Vragen die vragen oproepen

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

Nog een bizarre vraag: als een man een erectie krijgt, op welke plaats van zijn lichaam wordt hij dan kleiner?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Ariel »

:laugh1: Nergens. Maar, misschien dat zijn hersens een time out krijgen door bloedverlies ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wie moeilijke vragen stelt wordt overgeslagen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Waarom heeft een mens ook nagels aan zijn voeten?
• Zou dat misschien met dezelfde evolutie protocollen te maken kunnen hebben als bij de handen, dat de evolutie nog niet goed wist of de mens eerst op zijn handen of op zijn voeten ging lopen, of allebei?
• Trouwens wat is het nut van nagels? Zonder nagels kon de oermens toch net zo goed in de grond wroeten? Allemaal vragen die vragen oproepen.

• Waarom zijn de bananen krom? Dat is geen goede vraag. Betere vraag: • Waarom zijn er nog steeds geen rechte bananen? (mogelijke antwoord: anders kunnen er geen trossen ontstaan. Bananen zouden wel per stuk aan een tak kunnen groeien. Toch creatief over nagedacht door de mystery man van de evolutie. Ook hier is dus weer een mogelijke bewuste keuze gemaakt. Je kunt gvd toch moeilijk over toeval spreken.)

Hoe weet het bloed wanneer het moet stollen?
Als er lucht bijkomt? Zit in de aderen dan geen zuurstof? Dat moet dan toch allemaal knap zijn bedacht. Nee, zegt het geloof in de evolutie, zoiets is in de loop van miljoenen jaren vanzelf tot stand gekomen. Wie zoiets beweert liegt of is knettergek. Evolutie is geen wetenschap, maar net zoals religie, gebaseerd op geloof. Natuur, mens en geschiedenis passen zich naar de omstandigheden aan. Logisch. Heeft helemaal NIETS met evolutie te maken. Uitzondering hierop vormen de moslimwezens. Is ook een bewijs hoe vaak de evolutie hapert of tekort schiet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door BFA »

'Hans van de Mortel' schreef: Evolutie is geen wetenschap, maar net zoals religie, gebaseerd op geloof.
Evolutie is geen exacte wetenschap zoals wiskunde.
De evolutietheorie is wetenschap gebaseerd op empirische bewijzen. Dit in tegenstelling tot geloof.
'Hans van de Mortel' schreef:Natuur, mens en geschiedenis passen zich naar de omstandigheden aan. Logisch. Heeft helemaal NIETS met evolutie te maken.
Dit aanpassen is het basismechanisme achter evolutie. Heeft ALLES met evolutie te maken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

BFA schreef: Evolutie is geen exacte wetenschap zoals wiskunde.
Zo zie ik het ook. Evolutie kent geen rechtlijnige logica, daarom verzet de religieuze mens zich ertegen, want het bestaan "moet" een doel hebben. Maar dat doel is er niet, net zomin als een evolutie naar iets beters. Het is zoals het is en het loopt zoals het is.
Als evolutie doelgericht zou zijn zouden we ook ogen achter in ons hoofd hebben bijv., toch zo onhandig om telkens je kop te moeten draaien. Sommige truucjes in de evolutie komen ons goed van pas, andere zijn nutteloos, weer andere schadelijk.

Moest evolutie een "doel" hebben, zouden er toch helemaal geen moslims zijn ? Want moslims zijn een last voor zichzelf en voor hun omgeving, ongeveer zoals wespen en muggen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Manon »

mercator schreef: Ik probeer maar een eigen, wss totaal onwetenschappelijke, verklaring:
De eerste seconde dat de zaadcel de eicel bevrucht staat alleen het element Leven vast, (nog) niet het element Geslacht. De natuur houdt een slag om de hand en steekt alle genetische info alvast in die bevruchte eicel. later wordt dan beslist welke kant mannetje of vrouwtje-het uitgaat en dan blijven al die kenmerken als een soort "aanzet" maar onderontwikkeld achter.
Omgekeerd zou je dan kunnen stellen dat een vrouwelijk geslachtsdeel een soort mislukte en onderontwikkelde penis is.
wist jij dat niet? dat is wèl wetenschappelijk bewezen hoor. de eerste zes weken is het geslacht niet bepaald, vandaar de tepelvorming, en de clitoris is een voorontwikkeld penis. Pas na een aantal weken worden door de invloed van hormonen de uiteindelijke geslachtskenmerken ontwikkeld.
allez, zo hebben ze het mij toch altijd geleerd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

circe schreef:
wist jij dat niet? dat is wèl wetenschappelijk bewezen hoor.
Nee, itt Maarten van Rossem weet ik niet alles :D . Maar nu weet ik het dus. Ik was alleen wat op het verkeerde been gebracht door BFA's uitleg dat in sommige omstandigheden mannen ook kunnen melk geven.
Ik zal mijn experiment dan maar onderbreken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door BFA »

Ik wist dat ook niet.
Soms vind ik op internet tussen de kleine rare berichtjes iets over mannen die melk geven. Dat het kon leek nog te kloppen ook met een hele industrie er rond. Ik ben nooit tot experimenteren overgegaan.
mercator schreef:Ik zal mijn experiment dan maar onderbreken.
Een ander?

Afbeelding

http://www.livescience.com/15526-mommy- ... sciencecom+(LiveScience.com+Science+Headline+Feed" onclick="window.open(this.href);return false;)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

En dan nu DE Ham(!)vraag: waarom zijn er moslims?

Even de vraag verduidelijken: er is geen enkel product zo slecht als de Islam, het deugt niet, het werkt niet en dat kan iedereen constant vaststellen en TOCH zijn er honderden miljoenen lui die die kat in een zak gekocht hebben. Is dat geen aanfluiting van alle moderne PR- en marketingtechnieken?

Ik werd op het idee gebracht door een fotoreeks in het "kwaliteitskrantje" NRC over de honger in O Afrika. De gebruikelijke kindertjes, zelfs een kindergrafje, kortom allemaal bittere ellende maar één hoopgevende foto met het positieve onderschrift: een moskee in aanbouw in het vluchtelingenkamp.. Ze komen na een ware helletocht-als het allemaal waar is natuurlijk-aan in dat kamp en het eerste wat ze doen is op een grommende maag...een moskee bouwen!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Manon »

En dan nu DE Ham(!)vraag: waarom zijn er moslims?
een religie gebaseerd op zuivere ANGST? hoe erg de situatie is waarin men zit, volgens islam kan het nog altijd erger worden àls men niet eerst een moskee bouwt vb.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door BFA »

circe schreef:volgens islam kan het nog altijd erger worden àls men niet eerst een moskee bouwt vb.
Het leven is een proef van Allah. Buiten oorlog voeren, de voornaamste taak van de mohammedanen om Allah te aanbidden. Allah test heel sadistisch uit hoe ver hij met zijn volgelingen kan gaan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen die erom vragen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:En dan nu DE Ham(!)vraag: waarom zijn er moslims?
Moslims bestaan onder de mensen zoals het onkruid bestaat in de natuur.

De geciviliseerde logische mens verwijdert het onkruid uit zijn tuin.
De linkse intellectuele moslimvriend echter, laat het onkruid voortwoekeren.
Want volgens zijn bovennatuurlijke wijsheid behoort de mens niet in te grijpen in de natuur.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen die nooit gesteld zijn.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom mocht Israël zich niet verdedigen tegen Irak? Waarom mocht Israël de terreurbeweging in Libanon niet uitschakelen?
Toen de Golfoorlog (1990-1991) (Dessert Storm) begon hielp Israël de Amerikaanse luchtmacht met een verdedigingsparaplu voor inkomende vliegtuigen en personeel. Toen de oorlog volop aan de gang was, en Sadam Hoessein 39 Scud raketten op Israël afvuurde, eisten de Amerikaanse president George Herbert Walker Bush en zijn minister van BZ James Baker III van de Israëlische premier Yitzhak Shamir niet terug te slaan. Ze dreigden zelfs de militaire hulp stop te zetten en Israëlische vliegtuigen neer te schieten indien Shamir toch mocht besluiten Saddam’s Scud lanceerinstallaties te bombarderen. Bush en Baker beloofden Shamir dat de luchtmacht van de Verenigde Staten deze klus wel even zou klaren. Maar ze kwamen hun belofte niet na want Saddam bleef zijn Scud’s op Israël afvuren. Achteraf bleek dat Bush, Baker, Generaal Colin Powell en Generaal Norman Schwarzkopf nooit de opdracht aan hun luchtmacht hebben gegeven de Scud-lanceerinstallaties uit te schakelen. En zo zijn de beloften aan Israël keer op keer geschonden door leugenachtige Amerikaanse politici.

In 2006 kwam de Bush-administratie tussenbeide toen Israël op het punt stond de Libanese terreurbeweging voorgoed uit te schakelen. Ook George W.Bush beperkte de wapenleveranties aan Israël omdat hij bang was de Arabische steun voor de oorlogen in Irak en Afghanistan te verliezen. En in januari 2009 kwam Obama tussenbeide toen het er naar uit ging zien dat het Israëlische leger definitief een eind zou maken aan het terreurbewind van Hamas in Gaza. Diplomatieke druk op Israël is de reden dat beide terreurbewegingen vandaag nog steeds bestaan. In de zestig jaar van Israëls bestaan heeft de Joodse staat steeds weer ervaren door zijn Amerikaanse ‘vrienden’ in de steek te zijn gelaten, in het bijzonder in de oorlogen waarbij het voortbestaan van Israël in het geding was.
Je kunt dus ook denken dat de Gutmensch niet alleen voorbehouden is aan links, maar godverdomme - nog veel erger - aan rechts. En wel aan christelijk rechts. Want Amerika bestaat echt niet uit linkse christenen, die vind je nu eenmaal in Zuid-Amerika en niet in het zelfzuchtige kapitalistische Noord-Amerika met zijn altijd maar discriminerende verrijkende criminele rechtse christenen! Om verwarring en misverstanden te voorkomen - dit is mijn mening, mijn verstand, mijn logica, mijn wijsheid. Die uiteraard de zaak, voor verbetering vatbaar is.

Ik heb niet voor niks zo de schurft aan religie. Eigenlijk heb ik aan alles wat met domheid huichelarij en geweld te maken heeft een bloedhekel.

Weleens van Yasser Arafat gehoord? Hoe je ook over hem mag denken, hij had het schoonste achterwerk van de hele wereld. Want bijna alle groten der aarde hebben zijn reet gekust!

Zo ook dat huichelachtige wijf, koningin der Nederlanden, Beatrix, minister-president Kok, en vooral niet te vergeten dat bezopen wijf Gretta Duisenberg, echtgenote van een man des aanzien. Zo'n wijf, daar laat je je toch van scheiden? Of ben ik nu weer zo naïef zoals gewoonlijk? :mrgreen:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wie vraagt om geweld heeft recht op het juiste antwoord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De Belgische federale politie heeft 20.000 Smith & Wesson-pistolen (type MP9) besteld in de VS. Acht keer zoveel als eerder aangekondigd.
- Dagblad De Pers 12 december 2011.
Zal dan eindelijk eens dat islamitisch Marokkaanse tuig van de straat tegemoet worden getreden met de juiste remedie voordat het anders uit de hand gaat lopen en er straks volksopstanden gaan uitbreken waarbij het recht in eigen hand wordt genomen?

En o ja, het gaat tegenwoordig al niet eens meer om Marokkaanse pubers van de mannelijke genus. Tegenwoordig doen ook de moslima pubers volop mee in de haat en agressie tegen hun weldoeners. Hoe zou dat toch komen? Geen behoefte om te acclimatiseren aan de samenleving van het Westen misschien? Zoiets schreeuwt toch om adequate oplossingen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door mercator »

Weeral een parel aan de Belgische industriële kroon die verloren gaat. De FN fabrieken in Luik waren er zo zeker van dat ze de bestelling gingen binnenhalen dat ze niet eens de moeite deden om de opgevraagde offerte over te maken aan de Vlaamse minister die daarover gaat. Amerikaanse pistolen dus. A rato van een 2500 € per stuk. De rode vakbonden in Luik zullen wel weer gaan rellen. Eigen schuld dikke bult.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam betekent vrede?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom praat iedere moslim over islam in de betekenis van vrede?

Hij zegt letterlijk: "Islam BETEKENT vrede." Denkt hij dat wij dom zijn of zoiets? Dat hij daarmee onze mening kan beïnvloeden? Want als je iemand niet op zijn huichelachtige smoelwerk moet geloven dan is het wel een moslim, nietwaar?

Weet een moslims dan niet - is hij dan werkelijk zo intens dom en achterlijk geschoold - wat islam werkelijk betekent? En al zou het zo zijn dat islam vrede betekent in de directe betekenis van het woord, dan nog toont ons de werkelijkheid van alledag aan, dat islam totaal niets met vrede uitstaande heeft, maar juist alles met huichelarij, intolerantie, arrogantie, discriminatie, haat zaaien, en een overgrote dosis afgoderij die continu in domheid en terrorisme wordt ondergedompeld. Liefst vijfmaal per dag.

Die huichelaars zijn apetrots op het afschuwelijke onuitstaanbare 'heilige' Arabische taalgebruik. Want aan het succes van de Arabieren kan iedereen het rendement van de islam aflezen.

Met Islam wordt in het Arabisch mushrikun bedoeld en dat heeft nu juist alles met afgoderij te maken. Klint raar voor een achterlijk geloof die vasthoudt aan het monotheïsme. Maar dat is niet mijn schuld. Dat zeg ik, aanhangers van de islam zijn dom en huichelachtig. Het zijn eersteklas religieuze leugenaars, ontstaan uit het smakeloze zandhappen in het Midden-Oosten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen waarop geen antwoorden mogelijk zijn

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Waarom noemen christenen Maria, de moeder van Jezus; en God, de vader van Jezus?
• Was Maria dan met God getrouwd? En hoe zat het dan met die Jozef?
• Als God de vader van Jezus was, waar zijn dan al die ooms en tantes als broers en zusters van God gebleven? Daar hoor je nooit wat over.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op ma mar 19, 2012 8:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wie vraagt wordt overgeslagen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een vraag die kinderen altijd stellen op de onfatsoenlijke mededeling dat God de eerste mens heeft gemaakt.

Ja maar pappie, wie heeft God dan gemaakt?

Hierop past volgens mij maar één antwoord.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen die beter niet gesteld kunnen worden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom wordt de Arabische lente bejubeld waarin eenzijdig partij voor geweld wordt getrokken en is alles in het volgende filmpje ten strengste verboden?

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen die vragen oproepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Deze e-mail stuurde ik net aan de voorzitter van de voetbalclub sv Diemen waarin mijn zoon (16) speelt in de B-1. Jullie weten je waarschijnlijk nog wel de perikelen rond de barbecue van twee jaar geleden te herinneren die halal moest zijn en waardoor door mijn reactie hierop zoveel commotie is ontstaan.
Hi Hans,

Ik ben van nature een nieuwsgierig type.
Als voorzitter van de voetbalclub noem je je Hans ter Horst. Prima voornaam overigens.
In het colofon ontdekte ik de initialen P. J. bij ter Horst.

Nu word ik al sinds mij kinderherinnering Hans genoemd. En mijn initialen zijn J.W.H. (Johan Willem Hendrik)
Het gaat dus om die eerste naam Johan. Over die laatste naam wil ik het niet hebben want die associeert mij aan een vieze gore grote smeerlap, namelijk de echtgenoot van wijlen koningin Wilhelmina die in een boek beschreven wordt als landverraadster.

Mijn roepnaam Hans is dus een afgeleide van die christelijke flauwekul Johannes. Ik kan het ook niet helpen dat ik katholiek gedoopt ben in een tijd van godsdienstwaanzin die nu nog steeds voortleeft dankzij die achterlijke islam.

Mijn vraag is derhalve, waar staat die eerste letter P voor?

Nieuwsgierig zoals altijd, zie ik met hartelijke groet een antwoord met een oplossend vermogen tegemoet.

Hans van de Mortel
Citaat HvdM: • Ik geef om aardige mensen. Niet om moslims, christenen, joden of atheïsten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Ali Yas »

Het antwoord op die vraag zal ongetwijfeld zijn dat de tweede J voor Johannes staat (een naam overigens die niks met "christelijke flauwekul" te maken heeft, maar a) met een Joodse naam en b) met de gewoonte kinderen te vernoemen naar voorouders of andere helden (Justin en Jupiter lijken me tussen haakjes niet veel betere namen en Joost mag weten wat je tegen Johannes hebt).
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:en Joost mag weten wat je tegen Johannes hebt . . .
Nou me dunkt. Bij Johannes denk ik als ex-idioot (Jezus-aanbidder) en ex-katholiek aan Johannes de doper of – nog erger – aan Johannes van Patmos, de aan drugs verslaafde Salvador Dahli van het Nieuwe Testament. Ik weet niet of je daar mee bekend bent, anders moet je maar eens voor de verandering niet de jood uithangen. Trouwens, je gaat weer in de bekende fout, ik heb niets aangegeven dat iets tegen de naam van Johannes te berde heeft gebracht. Ik constateer alleen maar dat Johannes een christelijke flauwekul naam is. Wel voortaan even scherp blijven! Dat houdt de zaak op de rails. icon_thumbup.gif

Citaat HvdM: • God is een placebo voor alwetendheid die effect sorteert bij gelovigen, maar een op de lachspieren werkende uitglijer van bewuste domheid is voor mensen zonder angst, die kritisch zelfstandig durven nadenken en God beschouwen als een stuk papier dat in de Efteling thuishoort in het monster dat roept: 'Papier hier!'
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Ozes »

Wat voor naam zou je dan willen?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen die vragen om een duidelijk antwoord.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ozes schreef:Wat voor naam zou je dan willen?
Een naam met een betekenis zoals namen in het Hebreeuws zo mooi voorkomen. Ik weet er te weinig van. Namen hadden sowieso een betekenis in de oudheid als ik het goed formuleer. Mortel betekent bijvoorbeeld hardheid. Een beter soort cement in de oudheid. Die naam komt minstens twee, mogelijk wel drie keer voor in de bijbel. Ik bedoel maar.

Citaat HvdM: • De mens is zijn ego. En dat is de ultieme uitkomst tot zelfvernietiging.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Ozes »

Dus met een Christelijke/Hebreeuwse naam heb je op zich geen probleem, zolang het maar niet Johannes is?
Wat veel bekendheden doen om dit probleem te ontlopen is hun kind appel of internet te noemen, of dekentje zoals het kind van wijlen Michael Jackson
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie