Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Manon »

Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Een 48-jarige imam zit de cel op verdenking van het misbruik van vijf jongens en meisjes in het Canadese Toronto. Mogelijk heeft hij meer slachtoffers gemaakt.


Volgens het gerecht zou Mohammad Masroor de jongeren zowel in de Baitul Mukarram Islamic Society als thuis hebben aangerand. De Koranleraar was sinds 2008 aan de slag in Canada, zegt woordvoerder Karen Armstrong. Daarvoor werkte hij in Frankrijk, Duitsland, Hongarije, Singapore en Sri Lanka.
http://www.vandaag.be/buitenland/75993_ ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
---------------------------------------------------------------------------

Nu, op zich is dit niet zo'n spectaculair nieuwsje, we zijn met de katholieke pastoors ondertussen wel wat meer gewend nietwaar?

Maar wat me hier in dit artikel opviel is: woordvoerder Karen Armstrong

zou ze zich bekeerd hebben? Weet iemand daar iets meer van? Het zou alvast een hoop verklaren over die regelrechte propagandaboeken die ze over islam heeft geschreven.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Ariel »

Dat is die "Het is zo'n goeie, lieve jongen" waar Mahalingam het over had in het baard topic.

Afbeelding

Wat betreft Karin Armstrong...Die kan niet anders dan een moslim zijn. Wist jij dat Karin aan epilepsie lijdt? Dit las ik in wikipedia.
Karen Armstrong lijdt aan epilepsie. In één van haar werken herleidt ze bepaalde visionaire inzichten naar het feit dat ze epileptica is.
Visionaire inzichten [c045.gif] Tja, net zoals Mohammed. Misschien voelt ze zich daarom verbonden aan hem en aan Islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Wat betreft Karin Armstrong...Dit kan niet anders dan een moslim zijn. Wist jij dat Karin aan epilepsie lijdt? Dit las ik in wikipedia.
Karen Armstrong lijdt aan epilepsie. In één van haar werken herleidt ze bepaalde visionaire inzichten naar het feit dat ze epileptica is.
Visionaire inzichten [c045.gif] Tja, net zoals Mohammed. Misschien voelt ze zich daarom verbonden aan hem en aan Islam.
jaja, dat was zelfs het eerste dat ik ooit las over karin Armstrong. Vandaar dat ik toen ben beginnen zoeken naar de epileptische aanvallen van Mohammed.
Maar dat ze zich ondertussen had bekeerd wist ik niet.
Heeft iemand meer info daarover? of wordt dat stil gehouden?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Ariel »

De misbruik van de imam is voorpagina nieuws in Canada,

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Mahalingam »

Raadsel Karin Armstrong is opgelost. In bovenstaande video op 1:55.
De woordvoerster van de politie Toronto heeft dezelfde naam.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Raadsel Karin Armstrong is opgelost. In bovenstaande video op 1:55.
De woordvoerster van de politie Toronto heeft dezelfde naam.
haha! ik heb daar vierkant overgekeken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Dhana »

Het is vreselijk als die imam dat allemaal werkelijk op zijn geweten heeft, maar ik ben aan de andere kant wel een soort van blij dat ik die moslims die doen alsof alle katholieke geestelijken er een dagtaak van maken koorknaapjes aan te randen, nu dan eens van repliek kan dienen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Amazigh »

Dhana schreef:Het is vreselijk als die imam dat allemaal werkelijk op zijn geweten heeft, maar ik ben aan de andere kant wel een soort van blij dat ik die moslims die doen alsof alle katholieke geestelijken er een dagtaak van maken koorknaapjes aan te randen, nu dan eens van repliek kan dienen.
Waren het moslims die riepen dat katholieken kinderen aanranden of waren jullie dat? Waar the fuck heb jij het over, dat deze gestoorde die toevallig zichzelf moslim noemt kinderen aanrand wil niks zeggen. Normaal zou zo een persoon de doodstraf krijgen in een islamitisch land, in plaats van op tv verhalen vertellen en dingen zoals wir haben es nicht gewusst zeggen. Zo ziek en achterlijk is jullie cultuur nou eenmaal, het heeft totaal geen inhoud en het is helemaal leeg. Er is niet eens 1 druppeltje cultuur in het westen te vinden vandaar dat jullie nu andere landen graag die richting willen op krijgen en enige wat jullie tegenhoud zijn de moslims die standvastig blijven hoe dan ook.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Ariel »

Oei, oei...Wat ben jij boos Amazigh . Leuk om je weer even te zien. Wat dacht je...De heilige maand is voorbij dus nu kan ik weer even wat Islamitische werk verrichten, zoals vers 9.5 je beveelt? "Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag."

Wat betreft het aanranden van kinderen, ook in deze westerse "achterlijke " cultuur waar jij zo graag bent , en de vruchten van plukt, vinden wij het niet goed als paters met hun kromme klauwtjes aan kinderen zitten. De kranten staan bol van afkeurende artikelen ( misschien heb je dat gemist ) en waar het mogelijk is worden deze mannen gestraft.
Maar...Met zoveel boter op je islamitische hoofd zou ik toch maar even dimmen als ik jou was, want hoe heet jouw profeet ook alweer die het deed met een kind van nog geen 9 jaar? Of ben jij het daar ook niet mee eens ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Oei, oei...Wat ben jij boos Amazigh . Leuk om je weer even te zien. Wat dacht je...De heilige maand is voorbij dus nu kan ik weer even wat Islamitische werk verrichten, zoals vers 9.5 je beveelt? "Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag."

Kijk Ariel, dat is wat nou precies wat Amzaigh bedoelt met cultuur en moet ik toegeven dat wij van dat soort cultuur inderdaad geen druppeltje in huis hebben. Ere wie, ere toekomt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:Oei, oei...Wat ben jij boos Amazigh . Leuk om je weer even te zien. Wat dacht je...De heilige maand is voorbij dus nu kan ik weer even wat Islamitische werk verrichten, zoals vers 9.5 je beveelt? "Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag."

Wat betreft het aanranden van kinderen, ook in deze westerse "achterlijke " cultuur waar jij zo graag bent , en de vruchten van plukt, vinden wij het niet goed als paters met hun kromme klauwtjes aan kinderen zitten. De kranten staan bol van afkeurende artikelen ( misschien heb je dat gemist ) en waar het mogelijk is worden deze mannen gestraft.
Maar...Met zoveel boter op je islamitische hoofd zou ik toch maar even dimmen als ik jou was, want hoe heet jouw profeet ook alweer die het deed met een kind van nog geen 9 jaar? Of ben jij het daar ook niet mee eens ?
Ik weet niet of je het weet maar heel europa was daarmee bezig, ze waren kleine kinderen aan het krikken in de middeleeuwen en dat is redelijk recent nog wel. Van zwervers tot aan de koningshuis.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Ik weet niet of je het weet maar heel europa was daarmee bezig, ze waren kleine kinderen aan het krikken in de middeleeuwen en dat is redelijk recent nog wel. Van zwervers tot aan de koningshuis.
Echt waar? En trouwde ze dan met een opa van 54 en had die ouwe man dan ook seks met het jonge prinsesje ?
Jij bent goed op de hoogte, dus vertel ons even met een betrouwbare link hoe dat zat/zit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Amazigh »

Dhana schreef:
Ariel schreef:Oei, oei...Wat ben jij boos Amazigh . Leuk om je weer even te zien. Wat dacht je...De heilige maand is voorbij dus nu kan ik weer even wat Islamitische werk verrichten, zoals vers 9.5 je beveelt? "Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag."

Kijk Ariel, dat is wat nou precies wat Amzaigh bedoelt met cultuur en moet ik toegeven dat wij van dat soort cultuur inderdaad geen druppeltje in huis hebben. Ere wie, ere toekomt.

Nee nee jullie hebben de neukmijdochterterwijlikhetopneemcultuur.
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Amazigh schreef:
Ik weet niet of je het weet maar heel europa was daarmee bezig, ze waren kleine kinderen aan het krikken in de middeleeuwen en dat is redelijk recent nog wel. Van zwervers tot aan de koningshuis.
Echt waar? En trouwde ze dan met een opa van 54 en had die ouwe man dan ook seks met het jonge prinsesje ?
Jij bent goed op de hoogte, dus vertel ons even met een betrouwbare link hoe dat zat/zit.
Dat kregen we op school, kga niet de internet doorzoeken:) En besides jij bent zeker 80 jaar, hoezo doe je alsof je dat niet weet? Ik bedoel jij hebt de middeleeuwen net gemist.
A proud amazigh!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Dhana »

Amazigh schreef: Ik bedoel jij hebt de middeleeuwen net gemist.

Beter net gemist dan er nooit meer uit kunnen komen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Dat kregen we op school, kga niet de internet doorzoeken:) En besides jij bent zeker 80 jaar, hoezo doe je alsof je dat niet weet? Ik bedoel jij hebt de middeleeuwen net gemist.
:laugh1: Jij bent grappig schat....Ik blijf van je houden. Ik weet het wel, maar ik was benieuwd of jij het ook weet. Nee dus... Ik denk dat jij de klok hebt horen luiden, en niet weet waar de klepen hangt. Slecht hoor, om als je iets niet zeker weet het in de groep te gooien als een waar feit. Er bestaat een spreekwoord...'A little learning is a dangerous thing'.

Meaning.....A small amount of knowledge can cause people to think they are more expert than they really are.
eg. he said he'd done a course on home electrics, but when he tried to mend my table lamp, he fused all the lights! I think a little learning is a dangerous thing

Dus knul, dit is een goede raad van een 80 jarige vrouyw die wel dingen op internet opzoekt als ze niet zeker van haar zaak is. Zou jij ook moeten doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Amazigh »

Dhana schreef:
Amazigh schreef: Ik bedoel jij hebt de middeleeuwen net gemist.

Beter net gemist dan er nooit meer uit kunnen komen.

Hahah de Islam had al recht voor vrouwen in de jaren 600 en de Europeanen haalde dit soort streken uit in de jaren 1600 hahah stelletje apen.

A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Amazigh schreef:
Dat kregen we op school, kga niet de internet doorzoeken:) En besides jij bent zeker 80 jaar, hoezo doe je alsof je dat niet weet? Ik bedoel jij hebt de middeleeuwen net gemist.
:laugh1: Jij bent grappig schat....Ik blijf van je houden. Ik weet het wel, maar ik was benieuwd of jij het ook weet. Nee dus... Ik denk dat jij de klok hebt horen luiden, en niet weet waar de klepen hangt. Slecht hoor, om als je iets niet zeker weet het in de groep te gooien als een waar feit. Er bestaat een spreekwoord...'A little learning is a dangerous thing'.

Meaning.....A small amount of knowledge can cause people to think they are more expert than they really are.
eg. he said he'd done a course on home electrics, but when he tried to mend my table lamp, he fused all the lights! I think a little learning is a dangerous thing

Dus knul, dit is een goede raad van een 80 jarige vrouyw die wel dingen op internet opzoekt als ze niet zeker van haar zaak is. Zou jij ook moeten doen.

Als je t weet moet je t ook niet vragen:P
A proud amazigh!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Dhana »

Zou je ons dan even kunnen vertellen wat die rechten voor vrouwen dan waren en of ze daarmee gelijk geschakeld waren met de rechten voor de man?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:

Als je t weet moet je t ook niet vragen:P
Ja maar, ik vind het zo vervelend dat jij het niet of maar half weet. In de 16de eeuw waren kinderhuwelijken inderdaad courant, maar het huwelijk werd pas geldig wanneer de echtgenoten de leeftijd bereikten waarop zij hun toestemming konden geven; in afwachting verbleef het kleine meisje in de familie van haar toekomstige echtgenoot. de bruid en bruidegom waren ongeveer dezelfde leeftijd, en het hebben van seks gebeurde pas als beide echtgenoten er aan toe waren.
Aleen, tegenwoordig gebeuren deze huwelijken niet meer. Al eeuwen is het afgeschaft. Nu Islam nog Amazigh. Daar komen dit soort kindhuwelijken nog steeds voor. Ouwe vieze moslim mannen die een piep jong groen blaadje lusten.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Monique »

aazigh heeft nog niet geantwoord op de vraag of hij vindt dat mohammed er goed aan heeft gedaan een kind van 6 te neuken?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Scarlatti »

natuurlijk vindt ie dat goed, t staat toch in de koran?! die hallucinerende homofiele pedofiele verkrachtende moordende woestijnrover is hun voorbeeld en dat is waar t om gaat.... in de islam is het 'gebruiken' van jongetjes 'common use' want die viezerikken moeten t toch èrgens op doen als de geit en de kip en t lam net al 'gebruikt' worden... het is hun koeltoeer!!!

en ja 'bij ons' gebeuren deze weerzinwekkende zaken OOK alleen het is NIET onze cultuur maar een MISDRIJF! en ook al bezondigen koningen en bedelaars er zich aan dan nog blijft t een MISDRIJF en NIET zoals bij die achterlijke islamieten koeltoer omdat die smeerlap van een mo de islamiet dat voorschrijft... Afshin Ellian heeft een prìma stuk over de 'moslims' geschreven... zo ontzettend duidelijk hoe die lui in elkaar zitten!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Amazigh schreef:

Als je t weet moet je t ook niet vragen:P
Ja maar, ik vind het zo vervelend dat jij het niet of maar half weet. In de 16de eeuw waren kinderhuwelijken inderdaad courant, maar het huwelijk werd pas geldig wanneer de echtgenoten de leeftijd bereikten waarop zij hun toestemming konden geven; in afwachting verbleef het kleine meisje in de familie van haar toekomstige echtgenoot. de bruid en bruidegom waren ongeveer dezelfde leeftijd, en het hebben van seks gebeurde pas als beide echtgenoten er aan toe waren.
Aleen, tegenwoordig gebeuren deze huwelijken niet meer. Al eeuwen is het afgeschaft. Nu Islam nog Amazigh. Daar komen dit soort kindhuwelijken nog steeds voor. Ouwe vieze moslim mannen die een piep jong groen blaadje lusten.

Afbeelding

Hoe vaak gebeurt het dan nu? Er staat 1x per jaar een idioot op die met een klein meisje trouwt en daardoor gebeurt het vaak? I mean who the fuck are you kidding, jullie pakken elk negatief nieuwsbericht dat met islam te maken heeft en alsnog heb ik tot nu 2 voorbeelden gezien. 1 in Afghanistan en 1 in de woestijn.

Islam is het ook niet legaal tenzij het meisje menstrueert en aangezien ze pas op hun 14/13e beginnen met menstrueren komt kindhuwelijken zelden voor gelukkig dus ja.
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Amazigh »

Scarlatti schreef:natuurlijk vindt ie dat goed, t staat toch in de koran?! die hallucinerende homofiele pedofiele verkrachtende moordende woestijnrover is hun voorbeeld en dat is waar t om gaat.... in de islam is het 'gebruiken' van jongetjes 'common use' want die viezerikken moeten t toch èrgens op doen als de geit en de kip en t lam net al 'gebruikt' worden... het is hun koeltoeer!!!

en ja 'bij ons' gebeuren deze weerzinwekkende zaken OOK alleen het is NIET onze cultuur maar een MISDRIJF! en ook al bezondigen koningen en bedelaars er zich aan dan nog blijft t een MISDRIJF en NIET zoals bij die achterlijke islamieten koeltoer omdat die smeerlap van een mo de islamiet dat voorschrijft... Afshin Ellian heeft een prìma stuk over de 'moslims' geschreven... zo ontzettend duidelijk hoe die lui in elkaar zitten!

Het zijn toch echt de christenen die kleine kinderen gebruiken.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Koranleraar misbruikt vijf leerlingen

Bericht door Scarlatti »

Amazigh schreef:
Scarlatti schreef:natuurlijk vindt ie dat goed, t staat toch in de koran?! die hallucinerende homofiele pedofiele verkrachtende moordende woestijnrover is hun voorbeeld en dat is waar t om gaat.... in de islam is het 'gebruiken' van jongetjes 'common use' want die viezerikken moeten t toch èrgens op doen als de geit en de kip en t lam net al 'gebruikt' worden... het is hun koeltoeer!!!

en ja 'bij ons' gebeuren deze weerzinwekkende zaken OOK alleen het is NIET onze cultuur maar een MISDRIJF! en ook al bezondigen koningen en bedelaars er zich aan dan nog blijft t een MISDRIJF en NIET zoals bij die achterlijke islamieten koeltoer omdat die smeerlap van een mo de islamiet dat voorschrijft... Afshin Ellian heeft een prìma stuk over de 'moslims' geschreven... zo ontzettend duidelijk hoe die lui in elkaar zitten!

Het zijn toch echt de christenen die kleine kinderen gebruiken.

tuuurlijk joh!! t zijn noooit de moslims wat jou! en àls een moslim het TOCH doet dan is t 'geen goede moslim' want dat mag niet vd koran hè knul! :roll2: joh! Geef t toch op! WIJ hebben jou en je soortgenoten door!
Wij zijn niet zo àchterlijk als de regeringen hoor die denken dat t allemaal zo'n vaart niet zal lopen....
ga toch gauw in je eigen regionen de boel afslachten, daar zijn 'jullie' toch bedreven in als geen ander! Volgens mij hebben jullie dàt uitgevonden, want voor de rest is er NIETS uitgevonden door een islamiet dan ellende en moordpartijen!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie