Antisemitisme anno tegenwoordig

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Apple verwijdert Jodenapplicatie

In strijd met de wetgeving

16 september 2011 | Pieterjan Van Leemputten

Apple heeft de iPhone-applicatie Juif ou pas juif (Jood of geen Jood?) weggehaald in Frankrijk. Er kwam fel protest op de toepassing.

De applicatie, waarvoor gebruikers 79 eurocent moeten betalen, bevat een database van 3.500 prominente mensen die Joods zijn, Joodse roots hebben of zich bekeerd hebben tot de joodse godsdienst. Verder kun je sorteren op op naam of beroep. Maar Apple komt nu terug op zijn beslissing om de applicatie goed te keuren, schrijft AFP.

Al snel kwam er enorm protest van onder meer antiracisme-organisaties. In Franrkijk is het bovendien verboden om databanken aan te leggen die de etniciteit, godsdienst of geaardheid verzamelen, met uitzondering van religieuze organisaties zelf. De voorzitter van de Joodse belangenvereniging CRIF Richard Prasquir noemde de applicatie “volledig in strijd met de regels van de Franse maatschappij”.

Joodse ontwikkelaar
Opmerkelijk is dat Juif ou pas juif werd ontwikkeld door een Jood. “Ik deed het met goede bedoelingen”, zegt maker Johann Levi tegen AFP. “Het doel is om Joden een zeker gevoel van trots te geven als ze zien dat een bepaalde zakenman of een beroemd persoon ook Joods is.”

Apple heeft de toepassing op 14 september verwijderd uit de Franse App Store met de verklaring dat ze in strijd is met de lokale wetgeving. In andere landen is de app nog wel verkrijgbaar.

http://www.zdnet.nl/news/131279/apple-v ... pplicatie/" onclick="window.open(this.href);return false;
De 'joden-app' had deze keer dus niets met de Islam te maken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

"Sorry, we thought you were a Jew"

Atlas Shrugs, 16 September 2011

By Pamela Geller

I told you back in January that the Egyptian revolution was the end of secular rule and a return to the Islamic stone age of the sharia and Islamic hatred and violence. This is Obama's legacy -- the rise of Islamic imperialism worldwide, and now a jihadi statelet bid in the Jewish homeland at the UN on September 20th.

Islamic Anti-Semitism
As one commenter reminded us, "As the twig is bent, so shall the tree grow." They are bent, all right. Really bent.

"Sorry, we thought you were a Jew” Thanks to Legal Insurrection:

Here’s your "Arab Spring” and "Arab Street” for you.

From a BBC correspondent:

While walking in the street someone pushed me from behind with such force that I nearly fell over.

Turning around, I found myself surrounded by five men, one of whom tried to punch me in the face. I stopped the attack by pointing out how shameful it was for a Muslim to assault a guest in his country, especially during Ramadan.

Relieved that a seemingly random assault was over, I was appalled by the apology offered by one of my assailants. "Sorry,” he said contritely, offering his hand, "we thought you were a Jew.”

Shaking his head in disbelief on hearing the news, an Egyptian friend sympathised: "That’s stupid, you are obviously not a Jew.”

The chilling implication I was left with was that, had I been Jewish, the assault would have apparently been justified.

Just like the attack on Lara Logan, in the new Egypt and elsewhere, looking Jewish is a dangerous thing.

http://europenews.dk/en/node/47377" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door mercator »

Ik blijf erbij dat het zgz anti-semitisme van de moslims anno nu niets te maken heeft met het "klassieke" pseudo-wetenschappelijk onderlegde anti-semitisme zoals je dat vindt bij Herder, Wagner, Gobineau, Hitler...de moslims haten de Joden simpelweg uit afgunst omdat die wél een hoge levensstandaard hebben weten uit te bouwen in die godvergeten woestijn daar en zij zelf niet. Dat is me in vele gesprekken met jonge moslims duidelijk geworden. Met ideologische of religieuze kwesties heeft dat niets te maken, daar weten die domme moslims ook helemaal niets van af. Per slot van rekening is het moslimisme een verdere evolutie van het Jodendom. Je kan beter spreken van een Judeo-Islamitische cultuur dan van een Joods-Christelijke cultuur. Er is helemaal niet zoveel verschil qua denkwereld tussen Joden en moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Ik ben dat helemaal niet met je eens Mercator. Ook dat antisemitisme wat je vroeger in het Westen zag kwam ook voort uit afgunst. Die pseudowetenschappelijke en religieuze dekmantels zijn niet meer dan een soort smoezen. Ook Nietsche zag scherp dat wat een mens tot antisemiet maakt de afgunst is en dat is het dus nog. De Islam is ook geen verdere evolutie van het Jodendom maar veeleer een regressie, een gedegenereerde vorm van het Joodse geloof. Je zou het ook devolutie kunnen noemen. De term Judeo-Islamitische cultuur vind ik dan ook erg beledigend voor Joden, want er is wel degelijk een wereld van verschil van dag en nacht in de denkwereld van het Jodendom en de Islam. Dat komt omdat de Islam een heidense oorsprong heeft, waarbij Mohammed zijn Allah, de maangod en ook oorlogsgod, modelleerde naar de God van de Joden en ze daarmee probeerde wijs te maken dat ze allemaal dezelfde God hadden. Hij wilde namelijk zowel door Joden als Arabieren als profeet erkend worden. De Joden trapten daar niet in en verwierpen zijn profeetschap, met als gevolg natuurlijk dat Mohammed de Joden begon te haten en ze vermoordde of verdreef. Daarom is de Koran een van de meest antisemitische boeken van de wereld geworden. DAT is ook een van de redenen van het antisemitisme in de islam.

De term Joods-Christelijk heeft betrekking op onze cultuur omdat het Christendom uit het Jodendom is voortgekomen en Joden een belangrijke bijdrage aan onze cultuur hebben geleverd. Joden en Christenen hebben dezelfde God, maar de Islam heeft een andere god,... een afgod in de vermomming van Jaweh. De Islam is ook geen onderdeel van de Europese cultuur. De term Joods-islamitisch is dus onzin omdat het een verwantschap suggereert die niet bestaat.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za sep 17, 2011 7:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: De term Joods-Christelijk heeft betrekkeing op onze cultuur omdat het Christendom uit het Jodendom is voortgekomen en Joden een belangrijke bijdrage aan onze cultuur hebben geleverd. Joden en Christenen hebben dezelfde God, maar de Islam heeft een andere god,... een afgod in de vermomming van Jaweh. De Islam is ook geen onderdeel van de Europese cultuur. De term Joods-islamitisch is dus onzin omdat het een verwantschap suggereert die niet bestaat.
Zoas jullie weten heb ik jarenlang tussen de Belgische Marokkanen verbleven en ik illustreer mijn stelling gewoon met wat ik uit die hun eigen mond heb gehoord. Als wij Marokkanen zouden kunnen, sneden we alle Joden de nek over en meer van dat fraais. Als ik dan verder vroeg waarom ? kreeg ik geen theologische uitleg maar altijd opnieuw omdat ze het land van de Palestijnen hebben afgepakt!. Méér kwam er echt niet uit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Eliabe »

mercator schreef: kreeg ik geen theologische uitleg maar altijd opnieuw omdat ze het land van de Palestijnen hebben afgepakt!. Méér kwam er echt niet uit.
Had je dan meer verwacht???
Val me mee dat er nog iets uitkwam.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door mercator »

Eliabe schreef: Had je dan meer verwacht???
Val me mee dat er nog iets uitkwam.
Je moet weten dat ik in die dagen( jaren 1990) nog helemaal links en wereldverbeterend was dus ik rekende écht op een onderbouwd betoog van die Marokkanen, dat KON toch niet dat Marokkanen dommer en racistischer zouden zijn dan niet-Marokkkanen? Dat was mij altijd verteld dus ik geloofde dat. Uiteindelijk moest ik erkennen dater in die Marokkaanse kroezelkoppen niks dan domheid ,achterlijkheid , egoïsme en haat zat en dat heel hun weltanschauung niets meer is dan dat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: De Islam is ook geen onderdeel van de Europese cultuur. De term Joods-islamitisch is dus onzin omdat het een verwantschap suggereert die niet bestaat.
Oh ja(h)wel hoor. Zonder het Bijbeltje had Mohammed helemaal zelf iets moeten verzinnen en dat kon die niet. De Koran is een slap afkooksel van de Bijbel, kennelijk moet Mohammed daar toch iets in herkend hebben dat hem beviel. Ongeveer zoals André Rieu een slap en kitscherig afkooksel is van de betere klassieke muziek.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:De Koran is een slap afkooksel van de Bijbel, kennelijk moet Mohammed daar toch iets in herkend hebben dat hem beviel.
Uiteraard! Mohammed wilde graag geëerd worden als een groot profeet. Arabieren waren ook in die tijd al jaloers op de Joden omdat die een geweldige traditie van grote profeten hadden, terwijl de Arabieren gewoon helemaal niets hadden. In ieder geval niets om trots op te zijn. Het waren ook toen al loosers met een cultuur van niks. :)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door mercator »

Als ik het hyper-actief gebral van die Joodse profeten lees is dat ook niks om trots op te zijn. Maar ach, het is al zo lang geleden, in die tijd vonden ze dat blijkbaar diepzinnig en het opschrijven waard. Moest de ons allen bekende Bijwoner in die tijden geleefd hebben was die ook wel in het boek Profeten opgenomen geweest.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

In New York zijn er reclameborden met dit:

Afbeelding

Hampton is rijk, upmarket en Newark is goedkope griebus.
Zo een tegenstelling kan je op vele manieren weergeven.

Afbeelding

Afbeelding

En dan gaat het mis met deze variant (reden: Boze Joden)

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ozes »

Zijn daarbij nog doden gevallen?
Door dat bord?

Mensen neergestoken, huizen in brand e.d.?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

‘Palestinian Authority Symbolizes New Anti-Semitism’

door Tzvi Ben Gedalyahu [bron: Arutz Sheva]

“De Palestijnse Autoriteit [PA] is een symbool van het nieuwe antisemitisme dat als anti-Zionisme wordt vermomd,” zegt Dr. Gerardo Stuczynski, de voorzitter van de Latijns-Amerikaanse Zionistische Federatie [La Confederación Sionista Latinoamericana/COSLA]. In een memorandum aan Arutz Sheva, benadrukt hij dat de PA zo populair is geworden wegens het nieuwe antisemitisme “dat alle volkeren van de wereld het recht op zelfbeschikking hebben, behalve het Joodse volk. Dat is waarom het Zionisme onwettig is en Israël het enige land is dat geen recht heeft om te bestaan.”

Afbeelding
Dr. Gerardo Stuczynski uit Uruguay

Hij legde uit dat sinds de Holocaust, het niet meer politiek correct is om iemand simpelweg als antisemiet te identificeren. Aldus heeft het antisemitisme zich “gemoderniseerd en is het anti-Zionisme gewonden.” Dr. Stuczynski merkte op dat de PA het “meeste gesubsidieerde volk in de wereld is. Er bestaat in de V.N. een agentschap voor Palestijnse de vluchtelingen [de UNRWA] en een ander agentschap voor al de rest vluchtelingen in de wereld [de UNHCR].”

“De landen van de wereld haasten zich thans om een Palestijnse Staat te erkennen die niet aan de noodzakelijke vereisten van een Staat voldoet en die in hoofdzaak door een terroristenorganisatie wordt geregeerd. En wanneer UNESCO Palestina als een lid erkent, keurt het impliciet de anti-Joodse haat goed die in hun scholen en door de media wordt overgebracht.“

“Deze volkomen onevenredige solidariteit is niet zozeer toe te schrijven uit bezorgdheid [voor] de Palestijnen maar aan het feit dat die fundamenteel anti-Israëlisch is.” Dr. Stuczynski zei dat het antisemitisme snel toeneemt en verwildert, een rapport aanhalende dat vier op tien Joodse studenten op Britse universiteiten zeggen antisemitische daden hebben gezien of er zelf het slachtoffer van waren.

Een onderzoek in Argentinië openbaarde dat 82 percent van de ondervraagden vond dat de grootste interesse van de Joden is om geld te verdienen en een priester zei onlangs in het openbaar dat “Joden dergelijke leugenaars zijn dat hun ziel rot tot op het been is.” “Wij hebben het hier over een haat die zo diep zit en voorouderlijk is dat die helemaal is doorgedrongen tot de volkscultuur,” zegt Dr. Stuczynski.

Hij beschuldigde de anti-Zionisten ervan de Verenigde Naties om te keren “in een instrument om het antisemtisme te promoten dat de Palestijnen op een podium heeft geplaatst zodat hun woorden meer repercussies zouden krijgen.” Terwijl het tezelfdertijd de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad toestaat om te verklaren dat Israël van de kaart moet worden geveegd. “In ons Latijns Amerika, is de situatie verergerd omdat landen zoals Venezuela, Bolivië, Nicaragua en Ecuador hun banden met Iran hebben aangehaald en versterkt.”

http://brabosh.com/2011/11/23/pqpct-etw/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Antisemitisme zit diep geworteld in islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Uiteindelijk moest ik erkennen dat er in die Marokkaanse kroezelkoppen niks dan domheid ,achterlijkheid , egoïsme en haat zat
Je hebt domme en slimme Marokkanen. Je hebt domme en slimme Nederlanders. Een van de grootste domkoppen hier is Hirsch Ballin. We moeten het dus hebben over de combinatie geloof en nationaliteit, net zoals bij Hirsch Ballin.

Vraag een islamitische Marokkaan naar de reputatie van zijn geliefde profeet en je zult steevast te horen krijgen dat Mohammed een vredelievend man was. Als scherts opmerking kan ik dit wel waarderen, maar je schrikt je te pletter als je merkt dat islamitische Marokkanen honderd procent fanatiek overtuigd zijn in hun vredelievende profeet en de boosaardigheid van joden Er zouden regelmatig documentaires op de TV moeten worden uitgezonden over deze voorloper van Hitler in tegenstelling tot het vredelievende karakter van joden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

In België bestaat het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding (CGKR) dat waakt en blaft over alles wat naar discriminatie ruikt. Ze hebben een Turkse in dienst met natuurlijk ingebouwd anti-semitisme. Maar aangezien ze Turks is kan ze nooit onwettig discrimineren.
CGKR zelf aangeklaagd voor racisme
Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding (CGKR) wordt zelf aangeklaagd wegens racisme. Dat schrijft Joods Actueel. De klacht komt er na omstreden uitspraken van een medewerk(st)er van het CGKR begin deze maand. Het centrum geeft toe dat de uitlatingen "ontegensprekelijk fout" zijn, maar betreurt dat die werden "geïsoleerd uit hun context".
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... isme.dhtml
Waar hebben we die uitleg meer ontmoet? Verkeerd geciteerd, uit context gehaald enz. En waar gaat het over?
Aanleiding voor de commotie zijn uitspraken die een medewerk(st)er van het centrum eerder deze maand deed tijdens een les "multiculturele communicatie" voor hoge functionarissen van de politie. De persoon zou daar onder meer gezegd hebben over joden dat "die mensen zich alles kunnen permitteren omdat ze geld en financiële macht hebben, maar ook omdat ze ons schuldgevoel voor de Holocaust steeds uitbuiten". De medewerk(st)er zou er bovendien "bedenkelijke commentaren" hebben gegeven over homo's, zegt Joods Actueel.
Politie bobo's hebben het gehoord in functie. Die zullen met zijn allen vast geen meinedige verklaringen afleggen. Er is er eentje die actie neemt:
Een van de mensen die de lessen op 6 en 8 december bijwoonde, politiecommissaris bij de federale politie van Brussel David Vroome (43), heeft nu klacht ingediend tegen het centrum. De commissaris maakt maandag melding van het incident bij het CGKR. "De vraag is echter of het centrum wel een klacht tegen een van zijn eigen medewerkers kan onderzoeken", aldus Joods Actueel.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar dit keer: geen wonder. Het CGKR gaat in de aanval want dat is de beste verdediging.
Gelijke kansencentrum klaagt beschuldigingen van racisme aan
Het CGKR meldt de fout op zich te nemen en de uitspraken van de medewerk(st)er van het centrum te betreuren, maar betwist de beschuldigingen van antisemitische uitlatingen. "Vandaag werd ons bevestigd dat deze uitspraken verdraaid en ten onrechte uit de context geïsoleerd werden", zegt Jozef De Witte, directeur van het CGKR. "Politiecommissaris Vroome baseert zich op een oneerlijke en kwaadwillige weergave van wat de betrokken medewerk(st)er van het Centrum gezegd heeft."

Volgens De Witte bevestigden verschillende aanwezigen dat de woorden uit de context getrokken werden en maar een deel van de werkelijke discussie weergeven. "Dit is pure provocatie om de werking van het centrum op de helling te zetten en daar laten we het niet bij", meldt hij. Het CGKR dient een klacht in bij de AIG en stelt de houding van Vroome als politiecommissaris in vraag. (belga/adb)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... -aan.dhtml
Dat is nogal wat zo'n beschuldiging van sabotage van het goed werk van het CGKR. Uit het ambt zetten die politiecommissaris! En dan zo op de man spelen: oneerlijke en kwaadwillige weergave.
Zo iets leidt natuurlijk naar een volgende faze:
Politiecommissaris dient klacht in tegen CGKR wegens laster en eerroof
Vroome dient nu op zijn beurt klacht in bij de strafrechter, wegens laster en eerroof. 'Het Centrum haalt mijn naam door het slijk en meet mij attitudes aan die apert onjuist en kwetsend zijn', luidt het in een mededeling. 'Bovendien loopt mijn werkgever, de federale politie, hierdoor behoorlijke imagoschade op.'

Het CGKR zal verder geen gevolg geven aan de melding van Vroome, aangezien er 'volgens eigen onderzoek geen sprake zou zijn van strafrechtelijke inbreuken door hun medewerkster', aldus de politiecommissaris.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... ord=Vroome
Nee maar, het GCKR heeft een eigen WC-eend onderzoek ingesteld. Vast en zeker hebben ze de Turkse gevraagd wat die gezegd heeft en die heeft natuurlijk alles ontkend. Ik kan mij niet indenken dat andere politie-bobo's zijn benaderd door het GCKR om getuigenis af te leggen aan hun kangaroo-rechtbank.
Manmoedige woorden van de commissaris:
'Ik heb gereageerd zoals een burger kan en een politieambtenaar moet reageren. (...) Door de gratuite uitval van het Centrum naar mijn persoon ben ik genoodzaakt tegen zowel directeur Jozef De Witte als tegen zijn secondant Eduard Delruelle een klacht wegens laster en eerroof in te dienen', voegt hij er nog aan toe. 'Zij hebben de jacht op mij voor open verklaard, maar een jager die het bos intrekt met zijn geweer doch zijn munitie vergeet, maakt mij niet bang.'
Vroome dient bij de strafrechter ook klacht in tegen de betrokken medewerkster van het Centrum.
Laatst gewijzigd door Mahalingam op do dec 15, 2011 5:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Antisemitisme als multiculturele communicatie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
Aanleiding voor de commotie zijn uitspraken die een medewerk(st)er van het CGKF eerder deze maand deed tijdens een les "multiculturele communicatie" voor hoge functionarissen van de politie. De persoon zou daar onder meer gezegd hebben over joden dat "die mensen zich alles kunnen permitteren omdat ze geld en financiële macht hebben, maar ook omdat ze ons schuldgevoel voor de Holocaust steeds uitbuiten". De medewerk(st)er zou er bovendien "bedenkelijke commentaren" hebben gegeven over homo's, zegt Joods Actueel.
Dat moet destijds wel een goed solliciatiegesprek zijn geweest bij het CGKF met die islamitisch Turkse moslim informant. :sleeping:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Franse Joden vermommen zich als moslim om islamistisch antisemitisme te ontlopen

jan 21, 2012

door Kybeline, vertaald door E.J. Bron

Afbeelding

Zullen Diaspora Joden zich straks in burkakleding hullen om zich te beschermen tegen het islamistisch antisemitisch geweld? In een interview in Parijs in november vertelde een moeder, dat de Joodse studenten in Frankrijk zichzelf vanwege het gevaar om door moslims te worden aangevallen als moslims voordoen. Velen van hen gaan zelfs zo ver, dat ze zich net zoals de moslims exact aan de ramadan houden. In één geval had een Jodin van Noord-Afrikaanse afkomst deze misleiding zó goed gesimuleerd, totdat ze een keer “ontdekt” werd, omdat de moslimmeisjes haar betrapten toen ze in de badkamer haar matzes at tijdens Pesach. Toen hebben ze haar in elkaar geslagen en hun mannelijke moslims opdracht gegeven haar te verkrachten.

Gezien zulke koppen is het bespottelijk om te spreken van “Europees antisemitisme” en niet van islamitisch of links autonoom antisemitisme. Maar vaak zijn de Joden zelf niet voor rede vatbaar.

Is het “Europese antisemitisme”(sic!) van nu anders of hebben we het gevoel dat we dit al een keer gehad hebben?

Gedurende de afgelopen 2 maanden heb ik joodse gemeenten in Nederland, Zweden, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, België en Groot-Brittannië bezocht en tientallen interviews gehouden met Joden en juristen – met Joden en niet-Joden. Toen ik probeerde achter de ernst van het “Europese antisemitisme” van nu te komen, beleefde ik datgene, wat ik een “déjà Jew” zou willen noemen…

80 jaar geleden werd ons volk brutaal vervolgd en op openbare plaatsen aangevallen. Nu gebeurt er schijnbaar hetzelfde. V. Teitelbaum, een minister in het regionale parlement van Brussel, bericht over een voorval van afgelopen november. Een 13-jarige Jodin [Océane Sluijzer] werd op school aangevallen, zodat ze aan haar verwondingen in het ziekenhuis moest worden geholpen. De aanvallers waren geen nazi´s uit het Derde Rijk, maar een groep vrouwelijke Mohammed-moslims van dezelfde school. Het alfavrouwtje van de groep noemde haar “vuile Jodin”!

Kennelijk had enkele weken voor de aanval de vader van het meisje contact gezocht met de autoriteiten en ook een klacht ingediend bij de school dat zijn dochter constant werd lastig gevallen. Maar deze instanties (allemaal al zwaar islamitisch geïnfecteerd) wezen ieder bezwaar van de hand. Toen dacht ik, dat is net als de beroemde zin van Yogi Berra “Dat is net een déjà vu”.

Twee generaties geleden hadden de Joden zichzelf beschermd door zich als Ariër te verkleden. In een interview in Parijs in november vertelde een moeder, dat de joodse studenten in Frankrijk zichzelf vanwege het gevaar om door moslims te worden aangevallen als moslims voordoen. Velen van hen gaan zelfs zo ver, dat ze zich net zoals de moslims exact aan de ramadan houden. In één geval had een Jodin van Noord-Afrikaanse afkomst deze misleiding zó goed gesimuleerd, totdat ze een keer “ontdekt” werd, omdat de moslimmeisjes haar betrapten toen ze in de badkamer haar matzes at tijdens Pesach. Toen hebben ze haar in elkaar geslagen en hun mannelijke moslims opdracht gegeven haar te verkrachten.

Jerusalem Post
Het Noord-Afrikaanse Jodendom, dat is ook de herkomst van de linkse joodse familie Strauß-Kahn, die vorig jaar de hand uitstrekte naar het presidentschap van Frankrijk. Maar de Strauß-Kahns doen alles tegen de Fransen, voor de linksen en voor nog meer immigratie uit Afrika. Wat kan hen het leed van zulke joodse meisjes schelen? Geld en macht is alles voor hen!

Gezien zulke belevenissen is het onbegrijpelijk, dat er zoveel Joden zijn, die nog meer rechten voor de moslims in Europa eisen, die islamofobie gelijkstellen aan antisemitisme en die zulke daden, die hun eigen broeders en zusters moeten doorstaan, niet in de schoenen schuiven van de geïmmigreerde moslimgemeenschappen, maar van de allochtone Europese samenleving. De Joden hebben de bescherming van de oerbevolking nodig, maar dat is geen houding waarmee men sympathie kan winnen. Velen van hen weten dit en staan aan onze kant. Maar tegen de anderen moet men het zeggen.

De Centrale Raad van de Joden wil hiervan nog steeds niets weten. Of zoals op het Joodse Congres in Parijs:

Dieter Graumann van de communistische Duitse Centrale Raad van de Joden: De islam is ‘zeer zeker een deel van Duitsland’.

Parijse Joodse Congres: Joden en moslims verenigd tegen ‘islamofobie’.


http://brabosh.com/2012/01/21/pqpct-fxq/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Antisemitisme hoort bij islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Franse Joden vermommen zich als moslim om islamistisch antisemitisme te ontlopen
Tegen islamitisch antisemitisme helpt geen paracetamol. Wel een afdoend verdelgingsmiddel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door mercator »

Zo blijkt maar dat Joden er blijkbaar geen onoverkomelijke problemen mee hebben om als moslim rond te lopen. De haat tussen Joden en moslims wordt verkeerdelijk antisemitisme genoemd, dat sentiment heeft niks te maken met het "klassieke" Europese antisemitisme. Ideologisch en religieus kunnen moslims en Joden het zelfs heel goed met elkaar vinden. De haat van de Arabische sufferds tegen de Jood is voor 95 % pure afgunst dat de Jood wél een flinke levensstandaard heeft kunnen opbouwen en de Arabier nog altijd als een zandworm rondkruipt in de woestijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Antisemitisme. Hoofdmenu op tafel bij islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: De haat van de Arabische sufferds tegen de Jood is voor 95 % pure afgunst dat de Jood wél een flinke levensstandaard heeft kunnen opbouwen en de Arabier nog altijd als een zandworm rondkruipt in de woestijn.
Precies! En niet alleen dat. Elke Arabisch sprekende moslim weet dat Einstein een jood was. En niet alleen Einstein, maar vele geniale mensen waren en zijn jood. Toch waren er ook miljoenen arme sloebers als jood. Nou, dat is toch eerlijk? Zelfs Jezus was een arme joodse sloeber die, als ik al die portretten van hem mag geloven aan het kruis, daaraan vastgespijkerd, is gestorven in zijn onderbroek.

Iedere Arabier, jood en christen zijn eigen God
Maar dat wilde Mohammed weer niet. Die wilde met alle geweld en terrorisme de god van de joden en christenen aan de Arabieren opdringen. Hoe dan ook waren het de joden die voor het eerst met de God van Abraham voor de dag kwamen. Dat was al in de tijd van Mozes het geval. De achter de feiten op zijn kameel aan huppelende achterlijke woestijnpummel Mohammed was onder de indruk van wat hij zo al tussen de karavaan routes in de zandbak van de Arabieren vernam van christenen en joden die in staat waren in het Arabisch te vertellen over hun wonderbaarlijke God, waarvan er slechts één in het universum bestaat.

Mohammed echter was dom en ook nog eens ongeletterd. Hij moest onthouden wat hij hoorde. Hij sprak dan ook geen andere taal dan de zandbak klanken uit de woestijn. Het meer ontwikkelde gedeelte van zijn eigen volk handelde in allerlei soorten goden tot volle tevredenheid van alle Arabieren. Joden en Arabieren konden het samen goed vinden. Ieder zijn eigen God naar keuze. Nogmaals, de roverhoofdman en religieuze terrorist had andere plannen.

Halve maan en het zwaard, symbolen voor islam
Mohammed was dom en roverzuchtig en pedofiel en dacht dat de god van de joden en christenen zich schuilhield op de maan. Dat heidense gedoe van de ware moslim voor zijn monotheïstische god wordt nog altijd onthuld door dat halve maantje. En voor wie achter de zogenaamde 'vredelievende' bedoelingen van de islam wil komen, hij neme vooral het onontbeerlijke zwaard van de islam serieus in ogenschouw.

Israël behoort met recht tot de ware kampioenen
Israël is een rijk, welvarend, op wetenschappelijke leest geschoeid piep klein land in de wereld, dat door zijn democratie meetelt met de groten der aarde. Dus dat steekt. Dat doet heel erg pijn. Er is niets zo funest voor de lieve vrede als pure afgunst. Jaloezie veroorzaakt haat. En vooral omdat Israël tot een continu kampioen gerekend moet worden en alle Arabische landen tot de armetierige loosers, die nu in de woestijn op handen en voeten op zoek zijn naar de waarden van democratie.

Zolang al die domme moslims die beweren de Arabische taal machtig te zijn, het verschil niet horen tussen Allah akbar en Allah achbar, zullen zij nooit begrijpen waarom zij niet meetellen.

Allah achbar is Hebreeuws voor Allah muis.

Moslims worden vanaf hun geboorte in de maling genomen
En zo is het ook met die domme historische zandvlo Mohammed gegaan die het hoe dan ook klaarspeelde om tot op dit moment anderhalf miljard volgelingen in de maling te nemen. Als Mohammed al dom, pedofiel, pervers, sadistisch, en gewelddadig is, hoe moeten wij dan over zijn volgelingen denken? Mohammed heeft de klok horen luiden begrijpen wij, maar hij wist niet waar al die kamelenkeutels vandaan kwamen. Net zo min als zijn idem dito zand in de ogen gestrooide godsdienstwaanzinnige dwaze volgelingen. Vandaar dat er in de wereld geen islamprobleem is, maar een moslimprobleem.

Godsdienstwaanzin
Godsdienstwaanzin vind je bij de judaïsten, de christenen en bij de mohammedanen. In die volgorde van belangrijkheid. Dat islam een halfbakken religie en goedkoop aftreksel van het judaïsme en christendom is mag langzamerhand wel genoegzaam bekend zijn. Door het grote aantal slecht opgeleide, voornamelijk analfabeten, onder de mohammedanen, zal het voor deze zandbak cultuur, woestijn religie en respect eisende onwetende dwazen, nog een lange weg te gaan zijn naar de kennisbeschaving van de 21e eeuw. Opgekropte jaloezie bij mohammedanen, aangedikt door een zich steeds meer ophopend minderwaardigheidscomplex, zal uiteindelijk leiden tot steeds meer haat tegen onze op wetenschap en humanisme gebaseerde samenlevingsvorm die hoofdzakelijk door kennis van joden, christenen en atheïsten tot stand is gekomen.

Om te onthouden. De halve maan en het zwaard staan niet voor niets symbool voor het primitieve huichelachtige achterbakse agressieve heidendom waar islam voor staat.

Zolang moslims deze symbolen (blijven) erkennen, inclusief de halfbakken plagiaat religie van de perverse pedofiel en sadist roverhoofdman Mohammed, zijn zij voor mij mensonwaardige niet te accepteren wezens in onze samenleving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme. Hoofdmenu op tafel bij islam

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Vandaar dat er in de wereld geen islamprobleem is, maar een moslimprobleem.
Ja! Stel je eventjes voor dat de verhouding moslims/Getuigen van Jehovah omgekeerd zou zijn, met name dat er zowat anderhalf miljard Getuigen zouden zijn. Wat die in hun kop hebben is nauwelijks minder hilarisch dan wat andere godsdienstfreaks daar hebben zitten maar toch zou de wereldvrede en -economie er wél bij varen omdat de getuigen nette en hardwerkende mensen zijn. Moslims zijn achterlijke barbaren die eigenlijk maar 1 ding kunnen, nl. veel babies maken dmv sex. En daarbuiten economie bedrijven door te parasiteren en te roven.

Stel je verder even voor dat door een of andere wonderlijke bestiering in een klap alle moslims naar Mars zeg maar zouden verdwijnen of gewoon doodvallen, dan zou de aarde zelve een zucht van opluchting slaken.

Er zijn gewoon teveel moslims!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Monique »

Islam en jodendom ontlopen elkaar niet veel?
De fanatiekelingen zijn in ieder geval even achterlijk.
Orthodoxe Joden bekogelen vrouw met stenen

Laatste update: 25 januari 2012 13:54 info Bekijk op de kaart
JERUZALEM - In Israël is opnieuw ophef ontstaan over het gedrag van ultraorthodoxe Joden. Zij bekogelden een vrouw met stenen, omdat zij westers gekleed was.
Foto: AFP De vrouw was bang dat de mannen haar in brand zouden te steken.

Dat heeft de krant Haaretz woensdag gemeld. Het incident gebeurde dinsdag in Beit Shemesh ten westen van Jeruzalem, een bolwerk van ultraorthodoxen die campagne voeren tegen ''onbescheiden kleding''.

De mannen sprongen op de auto van de vrouw, sloegen ruiten stuk, gooiden bleekwater naar binnen en staken alle banden lek.

Toen de vrouw probeerde te vluchten, gooiden zij met stenen. De 27-jarige Natali Mashiah werd achtervolgd door een menigte, toen de politie haar kwam ontzetten.
http://www.nu.nl/buitenland/2723936/ort ... tenen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe heet trouwens een "fobie voor vrouwen"?

edit:
Gevonden: Venustrafobia: Angst voor mooie vrouwen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Antisemitisme is weer helemaal terug van weggeweest

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ach, dit zie je overal in de wereld. We noemen zoiets een getto. Dus wat dit betreft hoeven we ons hier echt geen zorgen om te maken. Of misschien toch wel? Wanneer dit soort godsdienstwaanzinnige exessen meer en meer de overhand krijgen. Maar volgens godsdienstdwaas Donner van het CDA hoeven wij ons over zoiets onbenulligs helemaal geen zorgen te maken. Want als in Nederland de moslim (maar ook de hysterisch uit de kluiten gewassen orthodoxe jood) het hier voor het zeggen krijgt via ons prachtige ludieke democratische kiesstelsel, zal - wanneer de islamwetenschap zoiets vereist - de sharia deel gaan uitmaken van ons rechtsstelsel.

Hoe vaak hebben Mercator en HvdM al niet gelpeit om mensen die zo graag voor moslim willen spelen naar het kuuroord Mekka te verbannen. Want alleen daar kunnen zij zich pas echt thuisvoelen en uitleven in hun achterlijkheid. In de originele zandbak van de hufter perverse proleet en roverhoofdman-sadist Mohammed. Daar is niets mis mee. Waar wel wat ernstig mis mee is, is de tolerantie en acceptatie van middeleeuwse achterlijkheid met het doel je eigen ruiten van beschaving in te gooien.

Dus wat mij betreft mag een groot aantal politici vandaag nog naar de meest verschrikkelijke ziekte verbannen worden, in de opperste verwachting dat hij binnen afzienbare tijd zal (uit)sterven als een creperende jankende en kwijlende schurftige hond in de afvalbak van rottend levenloos nutteloos voor consumptie ongeschikt vlees.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme is weer helemaal terug van weggeweest

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Want als in Nederland de moslim (maar ook de hysterisch uit de kluiten gewassen orthodoxe jood) het hier voor het zeggen krijgt via ons prachtige ludieke democratische kiesstelsel,
Godsdienstvrijheid zou gewoon uit de grondwet gehaald moeten worden. Godsdienst en democratie sluiten elkaar uit, en dat geldt voor alle godsdienstjes. Nu is het grote geluk dat de meeste christenen en Joden hun eigen godsdienst in feite maar een hoop flauwekul vinden en daar dus geen politiek belang aan hechten, maar met moslims en orthodoxe Joden is dat dus niet het geval. Daarom zouden moslims en dat soort Joden hun stemrecht afgenomen moeten worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

Die discussie is in 1848 gevoerd bij het tot stand komen van de na-Napoleontische grondwet.
De vraag was: heeft iedereen godsdienstvrijheid? En het was ''alleen zij die zich openlijk uitspreken als voorstander van de scheiding van kerk en staat in woord en daad" die recht op godsdienstvrijheid krijgen.
Dat was voor de Protestante kerken een zure brok. Maar ze gingen overstag. De katholieken hebben zichzelf heel lang buiten spel gezet door hun houding (re: processie verbod) . En mochten niet in overheidsdienst.
Een soort dubbel-paspoort kwestie avant la lettre. Je kan geen trouw aan de Paus beloven en trouw aan de Koningin.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie