Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Ariel »

Hebben jullie deze cartoon al gezien? Mag je niet missen.
Afbeelding

Op de aan de VARA gelieerde site joop.nl is een schokkende cartoon gepubliceerd. Op de tekening zien we Geert Wilders op de grond liggen,een schaar is in zijn borst gestoken. Op de achtergrond zien we Koningin Beatrix met een schaar in de hand weglopen. De cartoon is van Adriaan Soeterbroek, de tekenaar die al eerder in opspraak raakte met een omstreden cartoon over PVV-voorman Geert Wilders.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Scarlatti »

Afbeelding


dit is het verhaal erbij....

ik hoop toch wel dat er hier een STORM van PROTESTEN op zal volgen! Ik vind het meeeer dan misdadig! Ik zie dit als aanzet tot moord op Geert Wilders!

Wilders doodgestoken, de natte droom van Joop.nl

Geplaatst door Tim Engelbart op 2 september, 2011 -

Joop.nl heeft gebrainstormd, vergaderd, bilateraaltjes belegd en geëvalueerd. Maar nu zijn ze er eindelijk uit: Geert Wilders is dan wellicht niet Hitler, maar hij moet wel gewoon dood. "Steek 'm neer, die hufter."

Wie dacht dat het niet smakelozer kon dan de PVV-leider als kampbeul (die moslims de kortste weg naar de gasdouches wijst) heeft het echt compleet bij het verkeerde eind. Het kan dus gewoon nog een graadje erger. De kampbeul is so yesterday. Anno augusus 2011 moet Wilders gewoon worden doodgestoken. In vergelijking met cartoonist Adriaan Soeterbroek en zijn baas Francisco van Jole is Rob Riemen in één klap verworden tot iemand die de PVV de liefde verklaart.

Een walgelijke cartoon dus, en dit keer niet eens vanwege een opmerking over moslims, de Koran of zelfs abstractere thema's als immigratie of criminaliteit. Nee, dit keer wil gekke Geert de rol van het staatshoofd verengen tot die van een ceremonieel monarch.

Verdient Wilders het hiervoor om op gewelddadige wijze om zeep te worden geholpen? Als dat zo zou zijn, zouden PvdA'ers, SP'ers, GroenLinksers en D66'ers toch minstens een zelfde lot verdienen. Ook vanuit deze partijen zijn om de haverklap zeer republikeinse geluiden te horen. Wilt Joop.nl ook de politici van de linkse partijen met een steek richting het hart langzaam laten sterven tegen een muurtje? Lijkt me niet. Deze mensen krijgen van Joop alle dagen van de week een podium om te fulmineren op de gesubsidieerde website. Deze linkse mensen hoeven niet dood van Soeterbroek en Van Jole, maar krijgen juist een ereplek en worden grote intellectuelen en 'mensen met een goed, sociaal verhaal' genoemd.

Een discrepantie dus. Wilders is slecht, evil en het licht in z'n ogen niet waard. Zelfs als de PVV-leider voorstellen inschiet die gewoon ontzettend goed liggen bij de Joop-achterban krijgt, dan hij nóg een doodsverwensing naar z'n hoofd geslingerd. Dit is niet langer te verklaren als gewone afkeer van een politicus wiens ideeën iemand niet zinnen, dit is gewoon haatzaaien en demoniseren. Joop gaat hier een grens over die zelfs dit doldrieste godwinblog nog niet eerder over geweest is.

Het zou moedig zijn als Wilders dit keer niet alleen z'n deelname aan een VARA-debat annuleert, maar ook gewoon aangifte van bedreiging doet tegenover Soeterbroek en iedereen bij Joop en de VARA die deze haatcartoon geakkoordeerd heeft. De tijd van zoete broodjes bakken en zaken afdoen als kwajongensstreken is voorbij: Joop is een klimaat aan het scheppen waarin geweld tegen Wilders normaal is. We hebben op 6 mei 2002 gezien waar dat soort fratsen toe kunnen leiden. Dat nóóit weer.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/ ... van-joopnl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Scarlatti op vr sep 02, 2011 6:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Monique »

Op de tekening zien we Geert Wilders op de grond liggen,een schaar is in zijn borst gestoken. Op de achtergrond zien we Koningin Beatrix met een schaar in de hand weglopen.
Dan heeft Beatrix het dus niet gedaan; zij heeft de schaar nog... :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Scarlatti »

dus die 2e cartoon is 'bewerkt'..... nog meer opzet dus......... goed gezien van jou Monique!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Mahalingam »

Nee, dat is niet zeker. Ze heeft een schaar in de hand en eentje in haar handtas. Dat is al twee. En schaar nummer drie zit in Wilders.
Is het geen majesteitschennis? Te portretteren alsof H.M. een volksvertegenwoordiger vermoord?
Aanklacht tegen de monarchie, dat is deze cartoon.
Voor Wilders hadden ze net zo goed iemand anders kunnen tekenen die H.M. wil castreren (ik bedoel, van macht beroven) Job Cohen b.v. want de PvdA wil 'modernisering' wat een politiek correcte term is voor: 'Minder macht voor de Oranje B.V.'.

Of wil Joop soms aangeven de H.M. een verknipt mens is?

Dit is gewoon hoofdstuk zoveel in de niet aflatende strijd in de Nederlanden tussen de Oranje club die altijd meer in de melk te brokkelen wil hebben (al sinds 16-zoveel) en de republiekeinen die zich richten naar het Plakkaat van Verlating. (onze stichtings-acte)
http://www.engelfriet.net/Alie/Aad/plakkaat.htm

Vergeet niet dat we in het begin de Oranje clan gevraagd hebben als koning te fungeren in een wereld waarin alleen koningen de dienst uit maakten en de latere tijd waarin anderen ons met die Oranje clan hebben opgezadeld (na de Bataafse republiek b.v.)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Ariel »

Ik vraag me ook af of de AIVD blij is met deze cartoon. Volgens mij is dit inderdaad een belediging voor de koningin.
Ik vermoed dat de cartoon niet lang online zal staan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Pilgrim »

Het is majesteitsschennis, maar ook een oproep tot geweld. Oproepen tot geweld is wat Wilders nog nooit gedaan heeft en wat ook niet beschermd wordt door de vrijheid van meningsuiting. Daarom werd hij ook niet veroordeeld tijdens dat showproces. Maar deze cartoonist is volgens mij wél strafbaar!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Ariel »

Wilders over cartoon: Gesubsidieerd aanzetten tot geweld

vrijdag 2 september 2011

PVV-leider Geert Wilders reageert vrijdagavond op de cartoon die is geplaatst op de VARA-weblog joop.nl. Wilders liet eerder al weten de tekening 'onsmakelijk' te vinden en zegt nu dat er sprake is van 'gesubsidieerd aanzetten tot geweld'.

Dat zegt Wilders via Twitter. 'Waar Nederlanders voor moeten betalen: gesubsidieerd aanzetten tot geweld. De Vara. Hoe lang nog?'

Op de cartoon die vandaag is gepubliceerd, is koningin Beatrix te zien met een schaar in haar hand en Wilders op de grond met een schaar in zijn borst. De tekening is gemaakt door cartoonist Adriaan Soeterbroek en boven de prent staat Louter ceremonieel: Over het PVV-plan voor de monarchie.

Tweede Wereldoorlog
De PVV maakte donderdag bekend de rol van het staatshoofd te willen beperken. De partij van Geert Wilders wil de Koningin uit de regering en uit de Raad van State zetten en de rol van het staatshoofd bij de kabinetsformatie geheel afschaffen.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Cultu ... geweld.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Scarlatti »

Ik ben ERG BLIj dat Geert er wat mee gedaan heeft! Chapeau! Ik vind dat die 'figuren' berecht dienen te worden wegens aanzetten tot moor, haat, belastering van goede naam en zeden!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Scarlatti »

De Joop: bloed aan de pen
Geplaatst door Victor van der Sterren op 3 september,
2011

Geen schandelijke wandaad gaat ze te ver, geen vuile streek is ze te laag, en geen riool kan ze genoeg stinken. De 'creatieve zielen' die steevast hun 'meesterwerken' achterlaten op De Joop zijn bijkans hét sybool van alles dat er mis is met dit land.

Mijn collega-auteur Tim Engelbart beschreef al hoe de dogmatische propagandawebsite, die zich vermomt als discussieplatform, een nieuw dieptepunt heeft weten te bereiken. De obsessieve Wildershater Adriaan Soeterbroek, die ons al eerder trakteerde op een plaatje van Wilders die als kampbeul moslims de gaskamer in stuurt, doet daar nu nog een schepje bovenop.

Een dode of stervende Wilders, met een schaar in z'n borstkas geramd, en de schaduw van koningin Beatrix op de achtergrond. Soeterbroek hoopt duidelijk van harte dat Wilders zijn denkbeelden met de dood mag bekopen. Want wie het niet met Adriaan Soeterbroek eens is, verdient dat gewoon. Op iedere andere opiniesite zou zoiets met afgrijzen onmoet worden. Niet op De Joop. Daar reageert men enthousiast op zulke bloeddorstige wensdromen.

Het is niet de eerste keer. Iedereen die de 'foute' denkbeelden heeft, in de ogen van de harde kern der 'opiniemakers' op De Joop, moet het genadeloos ontgelden. Schrijnend voorbeeld is dit stuk van de immer walgwekkende Karel Kanits, waarin hij ook al impliceert dat hij van een moord op Wilders wel in de feeststeming zou komen. "Teringlijer of miskend talent?", het het artikel. Over Kanits zélf hoeven we die vraag niet mee te stellen. Het staat vast: hij is een ongelooflijke teringlijer.

Anders dan de meest radicale Joop-columnisten zal ik niet iedereen waar ik het mee oneens ben over één kam scheren. Zelden deel ik de opinie die in artikelen op De Joop worden uitgedragen, maar veel van die meningen zijn gewoon dát: meningen. Dit stuk is dus niet gericht tegen de auteurs van die artikelen, enkel tegen de Soeterbroekjes en Kanitsjes van deze wereld. Die verzieken het voor iedereen.

Het kwalijkste van deze zaak is dat de redactie van De Joop dat toelaat. Fransisco van Jole wast zijn handen in onschuld, want de opiniemakers zijn volgens hem helemaal zelf verantwoordelijk voor wat ze plaatsen. Maar wat als iemand gehoor geeft aan de gestoorde oproepen van figuren als Soeterbroek en Kanits? Wat als Wilders straks écht stervend op straat ligt, met een schaar in zijn borst?

Dan zal mijnheer Van Jole ontdekken dat bloed niet gemakkelijk weg te wassen is. Een stuk lastiger dan zijn geweten, in elk geval, want daar heeft hij duidelijk geen moeite mee. Met iedere oproep tot moord waaraan hij een podium biedt, hoereert hij zijn ziel, en dat doet hij moeiteloos en ongestraft.

Lui oproepen tot moord op een democratisch gekozen politicus kan men beschouwen al feitelijk geestesziek. Hun uitlatingen duiden daar in ieder geval op, en daarom kan ik ze voor hun pathologische haat niet eens geheel verantwoordelijk houden. Ze verdienen vooral medelijden. De heer Van Jole zou echter beter moeten weten, en toch volhardt hij in het uitdragen haat en geweld. Daarmee is hij de meest kwalijke figuur in dit hele verhaal. Mocht op een onfortuinlijke dag Wilders inderdaad worden vermoord, dan is het niet de schaar, maar de pen die hem neersteekt.
De giftige pen van De Joop...

http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/ ... n-de-pen-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Wilders over cartoon: Gesubsidieerd aanzetten tot geweld

vrijdag 2 september 2011

PVV-leider Geert Wilders reageert vrijdagavond op de cartoon die is geplaatst op de VARA-weblog joop.nl. Wilders liet eerder al weten de tekening 'onsmakelijk' te vinden en zegt nu dat er sprake is van 'gesubsidieerd aanzetten tot geweld'.

Dat zegt Wilders via Twitter. 'Waar Nederlanders voor moeten betalen: gesubsidieerd aanzetten tot geweld. De Vara. Hoe lang nog?'

Op de cartoon die vandaag is gepubliceerd, is koningin Beatrix te zien met een schaar in haar hand en Wilders op de grond met een schaar in zijn borst. De tekening is gemaakt door cartoonist Adriaan Soeterbroek en boven de prent staat Louter ceremonieel: Over het PVV-plan voor de monarchie.

Tweede Wereldoorlog
De PVV maakte donderdag bekend de rol van het staatshoofd te willen beperken. De partij van Geert Wilders wil de Koningin uit de regering en uit de Raad van State zetten en de rol van het staatshoofd bij de kabinetsformatie geheel afschaffen.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Cultu ... geweld.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is toch maar een cartoon? Dat werd door iedereen geroepen toen die Deense vetzeug een cartoon had gemaakt.
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Amazigh »

Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat de PVV wil dat de Koningin niet meer participeert aan kabinetformaties vandaar die 3 scharen die symbool staan voor 3 partijen(denk ik). Als dat zo is dan is het niet beledigend omdat de cartoonist willekeurig iemand gekozen heeft, hij kon ook voor Rutte kiezen.
A proud amazigh!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door naar boven »

Amazigh schreef:Het is toch maar een cartoon? Dat werd door iedereen geroepen toen die Deense vetzeug een cartoon had gemaakt.
De Deense cartoons riepen niet op tot geweld. De cartoons stelden islamitisch geweld aan de kaak.
Amazigh schreef:Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat de PVV wil dat de Koningin niet meer participeert aan kabinetformaties vandaar die 3 scharen die symbool staan voor 3 partijen(denk ik). Als dat zo is dan is het niet beledigend omdat de cartoonist willekeurig iemand gekozen heeft, hij kon ook voor Rutte kiezen.
Het was (de PVV van) Wilders die over de koningin begon, niet Rutte.
RTFM
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Amazigh »

naar boven schreef:
Amazigh schreef:Het is toch maar een cartoon? Dat werd door iedereen geroepen toen die Deense vetzeug een cartoon had gemaakt.
De Deense cartoons riepen niet op tot geweld. De cartoons stelden islamitisch geweld aan de kaak.
Amazigh schreef:Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat de PVV wil dat de Koningin niet meer participeert aan kabinetformaties vandaar die 3 scharen die symbool staan voor 3 partijen(denk ik). Als dat zo is dan is het niet beledigend omdat de cartoonist willekeurig iemand gekozen heeft, hij kon ook voor Rutte kiezen.
Het was (de PVV van) Wilders die over de koningin begon, niet Rutte.
Ja maar een cartoon moet alles in 1 tekening samenvatten toch. Dus wilders omdat hij tegen is en 3 scharen omdat hij tegen is dat de koningin mee kan participeren aan de kabinetsformatie. Maar het heeft dus niks met moord te maken omdat het niet tegen de persoon is maar tegen een bepaald standpunt en vandaar dat het net zo goed Rutte kan zijn.
A proud amazigh!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door naar boven »

Amazigh schreef:Ja maar een cartoon moet alles in 1 tekening samenvatten toch. Dus wilders omdat hij tegen is en 3 scharen omdat hij tegen is dat de koningin mee kan participeren aan de kabinetsformatie. Maar het heeft dus niks met moord te maken omdat het niet tegen de persoon is maar tegen een bepaald standpunt en vandaar dat het net zo goed Rutte kan zijn.
Rutte probeert niet de rol van het staatshoofd in te perken.
Maar het gaat inderdaad over een bepaald standpunt, niet over de persoon. En dat is nu juist het probleem. Standpunten dienen op democratische wijze afgewezen te worden en niet door de aanhanger van het standpunt om het leven te brengen.
RTFM
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef:Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat de PVV wil dat de Koningin niet meer participeert aan kabinetformaties vandaar die 3 scharen die symbool staan voor 3 partijen(denk ik). Als dat zo is dan is het niet beledigend omdat de cartoonist willekeurig iemand gekozen heeft, hij kon ook voor Rutte kiezen.
Knullemans, laat jij het denken maar aan de paarden over. Die hebben daar veel grotere hoofden voor. :knorrie:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Ariel »

Adriaan Soeterbroek is niet blij met kritiek die hij op zijn cartoon krijgt. Hij twittert….

Zieke reacties wo. politiekincorrectblog.blogspot.com/2011/09/ haatza… op mijn cartoon. Zo'n regelrechte doodsbedreiging kan ik niet over mijn kant laten gaan. #

Dit vind Adriaan niet leuk. :no1:

Afbeelding

En ook deze cartoon kan hij niet waarderen. :no1: Cartoon is te groot, dus even op de site bekijken

Afbeelding

http://brekebeen.blogspot.com/2011/09/a ... chokt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Adriaan is verdrietig. Zo verdrietig dat hij een twitter account aangemaakt heeft. Hij vindt het niet meer leuk in Nederland. Hij twittert

Sinds Henk en Ingrid volgens sommigen geen blad voor de mond meer hoeven nemen is het klimaat danig verziekt in dit eens zo leuke land. Bah!

http://twitter.com/#!/AdriSoeterbroek" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar het kan ook nog dat dit twitter account nep is. Dat las ik ook ergens op internet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Ariel »

Ha wat fijn. Adriaan Soetenbroek herdenkt op zijn eigen subtiele manier 11 september. Hier is zijn laatste prachtige, mooie, pakkende cartoon over Over 9/11 en ja, u raad het al....de PVV

Afbeelding

Zijn bewonderaars zijn over de moon wat betreft deze laatste parel. Kreten zoals...Hij is weer leuk, Prima cartoon als therapeutisch middel, Briljante cartoon weer, Eén van Soeterbroek's beste ooit !... zijn niet uit de lucht.

Het drama in Oslam is al aan Geert Wilders te danken, en nu kan Geert ook 9/11 op zijn curricula vitae schrijven.

Well done Adriaan. Wat is Holland zonder jou... :evil:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Dhana »

H.Numan schreef:
Amazigh schreef:Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat de PVV wil dat de Koningin niet meer participeert aan kabinetformaties vandaar die 3 scharen die symbool staan voor 3 partijen(denk ik). Als dat zo is dan is het niet beledigend omdat de cartoonist willekeurig iemand gekozen heeft, hij kon ook voor Rutte kiezen.
Knullemans, laat jij het denken maar aan de paarden over. Die hebben daar veel grotere hoofden voor. :knorrie:

Je denk toch niet dat Amazigh deze en de vorige post zelf verzonnen heeft? Mocht dat wel het geval zijn, hebben wij te maken met een meervoudige persoonlijkheid.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Scarlatti »

Wat een naar mens moet hij toch zijn die soeterbroek, buiten dat is hij een griezel en ik denk ook een gevaarlijke griezel die mede verantwoordelijk gehouden kan worden voor het aanzetten tot ongebreidelde haat en aanslagen....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Mahalingam »

De vogels van de PVV vallen een moskee aan. Een van de twee minaretten is al getroffen.

Er zijn wel leukere IX-XI catoons zoals deze:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door Dhana »

Mahalingam schreef:De vogels van de PVV vallen een moskee aan. Een van de twee minaretten is al getroffen.

Er zijn wel leukere IX-XI catoons zoals deze:

Afbeelding

:roll2:

Als het niet zo triest zou zijn zou je van je stoel vallen van het lachen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door King George »

Ariel schreef:Adriaan Soeterbroek is niet blij met kritiek die hij op zijn cartoon krijgt. Hij twittert….

Zieke reacties wo. politiekincorrectblog.blogspot.com/2011/09/ haatza… op mijn cartoon. Zo'n regelrechte doodsbedreiging kan ik niet over mijn kant laten gaan. #

Dit vind Adriaan niet leuk. :no1:

Afbeelding

En ook deze cartoon kan hij niet waarderen. :no1: Cartoon is te groot, dus even op de site bekijken

Afbeelding

http://brekebeen.blogspot.com/2011/09/a ... chokt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Adriaan is verdrietig. Zo verdrietig dat hij een twitter account aangemaakt heeft. Hij vindt het niet meer leuk in Nederland. Hij twittert

Sinds Henk en Ingrid volgens sommigen geen blad voor de mond meer hoeven nemen is het klimaat danig verziekt in dit eens zo leuke land. Bah!

http://twitter.com/#!/AdriSoeterbroek" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar het kan ook nog dat dit twitter account nep is. Dat las ik ook ergens op internet.
Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Louter ceremonieel. Cartoon Adriaan Soeterbroek

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie