn kinderen. Maar voor de buitenwereld bleef ons imago ongeschonden, dankzij helse krachtinspanningen van mijnentwege. Gelukkig stond hun vader er ook op dat ze een goede opleiding kregen. Dat werd later ergens wel zijn "ondergang" als dictator 8)

De échte bevrijding kwam toen ik de koran en ahadith las. Was me dat schrikken ! Op slag begreep ik wat mijn man bezielde, hij was niet psychisch gestoord, hij paste gewoon de koran toe ! Ook de moslimwereld waarin ik zoveel bedrog, oneerlijkheid en verraad had ervaren en gezien werd me opeens duidelijk : alle stukjes van de puzzel vielen op hun plaats ! Dit alles was doodgewoon islamitisch ! En daar was ik ingetuind ! Om dood te vallen ! Op slag was ik van de islam genezen en meteen ook van alle geloof in een god. Dit proces duurde ongeveer 3 maanden en ik kan zeggen dat het niet makkelijk was. Ik liep er echt verloren bij, huilde tranen met tuiten, had er nachtmerries van,...
Toen heb ik de dure eed gezworen dat ik me ging inzetten om te vermijden dat mijn eigen kinderen en die van anderen onder de islam zouden lijden ! Daarom kwam DutchFFI er.

Aan mijn moslimfamilie heb ik gezegd dat ik geen moslima meer was. Ze waren geschokt en op slag werd ik een paria. Ik heb dan noodgedwongen moeten inbinden, nu denken ze dat het een vlaag van voorbijgaande zinsverbijstering was. Toch blijven ze op hun hoede...
Mijn man kwam niet meer bij toen ik het hem zei, hij beval me te zwijgen en er zeker niets van tegen de kinderen te zeggen. Nu is zwijgen niet mijn grootste deugd en al helemaal niet als ik een zwijgverbod krijg....
Bovendien legde ik hem uit dat hij nu gerust van mij kon, zelfs moest scheiden, aangezien ik zelfs niet meer tot "ahl oulkitaab" behoorde maar atheist was geworden. Toen viel hij stil en besloot dat we dit potje verder gingen gedekt laten.

Ik heb een hele weg afgelegd, veel geleden, maar ook veel liefgehad. Mijn kinderen groeien stilaan op tot prima volwassenen die zich goed voelen in hun vel en niet over zich heen laten walsen. Van de islam moeten ze niks weten, ze hebben er al genoeg onder geleden. Mijn man begint stilaan alleen te staan met zijn ramadan, gebeden en ins'allahs. Ook zijn jalouzie, bedreigingen, enz. deren me niet meer. Ik heb ze zelf ontkracht door me er boven te stellen en hem dat ook te zeggen. Want iemand die slachtoffer is van een moslim geeft diezelfde moslim meestal zelf de macht. Natuurlijk speelt het feit dat mijn kinderen ouder worden en voor zichzelf kunnen opkomen een grote rol, ze kunnen me niet meer ontstolen worden. Soms heb ik medelijden met mijn man, maar ja, het is zijn keuze om een slaaf van allah te blijven, hij zit gevangen in angst voor de dood, de hel, allah, de djinns,... Erg is dat.

Zelf heb ik nu uiteindelijk, na al die jaren zoeken, mijzelf teruggevonden. Beter laat dan nooit. Ik heb mijn lijken uit de kast gegooid en kijk vol goede moed de toekomst tegemoet. Mijn kinderen zullen het halen, ze zullen vrij zijn van de hersenspoeling, islam genaamd.

Het hoogste goed op aard : VRIJHEID in alle betekenissen van het woord !



Je hebt geen goede keuze gemaakt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Ariel »

MoslimaAsma schreef::nono1:
Dutch schreef:Het heeft lang geduurd, ongeveer 4 jaar, maar nu ben ik er klaar voor. In een notendop natuurlijk.

Ik ben geboren in een welstellend traditioneel katholiek Vlaams gezin, leefde als het ware in een "gouden kooi" maar kende eigenlijk zeer weinig persoonlijke vrijheid. Ook psychologisch. Vooral psychologisch.
!

Je hebt geen goede keuze gemaakt.
Nee inderdaad ( zucht) daar heb jij gelijk in. Deze bekering heeft Dutch jaren ellende en heel veel tranen gebracht .
Maar ja...Gelukkig is alles goed gekomen en is Dutch nu zonder Islam heel gelukkig.

Wie weet MoslimaAsma, misschien komt dat geluk ook eens voor jou.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door MoslimaAsma »

Nee, ik blijf een moslim. Heb je nu problemen? Ik blijf lekker heel mn leven een Moslima. Ik weet heus wel dat jij van binnen in daar achter je pc'tje zit te branden. Maar daar kan je toch niks aan doen , of toch wel? Ja, ik wel. Bekijk de Islam eens aan de positieve kant en niet perse de negatieve kant. [hypocrite.gif]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Ariel »

Nee hoor. Ik heb geen problemen met jouw Moslima zijn. Ieder heeft het recht om zijn eigen fouten te maken . Het maakt mij niet uit of jij je nou wel of niet bekeerd hebt tot Islam. Als jij een salafist wil zijn dan moet je dat zelf maar weten.
Waar ik wel problemen mee hebt is als jij 4 of 5 keer dezelfde post maakt. Daar word ik een beetje chagrijnig van .
Zal je dat niet meer doen Asma? En wat is er voor positiefs aan Islam? Ik wil dat graag weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door MoslimaAsma »

SALAFIST? Heb je nog meer woorden die je verzonnen hebt :roll2: ?

Bekijk de video hieronder. Het laat zien dat de in de Koraan staat dat ijzer neergezonden is en dit wordt ondersteund door een video van Discovery.


http://www.youtube.com/watch?v=C9dMqTxR ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat is de kans dat de ongeletterde Mohammed dit per toeval wist? Hij had ook kunnen zeggen dat ijzer uit water is gekomen, of uit zand of steen. Stel er zijn honderd van zulke mogelijkheden, dan is de kans dat Mohamed (vredezijnmethem)dit per toeval wist 1%. De kans dat hij deze informatie van een hogere macht heeft gekregen is 100% - 1% = 99%.

Bekijk nu de volgende film:
http://www.youtube.com/watch?v=a3Zv9MDx ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

Mohammed (vzmh) heeft de opdracht gegeven tot de bouw van deze moskeen. Deze twee moskeen staan perfect in lijn met de kabe. Wat is de kans dat de drie moskeen in een lijn staan? De kans dat twee moskeen in een lijn staan is zeer eenvoudig te berekenen. Dat is namelijk 100% (of 1). De moskeen staan in een lijn van misschien wel duizend kilometer. Stel we nemen een strook met een breedte van 50 m en een lengte van 1000 km. De oppervlakte van deze strook is 50 km2. Mohamed (vzmh) had net zo goed de opdracht kunnen geven de derde moskee buiten de lijn te bouwen. Dan hadden de moskeen niet in een lijn gestaan. De totale oppervlakte van Saudi Atabie is 2.150.000 km2. De kans dat Mohamed per toeval de heeft geraden dat de locaties op een lijn zou zitten is (opp lijn / opp Saudi Arabie) = 50 / 2.150.000 = 0,0000232

De kans dat Mohamed deze locaties van een hogere macht heeft gekregen is dus 1-0,0000232 = 0,9999768 = 99,99768 %

Dit is natuurlijk net als de vorige berekening een schatting.

De kans dat Mohamed (vzmh) EN bij toeval wist dat ijzer neergezonden was EN de locaties van de moskeen geraden heeft is 0,01 * 0,0000232 = 0,000000232

De kans dat hij in beide gevallen de informatie van een hogere macht gekregen heeft is 1 - 0,000000232 = 0,999999768 = 99,9999768%

In de Koran staat ook het feit dat oceanen niet mixen. Wat is de kans dat Mohamed dat wist? In de Koraan staat ook dat mensen van water geschapen zijn. Wat is de kans dat Mohamed dat wist? De Big Bang theorie staat in de Koraan. Wat is de kans dat Mohamed dat wist? Als je dit alles bij elkaar optelt dan kun je geen andere conclusie trekken dan dat de islam zonder enige twijfel het ware geloof is.

In de tijd van de profeet Mohamed (vzmh) zijn er veel mirakels geweest. Wij zijn nog steeds getuige van deze mirakels. De Koraan is een groot mirakel.

Sta even stil bij wat je net gelezen en gezien hebt. Laat het even bezinken. De islam is jouw redding. Sta op en zeg "ik getuig dat Allah de enige ware God is en ik getuig dat Mohamed zijn boodschapper is".

Bekijk ten slotte de onderstaande video.
http://www.youtube.com/watch?v=FUUPYs0g ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

Islam is een Mooie godsdienst hé? :redface:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Ariel »

Asma, ik ga jouw posten spitsen. Je krijgt zelf een topic, en dan gaan we gezellig even kletsen over het ijzer van Mohammed en zo.
Maar nu moet je toch echt stoppen met dubbele posten te maken, want anders wordt ik boos.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door MoslimaAsma »

Wat wil jij bereiken? :huh:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Monique »

MoslimaAsma schreef:Wat wil jij bereiken? :huh:
De vraag is wat JIJ wilt bereiken.
Jij komt tenslotte helemaal vrijwillig naar dit forum.
Dat betekent dat je iets "wilt".
Amorele atheistische nitwit
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door MoslimaAsma »

Ja daarvoor is deze site er ook FAITHFREEDOM. Ik ben er vrijwillig op gekomen, en nu moet je euro? :ohmy:
wuha en waarom voel jij je zo aangesproken, ik had het helemaal niet aan jou gevraagd, eerst lezen jonge dame :shock:
En ja ik WIL dat er niet meer zo negatief over de islam moet worden gesproken. Voordat jij het nog niet wist : ISLAM IS DE GROOTSTE GODSDIENST , DE MOOISTE GODSDIENST, EN DE WARE GODSDIENST heartbeat: :wink2:
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door MoslimaAsma »

In de Koran staat ook het feit dat oceanen niet mixen. Wat is de kans dat Mohamed dat wist? In de Koraan staat ook dat mensen van water geschapen zijn. Wat is de kans dat Mohamed dat wist? De Big Bang theorie staat in de Koraan. Wat is de kans dat Mohamed dat wist? Als je dit alles bij elkaar optelt dan kun je geen andere conclusie trekken dan dat de islam zonder enige twijfel het ware geloof is.



:turban:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Monique »

MoslimaAsma schreef:Ja daarvoor is deze site er ook FAITHFREEDOM. Ik ben er vrijwillig op gekomen, en nu moet je euro? :ohmy:
wuha en waarom voel jij je zo aangesproken, ik had het helemaal niet aan jou gevraagd, eerst lezen jonge dame :shock:
En ja ik WIL dat er niet meer zo negatief over de islam moet worden gesproken. Voordat jij het nog niet wist : ISLAM IS DE GROOTSTE GODSDIENST , DE MOOISTE GODSDIENST, EN DE WARE GODSDIENST heartbeat: :wink2:
Waarom zijn moslims toch zo agressief?
Amorele atheistische nitwit
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door MoslimaAsma »

We kunnnen ook aardig zijn hoor. Tenminste het KAN als jullie KAFIRS eens normaal kunnen doen tegenover ons en de islam? heartbeat:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Monique »

MoslimaAsma schreef: De Big Bang theorie staat in de Koraan.
m.a.w. allah heeft het heelal en de aarde etc helemaal niet geschapen....... ik ben blij dat je daar ook achter bent... :rock:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Monique »

MoslimaAsma schreef:We kunnnen ook aardig zijn hoor. Tenminste het KAN als jullie KAFIRS eens normaal kunnen doen tegenover ons en de islam? heartbeat:
Volgens mij is niemand hier onaardig tegen je?
Jij bent degene die aan het dreigen is hoor.

Verder, aardig doen tegen een religie?
Dan moeten we dus aardig zijn tegen iedere ideologie.
Aardig tegen het communisme, het christendom, het nazisme....... [c045.gif]

Ik wil best aardig doen tegen mensen.
Maar tegen religies? Neu. :nono1:
Amorele atheistische nitwit
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door MoslimaAsma »

Monique schreef:
MoslimaAsma schreef:We kunnnen ook aardig zijn hoor. Tenminste het KAN als jullie KAFIRS eens normaal kunnen doen tegenover ons en de islam? heartbeat:
Volgens mij is niemand hier onaardig tegen je?
Jij bent degene die aan het dreigen is hoor.

Verder, aardig doen tegen een religie?
Dan moeten we dus aardig zijn tegen iedere ideologie.
Aardig tegen het communisme, het christendom, het nazisme....... [c045.gif]

Ik wil best aardig doen tegen mensen.
Maar tegen religies? Neu. :nono1:
Ik zeg tegenover een religie. Niet tegen een religie. Ik ben helemaal niet aan het dreigen ik zeg gewoon de PURE waarheid. Ik kan toch niet ruiken of voelen dat het bij jou hard aan komt?
Maar leuk dat je het toegeeft hier op deze forum :)
moslima xraabia
Berichten: 3
Lid geworden op: do aug 04, 2011 4:01 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door moslima xraabia »

jij moet ff je kk smoeltje dicht houden .. - veel beter voor jee !@>
moslima xraabia
Berichten: 3
Lid geworden op: do aug 04, 2011 4:01 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door moslima xraabia »

Monique schreef:
MoslimaAsma schreef:Ja daarvoor is deze site er ook FAITHFREEDOM. Ik ben er vrijwillig op gekomen, en nu moet je euro? :ohmy:
wuha en waarom voel jij je zo aangesproken, ik had het helemaal niet aan jou gevraagd, eerst lezen jonge dame :shock:
En ja ik WIL dat er niet meer zo negatief over de islam moet worden gesproken. Voordat jij het nog niet wist : ISLAM IS DE GROOTSTE GODSDIENST , DE MOOISTE GODSDIENST, EN DE WARE GODSDIENST heartbeat: :wink2:
Waarom zijn moslims toch zo agressief?

wij zijn niet agressief . het is omdat jullie zo doen >!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Monique »

MoslimaAsma schreef:
Monique schreef:
MoslimaAsma schreef:We kunnnen ook aardig zijn hoor. Tenminste het KAN als jullie KAFIRS eens normaal kunnen doen tegenover ons en de islam? heartbeat:
Volgens mij is niemand hier onaardig tegen je?
Jij bent degene die aan het dreigen is hoor.

Verder, aardig doen tegen een religie?
Dan moeten we dus aardig zijn tegen iedere ideologie.
Aardig tegen het communisme, het christendom, het nazisme....... [c045.gif]

Ik wil best aardig doen tegen mensen.
Maar tegen religies? Neu. :nono1:
Ik zeg tegenover een religie. Niet tegen een religie.
Welke gevoelens worden er gekwetst van een religie?
Dezelfde als die van het jodendom ?

Ik ben helemaal niet aan het dreigen ik zeg gewoon de PURE waarheid. Ik kan toch niet ruiken of voelen dat het bij jou hard aan komt?
Maar leuk dat je het toegeeft hier op deze forum :)
Ik zou niet weten over welke waarheid je het hebt.
Een dreigement over hel en verdoemenis komt inderdaad erg hard aan bij een atheïst..... :roll2: :roll2: :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Monique »

moslima xraabia schreef:
Monique schreef:
MoslimaAsma schreef:Ja daarvoor is deze site er ook FAITHFREEDOM. Ik ben er vrijwillig op gekomen, en nu moet je euro? :ohmy:
wuha en waarom voel jij je zo aangesproken, ik had het helemaal niet aan jou gevraagd, eerst lezen jonge dame :shock:
En ja ik WIL dat er niet meer zo negatief over de islam moet worden gesproken. Voordat jij het nog niet wist : ISLAM IS DE GROOTSTE GODSDIENST , DE MOOISTE GODSDIENST, EN DE WARE GODSDIENST heartbeat: :wink2:
Waarom zijn moslims toch zo agressief?

wij zijn niet agressief . het is omdat jullie zo doen >!!
jij moet ff je kk smoeltje dicht houden .. - veel beter voor jee !@>
:roll2: :roll2: :roll2: :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Manon »

MoslimaAsma schreef:In de Koran staat ook het feit dat oceanen niet mixen.
Neen liefje, dat staat er niet in. Er staat in dat "de twee wateren" niet mixen. Natuurlijk niet: het ene was een zoetwater meer midden in het Arabische schiereiland en het andere was het zoute water van de Golf van Aden of de Golf van Oman of zo. Natuurlijk mixen zout en zoet water als men deze mengt. Elke rivier (zoet) die uitmondt in zee wordt gemixed met het zoute zeewater: dat heet dan BRAK water. De scheldedelta heeft BRAK water wegens de getijden. Hoezo zout en zoet water mixen niet?
Wat is de kans dat Mohamed dat wist?
Hij zag alleen dat het water uit het meer niet naar zee liep. Daarom heet het ook "een meer".

In de Koraan staat ook dat mensen van water geschapen zijn. Wat is de kans dat Mohamed dat wist?
dat staat er ook niet in.
13. - WAARVAN WERD DE MENS GEMAAKT?
De antwoorden variëren van een bloedklomp (soera 96:1-2), water (21:30, 25:54), klei uit zwarte modder (15:26), klei (32:7, 38:71, 55:14), stof (3:59, 30:20, 35:11), niets (19:67) en aarde (11:61) tot een levenskiem (16:4 en 75:37).
(voor meer antwoorden met koranverzen op verschillende vragen, zie de leuke post van Hans vd Mortel op:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 48#p125948" onclick="window.open(this.href);return false;
De Big Bang theorie staat in de Koraan. Wat is de kans dat Mohamed dat wist?
Dat is totaal nieuw voor me, dit moet ik dus helemaal gemist hebben? Heb je ook de betreffende nummertjes van de koranverzen waar dat staat? Ben zeer benieuwd. Allah heeft dus niks geschapen? of toch wel? gaat de zon nu onder in een modderpoel of niet? en hebben de bergen pinnen om de aarde die uitgespreid ligt als een deken vast te kunnen houden?
Als je dit alles bij elkaar optelt dan kun je geen andere conclusie trekken dan dat de islam zonder enige twijfel het ware geloof is.
Als je wat bij elkaar optelt???
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door MoslimaAsma »

circe schreef:
MoslimaAsma schreef:In de Koran staat ook het feit dat oceanen niet mixen.
Neen liefje, dat staat er niet in. Er staat in dat "de twee wateren" niet mixen. Natuurlijk niet: het ene was een zoetwater meer midden in het Arabische schiereiland en het andere was het zoute water van de Golf van Aden of de Golf van Oman of zo. Natuurlijk mixen zout en zoet water als men deze mengt. Elke rivier (zoet) die uitmondt in zee wordt gemixed met het zoute zeewater: dat heet dan BRAK water. De scheldedelta heeft BRAK water wegens de getijden. Hoezo zout en zoet water mixen niet?
Wat is de kans dat Mohamed dat wist?
Hij zag alleen dat het water uit het meer niet naar zee liep. Daarom heet het ook "een meer".

In de Koraan staat ook dat mensen van water geschapen zijn. Wat is de kans dat Mohamed dat wist?
dat staat er ook niet in.
13. - WAARVAN WERD DE MENS GEMAAKT?
De antwoorden variëren van een bloedklomp (soera 96:1-2), water (21:30, 25:54), klei uit zwarte modder (15:26), klei (32:7, 38:71, 55:14), stof (3:59, 30:20, 35:11), niets (19:67) en aarde (11:61) tot een levenskiem (16:4 en 75:37).
(voor meer antwoorden met koranverzen op verschillende vragen, zie de leuke post van Hans vd Mortel op:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 48#p125948" onclick="window.open(this.href);return false;
De Big Bang theorie staat in de Koraan. Wat is de kans dat Mohamed dat wist?
Dat is totaal nieuw voor me, dit moet ik dus helemaal gemist hebben? Heb je ook de betreffende nummertjes van de koranverzen waar dat staat? Ben zeer benieuwd. Allah heeft dus niks geschapen? of toch wel? gaat de zon nu onder in een modderpoel of niet? en hebben de bergen pinnen om de aarde die uitgespreid ligt als een deken vast te kunnen houden?
Als je dit alles bij elkaar optelt dan kun je geen andere conclusie trekken dan dat de islam zonder enige twijfel het ware geloof is.
Als je wat bij elkaar optelt???


Dat staat er allemaal wel in, je moet niet denken dat ik in jouw kutpraatjes geloof. Want de Koran liegt niet. Maar jij!
wuhaha h jij gaat later niks bereiken , zeh3ma zonder enige bewijs gelijk gaan lullen. Althans ISLAM IS DE MOOISTE GODSDIENST, EN DE WARE GODSDIENST. ISLAM WAS ER , IS ER , EN ZAL ER VOOR ALTIJD ZIJN heartbeat: :wink2:
Ik weet dat de waarheid hard aan komt bij jou, dat is ook gelijk te merken ;)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Monique »

MoslimaAsma schreef:Dat staat er allemaal wel in, je moet niet denken dat ik in jouw kutpraatjes geloof. Want de Koran liegt niet. Maar jij!
wuhaha h jij gaat later niks bereiken , zeh3ma zonder enige bewijs gelijk gaan lullen. Althans ISLAM IS DE MOOISTE GODSDIENST, EN DE WARE GODSDIENST. ISLAM WAS ER , IS ER , EN ZAL ER VOOR ALTIJD ZIJN heartbeat: :wink2:
Ik weet dat de waarheid hard aan komt bij jou, dat is ook gelijk te merken ;)
Ik heb de indruk dat je de koran nog nooit gelezen hebt?
Je steekt namelijk hetzelfde praatje af als andere moslims die de islam alleen maar kennen van wat vrienden/imam/etc vertellen.

Geef het vers eens over die "big bang"?
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Dhana »

MoslimaAsma schreef:[

Dat staat er allemaal wel in, je moet niet denken dat ik in jouw kutpraatjes geloof. Want de Koran liegt niet. Maar jij!
wuhaha h jij gaat later niks bereiken , zeh3ma zonder enige bewijs gelijk gaan lullen. Althans ISLAM IS DE MOOISTE GODSDIENST, EN DE WARE GODSDIENST. ISLAM WAS ER , IS ER , EN ZAL ER VOOR ALTIJD ZIJN heartbeat: :wink2:
Ik weet dat de waarheid hard aan komt bij jou, dat is ook gelijk te merken ;)

Ja hoor, de islam is zo'n mooie godsdienst dat het mensen aanzet de ander te betichten van liegen en het uiten van kutpraatjes. Ik weet weer genoeg bij deze, mocht er toch bijna ingetrapt zijn. Mijn dank ik groot.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: MoslimaAsma weet het beter.

Bericht door Dhana »

Voor het geval je nog niet getrouwd mocht zijn Astmaatje, weet ik hier een passende man voor je. Zoek hier maar eens op Amazigh, die is van het zelfde "hoogstaande" islamitische kaliber als jij. Kunnen jullie met z'n tweetjes een stel jochies opvoeden tot kaffirhaters en straatcriminelen. Met een beetje mazzel ( :knorrie:) zit er eentje tussen die het tot loverboy weet te brengen,
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Manon »

MoslimaAsma schreef:

Dat staat er allemaal wel in, je moet niet denken dat ik in jouw kutpraatjes geloof. Want de Koran liegt niet. Maar jij!
wuhaha h jij gaat later niks bereiken , zeh3ma zonder enige bewijs gelijk gaan lullen. Althans ISLAM IS DE MOOISTE GODSDIENST, EN DE WARE GODSDIENST. ISLAM WAS ER , IS ER , EN ZAL ER VOOR ALTIJD ZIJN heartbeat: :wink2:
Ik weet dat de waarheid hard aan komt bij jou, dat is ook gelijk te merken ;)
Je hoéft mijn kutpraatjes toch niet te geloven? Ik geef je versnummers, maar jij kent de koran helemaal niet want jij geeft me helemaal geen versnummers.
Geef dan toch gewoon de versnummers waar in staat dat oceanen niet kunnen mixen? Is dat te moeilijk voor je? Waar is het versnummer dat Allah de big bang al in de koran heeft gezet?

Zit jij wat na te apen of zo? Je vergeet dat wij hier allemaal korangeleerden zijn en dat jij daar nog héél ver vanaf staat meiske.

Komop met die verzen en hou anders je waffel, onnozel kind.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie